Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
Bocs már nem fért bele a szerkesztésbe de ezt kerestem.
Aztán most már tényleg kussolok, mert nem teleszemetelni akarom a VW konszern topikját, csak ha valamit tudok akkor nem szeretem, ha belémfolytják, vagy elkussoltatnak.
-
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Nemrég említettem, hogy rendeltem VCDS-t DHGateről.
jelentem megérkezett és kifogástalanul működik Win7 32 biten is, dátum visszaállítás nélkül.
Van egy install, azt fel kell tenni, kábel bedug, program indít, működik minden.
VCDS 12.12
olyan 26 dodó volt postával asszem. -
-
TaaT
nagyúr
válasz
rob210 #56042 üzenetére
Amit eddig írtál az teljesen helyénvaló, itt nem volt igazából igaza a kopasznak, mert simán kilehet fogni egy véres torkú passatot is, vagy meganet is.
"Aki a versenysportban ilyen eredményeket ér el azért annak az utcai változata is megbízható."
Ez viszont jó nagy hülyeség volt
Gyak semmi köze a versenysportban szereplő motoroknak a sima utcai motorokhoz.
-
-
rob210
nagyúr
Kötözködni lehet, de elolvastad amit írtam?
Mert akkor ezt kár ilyen formában felfogni.Én is találkoztam olyan renaultal amibe nem ülnék be semmi pénzért, mert életveszély, de ez ugyan úgy megvan a Vw-nél is, csak az előző gazda kérdése.
De tényleg befejezem, csak nagyon vérlázító amit a cikkben írnak.
Azért azt ne felejtsük el, hogy a renault igen szar motorjaival az F1 ben elég rossz helyen szerepelnek a versenyzők/csapatok, mind szétesik felrobban elhalálozik.
Aki a versenysportban ilyen eredményeket ér el azért annak az utcai változata is megbízható.
Bár tudom ezért is megkapom a magamét most, így inkább tényleg befejezem a nagy VW-topikba való bele vau vaut. -
-
VR6-Fan
veterán
válasz
bitpork #56038 üzenetére
lehet Ő is írt Robikának
?
nem tudom, ezek dolgok engem nem érintenek, a vas pina is ugyan olyan szar mint bármelyik másik.
bár összeségében nem vagyok negatív véleménnyel a 2-es(?!) megan-ról, most pár napig mászkáltam egy 1,8 16V-vel...amugy sikerült szereznem olyan díszlécet amire még a Nagy VW-sek is gyöngyöző homlokukat fogják kapírgálni
-
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
rob210 #56024 üzenetére
Szvsz, ha bármelyiket 30 ezres olajcserével bünteted, akkor kifingik.
Ha 10-12 ezrenként ledobod, akkor kimegy a világból. Szerintem.
De ismerve a magyarok híres (tisztelet a kivételnek) fillérbaszó stílusát, sajnos 30e simán elpötyögnek az 1.5 dci-vel, mert a gyár ezt ajánlotta....
Ha 15 ezret ajánlott volna, valószínűleg tovább bírná, ez az én véleményem. -
petyametyo
aktív tag
válasz
rob210 #56024 üzenetére
Mért volt kár ?
Ezt amúgy is mindenki meg találta volna És nem elfogultságból linkeltem inkább érdekességnek. . A linkelt hirdetésbe lévő autók csomagtér mérete vagy el van írva vagy nem tudom de az enyém nem kombi és 500L-es (Toledo ) . Igaz a csomagtér nyílása nagyon kicsi
-
Ck.
addikt
válasz
rob210 #56024 üzenetére
Ne haragudj Rob, de én csak szidni tudom a dci-t. Vmitol összeomlott az olajnyomas a motorban, ami 3 turbot is megevett másfél év alatt, a fel motort cserélni kellene. Nem a turbó a ludas, az mar csak a következmény.
Az a Laguna es az 1.9 dci-je egy hulladék.A kenyelemrol meg annyit, hogy a Vw-krol ugyan nincs tapasztalatom, de az A6-om kenyelmehez sehol nincs a Laguna, de ez erősen szubjektív.
-
rob210
nagyúr
válasz
petyametyo #56008 üzenetére
Ezt a cikket kár volt benyomnod.
Azt ugye mindenki tudja, hogy a Totalcar egy szakmaiságot mellőző német nyaller senkiházi banda?
Én simán a Megane-t választanám, nem csak azért, mert most is az van, hanem, mert ezerszer kényelmesebb a VW konszern kocsijainál.A sógorom átült a passat kombiból, az én meganeomba, pedig ez fapad, nem a full felszerelt és közölte, bazki ez de kurv@ kényelmes és tágas, pedig utálja a francia kocsikat és neki is csak a VW-az isten (most is egy 2 es golfja van hobby autónak és egy A6 osa /kombi/ közlekedni.
A Renault motorjairól meg csak annyit, a cikkre visszatérve, hogy szerintem elpusztíthatatlanok, ha szervizelik őket, ahogy a cikk kicsit kiforgatva a VW-re tér ki így.
Mekkora hülyeség már ez, amit szervizelnek az legyen akármilyen kocsi jó lesz."Ezzel szemben a Passat 1.9 TDI motorja, de különösen a régi még nem PDTDI, egy nagyon kiforrott, megbízható technika, örök, mint a nyomorúság, ha szervizelik sose megy tönkre. A Passat és a Megane méretében sincs egy kategóriában egymással, a Passat sokkal nagyobb autó, nagyobb utas és csomagtérrel. Én a Passatot venném."
Az összehasonlítás teljessége nélkül:
VW
Renault
Akkor melyiknek is nagyobb a csomagtartója és a kényelme?
Vicc a cikk itt is látszik.Egy nagyon fontos dolog még, a 106lóerős verziónál él egyedül a 150ezres csapágycsere, gyárilag elismert hiba az alul méretezettség.
De aki nem olvas utána a dolgoknak ennyire se, hogy tudja azt mikor kell cserélni az meg is érdemli, hogy megálljon a szekér alatta. Csere után pedig soha többet nem kell ezért szétszedni a kocsit.
Van a renault topikban nem egy nem két dci megane 300.000 felett apró cseprő hibákkal.Tehát nem azt mondom, hogy a renault elpusztíthatatlan, mert olyan autó nincs sőt egyre inkább nincs, de ez a cikk egy megalapozatlan f@szság és meg fogom védeni a márkát amikor ilyen szakmailag alaptalan blődségeket írnak le.
Egyébként még annyi, hogy a meganet a borával.
A passatot meg a lagunával illik összehasonlítani.
De itt most a cikk miatt ez nem számít. -
Dr.Zoo
őstag
válasz
bitpork #56012 üzenetére
Egy alválallkozóm vett, zsír újonnan. 20 misi körülire cigánykodta le az árát, de megbánta.... Előtte használt X5 volt neki, asszodja visszasírja azt.
Konkrétan az óudi eszegette a vizet, és nem bírtak egy fél évig rájönni a gyáriak, hogy miért. Addig kicsit megutálta a szekeret. -
rootkiller
őstag
válasz
petyametyo #56008 üzenetére
Egyszer egy kb 5 éves megane után vezettem egy 10 éves borat 300k km-el (mind2 1.6i) és a bora kézreállóbb stabilabb halkabb kényelmesebb stabilabb volt.
-
Ck.
addikt
válasz
petyametyo #56008 üzenetére
Csak meg ne lássák a Megane tulajok. Különösen egy valaki...
-
freaghill
őstag
Rob: Köszi a tippet. Hőlégfúvóval sikerült leszedni a fóliát!
-
werszomjas
addikt
Ez a furcsa hang csak bizonyos fordulaton van, a lámpa pedig alapjáraton csak villog, állandó fordulaton meg folyamatosan világít.
Sajnos nem automata klímás. Legalábbis nincs digitális kijelzője a klímának.
-
tomcsi23
veterán
válasz
werszomjas #56013 üzenetére
Esetleg nem climatronicos? Az ki tudja írni a feszültséget.
Automata klímás. -
werszomjas
addikt
Felnyomtam a világítást, hogy pislákol-e majd, de nem, folyamatosan világít, szervo is van, és a szíj nincs elszakadva, csúszni sem hiszem, hogy csúszik.
5 perc és fent a video.
tomcsi23# az nemtudom mi, szóval biztos nem olyan, 2005-ös Skoda Fabia 1.4 PDTDI.
-
válasz
werszomjas #56013 üzenetére
Generátor v szíj.
-
werszomjas
addikt
Üdv.
Skoda Fabia 2005, ma voltam vele a városban, kb 30 km autókázás után hazaérek, állok be a garázsba, és az akksi visszajelző elkezd villogni, alapjáraton villog, állandó 2,5 - 3.0-s fordulaton pedig folyamatosan világít, plusz 2000-es körüli fordulaton pedig valami fura ciripelő hang hallatszik a motortérből.
Szerintetek mi lehet a gond?
Mindjárt teszek videót a hangról.
Holnap pont lenne egy 500km-es utam de így nem merek vele elindulni.
Töltést sajnos nem tudok mérni, nincs multimeterem
-
Q7-rű van tapasztalat?
-
Coyot
őstag
válasz
petyametyo #56008 üzenetére
Akkor jól döntöttem
-
petyametyo
aktív tag
-
net84
őstag
Amíg nem jön a mester...
Hibakódot elviekben jegyzett be, hiába nem világít már a visszajelző. Azt ki kellene belőle olvasni, hogy a mester is okosabb legyen. Anélkül elég sok minden lehet.
Hasonló hibával küzdünk (2004, Golf 1,4 16V), annyi plusszal, hogy hidegen alig lehet beindítani.
A Golban sem jelenik meg mindig a motorhiba visszajelző, de a computer már előtte tárolja a P0171 hibakódot. Rengeteg minden okozhatja, Első lambda szonda, hőfokérzékelő és a tömítetlenség kizárva. A második lambda szonda is beazonosításra került, már csak ki kell zárni (vagy bebizonyítani, hogy az a xar). Csak piszok hideg van a szabad ég alatt történő szereléshez...Más:
Ha valakinek van win7 alatt (esetleg 64bit) működő VCDS-e, ne tartsa magában a verziószámotKöszi!
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2006-os 1,4 16V Fabiám! Ma reggel az üres tankot teletankoltam. KB 40km után elkezdett rángatni és nem volt benne erő, valamint kigyulladt a képen lévő sárga lámpa.
Újraindítás után a lámpa nem gyulladt ki újra, de alapjáraton is dadog a motor.
Mi lehet a probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest