Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181601) Mágus2 válasza atos19881101 (#181556) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Megy, mint a meszes... Túlélte. 200-ig próbáltam német pályán... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#181602) simonjoe válasza molnarpeter (#181600) üzenetére


simonjoe
senior tag

Holnap csinálok.

Joe

(#181603) rob210 válasza Mágus2 (#181598) üzenetére


rob210
nagyúr

Köszi szépen.
Akkor holnap ez is lejön.
:R

Renault power

(#181604) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

Üdv.

Ma hoztam haza a járgányt, 1.9 pdtdi BXE motor, 211500 kmel.

Hajtókar csapagy csere volt gyári csavarokkal, olaj cserevel egybekötve.
Ks csapagy + gyári csavar ment bele.

Vajon érdemes volt ki cseréltetni? Kompletten 100.000 Ftra jöttem ki, anyaggal, olajjal, szűrőkkel, munka díjjal együtt. Szerintem nem sok, 2 nap alatt kész lett.

Képet csatolok.

Szerintetek? :F

(#181605) rup1u5


rup1u5
nagyúr

RS7 941 LE :Y

(#181601) Mágus2
Olajcsere előtt volt az a próba? :DDD

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181606) Mágus2 válasza zeus_2k14 (#181604) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem volt vészes, megelőztél egy komolyabb gondot, elment volna még egy darabig, míg baja lesz, de így nyugodtabban alszol. ;)

(#181607) Reggie0 válasza Mágus2 (#181606) üzenetére


Reggie0
félisten

CCWA-nal amugy erdemes hajtokar csapagyazni? Mondtam szerelonek h egyuttal azt is lehetne cserelni, de azt valaszolta, hogy felesleges ugysem szokott gond lenni vele.

(#181608) Mágus2 válasza Reggie0 (#181607) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Inkább a láncot. ;)

(#181609) aero. válasza kleinguru (#181596) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Munkatarsam 11.7 literrel jar a 381 lovas 2.0 turbojaval. Ez is lesz annyi, ha nem tobb.:D

(#181610) Lacess


Lacess
tag

Lacess csak most tudta meg, hogy VW Eos volt 3.2, sőt 3.6 VR6 motorral gyárilag! :D

Tudom, hogy fodrász/műkörmös autó, meg fos a teteje, bután néz ki, de egy nyarat ellennék azért egy "tető nélküli R32-vel"(vagy 36-tal). Megnézve a mobile.de-t csak 5db van eladó, az is mind 3.2-es. Eosra elvileg rámegy a Scirocco front, úgy már nem is nézne ki rosszul.

szerk.: a Scirocco front Eos-ra azért igényel egy-két flexkorongot (is)

[ Szerkesztve ]

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#181611) Reggie0 válasza Mágus2 (#181608) üzenetére


Reggie0
félisten

Amellett gondoltam. Ha mar ugyis kibontjak.

(#181612) grizlisandor válasza zeus_2k14 (#181604) üzenetére


grizlisandor
addikt

Végül milyen olaj került bele? :)

(#181613) atos19881101 válasza Mágus2 (#181601) üzenetére


atos19881101
senior tag

Akkor nagy probléma nincs. :DDD

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#181614) papg79


papg79
tag

Sziasztok,

Lehet, hogy nem idevágó a kérdés, bár az autó egy 2003-as ASZ motorkódos Sharan. A helyzet az, hogy a héten feltöltettem a klímám, néztek nyomáspróbát is, mert az előző helyen, ahol töltettem, azt mondták, hogy valószínűleg szivárog, de ők nem tudtak nyomáspróbát csinálni, ők csak töltenek, így egy kifejezetten klímával foglalkozó szervízhez. A lényeg, hogy megnézték a nyomást, és végignézték a rendszert, de ők úgy találták, hogy nem szivárog sehol, így feltöltötték. Átvettem az autót, de alig használtam fél órát a klímát, hirtelen meleget kezdett fújni. Röviden, meghalt a kompresszoron a mágneskuplung. Nekem a cseréjére elég borsos árat mondtak, és az érdekelne, hogy cserélt-e már valaki mágneskuplungot klímakompresszoron? Mennyire lehet bonyolult?

(#181615) bitpork válasza papg79 (#181614) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Előbb tisztázzuk: mi a borsos ár?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181616) papg79 válasza bitpork (#181615) üzenetére


papg79
tag

Szia, a mágneskuplugra mondtak 30 ezer ft-ot, plusz csapágy kb 10 ezer. Én a kuplungot, és a csapágyat megkapnám 20 ezerből. Plusz ott van még a munkadíj. Az lenne a legjobb, ha meglehet oldani, hogy én kicserélném a kompresszoron a mágneskuplungot, és a csapágyat, visszatenném a kompresszort, és a szervízbe, már csak tölteni, és nyomáspróbára kellene vinnem. Ez is 22 ezer ft.

(#181617) zeus_2k14 válasza grizlisandor (#181612) üzenetére


zeus_2k14
senior tag

Motul Specific 5w40, Mágus ajánlotta :)

(#181618) bitpork válasza papg79 (#181616) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Értem hogy megterheli a kasszát a csere. Szerintem érdemes mérlegelni hogy otthon ha nem tudod leszívni a gázt csak kiengedni akkor veszélyes anyagot nyomsz a levegőbe és ha bármi gond derül ki a szereléskor akkor a szerviznek visszavesznek és cserélnek mindent de magánemberként már nem biztos hogy ennyire egyszerű lesz a helyzet. Arról nem is beszélve hogy azt a kompresszort meg is kellene vizsgálni mert ha csak kettőt fordult kenés nélkül már lehet az is halálán van. Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181619) papg79 válasza bitpork (#181618) üzenetére


papg79
tag

Azt kihagytam a történetből, hogy miután észleltem a problémát, felhívtam a szervízt, és ők mondták, hogy vigyem vissza, és megnézik. Nekem első gondolatom az volt, hogy elment a gáz, de mikor a srác rádugta a műszer, mondta, hogy a gáz hiánytalanul megvan, és le is fejtette, úgyhogy üres most a rendszer. Mondta, hogy le kell venni a kompresszort, és ki kell cserélni a mágneskuplungot, mert az égett el, valamint csapágyat kell benne cserélni. Abban maradtunk, hogy most annyi pénzem nincsen, így várunk vele. Csak, gondoltam, hogyha megoldható, én cserélném rajta a mágneskuplungot, és a csapágyat, és már csak tölteni és nyomáspróbára vinném vissza.

[ Szerkesztve ]

(#181620) bitpork válasza papg79 (#181619) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ha a gáz megvolt, akkor különösen megvizsgáltatnám a kompit. Az is beállhat sajnos :( Ha eredeti a kompi benne az már szép kor.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181621) rob210


rob210
nagyúr

Na hát volt mit kiszedni. :C
[link]

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#181622) SzilagyiTibi


SzilagyiTibi
csendes tag

Sziasztok! BMY motorkódú 2007-es Jettához keresek angol vagy magyar nyelvű kézikönyvet. Nem tud valaki olyan oldalt, ahol le lehet tölteni/be lehet szerezni? A segítséget előre is köszönöm!

(#181623) salesman


salesman
őstag

Urak, lengőkart keresek, mit ajánlanátok ár/érték arányban?
Főleg Bp.-n használom, ez mindent elmond az igénybevételéről...
A6 2,4 V6 2000-ben gyártott, AML motorkód, WAUZZZ4BZ1N034087 alvázszám.

Köszönöm!

Türűűűdrááá!

(#181624) Zizmand válasza salesman (#181623) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Nekem komplett Hart lengőkar szett van az autóban, 1.5 éve benne van, nem lóg, nem koppan, az egész szett volt 45 ezer. Innen vettem, árulnak egyenként is lengőkarokat: [link]

(#181625) Mágus2 válasza papg79 (#181616) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem nagy mutatvány a csere, aknáról ki lehet cserélni, nem kell levenni a kompresszort a csövekről, csak kivenni a helyéről. Ha benne maradt volna a töltet, otthon 1 óra alatt megoldható. Zégergyűrű fogó kell hozzá, az biztosítja a csapágyat és a mágnest is.

(#181626) diablo1984


diablo1984
veterán

Sziasztok! Legyetek szívesek az összefoglalóból az octaviámat törölni, mert eladásra került(egy ideje). Köszönöm.

(#181627) papg79 válasza Mágus2 (#181625) üzenetére


papg79
tag

Szia, köszönöm a válaszod. Ebben bíztam, hogy alulról is meg lehet oldani, mert a klímás srác azt mondta, hogy felülről lehet csak, és akkor ki kell venni a generátort is.

(#181628) negyedes


negyedes
addikt

Sziasztok, el tudna nekem magyarazni valaki hogy mukodik a vw central zarja egy bora szedannal? A csomagtarto tegnap ota random beragad es ilyenkor a kulcsal sem tudom kinyitni. Ha balra forditom a kulcsot a zarban nem tortenik semmi, ha jobbra akkor forog magaban es 180 fokonkent kattan egyet, DE olyankor amikor megyen jobbra forditva zarja, de balra forditva nem nyitja. A sofor oldalrol probalva minden OK, de csomagterajto csak beragadva marad. A mikorkapcsolo OK, mert mikor megyen ki tudom vele nyitni es ilyenkor a zar is mukodik. Azt hittem szall szakadas van, de mikor jo kedve van megyen, mikor nem, nem.Sajnos fuggetlen a tobbi ajtotol, mert olyankor is beragad ha nyitva van az auto.

Itt egy kep zarszerkezetemrol:

Sajnos szervizbe nem tudom elvinni mert most nincs ra keret, de a csomagtarto kellene mert koltozok. :(

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#181629) kk831228 válasza salesman (#181623) üzenetére


kk831228
addikt

Nekem Hart van, de kb egy évet ment... Nem Pesten járok, de felénk se sztráda van... :)

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#181630) gzbotii válasza negyedes (#181628) üzenetére


gzbotii
veterán

Nekem egy hét állás után maga a zárszerkezet ragadt be (se centrál, se kulcs nem nyitotta) úgy 2 éve. A szerelőnek több mint két óra volt kinyitni&átzsírozni az egészet..

De B tervnek: ülések ledönt, hátsó ajtó felől pakolsz be. Kellemetlen, de jobb mint a semmi.

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#181631) macilaci78 válasza negyedes (#181628) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Nálunk valamit elszabtak anno. Addig nem nyílt a csomagtartó, amíg az utastérvilágítás ment. Tehát kiszálltál, becsuktad az ajtót, bezártad, majd 30 másodperc után fokozatosan kikapcsolt a világítás, akkor tudtad csak kinyitni a csomagtartót bárhogyan is. Apám nem hitte el nekem, hogy ez így nem normális, kb 16 éves korában egy szerviz alkalmával tették helyre.

A te esetedben szerintem nem lent van gondod, hanem a csomagtérajtóban található részen, a kulcs, mikrokapcsoló felől. A zárszerkezet azt csinálja, amire utasítást kap.

Amúgy az zárszerkezettől ferdén lefutó drótot feszíti meg a motor. Kapcsolt 12 V-ot neki, vagy akár egy darab madzaggal te is meg tudod feszíteni a hátsó ülés felől.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#181632) Qru válasza diablo1984 (#181626) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Töröltem.

#nincsbennetarcsi

(#181633) negyedes válasza macilaci78 (#181631) üzenetére


negyedes
addikt

Az en tippem is az elenne hogy a zarszerkezetben van a hiba. Ha jol sejtem nem lehet kicserlni kulcssere nelkul vagy hasznalok a csomagtartohoz egy ujabb kulcsot?

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#181634) rob210 válasza negyedes (#181633) üzenetére


rob210
nagyúr

A zárat hozzá tudják fésülni a jelenlegi kulcshoz ;)

Renault power

(#181635) macilaci78 válasza negyedes (#181633) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Vagy amit mondtam: kiheréled a zárat és nyitot belső gombról.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#181636) salesman válasza kk831228 (#181629) üzenetére


salesman
őstag

Egy évet bírt ki? Hány kilométert mentél, nagyságrendileg?

Türűűűdrááá!

(#181637) c00per válasza salesman (#181636) üzenetére


c00per
tag

Gondoljuk vegig a futomuvet!

Ha jo a legescsillapito, jo a rugo, a megfelelo meretu felni van az auton.l, jol van osszerakva maga a futomu(alaphelyzetben allnak a szilentek stb)...akkor a 30ezer forintos lengokar szetteknek is eleg sokat el kell menniuk egy normalis aszfalton hajtva. :R ebbol az elvbol kiindulva az olcsobb kategoriakbol szinte mindegy melyiket veszi az ember, ugyanazt fogjak birni.Ugyanabbana kinai gyarban preselik az oszeset

(#181638) moddingR válasza moddingR (#181407) üzenetére


moddingR
aktív tag

Valaki erre? :R

(#181639) Zizmand válasza salesman (#181636) üzenetére


Zizmand
aktív tag

Igaz nem engem kérdeztél, de idáig 45 ezer kmt mentem az autóval lengőkar szett csere óta, jellemzően Miskolc-M3-BP-en közlekedek heti szinten.

(#181640) diablo1984 válasza Qru (#181632) üzenetére


diablo1984
veterán

:R

(#181641) rob210 válasza c00per (#181637) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt azért cáfolom, nagyon sok egyébb gyártó is van nem kínában készül minden.
A többi része igaz annak amit írtál.

Renault power

(#181642) salesman válasza c00per (#181637) üzenetére


salesman
őstag

A HART tudomásom szerint lengyel.

Zizmand
Köszönöm!

Türűűűdrááá!

(#181643) bitpork válasza salesman (#181642) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ezt a fejet nehezen szokom :) Ha véletlenül meg tudod oldani szívesen látunk a Balcsin valamikor augusztusban :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181644) salesman válasza bitpork (#181643) üzenetére


salesman
őstag

:R Köszönöm!

Türűűűdrááá!

(#181645) rup1u5


rup1u5
nagyúr

Szóval van ez a 2003-as Octavia RS 1.8T amiről már írtam korábban.
Közben levitték az árát 500K HUF-ra. Holnap megpróbálom megnézni de addig mondjatok nekem okosakat!
Bátyám azt mondja ennél a felnik meg a bőrülések is többet érnek belőle. 210000 km van benne. Rohanjak megvenni vagy fussak az ellenkező irányba?

[ Szerkesztve ]

Why don't you knock it off with them negative waves!

(#181646) molnarpeter válasza rup1u5 (#181645) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Első sárvédő, küszöbök eleje, csomagtérajtó rozsda jellemző, azokat nézd át, illetve rétegvastagságot is érdemes mérni, nameg első dobbetétet kiszedni. Kint használnád, vagy import?

[ Szerkesztve ]

(#181647) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Na, utolért a vlg, B5 Passat AJM, úgy néz ki, nincs töltésem. Az akkujel folyamatosan világít, akapjárattól 4,5 k rpm-ig kb 12,4 V, tompított járó motorral -0,2 V.

Anyagárban generátor és feszültségszabályzó mibe kerül?
Mekkora szopás ezeket cserélni?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#181648) bitpork válasza macilaci78 (#181647) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A Lujzuba 60k volt szereléssel felújítással 1 év garral. Bontottat töredék áron lőni.

MOD

de ha mázlid van és csak szénkefe v diódahíd akkor 10-15k körül megúszhatod.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#181649) macilaci78 válasza bitpork (#181648) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az a baj, hogy mostanában sűrűsödik a program, nemigen érek rá bontott után szaladozni és felújításra várni.
Ha még a gyári, akkor 370 k km van benne.

Olyat tudnék elképzelni, hogy egy felújított bontott, amibe ezt beszámolják.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#181650) kk831228 válasza salesman (#181636) üzenetére


kk831228
addikt

Max 20000 km, de inkább kevesebb... Szóval én nem ezt rakom legkozelebb...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.