Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#157001) sigidi


sigidi
tag

Sziasztok,

2002es Skoda Fabia futómű állítás, olaj- és pollenszuro cseréert kb. mennyit kernek? Eddig egy br.90k-s ajanlatot kaptunk(nem ertek hozza, de soknak tunik elsőre, :)) ). Ha ez tenyleg sok, ezen feladatok elvégzésére Bp.-en tudtok ajanlani szerelőt?

Köszi

Expect the unexpected.

(#157002) akooos


akooos
veterán

Sziasztok!

Golf 5-be szeretnék a gyári, még mp3-at sem tudó rcd 300 helyett valami más fejegységet tenni. Szerintetek megéri a sok pénzt egy RCD 330 / RCD 500 vagy jobban járok egy 3rd party eszközzel? Legjobb lenne, ha beleillene a kocsi arculatába és nem egy 1 dines sony vagy jvc egység lenne, de nem igazán tudom, hogy milyen 2 dines lenne jó ami nem gyári. Láttam működés közben már androidos csodákat, de olyan lassan bootolt be, hogy az már fáj :D

Szóval megéri a 70-100 ezret egy gyári fasza, vagy keressek olcsóbban mást?

(#157003) -secret- válasza akooos (#157002) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Én olcsóbban vennék mást.

(#157004) apple87


apple87
senior tag

Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok!

Kinéztem egy passat 2012 es autót 2.0 cr tdi motorral amibe van 210km.

Mire érdemes figyelni ennél a motornál, és megbízható ez a motor, láttam már 400E futásút is?

Valójában szeretnék egy nyomatékos autót de nagyrészt városban fogom használni napi szinten munkába járáshoz, ami oda 10Km egy út, de használom naponta máshova is, és 1 hónapba max 1szer pályahasználat.
Nyilván a diesel nem annyira jó ilyen távokra, de rengeteg ismerősöm ugyan így használja néha kiégeti pályán és nincs baja.

(#157005) Doki16 válasza apple87 (#157004) üzenetére


Doki16
addikt

Most még nincs baja, majd lesz az ismerőseidnek is. Nem jó erre használni ezt a motort. Szépen lassan tömődik el a DPF és az EGR is. Az, hogy néha kimész vele pályára nem biztosíték semmire. Lehet pont nem azon a 30 km-en fog regenerálni.
Amúgy nagyon jó motor a 2.0 CRTDi. Legyen meg benne a 15000-ként az olajcsere a minőségi üzemanyag és sokáig bírni fogja. Az általad kinézett futásnál már nem sok lesz hátra valószínűleg a DPF-nek és az EGR-nek se. A kettőstömegű ha nem gyilkolták akkor az még jó lehet egy darabig. Bár a városba azt is lefogod gyalázni :)

CFFB jó motorkód azzal vedd ha teheted. Ha nincs a a DPF-ben az Oil Ash magas szinten akkor még jó lesz az is. 175ml-nél lesz cserés a részecskeszűrő.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157006) apple87 válasza Doki16 (#157005) üzenetére


apple87
senior tag

Akkor érdemesebb az 1.4tsi választani? Hiába benzin tartok attól a motortól.Meg nem is megy olyan jol mint egy 2.0 diesel. Meg nagyobb felszereltséggel lehet venni egy dieselt, ami számomra elengethetetlen.
Megvannak az igények sajnos.... :D Most golf 6 om van 1.4 szívóval baja nincsen de gyenge szegényke... viszont nagyon szeretem, de kellene egy nagyobb dinamikusabb autó.

(#157007) Doki16 válasza apple87 (#157006) üzenetére


Doki16
addikt

Jah hát ha a nyomaték kell akkor meg a felszereltség akkor vedd nyugodtan a kocsit :) Nem kérték a flották a benzinest azért van belőle kevés. Nyugatról dobálják ki a 150-250 között futott B7 Passatokat. Pont azért amiket leírtam. Vedd meg nyugodtam, mert jó gép, de legyen min 500e Ft-od félre rakva amihez bármikor hozzá tudsz nyúlni. Jó az 1.4 Tsi abból is a 122 lovas verziót szabad venni. Láncot cserélj rajta és onnantól már "csak" a kokszosodás lehet a gond. Viszont ahogy írtam itthon nem fogsz találni benzines Passatot. Nagyon ritka. Octaviába van 1.8 tsi, nem ismerem azt a motort, de az már erős :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157008) Motion_Blur válasza apple87 (#157006) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Semmi gond az igényekkel, csak legyen zsebben bő fél misi a javításokra.

Mivel nem látsz bele a motorba és a km-t állás se tuti, így nagy rizikó megvenni egy ilyen (ismeretlen) autót.

Én 1.4 TSI-vel venném (122 lóerő) a helyedben, bár városra egyik turbós autó se való igazán. Én is csak akkor megyek vele városban ha nagyon muszáj.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#157009) Doki16 válasza apple87 (#157006) üzenetére


Doki16
addikt

Kövezzetek meg nyugodtan :) Erre amire te akarsz autót, inkább vegyél egy Toyota hibridet :) Szívó benzin és jó városba :) Bizonyított konstrukció.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157010) Mágus2 válasza apple87 (#157006) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem erre van az 1.6 100 ló G4. A dízellel csak szívni fogsz. A TSI-vel is. Inkább vegyél egy régi 1.8t-t, ha mindenáron erősebb kell városba.

(#157011) K Norbi válasza Doki16 (#157009) üzenetére


K Norbi
addikt

(#157012) apple87


apple87
senior tag

A gond a következő, az igények, és hogy melyik autó jön be.....

Most van golf6 szép és jó, de ennél jobban a jetta vagy a passat tetszik.... max 3 milláig.

Tetszik más is de az nem 3 milla alatt van ( persze kinek mi tetszik, mi jön be)

(#157013) Doki16 válasza Mágus2 (#157010) üzenetére


Doki16
addikt

Vagy ott a Passat GTE ha VAG vonalon mozgunk, az városban jó tisztán elektromosan :) Villanyautónál nincs jobb a városi használatra, egy szívó benzin se tudja überelni.

(#157011) K Norbi: Hát ez fájt :D

(#157012) apple87: 3 Millió alatt nem biztos, hogy fogsz jó passatot találni 2.0 crtdi-vel. Akkor már inkább a jetta, de abba meg ritka a 2.0 crtdi. Ha ezen a vonalon akarsz mozogni akkor a kettő rossz közül valamelyik kocsi a 1.4 TSi-vel. Vagy egy Jetta Hibrid :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157014) apple87 válasza Doki16 (#157013) üzenetére


apple87
senior tag

ilyesmire gondoltam: [link]

(#157015) Mágus2 válasza apple87 (#157014) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez kb a kínálat alja. Az igényekhez spórolj még picit. ;)

Passat szinten ez a social edition. A felszereltség nem itt kezdődik... Konkrétan nincsen benne semmi.

[ Szerkesztve ]

(#157016) apple87 válasza Mágus2 (#157015) üzenetére


apple87
senior tag

És mi a baj vele? Ami ebbe benne van nekem elég!

[ Szerkesztve ]

(#157017) Motion_Blur válasza apple87 (#157014) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Komoly hirdetés :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#157018) apple87 válasza Motion_Blur (#157017) üzenetére


apple87
senior tag

Nem feltétlen ez.. de ilyesmire gondoltam!
vannak 3 milláig! Nyilván át kell nézni mennyit kell rákölteni....

(#157019) Mágus2 válasza apple87 (#157016) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Dehogy elég, csak az árát nézted, aztán vétel után jönnek a kérdések. Milyen izzót vegyek, hogy lássak, hogy lehet bt eszközt csatlakoztatni...stb, stb...

Ha passatot akarsz, legyen benbe xenon, bluetooth, normális ülés, rendes zene. Ezeket utólag baromi drága beleberhelni.

[ Szerkesztve ]

(#157020) Doki16 válasza apple87 (#157016) üzenetére


Doki16
addikt

Ezt ne vedd meg, ilyen hirdetésen csak tovább kell siklani. Igénytelen az egész úgy ahogy van. Azt írja Magyarországon üzembehelyezett, erre mégsem stimmel a műszaki érvényesség. Két kép és azon se látszik a rendszám. Comfortline a közepes felszereltség. Lehet, hogy jó a kocsi, de ebben a hirdetésben semmi bizodalmam nincs :) DSG még egy nagy rizikó egyébként. Sajnos elkerülhetetlen, hogy az is 200 felett valamikor meghaljon. Jó kocsi, tetszeni fog, de tényleg legyen min 500e félretett pénzed.

Itt kezdődik a felszereltség egy Passatban, erre célzott Mágus :D HAHU parkolómban pihen, mert eléggé tetszik nekem :)

(#157019) Mágus2: Én a H7-el alapvetően megvoltam elégedve, de a többivel maximálisan egyet értek.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157021) apple87 válasza Mágus2 (#157019) üzenetére


apple87
senior tag

Képben vagyok a vw-el kapcsolatban. Abban ülök már 4 éve.

Felszereltségileg kell bele multi kormány, digitklim, ülésfűtés, automata lámpa, parkradar, confortos ülés, esőszenzor, meg nyilván abs,asr ..könyöktámasz... de sok ebből alapfelszereltség.... nem kell bele gps... átteszem a rcd 330 rádiót a golfombol és mindent tud amit kell majd. meg 17 felni elég alá ami nekem is van..

(#157022) Doki16 válasza apple87 (#157021) üzenetére


Doki16
addikt

GTI 6-os golfot akarsz lecserélni egy Passatra?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157023) apple87 válasza Doki16 (#157022) üzenetére


apple87
senior tag

Az csak egy sport díszrács ! Sima szívó 1,4 benzin.

(#157024) i-sti válasza apple87 (#157023) üzenetére


i-sti
senior tag

Jazz-el legyorsullak ;]

Novum Forum Siculorum

(#157025) Doki16 válasza i-sti (#157024) üzenetére


Doki16
addikt

De Golfba van hátul légbeömlő, sőt minden Passat B7-be alapfelszereltség ;]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157026) Blaise válasza i-sti (#157024) üzenetére


Blaise
veterán

1.4 szívóra GTI díszrács...legalja :C

[ Szerkesztve ]

(#157027) apple87


apple87
senior tag

Engem nem érdekel ki gyorsul le, meg kinek hány LE...( kinek mi tetszik mi jön be...) Az a lényeg nekem mi tetszik és ezért kértem tanácsot itt, de még átrágom és mérlegelek, de akkor is nagyon adja a passat :D
A jót meg kell fizetni mindig...

(#157028) _Smooth


_Smooth
senior tag

Sziasztok!

Hamarosan aktuális lesz egy atutócsere.

Az alapot (egyelőre) egy kombi Octavia III FL adná. Keret kb br. 7,5mFt.
Style, 1.5TSI, MT

Előszor is, konfigurátorban láttam egy opciót: kedvezmény -899000Ft (be tudom pipálni, de nem részletezi, mire vonatkozik... vagy ez most egy alap kedvezmény?)
Másodszor, sok extra funkciójával, működésével, hasznával nem igazán vagyok tisztában:
- tetszene az adaptív tempomat (kb +200k), de nem tudom, manuális váltóval mennyi értelme lenne - használnám-e annyit, hogy megérjen ennyi többletet. Városban is nagyon hasznos lenne, de ha váltogatni kell közben, akkor elvész az értelme. DSG-t viszont nem szeretnék.
- érdemes lenne-e helyette inkább LED fényszórót beválogatni? Sajnos ezekkel nincs tapasztalatom. Xenonnal és halogénnel volt eddig dolgom. Ezekhez képest mit tud? Kettő között? Vagy csak halogén, de tartósabb, alacsonyabb fogyasztás? Esetleg hozza a Xenon szintjét?
- ha már LED, akkor érdemes a fényszóró automatizáláson is gondolkozni? Alapvetően nem okoz gondot felkapcsolni, de nem rossz, ha nem kell nekem külön szabályozni a távolságit, amikor jönnek szemből.
- Lane assistant, Blind spot stb... ezek mit tudnak? Mármint a szavak jelentése tiszta, de mennyire működnek hatékonyan, megérik-e a pénzüket? Vagy csak annyi, hogy felvillan a sárga LED a tükör sarkán, meg csipog, ha át akarnék haladni a terelőn...
-panoráma tető régi nagy vágyam. Szokott ennél a modellnél panasz lenni ezekre? Motor, beázás, vetemedés, zörgés stb.
-KESSY is szimpatikus extra. Van-e bármi, amit erről érdemes tudni? Renault-nál megszoktam és megszerettem a kártyás rendszerüket. Se nyitáshoz, se indításhoz nem kell elővegyem. Ha legalább ennyit tud, már érdekes. Érdemes a saját riasztójával együtt rendelni?
-illetve, ami még nagy dilemma, a "rádió" (fejegység, mittommén minek nevezzem). Alapvetően talán a legalapabb megoldás elég lehet. Navira nincs szükségem, telefont használom erre. Kihangosítóból sem igényelnék semmi extrát, csak rá lehessen kötni BT-n (lehetőleg zenét is így vigye át). Smart Link hasznát sem igazán látom. Van bármi nyomós érv a komolyabb megoldások mellett? Vagy valóban elég lehet a Style által alapból kínált opció?
-csomagtér rekeszek, organizerek terén érdemes bármivel foglalkozni? (bár ezeket talán meg tudom nézni szalonban is - csak a fentiek esetén a bullshitet szeretném elkerülni)
-gyárilag defektjavító szett jár hozzá... van ennek bármi hátránya? vagy érdemes konzervatívnak maradni és egy pótkereket (akár csak mankót) kérni?
-sajna, úgy fest, adaptív futómű nem fog beleférni a keretbe - pedig szeretek dinamikusan közlekedni, amúgy pedig nem jön rosszul neha a komfortosabb futás. De majd legfeljebb kicsit lassabban haladok szerpentinen :)
-driver set up még egy nagy homály nekem. DSG-vel, gondolom, ez is hasznosabb tud lenni. Érdemes lehet elgondolkozni ezen MT mellett is? Vagy ez is aktiválató utólag?

Van-e bármi egyéb, ami viszont erősen javallott? Hegymenet marhaság nem érdekel, kanyarodást segítő ködlámpa, haza érkezés meg egyéb ilyen fények nem kellenek, táblafelismerő, ha csak annyit csinál, hogy a MAXI-DOT-on is megjelenik a tábla, akkor nem kell... mai navi appok is elegendőek, amúgy figyelem a táblákat. Park assist nem szükséges, sőt, még első radar se. A hátsó bőven elég, amit ad gyárilag a Style (jellemzően arra se figyelek, de van, hogy jól jön). Fűthető kormánynak van értelme? Első szélvédő- illetve mosó fúvókák fűtése? Végülis eddig is megvoltam nélkülük. Beltérvilágítás a képeken hangulatos, de gondolom, nélkülözhető. Ülésfűtést persze mindenképp kérek bele.

Tudom, nem kevés kérdés, de megköszönök minden részletes választ. :R

# I got bored one day and put everything on a bagel...

(#157029) apple87


apple87
senior tag

Még annyit hogy vélemény szeretnék kérni erről a hirdetésről, ti mit láttok benne érdekelne?

[link]

(#157030) Magnum_ válasza apple87 (#157029) üzenetére


Magnum_
nagyúr

szerintem ültetve van. felniből kiindulva jampi autó.

I humbly and respectfully decline™

(#157031) Doki16 válasza apple87 (#157027) üzenetére


Doki16
addikt

Az eddigi válaszaid alapján neked egy valódi comfortline felszereltség elég lehet, csak az a kérdés, hogy később sem fogod megbánni. Mert aztán lehet, hogy egy év múlva már kellene a ledes nappali bixenon vagy fullos media center. És ahogy Mágus is mondta később már nagyon drága belerakni.
Nagyon jó kocsi a B7 de jól meg kell nézni vétel előtt. Ha minden klappol akkor maximálisan elégedett lehetsz majd vele, mert a golf után jobb lesz.

Amit nem kérdezett senki és te se mondtad. Mennyit mész egy évben?

(#157029) apple87: Szerintem csak a 18-as kerék miatt tűnik úgy mintha ültetve lenne. Nem értem, hogy comfortline, de nincs multikormány. El kell menni meg kell nézni, erről az erős JPG képekről som minden nem látszik.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157032) apple87 válasza Doki16 (#157031) üzenetére


apple87
senior tag

Igazad van, mert most is az van hogy mi hiányzik a golfból (ezeket már tapaszalom)
Ledes menetfény jólenne meg szép is de lehet valamilyen szinten kompromisszumot kötni.. Egy évben jelenleg 15E km kb... De tervezem majd több utat, nyaralás kocsival külföldre... évente max1-2 xer ilyenkor jól jön az alacsony fogyasztás

[ Szerkesztve ]

(#157033) MPowerPH válasza apple87 (#157029) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem azert, de ezekkel a fosh fenyszorokkal en mar nem vennek autot a led korszakban. :U Legalabb projektoros lenne, mint az Octaviaban.

Don't Tread On Me

(#157034) apple87 válasza MPowerPH (#157033) üzenetére


apple87
senior tag

Határ a csillagos ég... pénz kérdése :D ha nem számítana már a vw szalonba ülnék :D

(#157035) Mágus2 válasza apple87 (#157032) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem akarom én eldöndteni helyetted, hogy mi kell neked, csak arra akarok rámutatni, hogy később kellhet és akkor amiatt megint autócsere lesz. ;)

Továbbra is az a véleményem, hogy highline alatt ne is nézelődj. ;)

(#157036) bitpork válasza apple87 (#157034) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Próbáltál már ilyen passatot olyan távon amire tervezed?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#157037) Doki16 válasza MPowerPH (#157033) üzenetére


Doki16
addikt

Az is csak annak számít aki sokat megy éjszaka. Ott valóban indokolt a xenon vagy led. A projektor meg H7 párosítás szerintem a legnagyobb baromság amit valaha kitaláltak. Azok csak akkor voltak jók amikor kigördültek a gyárból. Bőven elég a halogén H7+H1 ha valaki csak alkalmanként vezet sötétben.

(#157036) bitpork: Én próbáltam, pont ebben a napi 9+9 km-es üzemben használtam :) Nem tesz neki jót. Erre az üzemre Opel Ampera kell :D Amikor kb. egy hónapig ki se jutott a kocsi a városból már alig akart gyorsulni. Érezhetően nem ugrott és lomha volt. Apple87 te is erre számíts ha sokat akarod városban használni.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157038) apple87 válasza bitpork (#157036) üzenetére


apple87
senior tag

Nem próbáltam, nem volt lehetőségem....
Nyilván próbálok a legjobbat kihozni a pénzemből...

(#157039) Amarton válasza _Smooth (#157028) üzenetére


Amarton
tag

Én most rendeltem egy Style 1.5 TSI-t.
A listaár 7.3M volt, amikor rendeltem (van benne még pár apró extra).
5.5M-ra sikerült az árat lealkudnom. (ebben van használt autó kedvezmény és hitel kedvezmény is)
DSG nélkül az aktív tempomat szerintem nem sokat ér. 200 ezer Ft-ért én fékezek és újra aktiválom:)
A LED lámpa jó lehet.
Szerintem menj be egy kereskedésbe és mindent el fognak mondani a funkciókról.

http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

(#157040) bitpork válasza apple87 (#157038) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Kicsit erős lesz a párhuzam, de ez saját tapasztalat. Max most a Szeged-Kassa-Szeged távon fogyasztott számolva 9.9 litert. Szép egyenletes tempó , meleg motorral és tempomattal. Városban 16 litert eszik.
A városban ha a 2.0 tdit fogod használni, akkor az 10 litert be fog kérni ha csak 10km távokat fogsz vele menni különösen ha dugóban és klímázva. Ezzel nem fogsz spórolni, de én ennek ellenére is támogatom a vásárlásodat.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#157041) apple87 válasza bitpork (#157040) üzenetére


apple87
senior tag

Hogy hogy ilyen sokat fogyaszt?

(#157042) bitpork válasza apple87 (#157041) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Max 3.0 tdi. Azért is írtam h nem lehet 1:1 levezetni, de egy hideg motor - különösen egy olyan kis hőveszteséggel dolgozó motor mint a 2.0tdi - sokkal többet fogyaszt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#157043) Doki16 válasza bitpork (#157040) üzenetére


Doki16
addikt

Meg kell, hogy cáfoljalak. Én ténylegesen ezt a CFFB 2.0 CRTDi-t használtam a városban. DSG-vel és bekapcsolt Coasting funkcióval elvolt 6 literből. Jó párszor átkínlódtam már magam Budáról Pestre és vissza de 6,5 fölé nem ment. Igaz ha órákat áll valaki a dugóban akkor lehet persze végtelen plusz egy a fogyasztás, ha viszont tudsz haladni és jól használod a szabadonfutót akkor megvan 6 literből.

De megtud enni sokat is. Amikor teljesen hideg motornál muszáj volt a pénteki csúcsban hazamennem akkor mikor beálltam a parkolóba 8 liter mutatott :) Jah és ez mindössze 4 km tehát nem is tudott egy kicsit se bemelegedni.

A tél munkába ingázásom megvolt 5,9-ből. Amikor csak tudtam gurítottam a kocsit :)

Mondjuk én elvetemült vagyok. A6 2.7 V6 TDI-ből tudtam kicsiholni 6 literes fogyasztást hosszú távon :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#157044) Qru válasza bitpork (#157042) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kormi is városban 10 literről indul ami télen 12-re is felszalad. Bár egyszer nyáron klíma nélkül sikerült 9,2-re levinnem. :D

#nincsbennetarcsi

(#157045) i-sti válasza bitpork (#157040) üzenetére


i-sti
senior tag

A4 is csak városban, hideg motorral, lámpáknál simán bekajálja a 10-et nekem. 2.0 crtdi

Novum Forum Siculorum

(#157046) _Smooth válasza Amarton (#157039) üzenetére


_Smooth
senior tag

Köszönöm a gyors választ.
Természetesen tervezek bemenni szalonba is, csak ismerem az értékesítőket (mivel én is az vagyok XD), és először a valós használati tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
Képes vagyok meggyőzni a legtöbb embert, hogy az adaptív tempomat MT mellett is jó, autópályán úgyse fogsz visszakapcsolgatni 6ból 140 és 80 között (annál jobban meg talán csak nem kell lelassítani az előzgetők miatt), de egy kicsit én is azt éreztem, hogy azt a 200-at talán érdemesebb lehet átcsoortosítani valami hasznosabbra és inkább újra aktiválgatni a sima tempomatot.
De LED fényszóróról már azt mesél nekem, amit akar. Nem használtam még és szalonban nem is fogom tudni érdemben kipróbálni. Lehet, hogy arra még annyira se érné meg nekem váltani.
Ugyanez a többi, számomra (legalábbis VAG-ból) ismeretlen flanc esetén.
Lehet, h papíron jól hangzik a Lane assistant, de valójában semmi érdekeset nem csinál annyi pénzért. Mint a speed limiter... ha jól tudom, akkor az is csak csipog, h átléptem a tempót, de valójában nem fogja vissza az autót. Na ennyit meg tud nekem waze is.
Vagy a fáradtság jelző... nem tudom, mit tud igazából. Persze a legnagyobb lehúznásnak még mindig a kanyarodáskor aktiválódó ködlámpát tartom. Ha valahol nagyon hiányzik az az extra fény, inkább felkapcsolom kézzel a ködlámpát (nem nagy baj, h ég mindkettő :D).

Szóval inkább ilyesmi tapasztalatokra lettem volna kíváncsi.
De köszönöm a véleményed, én is inkább efelé hajlanék. Nagyon idegesítő tud lenni pályán is, mikor lasítani kell egyesek miatt, de annyira nem bonyolult megtenni és újra aktiválni (-200ezerért, cserébe meg komolyabb fénnyel mondjuk).

5,5mFt már elég baráti ár - bár használtautó beszámítás és hitel nem játszik. Operatív leasing viszont igen - nem tudom még, ez mennyiben fogja befolyásolni az árazást. A vége lehet, h az lesz, "csak" egy Style fog beleférni minden egyéb extra nélkül. (bár az ülésfűtésről akkor se szeretnék lemondani :D)

# I got bored one day and put everything on a bagel...

(#157047) MPowerPH válasza Doki16 (#157037) üzenetére


MPowerPH
félisten

Lehet baromsag, de legalabb vilagit valahogy. A sima halogen meg ladaban elment, masban meg eleg gaz. Octavia sem olyan veszes ezzel a felallassal, mig baratom Golf -ja ugyan ezzel az evjarattal vallalhatatlan ejszaka.

Don't Tread On Me

(#157048) Amarton válasza _Smooth (#157046) üzenetére


Amarton
tag

Amikor én az enyémet rendeltem, akkor egy fullosan konfigolt RS octaviát adtak oda próbálni.
Mondták, hogy az összes extra benne van, így ki is tudom próbálni, ami nekem tetszik.
A panorámatető recseg. Azt nem raknám bele.
LED lámpa jó cucc, mert nem tök jól szabályozza a fényt, színhőmérsékletet stb.
Mivel én nem járok sokat este, így ez nekem nem opció.
A holttérfigyelő szerintem jó cucc, de én azt sem kértem.
Navigáció helyett pedig SmartLink lett.

http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

(#157049) Lacess


Lacess
tag

Urak!

Octavia 1Z facelift-ből (Mint Mágus Sasa-ja) készült még pár darab 1,9 pd-vel, 2009 táján. Sajnos nem találok rá biztos forrást hogy ezek már csak DPF-el vagy anélkül voltak. Az 1Z-be a teljes modellciklus alatt elvileg csak BJB, BKC, BXE és BLS került 1,9 pd-ből. Logikus lenne, hogy ekkor már csak DPF-el jöttek de ugye ki tudja. Ez is tipikusan az a modell amibe rengeteg féle motor került, talán a hosszú modellciklus miatt is.

Tudtok valamit erről, vagy hogy hogyan lehet biztosan kideríteni hogy jelen van-e a DPF adott autónál vagy nincs?

:R

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#157050) i-sti válasza Lacess (#157049) üzenetére


i-sti
senior tag

Nem válasz de:
Apósnak 1.9 A4 B7 2007 (ugye 2008-ban jött a B8) és van DPF-je.

Novum Forum Siculorum

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.