Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#123001) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Hallo

Tomcsi vagy aki tud még hozzászólni.

Haverom a4 1.8T-t nézne.
Mire figyeljen?

természetesen nem alap dolgokra gondolok, hanem motor jellemzőire stb..

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123002) tomcsi23 válasza Kiskokó (#123001) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mire figyeljen?

;]

Brumi, az az oldal alapján a 435d-vel (mondjuk ez xDrive) van pariban. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#123003) Magnum_ válasza tomcsi23 (#123002) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Valid :R

I humbly and respectfully decline™

(#123004) MPowerPH válasza tomcsi23 (#123002) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mondjuk ezt cafolnam, mert a nemeteknel porba tiportam egy ugyan ilyen 220 lovad Siroccot.(aztan az A5 3.0TDi elol is eltakarodott) Azert ott van majd 100 loero tobblet, meg dupla annyi NM.... Siman lehetett remappolt 20D is, az is megvan 220 lovas. De inkabb benzines volt, azokon nem igen szokott lenni tipusjelzes.( hogy miert, az jo kerdes)

En VW Sharan -on lattam olyat, hogy mindegyik beto piros.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#123005) tomcsi23 válasza MPowerPH (#123004) üzenetére


tomcsi23
veterán

*az oldal alapján - nyilván fenntartással kezelendő bármi is.
Van abból a sciroccoból a korábbi 210 lovas is, 280 Nm-rel, nem olyan volt?
Na meg nálad ott a pöckölés és az összehasonlításban a 4-es xDrive-os ráadásul.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#123006) brumi1024 válasza tomcsi23 (#123002) üzenetére


brumi1024
veterán

Jó, azt az oldalt fenntartásokkal kell kezelni. Ettől függetlenül nem reális a 420d-hez hasonlítani a GTI-t.

(#123004) BMW001: Még mindig nem lehet szerintem ugyanilyen Scirocco. Pár hete jöttek ki az első tesztek a tényleg ugyanilyen motoros Scirocco GTS-ről, eddig nem volt kapható. Azt egyébként nem kérdőjelezem meg, hogy a 435d elmegy, még a 430 is szerintem, de a 420 tuti lemarad.

[ Szerkesztve ]

(#123007) MPowerPH válasza tomcsi23 (#123005) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem, ez a zsir uj volt. TSi R line. A pockoles miatt en ki se szedtem 6. -bol. De az A5, aki engem kergetett, az biztos kickdown -olt, es ugyan ugy megette. A Sirocco R volt az, amivel nem birtunk egymassal meg 2 eve. Bar akkor mi 4 -en voltunk, megpakolva, a csavo meg egy szoke gebevel. Akkor a hatalmas pluszsuly, meg a szelesebb gumik sokat elvettek a loerotobletbol. Az uj 435d meg majd ugy megy, mint az enyem most. Gyorsabb a valtoja, es az lazan ellensulyozza a loerohatranyt.

Brumi: passz, ismerosom amit vett, az is 220 lovas, de azt hiszem az 4 eves. Az egy benzines volt, ha nem hordozott tipusjelzest. Valszeg a 428i, mert mar az is veszettul megy. De akar lehetett volna 430D is, azzal van kb. egalban. A 420 persze hogy lemarad.... :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#123008) kk831228 válasza mmdms (#122951) üzenetére


kk831228
addikt

Nyisd ki az ajtót felhúzott ablaknál kezd el locsolni az kívülről az ablakot slaggal... De csak gyengére vedd, nem kell verettetni... Közbe figyeld hogy a kis lyukakon folyik-e ki a víz... Ha nem akkor ajtóborítás...

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#123009) Kiskokó válasza tomcsi23 (#123002) üzenetére


Kiskokó
veterán

király... ezen kívül tipushibája ? ez nem eszi az olajat? vezérlése ? váltó milyen hozzá ?

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123010) focvis válasza brumi1024 (#123006) üzenetére


focvis
veterán

435d nem lehetett, az elment volna szerintem is - ahhoz Luigi kell. Az eddigi tapasztalatok alapján pályán az aktuális 530d-ig, ill. 328i-ig vagyok jó. Régi (E60) 530d-t csippelt 1.9 CDTI-vel is fogtam.

160-220-as összehasonlítás kellene - még a fogyasztásom is felment 8,5-re. :DDD

(#123011) brumi1024 válasza focvis (#123010) üzenetére


brumi1024
veterán

Reális, az 530d nehéz, simán megvan 1900 kiló. Teljesen korrekt a 8.5, én is annyival értem tegnap haza az M7-ről. ;]

(#123012) tomcsi23 válasza Kiskokó (#123009) üzenetére


tomcsi23
veterán

Melyik pontosan, mert volt a4-ben is pár verzió. :F
A legnagyobb hibája a gazdátlanság, a ritka olajcsere, meg persze a turbóra való figyelem hiánya, ja és a kókler csipszek.
Vezérlést is cserélni kell rajta időnként, igen. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#123013) Kiskokó válasza tomcsi23 (#123012) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nem tudom melyik verzsön. Mondtam neki ha talál konkrét példányt majd linkelje be nekem.

Én is ugy gondoltam, hogy a turbon kivül nem lehet sok baja neki.
Milyen a vezérlése? szij vagy lánc?

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123014) focvis válasza brumi1024 (#123011) üzenetére


focvis
veterán

A Tiédtől elég durva a 8,5, mi történt, mélyrepülés?

Szoktam csekkolni a Spritmonitoron a fogyidat, az utóbbi időben szépen rámjöttél. Akárcsak kornelka. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#123015) brumi1024 válasza focvis (#123014) üzenetére


brumi1024
veterán

Ki kellett kormolni és nem hagytam kéthengerezni. ;] Egy Giuliettával jöttünk végig és sok volt a belső sávban alvó. Persze csak a BC írta 8.5-nek, mire átértem a városon már 7.4 lett. Lefele nyugodtan jöttem, 6.2-t mutatott. Mostanában sok a fogyi, mert sok a város csúcsidőben, illetve túlzottan nem is figyelek az ecodrivingra. Ettől függetlenül egyszer-kétszer befigyel a BC szerinti 5-ös átlag, szerintem figyelemmel le tudnám vinni 6 alá a számolt fogyit.

[ Szerkesztve ]

(#123016) i-sti válasza Kiskokó (#123013) üzenetére


i-sti
senior tag

Megvan a konkrét összehasonlítási alapom.
6.ban 170-nél pontosan 3000 forog a B8.

Neked mennyit forog a 4F?

To all:
Hogy a fenében kell úgy vezetni, hogy a DPF regeneráljon?
Tegnap jöttünk haza, tesóm vezetett. 2x260km.
Estefele elléptem 9km-re, mikor megálltam alapfordulat majdnem 1k volt, hűtőventilátor is működött, szóval itt regenerált.
De mi a *** regenerál egy 9km út után? Több mint 500km ideje volt. Ott nem tudta megcsinálni?

Más:
Bármilyen út után (erőltetett, nyugis) ha hagyom járni alapon, hogy "lehűljön", nekem az olaj melegedik.
Ez normális?
Hegymenet után, megálltunk egy parkolóban. Az olaj volt 97 tesóm megakarta várni hogy 90 környékere jöjjön le.
1-2 perc múlva 100 fokon volt. Ott kikapcsolta, mert elege lett a várakozásból.
Most akkor ez hogy is van?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#123017) focvis válasza i-sti (#123016) üzenetére


focvis
veterán

Bármilyen út után (erőltetett, nyugis) ha hagyom járni alapon, hogy "lehűljön", nekem az olaj melegedik.
Ez normális?

Igen normális, ha állsz nincs menetszél ami hűtené, de a közben a motor jár és hőt termel. Csapatás után egyedül a turbóra kell figyelni, annak meg elég ha az utolsó 1-2 kilométeren nyugisan haladsz. (Ifjú Ari Vatanenek természetesen 5 percet járó motorral várnak a parkolóban miután mentek egy kört a háztömb körül.)

[ Szerkesztve ]

(#123018) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Na elvileg ez elnne az vagyis ilyen motoros ez az erősebb már.

[link]

ez a példány mondjuk sztem elég lelakottnak tűnik.

Várom mindenki tippjeit... mik lehetnek a hibái ennek a motornak ...

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123019) Kiskokó válasza i-sti (#123016) üzenetére


Kiskokó
veterán

3.0 TDI ? hány Lovas motor ?

nekem 180kmh /3000rpm 6.ban. (ez ABT-s nem tudom ez számít e)

Most is 10L lett az átlagom megjártam pályán balatonot...
nem tom pályán se akar nagyon lejjebb menni :D na mind1

a DPF meg a világ legnagyobb buzisága ne keress rá választ mit miért.. milyen kocsi ez pontosan?

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123020) brumi1024 válasza Kiskokó (#123019) üzenetére


brumi1024
veterán

(#123021) tomcsi23 válasza Kiskokó (#123018) üzenetére


tomcsi23
veterán

Elég alaposan leírt róla mindent. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#123022) i-sti válasza Kiskokó (#123019) üzenetére


i-sti
senior tag

2.0 #fosdiesel, 125kw, 2011 évjárat.

Ezúton is köszönöm a gyorsabb választ brumi1024-nek. ;)

Most a DPF vagy Start&Stop a nagyobb buziság? :D
Nekem egyik sem nyerte el a tetszésemet.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#123023) Kiskokó válasza i-sti (#123022) üzenetére


Kiskokó
veterán

Ja szóval varrógéped van értem:P
Milyen váltóval produkálja amit írtál?

Start stop nagyobb faszság mint a DPF de amúgy mindkettővel máglyára....

Brumi : Köszi :)

Tomcsi :na hát ja a hirdetés is elárul mindent... nem nagy a választék kombi 1.8T ből..

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#123024) i-sti válasza Kiskokó (#123023) üzenetére


i-sti
senior tag

Getriebekennbuchstaben: LLQ

Találtam egy linket, de ez A5-höz van, ami majdnem A4.
De itt gondolom a gumi váltóméret is főszerepet játszik.
Nekem 225/55/16 van.
A link.

Novum Forum Siculorum

(#123025) focvis válasza Kiskokó (#123023) üzenetére


focvis
veterán

A start-stopot ki tudod kapcsolni legálisan, én általában egyből kinyomom.

Mondjuk lennék én annyira kötsög, hogy csipsz mellett kiíratnám a DPF-et ha sokat szop@t. :B

(#123026) spiky03


spiky03
veterán

Sziasztok!

Tervezzük lecserélni a 2002-es Fiat Punto II-ket.

A kinézett autó a 6-o Golf lenne. Először Opel Astra J-t néztem, de helyette a Golf-ot ajánlotta apás. :) És már azt nézegetem inkább.

2012 körülieket nézegetek, mert ez még jó lenne nekünk kb 10 évig. :)
Mikre kell figyelni a vásárlásnál? Mert ahogy nézegettem, már ezekbe is beletettek 150 ezer kilométert... A Puntoban van 170 ezer kb.
Vagy megvehetőek még a 2009-2010-es modellek is?

1,4-es turbokat nézegetek, mert azt javasolták az már jó, meg dinamikus a 120 lovával. :)
De csak most szembesültem, hogy a turbós verdákat a leállítás előtt járatni kell 1-2 perc, hogy lehűljön a turbó.

Mikre kell oda figyelni a vásárláskor? Mekkora szervizköltségekkel lehet számolni? Alkatrész árakkal?
A Puntot após csinálgatta, de ezt már nem hiszem, hogy tudná.
Mert arra kaptam már infót, hogy megvásárlás után vigyem rögtön egy VW szerviz/szalonba átvizsgáltatni, elvileg ez 10-12 ezer HUF.

Köszönöm a válaszotokat, segítségetek. :R

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#123027) i-sti válasza spiky03 (#123026) üzenetére


i-sti
senior tag

Mert ahogy nézegettem, már ezekbe is beletettek 150 ezer kilométert...
Olyat kell venni amiben 60-80 van és az kiszolgál téged/titeket 1x évig. :K

Novum Forum Siculorum

(#123028) spiky03 válasza i-sti (#123027) üzenetére


spiky03
veterán

Csak az a baj olyan nem sok van. :(
De akkor nem baj, ha az 2010-es mondjuk? Mert abban talál volt kevés kilométeres.
Igaz lehet az csak 1,2-es motorral..

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#123029) i-sti válasza spiky03 (#123028) üzenetére


i-sti
senior tag

Miért nem #fosdiesel?

[Golf 1.4 TSI Highline]

Novum Forum Siculorum

(#123030) spiky03 válasza i-sti (#123029) üzenetére


spiky03
veterán

Jah és ami kimaradt, hogy 5 ajtós legyen, valamint itthon szeretnénk megvenni, mert sajnos csak részletre fog menni, meg jó lenne a Puntot is beszámíttatni.

Amúgy após is talált rögtön egyet amikor említettem neki a terveimet, de ő is rögtön a németeknél nézte. :) Tudom, hogy ott ez is olcsóbb, de sajnos nincs ennyi kp a zsebben. :(((

Amúgy jól néz ki amit linkeltél.

[ Szerkesztve ]

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#123031) focvis válasza spiky03 (#123030) üzenetére


focvis
veterán

Golf 6 nagyon jó autó. A kombi mexikói gyártás, magamnak a normál 5 ajtóst keresném. Itthon olcsóbb, mint Németországból honosítva. Jobban jársz ha magad adod el a Puntót.

A TSI-kről pedig rengeteget írtunk ebben a topikban, érdemes visszaolvasni. :) Természetesen érzékenyebb technika, mint egy hagyományos szívómotor, az após tud rajta olajat cserélni, de ha valami nyűgje van, akkor érdemes VW-specialistához vinni.

Esetleg Skoda Octaviát, Seat Leont is nézz.

Golf 6 1.4 TSI-ből a 2010.7/8. haviak nagyon jelentős része civil rendőrautó volt. A szervizt rendben megkapták.

[ Szerkesztve ]

(#123032) spiky03 válasza focvis (#123031) üzenetére


spiky03
veterán

Igen én is jókat olvastam róla a tesztekben ezért is hajlok inkább a Golf felé, mint az Astra.

Nagyobb autót nem akarok, mint amekkora a Punto volt. :) A Seatokban meg após nem bízik. :D

Oke, majd visszaolvasok, mert még nem tettem bevallom, mert most akadtam csak a fórumra, hogy van VW- is. :) De pótolni fogom a napokban.

Igen én is hirdetném inkább a Puntot, de asszony mondta, hogy számítattsuk be, de mondtam neki, hogy ott úgysem adnak érte annyit. Nah de majd kiderül, hogy mennyit adnának érte.

És azok a rendőr verdák nem voltak nagyon széthajtva?

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#123033) Magnum_ válasza spiky03 (#123032) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Pedig a golf (es astra) nagyobb, mint a punto :-) az Polo kat.

I humbly and respectfully decline™

(#123034) Primary92


Primary92
senior tag

Altalanossagban egy mkI Octavia, vagy egy mk1 A4 fenntartasa dragabb (alkatresz, stb.)? Van szamottevo kulonbseg?

(#123035) focvis válasza spiky03 (#123032) üzenetére


focvis
veterán

A Golf egy mérettel nagyobb a Puntónál, annak a Polo felel meg.
A rendőrautókat passzolom, inkább másikat keresnék.

(#123036) Ace owner válasza focvis (#123017) üzenetére


Ace owner
addikt

Én is szoktam várni szinte mindig, csapattam vagy nem. Pedig csak egy rakatszar 1.6td :)

Galaxy Fold 4

(#123037) MunezXBK válasza Primary92 (#123034) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Milyen motorral?

(#123038) vargalex válasza spiky03 (#123032) üzenetére


vargalex
félisten

A Punto kategóriájában nem a Polo/Ibiza/Fabia játszik? Igaz, a Golf sem olyan nagyon sokkal nagyobb...
Csak azért, mert konkrétan azt írtad, hogy nagyobbat nem akarsz.
Szerk: megelőztek, nálam nem frissült az oldal...

[ Szerkesztve ]

Alex

(#123039) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Sracok, megkuzdottem a biztositoval, hazahoztam a kocsit, reggel 7.40kor gurul be a szervizbe.
En mar a vonaton ulok.
:-(

I humbly and respectfully decline™

(#123040) focvis válasza Ace owner (#123036) üzenetére


focvis
veterán

Te is ifjú padavan Colin McRae vagy még. ;]
;)

(#123041) spiky03 válasza Magnum_ (#123033) üzenetére


spiky03
veterán

Jójó arra gondoltam, hogy azért ne legyen sokkal nagyobb.
Pl egy Mondeno, vagy Oktávia. :)

Értem? :D

SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!

(#123042) Killer01 válasza Magnum_ (#123039) üzenetére


Killer01
őstag

És mi a végeredmény?

(#123043) B-L-A-C-K válasza Killer01 (#123042) üzenetére


B-L-A-C-K
titán

Gondolom kifizetik cakk pakk....:)

(#123044) Magnum_ válasza Killer01 (#123042) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az a RESZedmeny, hogy gyorsabban elertem (segitsegem is volt azert persze) a biztositonal igy a jogalapot, hogy mehessen a javitas.
Szerintem jovo het elejen elkeszul.

Ez az auto-biztosito vonal.
A tobbit meg intezem, lehet, hogy a masik vonalon is lesz valami eredmeny holnap este (peren kivuli egyezseg, ha megy).

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#123045) Ace owner válasza focvis (#123040) üzenetére


Ace owner
addikt

Ezzel nem is szoktam csapatni.. Krúzolós autó ez, nem Golf :D

Galaxy Fold 4

(#123046) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

Tényleg, olvastam, hogy Puntós kollégának ajánlottátok, ha nagyobb a gond, akkor szervííz.

Dél-Pesten kihez éri meg vinni? Van valami jó szakember?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#123047) tomcsi23 válasza focvis (#122306) üzenetére


tomcsi23
veterán

440 lett végül. :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#123048) Killer01 válasza Magnum_ (#123044) üzenetére


Killer01
őstag

Kitartást hozzá és sok szerencsét :)

(#123049) Magnum_ válasza Killer01 (#123048) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Thx.

Ja, ha meg akartam volna egyezni a biztositoval, akkor ~400k-t fizettek volna.

I humbly and respectfully decline™

(#123050) focvis válasza tomcsi23 (#123047) üzenetére


focvis
veterán

Fuck :/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.