Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
csifkin
csendes tag
Szia. Hasonló problémám volt. Ezt írták vissza. Amúgy magától megjavult 2 hét után.
Elnézésed kérjük késedelmes válaszunkért és a felmerült probléma miatt! Információnk alapján, a Telekom alkalmazásban központi probléma adódott, amely abban az esetben lép fel, ha olyan havi díjas mobil-előfizetéssel rendelkezel, melyhez a NetKorlátlan adatcsomag lett bekapcsolva. Ennek javítása folyamatban van, az központilag fog megtörténni. Szíves türelmedet kérjük annak orvoslásáig! Ellenőrzésünk alapján, a többi esetben megfelelően működik az applikáció. Ha nem NetKorlátlan adatcsomagot használsz, akkor első sorban azt javasoljuk, hogy töröld az applikációt, majd telepítsd újra! Az app legfrissebb verziója a 7.1. Ha viszont továbbra is problémát észlelsz, kérjük szépen, küldd el nekünk itt, privát üzenetben, hogy milyen típusú készüléket használsz, szükségünk van az operációs rendszerére és verziószámára, telefonszámodra és arra, hogy milyen azonosítóval szeretnél belépni az alkalmazásba. Előre is köszönjük! ^Petra
És a forduló napon már megkapod.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja