Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#161001) Doki16 válasza 1stVikman (#161000) üzenetére


Doki16
addikt

Kipattinthatod, de nem lesz ott a kábel. Adnak ehhez a kis lámpához két eres sarus csatlakozót és azt kell bekötni a kábelkorbácsba. Azért kell levenni hozzá az ajtopanelt mert máshogyan nem lehet hozzáférni.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161002) kenny123


kenny123
addikt

Sziasztok!
1.4 TSI CAV. Most lesz majd 200k km benn, aztán ahogy elnézem most elkezdte enni az olajat, picit vadul (de még ma ranezek), ~1000km-en nívó pálca fele :DDD :DDD
Emellett a kisebb baj, hogy valamelyik hűtő is enged picit, de az tényleg minimális.
Most pénteken lesz egy 1500km-es túra, otthon már van időpont egyeztetve szervizzel.

Merjek nekiindulni az útnak, vagy inkább trélerezzek? Utántöltögetni nagyon lepra?
Van itt egy garázs a közelben, de nem tudom mennyire pékek, és hogy egy hét alatt tudnak-e vele valamit kezdeni...
Mit javasoltok?

Köszi, kellemes hétvégét mindenkinek.

yo

(#161003) 1stVikman válasza Doki16 (#161001) üzenetére


1stVikman
senior tag

Ehh.
Szétszedni az ajtópanelt biztosan nem fogom. :D
Hideg is van már ilyen munkához, meg elég nagy szívás tud lenni.

Na meg ma szereltem össze a Fabiaban a bal első ajtót, egyelőre elég volt. Még a hét közepén megjött az ablakemelőhöz a javítószett.
1,5~2 óra ment rá, míg minden visszakerült a helyére. A drótok kicsit megszívattak, sehogy sem akart rendesen összeállni, pedig videón milyen egyszerű volt: Video :D
Persze közben az eső is eleredt, de végül csak kész lett. :D

szerk.:
De ha van leírásod hozzá, hogy mit-hova kell bedugni, és mit kell engedélyezni vcds-ben, akkor bedobhatod ide. Hátha egyszer kedvet kapok hozzá. :)

[ Szerkesztve ]

(#161004) Doki16 válasza 1stVikman (#161003) üzenetére


Doki16
addikt

Passat B7-hez van egy nagyon jó videó. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161005) focvis válasza focvis (#160908) üzenetére


focvis
veterán

És ma kézhez kaptam a lényeget is. :)

A német eladó nem aprózta el a csomagolást. :DDD

(#161006) Qru válasza focvis (#161005) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:C

#nincsbennetarcsi

(#161007) zoo8800 válasza focvis (#161005) üzenetére


zoo8800
veterán

Klassz lesz, sokat dob majd a kinézeten.

rip and tear, until it is done

(#161008) Koczó93


Koczó93
őstag

Még nincs hibakódom mert az Elm327 nem igazán akar kommunikálni az audival.
Viszont van egy olyan jelenség hogy kizárólag 100-110es tempó felett kigyullad egy idő után az Abs lámpa. Következő indítás után nem sokkal eltűnik és elő sem jön városab, lassabb tempónál.
Az előző tulaj említette ezt a hibát, és állítólag valami volt cserélve az abs környékén(jeladó vagy nem tudom mi) és nincs helyesen helyre téve, kalibrálva vagy valami ilyesmit mondott.
Ez előfordulhat?

(#161009) Qru válasza kenny123 (#161002) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én elindulnék. Tárazz be olajból és hűtőfolyadékból is és töltögess rá szükség szerint.

#nincsbennetarcsi

(#161010) kenny123 válasza Qru (#161009) üzenetére


kenny123
addikt

Király, köszi.
Régen itt is olvastam, hogy castrol-t szeretik hamisítani. Legutóbbi adagot egy nagyobb áruházban vettem esetleg ha kamu az olaj az megmagyarázhatja a nagyobb fogyást?

yo

(#161011) focvis válasza kenny123 (#161010) üzenetére


focvis
veterán

Fene se tudja. Én most ezen gondolkodom: Liqui Moly 5 liter, 40€, ha váltani tervezel, nem lehet rossz.

(#161012) 1stVikman válasza focvis (#161005) üzenetére


1stVikman
senior tag

Király!
Kár, hogy varianthoz nincs.

Doki16
Köszi.
Közben keresgéltem kicsit, és nekem sajnos nem ilyen egyszerű.
Az ajtóban lévő ledes hangulatfény foglalja az egyik pin-t, emiatt arra a kábelra kell kötni az új kábel pozitív felét. Kicsit kókánynak érzem, egyelőre pihentetem. :U

(#161013) zsolt19900 válasza focvis (#161011) üzenetére


zsolt19900
őstag

én is LM-t öntögetek az autóba.... legalább ezt kapjon jót :D + érv még mellette, hogy itthon van 5+1L kiszerelés az autósboltokban (legalábbis én megtudom úgy rendelni, de lehet hogy más boltos csincsizve külön-külön teszi a polcra az üzletben) és így pl. a Passatnál a 3. olajcserém "ingyen" van :) mivel 4liter kell cserekor és 6-6 lityivel a harmadikra marad pont 4 liter :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#161014) simonjoe válasza focvis (#161011) üzenetére


simonjoe
senior tag

Én ezt használom már második éve, 12-13K között cserélem, én úgy vélem, h csendesebb a kocsi tőle.
Szerintem sem lehet rossz, van egy pár jó összehasonlító film, érdemes egy-kettőbe belenézni.
Viszont nagyon keveslem az árát az általad linkelt oldalon. Én közel 20eHUF-ért szoktam venni 4+1L-t.

[ Szerkesztve ]

Joe

(#161015) Qru válasza kenny123 (#161010) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az tobbnyire hasznalt/faradt olaj ujrapalackozva. Ha nem mentel sokat nem okozhat nagy foku kopast.

A hamis olajat tobbnyire szamla nelkul gyanusan olcson arult cucc. Ha szamlaval vetted nem hiszem, h az lenne. De sosem tudni...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#161016) Motion_Blur válasza simonjoe (#161014) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mibe rakod?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#161017) focvis válasza zsolt19900 (#161013) üzenetére


focvis
veterán

+simonjoe

Nekem 6 liter (5,7) kell a gépbe, úgy 54,17 €, kb. 17500 Ft. [link]

(#161012) 1stVikman: Varianthoz FL-es LED van az ebayen.

[ Szerkesztve ]

(#161018) simonjoe válasza Motion_Blur (#161016) üzenetére


simonjoe
senior tag

2009-es CRTDI B6 Passat CC
Tényleg szeretem, és amit még elfelejtettem írni, h ha nagyon hideg van (tavaly észak Lengyelország -25°C)
nincs olyan veszett kopogása induláskor.
Bár már valaki írta, h minden frissen cserélt olajnál így "jár" a motor, csendesebb, majd később ahogy öregszik úgy lesz egyre hangosabb. Majd beszerzek dB mérőt és csinálok mérést róla, tervben van. :)

[ Szerkesztve ]

Joe

(#161019) focvis válasza focvis (#161005) üzenetére


focvis
veterán

Nézegettem beszerelési videókat, ill. Munez tippje nem hagyott nyugodni; ráakadtam erre a fényképes leírásra: [link]. Ennek a 32-37 oldalán VCDS-sel kódolják fel a lámpát.

Valaki, aki használ VCDS-t, legyen szíves nézzen rá (32-37. dia), tényleg működhet? Ezer köszönet!

(#161020) Mágus2 válasza focvis (#161019) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Sima kódolás és tanítás, semmi spéci nincs benne.

(#161021) Doki16 válasza focvis (#161019) üzenetére


Doki16
addikt

Egyszerű adaptáció ahogy nézem. Rá kell nézni a kocsidnál, hogy ott van-e a LED hátsólámpa a listában. Rengeteg értéket tartalmaznak(hatnak) az adaptációs listák. Résen kell lenni, hogy melyikhez nyúlj hozzá.
De ez akkor fog lényegében tisztán látszódni ha már rádugod a VCDS-t és meglátod, hogy mik vannak benne.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161022) focvis


focvis
veterán

Köszi szépen Srácok!

Nincs VCDS itthon, még nem is találkoztam vele.

De akkor miért írja a kábelhez mellékelt gyári utasítás, hogy húzni kell kábelt a BCM-hez is? :F Ha simán lehet kódolni VCDS-sel, és ők nem is húznak kábelt a BCM-hez? Miért? :Y :)

(#161023) MunezXBK válasza focvis (#161022) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

OBDeleven is megfelelő.

(#161024) focvis válasza MunezXBK (#161023) üzenetére


focvis
veterán

ELM327 van, OBDeleven nincs, se kütyü, se liszensz. Lehet egyszerűbb (és nem drágább) elvinni márkaszervizbe.

(#161025) aero. válasza focvis (#161024) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Tc-n volt.anno egy cikk egy cegrol akik csak vag utolagos programozassal, extrakkal foglalkoznak, oket nem kerdezted? Kivancsi vagyok mennyiert vallalja a markaszerviz. :))

(#161026) focvis válasza aero. (#161025) üzenetére


focvis
veterán

Nem kérdeztem, úgy vélem (remélem), hogy a puszta programozásért nem kér a márkaszerviz nagyságrendileg többet 5-6 ezer Ft-nál. Hozzájuk hordom az autót és az elődjével is ide jártam. Elviszem olajcserére, és btw megemlítem, hogy aktiválják már ezt is legyenek kedvesek. :) Ember tervez...

DE!
Az imént beszereltem a lámpákat. A 4-ből a 2 belső lámpában nem megy az index - ez teljesen normális, hiszen nem megy oda a jel a plusz kábelek nélkül. Minden más működik, egyedül a ködzáró-fényt nem teszteltem. Majd 5 percet autóztam,
ÉS NINCS HIBAKÓD! WTF?!! Csak később jön? :F

Itt látszik, hogy csak a külső index működik:

[ Szerkesztve ]

(#161027) MunezXBK válasza focvis (#161026) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Miért kéne hibakódnak lennie? :D

(#161028) 1stVikman válasza focvis (#161022) üzenetére


1stVikman
senior tag

Ez olyan, mint az ajtóban lévő világítás nekem.
Kell kábelt is húzni, meg kódolni is.
Bp-n biztos van valaki a fórumból, aki elvégzi a leírás alapján a módosítást.
Feljegyzed az "előtte" értékeket , átírjátok és ennyi. ;)

(#161029) focvis válasza 1stVikman (#161028) üzenetére


focvis
veterán

Szerdán elvileg itthon leszek, várom a kéményseprőt, szabim van még dögivel. :)
Megpróbálom a kabelezést a 4 lámpa között.
De most húzzak kábelt a számítógéphez? Aztán majd attól lesz hibakód, és amiatt kell majd programozni? :U :F :D

@Munez: Mert gondolom, figyeli hogy világít / elegendő áramot vesz fel, stb. De már nem tudom, hogy mi van. Minek a kábel, minek a programozás... Aztán nem kizárt, hogy holnap 1x csak bedobja a hibakódot.

(#161030) molnarpeter válasza aero. (#161025) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Felbukkant nemrég Amarton, mintha ő is ilyesmiben utazna.

(#161031) MunezXBK válasza focvis (#161029) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az áramfelvétel a ledes lámpában meg van oldva, arra nem fog hibát dobni.

Ha egy mezei LED-et raksz izzó helyére, arra hibát fog írni.

De ezért is írtam anno, hogy dobj róla fotót.

(#161032) Ehnaton88


Ehnaton88
csendes tag

Sziasztok, megosztok pár tapasztalatot a DPF-el, hátha érdekel itt valakit :)
Audi A4 2012 B8.5 2.0TDI CJCA 150ekm, nem csalós szoftverrel.
DPF regenerálások közötti eltelt km 120-140 :O
Mindig megyek vele , ha regenerál, nem állítom le csak akkor, ha 400C alá visszahűl a DPF, (regeneráció közben 600C felett van)
VAG DPF el ránéztem a hamu még mindig 0.1, 40ekm el ezelőtt is ennyi volt, azóta csak MaxMotiont kap
1 regeneráció városban kb 15p, pályán 5p vesz igénybe és 24% ig tudja kipucolni a szűrőt, ez szintén ilyen volt régen is.
2 regeneráció között eltelt idő 270 - 330 perc, az átlag sebességem nagyon hasítós ~ 21km/h, mostanában sok a város, de most volt 20km autópálya is :DDD

(#161033) Doki16 válasza Ehnaton88 (#161032) üzenetére


Doki16
addikt

Ebből is látszik, hogy nem szabad megcsinálni a frissítést. Nekem a 2.0 TDi ennyit elment a csalószofttal két regen között. És gyakorlatilag csak városban használtam.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161034) Ehnaton88 válasza Doki16 (#161033) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Az szép, most már elgondolkodtam rajta, hogy visszaállítom, nem tudtok ajánlani egy profi szervizt aki foglalkozik ECU val erre a célra?

(#161035) Mágus2 válasza Ehnaton88 (#161032) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A modern TDI nem erre való. A nem csaló szoftverrel ideális esetben 300km/regen. Ahogy most használod az autót, nagyon távol áll az ideálistól. ;)

Azt áruld el, mi késztetett arra, hogy engedd a szoftver frissítést?

[ Szerkesztve ]

(#161036) Doki16 válasza Ehnaton88 (#161034) üzenetére


Doki16
addikt

Nem legális visszaállítani a régi szoftverre. Add el az autót és nézz egy másik példányt. Lehetőleg benzinest ha sokat mész városban. Ilyen felhasználás mellett meg fogja magát adni valami az EGR/DPF duóból :)
Ha rendesen nagy távokra használtam a kocsit akkor megvolt a 7-800 km két regeneráció között. De átlagban ez az 5-600 megvolt mindig. Most azt nézzük a csalószoft nélkül kb háromszor gyorsabban használódik el a kocsi. Durva amit a VW művelt.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161037) Ehnaton88 válasza Mágus2 (#161035) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Mikor megvettem, akkor elvittem márkaszervizbe állapotfelmérésre, annyit kérdeztek hogy sok mindenhez van frissítés klíma motor stb, és akkor már megcsinálják-e, én meg gondoltam mi baj lehet belőle... ekkor még nem tudtam hogy ez dízelbotrányban érintett.
Most már nem használom pályán annyit mint az elmúlt évben, inkább csak tavasztól őszig hajtom sokat pályán, közben kaptam ajánlatot 100 ért downgrade-t megcsinálják, ennyit lehet megér hogy ne tegyem tönkre a DPF et, ameddig régebben 3-4 naponta volt sok a pálya, addig nem érdekelt.

Nem szeretném eladni, nagyon egyben van :)

[ Szerkesztve ]

(#161038) Ehnaton88 válasza Ehnaton88 (#161037) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Szerdán viszem ECU Downgrade-re, utána beszámolok a tapasztalataimról. ;]

(#161039) L1ZRRR válasza Ehnaton88 (#161037) üzenetére


L1ZRRR
senior tag

Annyiért már majdnem meg is csipszelik.

Jobban is fog menni, meg motornak is jobb, az más kérdés, h több lesz a károsanyag kibocsátás.

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#161040) Doki16 válasza Ehnaton88 (#161038) üzenetére


Doki16
addikt

Ez gyors volt :)
100e Ft egy downgrade? Az nagyon durva. De attól, hogy ezt megcsinálod a felhasználási módod nem lesz jó a kocsinak :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161041) Ehnaton88 válasza Doki16 (#161040) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Ezt értem, bele is számoltam magamnak mikor megvettem hogy DPF EGR csere lesz nálam.
10 éves kor / 250ekm ig szeretném megtartani, addig megkapja a prémium nyálat meg csak gyári alkatrészeket, de nekem nagyon tetszik a dízel karakterisztikája, mindenkinek kell valami hobbi ;]
Azokkal a szép VAG DPF számokkal megfélemlítettél :DDD
Tavasztól őszig azért olyan 10-12ekm szoktam menni pályán, a téli időszak ilyen városi...

Amiket észrevettem szép lassan az update után ami nem tetszik:
Alapjárat alacsonyabb - jobban remeg
Nagyobb sebesség tartományban lustább
DPF et sokkal többször regenerálja - ez zavar, lehet nem kéne de engem zavar ;]

(#161042) Ehnaton88 válasza L1ZRRR (#161039) üzenetére


Ehnaton88
csendes tag

Chippel-ni nem szeretném, sokat gondolkodtam rajta, volt sok érv és ellenérv, de ezekkel most nem fárasztanék senkit, ezt mindenki döntse el maga :)

(#161043) Qru válasza Ehnaton88 (#161037) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

100k? Elég borsos. Akkor már én is megchippeltetném inkább.

Nekünk is frissítettek a nemcsaló szoft-ra (B6 2.0 tdi). Érzésre nem lett gyengébb, nem eszik többet sem látható mértékben de már a második DPF-et koptatjuk vele.

#nincsbennetarcsi

(#161044) simonjoe válasza Doki16 (#161033) üzenetére


simonjoe
senior tag

Nagyon jó ez az OBD cucc! Én bele vagyok betegedve, h a CC nem kommunikál vele.

Joe

(#161045) Doki16 válasza simonjoe (#161044) üzenetére


Doki16
addikt

Igen, nagyon szeretem én is. Alig volt 1000 Ft és kb 4 évvel ezelőtt vettem. Ismerősöm B6-os Passatja se akart vele kommunikálni. De a VCDS jó volt hozzá, tehát vegyél azt és te is kitudod olvasni :)
Megérte a cucc, mert a Toyotámhoz még több mindenre jó.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161046) MunezXBK válasza simonjoe (#161044) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

OBDeleven. :K

(#161047) Doki16 válasza MunezXBK (#161046) üzenetére


Doki16
addikt

Annyiból már kijön egy VCDS is Aliról :)
Bár az igazi, hogy az OBDeleven legális legalább :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#161048) simonjoe válasza MunezXBK (#161046) üzenetére


simonjoe
senior tag

És az megy a vag dpf el?

Joe

(#161049) bitpork válasza Ehnaton88 (#161041) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

És minden műszakira oda-vissza íratod?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#161050) Doki16 válasza bitpork (#161049) üzenetére


Doki16
addikt

Tudod okosba...
Sanyi bá ismer valakit aki megoldja és félrenéz.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.