Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72251) Draken


Draken
őstag

Sziasztok!

Régebbi sim kártyám lehet, mivel 4g-re b@szik felmászni. Ha sim kártyát cseréltetek, át tudnak vinni olyan előfizus csomagot, ami már megszűnt/nem lehet előfizetni? Gondolom nem, csak megerősítést szeretnék. Én vígan elvagyok a mix díjcsomagommal és a mellé választott gigás nettel!

(#72252) dptrsk válasza Draken (#72251) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Lezárt csomag esetén is cseréltethetsz SIMet, nem befolyásolja a csomagodat.
Azt viszont nézd meg, hogy ÁSZF szerint Mixhez jár-e a 4G, mert nem biztos.
Fun ATKhoz jár, de Mix elég régi.

(#72253) kali válasza balagedebr (#72238) üzenetére


kali
legenda

szia,

a családtagod kilép adott flottából egy olyan (publikus) díjcsomagba, aminél átíratható az előfizetés a nevedre, annak megvalósulása után pedig kezdeményezed a későbbiekben a számhordozást a másik szolgáltatónál.
4500 ft az elő- /számlafizető átírás/módosítás.

(#72254) blg válasza PainKiller13 (#72250) üzenetére


blg
senior tag

köszi

új előfizu nem kell, ez az Anyukám 15 éve meglévő telefonszáma, ami most kerül okostelóba, eddig nem volt rajta net

(#72255) Draken válasza dptrsk (#72252) üzenetére


Draken
őstag

A mix díjcsomag mellett netplusz l netem van. Nem ez lenne a lényeg vagy hogy a sim régi?

(#72256) kali válasza Draken (#72255) üzenetére


kali
legenda

szia,

a netplusz l 4g/lte képessé teszi a díjcsomagot, ha az nem is lenne alapban az.
a (régi/nem megfelelő) sim kártya mellett az esetleges hibalehetőségek; 4g/lte lefedett terület kell, az ott szórt 4g/lte frekvenciát/csatornát kezelje a telefon (jelenleg ez lehet; 800 MHz/b20, 1800 MHz/b3 és 2600 MHz/b7), legyen engedélyezve a telefonon a 4g/lte hálózati mód, illetve megfelelő apn legyen beállítva (elvileg a régebbi wnw és társai is jók már egy ideje, de érdemes rápróbálni az internet.telekom értékűre, ha más adott).

[ Szerkesztve ]

(#72257) #99546112


#99546112
törölt tag

Telekom oldala tegnap óta csak nekem nen töltődik be?!?! Se telón se tableten. :W

(#72258) taip válasza #99546112 (#72257) üzenetére


taip
senior tag

Működő honlap? Ne várj lehetetlent egy távközlési szolgáltatótól. ;]

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#72259) kali válasza #99546112 (#72257) üzenetére


kali
legenda

éjszaka is többször használtam, illetve ma is sokszor már, probléma nélkül betöltött mindig, illetve be is vagyok jelentkezve.

t

töröld az előzményeket, vagy próbálj rá inkognitó módban.

(#72260) spici válasza taip (#72258) üzenetére


spici
tag

Hát pedig nekem is pár órával ezelőtt csak szenvedett a Telekom oldala UPC-s nettel, mostanra "javult" meg.

(#72261) punky10 válasza kali (#72259) üzenetére


punky10
addikt

Nekem is sikerült...igaz 3. próbálkozásra... ;]
Ugy vettem észre,higy semmi köze nincs karbantartáshoz,átalakitáshoz vagy valami elôre látható,ütemezett dologhoz.Egyszerüen ,mint egy hisztis nőnemű tinédzser,beduzzog,és nerm enged be.Próbálkozol,és nem...Haverod,melletted,közel azonos géppel,ugyanarról a hálózatról már vigan intézi az ügyét,de téged még mindig szivat... ;]
Ez van.Ha belegondolunk:
10 éves,és a rózsaszin(bocsi:magenta...)alapján nőnemű... :DD

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#72262) kali válasza spici (#72260) üzenetére


kali
legenda

nekem is upc net van.

punky10; lehet, de én két notit is használok párhuzamosan, még az oprendszer is eltérő és a használt wifi szabvány is, csak a szolgáltató azonos - már amikor nem telekom mobilinternettel nézem a mobilon -, de az elmúlt napokban és ma nem futottam hibára.
a ph viszont akadozik néha...

[ Szerkesztve ]

(#72263) punky10 válasza kali (#72262) üzenetére


punky10
addikt

Ujabb X-akta... :)
Nálam a PH a múlt héten egyszer nem akart elsőre betölteni,más probléma nem volt.Nálad a PH hisztizik,nálunk a Tré honlapja...Próbáltam ki-és bejelentkezve is,de semmi különbsèg.Ja,és egy érdekesség:nem engedett ugyan belépni,de a bejelentkezési SMS-t megkaptam... :DD

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#72264) balagedebr válasza kali (#72253) üzenetére


balagedebr
tag

Köszi az infót! A flottából publikus csomagra váltás nem kerül pénzbe? Tehát csak az előfizető átírásáért kell fizetni, ha jól értem? miután kikerült publikus csomagba.

(#72265) #78032384


#78032384
törölt tag

Nem minden rejtett szám hívás bosszantó: Mást is felhívtak a Telekomtól mostanában és kapott kedvezményt megköszönve régi ügyfél blabla? Tök jó! :) Váratlanul ért, de feldobta az ügyintéző hölgy ezt a szürke esős napot, jófej volt nagyon. 2 év további hűségért cserébe havi ezer forinttal kevesebb lesz a számlám. :K

(#72266) Draken válasza kali (#72256) üzenetére


Draken
őstag

Természetesen minden egyezik, európai nexus 5-öm van. Net plusz l-re váltás után sem ment rá 4g-re, így valószínűleg sim csere lesz a megoldás, csak attól tartottam, nem fogom tudni átvinni a régi mix díjcsomagom (ezzel legalább nem tudok túlszámlázni)

(#72267) kali válasza punky10 (#72263) üzenetére


kali
legenda

a my telekom esetén fiókos bejelentkezést használok, úgy nincs sms.

balagedebr; a flotta milyenségének a függvénye is, de ha annál a díjcsomag módosítása megoldható a my telekom felületen (a honlapon bejelentkezve), az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#), vagy a telefonos önkiszolgáló (1430) menüben, akkor nincs külön költség.
üzletben, személyes ügyintézéssel elvileg 2000 ft, telefonos ügyintéző által, vagy postai úton (levél vagy fax) pedig 1500 ft.

iwroteapoem; valakinek jó az ügyfélmegtartási módi, ha nem gond a hűség.

Draken; akkor marad a sim kártya cseréje.
ahogy előttem is írták, a csere nincs kihatással a már lezárt díjcsomagra, attól az nem fog módosulni, külön kellene díjcsomagot váltanod, hogy ne léphess vissza a lezártba.

(#72268) balagedebr válasza kali (#72267) üzenetére


balagedebr
tag

Nagyon köszi az infókat! Körülnézek az önkiszolgáló felületen.

(#72269) Laca1212 válasza kali (#72267) üzenetére


Laca1212
őstag

Hogy nincs sms? Kiidegel minden alkalommal.. :)

(#72270) kali válasza Laca1212 (#72269) üzenetére


kali
legenda

fiókkal bejelentkezve nincs, nem kapok, hívószámmal belépve kaptam, de összevontam egy fiók alá az összes előfizetésemet és e-mail címmel jelentkezek be, így megkímélnek az sms küldözgetéstől. :)

(#72271) Laca1212 válasza kali (#72270) üzenetére


Laca1212
őstag

Köszi! :)

(#72272) szabogabor10


szabogabor10
veterán

A telekom weboldala továbbra is egy katasztrófa. Most épp a szerverek krepáltak be, de nagyon.
Érdekes, telekomos mobilnettel jó, digis nettel nem. Pedig custom DNS van beállítva. Szerintem a telekom oldalán van probléma.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#72273) kali válasza szabogabor10 (#72272) üzenetére


kali
legenda

a digis net mostanság több oldallal is problémázik, többen is írták itt a fórumon is, hogy a kephost, meg nem tudom milyen oldalak sem mennek, illetve nem mindig, más szolgáltatós nettel viszont nincs gond.

(#72274) szabogabor10 válasza kali (#72273) üzenetére


szabogabor10
veterán

Lehet, de a képhost rendben van, és más oldalakkal se volt problémám mostanában. Ettől függetlenül persze lehet a digi hibája.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#72275) Ronam


Ronam
addikt

Sziasztok!

Hamarosan lehetőségem lesz telefont cserélni a T-nél, és most láttam a Magentás akciójukat. Az lenne a kérdésem, hogy ez csak új előfizetőknek elérhető? Vagy meglévő ügyfelek is igénybe vehetik? Nekem csak a mobil hűségem jár le mostanában.

(#72276) kali válasza Ronam (#72275) üzenetére


kali
legenda

szia,

új előfizetőnek nem muszáj lenni, de új előfizetéssel, vagy meghatározott ideje domino csomagban lévővel érhető el, ha a többi feltétel adott.

(#72277) Ronam válasza kali (#72276) üzenetére


Ronam
addikt

Szuper, köszi!

[ Szerkesztve ]

(#72278) hr2


hr2
őstag

Üdv.
Mióta nem lehet kisebb pick-pack pontokba rendelni készüléket? (pl. COOP üzlet)
A mostani készülékemet amit kb. 2 éve rendeltem még lehetett.

(#72279) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. A korlátlan közösségi tartalmú mobilnet csomag (890Ft) érvényes arra az estre is ha pl. Facebookon megnézek egy Index cikket?

(#72280) Dilikutya


Dilikutya
félisten

A Telekom fogyatékos? Egy előfizum lejárt tavaly nyáron, Like tesómnak. Határidő előtt bementem, ügyintéző szerint rendben vagyunk. Következő héten mobilnet elmegy, átváltottak alap Dominora. Bemegyek, kérdezi, melyik ügyintézőnél intéztem. Mit tudom én, jobb szélső, vagy mellette ült, borostás gyerek, meg kell ezt is jegyezni? Nem tudja az előfizetést visszaállítani, mondjam le, kössek újat. Nem, nem akarok újat, csináld meg a régit. Nem, nem tudja. Mondom nem érdekel. Hátramegy, visszajön, de, tudja. Kérdezem rendben? Rendben. Hazamegy, kiderül, nem a régi Like-ot kapcsolta vissza, hanem az újat, a régit nem értékesítik. Tesómmal átbeszéltük, maradjon ez, elég neki, nekik meg meghaladja a képességeit. Pár hónap nyugi, majd kijön egy minimum dupla számla. Gyanús volt, de akkor volt a lagzija, még el is hittük. De a következő is nagy volt. Megnézzük, a Like-hoz tartozó kedvezményes számok törölve, rendes áron hívta őket. Panasztétel, jön a levél, 10000-et jóváírnak. Örülés, az első, kb. 3500 Ft-os számlát még jóvá is írták, de utána elfogyott a 10000 a 3500-ra. Most újra panasz lesz. Ja, és a Telekom épp új telefont kínál a lejárt előfizetésem mellé, mert kétszer sem sikerült megújítani. Harmadik próba nem lesz, tesóm a flottás kedvezményre vár a munkahelyétől, ezt meg felmondom az anyjukba.

Persze még nem ilyen stílusban tárgyaltam velük, de érik már. Másik projektem, röviden:

Mamám lelkes előfizetőjük. Alapcsomagra. Erre múlthónapban kiszámláztak neki egy Filmvilág csomagot is. Megnéztem, természetesen a benne lévő csatornákat már nem adták, de ez mindegy is, nem kértük. Telekomnál az ügyintéző azzal kezdi, biztos, valami promóció. Nem érdekel b+, tüntesd el, egyébként sem adtátok a csatornákat, ne promóciózz itt nekem. Ok, jóváírják. Erre az e havi számlán is ott van.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#72281) kali válasza hr2 (#72278) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem a "méret" lehet az ok, inkább a lánc/hálózat tekintetében eszközölt változás, mert megannyi kis újságos "bódét" (inmedio...stb.) is felkínál átvételi helyszínnek.

pana0017; szia, akkor nem, ha beágyazott/behivatkozott tartalomról van szó és új, más szerveren lévő oldalt kell megnyitni hozzá, mert akkor már nem a közösségi oldalt nézed.

(#72282) pana0017


pana0017
senior tag

Kamatmentes részletnél önkényesen lehet beadni nagyobb összegű előleget? Butaságnak tűnik, de én szívesebben fizetnék be a 160 ezres telefonból előre 80-at és utána fizetném a maradékot kisebb részletekben vagy rövidebb futamidőben.

(#72283) szabogabor10 válasza pana0017 (#72282) üzenetére


szabogabor10
veterán

Lehet, olyan formában, hogy előre befizetsz x havi törlesztőt, és utána x hónapig nem kell fizetned.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#72284) dptrsk válasza pana0017 (#72282) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ilyet nem lehet.

Akármennyi részletet befizethetsz előre, s jelzed, hogy a részletek elejéről vagy végéről "tűnjenek el" a számlák.

Ha az elejéről kéred, akkor x hónapig nem kell fizetned.
Ha a végéről, akkor pedig hamarabb kifut.
Közepéről is kérheted, bár annak nem sok értelme van.
Esetleg kérheted, hogy a páros sorszámú számlák legyenek kiegyenlítődve, így félre tudod tenni a részlet felét abban a hónapban, amikor nincs részlet, s a másik hónapban csak kipótolod.

(#72285) pana0017


pana0017
senior tag

Köszönöm a válaszokat. A másik kérdésem az lenne, hogy jó ideje Like díjcsomagban vagyok (a 100 órás, 50 mb nettel), ami a nővérem nevén van, mert annak idején ő volt még csak felsőoktatásban tanuló. Egyszer már meg lett újítva a 2 év, de már annak is tavaly valamikor le kellett volna telnie. Pár hónapja megkérdeztem egy Telekomban, hogy mennyi idő van még hátra belőle és mondta az ügyintéző, hogy már lejárt féléve, de amíg nem kapok sms-t örüljek neki. Most kaptam sms-t, de az áll benne hogy mutassak be diákot 30 napon belül különben áttesznek Eco XS-be. Két kérdésem lenne. Az sms alapján lehetséges, hogy "elfelejtették" hogy ez nekem már a 3. megkezdett 2 év lenne? Ha igen előtte átíratható a nevemre az előfizetés? (már csak nekem van diákom, nővéremnek nincs) Azért lenne fontos, mert a mostani Like díjcsomag nekem már nem megfelelő, akkor inkább váltanék Next S-re. Köszönöm előre is.

(#72286) #71835392 válasza Dilikutya (#72280) üzenetére


#71835392
törölt tag

Nem, csak annyi történt, hogy a Mattheisen féle gárda teljesen lezüllesztette a céget, úgy szerveztek át, hogy nagyjából az összes használható embert kirugták vagy ment magától a fizetéscsökkentés végett, ami mára lett a Telekomból az siralmas, számlázásilag, ügyfélszolgálatilag, műszakilag az ország legszarabb szolgáltatójává tették a céget.

(#72287) kali válasza pana0017 (#72285) üzenetére


kali
legenda

az illetékes (Soulfly842) is elmélkedett korábban a lezárt like átírásán, hogy elvileg nem látja akadályát; link, de a gyakorlati megvalósítás más kérdés, az csak akkor fog kiderülni - pláne így, hogy hivatalosan már lejárt a megszabott intervallum -, ha éles rápróbáltok.

kovlaj122; egy viszontos üzlet ügyintézőnek a hibájától odáig eljutni, amit te írsz, az azért erős túlzásnak tűnik...
igaz, minden ilyen alkalmat megragadsz, főként ha a műszaki részről van szó, akik olvassák a hozzászólásaidat a különböző témákban, azok megszokták már - már amennyire ez megszokható.

[ Szerkesztve ]

(#72288) prozodus válasza kali (#72287) üzenetére


prozodus
őstag

Topikgazdaként személyeskedni...Nade már megszokhattuk...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#72289) #71835392 válasza kali (#72287) üzenetére


#71835392
törölt tag

Nem fogok magyarázkodni, de közel sem egy esetből szűrtem le, hogy a Telekom egyre sz@rabb, sajnos ez egy évek óta tartó folyamat, azóta megy lefele a cég a lejtőn minden szempontból.

Műszakilag pedig elismerem, hogy az övéké a legjobb, legnagyobb kiterjedtségű 2g hálózat, valamint a leggyorsabb 4g is náluk van, és általában ők kapcsolják be először az újdonságokat a hálózaton. Viszont a 3gjük lefedettsége egy kalap kaki kezdetek óta, a 4gjük pedig jelerősségi, jelstabilitási problémákkal küzd, valamint sajnos már évek óta menetrendszerűen van náluk egy-egy nagyobb leállás kb fél évente. És ilyen régebben nem volt.

[ Szerkesztve ]

(#72290) kali válasza prozodus (#72288) üzenetére


kali
legenda

nem személyeskedtem, tényeket írtam csak le, amit már sokan mások is megtettek a kapcsolódó témákban - bár néhányan durvábban tették, bérkommentelő...stb. jelzőkkel is illették, annyira feltűnt nekik a dolog, de az már valóban probléma, viszont én ilyet nem tettem és nem is tennék.
akinek gondja van velem - vagy bárki mással ilyen téren -, annak adott a lehetőség, hogy jelezze az illetékeseknek a megfelelő témában, kivizsgálásra kerül.
a megszokhattuk akkor lenne igaz, ha valóban személyeskedő lenne a stílusom, de nem, tőlem ilyet nem látsz; link
én is írhatnám, hogy megszoktam már tőled a topikgazda mivoltom miatti gyakori támadást, de a topikgazdák jelentős része megtapasztalta már, hogy ez a poszt ezzel is jár, ez van, helyén kell kezelni a dolgot, hiszen ezt is vállaltuk.

kovlaj122; azt sokan nem vitatják - köztük én sem -, hogy a(z egy ideje) viszontos üzletek ügyintézőinek egy része problémás, nem kellően felkészült és/vagy csak az értékesítésre megy - anyagi érdekeltség okán -, ennek kapcsán sok gyakorlati tapasztalat is született már, jómagam is ezek táborát gyarapítom, én is leírtam, amikor nem megfelelően járt el az ügyemben egy partner üzlet dolgozója, de amikor panaszt tettem - nem ott, hanem direktben a központi csatorna egyikén -, akkor korrket módon és kellő részletességgel kivizsgálták, elismerték az igazamat, visszaállították a megfelelő állapotot az előfizetésen és még egy szép összegű jóváírást is kaptam, szóval magáról a cégről nem alkothatok rossz véleményt csak azért, mert egy partner üzletben dolgozó ügyintéző a saját anyagi érdekeltségét nézve járt el.
(külön történet, hogy valahol szinte rákényszerítik őket az alvállalkozók, de ez ne az ügyfelek problémája legyen.)
a 3g lefedettség sosem volt a legjobb a telekomnál, ez tiszta sor, a 4g/lte kapcsán viszont nem szoktam problémát tapasztalni, pedig nem csak budapesten mozgok, hanem szerte az országban.
holnap is megyünk a dunántúlra, konkrétan veszprémbe, de mivel többször is voltunk már arrafelé is, így nem mondom, hogy tesztelem - használni fogom persze -, mert tudom, hogy rendben van.

[ Szerkesztve ]

(#72291) St3ven


St3ven
addikt

ÁSZF változás, már előre félek.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#72292) kerxy


kerxy
senior tag

Sziasztok!

Ha egy készülék egyben lett kifizetve és én azt megveszem valakitől az aprón, azt már semmiképp nem tilthatják le ugye?

Köszi előre is

(#72293) SUPREME7 válasza kerxy (#72292) üzenetére


SUPREME7
őstag

Nagyon nem mindegy, hogy megvette drága előfizetéssel, és ugyan egyben kifizette a jelentősen kedvezményes árat, vagy listaáron, vagy dominó csomagban vette teljes áron.

Ugyanis a drága előfizetés mellett (mondjuk egy 200K-s telefont megvett 70K-ért) ugyanúgy letilthatják a telefont ha az előfizetés havidíját nem fizeti.

[ Szerkesztve ]

(#72294) kerxy válasza SUPREME7 (#72293) üzenetére


kerxy
senior tag

Köszi.
Kiderült, platinakedvezménnyel lett vásárolva, nem nagy előfizura, szóval szerintem nem lesz gond.

(#72295) kali válasza St3ven (#72291) üzenetére


kali
legenda

ami "vészes" változás lesz, azt már tudni lehet a korábbi számlákon írtakból.

(#72296) btz válasza kerxy (#72294) üzenetére


btz
addikt

Láttunk már éjjeli őrt nappal is meghalni, szóval ne igyál előre a medvebőrre! Engem is berángattak olyanba, amire azt mondták hogy az a tuti!

ⓑⓣⓩ

(#72297) Daffni2 válasza SUPREME7 (#72293) üzenetére


Daffni2
addikt

Szerintem a készüléket ilyen esetben semmiképp nem lehet letiltani.
Az a tulajdona,eladhatja,ha nem fizeti az előfizetést,bonthatják. a szerződést és terhelik a kötbért.

"Aki ad,az nyer"

(#72298) kali válasza Daffni2 (#72297) üzenetére


kali
legenda

tiltható a készülék;

Mindaddig, amíg a Díjfizetési határidő letelte után a tartozását nem fizeti meg, a Szolgáltató az Előfizetői (SIM) Kártyát nem kapcsolja ismét a Szolgáltatásába, valamint a Készüléket annak IMEI száma alapján felfüggesztheti. A kedvezmény igénybevételekor kötött megállapodás aláírásával létrejött tartozás-elismerés az esetleges behajtási eljárás során felhasználható.
forrás: link

(#72299) Daffni2 válasza kali (#72298) üzenetére


Daffni2
addikt

Benne van az ÁSZF-ben,de nem biztos,hogy megállná a helyét egy esetleges perben.

Mert ha a készülék adás vételi szerződéssel került az előfizető tulajdonába,akkor az a tulajdona azt csinál vele amit akar.

Nyilván a szolgáltató védi az érdekeit,és a visszaéléseket is igyekszik ilyen feltételekkel megnehezíteni, de nem egészen kerek a történet.

Azért kíváncsi lennék adott esetben hogyan döntene egy bíró.

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#72300) kali válasza Daffni2 (#72299) üzenetére


kali
legenda

szerintem egyértelműen megállná.
maga az előfizetői szerződéshez tartozó hűség - amihez a készülék kedvezményesen vásárolva kapcsolódik - ugyan nem zárja ki a készülék elidegenítését, de annak megtörténtével nem szűnnek meg arra vonatkozóan a szerződéses kötelmek és korlátok, amik a szolgáltató és az előfizető közötti megállapodáson alapulnak.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.