Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54351) madle


madle
őstag

He van egy Like S díjcsomagom, melyen van még 1 év hűség, azt attól átválthatom a nagyobb Nest S csomagra? Vagy ilyenkor is kell kötbért fizetnem?

(#54352) pepe091 válasza madle (#54351) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Átválthatod, de arra figyelj, hogy ha a Like-on lévő hűség készülékvásárlással együtt lett kötve, akkor a Next S-nél is a drágábbik készülékes árat kell fizetned.

(#54353) madle válasza pepe091 (#54352) üzenetére


madle
őstag

Nem nem, készülék nélkül volt a Like S, azért is gondoltam, hogy a 6500Ft belefér a korlátlan beszélgetésre még :)

(#54354) HofiZoli válasza Blackmirror (#54350) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Az volt a kérdés, használja-e az LTE-t. Igen, használja..
Bőven elég navigálásra, plusz még amiket felsoroltam.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#54355) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Van egy Domino 5 dijcsomagom es elegge kellemetlen ez a napinet opcio mert ha veletlen egy tized mp-re is aktivalodik az adatkapcsolat a telon maris levesz 195 Ft-ot pedig nincs ra szuksegem csak veletlen rabokok az adatatvitel gyorsgombjara es persze egybol maszik le mindenfele...
Valamilyen modon ezt ki lehet kapcsolni?

Koszonom a segitseget! :R

Üdv, Balázs

(#54356) dptrsk válasza gooool (#54355) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

MyTmobilban vagy a 1430on kikapcsolhatod.

(#54357) vgyuri válasza gooool (#54355) üzenetére


vgyuri
őstag

"-GONAPINET"-et sms-ben küldd el a 1430-ra.

[ Szerkesztve ]

(#54358) farkzoli válasza farkzoli (#54296) üzenetére


farkzoli
tag

Na sikerült a Kaiseren is beizzítani a mobilnetet az új simmel, a wnw apn használatával (az internet apn-el egyáltalán nem csatlakozik) Van 2-3 Mb/s letöltés, de a feltöltés változatlanul 20-50 kb/s :F

[ Szerkesztve ]

(#54359) South Velen


South Velen
addikt

Sziasztok!

Egy sürgős kérdés!

Ha a rendelésem Jóváhagyás alatt státuszban van, de személyes átvétre kértem egy T-boltba, és megrendeléskor azt írták tegnaptól átvehető (tegnap rendeltem) akkor most átvehető vagy nem?

Előfizuról van szó.

(#54360) South Velen


South Velen
addikt

Illetve még egy kérdés, előfizetéssel rendelt telefont átvétel előtt minden következmény (kötbér, stb) nélkül lemondhatok, ugye? Illetve ha csak simán nem megyek érte, sincs szankció?

(#54361) lugosi válasza South Velen (#54360) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Az elsőre igen, ha írja, hogy átvehető, akkor már mehetsz érte. A másodikra, elállási jogod van nem csak a termék átvétele előtt, hanem utáni időre is, tehát a vásárlástól minden további nélkül elállhatsz (pl nem veszed át, vagy átveszed vagy visszaadod).

(#54362) ForRedGlory válasza lugosi (#54361) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Biztos vagy te abban, hogy atveheto? :U

A jovahagyas alatti statusz azt jelenti, hogy meg ellenorzik a megrendelest es ha kell kaucio, akkor csorog a telefon es fizetni kell... Ha jovahagytak, akkor jon a szallitas alatt statusz, es ha beerkezett T-Pontba akkor kap SMS-t hogy atveheto.

Ne kuld mar be T-Pontba a szerencsetlent tevesen...

[ Szerkesztve ]

(#54363) South Velen válasza lugosi (#54361) üzenetére


South Velen
addikt

Nagyon köszönöm a választ.

Akkor elég bugyuta a t automata rendszere, hogy azt írta, tegnaptól átvehető.
Igen, az elállási jogról tudok, csak azt hittem előfizetés esetében kicsit komplikáltabb a dolog, de akkor ha a tollammal nem írok alá semmit, akkor nem lesz következménye, ha jól értelmezem.

Köszi!

(#54362) ForRedGlory: én úgy értelmeztem a válaszát, hogy meg kell várnom, míg a státusz Átvehető lesz.

[ Szerkesztve ]

(#54364) 313313 válasza South Velen (#54363) üzenetére


313313
addikt

Kivéve ha céges vásárlás, mert csak magánszemélyeknél él a 14 nap...
Valaki írta, hogy ismerőse visszaküldött 1-2 telefont, amit előfizura vett, onnantól tőle mindig bekértek nagy előleget, ha alá akart írni hűséget...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#54365) ForRedGlory válasza South Velen (#54363) üzenetére


ForRedGlory
félisten

En meg nem ugy ertelmeztem :) Mivel azt kerdezted, hogy atveheto-e, arra irta hogy igen. Akkor lesz atveheto, amikor irtam.

(#54366) South Velen válasza ForRedGlory (#54365) üzenetére


South Velen
addikt

Köszi neked is. :R

Gondolom ma nem foglalkoznak ezzel, úgyhogy legkorábban hétfőre számítok így.

[ Szerkesztve ]

(#54367) lugosi válasza ForRedGlory (#54362) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ezt írod: "ha beerkezett T-Pontba akkor kap SMS-t hogy atveheto"

Rakd már össze azt, amit kérdezett, meg amit te írtál. T-pontba kérte, és azt kapta vissza, hogy átvehető. Ahogy te is írod. Tehát valószínű, hogy ott van raktáron a T-pontban. És azt írja, hogy átvehető. Ennél hogyan válik szerinted mégis átvehetőbbé?
Tehát nem fog beérkezni T-pontba, mert már ott van... Ezért átvehető...

Értem én, hogy mostanában küldetésednek tekinted a topikban az általad alappal vagy alaptalanul tévesnek vélt információk kiszűrését, de kis gondolkodással az ilyen vakriasztások kiszűrhetők lesznek.

(#54368) South Velen válasza lugosi (#54367) üzenetére


South Velen
addikt

A rendelés státusza Jóváhagyás alatt.

De amikor tegnap megrendeltem, azt írta ki a rendszer, hogy december 26-tól 5 napon keresztül átvehető.

Balf*sz T-mobile rendszere miatt ne vesszetek össze. :)

[ Szerkesztve ]

(#54369) lugosi válasza South Velen (#54368) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Igazad van, de ezen: "december 26-tól 5 napon keresztül átvehető" szerintem nem nagyon van mit magyarázni. Szerintem az átvehető azt jelenti, hogy át lehet venni. De persze az is lehet, hogy tévedek. Szerintem várj egy hétfő délutánig, akkor telefonálj az ügyfélszolgálatra, hogy akkor mi van, mert kedden lejár az 5 nap.

(#54370) slice14


slice14
veterán

Sziasztok

Ha Bemegyek a T-hez és igények egy sim kártya frissítést, akkor szerintetek már TELEKOM HU-t írna ki az N5-öm. Mert ahogy észre veszem, ez magától nem fog át állni. Vagy már kérjek nfc-s sim-et? Amúgy nem hivatalosan életre lehet kelteni a mobiltárcát? Mert ez a kivételezés eléggé undorító.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#54371) dptrsk válasza slice14 (#54370) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

NEM SIM függő a dolog!
Ha Telekom HU-ként kötötted a szerződést, akkor Telekom HU-t ír ki.
Ha még régen T-mobilosként T-mobil-t.
itthon van egy régi Move XS és egy új Move XS is, az új Telekom HU, a régi 2 éves T-mobil H, pedig a réhi NFC SIMes.

(#54372) slice14 válasza dptrsk (#54371) üzenetére


slice14
veterán

Akkor az előző kártyám miért állt át TELEKOM HU-ra? Csak telefon csere miatt csereltettem sim-et. Lusta voltam mókolni a kártyával. Haveromnak is N5-e van. T-Mobile-osként kötött ő is szerződést és neki már TELEKOM HU-t ír. Ő mondjuk vágatta a sim-ét.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#54373) bobooo


bobooo
addikt

Sziasztok,
dec 12-én adtunk le a szervízbe egy iPhone 5S-t, mert mozgott a kijelző (nem volt leejtve meg semmi) és a határidő a mai nap jár le. De a szervíz ma nincs nyitva csak Hétfőtől Péntekig, miközben ez a 15 napos garanciális javítási idő lejárt ma. Ilyenkor mi a teendő? Lehet egyáltalán valamit tenni ellene?

Mondjuk elég érdekes ez a Trés ügyintézés... A csajszi bepipálta, hogy nem érzékelte a hibát a szervíz lapra miközben érzékelte :W És alapból azt mondta rá kipróbálás nélkül, hogy 90k lesz a javítás, mert esés általi próbléma :W

Köszi a válaszokat elöre is :R

(#54374) dptrsk válasza bobooo (#54373) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

15 napra TÖREKEDNI kell, 30 napon belül illik megcsinálni, de az se kötelező.

(#54375) dptrsk válasza slice14 (#54372) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az kimaradt, hogy szerintem a régi előfizukat lassacskán pakolják át Telekom HU-ra, de ez elég időigényes, nekem a másik SIM tuti, hogy a végén fog csak átállni, mert elég friss az is...

(#54376) r3dsnake válasza bobooo (#54373) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Nincs ilyen, hogy 15 napos javitasi ido. Az, hogy eszlelte-e a hibat, tokmindegy, nem o biralja el. Nalam is azt pipaltak altalaban.

[ Szerkesztve ]

(#54377) slice14 válasza dptrsk (#54375) üzenetére


slice14
veterán

Hétfőn azért benézek a T-hez.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#54378) SG3rg0


SG3rg0
őstag

Sziasztok!

Sat tv-t akarok beköttetni a második box ára mennyibe kerül? Él még ez a bekötési tablet akció?

(#54379) dptrsk válasza SG3rg0 (#54378) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

esetleg itt tudnak segíteni

(#54380) ForRedGlory válasza lugosi (#54367) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Okes, legyen igazad. En meg minden nap ilyennel foglalkozom. Menjen be es majd max koppan.camig jovahagyas alatt all, a kutya sem fogja neki odaadni.

(54374) pietrasko: ja, ez is olyan, mint az, hogy azt hiszik paran, hogy harom javitas utan kerhetnek cseret :DDD

[ Szerkesztve ]

(#54381) syl5 válasza dptrsk (#54371) üzenetére


syl5
őstag

Nekem telekom-ot ír ki az 5 éves előfizetés, egy hónapos sim-el.

Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!

(#54382) kali válasza farkzoli (#54358) üzenetére


kali
legenda

internet.telekom az újabb apn.

pietrasko; inkább nem csak sim kártya függvénye, de a szerződésé sem ilyen szinten, azonos sim kártyával az iphone 5s az utóbbi időben már telekomot írt nekem, most a note 4 megint t-mobile h, pedig csak a készülék változott, ráadásul mind a kettő t-s.

[ Szerkesztve ]

(#54383) slice14 válasza syl5 (#54381) üzenetére


slice14
veterán

Én 2012-ben váltottam előfizetésre és most májusban cseréltettem sim-et az N5 miatt. Az előző sim-em, csere előtt 2 hónappal állt át.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#54384) kali válasza ForRedGlory (#54380) üzenetére


kali
legenda

bármikor lehet kérni kicserélést a kijavítás helyett, más kérdés, hogy elsődlegesen kijavítást fognak eszközölni, ha azzal szemben a kicserélés aránytalan többletköltséggel járna, de három sikertelen javítás után már a bírói gyakorlat alapján is simán átvihető a kicserélés, pláne ha azonos hibával lett eredménytelenül javítva háromszor adott termék.

(#54385) gooool válasza vgyuri (#54357) üzenetére


gooool
őstag

& pietrasko:

Köszönöm a segítséget, le is tiltottam. :R

[ Szerkesztve ]

Üdv, Balázs

(#54386) ForRedGlory válasza kali (#54384) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Hat persze, kerni barmit lehet. A Telekom kizarolag akkor cserel, ha a javitas aranytalanul magas koltseggel jar, vagy nem javithato a keszulek. Ellenkezo esetben hiu abrand ilyet kerni. Kicsit eros az, hogy barmikor lehet kerni, hiaba volt ketszer szervizben addig.

Milyen biroi gyakorlatrol beszelsz? Linkelj mar egy jogszabalyt errol, koszi...

[ Szerkesztve ]

(#54387) Ákinard válasza dptrsk (#54375) üzenetére


Ákinard
aktív tag

Nekem egy külföldi út után állt át Telekom HU-ra a Motorola Defy. Kifelé menet még T-Mobile H volt, hazafelé első feljelentkezéskor már Telekom HU lett.

(#54388) kali válasza ForRedGlory (#54386) üzenetére


kali
legenda

telekom sem áll a jogszabályok és az illetékes döntéshozók felett, szerencsére...
az olyan bírói gyakorlatokról, amikor jogi útra terelték az ügyet, mert a forgalmazó úgy gondolta, hogy neki bármi/mindent szabad, de szerencsére bebizonyosodott, hogy ez nem így van.
nem erős, bármikor lehet kicserélést kérni illetve akár még menet közben is áttérhet egyik szavatossági jogról a másikra, persze meghatározott feltételek mellett.

3. Termék javításával, cserére vonatkozó igénnyel kapcsolatos kérdés. Már harmadjára vitte vissza a terméket, de már szeretne cserét kérni. Megteheti-e?

Válasz:

A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 306. § (1) bekezdése értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Polgári Törvénykönyv rendelkezése nem határozza meg, hogy mennyi hibajavítás után igényelheti a termék kicserélését. A kialakult gyakorlat szerint kétszeri sikertelen hibajavítás után is már kérheti, hogy áttérhessen a másik szavatossági jog érvényesítésére, tehát kérheti a termék cseréjét. A Ptk. 306/A §-a kimondja, hogy a jogosult a választott szavatossági jogáról a másikra térhet át és tekintettel arra, hogy a gazdálkodó szervezet magatartása, jelen esetben a termék többszöri sikertelen kijavítása illetve azt követően további hibák előkerülése ilyennek tekinthető, adott rá okot, hogy a javítás helyett a kicserélést kérje, így az áttéréssel okozott kárt nem követelheti Öntől.
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 150/2003. (IX.22) Korm. rendelet szerint a jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez. Ennek értelmében szavatossági igényét, a cserét illetve a vételár visszaadását a kereskedőtől követelheti közvetlenül.

forrás; link
az azóta bekövetkezett jogszabályi módosítások is vitték tovább ezt a vonalat.

A törvény előírását a gyakorlatba átültetve lényegében az a sorrend állítható fel, hogy amennyiben a javítás egyáltalán lehetséges, akkor ezt kell előnyben részesíteni, mert ez általában lényegesen olcsóbb a cserénél. Felmerül a kérdés, hogy hány javítást kell a fogyasztónak eltűrni? Erre vonatkozóan a jogszabály nem intézkedik, ezért a következőt szoktuk javasolni a hozzánk forduló panaszosoknak: Ha a forgalmazó felajánlja a termék javítását, azt az első meghibásodás alkalmával el kell fogadni, mert ennél több nem kényszeríthető ki. A második meghibásodás után célszerű elfogadni a javítást, hiszen előfordulhat, hogy bár első alkalommal nem volt sikeres a javítás, másodszor sikerülhet. A harmadik meghibásodást követően azonban további javítást már nem kell elfogadni, mert valószínűtlen, hogy kétszeri sikertelen javítás után a harmadik sikeres legyen. Ilyenkor a termék cseréjét javasolt kezdeményezni.

forrás; link]

sok ilyet lehet még linkelni, de maga is találsz, ha használod a keresőt.

(#54389) dedike válasza lugosi (#54367) üzenetére


dedike
addikt

Nem vehető át, teljesen igaza van ForRedGlory-nak! (Mellesleg max. a stílusa hagy némi kívánnivalót maga után, a tudása egyáltalán nem.... :N )

Amíg jóváhagyás alatt van (sőt, amíg kiszállítás alatt van), addig biztosan nem vehető át, legyen bármi odaírva az alatta lévő sorba.... ;)

Jó szerencsét!

(#54390) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Érdekes a t-pont hozzáállása a webshopos rendeléshez.

Rendeltem használt készüléket. Pár darabot, meg dominóval is.

Azt mondták, hogy a futár faxa kivan a sok csomaggal :), hogy egy névre ennyit kell kihoznia.

Mert állítólag valaki sokat rendel. (nem én, csak hasonló nevű ipse), általánosítanak.

Ok, hogy nincs belőle hasznuk. De akkor ne legyenek átvevőpont.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#54391) szabogabor10 válasza Vangelis (#54390) üzenetére


szabogabor10
veterán

Az egész "átvevőpontság" rájuk van kényszerítve. Semmi hasznuk nincs belőle, de muszáj csinálniuk. Mondjuk ha nem ilyen "magyaros" lenne az ügyintézők alapbére, nem lennének ennyire ellenszenvesek, de ez már egészen más kérdés...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#54392) lugosi válasza Vangelis (#54390) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Aha, nem te, hasonló nevű 😁

(#54393) szabogabor10 válasza lugosi (#54392) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mondjuk szerintem sincs szó névtévesztésről. :D

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#54394) ForRedGlory válasza dedike (#54389) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Persze, hogy felkapom a cukrot, ha meg valaki nekiall magyarazni es nem hiszi el, amit irok. Legyen karacsony vagy barmi mas ;]

Amugy is kifejezetten erzekeny vagyok az ilyen teves tajekoztatasokra. Ha tudnatok hol dolgozom, megertenetek, de ez mar nem ide valo.

[ Szerkesztve ]

(#54395) btz válasza ForRedGlory (#54394) üzenetére


btz
addikt

"Amugy is kifejezetten erzekeny vagyok az ilyen teves tajekoztatasokra. Ha tudnatok hol dolgozom, megertenetek, de ez mar nem ide valo."

Meterológus vagy? :D

ⓑⓣⓩ

(#54396) Dákesz


Dákesz
tag

Sziasztok leghamarabb mikor tudok keszuleket cserelni illetve meghosszabitani a szerzodest?arany szintu vagyok

(#54397) Teko001 válasza Dákesz (#54396) üzenetére


Teko001
őstag

3 hónap a lejárat előtt

(#54398) Vangelis válasza lugosi (#54392) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Adtak róla személyleírást. Nem én voltam....

Én elhiszem, hogy gáz ez nekik. De mégiscsak a telekomtól kapják a fizetésüket. Már ami marad a vállalkozó hasznán kívül.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#54399) palee69


palee69
senior tag

Nálatok is elfogytak a használt cuccok?

(#54400) Kbali válasza slice14 (#54370) üzenetére


Kbali
nagyúr

Mobiltárcához szerződés kell még mindig, különben hogy fizetnél vele. És nem a sim nfc-s, hanem a titkosításhoz szükséges alkalmazáshoz kell a csere.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.