Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
iceQ!
addikt
Ez a vákum pumpa jó lehet?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
zeus_2k14
senior tag
Komplett szervíz, több emelő, akna, műhely. Foglalkoznak klímával, elektronikával, mindennel A tömítő pasztát lehet csak én bonyolítom, de szerintem van nekik, sőt tuti, így nem veszek azt
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Lehet buta kérdés.. Nem rég óta van nálam.
VW Jetta 1.9 PDTDI BXE motor DPF OFF, mennyi olaj megy bele olaj cserekor? Mennyit kell bele rakni ? Neten nem igen találtam meg az infot
Gergő
molnarpeter
nagyúr
4.3 liter, de 5-öt vennék, ha már úgyis le lesz szedve a teknő, stb, vagy ha később kell tölteni, akkor marad tartalék. Amennyiben következő cseréig megmarad, akkor a régit tölteném bele először, és a frissel pótolnám ki.
[ Szerkesztve ]
zeus_2k14
senior tag
Persze, én is 5 littyón gondolkodom. Azért is kérdem.
Imilenni
addikt
Sziasztok!
98' B5 Sedan Passatba Klímakompresszor csere/felújítás milyen összeg körül mozog?
Néztem ~30k körül van bontott, gondolom szerelő válogatja a munkadíjat pl.
De nagyjából milyen összegre kell számítani?
Press "F" to pay respects.
Mágus2
Közösségépítő
Bxe nem dpf off, gyárilag sincs benne. ;)
TayRol
veterán
190 lovas C7-es, faceliftes (2016) A6-ossal (főleg motor terén) van tapasztalat?
Milyen váltóval szabad (ha egyáltalán szabad ilyen autót) venni? S-Tronic?
[ Szerkesztve ]
Nekem bevált VW-hez amit linkeltem, de az olajhőfokot nem látja / vagy maga az ELM327 nem olvassa ki.
Atomgeszi
veterán
1395 ccm 6 sebességes manuál, 140 Le, 7-es Golf.
Ajánlott?
Illetve hol érdemes lekérdezni VW alvázszám alapján? Esetleg valamelyik topiclakó nem jártas ilyen berkekben?
s tronic ne csak ha nem okoz gondot ha felújítani kell
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TayRol
veterán
Aham. Csak szerintem másik ótomatával ez a motor nincs. Utánajárok.
Mit keressek? Multitronic? Tiptronic?
molnarpeter
nagyúr
Tiptronic lenne a legjobb, de az csak 3.0 TDI-hez volt, ott is csak talán a legerősebb mellé vagy ilyesmi, illetve mintha talán az allroad lett volna csak tiptronic-kal, utóbbi nem 100%, lehet régebbivel keverem.
TayRol
veterán
Régi vágyam a 3.0 dízel de nem merném bekockáztatni. 2016-17-és példányokat nézegetek. De még csak nézegetem, mert itthon meg is kell indokolni. Talán a 2.0 sor4 dízel javítása, fenntartása olcsóbb.
Kár felesleges részletekkel untatni a fehérnépet.
Ez volt, kész. 🤗
TayRol
veterán
Ja, a majd full extrás Passattal meg mi lett hirtelen a baj? Nem oly egyszerű az.
Fogd rá, hogy a passat csak euro5 , az Audi pedig már azt hiszem euro6. Te csak a környezetet véded
TayRol
veterán
Jah, az már 6-os. Hm, egynek jó lesz.
De ez még csak terv, ha fos váltó van hozzá azzal nem akarok szívni. Bolygóműves meg ezekhez már szerintem nem kapható.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Kockázat a nagy motor hagyományos váltó kombóval legkisebb, de összes fenntartási költség a 2 literessel alacsonyabb lesz valószínűleg. Szerintem se a Multi, se a DSG(=S-Tronic) olajos nem gáz fiatalon, viszont talán a kockázat egy multival nagyobb abból a szempontból, hogy ha bármi baja van, azt várhatóan drágább lesz javítani (ha viszont szépen sűrűn van cserélve az olaj stb, akkor nem egy elveszett ügy az sem). De én a mézes-mázas első kb 200k-ig láttam ezeket csak Multinak rosszabb a híre, de most őszintén, 10-ből 9 ember nem jut el odáig, hogy olvasson róla. Mindkettőben ott a kettőstömegű, de talán DSG-t több helyen javítanak.
atos19881101
senior tag
Teljesen tökéletes.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
TayRol
veterán
én meg kb 2 évig tartom meg a kocsikat, 180-200e km-nél már nincs nálam.
gyenesmartin
őstag
Nemár, komolyan kiveszik a palettáról a Polo GTI-t?
Legalább lesz helyette R-line 1.5 tsi-vel?
molnarpeter
nagyúr
Kérem tisztelettel, ezen szokások ismeretében kb akármit vehetsz ha korrekt cég az eladó, akkor nálad elég kicsi a kockázat.
Azt lehet még figyelembe venni, hogy pl 180-210k pont az az időszak, ahol kicsit púpos a fenntartási görbe, szóval érdemes lehet vezérlés csere előtt eladni.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Aham, így már mindjárt más. Ez barátomék kereskedésében van, nagyon megtetszett. Asszony nem látja indokoltnak a cserét. Csütörtökön viszem hozzájuk a Passatot műszakira, meglesem majd. A dízel kombi/legalább 180 le/xenon/automata/összkerék szempontok az alappillérek. Minden más ráadás.
[ Szerkesztve ]
kisfurko
senior tag
A motor nem ugyanaz. Ez EA888 Gen 3. Miller ciklusos. Jó hatással van a fogyasztásra, országúton akár 6 liter alatt is lehet tartani, de minek Én még sokkal 7 liter fölé sose mentem, pedig használom Sport módban is. A tank elég kicsi, 40 literes, igen hamar kiürül.
Jó a hangja, de az OPF nélküli jobban szól. Nekem is OPF-es van. Nekem nincs állítható futóművem, már sajnálom, de így se rossz. Persze rossz állapotú magyar utakra nem való.
Amit én nem szeretek benne, az a fényszóró. Hiába LED-es, elég béna. A szervízben feljebb kellett állíttatni, mert gyárilag túl lent volt, de sokat nem segített.
Amiben kellemesen csalódtam, az az ülés. Meglepően kényelmes, jó a tartása. Az egész család kényelmesen befér, és még akkor is simán lehet előzni
Tavaly alig bírtam ki a bejáratást, 2 hét alatt megvolt A tél is nagy visszalépés volt a vékonka 17-es kerekekkel.
Neked milyen gumikat raktak rá?
TayRol
veterán
Ez elvileg szíjas motor, 210e-nél van - elvileg - szíj csere. Meg itt már több dolog cseréje is kérdéses.
Brumi
senior tag
Köszi az infókat a motorról, én ennyire nem vagyok penge a témában, meg voltam róla győződve, hogy a kettő ugyanaz. Nekem ma ment 6,5-re a fogyasztás normál módban, gondolom ECO--ban még lejjebb lehet vinni és a bejáratás is jót fog tenni neki, nekem még csak 200km van benne. De hogy őszinte legyek, ha spórolni akartam volna, akkor villanyautót veszek Ez nem erre való...
Az állítható futómű pont jó ezekre a vacak utakra, korábban teljesen normál autókat használtam, és szerintem a peres gumit a futómű jól kompenzálja. Egyébként a 17-es ugyanolyan széles mint a 18-as, mert előbbi 215/45 R17 utóbbi 215/40 R18. Én Bridgestone Turanzát kaptam rá, őszintén szólva Michelinnek jobban örültem volna.
Egyébként szerveznék egy AW Polo kirándulást, ahhoz volna kedved?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/brumi/
Bocs itt -csak most nagyon sok a családi... dolog.
A kettő literes is jó motor, de az A6 bódéja alatt nagyon fog nyögni. A 3.0 valóban igényli a karbantartást, de gyk mindenre van már megoldás. FLAP motorokat nem kell 180k/ darabért venni mert teljesen felújított van 70k körül. EGR mindkettőbe 400€, a turbó mindkettőbe dárga, a befecskendezőkből kettővel több kell. Viszont a nagyobb motornak nem okoz lelki törést a nagy bódé. Én eddig a tehénnel 10,5 átlaggal jártam el. Most a turbócsere után ez lejjebb fog menni. A műanyag bizbaszok és gumi csövek mindkettőben feszt elmállnak idővel.
A Domival ugyanezzel a motorral simán ment a 9 liter (ha sokat voltam városon kívül akkor 8,5)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TayRol
veterán
Kezdésnek meglátom, szerintem a 2.0-val kezdem. 13 lóerővel erősebb csak mint a passat és kb 150 kilóval több (1550-1700).
iceQ!
addikt
Csütörtökön megy a szerelőmhöz, vezérlés csere. Akkor nézünk egy vákumot is + lecseréltetem az összes csövet.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
A gond nem ott van h csak 200 kg. A passat is már nehéz a skodához mérten. A skoda súlya a pont jó a motorhoz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kickass
őstag
Nagyon szerettem az elején a sajátomat. Igaz nem volt csomagtér mert akkora volt a láda de akkor is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
1.9 SDI 64 ps 17.9s
1.2 HTP 54 PS 18.4s
Ladies and gentlemen, we got him
Na mindegy, Golf kombi 68 lovas SDI valami 18.5
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
Akkor nézek egy Superbet.
Reggie0
félisten
3-as dizelbe csak olaj kell tobb es injektor, a tobbi kb. ugyan az.
kisfurko
senior tag
Hülye vagyok, 17-est írtam 16-os helyett. Az 185/60-as. Gyárilag csak ez van téliguminak.
A fogyasztást csak azért írtam, hogy nem lesz vészes, igaz, városban nincs tapasztalatom. Az Eco módot egyszer próbáltam ki, hogy ez meg mi , meg tényleg vitorlázik-e (vagy hogy hívják magyarul), ha nem adok gázt. Egyébként nem vagyok nagy tudora a motoroknak, csak direkt utánanéztem, hogy ez miféle, meg a váltónak is, nehogy valami ótvarabb sorozat legyen, amivel később sok probléma lehet. Állítólag nem lehet olyan egyszerűen chipelni, de engem ez nem izgat annyira, elég nekem ez is, amit tud. 2000 környékén érezhetően "vált" a motor, onnantól megtáltosodik (nem turbólyuk), kb. 2500-tól ott a teljes kakaó 6200-ig, ahol elvált. Sport módban nem is engedi 2000 alá.
Én is Bridgestone-t kaptam, nem tudom, mitől függhet ez.
Kirándulás nem tudom, mennyire összehozható, mert nem Magyarországon élek.
TayRol
veterán
és egyéb gyermekbetegség? tényleg kvázi extra problémáktól mentes motor lenne?
Atomgeszi
veterán
Bocs, lemaradt az évjárat. 2014 május elvileg.
Tin
veterán
Én Dunlop Sportmaxx-ot kaptam a sima 1.5 TSi Golf R-Line-ra.
Kickass
őstag
Észrevennéd azt a 0.5 secet?
bitpork: 2. autó, igaz 10 éve én ezzel megjártam 4 emberrel csomaggal Horvátországot klima nélkül ma már nem vállalnám be.
JHONNY 79
aktív tag
2014-es Octavia 3 1.4 TSI CHPA motorhoz milyen gyújtógyertya ajánlott?
Mágus2
Közösségépítő
Halomra bukták a jávorszarvas tesztet az új vw csoportos termékek... A vég kezdete. Eltaknyolt a GTE passat variant, a Superb 4 hibrid kombi, de az új octavia is.
[ Szerkesztve ]
Mondjuk amennyi jávorszarvassal én találkozom, pont telibe kakilom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
bul07
nagyúr
Akkor nagy kátyút se kerülsz, meg ütközésnél is csak egyenesen neki
Elképesztő mennyire romlanak a alsó rendű utak, egyszerűen nincs karbantartás
Régen még csináltak olyat ha megoldotta hogy leszurkozták majd kaviccsal megszórták, ez ha repedezett volt megoldotta hogy a víz ne tudjon beszivárogni a repedésekbe, de már ilyeneket nem csinálnak
Csak tömködik az egyre több lyukat
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Ha a rántással több a kár mint a lengőkar v kerék akkor nem rángatom én semerre. A kocsi azért van hogy engem védjen. Bármennyire is szeretem,de ez van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Fura, mert a sima benzines verziók meg jól átmentek..
while (!sleep) sheep++;
Doki16
addikt
A sok plusz súly és pont hátul. Azért olyan nagyot nem buktak. Túlkormányzottak lettek, de ez érthető. Ez a baj, ha utólag építik be az elektromos hajtást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Bármelyik kocsi megrakva pedig eddig is így viselkedett, csak nem nézte senki
Jó kérdés, tudom, de GTE-nél magasabb a hátsó guminyomás a normál kivitelhez képest? Egyszer meg volt rakva a csomagtartó, és nem lett hozzá fújva 3 bar, cscak maradt a szokásos 2, akkor nagyon érdekesen imbolygott az SDI, maradandó emlék
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem igaz. Az octavia 2 facelift le volt tesztelve túlterhelve is. Simán átment úgy is kis sebességgel...de annak még rendes futóműve volt hátul. Ha gyorsabban mentek, bukott az is. [link]
[ Szerkesztve ]