Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10001) rob210


rob210
nagyúr

Na nem hittem volna, hogy ezzel ilyen lavinát váltok ki.
Csak pont arra akartam célozni, hogy semmi értelme az ilyen arcoskodásoknak.
Tudom van olyan amikor már elszakad az embernél a cérna, de szerencsére én cérnaszakadás után is hamar visszalassultam a megengedettre.:D

A lényeg ne legyünk forrófejűek, mert hamar megtörténik a baj, vagy csekk formájában, vagy baleset ami sokkal rosszabb még a csekknél is.

Én is csak nagyon nagyon szélsőséges esetekben vesztem el a fejem.
Ez mondjuk pont ilyen volt, de szerencsére még a baj elött észhezkaptam.
:B :R

Renault power

(#10002) VR6-Fan válasza rob210 (#10001) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az tuti hogy idegből forró fejjel nem szabad racsingolni, tapasztalat :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10003) tibi666 válasza VR6-Fan (#9997) üzenetére


tibi666
senior tag

én betartom a sebességkorlátozásokat+10km/h...
csak ha elkezd ugrálni a seggemben egy ilyen, akkor lépek oda.

(#10004) VR6-Fan válasza tibi666 (#10003) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát a felvázolt szitu ne ma seggedben ugrálás volt.

egy jó "sleeper" nem hiszem hogy megvernél 200-ig valószínű nem, legalább is a régi géppel.

az új beszerzése hogy halad?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10005) tibi666 válasza VR6-Fan (#10004) üzenetére


tibi666
senior tag

február közepén érkezik a lelkem.
laguna grandtour gt 2.0t.

és a bejáratás után kapja is az új szoftvert majd. remélem 230 ló körül kihoznak belőle.

[ Szerkesztve ]

(#10006) VR6-Fan válasza tibi666 (#10005) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem G-s merci volt a kiszemelt?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10007) tibi666 válasza VR6-Fan (#10006) üzenetére


tibi666
senior tag

gl volt, de bedöglött a tesztúton. :DDD
akkor úgy döntöttem, hogy ha egyedi hiba, ha nem, engem egy mercedes 60 ezer km-el a háta mögött ne hagyjon ott az úton. hazajöttem még aznap németországból, és elkezdtem nézni az átlag autókat, úgy gondoltam, hogy egy kategóriát lejjebb jövök, nem presztízsmárkától veszek kocsit.

maradt a honda accord, és a renault laguna. mindenképp kombit akartam, ez szebb, és belül is kényelmesebb volt. nagyon egyben van. sajna csak a 180 lovas dízelt tudtam vezetni, eltekintve a hajtási befolyástól nagyon jó volt. remélem a 205 lovas benzines turbóban sem fogok csalódni. kevesebbet fog enni, mint a gl evett volna. viszont egy jó chippel, meg esetleg egy szolid kipufogórendszerrel (komplett rendszer alá, nem csak dob) igazán jó kis autó lehet belőle. azt szeretném, hogy pályán 170-180ig ne legyen erős a hangja, mert egyébként szélzaj alig-alig van, viszont ha kipörgetem akkor halljak valami lelkesedést, ne csak a 4 henger vinnyogását. ha már jön az hibrid-elektró korszak, legalább egyszer legyen egy benzines, pörgős dögöm.

[ Szerkesztve ]

(#10008) fekeandras válasza tibi666 (#10005) üzenetére


fekeandras
őstag

Merciből egy Renaultba átülni? :Y Csak meg ne bánd...

(#10009) tibi666 válasza fekeandras (#10008) üzenetére


tibi666
senior tag

egy 9 éves, 260 ezret futott pápaszemesből egy vadi új, 0km-es lag3-ba.
nagyon jó verda, szuperül össze van rakva, és nagyon kényelmes. nem egy mercedes ortopéd ülés, de kétlem, hogy gond lesz vele. bár nem magyar utakra tervezték ezekkel a 18"-os gt felnikkel. még szerencse, hogy én nagyrészt pályán utazok.

ha megbánom, eladom a fenébe, és veszek másat.

(#10010) DeadMeat válasza tibi666 (#10009) üzenetére


DeadMeat
veterán

:C jó lesz az!

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10011) tomcsi23 válasza fekeandras (#10008) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem inkább az zavar, hogy dízelből benzinesbe? :DDD ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10012) rob210 válasza tibi666 (#10009) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát ne haragudj, hogy ezt írom, de lesz vele bajod, bőven.
Az autószerelő aki csinálgatta most a kocsimat, mondta, hogy ő is megbánta már, hogy lagunát vett.
(mert hogy neki is az van 2.0-es)
Pedig egy autószerelő biztos tudja miért mond ilyet.
Most van 51.000.-Km az autójában de már 2 szer kellett ezt azt cserélni az autón, mint például hátsó szilentek, meg valami elektronikus biz baszt, nem értek hozzá.
(valami trafót vagy mi a nyálat)
Szóval, francia autót én amúgy se vennék, de így meg aztán......
És nem ő volt az egyetlen ember aki ezt mondta.

A kollégámnak is ilyen volt igaz ő 1 évesen vette.
1.5 évesen eladta:D
Tönkre ment neki az indítókártya a hátsó szilentek, ezt mint ha már írtam volna:D
Lengéscsillapítót kellett neki cserélni.
Nagyon vékony a bőr amivel be van vonva és a váltógomb például nagyon hamar szétkopott és azért egy ilyen kocsin már nem spóroljanak. :((( Szerintem.

Azt mondjuk aláírta mindenki, hogy bazi kényelmes autó.
De talán az egyetlen jó tulajdonsága, jah meg, hogy keveset fogyaszt.
:R

Renault power

(#10013) tibi666 válasza rob210 (#10012) üzenetére


tibi666
senior tag

a laguna2-t szidta mindenki. apámnak is olyanja van. soha semmi gond nem volt vele.

ez pedig sokkal jobban összerakott autó. érdekes, hogy mindenkinek van legalább két ismerőse, aki szopott már lagunával. csak furamód ennyi laguna nincs az utcákon.

(#10014) Dare2Live válasza rob210 (#10012) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

én kiváncsi leszek, 2 konkrét ismerősöm van akik dicsérik a lagunát és millió urban legendet hallottam, hogy szar.

Kiderül. Ha tényleg megbízható akkor 100% k* jó autó, mert kényelemre/sportosságra álom.

amúgy jól elbeszélgeünk így reggel 6h fele. insomnia? :)

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#10015) tomcsi23 válasza rob210 (#10012) üzenetére


tomcsi23
veterán

Max sűrűbben jár garanciális javításokra. Ha megunja, lecseréli. Az "anyagi bukást" leszámítva, azért inkább előny egy nullkilóméteres autó. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10016) rob210 válasza tomcsi23 (#10015) üzenetére


rob210
nagyúr

Én nem vonom kétségbe hogy egy új autó az új autó.
De ezeket a véleményeket halottam.
A volt munkatársam fia renault szervízben dolgozott 10 évig.
Ő is szídta a kocsit rendesen.

Én megjegyzem halkan ez már a 3.-ik ismerős:D
És van még a tarsolyomban, csak nem akartam teleírni a képernyőt.
Sok sikert kívánok hozzá, remélem te nem jársz így vele! :R

Én csak a tapasztalatokat osztottam meg veletek.

Renault power

(#10017) DeadMeat válasza tomcsi23 (#10015) üzenetére


DeadMeat
veterán

Ált. az emberek nem befegtetési céllal veszik az uj kocsit.Nem is jó annak sajna.. De jó lesz az,hatalmas,gyönyörű,erős,benzines.És ugye az autó benzinnel megy... :DDD
Mondjuk,ha a nissannak volt valami köze az autóhoz,akkor a motorral nem lesz gond.Az elektronikával inkább.De ha volt eszük a franciáknak azt is a nissan mérnökeire bízták.

[ Szerkesztve ]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10018) tibi666 válasza rob210 (#10016) üzenetére


tibi666
senior tag

régebben elég sokat olvasgattam laguna fórumokat, mert apám technikai analfabéta. vannak velük gondok (mármint a 2-essel), de ha nem rohansz azonnal szakszervizbe, akkor olcsón megúszható a javítások 99%-ka.

nálunk a családban vegyes a kép. nekem w210-em van, mindenki szidja, mint a bokrot, hogy mennyi elektronikai hiba van vele. nekem egy pixelhibás kijelzőt leszámítva semmit nem kellett javítani benne. fater lagunája szintén nagyon jó. anyám peugeot 307-ese viszont egy rakat szar, minden szériahiba, ami létezik kijött már rajta, többször is. :DDD

remélem beválik a laguna 3, nagyon lelkes vagyok iránta. :B

(#10019) tomcsi23 válasza rob210 (#10016) üzenetére


tomcsi23
veterán

Köszi, de nem tervezek lagunát venni. :D
(tudom, hogy Tibinek írtad. :B)

DeadMeat: persze, ő elég sokat furikázik majd vele szerintem, majd az kitermeli az amortizációt, meg a költségeket. Meg aztán már csak azért is tolni kell neki, hogy ne ilyen 6-7 lityis fogyasztással égjen. :DDD :R

Tibi: azt miért kell 3 hónapot várni rá :F

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10020) tibi666 válasza tomcsi23 (#10019) üzenetére


tibi666
senior tag

nem sokan rendelnek manapság piros autót.
meg gondolom full-full extrás pirosat főleg nem. :DDD

(#10021) tomcsi23 válasza tibi666 (#10020) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ja, értem. Mondjuk tényleg sok idő szétszedni és átfesteni pirosra az ezüst elemeket. :DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10022) Dare2Live válasza tibi666 (#10018) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

anno merci, renault és az olaszok (de vwis, hogy ontopic legyek) is uott csusztak el japánnal szemben: elektronika, minőségbiztosítás, gyártástechnologia. Néha mármár szánalom/röhej volt egy egy alsó kategóriás francia kocsi minőségbiztosítása, ők jutottak tippem szerint legmélyebbre.

mostanra aztán a legtöbb helyen sokszor japán segítséggel helyrerakták a dolgokat, ezzel amúgy véleményem szerint a legversenyképesebb termékeket előálító autógyártók újra a tradicionális europaiak lettek(lesznek). Persze erről a japok is tehetnek, 10éve elképzelhetetlen lett volna Toyota ami 100.000km után el kezdi enni az olajat, vagy 150.000km után tuti a turbócsere.
pl, hogy Lagunanal maradjak tessék beülni egy 9milliós Renault Laguna GT DCIbe meg egy hasonlóan extrazva 10misis Avensisbe, az avensis ronda, unalmas, lagunahoz képest kényelmetlen, a laguna szép, élménykocsi, kényelmes. ja és elvileg megszünt új dciken a hírhedt porlasztócsúcs szériahiba is.... :)

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#10023) rootkiller


rootkiller
őstag

Lestétek az új A8-at? :DDD

Artengo TR 990 Pro

(#10024) Kickass


Kickass
őstag

na ma megvolt az atiras, illetve egy kis szerviz, olajcsere, szurok csereje, feltoltve fagyalloval, uj ablaktorlo lapatok + egy zarhato tanksapka (vajon szegeny elozo tulajnak hanyszor szivhattak le a benzinet ha rajottek nem zarhato a tanksapka :D:D)
alulrol is meg lett tuzetesen nezve, se rozsda se olajfolyas

egy kis turpissag is kiderult bal hatulja igencsak torve volt, vastagabb a festek azon a reszen, de egesz igenyesen javitottak illetve festettek (gondolom a szervizkonyv reszben ezert is hianyozhat, erre nem voltak olyan buszkek eladasnal), lesz meg egy vezermuszij, valtoolaj illetve valoszinuleg egy kuplungbowden csere is (szeria problema h kb 30ezrenkent elszakad a kuplungbowden, egy idore ezt a reszet biztonsagban akarom tudni). illetve valahonnan kell egy szett legalabb egy szezont kihuzo teligumi szettet talalni (szukos lett hirtelen az anyagi keret illetve a nyariak sincsenek mar a helyzet magaslatan igy most kell egy ami meg elmegy telen gyujtok nyarira, kov telen meg kap zsir uj teli papucsot is)

nagyjabol ennyi

(#10025) VR6-Fan válasza Kickass (#10024) üzenetére


VR6-Fan
veterán

na ez azért jó hír :)

belül a csomi felől a torony meg a padlólemez is meg volt nyomva ill alulról látszott hogy gyűrve volt a lemez?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10026) Kickass válasza VR6-Fan (#10025) üzenetére


Kickass
őstag

alul biztos nem (azt még vásárlás közben megnéztük, aztán ugye az se tűnt fel h nincs emelő stb igy utána gyorsan még egyszer átnéztük :D), oldalt nem tudom, faterék nézték most át én nem tudtam ott lenni napközbe csak telón adta az infot :D

(#10027) VR6-Fan válasza Kickass (#10026) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az hogy megfújták a hátsó sárvédő elemét nem feltétlenül jelenti azt hogy rommá volt törve.

valószínű rányitottak vagy meg húzták, jobb helyeken az ilyenek nem csak megködölik hanem telibe fújják.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10028) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#10027) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pontosan így van. Egy sima karcot is lefújatnak egyesek. :K

No, nekem meg megvolt a műszaki, aztán meg hátsó féktárcsa + fékpofa cserék. :U Elég kopottas volt már sajna, hangra is. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10029) rob210 válasza VR6-Fan (#10027) üzenetére


rob210
nagyúr

Figyelj csak.
Egy fogós kérdésem van hozzád:D

Hogy van az, hogy van olyan 2es golf amin hátul is tárcsafék van?
Illetve át lehet az enyimét is buherálni?
Nem volna rossz egy keményebb fék hátra.:D

Renault power

(#10030) attrax


attrax
aktív tag

Üdv All,
Az autóm vezérműszíja szakadás helyett ledarálódott Az autót mindezek előtt leállítottam és 5 perc múlva indítanám de nem csinált semmit.Másnap szétszerel. 30borda off.Bár ez így mindegy is lenne,hogy szijszakadás vagy ez.
Megvettük az új szíjkészletet feltettük a szíjat, vezérlést belőttük a gyári beállítószerszámmal (összeforgattuk a jelöléseket). Kulcssal simán átforgatható a főtengely.Na itt jönnek a problémák.Ugyanis az autó nem indul be csak forgat az önindító,főtengely ,vezértengelforog.Most még a hengerfej leszedése előtt vagyunk.
Amit nem értek mint műszaki ember.Lehet olyan hogy minden egyes szelepemet.(16) kiakasztotta,megszorult) a szijdarálás? Mert még egy pillanatra sem durrog,pöfen akármi? Szikra van egyébként.Ja kompressziót mértünk és semmi 0bar.
Gép:VW bora 1.6 16V AZD

[ Szerkesztve ]

Unterschreiben

(#10031) VR6-Fan válasza rob210 (#10029) üzenetére


VR6-Fan
veterán

dzsitiájj felszereltségtől járt (és elvileg a GT-hez és a GTD-hez is).

hát igazából keményebb nem lesz a pedál ha tárcsás lesz hátul :D

hátra felmegy emlékeim szerint, a hídon a felfogatás ugyan az, 20-25k szoktak beszélni egy komplett hídra, de ahhoz egy felújító készlet min tuti kelleni fog.

arra figyelj hogy min 18-as legyen a főfék munka hengered, előre ha mákod vna akkor tudsz 239-es de hűtőt tárcsákat tenni az is egy jó dolog, ill 256-280-as féket is tudsz csinálni, no meg egy 20-22-es főfékmunkahenger sokat dobna a féken még. :)

attrax:hali!

valószínű 180 fokkal elvan rakva a vezérlés és majdnem valószínű hogy a szelepeid belettek verve a HF-be, ha mákod van akkor csak a száruk görbült, de szépen besimultak a fészkükbe.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10032) attrax válasza VR6-Fan (#10031) üzenetére


attrax
aktív tag

Nem 180 hanem 360-al.Erre gondoltunk és átforgattuk de semmi.A szelepek ha be vannak zárva(mert beszorultak) akkor egy fél ütem erejéig legalább be kellene röffennie és akkor nem bírnám átfordítani a főtengelyt!! nem?
Ha nyitva vannak(mert beszorultak) akkor tényleg nincs kompresszió de akkor meg bele kellene üssenek a dugóba de nem, mert könnyedén forog a vezértengely... :W

[ Szerkesztve ]

Unterschreiben

(#10033) VR6-Fan válasza attrax (#10032) üzenetére


VR6-Fan
veterán

180-al a 360 egy teljes kőr, ugyan ott lennél mint 0-an szerintem.

ha már össze ütötek egyszer akkor mindig átfog fordulni, és ha nyitva vannak akkor ugye nem tud sűríteni sem, ha meg zárva szorultak meg akkor meg pár fordulat után megragadna a motor, ha meg beleverte a HF-be akkor meg úgy is lesz rés ahol tömitetlen.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10034) attrax válasza VR6-Fan (#10033) üzenetére


attrax
aktív tag

hát nekem is gyanús volt ez a 360 fok de szerelő szerint ha egy teljes fordulatot forgatunk a főtengelyen akkor az nem ugyanaz de ez tényleg bután hangzik.Mind1 holnap leugrik a HF majd postolok..

Unterschreiben

(#10035) VR6-Fan válasza attrax (#10034) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát a tapasztalat azt mondja hogy a 360 fokkal nem szoktak gondok lenni.

a 180-nál szoktak ezek a tünetek lenni, csak ott van benzin is meg szikra is a régi kocsiknál, csak ugye mindegyik rossz kor.

ahol egyik sincs ott állt van főtengely holtpont és vezérmű tengely holtpont jeladó is van és ezek jelének szinkronba kell lenni, egy S2-es audival szívtunk egyszer így...

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#10036) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ez milyen? :U Azt a csúnya vonóhorgot lekapom róla, akkor hátulról is normálisan fog kinézni. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10037) rootkiller válasza MPowerPH (#10036) üzenetére


rootkiller
őstag

Ez zsír sztem. :DDD

Artengo TR 990 Pro

(#10038) tomcsi23 válasza MPowerPH (#10036) üzenetére


tomcsi23
veterán

Pofás. Csakhát megint az a fránya előélet. :U
Külföldi 4,5 év + vonóhorog = 136e km :F
Kis macera van azért, ha magyar rendszámmal akarod, de elvileg elintézi.
Szal a menet: szerződés + foglaló, akkor behozza a kocsit. Dekra-nal csináltat egy állapotfelmérést, s te itthon leellenőrizheted márkaszervizben.

Bal hátulja sérült volt.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10039) misimagaki válasza marsu (#9990) üzenetére


misimagaki
aktív tag

Jó elmaradtam, de hát ilyen a munka :)

Igen meg volt a szerviz, olaj, szűrő, pollenszűrő. Fékfolyadék csere. Zsanérok kenése. Szemrevételezés. Fékbetét vastagabb, mint újkorában :D . Gyertyák majd 60-nál. Semmi nem zörög, lóg, kopog. Vigyázunk rá, na. :)
Többre nem volt szükség.

Az döbbentett meg, hogy a szalonban sem tudott volna többet csinálni egy szerelő, mint ami most történt. Ezt a korábbi két látogatás alatt tapasztaltak alapján mondom.
A körülmények lettek volna mások. Meg nem egy óra alatt készült volna el, hanem gyorsabban. Nade ami az anyagi oldalát illeti, az már más kérdés. :D :D :D

Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."

(#10040) MPowerPH válasza tomcsi23 (#10038) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát igen, nekem is megfordult a fejemben. Az a piszok szervízkönyv itt is. :W
Azt hogy sérült volt, miből szűrted ki? :U

Amúgy ezzel is az a gáz, hogy mielőtt foglalózom, nekem meg kell néznem a kocsit tüzetesen. Zsákbamacskát nem vennék. :(

Don't Tread On Me

(#10041) tomcsi23 válasza MPowerPH (#10040) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez pedig tuti zsákbamacska. Kint van németben, csak akkor hozza be, ha foglalózod.
A sérülést - ha menő lennék, azt mondanám, látszik képről is :B (amúgy lehet, látszik valami, de most telón néztem, ott nem látok semmit), de a fazon mondta, felhívtam. Kíváncsi voltam, mit mond még a kocsiról. Finoman szólva érdekes faszi. :U 3x elmondta, hogy valós km, meg lehet bárhol nézni, aztán a végén megkérdezte, hogy most melyik audi is érdekel? Lol :W

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10042) MPowerPH válasza tomcsi23 (#10041) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, felhívtad. :B Az más... Na, az ilyenekbe én alapból nem megyek bele. Először körbenézem, elviszem saját szerelőhöz.
Szóval ez piszkosul tetszik, de nem vállalnám be. :( És ha németből van, akkor ez bizony 200k+ km -es autó. :W

Don't Tread On Me

(#10043) tomcsi23 válasza MPowerPH (#10042) üzenetére


tomcsi23
veterán

Igen - segítjük a fórumtársak eligazodását. :DDD

Az a baj, hogy mind ilyen. Azt az egy-egy példányt kéne kifogni, ami nem ilyen, csak ez meg nehéz. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10044) rob210 válasza tomcsi23 (#10043) üzenetére


rob210
nagyúr

Vagy szinte lehetetlen.
:F

Renault power

(#10045) MPowerPH válasza rob210 (#10044) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ha magyarországi akkor nem. Én csakis hazait keresek szervizkönyvel, nem behozottat.

Don't Tread On Me

(#10046) tomcsi23 válasza MPowerPH (#10045) üzenetére


tomcsi23
veterán

Kevés sikerrel, eddig az összes behozott/behozandó példány volt, amit kinéztél. :DDD
Más fórumokon nem nézted? Olyat, amit nem raknak ki a használtautóra. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#10047) MPowerPH válasza tomcsi23 (#10046) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, mert általában ezek a jól felszerelt példányok. :B Néztem magyarországit is, jók is lettek volna. De az egyiknek hátul tekerős volt az ablaka, a másiknak nem volt multikormánya és így tempomatja, a 3.-nak meg gusztustalan csíkos plüssbelsője volt ami le volt lakva. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10048) DeadMeat válasza MPowerPH (#10047) üzenetére


DeadMeat
veterán

Mér baj az,hogy hátu tekerős?Sosem ültem még saját autóban hátul.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#10049) MPowerPH válasza DeadMeat (#10048) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem az elég cink dolog. :B Pl. ha bezárom az autót és hátul lehúzva maradt egy ablak, akkor visszamenni, feltekerni...na ne már...A mostani autóm automatán felhúzza az ablakokat zárásra pl. Ezek ilyen kicsi, ám lényeges dolgok.

Don't Tread On Me

(#10050) DeadMeat válasza MPowerPH (#10049) üzenetére


DeadMeat
veterán

Nem vagyunk egyformák... nekem csak elöl elektronyos, és felhúzza.És nem érdeke,nem tartom cinknek,cikinek.Aki beszól miatta sétáljon csak ;]

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.