Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zsolt19900
őstag
Audi 2001 évjárat 1.9tdi ASV motorkóddal 110LE-höz tudtok mutatni/adni nekem vákuum rajzot? át kellene néznem ill. csöveket kellene frissíteni rendbe tenni rajta valószínűleg
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Pénteken én is "drifteltem" 90-nel az egyik kedvenc kanyaromban (@Tayrol: "kapornaki kanyar"). Az OFF PHEV hátul hordja az akksit; frissen esett az eső, éreztem, hogy izgi lesz a 90, de kitartottam; megindult finoman. ESP fogta :/
(Összkerékhajtással mentem, de ez vélhetően nem osztott, szorzott.)
Doki16
addikt
Golfnál egységesen 2.4 előre hátra. Nincs megszabva már, hogy hány személlyel meg mennyi csomag csak ennyi, hogy 2.4.
(De lehet 2.6, nem emlékszem már pontosan, majd meglesem.)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
1stVikman
senior tag
BUZZLGHTYR
senior tag
Westlake marka az megbizhato? Ismeri valaki? Tapasztalat?
Egytomegu + kuplung erdekelne igauabol!
Egytomegusitenem az autot
Gyula84
veterán
"kapornaki kanyar"
ezt lehet ismerem
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Brumi
senior tag
Na igen, azért a 185/60 már egészen más "élmény" Nekem sincs tervben a kocsi további tuningolása, maximum a későbbiekben valami normális hifit belerakatok, de egyelőre élvezem inkább a kipufogó zenéjét
A kirándulás a Malomvölgyi tóhoz lenne, de akkor az neked nem hozható össze ezek szerint.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
TayRol
veterán
jó is az.
Reggie0
félisten
Attol fugg melyik szeria
- 2008 elottieknel a lancosodas, lancfeszito volt problema, utana mar az sem.
- 2000-2012-ig Injektorok elettartama 300K-500K jellemzoen, tobbieket nem tudom.
- 2000-2012-ig EGR-nel es a szivooldalon a szokasos lerakodas. Valoszinu ez a legujabbakra is igaz.
- A nagynyomasu szivattyura figyelni kell, hogy köp-e femreszecsket az uzemanyag rendszerbe, ha igen, akkor elnyalta a hatszogtengelyt, de ha rendes uzemanyagot tankolsz es nem hagyod negyed ala menni a homersekletet, akkor nem lesz gond. Valoszinu ez a legujabbakra is igaz.
Mas problemarol nem hallottam, esetleg az, hogy szeret kattogosan jarni, de az nem egy hiba jele.
[ Szerkesztve ]
TayRol
veterán
2014 utáni szériát nézegetem.
Reggie0
félisten
Azokat nem ismerem. Szerintem ugyanazokra kell figyelni, mint a 2008-2012 szerianal, mivel annyira fiatalok, hogy meg nincsenek hosszutavu tapasztalatok. Extra hibarol nem hallottam, ami miatt fiatalon elhalnanak. Igazabol 2008-as szeriatol mar eleg kiforrottak voltak.
Premium uzemanyag kell, illetve surubb olajcsere, mint a gyari ajanlas. Ezeket nyugodtan beleszamolhatod az uzemeltetesi koltsegekbe.
Kiskoko azt mondja, hogy az audinal a 313 loeros szeria a leginkabb problemamentes, a kisebb teljesitmenyueknel van valami, de azt nem tudom, hogy auto specifikus, vagy motor specifikus hiba, majd hatha idenez es elmeseli mit tud rola.
[ Szerkesztve ]
Ott is csak a 3.0 bitd
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TayRol
veterán
Én a Passatba is csak premium omv-t tankolok, és 15e km-enként márkaszervíz olajcsere.
bitpork: akkor az gondolom nem a 218 lovas...
[ Szerkesztve ]
Ez itt van a szomszédban ha kell megnézem neked.
Alapvetően a 272 lovas alattiakat olyan országokba találták ki ahol adóval sújtják a teljesítményt v a CO kibocsájtást. Az S tronic nem rossz alapvetően, csak annyi a baja hogy pl lejtőn hajlamos csúsztatni a kuplungot ami miatt meg megfő az egész. A tiptronic lassabban vált meg őskövület de sokkal megbízhatóbb. normál használat mellett.
Tudok egy allroadot neked ebben az árban ami audis szervizkönyves és garantált 100k van benne ha érdekel. Az ügyvédemé - behozta , erre megszűnt a szerződése ami miatt a pályára vette uh most áll a garázsban neki.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TayRol
veterán
Nem kell megnézned, csak linkeltem egyet random.
Privátban - ha van időd/energiád - pár infót az allroadról mondhatnál.
Nagyjából ez az a felszereltségű, ami szimpi (tetőablak, quattro, ótomata, xenon).
[ Szerkesztve ]
Atomgeszi
veterán
Valaki?
Ment Privi MOD 120k van benne sorry
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ez szép.
Még egy matt fabetétet tudnék elképzelni bele.
Qru
MODERÁTOR
Bubinál olyankor hátra tolja a hajtást és szépen a gázpedállal lehet kijelölni az ívet. Igaz kikapcsolt ESP-vel még nem mertem forszírozni a dolgot (gyárilag elég engedékeny az esp).
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Amugy kanyarban A4 is a segget dobja el eloszor, pedig annak ott aztan nincsen suly. Szerintem az kifejezetten elonyos, ha hatul van az akksi, legalabb a sulyeloszlas egyenletesebb lesz es nem lesz orrnehez a kocsi. Persze jobb lenne, ha minden kozepen lenne, mert akkor nem csak a sulyeloszlas lenne jo, hanem kicsi forgatonyomatek kellene a mozgatashoz, de hat ezek nem versenyautok.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Ez az amire kiskoko azt monda, hogy tobb baj van vele. 313 lovast nezd.
Ugyanaz az olajos dsg van benne, vagy max egy ujabb valtozata, ami a mostani Passatodban Jol emlekeztem en, hogy az VW-d is DSG. Csak Audinal S-Tronic.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nálam van némi súly azért hátul, ott a 64 literes tank, a hátsódifi meg a pótkerék is. De a központi difi kézzel nem állítható (csak a sport verzióban), így magától osztogatja 20-80% között az első-hátsó tengely között a hajtást, ahogy ő jónak látja. De igazán jót akkor lehetne vele menni ha megkapná a nagytesók hátsó sperr-jét. Bár ahhoz már erősebb motor is kéne szóval olcsóbb élből a sportot venni ha az a cél, hogy mókázz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Van, de az semmi a motorterhez kepest. Nalam is ott van a 12V akku, potkerek es uzemanyag, de az talan 80 kg lehet osszesen.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
És mennyi az önsúlya?
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
1580 korul.
De az ures kereknyomas papir szerint elol 2.9, hatul 2.5. Ha teli van a kocsi(csomag+emberek) akkor 3.0/3.0. Szoval igencsak orrnehez.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Akkor azért nehezebb jóval mint az enyém. 1390 kg és elöl 2,3, hátul 2,2 üresen az előírt nyomás (a terhelt értéket nem tudom fejből) de +0,1-bar-al túl fújom a gumik miatt mindig.
#nincsbennetarcsi
Reggie0
félisten
Vastagabb guminal kisebb a kulonbseg, nezd meg a legnagyobb felniatmero eseten mit irnak, ott jon ki igazan.
JHONNY 79
aktív tag
Tud valaki segíteni, O3 1.4 Tsi CHPA motorba milyen vagy melyik gyártótól vegyek gyújtógyertyát?
raziel01
veterán
Sziasztok,
Par napja lettem figyelmes egy olyan hibára, hogy a harmas fokozatot beveszi az autó de mintha minimalis ellenallas lenne és eltolja a kezemet jobbra egy 4-5 mm el. Ez mitől lehet?
Kuplung 30 ezer km el ezelott volt cserélve.
Skoda Roomster 2011 1.2 Tdi
zoo8800
veterán
Ez kb olyan kérdés, mint hogy melyik motorolaj, melyik autógumi, vagy melyik kúthálózat benzinje a legjobb.
Olyat vegyél, ami bele való. Biztos találsz majd ellenvéleményt egy-egy márkára rákeresve, de 999/1000 ember elégedetten használja a Beru, Bosch, Champion vagy NGK gyertyáit. (ABC sorrend)
(Nekem Bosch van benne)
rip and tear, until it is done
Cece04
tag
Sziasztok,
végül megvettem a B8-as Passatot amit céges autóként használtam előzőleg,
annyi van vele, - amiről már tudtam is - hogy alapjáraton "ciripel" kicsit a motor.
Márkaszervízben azt mondták még rá pár hónapja, hogy valószínűleg a feszítőgörgő és/vagy a vezérműszíj, most elvittem már sajátként a saját szerelőmhöz, ő is erre gyanakodott, ki is
lett cserélve ez a két dolog, viszont továbbra is adja ezt a hangot sajnos, szóval most az egész vezérlés cseréjében gondolkodnak.
2015-ös és 140e van az autóban, elvileg 210-nél lenne esedékes, tudom, hogy így látatlanban és "hallatlanban" nehéz megmondani, de tapasztalat alapján benne van ,hogy tényleg ennyivel előbb kimúlt?
Köszi
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
molnarpeter
nagyúr
Először levenném a hosszbordást, hátha úgy abbahagyja.
molnarpeter
nagyúr
Octavia 3 1.4 TSI manual vehető. Koksz van, injektor stb ugyanúgy ellenőrzendő, olajat ne egye.
NGK Laser Platinumot tennék bele, vagy gyárit VW feliratost.
Cece04
tag
levették és sajnos úgy is ciripel.
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
Szada85
aktív tag
Ez "ismert" hiba a DSG-sekkel, legalábbis a Golf 7 csoport itt kint heti rendszerességgel tárgyalja, annó az én GTI-mben is elöjött, random, jellemzöen rövid utak után, majd 1-2 perc múlva eltünt.
A DSG váltókulisszájában van elvileg egy mikrokapcsoló, az rakoncátlankodik. Állítólag 2 széria volt, az egyiknél önmagában is cserélhetö, rosszabb esetben a komplett kulisszát kell cserélni. Ha garis az autó (gyanítom az), akkor ingyen kellene/illene cserélniük.
cross56
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. Passat Cc-vel szemezgetek, illetve az újabb Cc-vel is.
Mindkettő esetében szóba jöhet benzines és dízel is. A kérdés az, hogy melyik motor/konstrukció megbízhatóbb?
Illetve az régi és új cc-ről mi a véleményetek?
Azt tudom, hogy az fsi motorok új generációja 2012-től érkezett. Amely már lényegesen jobb volt mint az az előtti. De még így is sok rosszat olvasok róluk.
A Cr tdi-ről pedig alapvetően jókat szoktam hallani.
Mi az igazság? (Összefoglalót elolvastam)
kisfurko
senior tag
Nálam a kipufogó kb. 7000 km után öblösebb lett. Az elején meg nem volt rendesen rögzítve, és úgy 3500-as fordulatnál berregett, elég vagány hanggal. A szervízben nem ajánlották, hogy úgy maradjon, mert a végén széthullik
Sajnos mostanában nem sokat leszek Magyarországon, mert a korlátozások miatt sok fogyott a szabadságomból Ha a tó az, ami az arborétum felől van, akkor az szuper kis út.
Asbee
veterán
A két hűtő ventillátornak hogyan van a helyes működése? Klímára a kisebbnek azonnal bekell kapcsolnia?
molnarpeter
nagyúr
Mindkettő megy, alacsony fordulaton. Illetve nem, mert egy van, és az mindig megy... Bár Simsonon nincs is, az a legegyszerűbb.
DJ. Ru$y
félisten
Lehet még fakerekes, aztán csak akkor forog, ha a menetszél tekeri.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Asbee
veterán
Csak mert a kisebbet nem nagyon láttam még menni, párszor néztem klímával. Aztán olvastam olyat, annak klíma bekapcs után szinte azonnal mennie kellene, de lehet hülyeség.
[ Szerkesztve ]
freaghill
őstag
Kuplungot benyomva is ciripel?
Cece04
tag
Az lemaradt,hogy DSG
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
molnarpeter
nagyúr
Egyelőre ott tartunk, hogy típust, évjáratot legalább kéne tudni Golf 4 esetén két mód van (lassú és gyors), lassú fordulat megy klímánál, gyors pedig ha vissza kell hűteni, és párban forognak mindkét esetben.
[ Szerkesztve ]
Asbee
veterán
Párszor írtam már . Jetta 2006 1,6 bse . Pár napja is néztem, a nagy az ment, kisebb nem.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Akkor valószínűleg a kicsi cserés.
bul07
nagyúr
Aláírásba beteszed és akkor állandóan alá teszi mikkor írsz (pl mint nálam)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Csabadi
tag
Sziasztok, passat avf belső féltengelycsuklóból melyik márkát érdemes megvenni? 110-130között rázza a kormányt,viszont ha üresbe van akkor is érezhető. 1hete cseréltem mindkét külsőt mert teljesen alátekerve ropogott.Ezutan jött ki úgymond jobban, előtte is éreztem nagyon minimálisan... A padlólemezen is érzem... Viszont a jobb oldali motortartó is elkezdett folyni, gondolom nem ez okozza...centiroztattam a kerekeket is igaz kB 2hónapja...