Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180951) DJ. Ru$y válasza Mágus2 (#180945) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Ha már olaj. Szerinted baj Mágus, hogy 5W40 lett rakva az 1.8T (BFB) motorba? Márkára Castrol, eddig 5W30 volt benne, de azt mondta a szerelőm, hogy 11,5k után szép volt viszonylag az olaj, de feketés, szerinte nem bírta a magas terhelést, ezért lett az 5W40 bele. Következőre legyen inkább az 5W30 Castrol? :R

Illetve mindenki mástól is kérdezném, aki használ féktisztítót milyen márkát és honnan szerzitek be jó áron? Érdemes venni nagy kiszerelésűt és mondjuk beleönteni egy ilyenbe? :R

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#180952) mindfreak


mindfreak
őstag

Sziasztok,

Hátha találkozott valaki hasonlóval... 1.8 TSI motornál mi okozhatja, hogy első indítás után, amikor motor átlépi a 2000-es fordulatszámot "bólint" egyet az autó. Olyan érzés, mintha elmenne az erő, majd megugrana.
Csak az indítást követő első kigyorsításkor csinálja, utána már nem. Ha meleg a motor és úgy indítom, akkor sem.

(#180953) MoP_FX 57 válasza DJ. Ru$y (#180951) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Én a Kauffernél veszem a Mannolt, nagyságrendileg 1 Ft/ml áron. Nekem bevált.

(#180954) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Hali!
1968 ccm 140 Le CR TDI 7-es Passat, DSG váltóval mikre kell figyelni?

Úgy ámblokk :R

[ Szerkesztve ]

(#180955) Doki16 válasza Atomgeszi (#180954) üzenetére


Doki16
addikt

CFFB-t érdemes venni. DSG állóhelyzetben ne rántson ha sebességbe rakod és meglegyen a 60k-s olajcsere. Menet közben sem szabad rántania. DPF-et géppel érdemes kiolvasni, mert lehet drága lesz a csere, főleg a csalószoft upgrade miatt hamarabb halhat a DPF. Nagyon jobban nem látsz bele, csak az általános dolgokra figyelj mint minden más kocsinál. Alapvetően egy jó megbízható konstrukció. Ha HAHU-t nézel inkább okosítsd ki magad a felszereltségekről már ránézésre mert nagyon sok a kamu.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180956) gringoka válasza vicces (#180942) üzenetére


gringoka
aktív tag

Köszi a válaszokat.
Esetleg tudnátok ajánlani valakit ?

(#180957) DJ. Ru$y válasza MoP_FX 57 (#180953) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Milyen szórót használsz hozzá, aminek a "szerkezetét" nem eszi meg a féktisztító? Ilyen kézi permetező szerűt? :R

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#180958) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Sziasztok!

Adott egy VW Golf 7 , 1.4 TSI , 125Le, szíjas
Ma reggelre 2-3 KM után EPC hibát dobott, és azt írja, hogy a motort indítsa be manuálisan..

Ez utóbbit nem igazán értem, gondolom nem kurblira gondolt.

Az autó hosszan teker, beindul, majd le is áll ..

Van-e ötlet esetleg mi lehet? 40 ezer km van benne. :R

Jól sejtem, hogy koksz lesz ..

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#180959) bitpork válasza Graphics (#180958) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Is lehet. Meg bármi amit csak a hibatároló kiolvasása után a lehet korrekten leszűkíteni az olyan futómalacoknak pl mint én :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180960) Atomgeszi válasza Doki16 (#180955) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Köszönöm. [link] Ezt néztem. Vélemény?

Ha jól sejtem, a DSG-ben, ha kettőstömegű csere van, akkor párban kell/illik?

[ Szerkesztve ]

(#180961) MunezXBK válasza Atomgeszi (#180960) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Kettőstömegűt párban?

(#180962) Atomgeszi válasza MunezXBK (#180961) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ja, nem mindegyik DSG duplakuplungos? :D

(#180963) MunezXBK válasza Atomgeszi (#180962) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Elvesztettem a fonalat. Kettőstömegűt vagy kuplungot szeretnél párban cserélni?

(#180964) Atomgeszi válasza MunezXBK (#180963) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Én szívem szerint egyiket sem. :D Csak tájékozódom, hogy mivel kell számolni ennél a típusnál, ami becsúszhat.
Szóval duplakuplungos DSG-nél 1 kettőstömegű van?

(#180965) focvis válasza Atomgeszi (#180964) üzenetére


focvis
veterán

Igen. :)

(#180966) molnarpeter válasza Graphics (#180958) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha még benne van a korban, hívj assistance-ot szerintem.

(#180967) MoP_FX 57 válasza DJ. Ru$y (#180957) üzenetére


MoP_FX 57
őstag

Spray formájában veszem.

(#180968) troland26


troland26
őstag

Srácok használ innen valaki 1.2 tsi (110le) motoros autót ? Mennyire ajánlható ? Lehet vele normálisan közlekedni , sokkal rosszabb mint pl az 1.4/1.5 tsi ?

(#180969) vans? válasza troland26 (#180968) üzenetére


vans?
őstag

Nekem 1.2TSI 105LE van, a tobbi emlitettel nem tudom osszehasonlitani, altalanos felhasznalasra, elozesekre rendben van az ereje, teljesen jol hasznalhato a mindennapokban.

hábm bábm

(#180970) syIex


syIex
veterán

Sziasztok!
Autóvásárlás előtt vagyok és kinéztem egy Jettát viszont a motorja teljesen ismeretlen számomra.
1.4 tsi hybrid-ről lenne szó.
Utána olvastam pár helyen és nem tűnik rossznak viszont esetleg ti tudtok róla véleményt vagy tapasztaltot?
Nagyon sokat megyek, heti szinten kb 1000 km aminek 70%-a pálya kb a többi pedig Pesti városi közlekedés.
Alkalmas lehet egy ilyen motor évekig ilyen használatra vagy esetleg sokat tudok bukni 3-4 év múlva rajta?

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#180971) bitpork válasza syIex (#180970) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Ha 70% pálya akkor nem hybrid kell.
Ha autót veszel, és nem valami felkapott gyűjtői típust, akkor mindenképpen bukni fogsz rajta.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180972) JHONNY 79 válasza Atomgeszi (#180960) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Az évjárathoz a rendszám nem passzol, gondolom külföldi. Ettől még lehet jó, az alvázszám is publikus.

(#180973) syIex válasza bitpork (#180971) üzenetére


syIex
veterán

Dieseleket néztem alapból csak ezen megakadt a szemem, mert elég jól néz ki.
Még kb fél évig nagyon sokat fogok pályázni utána viszont inkább a városi közlekedés lesz előnyben (legalábbis terveim szerint).
Mennyire lehet ez alkalmas így?
Vagy inkább vegyek egy jól bevált 2.0 CR TDI Dieselt az a tuti?

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#180974) bitpork válasza syIex (#180973) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Pályázni a 2.0 jó. De ha utána városozol majd akkor azzal ki tudod csinálni. VAG csoport a cél mindenképpen?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180975) syIex válasza bitpork (#180974) üzenetére


syIex
veterán

Németet vagy japánt szeretnék.
A 2.2-es Mazda 6-ot is néztem még egyébként! :K

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#180976) bucihost


bucihost
senior tag

Sziasztok!
Egy öreg szívó D-t tervezünk lecserélni (kezd átmenni feneketlen kútba, és inkább valami fiatalabb-ba fektetnénk), és nézelődünk VW fronton is.
Az alábbi gépeknek mik a típus hibáik? Érdemes ilyen motorral szereltet venni? 1.6 mennyire élhető hozzú távra?
Havi 20 nap rövid táv (~5-10km/nap) és 4 nap hosszú (~200km/nap)-ra lenne.
Hahun nézegettem őket, vannak elég szép számmal 400-600 közt. Ennyit esett volna az áruk, vagy ennyit érnek már? :R

GOLF IV 1.6
BORA 1.6
PASSTAT 1.6
PASSAT 1.8 5V (nem turbo)
GOLF IV 1.8 4Motion

(#180977) Asbee


Asbee
veterán

Nincs valami tippetek, alapjáraton 1,6 bse miért van égéskimaradásom? Klímát ráadom , fordulatot megemeli megszűnik. Nem régen volt 2 lambdaszonda csere, fojtószelep tisztítás-tanítás. Gyertyákban 6000 km van. Ma map szenzort megpucoltam, de semmi dzsuva nem volt rajta csak olajos volt. Szívósor tömítést nézek majd, meg héten diaggal megnézzük. Amúgy semmi rendellenes nincsen, semmikor máskor. Megy normálisan, nem rángat, nem veszít erőt, nem fogyaszt többet semmi. Csak ez az alapjárati dolog, hallani meg beremeg.

(#180978) monosgeri21 válasza Asbee (#180977) üzenetére


monosgeri21
tag

Nálam is ugyanez van, szívósor tömítés csere maradt vissza nekem is. Ha lesz közben fejlemény írd majd meg :)

(#180979) Asbee válasza monosgeri21 (#180978) üzenetére


Asbee
veterán

Trafó, trafókábelre gondoltam még de amíg nincs valami komolyabb tünet nem akarom cseréltetni. Ha többet tudok, vagy megoldódik, megírom. :R

(#180980) Atomgeszi válasza JHONNY 79 (#180972) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Na, igen, csak elbizonytalanodtam.
3m-ig keresek valami kombit, V70 jöhet szóba vagy Passat 6-7. Aminek a csomagtartója teljesen sík, nincs a csomagtérajtónál azaz emelvény, hogy be kellene emelni a cuccot.
Benzines is szóba jöhet. Dízeltől félek picit.
Főként város lenne, de sűrűn van országút és pályázás is. 6-os automatát néznék, benzin felé húzna a szívem, de csak dízelből van kínálat.
Kényelem miatt V70 a fő kereseti ág, annak a Geartronic váltójáról jobbakat hallani, mint VW fronton a száraz DSG és társairól.
Akkor ilyen, hogy ülésfűtés, tempomat azért már alap dolgok. Némi vezetéstechnikai segítség sem ártana. Szóval nem fapadot szeretnék.

De lehet csak nekem tűnik halottnak ez a 3M kategória. :U

(#180981) zolko74 válasza Asbee (#180979) üzenetére


zolko74
tag

A gyertyakábel még a gyári fémborítású gyertyapipás?

(#180982) Asbee válasza zolko74 (#180981) üzenetére


Asbee
veterán

Igen

(#180983) bitpork válasza bucihost (#180976) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Olvad meg a TIRt és nyugodtan használd a keresőt. Pályázni vagy tartósan nagy sebességgel menni az 1.6 nem az igazi. A rövid kis táv jó neki, de városban bodega és láb függően ez lehet akár 9-10 liter is.
Az 1,8 non turbót meg nem biztos h szeretnéd: eszik és cserébe nem megy.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180984) molnarpeter válasza Asbee (#180979) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha nem minden hengernél van jelen a hiba, trafót lehetne megcserélni próbára, hátha vándorol a hiba is :F

(#180985) Attix82 válasza Asbee (#180977) üzenetére


Attix82
őstag

Kompresszió mérés, valószínű sok a veszteség alapjáraton...kezdődő szelepbeégés.

(#180986) lord_devil


lord_devil
tag

Sziasztok!
Audi B9-nek vannak esetleg ismert típushibái, vagy kerülendő motor?
190 LE 2.0, vagy 3.0 TDI-t keresek. S-tronic váltó mennyire problémás?

(#180987) zolko74 válasza Asbee (#180982) üzenetére


zolko74
tag

Én is sokáig szívtam ezzel a problémával. Vettem bele noname, bosch, tesla, hitachi kábeleket de a hiba pár hét után visszatért. Végül itt a fórumon ajánlották a Kugler kábelt. (VW-4 LP gyújtókábel készlet) Fémborítás nélküli gyertyapipás.

(#180988) Doki16 válasza syIex (#180970) üzenetére


Doki16
addikt

Ne vedd meg, ritka típus. Szinte senki nem fog hozzányúlni, ha csak nem képzed ki magad. Még a szakszerviz se akarja normálisan leszervizelni a hibrideket. Simán az volt a POHU válasza, hogy a DSG-ben soha nem kell olajszűrőt cserélni. Egyik srác elment a szervizbe és megkérdezte, hogy ez tényleg igaz-e és azt mondták, hogy ez a gyári utasítás, mert macerás szerelni. Mondjuk ez DQ400e volt, de a Jetta hybrid még ritkább modell. Amúgy jó típus, bátran veheted, meglepően jól sikerült elsőre a VW-nek. Alapból mindegyik Highline modell, de vigyázz mert könnyen bele lehet futni amerika modellbe amit itthon nem lehet szinte sehol gépre kötni vagy csak szervizelni.

Vegyél egy jó kis CFFB 2.0 crtdi-t és amikor vége lesz a pályázós korszakodnak akkor eladod. Majd veszel egy offos hibridet amikvel sokkal jobban jársz. Autópályára teljesen felesleges a hibrid autó a GTE kivételével. Az is csak akkor ha mindenáron benzines kell, de taposni akarod neki.

(#180960)Atomgeszi: Ez a konkrét típus nekem furcsa. Elvileg R-line, de belül nem látszik. Se kormány se az ülés nem az. Ez nem Highline hanem Comfortline. Amúgy valóban egy nagyon jól felszerelt példány, alig pár extra hiányzik belőle. Mondjuk a Full extra duma itt is full kamu :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#180989) Asbee válasza Attix82 (#180985) üzenetére


Asbee
veterán

Legvégén megnézetem azt is, de azért nem tartom valószínűnek ez lenne a gond. 159k van a kocsiban, semmi más erre utaló jel nincsen. Neten utánanézve, sokan küszködnek ezzel a problémával, ennél a motornál.

molnarpeter , zolko74 : Ebben az az "egybe" trafó van. Még nem volt gépre dugva, így többet nem tudok, mint eddig. :) Azt több helyen olvastam szívósor tömítés oldotta meg.

(#180990) Atomgeszi válasza Doki16 (#180988) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Lekérdeztem, nem CFFB-s blokk. Minden, ami ajánlott itt a topikban, tuti, hogy nem olyan blokkosat árulnak :D Benzinesből is CAXA-t találtam.

(#180991) Reggie0 válasza lord_devil (#180986) üzenetére


Reggie0
félisten

A szereloim szerint az s-tronicot erdemes elfelejteni. Ha mar 3.0 tdi is jatszik, akkor abbol tiptronicot nezzel.

(#180992) Bavid


Bavid
senior tag

Sziasztok! Megbízható, Seathoz értő szervizt tudtok ajánlani Pesten? 2009-es 1.4 TSI Altea-ból lassan de fogy a hűtővíz. Szervíz ahol járt, nem talált sehol csöpögést/folyást, úgyhogy a tanácsa anyi volt, hogy tankoláskor töltsünk rá a hűtővízre is... No comment :(((

(#180993) Atomgeszi válasza Atomgeszi (#180990) üzenetére


Atomgeszi
veterán

[link] Ez lenne a CAXA blokkos. Felszereltségnél van tolatóradar, de a szemeket ilyen jól elrejtik már, hogy nem is látszik a képeken?

(#180994) molnarpeter válasza Atomgeszi (#180993) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fényezett és szintben van. Látsz pár kis karikát elöl és hátul, ennyi. Száraz dsg mellé maradjon némi muníció :R

(#180995) emvy válasza Atomgeszi (#180993) üzenetére


emvy
nagyúr

Ott van az, pl. masodik kepen a rendszamtol jobbra a H betu folott.

while (!sleep) sheep++;

(#180996) Atomgeszi válasza molnarpeter (#180994) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Na, erről is lebeszéltetek akkor. :D
Passat 6-osból vagy 7-esből akkor ami benzines és automata váltós melyik évjárattól van a nem szopórolleres?

(#180997) bitpork válasza Reggie0 (#180991) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Utóbbi időben csak a legnagyobb teljesítményű motorok kapják meg :(

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#180998) lord_devil válasza bitpork (#180997) üzenetére


lord_devil
tag

Hát ez az, még a 218 LE-s 3.0 TDI is S-tronic. Az előző generáció meg multis volt. Nem szabad A4-et venni? :)

(#180999) molnarpeter válasza Atomgeszi (#180996) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1.8 vagy 2.0-tól van olajos dsg azt hiszem, de motorikusan inkább V6, vagy akármelyik, ha rendbe volt téve... de szükséges valamennyi törődés.

(#181000) bitpork válasza lord_devil (#180998) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A 204, 218 és a 245 az többségében s-tronic. A 275 már van néha tiptroniccal de a 300LE felettiek azok amik gyárilag azzal lettek szerelve és nem rendelésre adták csak mellé.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.