-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #34041 üzenetére
Majd meprócálomazt is. De előbb azt kell megnézni amit írtál előtte.
Persze télen kell ezt is csinálni fűtetlen garázsban.
Nem mint ha nyáron nem lett volna levegős.
Műszaki is lesz januárban. Lengőkarokat is cserélni kéne zárakat szétszedni. Na de majd ha kicsit hidegebb lesz.
-
Ok olybá tűnik h az a4 allroadban nincs viszont a6ban van.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz
bitpork #33985 üzenetére
Azta, a 2013-as Allroad már nem légrugós
"An Allroad Without Ups and Downs
But one deal-making feature is not available, even as an option: a height-adjustable pneumatic suspension that raised the original model 2.6 inches for additional ground clearance when off-roading or storming through snow drifts. The air suspension is one of the features that made the Allroad more than a station wagon.
The New York Times"
-
válasz
#00809728 #34032 üzenetére
Nem rossz gép, de barátom eladta mert kicsinek bizonyult a kasztnihoz. Alig van nem chipes példány. Plusz az itthon beszerelt riasztó szereti megkergíteni az elektronikát. Ha légrugós akkor nagyon nézesd meg, mert szerelőm reggelente egy ilyenre lát rá mikor indul és bizony 1-2 rugója lefekszik reggelre. A pumpát ellenőrizd le, mert a gyári kompik 50-150 órára vannak hitelesítve. Ezért rendeltem meg én is az utángyártottat, mert az 250 óra, garival.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #34028 üzenetére
Igen de sajnos nem is felel meg a követelményeknek.Régen csinálták és akkor még nem volt ilyen szabályzat.
Skodákban van még a régi fajtákban.De mikor megmértük a sztatikus ellenállását azazal a feltőltődését akkor elképedtünk.
Mint írtam régen nem foglalkoztak ilyennel. -
#00809728
törölt tag
válasz
Mágus2 #34026 üzenetére
2005-ös és 150.000km körül van.
Hát a seatnál ha a pdti siemens ellemek nem lennének garisak akkor az sem lenne "olcsójános" típus.
Folyamatosan vitték szervizbe és lecserélgettek rajt mindent amit kellett azaz LEINFORMÁLHATÓ.
Igaz a seat beéri lightestempoval úgy 4,73-5,2litykóval...
-
#00809728
törölt tag
válasz
kk831228 #34019 üzenetére
Űzemanyagrendszerellátó technikus vagyok.
Egyik autótipusban sincs átlátszó űzemanyagcső.Nyomás+benzinálló+hőmérséklet hideg-meleg+antisztatikus legyen NINCS ILYEN CSŐ.
Visszatérő űzemanyagcsőre a mi terveink alapján lett hűttőborda bevezetve.A gázoljszűrőhőz menő csőbe beiktathatsz egy jó minőségű egyszerű átlátszó szűrőt mert ott még nincs nagy nyomás.
Nekem is be van építve. -
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #34017 üzenetére
Igazából csak azért érdekel a dolog hogy vajon ezzel a szűrővel került volna e ki az autó, vagy esetleg utólag cserélte ki valaki erre a típusra. A képen ahogy látszódik is, nincs rendellenesen megtörve a cső, gyárinak tűnik minden.Amúgy nem rendellenes ha lehet hallani ahogy a szivattyú felszívja a gázolajat gyújtás ráadásakor?
-
kk831228
addikt
Amúgy elég nagy fa..ág fosvágennél hogy nem raktak be sehova átlátszó csövet.
Biztos azért hogy ne lássad ha levegős a rendszer.
Amúgy nekem az a probléma hogy nagyon hamar eldugul a szűrő és torrpangat az autó.
De a levegő dolog is biztos közrejátszik.
Ha kicsit is piszkos a szűrő már torrpangat gondolom azért mert levegős a rendszer és amíg új a szűrő éppen elég lehet az üzemanyag mennyiség hogy ne torrpanjon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #34016 üzenetére
Ez a szűrő eredetileg az adagolósra való. A PD motorból forróbb fázolaj kerül vissza a rendszerbe. Arra még hűtőt is raktak. Gondolom van elektromos segéd szivattyú a tankban. Adagolósokban ez sincs, de nem mindegyik PDben van. A gyengébbekben pl. nincs. Cseréld az előirtak szerint a szűrőt, meg a tömítéseket T szelepen, a többivel ne foglalkozz, amíg a kocsi úgy megy, ahogy kell!
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
Mágus2 #34015 üzenetére
Volt pár kör mire kiderült melyik kell hozzá. A gyári beszerzési forrásomból mindig filterest kaptam, a szerelő meg fém házast kért... Azt hitték hülye vagyok mert nem tudom hogy szét lehet szedni a házat.
Végül után gyártott került bele mert meguntam a csere-berét és a kocsi is kellet a harmadik napon. Az újabb típusú házakon nem látszik ez a T szelep, azokat mi melegíti? Azt feltűnt hogy anno amikor rá adtam a gyújtást olyan hangot hallottam mint a benzineseknél amikor az AC szívja a benzint. Ez most megszűnt, ezek szerint levegős lehetett az üzemanyagrendszer?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #34014 üzenetére
Neked még van fölötte egy hűtő. Alatta ugyan ez a látvány fogadna.
AMD Power: Be kell mászni, nem jön ki hozzád, hiába hívod, nem ért a szóból.
JHONNY 79: Ha gyárilag ez van benne és nincs vele probléma, nem látok okot a cserére. Illik minden 30 000km után cseréni. a szelepet a tetején meg minden 3. cserénél. A gyári szűrőhöz jár a tömítés a T szelepre. Nincs egyben a szelep a szűrővel, külön egység. Az a feladata, h amíg 30 fokos nem lesz a gázolaj, addig nem engedi vissza a tankba, csak a szűrőbe. Télen melegen tartja a szűrőt.
-
-
kk831228
addikt
válasz
Mágus2 #34002 üzenetére
Az átlátszó cső a szivattyú előtt van úgy hogy gondolom nem a szivattyúnál van a problem. Tanknál nincs visszacsapó hanem a motortérben a szűrő előtt az egyik csőben. Mi az a T szelep?? De mondjuk ha a visszafolyó ág levegős akkor lehet hogy azért levegős a szívó is.
Az jó ötlet amit írtál azt még nempróbáltam.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #34001 üzenetére
Valami nem stimmel nekem. AJM nem lehet passatban.
AJM elméletileg kereszben elhelyezett motor, de lehet volt belőle passat verzió.
1, Egy sima üvegbe belógatod a 2 csövet a szivattyúról, a szűrőn meg összekötöd egy darab csővel a 2 üres helyet ami igy marad. Ha akkor is bubis , akkor tandem pumpád tömítéscserére szorul, vagy a befecskendező szelepeken kell kicserélni a tömítést.
2 ha igy nem bubis, akkor gázolajszűrő, T szelep rajta, vagy a tankban a visszacsapó szelepnél levegőt szív
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DUNE médialejátszók topicja
- További aktív témák...
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Eladó AS-48A olajmentes kompresszor 4L tartállyal, dupla hengeres kivitelben!
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Beszámítás! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10850H 16GB RAM 1TB SSD Quadro T1000 W11
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
- LG 40WP95XP-W - 40" NANO IPS - 5120x2160 5K - 72Hz 5ms - TB 4.0 - HDR - AMD FreeSync
- HyperX Cloud Alpha 2 Wireless + HyperX Cloud Alpha 2 Olvasd el
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest