Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Reggie0
félisten
Add kolcson valakinek aki tenyleg takarekosan vezet. Nekem is sokat esznek az autok a varosban, de tudom, hogy miattam van
"én jobban örülnék, ha látnám, hogy az ott kezelve van és egy 2000 Ft-os színazonos ecsetelővel meg lett taknyolva"
Én annak örülnék ha őszintén megmutatná magát vagy szakszerűen ki lenne javítva.
Hátul a minyonos matrica belefér, de a sárvédő alján az egyértelműen rozsdaeltakaró, meg a motortérben a stickerbomb nagyon gáz.
https://tinyurl.com/rasoapro
Ma valahogy hamarabb bemelegedett a kocsi. Ami változott:
- 3-4 fokkal melegebb volt mint tegnap
- többet volt S-ben
- picit gyorsabban jöttem
Most a dombtetőre ahol tegnap 77 fok volt elérte a 85-öt, és lefele is csak 81-ig hűlt vissza, tegnap 70-re. Mire beértem a városba meg be is volt melegedve.
https://tinyurl.com/rasoapro
Ne nyugtasd magad, egyértelműen nyitva ragadt a termosztátod. A DSG-nek is van külön, azt is meg kell nézetni.
Doki16
addikt
Tényleg működik frankón. Sikerült is aktiválnom az offroad kijelzőt a MIB2-be Végre látni fogom, hogy mennyi fokos a víz. Mondjuk kb 2 hónapja nem járt a benzinmotor
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Köszi!
Ezeket ellenőrizni is lehet, vagy csak cserélni?
Ez a sima:
Ez meg a váltóé?:
Vagy ez mind a kettő a motoré és még van a váltónak külön?
Márkaszervizes vagy bármileyn szervizes móka ez?
https://tinyurl.com/rasoapro
Persze, lehet. Felraksz egy lábasnyi vizet és elkezded forralni. Valahol 85 és 100 között kéne nyisson, nem tudom a tiéd pontosan. Felesleges, egyértelmű, hogy nyitva ragadt. Úgy fest, a tiéd mechanikus, ami jó (olcsó), a 7-es GTI-nek már valami elektromos biz-basz, focvis jól tudja, ~200k.
Bármilyen szerviz megcsinálja, ez rutinműtét, de nem árt specifikus műhely, a váltó termosztát csekkolás miatt.
szemy94
senior tag
Azt tanúsítom, hogy az 1.6 szívó ennyit eszik, A4 B5 1.6 AHL, városban 10 alá nehéz bevinni, pedig nem hajtom, országúton 100-110-nél sikerült egyszer 7 litert hozni vele.
Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB
Jól tudja, 1000 €. (Nem gyakran sírok, de ez nem piszlicsáré tétel. 200 ezerre úgy jött ki, hogy Ebayről rendeltem az anyagot mázlival.)
@Doki: Köszönöm!
1stVikman
senior tag
Sziasztok!Tankban lévő pumpa cseréje után kell VCDS-sel alapbeállítást csinálni?A 2 perces járatás tesztet megcsináltam 2x is, illetve már mentem kb. 2x 36 km-t, de inkább rákérdezek az alapbeállításra is.
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, 110kW crbc
Ehh rosszul írtam.
Szóval a Basic settings /transfer fuel pump test megvolt.
Output test vagy bármi más kellhet - e még neki?
[ Szerkesztve ]
használtan szabad klíma kompresszort venni? milyen buktatók lehetnek (azon felül, hogy nem működik, természetesen)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
1stVikman
senior tag
Módosítom a kérdést!
Az új pumpával is megállt az autó. Ugyanúgy bugyog a tankban, mintha levegős lenne vagy nem tudom.
Szóval új VDO pumpa ~100km után ugyanazzal a tüntettel.
Mi lehet a gond? Vezérlő is cserés?
Szűrőt / nyomásszabályzót megnéztem, nincs fém reszelék.
Ezek hétfőn készültek, csere után, vcds teszt előtt.
Majd ugye volt a Basic settings /transfer fuel pump test és azóta mentem egy 2*16 és egy 2*18 km-es kört, több indítással. Ma meg ~25km után ugyanaz a hiba.
Szada85
aktív tag
Pontosan ez okozta/okozza a bizonytalanságot, a kesztyütartóban adott a 2 SD Slot, felette pedig a lemez olvasó. Eddig úgy rémlett, hogy az 1-es Slotban volt a Navi SD kártyája, ezért is dugtam a 2-esbe a zenés kártyát.
Hétfön voltam szervizben az autóval, tegnap délután melóban beülve pedig a Navi a "Navi adatbázis nem elérhetö" üzenetet írta ki, illetve a müszeregység közötti kis displayben sem mutatott az iránytü semmit. Ránéztem a kesztyütartóra, és az 1-es slot üres volt. Emiatt elsöre elbizonytalanodtam, hogy esetleg nem valamelyik (nem született német) szerelö kapta-e ki, ahogy nézem a neten 50-100€ körül mennek most ezek.
Ma reggel viszont újra volt Navi is, iránytü is, most a verziószámot megnézve pedig a Navi System Plus rendszer van az enyémben (a sima Navi 6p0-számmal kellene kezdödjön, nekem V03 az elsö 3 karakter), így akkor valószínü HDD-s megoldás lesz, megnyugodtam.
Köszi a választ.
Lelégtelenítetted rendesen a rendszert megbontás után?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
1stVikman
senior tag
Igen, 2x is lement hibátlanul a 2 perces teszt.
Hát nem tudom mi kell neki.
J&P
tag
Nálam a 2002-es, AVB 100 lovas motorral szerelt(no chiptuning) Passat Variantom akkor eszik ennyit ha utánfutózok, + megy a klíma. Szolóban az átlagos fogyasztás nálam ~5-5.5l. Előváros+országút.
Nem tudom, lehet hogy köze van a chiptuningnak hogy nálad így fogyaszt, elvileg egy jól megírtnál kevesebbet kell hogy fogyasszon, persze ha tolod neki akkar valamit valamiért.
De majd talán jön valaki nálam jobban hozzáértő hozzászoló a témában.
csiga8
senior tag
Mágus2
Közösségépítő
Mennyit mentél vele, mielőtt megállt?
Mágus2
Közösségépítő
36mm.
[ Szerkesztve ]
1stVikman
senior tag
Szia!
Szerintem engem akartál kérdezni.
Hétfőn raktam össze a gépet, akkor csak mentem egy kört a faluban. ~ 1km.
Tegnap voltam fényképet csináltatni az 2*16km volt.
Ma voltam DS-en több helyen, ~5 indítás és olyan, 2x18 km.
Aztán indultunk melóba olyan 25 km-t mehettem indítás óta, amikor villogó izzítás kíséretében elment az ereje, elkezdte azt az öblögető/ bugyogó hangot adni a tankból és megállt.
Persze jött sorban hogy ACC OFF, front assist OFF, valamire errort is írt, meg a start stop hogy start engine manually.
Itt kicsit megszenvedtettem sajnos, mert vissza kellett jutni kb. 7-8 km-t, hogy letámasszam egy kúton az autót és autót cseréljünk.
Na ezt a távot olyan 6-7 indítással sikerült megtenni. Indít, megy egy darabig, majd elmegy az ereje , aztán jönnek a hibajelzések és leáll. Ekkor üresen gurultam amíg lehetett majd újra indítás és kezdődött minden elölről. A végére kigyulladt és úgy is maradt a check engine.
Diag híján csak torque és Elm327 birtokában ezek jöttek ki :
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Hmm. Egyik alacsony rail nyomás, a másik az üzemanyag pumpa túl lassú hibaüzenet. Milyen márkájú pumpa ment bele?
Valaki járt már úgy hogy az SD kártyát hidegben nem olvassa? RNS510-em van, kb 15-25 kilométer után egyszercsak eléri a hőfokot, beolvassa és elkezd üvölteni a kártyáról mindig ugyan az a szám (Blink 182 - Pathetic) akkor is, ha előző nap teljesen más albumot hallgattam. Hirtelen baromi szarul tud esni, párszor majdnem elrántottam akormányt úgy megijedtem, mivel általam ismeretlen okból a telefonon csutkára tekert bluetooth hangerő esetén kb 2/3-a a hangerőnek ahhoz képest, mintha SD-ről menne a zene.
https://tinyurl.com/rasoapro
1stVikman
senior tag
Vdo-t rendeltem.
Lezárt, címkés dobozban jött. Bár a tetején a műanyag fül le volt törve már kibontáskor. Funkciójára nem jöttem rá, a benne lévőnél sem ment benne sem kábel sem cső. Azért visszaragasztottam.
Tank alján volt némi kosz, ami maradt azt nem fogta mágnes, kézzel sem tudtam kiszedni, leszívni nem akartam.
Olyan homokszem nagyságú valami.
Némi rozsdás fém volt az alján - gondolom a leszoritó gyűrű környékéről potyoghatott bele szétszedéskor. Ezeket teleszkópos mágnessel kiszedtem. Meg volt benne egy mag kb.fél bors nagyságú.
Itt vannak képek: MEGA
Képek enyhén csalnak, apróbb volt a legnagyobb szemcse is, mint aminek látszik. Zsebkendős képen lehet jobban látni inkább.
[ Szerkesztve ]
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Van itt a fórumban autófényező? Egy kérdéssel fordulnék hozzá (lakkhibás kocsival kapcsolatban) hogy milyen tippje lenne rá.
Smoke some weed nigga!
Mágus2
Közösségépítő
3 lehetőség van.
1. Selejt az új pumpa, sajnos minden márkánál előfordul, szerencse kérdése. Ez esetben egy reklamáció vár rád.
2. Felkapott valami retket és kezd szorulni az új pumpa. Elég sok a dzsuva a tankban. Oda nem való semmi, a gázolajon kívül. Jó lenne mindent kivenni a tankból, ami nem gázolaj. Pumpa ki, leszívni, kimosni, tiszta gázolajat beönteni. Simán kinyírhatja az új pumpát is. Reklamációkor ha meglátják, hogy kosz miatt szorult meg, cumi van.
3. A vezérlő haldoklik. Trükkös lesz kideríteni, mert kell hozzá másik. Erre van egy ötletem.
Indítás előtt ha gyujtáson van, hallod a pumpát 2-3 másodpercig?
Jimmy66
senior tag
Szia!
Első körben DSG Baypass termosztát csere. (kb 4000Ft ) Az esetek 80%-ban megoldja. (nekem nem)
Ha ez nem segít, akkor a 4 utas termosztát csere. (egy napos szop@s)
Mikor ezek a motorok ( tél- nyár független) 20km után, nem érik el az üzemi vízhőfokot (90°C), akkor termosztát hiba van...
Üdv. Jimmy
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Hátsó ülésen lévő könyöklő kiakadt. Ma vettem észre. 2 csavar fogja, kivettem próbáltam a helyére rakni viszont nem megy vissza a helyére. 3 kis kiálló rész van, egyszerűen nem tudom vissza nyomni majd fel hogy beakadjon.
Eltörve nincs semmi. Tudja valaki hogy mi a legjobb módszer ennek a visszarakásának?
B6 passat 1.9 pd, nem pohár tartós a könyöklő.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
IntelKiller7
veterán
MIB2-n, Carplay-t lehet aktivalni OBDElevennel?
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Köszi! A két kép amit beraktam azok ezek a termosztátok amiket mondasz? kovács autónál valami 5+10 ezer lenne a kettő, kicseréltetni gondolom drágább.
Hazafele - dehát 20 fokban - hamar bemelegedett, de reggelente 3-8 fokban küszködik, D-ben 2000 fordulaton 100nál nem nagyon melegszik mert visszahűti a menetszél.
De a dsg-termosztáttól hogy hűlne a motorolaj és víz? Vagy nem értem a szerkezeti összefüggést.
https://tinyurl.com/rasoapro
1stVikman
senior tag
Hmm.
Egyikre sem tudok most mit mondani.
Mindig benzinkúton tankolok, utoljára Shell ment bele.
Hétvégén szétszedem akkor még egyszer, valahogy kiszívom, aztán kitörölgetem és visszaöntöm leülepedés után a cuccot.
Vagy ráöntöm és meggyújtom.
Pumpát megjárassam valahogy tiszta gázolajban? Vagy valahogy átmosni azt is, hogy van-e tényleg kosz benne?
Az indításkori dolgot holnap tudom megmondani, de nem rémlik, hogy csak gyújtáson csinálna valamit.
Indításkor felpörög 1-2 mp-re, majd (gondolom elérve a szükséges nyomást) utána alig hallható kiszerelt ülésnél.
Van videóm is, amin rajta van az első indítás pumpa csere után. [link] 50 mega.
De holnap kiszedem az ülést és megfigyelem gyújtáson a dolgot.
Kérdés, hogy hazaevickéljek így vele, vagy inkább vontassam?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Egészséges hangja van a pumpának. Pont ezért nincs reléje, hanem vezérlője, mert terheléstől függően csinálja a nyomást. A vezérlő is csak indításkor járatja maxon, utána félgőzzel tolja csak a naftát.
Elvileg van egy durva szűrője a pumpának, de az apróbb szemét be tud jutni rajta, de elvileg ki tudja dolgozni magából. Én cseréltem volna a vezérlőt is, nem akkora tétel és az lenne a biztos. Ha megmarad a jelenség, akkor a pumpát el kell küldeni reklamálni. Esetleg sorba lehet kötni a szűrőnél nyomásmérőt, abból kiderül, ha keveset tol. Pumpánál két dolog is fontos, egyik az üzemi nyomás, másik a szállítási mennyiség, (egységnyi idő alatt átpumpált mennyiség).
Szerintem nem fogod megúszni a bemérést.
[ Szerkesztve ]
Nem lehet. Külön kell megvásárolni az aktiváló kódot (200+ euró) + márkaszervizes beavatkozás.
Illetve létezik alternatív megoldás, kedvezőbb áron (30-35 ezer Ft). Keress ilyent pl. a Jófogáson.
IntelKiller7
veterán
Akkor csak nem úszom meg olcsó pénzből.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
Motion_Blur
félisten
Winne
nagyúr
Jól áll nektek a kor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
csiga8
senior tag
Köszönöm!
1stVikman
senior tag
Vezérlőt hol tudok előszedni? Illetve ki lehet íratni a pontos típusát VCDS-sel vagy mindenképp ki kell szerelni?
Gyanítom, hogy az lesz a ludas, mert pont ugyanazt produkálja, mint a régi pumpa.
Mondjuk ha koszt kapott fel, az is ugyanúgy okozhatja.
Régi pumpa alján azért volt némi kosz, de ha annyi tönkre teszi, akkor a fene megette. Kiöntve üvegbe ennyi volt :
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Kérlek segítsetek nekem abban, hogy hol találhatok a csomagtér méreteiről információkat Octavia III facelift (2019) esetén? A csomagtér maximálisan elérhető hosszbéli méreteit szeretném kideríteni lehajtott ülések esetén, de mindenhol csak űrtartalomra vonatkozó mértékegységet találok.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
Mágus2
Közösségépítő
A a vezérlő tank tetején van a pumpa előtt becsúsztatva egy műanyag tartóba.. Ebből jön a kábel a pumpára. [link]
Ott a tartó, ott lakik a vezlérlő.
[ Szerkesztve ]
1stVikman
senior tag
Tökéletes fogyi. 👍🤗
macilaci78
nagyúr
Gréta lájkolja.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Qru
MODERÁTOR
Úgy, hogy egy hűtőkörön van az egész.
#nincsbennetarcsi
Jimmy66
senior tag
Igen. A felső képen a 4 utas látszik, az alsón a DSG baypass.
A DSG termosztát feladata lenne, hogy akkor nyisson, mikor a rendszer már 75°C fokon van.
Ha elromlott, akkor az indítás után folyamatosan az egész rendszer cirkulál és nem tud felmelegedni.
A Baypass kicserélése 15 perc, ( [link] ) első körben ezzel próbálkoznék. Ha szerencséd van ez megoldja. Nekem nem segített, utána jött a "nagy" termosztát csere. Ha minden Ok, akkor a vizhőfok mérőnek 90°C kell állnia mint a cövek...
molnarpeter
nagyúr
Bypass = elkerülő
Magyarisul báj-, de ha bay, az már béj és kikötő bocs bocs medvebocs, eltolom a biciklit
Jimmy66
senior tag
Igazad van, vettem...
1stVikman
senior tag
Na kivettem, nekem F végű van.
Ez helyettesíthető más típussal?
Konkrét erre a Pierburg - ra gondoltam: (7.07796.17.0): [link]
Ott ír elég sok gyári számot, hogy mihez jó.
Vagy bontott mehet bele? (Bazos - on találtam ugyanazt, ami benne van. ).
Délelőtt ráküldtem a Vcds-t, tesztek rendben lefutottak, motort beindítva is szépen járt.
Output test lett 2,5 perc után aborted - safety reasons miatt.
Csak gyújtást ráadva nem hallani semmit. Indításkor felpörög, majd elhalkul.
Mai videók és hibatároló TXT-ben elérhető a mappában ha esetleg megnéznéd. Dátum szerint vannak rendezve. [Mega ]
[ Szerkesztve ]
embe
nagyúr
Nincs valakinek meg a Golf V kezelésije pdf formátumban, vagy nincs olyan oldal, mint pl. a Fordnak, ahonnan le lehetne tölteni?
Köszi!
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
zsolt19900
őstag
látom az oempc oldal, mint olyan nem igazán elérhető, van most jelenleg más alternatívája? nagyon cikkszámos dolgot kellene nézzek, tudtok nekem segíteni?
megvan
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED