Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- arden: Új robotos magazin építése – 1. rész: Miért hagytam ott a WordPresst?
- arden: Önjavító szoftver (Healing Agent) koncepció és demó
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #34041 üzenetére
Majd meprócálomazt is. De előbb azt kell megnézni amit írtál előtte.
Persze télen kell ezt is csinálni fűtetlen garázsban.
Nem mint ha nyáron nem lett volna levegős.
Műszaki is lesz januárban. Lengőkarokat is cserélni kéne zárakat szétszedni. Na de majd ha kicsit hidegebb lesz.
-
Ok olybá tűnik h az a4 allroadban nincs viszont a6ban van.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
bitpork #33985 üzenetére
Azta, a 2013-as Allroad már nem légrugós
"An Allroad Without Ups and Downs
But one deal-making feature is not available, even as an option: a height-adjustable pneumatic suspension that raised the original model 2.6 inches for additional ground clearance when off-roading or storming through snow drifts. The air suspension is one of the features that made the Allroad more than a station wagon.
The New York Times"
-
válasz
#00809728 #34032 üzenetére
Nem rossz gép, de barátom eladta mert kicsinek bizonyult a kasztnihoz. Alig van nem chipes példány. Plusz az itthon beszerelt riasztó szereti megkergíteni az elektronikát. Ha légrugós akkor nagyon nézesd meg, mert szerelőm reggelente egy ilyenre lát rá mikor indul és bizony 1-2 rugója lefekszik reggelre. A pumpát ellenőrizd le, mert a gyári kompik 50-150 órára vannak hitelesítve. Ezért rendeltem meg én is az utángyártottat, mert az 250 óra, garival.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #34028 üzenetére
Igen de sajnos nem is felel meg a követelményeknek.Régen csinálták és akkor még nem volt ilyen szabályzat.
Skodákban van még a régi fajtákban.De mikor megmértük a sztatikus ellenállását azazal a feltőltődését akkor elképedtünk.
Mint írtam régen nem foglalkoztak ilyennel. -
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #34026 üzenetére
2005-ös és 150.000km körül van.
Hát a seatnál ha a pdti siemens ellemek nem lennének garisak akkor az sem lenne "olcsójános" típus.
Folyamatosan vitték szervizbe és lecserélgettek rajt mindent amit kellett azaz LEINFORMÁLHATÓ.
Igaz a seat beéri lightestempoval úgy 4,73-5,2litykóval...
-
#00809728
törölt tag
válasz
kk831228 #34019 üzenetére
Űzemanyagrendszerellátó technikus vagyok.
Egyik autótipusban sincs átlátszó űzemanyagcső.Nyomás+benzinálló+hőmérséklet hideg-meleg+antisztatikus legyen NINCS ILYEN CSŐ.
Visszatérő űzemanyagcsőre a mi terveink alapján lett hűttőborda bevezetve.A gázoljszűrőhőz menő csőbe beiktathatsz egy jó minőségű egyszerű átlátszó szűrőt mert ott még nincs nagy nyomás.
Nekem is be van építve. -
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #34017 üzenetére
Igazából csak azért érdekel a dolog hogy vajon ezzel a szűrővel került volna e ki az autó, vagy esetleg utólag cserélte ki valaki erre a típusra. A képen ahogy látszódik is, nincs rendellenesen megtörve a cső, gyárinak tűnik minden.Amúgy nem rendellenes ha lehet hallani ahogy a szivattyú felszívja a gázolajat gyújtás ráadásakor?
-
kk831228
addikt
Amúgy elég nagy fa..ág fosvágennél hogy nem raktak be sehova átlátszó csövet.
Biztos azért hogy ne lássad ha levegős a rendszer.
Amúgy nekem az a probléma hogy nagyon hamar eldugul a szűrő és torrpangat az autó.
De a levegő dolog is biztos közrejátszik.
Ha kicsit is piszkos a szűrő már torrpangat gondolom azért mert levegős a rendszer és amíg új a szűrő éppen elég lehet az üzemanyag mennyiség hogy ne torrpanjon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #34016 üzenetére
Ez a szűrő eredetileg az adagolósra való. A PD motorból forróbb fázolaj kerül vissza a rendszerbe. Arra még hűtőt is raktak. Gondolom van elektromos segéd szivattyú a tankban. Adagolósokban ez sincs, de nem mindegyik PDben van. A gyengébbekben pl. nincs. Cseréld az előirtak szerint a szűrőt, meg a tömítéseket T szelepen, a többivel ne foglalkozz, amíg a kocsi úgy megy, ahogy kell!
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #34015 üzenetére
Volt pár kör mire kiderült melyik kell hozzá. A gyári beszerzési forrásomból mindig filterest kaptam, a szerelő meg fém házast kért... Azt hitték hülye vagyok mert nem tudom hogy szét lehet szedni a házat.
Végül után gyártott került bele mert meguntam a csere-berét és a kocsi is kellet a harmadik napon. Az újabb típusú házakon nem látszik ez a T szelep, azokat mi melegíti? Azt feltűnt hogy anno amikor rá adtam a gyújtást olyan hangot hallottam mint a benzineseknél amikor az AC szívja a benzint. Ez most megszűnt, ezek szerint levegős lehetett az üzemanyagrendszer?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #34014 üzenetére
Neked még van fölötte egy hűtő. Alatta ugyan ez a látvány fogadna.
AMD Power: Be kell mászni, nem jön ki hozzád, hiába hívod, nem ért a szóból.
JHONNY 79: Ha gyárilag ez van benne és nincs vele probléma, nem látok okot a cserére. Illik minden 30 000km után cseréni. a szelepet a tetején meg minden 3. cserénél. A gyári szűrőhöz jár a tömítés a T szelepre. Nincs egyben a szelep a szűrővel, külön egység. Az a feladata, h amíg 30 fokos nem lesz a gázolaj, addig nem engedi vissza a tankba, csak a szűrőbe. Télen melegen tartja a szűrőt.
-
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #34002 üzenetére
Az átlátszó cső a szivattyú előtt van úgy hogy gondolom nem a szivattyúnál van a problem. Tanknál nincs visszacsapó hanem a motortérben a szűrő előtt az egyik csőben. Mi az a T szelep?? De mondjuk ha a visszafolyó ág levegős akkor lehet hogy azért levegős a szívó is.
Az jó ötlet amit írtál azt még nempróbáltam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #34001 üzenetére
Valami nem stimmel nekem. AJM nem lehet passatban.
AJM elméletileg kereszben elhelyezett motor, de lehet volt belőle passat verzió.
1, Egy sima üvegbe belógatod a 2 csövet a szivattyúról, a szűrőn meg összekötöd egy darab csővel a 2 üres helyet ami igy marad. Ha akkor is bubis , akkor tandem pumpád tömítéscserére szorul, vagy a befecskendező szelepeken kell kicserélni a tömítést.
2 ha igy nem bubis, akkor gázolajszűrő, T szelep rajta, vagy a tankban a visszacsapó szelepnél levegőt szív
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G / 8/ 256 GB / Gyári független / 12 Hó Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad E540 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I DVDRW I 15,6" FHD I CAM I W10 I Garancia
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest