Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Kipattinthatod, de nem lesz ott a kábel. Adnak ehhez a kis lámpához két eres sarus csatlakozót és azt kell bekötni a kábelkorbácsba. Azért kell levenni hozzá az ajtopanelt mert máshogyan nem lehet hozzáférni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
kenny123
addikt
Sziasztok!
1.4 TSI CAV. Most lesz majd 200k km benn, aztán ahogy elnézem most elkezdte enni az olajat, picit vadul (de még ma ranezek), ~1000km-en nívó pálca fele
Emellett a kisebb baj, hogy valamelyik hűtő is enged picit, de az tényleg minimális.
Most pénteken lesz egy 1500km-es túra, otthon már van időpont egyeztetve szervizzel.
Merjek nekiindulni az útnak, vagy inkább trélerezzek? Utántöltögetni nagyon lepra?
Van itt egy garázs a közelben, de nem tudom mennyire pékek, és hogy egy hét alatt tudnak-e vele valamit kezdeni...
Mit javasoltok?
Köszi, kellemes hétvégét mindenkinek.
yo
1stVikman
senior tag
Ehh.
Szétszedni az ajtópanelt biztosan nem fogom.
Hideg is van már ilyen munkához, meg elég nagy szívás tud lenni.
Na meg ma szereltem össze a Fabiaban a bal első ajtót, egyelőre elég volt. Még a hét közepén megjött az ablakemelőhöz a javítószett.
1,5~2 óra ment rá, míg minden visszakerült a helyére. A drótok kicsit megszívattak, sehogy sem akart rendesen összeállni, pedig videón milyen egyszerű volt: Video
Persze közben az eső is eleredt, de végül csak kész lett.
szerk.:
De ha van leírásod hozzá, hogy mit-hova kell bedugni, és mit kell engedélyezni vcds-ben, akkor bedobhatod ide. Hátha egyszer kedvet kapok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Passat B7-hez van egy nagyon jó videó. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
zoo8800
veterán
Klassz lesz, sokat dob majd a kinézeten.
rip and tear, until it is done
Koczó93
őstag
Még nincs hibakódom mert az Elm327 nem igazán akar kommunikálni az audival.
Viszont van egy olyan jelenség hogy kizárólag 100-110es tempó felett kigyullad egy idő után az Abs lámpa. Következő indítás után nem sokkal eltűnik és elő sem jön városab, lassabb tempónál.
Az előző tulaj említette ezt a hibát, és állítólag valami volt cserélve az abs környékén(jeladó vagy nem tudom mi) és nincs helyesen helyre téve, kalibrálva vagy valami ilyesmit mondott.
Ez előfordulhat?
Qru
MODERÁTOR
Én elindulnék. Tárazz be olajból és hűtőfolyadékból is és töltögess rá szükség szerint.
#nincsbennetarcsi
kenny123
addikt
Király, köszi.
Régen itt is olvastam, hogy castrol-t szeretik hamisítani. Legutóbbi adagot egy nagyobb áruházban vettem esetleg ha kamu az olaj az megmagyarázhatja a nagyobb fogyást?
yo
Fene se tudja. Én most ezen gondolkodom: Liqui Moly 5 liter, 40€, ha váltani tervezel, nem lehet rossz.
1stVikman
senior tag
Király!
Kár, hogy varianthoz nincs.
Doki16
Köszi.
Közben keresgéltem kicsit, és nekem sajnos nem ilyen egyszerű.
Az ajtóban lévő ledes hangulatfény foglalja az egyik pin-t, emiatt arra a kábelra kell kötni az új kábel pozitív felét. Kicsit kókánynak érzem, egyelőre pihentetem.
zsolt19900
őstag
én is LM-t öntögetek az autóba.... legalább ezt kapjon jót + érv még mellette, hogy itthon van 5+1L kiszerelés az autósboltokban (legalábbis én megtudom úgy rendelni, de lehet hogy más boltos csincsizve külön-külön teszi a polcra az üzletben) és így pl. a Passatnál a 3. olajcserém "ingyen" van mivel 4liter kell cserekor és 6-6 lityivel a harmadikra marad pont 4 liter
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
simonjoe
senior tag
Én ezt használom már második éve, 12-13K között cserélem, én úgy vélem, h csendesebb a kocsi tőle.
Szerintem sem lehet rossz, van egy pár jó összehasonlító film, érdemes egy-kettőbe belenézni.
Viszont nagyon keveslem az árát az általad linkelt oldalon. Én közel 20eHUF-ért szoktam venni 4+1L-t.
[ Szerkesztve ]
Joe
Qru
MODERÁTOR
Az tobbnyire hasznalt/faradt olaj ujrapalackozva. Ha nem mentel sokat nem okozhat nagy foku kopast.
A hamis olajat tobbnyire szamla nelkul gyanusan olcson arult cucc. Ha szamlaval vetted nem hiszem, h az lenne. De sosem tudni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Motion_Blur
félisten
Mibe rakod?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
+simonjoe
Nekem 6 liter (5,7) kell a gépbe, úgy 54,17 €, kb. 17500 Ft. [link]
(#161012) 1stVikman: Varianthoz FL-es LED van az ebayen.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
2009-es CRTDI B6 Passat CC
Tényleg szeretem, és amit még elfelejtettem írni, h ha nagyon hideg van (tavaly észak Lengyelország -25°C)
nincs olyan veszett kopogása induláskor.
Bár már valaki írta, h minden frissen cserélt olajnál így "jár" a motor, csendesebb, majd később ahogy öregszik úgy lesz egyre hangosabb. Majd beszerzek dB mérőt és csinálok mérést róla, tervben van.
[ Szerkesztve ]
Joe
Nézegettem beszerelési videókat, ill. Munez tippje nem hagyott nyugodni; ráakadtam erre a fényképes leírásra: [link]. Ennek a 32-37 oldalán VCDS-sel kódolják fel a lámpát.
Valaki, aki használ VCDS-t, legyen szíves nézzen rá (32-37. dia), tényleg működhet? Ezer köszönet!
Mágus2
Közösségépítő
Sima kódolás és tanítás, semmi spéci nincs benne.
Doki16
addikt
Egyszerű adaptáció ahogy nézem. Rá kell nézni a kocsidnál, hogy ott van-e a LED hátsólámpa a listában. Rengeteg értéket tartalmaznak(hatnak) az adaptációs listák. Résen kell lenni, hogy melyikhez nyúlj hozzá.
De ez akkor fog lényegében tisztán látszódni ha már rádugod a VCDS-t és meglátod, hogy mik vannak benne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Köszi szépen Srácok!
Nincs VCDS itthon, még nem is találkoztam vele.
De akkor miért írja a kábelhez mellékelt gyári utasítás, hogy húzni kell kábelt a BCM-hez is? Ha simán lehet kódolni VCDS-sel, és ők nem is húznak kábelt a BCM-hez? Miért?
MunezXBK
nagyúr
OBDeleven is megfelelő.
ELM327 van, OBDeleven nincs, se kütyü, se liszensz. Lehet egyszerűbb (és nem drágább) elvinni márkaszervizbe.
Tc-n volt.anno egy cikk egy cegrol akik csak vag utolagos programozassal, extrakkal foglalkoznak, oket nem kerdezted? Kivancsi vagyok mennyiert vallalja a markaszerviz.
Nem kérdeztem, úgy vélem (remélem), hogy a puszta programozásért nem kér a márkaszerviz nagyságrendileg többet 5-6 ezer Ft-nál. Hozzájuk hordom az autót és az elődjével is ide jártam. Elviszem olajcserére, és btw megemlítem, hogy aktiválják már ezt is legyenek kedvesek. Ember tervez...
DE!
Az imént beszereltem a lámpákat. A 4-ből a 2 belső lámpában nem megy az index - ez teljesen normális, hiszen nem megy oda a jel a plusz kábelek nélkül. Minden más működik, egyedül a ködzáró-fényt nem teszteltem. Majd 5 percet autóztam,
ÉS NINCS HIBAKÓD! WTF?!! Csak később jön?
Itt látszik, hogy csak a külső index működik:
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Miért kéne hibakódnak lennie?
1stVikman
senior tag
Ez olyan, mint az ajtóban lévő világítás nekem.
Kell kábelt is húzni, meg kódolni is.
Bp-n biztos van valaki a fórumból, aki elvégzi a leírás alapján a módosítást.
Feljegyzed az "előtte" értékeket , átírjátok és ennyi.
Szerdán elvileg itthon leszek, várom a kéményseprőt, szabim van még dögivel.
Megpróbálom a kabelezést a 4 lámpa között.
De most húzzak kábelt a számítógéphez? Aztán majd attól lesz hibakód, és amiatt kell majd programozni?
@Munez: Mert gondolom, figyeli hogy világít / elegendő áramot vesz fel, stb. De már nem tudom, hogy mi van. Minek a kábel, minek a programozás... Aztán nem kizárt, hogy holnap 1x csak bedobja a hibakódot.
molnarpeter
nagyúr
Felbukkant nemrég Amarton, mintha ő is ilyesmiben utazna.
MunezXBK
nagyúr
Az áramfelvétel a ledes lámpában meg van oldva, arra nem fog hibát dobni.
Ha egy mezei LED-et raksz izzó helyére, arra hibát fog írni.
De ezért is írtam anno, hogy dobj róla fotót.
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, megosztok pár tapasztalatot a DPF-el, hátha érdekel itt valakit
Audi A4 2012 B8.5 2.0TDI CJCA 150ekm, nem csalós szoftverrel.
DPF regenerálások közötti eltelt km 120-140
Mindig megyek vele , ha regenerál, nem állítom le csak akkor, ha 400C alá visszahűl a DPF, (regeneráció közben 600C felett van)
VAG DPF el ránéztem a hamu még mindig 0.1, 40ekm el ezelőtt is ennyi volt, azóta csak MaxMotiont kap
1 regeneráció városban kb 15p, pályán 5p vesz igénybe és 24% ig tudja kipucolni a szűrőt, ez szintén ilyen volt régen is.
2 regeneráció között eltelt idő 270 - 330 perc, az átlag sebességem nagyon hasítós ~ 21km/h, mostanában sok a város, de most volt 20km autópálya is
Doki16
addikt
Ebből is látszik, hogy nem szabad megcsinálni a frissítést. Nekem a 2.0 TDi ennyit elment a csalószofttal két regen között. És gyakorlatilag csak városban használtam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ehnaton88
csendes tag
Az szép, most már elgondolkodtam rajta, hogy visszaállítom, nem tudtok ajánlani egy profi szervizt aki foglalkozik ECU val erre a célra?
Mágus2
Közösségépítő
A modern TDI nem erre való. A nem csaló szoftverrel ideális esetben 300km/regen. Ahogy most használod az autót, nagyon távol áll az ideálistól.
Azt áruld el, mi késztetett arra, hogy engedd a szoftver frissítést?
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Nem legális visszaállítani a régi szoftverre. Add el az autót és nézz egy másik példányt. Lehetőleg benzinest ha sokat mész városban. Ilyen felhasználás mellett meg fogja magát adni valami az EGR/DPF duóból
Ha rendesen nagy távokra használtam a kocsit akkor megvolt a 7-800 km két regeneráció között. De átlagban ez az 5-600 megvolt mindig. Most azt nézzük a csalószoft nélkül kb háromszor gyorsabban használódik el a kocsi. Durva amit a VW művelt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ehnaton88
csendes tag
Mikor megvettem, akkor elvittem márkaszervizbe állapotfelmérésre, annyit kérdeztek hogy sok mindenhez van frissítés klíma motor stb, és akkor már megcsinálják-e, én meg gondoltam mi baj lehet belőle... ekkor még nem tudtam hogy ez dízelbotrányban érintett.
Most már nem használom pályán annyit mint az elmúlt évben, inkább csak tavasztól őszig hajtom sokat pályán, közben kaptam ajánlatot 100 ért downgrade-t megcsinálják, ennyit lehet megér hogy ne tegyem tönkre a DPF et, ameddig régebben 3-4 naponta volt sok a pálya, addig nem érdekelt.
Nem szeretném eladni, nagyon egyben van
[ Szerkesztve ]
Ehnaton88
csendes tag
Szerdán viszem ECU Downgrade-re, utána beszámolok a tapasztalataimról.
L1ZRRR
senior tag
Annyiért már majdnem meg is csipszelik.
Jobban is fog menni, meg motornak is jobb, az más kérdés, h több lesz a károsanyag kibocsátás.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
Doki16
addikt
Ez gyors volt
100e Ft egy downgrade? Az nagyon durva. De attól, hogy ezt megcsinálod a felhasználási módod nem lesz jó a kocsinak
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ehnaton88
csendes tag
Ezt értem, bele is számoltam magamnak mikor megvettem hogy DPF EGR csere lesz nálam.
10 éves kor / 250ekm ig szeretném megtartani, addig megkapja a prémium nyálat meg csak gyári alkatrészeket, de nekem nagyon tetszik a dízel karakterisztikája, mindenkinek kell valami hobbi
Azokkal a szép VAG DPF számokkal megfélemlítettél
Tavasztól őszig azért olyan 10-12ekm szoktam menni pályán, a téli időszak ilyen városi...
Amiket észrevettem szép lassan az update után ami nem tetszik:
Alapjárat alacsonyabb - jobban remeg
Nagyobb sebesség tartományban lustább
DPF et sokkal többször regenerálja - ez zavar, lehet nem kéne de engem zavar
Ehnaton88
csendes tag
Chippel-ni nem szeretném, sokat gondolkodtam rajta, volt sok érv és ellenérv, de ezekkel most nem fárasztanék senkit, ezt mindenki döntse el maga
Qru
MODERÁTOR
100k? Elég borsos. Akkor már én is megchippeltetném inkább.
Nekünk is frissítettek a nemcsaló szoft-ra (B6 2.0 tdi). Érzésre nem lett gyengébb, nem eszik többet sem látható mértékben de már a második DPF-et koptatjuk vele.
#nincsbennetarcsi
simonjoe
senior tag
Nagyon jó ez az OBD cucc! Én bele vagyok betegedve, h a CC nem kommunikál vele.
Joe
Doki16
addikt
Igen, nagyon szeretem én is. Alig volt 1000 Ft és kb 4 évvel ezelőtt vettem. Ismerősöm B6-os Passatja se akart vele kommunikálni. De a VCDS jó volt hozzá, tehát vegyél azt és te is kitudod olvasni
Megérte a cucc, mert a Toyotámhoz még több mindenre jó.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MunezXBK
nagyúr
OBDeleven.
Doki16
addikt
Annyiból már kijön egy VCDS is Aliról
Bár az igazi, hogy az OBDeleven legális legalább
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
simonjoe
senior tag
És az megy a vag dpf el?
Joe
És minden műszakira oda-vissza íratod?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html