- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Vízügy: árvíz, belvíz, aszály, stb.
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
látom az oempc oldal, mint olyan nem igazán elérhető, van most jelenleg más alternatívája? nagyon cikkszámos dolgot kellene nézzek, tudtok nekem segíteni?megvan
-
embe
nagyúr
Nincs valakinek meg a Golf V kezelésije pdf formátumban, vagy nincs olyan oldal, mint pl. a Fordnak, ahonnan le lehetne tölteni?
Köszi! -
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #194040 üzenetére
Na kivettem, nekem F végű van.
Ez helyettesíthető más típussal?
Konkrét erre a Pierburg - ra gondoltam: (7.07796.17.0): [link]
Ott ír elég sok gyári számot, hogy mihez jó.
Vagy bontott mehet bele? (Bazos - on találtam ugyanazt, ami benne van. ).
Délelőtt ráküldtem a Vcds-t, tesztek rendben lefutottak, motort beindítva is szépen járt.
Output test lett 2,5 perc után aborted - safety reasons miatt.
Csak gyújtást ráadva nem hallani semmit. Indításkor felpörög, majd elhalkul.
Mai videók és hibatároló TXT-ben elérhető a mappában ha esetleg megnéznéd.Dátum szerint vannak rendezve. [Mega ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz
molnarpeter #194046 üzenetére
Igazad van, vettem...
-
Jimmy66
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194030 üzenetére
Igen. A felső képen a 4 utas látszik, az alsón a DSG baypass.
A DSG termosztát feladata lenne, hogy akkor nyisson, mikor a rendszer már 75°C fokon van.
Ha elromlott, akkor az indítás után folyamatosan az egész rendszer cirkulál és nem tud felmelegedni.
A Baypass kicserélése 15 perc, ( [link] ) első körben ezzel próbálkoznék. Ha szerencséd van ez megoldja. Nekem nem segített, utána jött a "nagy" termosztát csere. Ha minden Ok, akkor a vizhőfok mérőnek 90°C kell állnia mint a cövek... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #194030 üzenetére
Úgy, hogy egy hűtőkörön van az egész.
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Kérlek segítsetek nekem abban, hogy hol találhatok a csomagtér méreteiről információkat Octavia III facelift (2019) esetén? A csomagtér maximálisan elérhető hosszbéli méreteit szeretném kideríteni lehajtott ülések esetén, de mindenhol csak űrtartalomra vonatkozó mértékegységet találok.
Köszönöm!
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #194032 üzenetére
Vezérlőt hol tudok előszedni? Illetve ki lehet íratni a pontos típusát VCDS-sel vagy mindenképp ki kell szerelni?
Gyanítom, hogy az lesz a ludas, mert pont ugyanazt produkálja, mint a régi pumpa.
Mondjuk ha koszt kapott fel, az is ugyanúgy okozhatja.
Régi pumpa alján azért volt némi kosz, de ha annyi tönkre teszi, akkor a fene megette. Kiöntve üvegbe ennyi volt :
-
Winne
nagyúr
válasz
Motion_Blur #194035 üzenetére
Jól áll nektek a kor.
-
válasz
IntelKiller7 #194029 üzenetére
Nem lehet. Külön kell megvásárolni az aktiváló kódot (200+ euró) + márkaszervizes beavatkozás.
Illetve létezik alternatív megoldás, kedvezőbb áron (30-35 ezer Ft). Keress ilyent pl. a Jófogáson. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
1stVikman #194031 üzenetére
Egészséges hangja van a pumpának. Pont ezért nincs reléje, hanem vezérlője, mert terheléstől függően csinálja a nyomást. A vezérlő is csak indításkor járatja maxon, utána félgőzzel tolja csak a naftát.
Elvileg van egy durva szűrője a pumpának, de az apróbb szemét be tud jutni rajta, de elvileg ki tudja dolgozni magából. Én cseréltem volna a vezérlőt is, nem akkora tétel és az lenne a biztos. Ha megmarad a jelenség, akkor a pumpát el kell küldeni reklamálni. Esetleg sorba lehet kötni a szűrőnél nyomásmérőt, abból kiderül, ha keveset tol. Pumpánál két dolog is fontos, egyik az üzemi nyomás, másik a szállítási mennyiség, (egységnyi idő alatt átpumpált mennyiség).
Szerintem nem fogod megúszni a bemérést.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #194026 üzenetére
Hmm.
Egyikre sem tudok most mit mondani.
Mindig benzinkúton tankolok, utoljára Shell ment bele.
Hétvégén szétszedem akkor még egyszer, valahogy kiszívom, aztán kitörölgetem és visszaöntöm leülepedés után a cuccot.
Vagy ráöntöm és meggyújtom.
Pumpát megjárassam valahogy tiszta gázolajban? Vagy valahogy átmosni azt is, hogy van-e tényleg kosz benne?
Az indításkori dolgot holnap tudom megmondani, de nem rémlik, hogy csak gyújtáson csinálna valamit.
Indításkor felpörög 1-2 mp-re, majd (gondolom elérve a szükséges nyomást) utána alig hallható kiszerelt ülésnél.
Van videóm is, amin rajta van az első indítás pumpa csere után. [link] 50 mega.
De holnap kiszedem az ülést és megfigyelem gyújtáson a dolgot.
Kérdés, hogy hazaevickéljek így vele, vagy inkább vontassam? -
válasz
Jimmy66 #194027 üzenetére
Köszi! A két kép amit beraktam azok ezek a termosztátok amiket mondasz? kovács autónál valami 5+10 ezer lenne a kettő, kicseréltetni gondolom drágább.
Hazafele - dehát 20 fokban - hamar bemelegedett, de reggelente 3-8 fokban küszködik, D-ben 2000 fordulaton 100nál nem nagyon melegszik mert visszahűti a menetszél.
De a dsg-termosztáttól hogy hűlne a motorolaj és víz? Vagy nem értem a szerkezeti összefüggést. -
IntelKiller7
veterán
MIB2-n, Carplay-t lehet aktivalni OBDElevennel?
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Hátsó ülésen lévő könyöklő kiakadt. Ma vettem észre. 2 csavar fogja, kivettem próbáltam a helyére rakni viszont nem megy vissza a helyére. 3 kis kiálló rész van, egyszerűen nem tudom vissza nyomni majd fel hogy beakadjon.
Eltörve nincs semmi. Tudja valaki hogy mi a legjobb módszer ennek a visszarakásának?B6 passat 1.9 pd, nem pohár tartós a könyöklő.
-
Jimmy66
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #194006 üzenetére
Szia!
Első körben DSG Baypass termosztát csere. (kb 4000Ft ) Az esetek 80%-ban megoldja. (nekem nem)
Ha ez nem segít, akkor a 4 utas termosztát csere. (egy napos szop@s)
Mikor ezek a motorok ( tél- nyár független) 20km után, nem érik el az üzemi vízhőfokot (90°C), akkor termosztát hiba van...
Üdv. Jimmy -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
1stVikman #194024 üzenetére
3 lehetőség van.
1. Selejt az új pumpa, sajnos minden márkánál előfordul, szerencse kérdése. Ez esetben egy reklamáció vár rád.
2. Felkapott valami retket és kezd szorulni az új pumpa. Elég sok a dzsuva a tankban. Oda nem való semmi, a gázolajon kívül. Jó lenne mindent kivenni a tankból, ami nem gázolaj. Pumpa ki, leszívni, kimosni, tiszta gázolajat beönteni. Simán kinyírhatja az új pumpát is. Reklamációkor ha meglátják, hogy kosz miatt szorult meg, cumi van.
3. A vezérlő haldoklik. Trükkös lesz kideríteni, mert kell hozzá másik. Erre van egy ötletem.
Indítás előtt ha gyujtáson van, hallod a pumpát 2-3 másodpercig?
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Van itt a fórumban autófényező?
Egy kérdéssel fordulnék hozzá (lakkhibás kocsival kapcsolatban) hogy milyen tippje lenne rá.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #194022 üzenetére
Vdo-t rendeltem.
Lezárt, címkés dobozban jött. Bár a tetején a műanyag fül le volt törve már kibontáskor. Funkciójára nem jöttem rá, a benne lévőnél sem ment benne sem kábel sem cső. Azért visszaragasztottam.
Tank alján volt némi kosz, ami maradt azt nem fogta mágnes, kézzel sem tudtam kiszedni, leszívni nem akartam.
Olyan homokszem nagyságú valami.
Némi rozsdás fém volt az alján - gondolom a leszoritó gyűrű környékéről potyoghatott bele szétszedéskor. Ezeket teleszkópos mágnessel kiszedtem. Meg volt benne egy mag kb.fél bors nagyságú.
Itt vannak képek: MEGA
Képek enyhén csalnak, apróbb volt a legnagyobb szemcse is, mint aminek látszik. Zsebkendős képen lehet jobban látni inkább. -
Valaki járt már úgy hogy az SD kártyát hidegben nem olvassa? RNS510-em van, kb 15-25 kilométer után egyszercsak eléri a hőfokot, beolvassa és elkezd üvölteni a kártyáról mindig ugyan az a szám (Blink 182 - Pathetic) akkor is, ha előző nap teljesen más albumot hallgattam. Hirtelen baromi szarul tud esni, párszor majdnem elrántottam akormányt úgy megijedtem, mivel általam ismeretlen okból a telefonon csutkára tekert bluetooth hangerő esetén kb 2/3-a a hangerőnek ahhoz képest, mintha SD-ről menne a zene.
-
1stVikman
senior tag
válasz
Mágus2 #194019 üzenetére
Szia!
Szerintem engem akartál kérdezni.
Hétfőn raktam össze a gépet, akkor csak mentem egy kört a faluban. ~ 1km.
Tegnap voltam fényképet csináltatni az 2*16km volt.
Ma voltam DS-en több helyen, ~5 indítás és olyan, 2x18 km.
Aztán indultunk melóba olyan 25 km-t mehettem indítás óta, amikor villogó izzítás kíséretében elment az ereje, elkezdte azt az öblögető/ bugyogó hangot adni a tankból és megállt.
Persze jött sorban hogy ACC OFF, front assist OFF, valamire errort is írt, meg a start stop hogy start engine manually.
Itt kicsit megszenvedtettem sajnos, mert vissza kellett jutni kb. 7-8 km-t, hogy letámasszam egy kúton az autót és autót cseréljünk.
Na ezt a távot olyan 6-7 indítással sikerült megtenni. Indít, megy egy darabig, majd elmegy az ereje , aztán jönnek a hibajelzések és leáll. Ekkor üresen gurultam amíg lehetett majd újra indítás és kezdődött minden elölről.A végére kigyulladt és úgy is maradt a check engine.
Diag híján csak torque és Elm327 birtokában ezek jöttek ki : -
J&P
aktív tag
válasz
cukimajom #194000 üzenetére
Nálam a 2002-es, AVB 100 lovas motorral szerelt(no chiptuning) Passat Variantom akkor eszik ennyit ha utánfutózok, + megy a klíma. Szolóban az átlagos fogyasztás nálam ~5-5.5l. Előváros+országút.
Nem tudom, lehet hogy köze van a chiptuningnak hogy nálad így fogyaszt, elvileg egy jól megírtnál kevesebbet kell hogy fogyasszon, persze ha tolod neki akkar valamit valamiért.
De majd talán jön valaki nálam jobban hozzáértő hozzászoló a témában.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
Lacess #193995 üzenetére
Pontosan ez okozta/okozza a bizonytalanságot, a kesztyütartóban adott a 2 SD Slot, felette pedig a lemez olvasó. Eddig úgy rémlett, hogy az 1-es Slotban volt a Navi SD kártyája, ezért is dugtam a 2-esbe a zenés kártyát.
Hétfön voltam szervizben az autóval, tegnap délután melóban beülve pedig a Navi a "Navi adatbázis nem elérhetö" üzenetet írta ki, illetve a müszeregység közötti kis displayben sem mutatott az iránytü semmit. Ránéztem a kesztyütartóra, és az 1-es slot üres volt. Emiatt elsöre elbizonytalanodtam, hogy esetleg nem valamelyik (nem született német) szerelö kapta-e ki, ahogy nézem a neten 50-100€ körül mennek most ezek.
Ma reggel viszont újra volt Navi is, iránytü is, most a verziószámot megnézve pedig a Navi System Plus rendszer van az enyémben (a sima Navi 6p0-számmal kellene kezdödjön, nekem V03 az elsö 3 karakter), így akkor valószínü HDD-s megoldás lesz, megnyugodtam.
Köszi a választ. -
1stVikman
senior tag
válasz
1stVikman #194010 üzenetére
Módosítom a kérdést!
Az új pumpával is megállt az autó. Ugyanúgy bugyog a tankban, mintha levegős lenne vagy nem tudom.
Szóval új VDO pumpa ~100km után ugyanazzal a tüntettel.
Mi lehet a gond? Vezérlő is cserés?
Szűrőt / nyomásszabályzót megnéztem, nincs fém reszelék.
Ezek hétfőn készültek, csere után, vcds teszt előtt.Majd ugye volt a Basic settings /transfer fuel pump test és azóta mentem egy 2*16 és egy 2*18 km-es kört, több indítással. Ma meg ~25km után ugyanaz a hiba.
-
használtan szabad klíma kompresszort venni? milyen buktatók lehetnek (azon felül, hogy nem működik, természetesen)
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Tankban lévő pumpa cseréje után kell VCDS-sel alapbeállítást csinálni?A 2 perces járatás tesztet megcsináltam 2x is, illetve már mentem kb. 2x 36 km-t, de inkább rákérdezek az alapbeállításra is.
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, 110kW crbcEhh rosszul írtam.
Szóval a Basic settings /transfer fuel pump test megvolt.
Output test vagy bármi más kellhet - e még neki? -
aero.
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #194006 üzenetére
Persze, lehet. Felraksz egy lábasnyi vizet és elkezded forralni. Valahol 85 és 100 között kéne nyisson, nem tudom a tiéd pontosan. Felesleges, egyértelmű, hogy nyitva ragadt. Úgy fest, a tiéd mechanikus, ami jó (olcsó), a 7-es GTI-nek már valami elektromos biz-basz, focvis jól tudja, ~200k.
Bármilyen szerviz megcsinálja, ez rutinműtét, de nem árt specifikus műhely, a váltó termosztát csekkolás miatt. -
-
aero.
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #194003 üzenetére
Ne nyugtasd magad, egyértelműen nyitva ragadt a termosztátod. A DSG-nek is van külön, azt is meg kell nézetni.
-
válasz
T0mBd1gg3R #193961 üzenetére
Ma valahogy hamarabb bemelegedett a kocsi. Ami változott:
- 3-4 fokkal melegebb volt mint tegnap
- többet volt S-ben
- picit gyorsabban jöttem
Most a dombtetőre ahol tegnap 77 fok volt elérte a 85-öt, és lefele is csak 81-ig hűlt vissza, tegnap 70-re. Mire beértem a városba meg be is volt melegedve. -
válasz
6030D #193999 üzenetére
"én jobban örülnék, ha látnám, hogy az ott kezelve van és egy 2000 Ft-os színazonos ecsetelővel meg lett taknyolva"
Én annak örülnék ha őszintén megmutatná magát vagy szakszerűen ki lenne javítva.
Hátul a minyonos matrica belefér, de a sárvédő alján az egyértelműen rozsdaeltakaró, meg a motortérben a stickerbomb nagyon gáz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest