Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [proci985:] Audyssey szobakalibráció felülvezérlése REW + mérőmikrofonnal
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gzbotii
veterán
Felemeltem a kocsit, jobb oldalt szorul egy negyed fordulasnal a fék. Ez új tárcsa+betét kombonal normális? Mert szeritem nem.
(Nem nagyon, egy kézzel még el tudom forgatni, de érezhetően megfogja)
Most nézem majd bal oldalt is.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Nem rossz, még próbáld azért beljebb nyomni pár centit. Erőből.
Magnum_
nagyúr
de megfogja a rugó karma. azt nem tudom meghajlíttatni a gyári véggel. vagy van rá tipped, hogyan? feszüljek neki, hátha kihajlítja a gyári acélcső?
de egyébként nem lóg ám ki a lökös alól, de persze kijjebb van, mint a gyári cső, csak ugye optikailag csal kissé a felette lévő, befelé menő fekete bakelit rész, nézd: [link]
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Feszülj neki. Van egy tartalék csöved.
Magnum_
nagyúr
Meglesz. A felso karmokat visszahajlitgattam egy eros nagy lapos csavarhuzoval, milimeterenkent, de haladok. Egy picit is kijjebb lesz, de jobb lesz, igaz. Jol lefotozom nemsokara
I humbly and respectfully decline™
netguru10
aktív tag
Mégis csak jól sejtem akkor,hogy a tárcsa a ludas?
Arbeit Macht Frei
Jól lődd be, nehéz lesz utána igazítani rajta.
gzbotii
veterán
Vadi új, máris meglebbent volna?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
netguru10
aktív tag
Az,hogy új,még nem jelenti azt,hogy jó is...
Új és új között is van különbség,néha nem is kevés.
Arbeit Macht Frei
Magnum_
nagyúr
Kb 1.5cm-t meg beljebb ment, pont addig, amig a kihajlitott karmok vege er. Ennyit tudtam most. De meg 1.5cm kellene :-)
I humbly and respectfully decline™
gzbotii
veterán
Nem volt épp a választék legalja árban....
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
netguru10
aktív tag
Az a baj,hogy már az sem jelent garanciát,ha nem az olcsó kategóriát választja az ember.
Arbeit Macht Frei
gzbotii
veterán
Mindegy is, remelem garanciában cserélik
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
netguru10
aktív tag
Kötelességük is cserélni.
Arbeit Macht Frei
1stVikman
senior tag
(#121976) I-sty és (#121977) netguru10 köszi a válaszokat.
Közben annyit változott a dolog, hogy a benzines kiesett a versenyből a színe miatt!
Kocsit anyumnak nézek, neki meg kicsit mások az elvárásai, és a vezetési stílusa, mint pl. nekem.
Előzőleg egy 1.4 16V 63 kW, 86 LE, BXW, 132Nm/3800 Roomstert használt, de az a házunk előtt tették gazdasági totálkárossá...
Hogy kicsit tisztább legyen a kép, jelenleg a 2 versenyző motorja és lényegesebb felszereltsége:
1.2 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CFWA, 180 Nm/2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + parkradar, érintős navigáció, star&stop rendszer
és
1.6 CR-TDI 55 kW, 75 LE, CAYA, 195 Nm/1500–2000
-4x el.ablak, el. fűthető tükör, bőr multikormány, maxi-dot kijelzős műszerfal, kartámasz, tempomat, + ülésfűtés, új gumik, jobb szervizmúlt.
Tudom, egyik motor sem egy erőmű, és jobb lenne egy 1.2 TSI, vagy az erősebb dízelek, de hasonló felszereltséggel vagy nincs, vagy már nem ér addig a takarónk.
Sajnos nagyrészt városban lenne használva, néha hosszabb országutas menet. Nem épp ideális városban a dízel, de az igények, a választék és az eladási ár ezt a halmazt dobta.
A 2 motornak van-e olyan tulajdonsága, ami miatt nem ajánlottak?
Illetve a roomsterhez képest ezek mennyivel lomhábbak a kevesebb lóerő miatt, vagy épp mennyivel élvezhetőbbek az alacsonyabb fordulaton is elérhető nagyobb nyomaték miatt?
[ Szerkesztve ]
netguru10
aktív tag
Hát,az általad felvázolt két verzió közül,én inkább az 1.6 CR-TDI-t venném. Már csak a tartóssága miatt is,mert úgy gondolom,hogy az 1.2-es jobban ki van hegyezve ugyan ahhoz a teljesítményhez,mint az 1.6-os. (na meg a szervízmúlt miatt is)
De persze ez csak az én véleményem. De Ti döntitek el úgy is.
[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
Gumikalapács?
Ittam már
Magnum_
nagyúr
Sejtettem
I humbly and respectfully decline™
kk831228
addikt
Lehet be van rohadva a dugattyú, de az még mindig nem tárcsa probléma...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
kk831228
addikt
Az hogy húz jobbra lehet higy minimálisan rajta marad a fék, meg kell járatni a dugattyút... Viszont az hogy jobbra áll a kormány azt nem értem, mivel az azt jelenti hogy a kormányösszekötő mem úgy áll mint előtte...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
gzbotii
veterán
Lehet attól, hogy a jobb oldalon szorul a fék. Gondoltam dugattyura is.
Hogy lehet azt bejaratni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
kk831228
addikt
Ahhoz szét kell szedni megint, kivenni a betéteket és visszafeszíteni alapállapotba, utána megint kinyomni óvatosan, utána vissza... Meg kell nézni a dugattyút hogy meg van e kopva a fényes bevonat rajta...
Dehát nem neked kell ezt csinálna, vidd vissza a szerelőnek hogy szar az autó...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
netguru10
aktív tag
Az elején,amikor felhoztam ezt a tárcsa hibát,akkor pont erre akartam célozni én is.
Szerintem elfelejtették felszabályozni a tárcsát,mielőtt felrakták. Akkor szokott ilyen jelenség előfordulni.
Tehát,egyértelmű a teendő,vissza kell vinni a verdát,hogy csinálják meg rendesen. (nyereg takarítás,tárcsa szabályzás,stb)
Arbeit Macht Frei
tomcsi23
veterán
Új tárcsát felrakás előtt szabályozni
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Brumi˘
addikt
Ha a bontóban veszed akkor nem árt.
tomcsi23
veterán
Bontóból vadiúj tárcsát?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Magnum_
nagyúr
Ami raadasul szabalyozni kell?:-)))
I humbly and respectfully decline™
kk831228
addikt
Most n értem, ez nem új tárcsa??
Brumi:
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Brumi˘
addikt
Ha szabályozni kell, el tudom képzelni, hogy onnan van a "vadiúj".
tomcsi23
veterán
Ja, vágom, de azért csak látszik, hogy milyen "új" tárcsa lett felrakva.
Ám ha rosszul rakta össze a ember - mittom, kis liszt került az agyra - simán lehet hasonló hatás.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
kk831228
addikt
vagy egy kis kovász...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
gzbotii
veterán
Az lesz.
Szerintem a dugattyu baszakszik.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
kk831228
addikt
Attól még a kormánynak középen kellene állnia... Kicsit zűrös ez már nekem... Mindegy, mindenképp vidd vissza a "kemencébe" ...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Coyot
őstag
Jóreggelt!
Megmakkant az akksim nagyon úgy néz ki. Gyors kérdésem lenne, ha cserélem mit kell újra beállítani, tanítani az autón? Rádióm már nem gyári, gondolom a napi km számlálóm kuka, az elektromos ablakot egyszer kell megjáratni hogy automata legyen újra - de ezen kívül van még valami?
ja passat b5.5 1.9 pdtdi avb a gépsárkány típusa.
Má' nem
kk831228
addikt
Kb. ennyi... Az összes beállítás a rádión...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
tresh
addikt
A belépő brembo-t két komolyabb fékezés után már kell szabályozni lehet neki is az van/volt fent
tomcsi23
veterán
Minek fékeztetek vele
Coyot: a motornak is be kell tanulnia ismét, de ezt elvileg magától megcsinálja. Komfort funkciók szállhatnak el esetleg.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
netguru10
aktív tag
Gondolom azért,mert a puszta gondolat nem elég a megálláshoz.
Arbeit Macht Frei
tresh
addikt
ott a pont, már megyek és kötöm is ki a fékcsöveket
kk831228
addikt
Milyen fékcsövet?? mi van ha ott van egy pikachu, hogy szeded össze??
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Coyot
őstag
Énsem emlékeztem semmi másra biztos ami biztos inkább rákérdezek itt is.
Történt tegnap ugyanis hogy nem sípolt a kis csodám mikor kiszálltam (ajtó mikrokapcsoló csere vagy kuka vagy nemtudom), lámpa persze felkapcsolva maradt egy laza munkanapra Beülve még fordított az önindító, de már annyira nyögvenyelős volt hogy inkább be lett tolva azóta egyben 160km pályán. Ma reggel elindult - pöccre indul nem szokott baj lenni belőle, de érezhetően gyengébben tekerte az önindító mint eddig.
Ma persze nem mentem vele messze, így 3 km kemény városi táv után nagyon bízom benne hogy ma este is el fog indulni.
Körkérdés:
- tegyem fel töltőre ha tudom, vagy elég lesz még egy 100km-es út a mai napra hogy teljesen feltöltse az akksit?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
MunezXBK
nagyúr
Dobd rá nyugodtan.
netguru10
aktív tag
Egy pöccre indulásnyi teljesítményt,nagyjából 8km atatt tud vissza tölteni a generátor.
Tehát az a 3km táv után,én nem nagyon bíznék abban,hogy bepöccinti a szekeret. Így én is támogatom a töltőre rakást.
Arbeit Macht Frei
Coyot
őstag
Rosszul folgalmaztam: nagyon szükséges-e töltőre felraknom, mert annyira nem egyszerű megoldanom, panel lévén fel kell vinnem, kérni töltőt, macera. Mivel ma megyek családi házhoz már azon is gondolkodtam hogy hagyom járni 1 órát alapjáraton az udvarban vagy ha kell kettőt. Az a baj gőzöm sincs mennyi idő alatt tölti fel és még csekkolni sem lehet hogy mennyire van feltöltve, vagy lehet?
Má' nem
g4bb3r
tag
molnarpeter
nagyúr
Multiméter kellene akkor neked
gzbotii
veterán
Gondolom attól amiért oldalra húz...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Coyot
őstag
Jaja rámérek majd 12.6 felett kell lennie a kapocsfesznek levett gyújtásnál ugye? Kétlem hogy jelenleg meglenne
Má' nem
Anubris
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy a 2013-as A4/A6 modellekben lévő 2.0 TDI motorok mennyire problémásak?