Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Urak!
Octavia 1Z facelift-ből (Mint Mágus Sasa-ja) készült még pár darab 1,9 pd-vel, 2009 táján. Sajnos nem találok rá biztos forrást hogy ezek már csak DPF-el vagy anélkül voltak. Az 1Z-be a teljes modellciklus alatt elvileg csak BJB, BKC, BXE és BLS került 1,9 pd-ből. Logikus lenne, hogy ekkor már csak DPF-el jöttek de ugye ki tudja. Ez is tipikusan az a modell amibe rengeteg féle motor került, talán a hosszú modellciklus miatt is.
Tudtok valamit erről, vagy hogy hogyan lehet biztosan kideríteni hogy jelen van-e a DPF adott autónál vagy nincs?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Amarton
tag
válasz _Smooth #157046 üzenetére
Amikor én az enyémet rendeltem, akkor egy fullosan konfigolt RS octaviát adtak oda próbálni.
Mondták, hogy az összes extra benne van, így ki is tudom próbálni, ami nekem tetszik.
A panorámatető recseg. Azt nem raknám bele.
LED lámpa jó cucc, mert nem tök jól szabályozza a fényt, színhőmérsékletet stb.
Mivel én nem járok sokat este, így ez nekem nem opció.
A holttérfigyelő szerintem jó cucc, de én azt sem kértem.
Navigáció helyett pedig SmartLink lett.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
-
_Smooth
senior tag
válasz Amarton #157039 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Természetesen tervezek bemenni szalonba is, csak ismerem az értékesítőket (mivel én is az vagyok XD), és először a valós használati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
Képes vagyok meggyőzni a legtöbb embert, hogy az adaptív tempomat MT mellett is jó, autópályán úgyse fogsz visszakapcsolgatni 6ból 140 és 80 között (annál jobban meg talán csak nem kell lelassítani az előzgetők miatt), de egy kicsit én is azt éreztem, hogy azt a 200-at talán érdemesebb lehet átcsoortosítani valami hasznosabbra és inkább újra aktiválgatni a sima tempomatot.
De LED fényszóróról már azt mesél nekem, amit akar. Nem használtam még és szalonban nem is fogom tudni érdemben kipróbálni. Lehet, hogy arra még annyira se érné meg nekem váltani.
Ugyanez a többi, számomra (legalábbis VAG-ból) ismeretlen flanc esetén.
Lehet, h papíron jól hangzik a Lane assistant, de valójában semmi érdekeset nem csinál annyi pénzért. Mint a speed limiter... ha jól tudom, akkor az is csak csipog, h átléptem a tempót, de valójában nem fogja vissza az autót. Na ennyit meg tud nekem waze is.
Vagy a fáradtság jelző... nem tudom, mit tud igazából. Persze a legnagyobb lehúznásnak még mindig a kanyarodáskor aktiválódó ködlámpát tartom. Ha valahol nagyon hiányzik az az extra fény, inkább felkapcsolom kézzel a ködlámpát (nem nagy baj, h ég mindkettő ).Szóval inkább ilyesmi tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
De köszönöm a véleményed, én is inkább efelé hajlanék. Nagyon idegesítő tud lenni pályán is, mikor lasítani kell egyesek miatt, de annyira nem bonyolult megtenni és újra aktiválni (-200ezerért, cserébe meg komolyabb fénnyel mondjuk).5,5mFt már elég baráti ár - bár használtautó beszámítás és hitel nem játszik. Operatív leasing viszont igen - nem tudom még, ez mennyiben fogja befolyásolni az árazást. A vége lehet, h az lesz, "csak" egy Style fog beleférni minden egyéb extra nélkül. (bár az ülésfűtésről akkor se szeretnék lemondani )
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #157040 üzenetére
Meg kell, hogy cáfoljalak. Én ténylegesen ezt a CFFB 2.0 CRTDi-t használtam a városban. DSG-vel és bekapcsolt Coasting funkcióval elvolt 6 literből. Jó párszor átkínlódtam már magam Budáról Pestre és vissza de 6,5 fölé nem ment. Igaz ha órákat áll valaki a dugóban akkor lehet persze végtelen plusz egy a fogyasztás, ha viszont tudsz haladni és jól használod a szabadonfutót akkor megvan 6 literből.
De megtud enni sokat is. Amikor teljesen hideg motornál muszáj volt a pénteki csúcsban hazamennem akkor mikor beálltam a parkolóba 8 liter mutatott Jah és ez mindössze 4 km tehát nem is tudott egy kicsit se bemelegedni.
A tél munkába ingázásom megvolt 5,9-ből. Amikor csak tudtam gurítottam a kocsit
Mondjuk én elvetemült vagyok. A6 2.7 V6 TDI-ből tudtam kicsiholni 6 literes fogyasztást hosszú távon
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bitpork
nagyúr
válasz apple87 #157038 üzenetére
Kicsit erős lesz a párhuzam, de ez saját tapasztalat. Max most a Szeged-Kassa-Szeged távon fogyasztott számolva 9.9 litert. Szép egyenletes tempó , meleg motorral és tempomattal. Városban 16 litert eszik.
A városban ha a 2.0 tdit fogod használni, akkor az 10 litert be fog kérni ha csak 10km távokat fogsz vele menni különösen ha dugóban és klímázva. Ezzel nem fogsz spórolni, de én ennek ellenére is támogatom a vásárlásodat.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Amarton
tag
válasz _Smooth #157028 üzenetére
Én most rendeltem egy Style 1.5 TSI-t.
A listaár 7.3M volt, amikor rendeltem (van benne még pár apró extra).
5.5M-ra sikerült az árat lealkudnom. (ebben van használt autó kedvezmény és hitel kedvezmény is)
DSG nélkül az aktív tempomat szerintem nem sokat ér. 200 ezer Ft-ért én fékezek és újra aktiválom
A LED lámpa jó lehet.
Szerintem menj be egy kereskedésbe és mindent el fognak mondani a funkciókról.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
Doki16
addikt
válasz MPowerPH #157033 üzenetére
Az is csak annak számít aki sokat megy éjszaka. Ott valóban indokolt a xenon vagy led. A projektor meg H7 párosítás szerintem a legnagyobb baromság amit valaha kitaláltak. Azok csak akkor voltak jók amikor kigördültek a gyárból. Bőven elég a halogén H7+H1 ha valaki csak alkalmanként vezet sötétben.
(#157036) bitpork: Én próbáltam, pont ebben a napi 9+9 km-es üzemben használtam Nem tesz neki jót. Erre az üzemre Opel Ampera kell Amikor kb. egy hónapig ki se jutott a kocsi a városból már alig akart gyorsulni. Érezhetően nem ugrott és lomha volt. Apple87 te is erre számíts ha sokat akarod városban használni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
válasz Doki16 #157031 üzenetére
Igazad van, mert most is az van hogy mi hiányzik a golfból (ezeket már tapaszalom)
Ledes menetfény jólenne meg szép is de lehet valamilyen szinten kompromisszumot kötni.. Egy évben jelenleg 15E km kb... De tervezem majd több utat, nyaralás kocsival külföldre... évente max1-2 xer ilyenkor jól jön az alacsony fogyasztás[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157027 üzenetére
Az eddigi válaszaid alapján neked egy valódi comfortline felszereltség elég lehet, csak az a kérdés, hogy később sem fogod megbánni. Mert aztán lehet, hogy egy év múlva már kellene a ledes nappali bixenon vagy fullos media center. És ahogy Mágus is mondta később már nagyon drága belerakni.
Nagyon jó kocsi a B7 de jól meg kell nézni vétel előtt. Ha minden klappol akkor maximálisan elégedett lehetsz majd vele, mert a golf után jobb lesz.Amit nem kérdezett senki és te se mondtad. Mennyit mész egy évben?
(#157029) apple87: Szerintem csak a 18-as kerék miatt tűnik úgy mintha ültetve lenne. Nem értem, hogy comfortline, de nincs multikormány. El kell menni meg kell nézni, erről az erős JPG képekről som minden nem látszik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
Még annyit hogy vélemény szeretnék kérni erről a hirdetésről, ti mit láttok benne érdekelne?
-
_Smooth
senior tag
Sziasztok!
Hamarosan aktuális lesz egy atutócsere.
Az alapot (egyelőre) egy kombi Octavia III FL adná. Keret kb br. 7,5mFt.
Style, 1.5TSI, MTElőszor is, konfigurátorban láttam egy opciót: kedvezmény -899000Ft (be tudom pipálni, de nem részletezi, mire vonatkozik... vagy ez most egy alap kedvezmény?)
Másodszor, sok extra funkciójával, működésével, hasznával nem igazán vagyok tisztában:
- tetszene az adaptív tempomat (kb +200k), de nem tudom, manuális váltóval mennyi értelme lenne - használnám-e annyit, hogy megérjen ennyi többletet. Városban is nagyon hasznos lenne, de ha váltogatni kell közben, akkor elvész az értelme. DSG-t viszont nem szeretnék.
- érdemes lenne-e helyette inkább LED fényszórót beválogatni? Sajnos ezekkel nincs tapasztalatom. Xenonnal és halogénnel volt eddig dolgom. Ezekhez képest mit tud? Kettő között? Vagy csak halogén, de tartósabb, alacsonyabb fogyasztás? Esetleg hozza a Xenon szintjét?
- ha már LED, akkor érdemes a fényszóró automatizáláson is gondolkozni? Alapvetően nem okoz gondot felkapcsolni, de nem rossz, ha nem kell nekem külön szabályozni a távolságit, amikor jönnek szemből.
- Lane assistant, Blind spot stb... ezek mit tudnak? Mármint a szavak jelentése tiszta, de mennyire működnek hatékonyan, megérik-e a pénzüket? Vagy csak annyi, hogy felvillan a sárga LED a tükör sarkán, meg csipog, ha át akarnék haladni a terelőn...
-panoráma tető régi nagy vágyam. Szokott ennél a modellnél panasz lenni ezekre? Motor, beázás, vetemedés, zörgés stb.
-KESSY is szimpatikus extra. Van-e bármi, amit erről érdemes tudni? Renault-nál megszoktam és megszerettem a kártyás rendszerüket. Se nyitáshoz, se indításhoz nem kell elővegyem. Ha legalább ennyit tud, már érdekes. Érdemes a saját riasztójával együtt rendelni?
-illetve, ami még nagy dilemma, a "rádió" (fejegység, mittommén minek nevezzem). Alapvetően talán a legalapabb megoldás elég lehet. Navira nincs szükségem, telefont használom erre. Kihangosítóból sem igényelnék semmi extrát, csak rá lehessen kötni BT-n (lehetőleg zenét is így vigye át). Smart Link hasznát sem igazán látom. Van bármi nyomós érv a komolyabb megoldások mellett? Vagy valóban elég lehet a Style által alapból kínált opció?
-csomagtér rekeszek, organizerek terén érdemes bármivel foglalkozni? (bár ezeket talán meg tudom nézni szalonban is - csak a fentiek esetén a bullshitet szeretném elkerülni)
-gyárilag defektjavító szett jár hozzá... van ennek bármi hátránya? vagy érdemes konzervatívnak maradni és egy pótkereket (akár csak mankót) kérni?
-sajna, úgy fest, adaptív futómű nem fog beleférni a keretbe - pedig szeretek dinamikusan közlekedni, amúgy pedig nem jön rosszul neha a komfortosabb futás. De majd legfeljebb kicsit lassabban haladok szerpentinen
-driver set up még egy nagy homály nekem. DSG-vel, gondolom, ez is hasznosabb tud lenni. Érdemes lehet elgondolkozni ezen MT mellett is? Vagy ez is aktiválató utólag?Van-e bármi egyéb, ami viszont erősen javallott? Hegymenet marhaság nem érdekel, kanyarodást segítő ködlámpa, haza érkezés meg egyéb ilyen fények nem kellenek, táblafelismerő, ha csak annyit csinál, hogy a MAXI-DOT-on is megjelenik a tábla, akkor nem kell... mai navi appok is elegendőek, amúgy figyelem a táblákat. Park assist nem szükséges, sőt, még első radar se. A hátsó bőven elég, amit ad gyárilag a Style (jellemzően arra se figyelek, de van, hogy jól jön). Fűthető kormánynak van értelme? Első szélvédő- illetve mosó fúvókák fűtése? Végülis eddig is megvoltam nélkülük. Beltérvilágítás a képeken hangulatos, de gondolom, nélkülözhető. Ülésfűtést persze mindenképp kérek bele.
Tudom, nem kevés kérdés, de megköszönök minden részletes választ.
# I got bored one day and put everything on a bagel...
-
apple87
senior tag
Engem nem érdekel ki gyorsul le, meg kinek hány LE...( kinek mi tetszik mi jön be...) Az a lényeg nekem mi tetszik és ezért kértem tanácsot itt, de még átrágom és mérlegelek, de akkor is nagyon adja a passat
A jót meg kell fizetni mindig... -
apple87
senior tag
válasz Mágus2 #157019 üzenetére
Képben vagyok a vw-el kapcsolatban. Abban ülök már 4 éve.
Felszereltségileg kell bele multi kormány, digitklim, ülésfűtés, automata lámpa, parkradar, confortos ülés, esőszenzor, meg nyilván abs,asr ..könyöktámasz... de sok ebből alapfelszereltség.... nem kell bele gps... átteszem a rcd 330 rádiót a golfombol és mindent tud amit kell majd. meg 17 felni elég alá ami nekem is van..
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157016 üzenetére
Ezt ne vedd meg, ilyen hirdetésen csak tovább kell siklani. Igénytelen az egész úgy ahogy van. Azt írja Magyarországon üzembehelyezett, erre mégsem stimmel a műszaki érvényesség. Két kép és azon se látszik a rendszám. Comfortline a közepes felszereltség. Lehet, hogy jó a kocsi, de ebben a hirdetésben semmi bizodalmam nincs DSG még egy nagy rizikó egyébként. Sajnos elkerülhetetlen, hogy az is 200 felett valamikor meghaljon. Jó kocsi, tetszeni fog, de tényleg legyen min 500e félretett pénzed.
Itt kezdődik a felszereltség egy Passatban, erre célzott Mágus HAHU parkolómban pihen, mert eléggé tetszik nekem
(#157019) Mágus2: Én a H7-el alapvetően megvoltam elégedve, de a többivel maximálisan egyet értek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #157016 üzenetére
Dehogy elég, csak az árát nézted, aztán vétel után jönnek a kérdések. Milyen izzót vegyek, hogy lássak, hogy lehet bt eszközt csatlakoztatni...stb, stb...
Ha passatot akarsz, legyen benbe xenon, bluetooth, normális ülés, rendes zene. Ezeket utólag baromi drága beleberhelni.
[ Szerkesztve ]
-
apple87
senior tag
válasz Motion_Blur #157017 üzenetére
Nem feltétlen ez.. de ilyesmire gondoltam!
vannak 3 milláig! Nyilván át kell nézni mennyit kell rákölteni.... -
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157010 üzenetére
Vagy ott a Passat GTE ha VAG vonalon mozgunk, az városban jó tisztán elektromosan Villanyautónál nincs jobb a városi használatra, egy szívó benzin se tudja überelni.
(#157011) K Norbi: Hát ez fájt
(#157012) apple87: 3 Millió alatt nem biztos, hogy fogsz jó passatot találni 2.0 crtdi-vel. Akkor már inkább a jetta, de abba meg ritka a 2.0 crtdi. Ha ezen a vonalon akarsz mozogni akkor a kettő rossz közül valamelyik kocsi a 1.4 TSi-vel. Vagy egy Jetta Hibrid
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
A gond a következő, az igények, és hogy melyik autó jön be.....
Most van golf6 szép és jó, de ennél jobban a jetta vagy a passat tetszik.... max 3 milláig.
Tetszik más is de az nem 3 milla alatt van ( persze kinek mi tetszik, mi jön be)
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #157006 üzenetére
Semmi gond az igényekkel, csak legyen zsebben bő fél misi a javításokra.
Mivel nem látsz bele a motorba és a km-t állás se tuti, így nagy rizikó megvenni egy ilyen (ismeretlen) autót.
Én 1.4 TSI-vel venném (122 lóerő) a helyedben, bár városra egyik turbós autó se való igazán. Én is csak akkor megyek vele városban ha nagyon muszáj.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157006 üzenetére
Jah hát ha a nyomaték kell akkor meg a felszereltség akkor vedd nyugodtan a kocsit Nem kérték a flották a benzinest azért van belőle kevés. Nyugatról dobálják ki a 150-250 között futott B7 Passatokat. Pont azért amiket leírtam. Vedd meg nyugodtam, mert jó gép, de legyen min 500e Ft-od félre rakva amihez bármikor hozzá tudsz nyúlni. Jó az 1.4 Tsi abból is a 122 lovas verziót szabad venni. Láncot cserélj rajta és onnantól már "csak" a kokszosodás lehet a gond. Viszont ahogy írtam itthon nem fogsz találni benzines Passatot. Nagyon ritka. Octaviába van 1.8 tsi, nem ismerem azt a motort, de az már erős
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
válasz Doki16 #157005 üzenetére
Akkor érdemesebb az 1.4tsi választani? Hiába benzin tartok attól a motortól.Meg nem is megy olyan jol mint egy 2.0 diesel. Meg nagyobb felszereltséggel lehet venni egy dieselt, ami számomra elengethetetlen.
Megvannak az igények sajnos.... Most golf 6 om van 1.4 szívóval baja nincsen de gyenge szegényke... viszont nagyon szeretem, de kellene egy nagyobb dinamikusabb autó. -
Doki16
addikt
válasz apple87 #157004 üzenetére
Most még nincs baja, majd lesz az ismerőseidnek is. Nem jó erre használni ezt a motort. Szépen lassan tömődik el a DPF és az EGR is. Az, hogy néha kimész vele pályára nem biztosíték semmire. Lehet pont nem azon a 30 km-en fog regenerálni.
Amúgy nagyon jó motor a 2.0 CRTDi. Legyen meg benne a 15000-ként az olajcsere a minőségi üzemanyag és sokáig bírni fogja. Az általad kinézett futásnál már nem sok lesz hátra valószínűleg a DPF-nek és az EGR-nek se. A kettőstömegű ha nem gyilkolták akkor az még jó lehet egy darabig. Bár a városba azt is lefogod gyalázniCFFB jó motorkód azzal vedd ha teheted. Ha nincs a a DPF-ben az Oil Ash magas szinten akkor még jó lesz az is. 175ml-nél lesz cserés a részecskeszűrő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok!
Kinéztem egy passat 2012 es autót 2.0 cr tdi motorral amibe van 210km.
Mire érdemes figyelni ennél a motornál, és megbízható ez a motor, láttam már 400E futásút is?
Valójában szeretnék egy nyomatékos autót de nagyrészt városban fogom használni napi szinten munkába járáshoz, ami oda 10Km egy út, de használom naponta máshova is, és 1 hónapba max 1szer pályahasználat.
Nyilván a diesel nem annyira jó ilyen távokra, de rengeteg ismerősöm ugyan így használja néha kiégeti pályán és nincs baja. -
akooos
veterán
Sziasztok!
Golf 5-be szeretnék a gyári, még mp3-at sem tudó rcd 300 helyett valami más fejegységet tenni. Szerintetek megéri a sok pénzt egy RCD 330 / RCD 500 vagy jobban járok egy 3rd party eszközzel? Legjobb lenne, ha beleillene a kocsi arculatába és nem egy 1 dines sony vagy jvc egység lenne, de nem igazán tudom, hogy milyen 2 dines lenne jó ami nem gyári. Láttam működés közben már androidos csodákat, de olyan lassan bootolt be, hogy az már fáj
Szóval megéri a 70-100 ezret egy gyári fasza, vagy keressek olcsóbban mást?
-
sigidi
tag
Sziasztok,
2002es Skoda Fabia futómű állítás, olaj- és pollenszuro cseréert kb. mennyit kernek? Eddig egy br.90k-s ajanlatot kaptunk(nem ertek hozza, de soknak tunik elsőre, ). Ha ez tenyleg sok, ezen feladatok elvégzésére Bp.-en tudtok ajanlani szerelőt?
Köszi
Expect the unexpected.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Új légpárásító 6hó jótállással!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest