Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Immy
őstag
Szerintem azért az e211evo nem lett rossz a maga 130 vagy 150 lóerejével.
Engem ami jobban zavar, hogy a 7-es golfhoz képest nem nagy az előrelépés. Sőt én egy kicsit ellene vagyok hogy egész nap monitort nézek és amikor beülök az autóba akkor egy másik monitor köszönöm szembe velem, aminél még használhatatlan is a középkonzol...
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Elsőtengelyre féktárcsákat mit javasoltok?
Zimmerman, Ate, Ferodo melyik lenne a legjobb választás ami nem nyikorog ?
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
Qru
MODERÁTOR
Ate vagy Zimmermann legyen a tárcsa is és a betét is.
#nincsbennetarcsi
rob210
nagyúr
Én prferálom a zimmert azt szoktam szerelni.
Renault power
Motion_Blur
félisten
Nálam Zimmermann az összes tárcsa és betét, soha nem volt hangja.
A fékport termeli szépen, ellenben fog is
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
salesman
őstag
Ate. Nem porol, nem csikorog. Teszi a dolgát.
Türűűűdrááá!
Tin
veterán
Konkrétan mi az előrelépés a 8-as Golfban? Még a gázrugót is kispórolták a motorháztető alól. Beltér műanyagjaiban további spórolás. Ár felment. Digitális műszerfal jó, de ekkora felárral? A 7-es KELLETT nekik, mert válság volt. Most a pénz kell nekik.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Ezt a gázrugó témát nem tudom megérteni. Ennyiszer nyitod fel a motorháztetőt, hogy számítana?
Valahol olvastam korábban, hogy tömegre nehezebb, ezért sem erőltetik. Sok gramm sokra megy...
molnarpeter
nagyúr
Utóbbi időben nekem ez a fajta tetszett meg - kinyitva beakad, csukás előtt meg csak ki kell billenteni és kész. Könnyű, olcsó, nem törik el a sok műanyag pattintó mindenhol. Fiorino és tsai esetén találkoztam vele.
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Inkább cikinek nevezném.Sokat nem használja az ember szerencsére de a kényelmemet szolgálja.Ha egy 7-es GTE be belefért akkor egy 8-as ba miért nem?Miért nincs borítás a kesztyűtartóban vagy az ajtóban a 8-as golfnál?Ezek apróságok de visszafele ne menjünk
Reggie0
félisten
Nekem ATE van es porol mint allat. Egy fek akkor nem porol, ha nem hasznalod.
Asbee
veterán
Nekem trw tárcsa ate betét elől hátul. Sima mindegyik. Úgy porol mint az állat, de fog is rendesen.
6030D
Ármester
Seat Leon ST 2020
Ez akkora, mint a 3-as Octavia, de sajnos az ára is annyi lett.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Beri
addikt
És motor sincs benne "A csúcson a 190 lóerős kétliteres TSI áll"
eladó Aromamizer RDTA V1
6030D
Ármester
Lesz majd, csak nem Seat néven. Bár kinek mi a motor, nyilván V8 nem lesz.
Amúgy nem értem miért a 190 le a csúcs, ha a hibrid 150 kW (204 lóerő).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
J&P
tag
Nekem 2hónapja szakadt le, 1.9 pdtdi. Szerintem hő, hangszigetelés a szerepe, de talán egy nálam hozzáértőbb tudja a választ.
Szerintem foglalkozni kéne vele, nem véletlenül tervezték oda.
Beri
addikt
Nekem mindegy mi van ráírva, csak ne gyengüljön már tovább a gti golf
eladó Aromamizer RDTA V1
TayRol
veterán
Nekem tetszik de normális motorral ez sem fér bele a 10-es keretembe.
(#184019) macilaci78 válasza molnarpeter (#184009) üzenetére
macilaci78
nagyúr
csukás előtt meg csak ki kell billenteni - így csinálja, aki ismeri. Aki nem, az tehénkedik a motorháztető pereménél.
Gergőke88: amikor az új autó szalonból eszi a vizet és nézegeted rendszeresen, akkor legyen már annyi komfort benne, hogy ne fejjel kelljen megtartani a gépháztetőt, ugye Qru?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Gergőke88
addikt
Ezért kell autót venni nem Skodat
beno92
csendes tag
Sziasztok! G7 es octavia 3 motorvalasztekbol melyek a legmegbizhatobbak? Erdekelne dizel es benzines is. Elso korben a 2.0cr ami izgalmas, de akar az 1.6 is szoba johetne. Mikre erdemes figyelni, koltsegesebb szervizek kb mekkora futasnal varhatoak? Elore is koszonom a segitseget!
1stVikman
senior tag
És pont a 8as VW (das Auto) Golf, amiből kispórolták...
Csaxólok, hogy már a 7-es Golf is kikönnyített a 6-oshoz képest.
Egyértelműen ráhajtottak a súlycsökkentésre, emellett több helyen érződik a spúrkodás. Konkrétan egy G6 Trendline térképzsebe, kesztyűtartója igényesebben, gazdagabban bélelt a G7 GTI-jénél. Az egész autón (G6) általánosan érződik, hogy több anyag van benne - nem tudod megmondani, hogy hol, de érzed.
salesman
őstag
molnarpeter
nagyúr
2.0 CR TDI, 1.4 TSI szerintem. 1.6 dízelnél érzékenyebbek az injektorok, és ott kevésbé ajánlott az automata. Általánosságban 180-210k km tájékán van egy púp fenntartásban a vezérlés csere miatt, és 60 ezrenként DSG esetén az olajcsere picit megnyomja. EGR hiba dízelnél gyakori. Volt vezess.hu-n egy cikk Octavia mk3-ról, abban korrektül le volt írva asszem.
beno92
csendes tag
Megtalaltam, koszonom! Tenyleg elegge kiveseztek. A temat. :)
yodamester10
őstag
A GTE jól felszerelt a sima 7-es golfot nem ismerem.
GTI
Amíg nem látta szaki nehéz megmondani a csúszás okát. Lehet kopás de munkahenger is szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Ha csak normál kopás miatt csúszik, akkor kauffernél pl nézz rá tárcsa+csapágy árra, plusz tetszőleges munkaidő (vagy tudsz árajánlatot is kérni tetszőleges szerviztől - mondjuk náluk pont be is építik az alkatrészeket igény esetén -, az pontosabb lesz, mint akárki tippje ).
Zigi
senior tag
Sziasztok.
Polo 9n 1.4 55kw. 16804-es hibakódom van. Szerintem egy szonda kiemelő segítene a bajomon. Kérdésem hol lehet ilyet kapni itthon? Vagy ki hogy orvosolta ezt a hibát?
Köszi.
salesman
őstag
Köszi!
Nagyságrendileg mibe fáj egy tárcsa csere kompletten?
Türűűűdrááá!
Attila2019
tag
Üdv. Tud valaki segíteni hogy mi lehet ez a hang ?
Kormány tekerésnél lehet hallani kis kattogó hangokat a kormánykerék felől jön a hang még nem olyan hangos csak full csendben parkoláskor zavaró.
Ehhez hasonló
https://youtu.be/tT7B8E3_N6c
2012 vw cc 2.0 tdi cfgb 144.000km
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
sziasztok!
kollégám B7 A4-ében bedobta a Multitronic a váltóhibát. VAGCOM-os hibakód olvasással-törléssel tud neki valaki segíteni Újpesten? a nevében is előre köszönöm!
Légzsák. Sajna nekem is csinálja. Nem tudtak jó megoldást javasolni rá.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
beers
addikt
Mk2 Alhambra TRW vagy Zimmermann tárcsa előre?
M&N
tibbike01
őstag
Mindkettő jó, amelyik olcsóbb azt vegyed, de ha pínz nem számít, akkor Zimmermann. Bár lehet, hogy pont ez az olcsóbb
beers
addikt
Az volt!
M&N
yodamester10
őstag
Qru
MODERÁTOR
rob210
nagyúr
7.9 ez milyen diesel?
Vagy racsingolsz?
Nekem a benzines elvan ennyiből úgy, hogy a kb.300kiló szerszám mindig bent van a csomiban.
Renault power
TayRol
veterán
nekem is 7.8 a dízeles átlagom.
rob210
nagyúr
Vagy nyomatékból autóztok, vagy ez rohadtul nem gazdaságos.
Renault power
TayRol
veterán
ha benzinessel mennék ugyan ezen sebesség/gyorsulás/menetdinamikai mutatók mellett az 11-12 liter lenne.
10,6 - mit nyertem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
simonjoe
senior tag
kérsz egy nyalókát??
Joe
Most éppen egy Magnum jégkrémet kerülgetek...
Viszont a táltos program nagyon bejött neked is meg kellene csináltatni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kiskokó
veterán
A napokban jártam Balatonon.
600km volt az össze út, 9,6L volt az átlag
Igaz a board szerint 92km/h volt az átlagsebesség
Úgy hogy ez vegyes, nem only pálya!
Haza felé majdnem rekordot döntöttem pedig csak 160 tempomat volt .
200km 1óra 50 perc egy Mcdrive, és egy tankolás.
Szar dízel mennyit eszik.. :S igaz 200 jó minőségű úton esküszöm pihentető! nagyon durva.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Nem az számít hanem az üres 500+ kg, meg a kb 13 év technológia különbség.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kiskokó
veterán
Nehogy azt hidd, az A6 is 1940kg volt de az A7 is 1910 kg. De persze, h azt nézzük az A6-nak is nagy átlagja 9,5-10l körül van, csak hát -100 ló.
Amúgy egy dolog már van, amiért az A6-ot jobban szeretem!
A szervó, abba is adaptív kormánymű volt, rendes szervóval. Ez meg ugye elektronikus szervós... és hát arra jöttem rá, hogy ez nem annyira jön be. Komfortoshoz képest a dynamic megváltás,(drive select beállításban) de háááát valahogy fura.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |