Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [CPT.Pirk:] "Fényhűtés" ciksorozat (tuningnet.hu)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Zizmand
aktív tag
Sajnos VCDS-em nincsen, így nem tudok élőadatokot nézni. Annyival tudok többet, hogy volt itthon egy régebbi vízhőfok jeladó, amit kb. 3 éve cseréltem egy újra. (A tömítésnél eresztett, így egyszerűbb volt jeladóval együtt cserélni egy újra.) A tegnap beraktam és a régi jeladóval hidegen-melegen gondolkodás nélkül egyből indult. Csak az alapjárati fogyasztás lett majdnem 2x annyi.
Amúgy köszi a segítséget.
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
Van egy 2000-es octaviam, aminek a vezetőülése sajnos elég tropa már. A varrás mentén elszakadt a bőr, illetve kis foltban le is esett már. Érdemes egyáltalán ezzel foglalkozni? Nem tudom mennyibe kerülne és milyen minőség lenne egy felújítás. A könyöklő kopott még, az összes többi ülésnél inkább csak a gyűrődéseknél más kicsit a szín, azok nagyjából jók még.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Qru
MODERÁTOR
VW bontónál próbálkoznék első körben vagy márkaspecifikus adok-veszek fb csoportban.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Ha a szivacs ép, akkor szerintem érdemes lenne megcsinálni. Kb annyi a bontott ülés, amennyiből meg van javítva ez a hiba szerintem, vagy ha bőr, még több is. Igazából otthon is le tudod fejteni a támla huzatot, akkor olcsóbban megcsinálják. Írtad, hogy az ár a legnagyobb kérdés szinte, facebookon megtalálod az Elit car cosmetics műhelyt, messengeren hamar válaszolnak, pár fotó alapján tudnak nagyjából költséget saccolni (lehet, hogy találsz olcsóbb műhelyt is, nekem ők váltak be).
Könyöklő fedél is újrahúzható, vagy festhető, illetve kevésbé minőségi fedél ali/ebay vonalon pár ezres, festék otthoni projekthez még kevesebb is talán.
Tisztítás és ápolás megint otthoni projektnek lehet érdekes, ikea bőrápoló szett tökéletes erre a célra.
molnarpeter
nagyúr
Bdanyy
addikt
Köszi a gyors választ
Sajnos az ülés is eléggé lapos már, de mondjuk nekem kényelmes még így is. Inkább csak kicsit zavar, hogy az utóbbi hónapokban nagyon romlott az állapota, előtte kb 5 évig nem repedt tovább. Bőr, nem is találtam sehol jobb bontottat belőle mikor régebben kerestem, szerintem 2004ig gyártották ezzel, azok sem újak már.
Az ár amiatt kérdéses, mert erre a kocsira bármit költök, úgysem mutatkozik majd meg az eladáskori árban, és az utóbbi másfél évben sajnos többet költöttem rá mint amennyiért elvinnék Év elején komolyan elgondolkoztam a cserén, csak nagyon keveset megyek, így az utánajárás meg egy újabb autó ami semmiben nem visszalépés (meg akkor már legyen legyen pár extra benne amit ha hosszútávra tervezek szeretnék) még mindig a sokszorosa ennek az összegnek.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Mágus2
Közösségépítő
A csatlakozó közelében vagy tőben a csatlakozónál, ami a jeladóra megy. Jó szar hozzáférni, ha javítani kell a kábelt. Én bontóból szoktam venni a csatlakozót egy kábel darabbal. Ha egyszer meghosszabítod a kábelt, többé nem fordul elő ez a hiba.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Szivacs is javítható, de megint pénz kérdése. Szerintem itt a szakadásnak lenne érdemes utánajárni, az egyrészt zavaró használatban is, másrészt eladhatóságon tud dobni. A festés megint a beltér lelakottsági szintet csökkenti, az olcsó dolog, ha otthon csinálod.
[link] huzat eltávolítás leírás, szuperül össze van szedve, hogy van rögzítve a kárpit, szerintem a bőr is hasonló történet
Csabadi
tag
Tehát hidegebbnek látja a vizhőmérsékletet, azért több az alapjárati fogyasztás... Újat kell venni Hella vagy gyári
atos19881101
senior tag
Ja ezt tapasztaltam, mikor cseréltem a szenzort. Alig bírtam kibányászni. Meg azt néztem, hogy a turbó olajozó csőhöz hozzá is ér. Az meg ugye meleg ... na majd ha visszatért a váltó műtétről, megnézem.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
adp
őstag
köszönöm!
tibi.234
tag
Sziasztok sajnos Meg mindig nem oldodott meg a kopogasom, pedig mar uj toronycsapagy lett beleteve ismetelten.
egy skoda octavia 2 facelift 1.6crtdi. első futómű problémám lenne, jobb eleje kátyúba koppan( oké nem kellene belemenni de itt elég szar az ut mindenhol nem lehet kerülgetni mindet.) kisebb kátyúnál is néha hallható ki volt cserélve már a talpas,(nemtudom annak lehet e ilyen lógása attól függetlenül, hogy feszes nen lötyög,) kormányösszekötő, teleszkóp, rugó, toronycsapágy uj. olyan kérdésem lenne, hogy mi lehet még olyan alkatrész ami rossz lehet vagy az első futóműben el szokott érni amitől kopoghat.. köszönöm előre is a segítséget.! Egyedul az axial nem volt cserelve meg az kottyanhat kis es nagyobb katyuknal?
Minden lehet. Szilentek és lengőkarok milyen márka?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
J&P
tag
Szia,
Ergo ez fordítva is igaz? Ha hidegindításnál a vízhőmérsékletet melegebbnek látja mint a valós érték, akkor is gebasz van? Csak hangosan gondolkodok mert nálam igen csekély az alapjárati fogyasztás különbség hideg, 1,0-0,9 vs meleg, 0,9-0,8.
Csabadi
tag
Milyen motor?
J&P
tag
1.9 pdtdi, AVB
Csabadi
tag
Csak azért nehéz mivel ott az egr hűtő, simán kidobnám belőle...mivel akarod hogy működjön van oda gyári összekötő és így kiválthato onna... Egy gumicső és az alu vizcsőcsonk amibe a hőfokjeladó van..plusz az emlegetett összekötő. Ennyi, bontva fillérek
bul07
nagyúr
Érdekes
Nálam 1.9 pdtdi, BRU
Indításnál télen 0.9 majd fél perc múlva 0.7, és mikkor melegszik vagy meleg 0.5, persze ezt a kijelző mutatja
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
J&P
tag
Én az életben nem láttam az enyémnél ilyen alacsony értékeket, ja de egyszer mikor lehúztam a gázolaj hőmérséklet jeladó csatiját, na akkor volt 0,6
Csabadi
tag
Simán lehet, hogy csak a kijelző csak ennyit, vcds mutat hivatalosat...hidegen hőfokokat kell nézni és ha stimmel akkor ez ilyen nem mindig kell keresni a hibát...
[ Szerkesztve ]
J&P
tag
Igaz, benne van a pakliban hogy csal a kijelző, majd meglesem vcds mit mutat.
Egyébként mi a jó alapjárati fogyasztás, az amit bul07 írt?
Soulfly842
addikt
Van a családban egy öreg seat leon 1.4 2001-es. A generátor meghalt. Megbízható helyről vett, felújított gyári generátorral egy csere mennyire bonyolult hadművelet? - kevés szakértelemmel?
Nem egy nagy tétel szerencsére.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Annál nem nagy dolog.
Ott még egésszen jól elférsz mindennel.
Kösd le az aksit azzal kezd, akkor nagy bajt nem tudsz csinálni!
Renault power
Soulfly842
addikt
OK, köszi!
bul07
nagyúr
Ez ilyen mióta nálunk van a kocsi
Itt egy kép a múltkori hozzászólásomba volt ([link])
Bár pont a fordulat kimaradt
Kerestem egyet ahol az is látszik [kép]
Itt meg egy videóm -11fokos indításról, és látszik hogy teljesen hidegen indítás után kicsivel 0.9-en áll(Már nem az akku van a kocsiba mint akkor)
Ez mind a kijelző szerint
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Csabadi
tag
Amiket eddig én láttam avb 04-06, avf/awx 06-08
Mágus2
Közösségépítő
Stabrúd szilent? Stabpálca? Ha fékezel közben, akkor is kopog?
(#180878) macilaci78 válasza macilaci78 (#180227) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Mértem akkufeszt a műszerfalon hébe-hóba felvillanó, kigyulladó akku jelre.
Alapjáraton, terhelés nélkül 14,08 V, terhelve 13,74 V.
2000 rpm-nél terhelés nélkül 14,1 V, terhelve 13,76 V.
Terhelés: lámpák (távolságival), venti maxon, klíma.
Gyújtás nélkül 13 V-ról csökkengetett 12.98 V-ig, indításnál 11,1 V-ra esett vissza. Meleg motorral, kb 40 perc városi forgalomban, leállítás nélkül. (Feleségem járó motorral várt meg, míg leértem a mérővel.)
Valakinek ötlete?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
J&P
tag
bul07, Csabadi. Köszönöm a hozzászólásotok. Azért majd utána nézek mert nem kis különbséget látok az általatok írt alapjárati fogyasztás és az enyém között. Valami nem igazán jó nálam, de lehet elengedem a dolgot mert így 320000km után az átlag fogyasztásom 5,2-5,5 l/km. (Óra szerint)
No de csak piszkálja a csőröm, főleg amit Csabadi írt hogy avb 0,4-0,6
Más, rosszul írtam tegnap, nem a gázolaj hőmérséklet jeladóról húztam le a csatit és úgy volt 0,6 hanem a map-ról, vissza kötve újra 0,9-0,8 volt. Lehet hogy a map szívat?
Bocsánat ha fárasztóak a kérdéseim.
atos19881101
senior tag
Ha megtalálod, írd meg pls. Nekem is 0.9-1l között van vezértengely csere óta. De van amikor lemegy 0.8ra, sőt vcds-el 0.6. Csak nem látom az összefüggést... De böki az én csőröm is.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Vidd el szerelohoz, terhelovillaval megnezik, hogy mennyire birja.
J&P
tag
Szívesen megosztom mire jutottam, még vcds-el meg akarom nézni hogy vajon az mit ir, csak haza kéne már valamikor keveredni, otthon van a kábel. Csabadi írta lehet a fedélzeti csal, nálad lehet az a gond ha a vcds 0,6 ír, a fedélzeti meg plusszba mér.
atos19881101
senior tag
Igen nálam a fedélzeti csal vagy 0.2l-t sőt az átlagnál is vagy 10%ot. Mikor vcds 0.6ot mutat, akkor a fedélzeti 0.8at. Nem is értem, mi alapján mér mást... de sokszor mutat mostanában 1l körül a fedélzeti, ami sok sztem. Még nem jöttem rá mi okozza.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
J&P
tag
Nálad a turbó nem tiltogat? Nálam igen, lehet hülyeség amit most irok, de lehet hogy a map sz@rakodik, és lehet hogy összefüggés van a fogyasztással is, mert tényleg nem értem ha lehúztam a csatit róla akkor miért ment le 0,6-ra az alapjárati fogyi.
atos19881101
senior tag
Nem. Nézz nyomás értéket, hogy mit mér.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Fogyasztok ki vannak kapcsolva? Vilagitas, klima deciket dob ra.
J&P
tag
Oké, meglesem....köszönöm!
J&P
tag
Nálam ki, semmi nincs bekapcsolva, mégis 0,9-0,8
Bocsánat, nem tőlem kérdezted de nekem is ez piszkálja a csőröm.
atos19881101
senior tag
Klíma szinte sose nincs bekapcsolva. Nem szeretem.
De ha lekapcsolok mindent, akkor is 0.9körül marad.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
Es teljesen uzemmeleg? Reszecskeszuro van? Turbo nem akad meg?
Ha nem marad semmi a vegen, akkor a PD elemek oregedese is lehet az oka, ahogy egyre jobban szivarog a korral, ugy megno az alapjarati fogyasztas.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Hogy nem lehet szeretni a klímát
atos19881101
senior tag
Rosszul fogalmaztam. Nem szeretem bekapcsolni. Hosszú úton ok. De városban / rövid utakon semmi értelme.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
MunezXBK
nagyúr
Nálam mindig megy, azért van.
Lacess
tag
Coyot
őstag
basszki
[ Szerkesztve ]
Má' nem
Soulfly842
addikt
Az egyébként Baj, ha nem 12V-s, hanem 14V-s... típus, gyári szám szerint megfelelő ez a generátor is a kérdéses seat leon-ba, az Amper szám az ugyanúgy 90 (mindekettő Bosch). Végül bontóban vettem, mert van megbízható forrásom, s fél éven belül úgy is le lesz cserélve. az árdifferencia meg jelentős
Sőt, a saját gyári számom és motor típusom alapján is hoz ugyanúgy 14 V-s találatokat.
L1ZRRR
senior tag
Az mitől van, hogy a fékpedáll full kemény inditás előtt, de mikor le állítottam még nem volt az?
Nincs behúzva a kézi.
Közel múltban volt rajta fékolaj/fékéfolyadék csere is.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
yodamester10
őstag
És hol az 1.4T?
(#180899) grizlisandor válasza yodamester10 (#180898) üzenetére
grizlisandor
addikt
Olaj és vízevős 1.8tfsi?
többi, talán értelmesebb tfsi-ről nem beszélve.
Más:
TFSi Frász vol. 3 - Napsütés, kavicsdomb, 20 henger(youtubealert)
Kompresszort minden kocsiba.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care