Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54701) Tav-Csoves válasza club1 (#54698) üzenetére


Tav-Csoves
őstag

Köszönöm szépen, akkor ezekszerint nincs feltételes - adott telefonszám miatti - hívásátirányítás? Ha jól értelmezem..

[ Szerkesztve ]

(#54702) Ákinard válasza polonic (#54700) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nekem azt mondták, hogy ezt személyesen helyben befizetve lehet megoldani...

(#54703) Keem1


Keem1
addikt

Hölgyek, urak! Adott egy folyószámlán és egy előfizető nevén két előfizetés, mindkettő hűségidővel. Kötbérmentesen lehetőség van újra külön bontani őket? Gondolom az előfizető személyén nem változtathatunk, de már azzal elégedett lennék, ha a két előfizetésről két külön csekk jönne, két külön lakcímre. Lehetséges?
Előre is köszi :R

U.i.: igen, sajnos szakítás...

[ Szerkesztve ]

(#54704) club1 válasza Tav-Csoves (#54701) üzenetére


club1
veterán

Feltételes hívásátirányításról a digitális telefonközpontoknál akkor beszélünk, ha a hívott fél nem vette fel egy darabig, vagy foglalt, vagy nem elérhető (utóbbi vezetékes szolgáltatásnál nem feltétlenül elérhető). Adott telefonszámról érkező hívás esetére vonatkozóról én nem tudok...

(#54705) Vangelis válasza Keem1 (#54703) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Igen.
1700 ft talán a díja.

Számlát is lehet kérni más címre, ha jól emlékszem. Vagy elektronikus.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#54706) Tav-Csoves válasza club1 (#54704) üzenetére


Tav-Csoves
őstag

Köszönöm, több kérdésem nincs! :R

(#54707) fepa96


fepa96
csendes tag

Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy december 29.-én a telekom alkalmazásban lemondtam a NetPlusz M csomagot, és azóta nincs mobilinternetem. Move S csomagban vagyok amihez járna 200mb internet. Amikor bekapcsolom a mobilnetet akkor csatlakozik de ha belépek a böngészőbe nem tölt be semmit. Telefonommal nincs baj mert teszteltem egy másik telóval és ott is ezt produkálta. Valaki járt már így közületek?

(#54708) Keem1 válasza Vangelis (#54705) üzenetére


Keem1
addikt

Köszönöm :)

(#54709) polonic válasza fepa96 (#54707) üzenetére


polonic
félisten

Fel kell hivni az ugyfelszolgalatot es visszakapcsoltatni veluk a netet.

(#54710) pepe091 válasza fepa96 (#54707) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Tárcsázóba írd be a *111# kódot majd aktiváld az LTE Alap NETszolgáltatást, ez visszakapcsolja a csomagban foglalt adatkeretet.
Ezek a menüpontok: 1-jelszó-2-2-1-1-6

(#54711) ForRedGlory válasza polonic (#54700) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Fogod, atutalod az osszeget, a kozlemenybe ird bele a vasarlasi szamlan levo szamlaszamot. Azt a jo hosszut es problema megoldva :)

(#54712) fepa96


fepa96
csendes tag

Köszönöm Szépen a gyors választ!! A problémám megoldódott. :)

(#54713) polonic válasza ForRedGlory (#54711) üzenetére


polonic
félisten

Erre mar gondoltam en is. Csak majd remelem, tenyleg tudjak dekodolni, hogy en mit akarok ezzel. :D

(#54714) kali válasza tothferenc (#54693) üzenetére


kali
legenda

a végösszeg már látható, arra viszont várni kell még néhány napot, hogy megtekinthető/letölthető legyen a számla.
nem lehet kikapcsolni.

(#54715) ForRedGlory válasza polonic (#54713) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Tudni fogjak, ha ott a szamlaszam :)

Mas: az elektronikus szamlakat minden ho 3-a es 8-a kozott toltik fel.

[ Szerkesztve ]

(#54716) Gedeon31


Gedeon31
addikt

A Telekom alkalmazásban ma megtalálható volt a múlt havi számlám és a törlesztés. Igen hamar felrakták és a bankkártyás fizetés igen jó dolog. El is tűntek a számlák.

(#54717) strcpy


strcpy
tag

Sziasztok!
Most az én szemem káprázik, vagy a T-nél közel kétszeresére emelték a mobilinternet tarifákat? Gondoltam upgradelek és veszek egy NetPlusz XL csomagot. Novemberben néztem, akkor 3GB-ért 2290 forintot kértek. Most ugyanez a honlap szerint 4490 forintomba kerülne. Nooormális? :Y

Ha ez hosszútávon így marad elgondolkodom a szolgáltatóváltáson.Az Origo miatt már úgyis érik...

(#54718) pepe091 válasza strcpy (#54717) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Most is 2290 Ft. Két ár szerepel: 2290 Ft-ba kerül akkor, ha már van internet a csomagodban és bővíteni szeretnél, ha még nincs benne net, akkor kerül 4490 Ft-ba. Ez eddig is így volt. :)

(#54719) polonic


polonic
félisten

Telekom gyorsfizetessel kifizettem a szamlaimat mar vagy 15 perce, de meg mindig rendezetlennek mutatja. Maskor szinte rogton rendezettnek mutatta oket fizetes utan. Kezdjek aggodni?

[ Szerkesztve ]

(#54720) kali válasza polonic (#54719) üzenetére


kali
legenda

néha kell egy kilépés és vissza be, hogy frissüljön a kimutatás.

(#54721) polonic válasza kali (#54720) üzenetére


polonic
félisten

Es tenyleg. Nem gondoltam volna, koszi.

(#54722) strcpy válasza pepe091 (#54718) üzenetére


strcpy
tag

Köszönöm a gyors választ! :)

Az alacsonyabb ár akkor is áll, ha én Domino NetPlusz M-ről váltanék szintén dominós XL csomagra?

(#54723) pepe091 válasza strcpy (#54722) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Nem. Dominón is csak akkor olcsóbb, ha alapból olyan csomagban vagy ami tartalmaz netet Pl a Surf..

(#54724) kali válasza strcpy (#54722) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem, domino esetén csak a surf az, amihez az olcsóbb árazású bővítőket aktiválni lehet.
késtem 1 másodpercet... :)

polonic; néha nem kell kilépni és úgy is frissül, máskor meg nem, a fene tudja az okát...

[ Szerkesztve ]

(#54725) strcpy válasza kali (#54724) üzenetére


strcpy
tag

Ismét köszönöm a gyors válaszokat. :DD
Akkor sajnos úgy tűnik, hogy nekem jobban megéri a második slotba netkártyát tenni.

(#54726) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Azért számítanak fel valamilyen díjat, ha a *126*-gal lekérdezem, hogy egy adott telefonszám melyik szolgáltatónál van?

(#54727) n@p@lm


n@p@lm
őstag

úgy látom vannak gondok a számlázással.
megrendeltem december hónapban az aranytárskártyás net & roll xs mellé a korlátlan böngészés és e-mail bővítőcsomagot ami a decemberi hónapra (és januárra is) 0 forintos promóciós díjjal lehetett igénybe venni.
na most pont annyival tűnik többnek a számlám mintha ezt a promó díjat nem engedték volna el.
már késő van telefonálni de holnap jól megszámlareklamálom.
telefonbeszélgetés van arról mikor az ügyintézőnél rákérdeztem hogy ez akkor most nulla forintos nekem, és ezt ő meg is erősítette.

(#54728) ForRedGlory válasza n@p@lm (#54727) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Esetleg nem lenne egyszerubb megvarni a szamlat, mielott latatlanban leugatod barkinek a fejet? :U Mellesleg az a promocio csak akkor 0 Ft, ha neten rendeled, mar ha jol remlik. Ugy birom az ilyen embereket...

(#54726) lugosi: Nem.

[ Szerkesztve ]

(#54729) lugosi válasza ForRedGlory (#54728) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Köszi!

(#54730) hurenzon válasza ForRedGlory (#54728) üzenetére


hurenzon
senior tag

Jaja csak ha neten rendelted.

(#54731) n@p@lm válasza ForRedGlory (#54728) üzenetére


n@p@lm
őstag

hey!
belém látsz, vazze?
valószínűleg kulturáltabban intézem a számlareklamációmat mint azt te hinnéd.
hogy nyugodtan alhass elmondom hogy a neten rendeltem. :)

(#54732) ForRedGlory válasza n@p@lm (#54731) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Akkor meg 0 Ft is lesz. Errol beszelek. Elobb vard meg a szamlat es utana reklamalj, mert csak magadbol csinalsz hulyet. :)

[ Szerkesztve ]

(#54733) n@p@lm válasza ForRedGlory (#54732) üzenetére


n@p@lm
őstag

ugyan miért csinálnék hülyét?
neked ez a vesszőparipád?
a netcsomagnak fix díja van, 2490 forint + 190 a duonet sim (nekem még annyi).
ehhez (tévedésből) hozzácsapták az opciós díjat.
holnap le le velük zsírozva.
ugyan már, ki hőbörgött?

szerk.
egyébként úgy néz ki nem ment át a lényeg.
nem először fordul elő hogy NEKEM kell telefonálnom (amit már kicsit unok) hogy elég gyakran gond van a számlázási rendszerükkel...

[ Szerkesztve ]

(#54734) [P]laci válasza lugosi (#54726) üzenetére


[P]laci
senior tag

itt minden infót megtalálsz! ;)

Katt: Számhordozással kapcsolatos információk lekérdezése

(#54735) Beca1990 válasza n@p@lm (#54733) üzenetére


Beca1990
senior tag

nálam is ugyan ez a helyzet...
elszámolták a korlátlan net havidíját, és persze neten rendeltem...

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#54736) AstraCDX


AstraCDX
senior tag

Sziasztok !

Tegnap bevásároltam egy Társkártya Net&Roll XS mobilinternet csomagot, Huawei E3372 USB modemmel .

Az USB modemet még ki sem bontottam, egyenlőre nincs rá szükség, mert a notebookban van beépített WWAN modem, a SIM kártyát azzal akarom használni .

Valami hiba lehet, mert a SIM kártyát a notebookba téve, nem tudom életre kelteni a mobilnetet .

A modem kezelő software (Skylight) azt írja nincs szolgáltatás .

Ha bemegyek a beállítások közé, már létrehozott magának egy T-Mobile HU profilt, APN is kitöltve (internet) .

Ha kitörlöm a profilt, akkor a Skylight újraindításakor újra létrehozza magának, és ki is van töltve adatokkal .

Kézi hálózatkereséssel 5 hálózatot talál *voda HU (3G), *voda HU (2G), TelenorH (3G), TelenorH (2G), THU (2G) .

Szerintem működnie kellene, de nem műxik .

Lehet, hogy SIM kártyámhoz, nincs hozzárendelve a szolgáltatás, vagy valami általam ismeretlen módon aktiválni kellene ?

Tudtok valami segítséget adni az induláshoz, vagy próbáljam a 1430 ÜSZ-t zaklatni ?

Üdv.

Astra

(#54737) petipetya válasza AstraCDX (#54736) üzenetére


petipetya
nagyúr

Nálam a telóban az "internet.telekom" APN-el működik a net. Ezzel próbáltad már?

"nincs rá lezsóidő"

(#54738) migabi24 válasza pepe091 (#54678) üzenetére


migabi24
nagyúr

Akkor miért kérnek mindenütt pénzt első körbe nem is keveset? Mindenütt azt mondták csak ha a telekomtól vettem a telefont akkor ingyenes a csere

(#54739) AstraCDX válasza petipetya (#54737) üzenetére


AstraCDX
senior tag

Igen próbáltam, azzal sem megy, sőt ha átírom "internet"-ről "internet.telekom"-ra, akkor Skylight újraindításánál létrehoz egy másik "T-Mobile HU1" profilt amiben az APN "internet" lesz .

Tehát valaki ott a "háttérben" beírkálja a beállításokat, de azzal sem lát térerőt, és nem is műxik .

De szerintem bármi is legyen oda írva, a Skylight-ban térerő jelzésnek lenni kéne, nálam most csak 5 piros emelkedő vonal van, és a "Kapcsolódás" gomb szürke .

A T-Mobile HU profilban van helye Felhasználónévnek, és Jelszónak is . Azt ki kéne tölteni, vagy üresen is jónak kéne lennie ?

Illetve van ott még egy "PDP típusa" ami nálam "IP" . Az jó lehet ?

Üdv.

Astra

(#54740) petipetya válasza AstraCDX (#54739) üzenetére


petipetya
nagyúr

Ezekre a többiek tudják majd a választ. Mindenesetre ha a sim-et telefonba téve sincs térerő, akkor valami gebasz van vele.

"nincs rá lezsóidő"

(#54742) club1 válasza AstraCDX (#54736) üzenetére


club1
veterán

Próbáld meg az E3372-es modemmel is, lehet hogy nálad nincs 3G, a modemed meg legalább biztosan tudja a 4G-t.

(#54743) AstraCDX válasza petipetya (#54740) üzenetére


AstraCDX
senior tag

Igen volt telefonban is .

Először telefonba tettem, hogy PIN kódokat megváltoztassam, és valóban ott sem jött be a térerő .

Nem tudom van-e köze hozzá, de az ÜSZ azt mondta, mikor vettem, hogy ezzel telefonálni nem lehet .

Üdv.

Astra

(#54744) club1 válasza AstraCDX (#54743) üzenetére


club1
veterán

Telefonálni tényleg nem nagyon lehet velük, de attól még mint adatkártyák, működnek telefonokban is.

(#54745) Teko001 válasza AstraCDX (#54743) üzenetére


Teko001
őstag

Viszont a telefonnak legalább egy 2G-t látnia kellett volna (ha csak nem valami kínai webshopos, ami esetleg nem támogatja). Próbáld meg szerintem is a modemmel, ha azzal se megy, vidd vissza. Szerintem előfordulhat, hogy valamit nem jól regisztráltak be, és emiatt ne engedi fel a hálózatra

[ Szerkesztve ]

(#54746) bandi0000


bandi0000
nagyúr

hali
lenne 1-2 kérdésem ami felmerült bennem

Egyrészt, a telefonomon van biztosítás, mi van akkor ha akkor történne vele valami, amikor már t-mobilba nem kapható ez a telefon?

Illetve ezzel kapcsolatba olvastam hogy az utolsó forgalmazási áron számolják be új készülékbe, de itt se tiszta minden, tehát 20% önerő kell de akkor az új készülék árát néznék, vagy az enyémnek az utolsó árát?

És más kérdés, tavaly vettem előfizetés hosszabbítással a telefont részletfizetéssel, ami 2 hónap múlva lejár, tudok venni másik telefont? vagy csak más nevére, esetleg máshol?

Xbox One: bandymnc

(#54747) dptrsk válasza bandi0000 (#54746) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

hello
A biztosítás tudtommal nem 20%, hanem meg van szabva minden árkategóriára egy fix összeg.
itt le van írva: [link]

Ha már nem kapható megnézik a legutolsó árát és a jelenlegi kínálatból választhatsz hasonló áron(kisker árat néznek, nem azt amennyiért te vetted). Ha jól tudom +-10% lehet összegben az új készülék.

Lejárat előtt 3 hónappal már lehet készüléket venni.
Szerintem vehetsz készüléket ugyanerre a telefonszámra, az a lényeg, hogy ha megint részletre vennéd érdemes előtte a 2 maradék részletet kifizetni, mert ha van folyamatban részletfizetésed, akkor csoportvezetői jóváhagyás kell.
Ha nincs részletfizetésed minden további nélkül adnak neked újra részletre, ha eddig minden rendben volt. Ha ki akarod fizetni egy összegben a telefont, akkor a folyamatban levő részlet is maradhat szerintem.

(#54748) Teko001 válasza dptrsk (#54747) üzenetére


Teko001
őstag

Egyébként ugye az Apple termékekkel mindig máshogy viselkedik a Telekom. Jelen esetben, ha már nincs benne a kínálatban mit csinálnak? Kapsz akkor is egy refurbished-et?

(#54749) bandi0000 válasza dptrsk (#54747) üzenetére


bandi0000
nagyúr

a 20% ot onnan tudom hogy mikor megvettem a telefont be is vizeztem és 20% önerővel cserélték :D

Ezt a nettó árat mire is érted, tehát ha másik készüléket kellene választanom akkor a nettó árat kéne kifizetnem, vagy a mostani telefonom nettó árát számolnák ?

A részletfizetés most márciusba lejár de csak április májusba lesz az a telefon amit akarok szóval részletfizetés addigra lejár, viszont az előfizetésem nem, az csak jövőre, tehát akkor nem is vehetnék addig amíg nem jár le az előfizetés -3 hónap?

Xbox One: bandymnc

(#54750) dedike válasza ForRedGlory (#54711) üzenetére


dedike
addikt

Jó, hogy jöttél... :DDD

Ezt eddig miért nem mondta senki? :Y

Különben pedig.. :R

Jó szerencsét!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.