Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) VR6-Fan válasza rob210 (#13000) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát elvégre befecskendezős :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13002) #00809728 válasza saguaro (#12999) üzenetére


#00809728
törölt tag

Értem én csak nem értem
edgéhez oda irják ez való a pdti-hez

Edge Turbo Diesel 5W-40 (PDTDI) 1 l
Az Edge Turbo Diesel 5W-40 elsősorban a VW csoport szivattyú-fúvókás (PD TDI) dízelmotorjainak követelményei alapján fejlesztett speciális motorolaj.
Az Edge Turbo Diesel 5W-40 a VW csoport meghosszabbított szervízciklusú motorjaihoz (amelyekhez a gyártó pl. a VW 504 00 vagy 507 00 jóváhagyású motorolajok használatát írja elő) nem használható.

slx meg nem csak azt ,hogy w504 ill. 507 azt ennyi

edge5-40w 2590ft/l
slx 5-430w 4590ft/l
Olajshopos árak.

érdekes!!!

én 15.000cseréltetem...

(#13003) saguaro válasza #00809728 (#13002) üzenetére


saguaro
tag

Nekem benzines volt, 10.000-enként cserélve.
Olajokhoz nem értek, előző gazdája ezt tett bele, én is erre cseréltettem, új tulaj is erre cseréltette. :K

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13004) #00809728 válasza saguaro (#13003) üzenetére


#00809728
törölt tag

Nekem sima olajat ajánlottak nem az edgét bele hanem castrolt de másik fajtáját.
Igazából ezzel az olajjal 20.000 ill 25.000km is el lehetne menni.Nos ugy vagyok vele 15.000km és csere.+prolong bele... ;)

(#13005) tomcsi23 válasza #00809728 (#13004) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez az slx longlife volt korábban, ennek lehet az utódja az slx prof.? 30e km olajcsere, hát persze. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13006) tomcsi23 válasza tomcsi23 (#13005) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ja, látom: SLX Professional Powerflow Longlife III. 5W-30.
A VW csoporttal szoros együttműködésben , a meghosszabbított szervíz ciklusú gépkocsik követelményei alapján fejlesztett speciális motorolaj.

Minősítések és jóváhagyások:
ACEA A3/B3, A3/B4
VW 504 00/507 00

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13007) saguaro


saguaro
tag

Maradok a topikban, konszernen belül ragadtam... :DDD
Audi A6 2.5 TDI Quattro Kombi, fekete, 2001-es, manuális váltó, fekete bőr, tökéletes, 101%-os állapot.

Holnap, legkésőbb szerdán képeket is teszek fel. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13008) tomcsi23 válasza saguaro (#13007) üzenetére


tomcsi23
veterán

:K
Ezzel jártál a legjobban szerintem. Ismert előéletű autót nem igen tudsz überelni.
Amúgy nem para a manuális váltó, nagyon nem is kell váltogatni, van elég nyomaték. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13009) saguaro válasza tomcsi23 (#13008) üzenetére


saguaro
tag

Na ja, főleg, hogy olyan tulaja volt, amilyen...
Ölni tudott volna az autóért. :)

Sok BP-i közlekedés, dugó miatt akartam automatát, volt a Passat, rövid ideig... :DDD

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13010) tomcsi23 válasza saguaro (#13009) üzenetére


tomcsi23
veterán

Na most így első élményre, miben másabb, mint a passat? :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13011) saguaro válasza tomcsi23 (#13010) üzenetére


saguaro
tag

Első élményre? :DDD
Ültem az autóban kb 10 percet, vezettem 5km-t, kiszálltam, stb.

A két autó egyébként ugyanaz, a lemezek hajtogatása, illetve a belső másképp való burkolása a különbség. Futómű, hajtás ugyanaz. Csak a 2.8-as, 193 lovas szívóbenzines helyett, egy 180 lovas turbódízel adja az erőt. Eddig nem kellett váltogatni(saját manuális autóm utoljára egy f astra volt...), dízelben meg teljesen máshogy kell váltani, hogy ne essen 1500 alá a fordulat, vagy 2500 fölé. Mert akkor nem fog menni, hangos lesz, stb... :)
De kényelmes, jó az úttartása/fogása, rugózása, stb. Egyébként egy 4 karikás Passat. :)

Az autó egyébként ugyanígy néz ki: [link], csak ugye bőrbelső, más felnik, stb.... :)

[ Szerkesztve ]

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13012) tomcsi23 válasza saguaro (#13011) üzenetére


tomcsi23
veterán

No azért, mert kb egy kaliber a két járgány, kíváncsi vagyok, megérte-e a csere a mizériát. :B bár tény, hogy az ódi egy kategóriávan fentebb van. Elvileg. :D
Majd jöhet a tapasztalat, képek, első lefulladásos élmények, stb. :DDD :R

Kickass: hogyne, dájzel. Annak előnyével, hátrányával együtt. Az is biztos, hogy pakolni azt lehet bele. ;]

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13013) Kickass válasza tomcsi23 (#13010) üzenetére


Kickass
őstag

há' dájzel :DDD abban más h mélyről húz mint a vízhordó jány :D ahogy a közmondás mondja

(#13014) saguaro válasza tomcsi23 (#13012) üzenetére


saguaro
tag

Elvileg igen, gyakorlatilag meg a két autó teljesen megegyezik, 99%-ban. Akárcsak a Superb, de az a kínai Passatra épül.

A csere már csak amiatt is megérte, mert kombi, ami nem árt. Dízel is. 3 évvel öregebb, 15.000-el több a kilométer. Állapotban majdnem eléri a Passatét. :)

Ma hívott egyébként aki megvette, hogy élete legjobb autója, hétvégén megtettek vele 1500km-t, nagyon jó az autó. :D

Képek lesznek, egyelőre a saját digitgépemmel lövöldözök holnap, de lassan lecserélem valami használhatóra, aztán mosás után kimegyek vele valami szép helyre, csinálok pár képet.

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13015) Fboy


Fboy
aktív tag

Ma sikerült pár szót beszélni az előző tulajjal.
A torpanásra azt mondta, hogy szerinte a benzinpumpa, csak mittudomén miértnem cserélte.
Hallani is a pumpa nyöszörgését, az nem tudom mennyire normális.
(ja meg azt is mondta, hogy olajat is 3 hónapja cserélt, ahhoz képest az már elég használt volt ;] )
Szóval lehet akár a pumpa miatt is a torpanás?

[link] ide van 35% kedvezményem, innen kellene találni
Csak nem tudom mi a különbség, az egyik fajta így néz ki: [link]
a másik így: [link]
Mind a 2 féle kell?

Itt meg a kiegyenlítő tartály: [link] sz@r kép, de látszik a sok kis pötty:/
Illetve ez nem kell rá?: [link]

[ Szerkesztve ]

(#13016) saguaro


saguaro
tag

Mikor mentem az autóért, garázsból hoztuk ki, ott volt szépen polcra feltéve, elmosva, letisztítva, leápolva 4db Audi alufelni, Goodyear gumikkal.
Kérdeztem, hogy ugyan nem-e adná el. Mondta, hogy dehogynem, vadi új gumik.
Felhívtam valakit, hogy ugyan nézze már meg neten, mennyibe kerül 4db 16-os Goodyear téligumma, meg 4db Audi alufelni. 160 volt legolcsóbban, 100-ért ideadta. :)
Felesége, fia, mindenki haragszik rá, hogy eladja, mert olyan jó autó volt. És ez tény. :K

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13017) #00809728 válasza Fboy (#13015) üzenetére


#00809728
törölt tag

Igen,ugyanis nem tud annyi üzemanyagot szállítani igy "megtorpan" a gépjármű

Fuel pumpába tudok segiteni ha kell.

(#13018) rob210


rob210
nagyúr

Na megjöttem a kereskedőtől.
A srác normális volt a szerviz volt abnormális.
Megegyeztünk abban, hogy kapok 2db új téligumit.
2db hátsó ajtó tartó teleszkópot.
No és egy darab termosztátot.
Szerintem normális volt, ennyit tudott segíteni, összeszámolva meg úgy érzem jó szájízzel kell elválnom tőle.

Renault power

(#13019) VR6-Fan válasza Fboy (#13015) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hy!

az első a tankban lévő u.n. átemelő szivatyú, aminek te a hangját hallod a külső nagy nyomású, a második link.
ez nem olcsobb talán:[link]

igen a torpanás lehet a pumpától is, esetleg azt próbált ki hogy amikor megtorpan vedd el a gázt majd padlózd le.

viszont én addig nem cserélnék pumpát amég nem mértem egy rendszer nyomást ill egy szállított mennyiséget.

vízre meg első kőrbe ha nem tettétek meg eddig akkor engedjétek le, 2l ityi rózsaszín fagyálló maradék deszt vízzel pótolni, esetleg egy kicsit előtte át is moshatnátok a rendszert.

az egy kezdetleges CAI gyárilag is van, az a cső nem gyári csúnyán néz ki de jól gyűjti a bogarakat ;] no meg üzemmeleg motornál a hídeg levegőt kap már.

*közbe megnéztem kb annyi kedvezménnyel mint amit linkeltem.

rob210:na ez egész jól hangzik így, de milyen aprópóból csak két gumi? :F

Dodi:esetleg priviben 1-1 árat tudnám mondani a kisnyomásúra meg a nagy nyomásúra ? :B

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13020) Fboy válasza VR6-Fan (#13019) üzenetére


Fboy
aktív tag

Holnap berakom az új gyújtáselosztót meg rotort, aztán meglátom mi lesz.
A 3. gyertya 'pipája'? az egyébként újból nedves (olajos) lesz, ott abban a járatban (ahol a gyertya van) az illesztéstől folyhat rá? Nem tudom mi illeszkedik ott, talán a szelepfedél?

Akkor majd kipróbálom ezt a gázelvételes dolgot. Bár mikor torpant is próbálgattam, hogy lepadlózom vagy elveszem, de nem tudtam megállapítani, hogy mire hogy reagál, mert nem tartott sokáig a torpanás, meg volt hogy utána kicsit tovább pörgött és ismét torpant.

Akkor a nyomást majd valami szerelő megnézi.
A vizet meg nem tudom, hogy letudjuk-e cserélni vagy átmosni :D
:R

Dodi: ment privi

(#13021) Fboy válasza Fboy (#13020) üzenetére


Fboy
aktív tag

A co állító csavar az a hústű-szerű valami lenne a gumi előtt?: [link]

(#13022) VR6-Fan válasza Fboy (#13020) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mondtam hogy az összesnek folyik a szelepfedél tömítése kívül is meg a gyertyáknál is :)

csak van otthon slag az autós boltban meg deszt víz és fagyálló ;]

igen kb ott lenne a helye, de ott hús tű helyet egy gumi dugónak kéne lenni és asszem egy 3-as imbusz megy bele.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13023) #00809728


#00809728
törölt tag

[link]

jéééé ezt mi csináljuk....

Inkább leírom ide...

Nos technika fejlödött és gazdaságoságra kelett törekedni.
Ezért van az,hogy a régi rendszernél mint amit irtál volt egy emelő fuel pumpa és volt egy nagyobb nomású ill. szállítási igaz ezek ketten hangosak ill. sztyopálták az akksi AMPERJÁT kb 12-15A is felvettek.

Ma már 12v-500kPa pumpák 4-6Amperral és 160-180litert is tudnak...1db PUMPA...

Régi passat volt a szomszédunkban...nem öcsak hasonló.

Meghasalt benne a cucc modulban és kivül is.Lotty ki és beraktunk egy 4.0motorhoz valót.
Semmi hang,szállítás böven,hang nuku...Mai napig azzal járnak.
Érdekesége,hogy ezek a pumpák már E85 is tudják...

[ Szerkesztve ]

(#13024) VR6-Fan válasza #00809728 (#13023) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hát jah csak hogyan oldod meg a szintmérést, illetve tankon kívül is helyezhetőek ezek a pumpák?
no meg ugye a K-jetnek kell a 6 baros benga nyomás még a mai rendszerek 4 bar alatt dolgoznak (illetve az FSI, nem de ott a rail-ban van nagy nyomás)

mert ha esetleg tankon kívül is elhelyezhetőek kitudnak szívni eleget akkor lehet érdekelnek egy majd ha neki állok turbosítani, ami nagy mennyiséget tud 3,5 bar körül.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13025) #00809728 válasza VR6-Fan (#13024) üzenetére


#00809728
törölt tag

Tankon kivül sajnos ezeket nem tudod használni..Ezekben van egy biztonsági szelep 800-950kPa felett kinyitnak és a felesleg ott marad a modulban ami a tankban lubickol.
Nem hiszem,hogy egy ilyen kaliberü gyereknek sokat kell gondolkodnia,hogy oldja meg a szintmérést.
Modul hátra azt abba egy benga versenypumpa....250l szállítás 4báron.
Ha te 250liter benyát elkormolsz 100km-en akkor te gazdag ember vagy.

Lényeg akj be előre egy 5-6 báros regulátort ami a piros lámpás elstartoláshoz elenegndő.
Itt nem a szállítást kell nagyon megoldani hanem a megfelelö nyomást..Ne ejtse vissza az üzemyanyagot a motortól a pumpáig.
Oké kell szállítás is de 250l böven elég.

Anno csináltam egy hasonlót
2db pumpa szállitott.Kiértem öket 2 tudtak 100-100litert viszont 22ampert zabáltak és fűtyűltek.
Reggulátor ami a motornál volt 350kPa-s volt.Nos 1db pumpa 180literes 5amperes extra halk és 5báros regulátor a motorhoz...

(#13026) VR6-Fan válasza #00809728 (#13025) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kinek?

hát nekem egy sufnis megoldásom lenne rá így első körbe elméletben így hirtelen :B .

az a baj az 5-6 baros nyomással elől hogy a befecsikbe lévő membrán nem igazán szereti, azok max 4 bar-t komálnak de inkább 3,5 tartósan.

igazából egy 250-es pumpával értelmes nyomáson az én motorommal számólva (4 henger) hengerenként 800ccm-es befecskendezett menyiséggel simán meglehet akasztani illetve nagyon a határon lenne és ez 580-600le

400le felett már beszoktak rakni hídba egy másik pumpát is.

viszont a walboronak van tankon kívüli pumpája ha jól emlékszem :B

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13027) #00809728 válasza VR6-Fan (#13026) üzenetére


#00809728
törölt tag

Van-van de én nem vagyok töllük elragadtatva...
Ugy adják meg a gyári infokat aminek 70% igaz...
Denso se egy über pumpa, diesel adagoloi jók de a benzines....

Lehet hidba is mint a jaguár esetében de ott egy okos magyar találmányt raktak bele.
150l/h pumpából akár 240l/h is ki lehet préselni minden zokszó nélkül.Sajnos ezek már gyári belsős titkok és már egyszer megjártam érte....
Ha több érdekel szivesen segitek priviben...

Azért ne feledd a gyári értékeket te mindig 20fokra levetittve kapod meg...50fokot simán kap allul ill -20fokot is....

Akkor milyen értékek is lesznek?
Carstylingen is sok-sok boltos kiírja a pumpájára versenypumpa szállit 300litert bla-bla...
Majd irok neki mekkora feszültségen mekkora ellenyomáson,benzinben és milyen hömérsékleten produkálta a tesztet???
Nos álltalában csak annyi ,hogy menjek a p*csába....Ja ez a legegyszerübb.

[ Szerkesztve ]

(#13028) rob210 válasza VR6-Fan (#13019) üzenetére


rob210
nagyúr

A két elsőt már cseréltem azt én nem akartam hogy cseréljék:)

Renault power

(#13029) Fboy válasza VR6-Fan (#13022) üzenetére


Fboy
aktív tag

Deszt víz meg fagyálló van, csak nem tudom hogy kell leengedni :B

(#13030) saguaro


saguaro
tag

Szép autó, jó autó, megpróbálom ezt is úgy eladni, mint a Passatot. :)
Audi A6 Avant 2.5 TDI

Egy dologra közbe fény derült, nem Quattro. Furcsa is volt, mert a műszerfalba nem volt benne a Quattro plecsni, de azért, mert nem az. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13031) Kickass válasza saguaro (#13030) üzenetére


Kickass
őstag

te most akkor valami kereskedo vagy? mert mast nem igazan tudok elkepzelni...
nem mintha lenyeges lenne, meg nem is az en dolgom, csak kicsit furcsa, hogy keresed a szamodra megfelelo autokat konkret kriteriumok alapjan aztan alig hasznalod es mar adod is el

(#13032) saguaro válasza Kickass (#13031) üzenetére


saguaro
tag

Dehogy vagyok kereskedő.
Kerestem egy autót, ami nekem tökéletesen jó.
Passat majdnem jó volt. De mégsem. Eladtam.
Audi jó lenne, de hiányzik az, hogy automata. :(

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13033) tomcsi23 válasza saguaro (#13032) üzenetére


tomcsi23
veterán

Már én sem tudok rajtad kiigazodni. Simán kipróbálhattad volna, és akkor rájössz, hogy nem a zsánered. Így viszont kicsit furán adja ki az ismerősödnél, hogy 2,2-ért megvetted, és már adod is tovább, nem kevés haszonnal. Ő meg nyílván nem akart rajtad keresni, én se tettem volna egy jó ismerősön. :U

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13034) saguaro válasza tomcsi23 (#13033) üzenetére


saguaro
tag

2.4-ért odaadom igazából, 4db alufelnivel, gumival, ebbe átírás a nevemre, meg minden benne volt. :)
Nem most akarom rögtön eladni, ha valaki elviszi, akkor tegye, de szerintem január-február előtt nem lesz érdeklődés. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13035) tomcsi23 válasza saguaro (#13034) üzenetére


tomcsi23
veterán

OK. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13036) dovitt válasza saguaro (#13034) üzenetére


dovitt
csendes tag

én meg csak röhögök az irásaidon, meg a 167000 !! km-s autón :D .Ha ennek bedől valaki, meg is érdemli.

(#13037) saguaro válasza dovitt (#13036) üzenetére


saguaro
tag

Figyelj, gyere el, nézd meg ha nem hiszed. :)
Bárkinel felajánlom... :U

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13038) VR6-Fan válasza saguaro (#13037) üzenetére


VR6-Fan
veterán

azt azért tegyük hozzá hogy a km óra állása nem mérvadó egy kocsinál.

dovitt:digifiz-t is tudsz állítani ;] ?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13039) dovitt válasza saguaro (#13037) üzenetére


dovitt
csendes tag

mond melyiket mennyire állitsam :D

főleg nem ilyen autónál ... talán 1000000

VR: miért ebben az van?

[ Szerkesztve ]

(#13040) saguaro válasza dovitt (#13039) üzenetére


saguaro
tag

Jah bocs... :U
Srác újonnan vette, arra használta, hogy bejárjon dolgozni, ami oda-vissza 10km sincs, illetve nyaralni járt vele.
Fényezve sincs rajta semmi, ma volt eredetvizsga, ott is azt mondta a tag, hogy pöpec kis gép. :)

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13041) dovitt válasza saguaro (#13040) üzenetére


dovitt
csendes tag

az állapotát nem vitatom, nem is láttam.
de ebben nem annyi van, az biztos

(#13042) VR6-Fan válasza dovitt (#13039) üzenetére


VR6-Fan
veterán

illetve javítani is tudsz ;] ?

nem csak van 2db óra nálam azokat nullázni kéne meg van még egy amit.

meg ami nálam van két db rossz, az egyiket elkezdték szét szedni, csak kéne egy fizikálisan épp (jójó tudom ott van a kocsimba, de lusta vagyok kiszedni) hogy megnézzem mi hiányzik és lerendelni a hiányzó cuccokat.

a másik meg régi nyákos... azon valami feszültség generátor lehet megpusztulva

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13043) saguaro válasza dovitt (#13041) üzenetére


saguaro
tag

Ismerem, akitől vettem, ő újonnan vette, azóta ismerem kb az autót, mióta megvette. :)
El se akarta nagyon adni, szóval ő nem tekergette, én nem tekergetem magamnak, mert hova?
100.000-re?
Ebbe garantáltan ennyi van. :K

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13044) #00809728 válasza saguaro (#13043) üzenetére


#00809728
törölt tag

Figyi,nem kell bizonygatnod te megvetted meg vagy vele elégedve és kész...
Használd egészséggel... :C

[ Szerkesztve ]

(#13045) dovitt válasza VR6-Fan (#13042) üzenetére


dovitt
csendes tag

akkor ezek nem beszerelt állapotban vannak.
javítással én nem foglalkozok, de ha akarod megkérdezem

(#13046) tomcsi23 válasza #00809728 (#13044) üzenetére


tomcsi23
veterán

2 nap után már adja is el. :))

Saguaro: azt hogy kell érteni, hogy Végig gondos gazdája volt, 5 éven keresztül. ?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#13047) dovitt válasza tomcsi23 (#13046) üzenetére


dovitt
csendes tag

10 éves autó, második tulaj, aki 5 évig volt gazdája :DDD

(#13048) VR6-Fan válasza dovitt (#13045) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a kérdés nem kerül semmibe... :) próba padon megtudom hajtani őket, csak ezek nem mennek, az egyik érthető okokból a másik meg már kevésbé.

esetleg ha képben vagy velük kapcs, a régi nyákosokon nem tudod hogy lehet vissza tekerni a km-t?

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#13049) saguaro válasza tomcsi23 (#13046) üzenetére


saguaro
tag

Ezt hol írtam? :)
9 éven keresztül volt gondos gazdája. :K

Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe

(#13050) tomcsi23 válasza saguaro (#13049) üzenetére


tomcsi23
veterán

Itt. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.