Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Szerettem volna a telekom iphone alkalmazáson keresztül befizetni kártyával a számlámat tegnap, 2x is végigcsináltam a dolgokat, de nem ment, bankkártyámról sem emelt le pénzt. Most online próbálkozom, hogy bankkártyával fizessek, de egy olyan ablak fogad, ami ezt írja ki:
"Jelenleg a fizetési rendszer visszajelzésére várakozunk a művelet sikerességéről."
És nem nagyon megy tovább. Más tapasztalt ilyet? Sanszos akkor van egy ki gubanc a telekom online fizetési rendszerében? Csak nem akarom, hogy csesztessenek a fizetéssel, 2-3 napja lejárt a határidő.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja