Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48201) dptrsk válasza peugeotmate (#48200) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Én nem tudok olyanról, hogy lenne netes követés, ha telemaxba viszik, akkor a telemax honlapján van követési lehetőség. Ha a Telekom szervizeli, akkor be kell menni és megkérdezni, vagy telefonon, ha eléred őket.

Ja és a Telekom is van, hogy elfelejt SMS-t küldeni...

[ Szerkesztve ]

(#48202) zoli62 válasza dptrsk (#48197) üzenetére


zoli62
addikt

Szerintem igen, nem csak Nexthezhez köthető, nem láttam olyat, hogy más díjcsomagokat kizárna a Duplanet 400.

(#48203) club1 válasza dptrsk (#48197) üzenetére


club1
veterán

A teljes havidíjas ÁSZF-ben két kizárás van Duplanet 400-ra:
A Duplanet 400 kedvezmény nem vehető igénybe a Next S, Next M és Next XL Aranytárskártya díjcsomagokhoz.
A Music díjcsomagokhoz a Music opció vagy a Duplanet 400 kedvezmény nem vehető igénybe.

(#48204) peugeotmate válasza dptrsk (#48201) üzenetére


peugeotmate
őstag

Telemax jó ötlet volt! :K Köszönöm. Ott részletesen dokumentálva, hogy mi történt. Tegnap este került a UPS-hez, úgyhogy még időben vannak.

meg

(#48205) repvez


repvez
addikt

A move M aranytárskártya az mit takar? Mert nekem arany fokozaton vagyok a T-nél ,de flottás dijcsomagban, akkor hogy választhatom ezt az opciót? vagy tudnám érvényesiteni ilyen feltételekkel a flottást? Mert ugyan ugy 100%-ban lebeszélhető és 200mb adat van a netre és 3500 a havidij. És ennél az opciónál 20k val olcsóbb lene a készülék amit kinéztem Huawei P7.

(#48206) pepe091 válasza repvez (#48205) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Aranytárskártya. Arany vagy paltina szintű előfizetés (ez otthoni is lehet) mellé lehet igényelni. Önmagában nem lehet használni.

(#48207) Martin107


Martin107
tag

Telekom ingyen kicseréli a normál simet mikro simre?

(#48208) csako válasza Martin107 (#48207) üzenetére


csako
veterán

Igen, pár napja ingyen cserélték nekem :)

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#48209) repvez válasza pepe091 (#48206) üzenetére


repvez
addikt

oké, ez hogy muxik a gyakorlatban? Mert nekem van T-s előfizetésem a Faternak csak kártyás előfizetése a vezetékes meg inviteles, a bátyámnak ughyan olyan mint az enyém.HA most a bátyám előfizujához mint társkártyásként igényelhetnék én ezt a fajtát, ugy hogy megtartom a mostani comagomat számomat?
A főkátyára van valamilyen hatása ez a társkártya vagy miként müködik?

(#48210) Martin107 válasza csako (#48208) üzenetére


Martin107
tag

Számít az, ha feltöltőkártyás vagyok?

(#48211) hvaskogabor


hvaskogabor
csendes tag

Sziasztok! Vett valaki online telefont mostanában? Elvileg lehetett hozzá kupont kapni, amivel csak egy ezres a beagle txt e-könyv olvasó. Már 2 hete megvan a telefon, amikor vettem, a honlapon írták, hogy hamarosan kapok kuponkódot, de eddig semmi, és a honlapról is eltűntek az információk.

(#48212) repvez válasza hvaskogabor (#48211) üzenetére


repvez
addikt

Ez mikortól él/t az akció ,mert én 1-2 hónapja vettem telefont 2-t is,de egyikhez sem jött kód.

(#48213) 313313 válasza repvez (#48212) üzenetére


313313
addikt

Augusztus 1 és 31 között volt az akció, viszont pontosan nem emlékszek, hogy előfizetéses készülékre, vagy feltöltősre is élt...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#48214) hvaskogabor válasza 313313 (#48213) üzenetére


hvaskogabor
csendes tag

Én 26-án vettem egy előfizetésest. Asszem 1430 lesz. Még annyi, hogy milyen formában kellett jönnie a kódnak? SMS? Levél? Mail?

[ Szerkesztve ]

(#48215) kali válasza repvez (#48212) üzenetére


kali
legenda

szia(sztok),

amit hvaskogabor írt, az augusztus 31-ig élt, de nekem úgy rémlik, hogy a megfogalmazás alapján az új előfizetéssel rendelt készülékekre vonatkozott csak.

(#48216) repvez válasza repvez (#48209) üzenetére


repvez
addikt

Erre valakinek ötlete, hogy igénybe tudjam venni a kedvezményt,de mgse kelljen más tarifát vagy számot kapnom hozzá?

(#48217) djculture válasza hvaskogabor (#48211) üzenetére


djculture
félisten

Nem minden telefonhoz járt és csak előfizetéseshez.

(#48218) dptrsk válasza repvez (#48205) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A te csomagodban azert dragabb a keszulek mert specialis csomagod van.

(#48219) csako válasza Martin107 (#48210) üzenetére


csako
veterán

Eszerint mindegy mi vagy.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#48220) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Üzletben olcsóbb mint 15% kedvezménnyel ONLÁNy.....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#48221) Zeki válasza Vangelis (#48220) üzenetére


Zeki
nagyúr

:)

(#48222) pepe091 válasza repvez (#48209) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ha a bátyád is legalább arany szinten van, akkor ahhoz már lehet kapcsolni egy aranytárskártya előfizetést is. Viszont ilyenkor a te előfizetésedet is neki fogják számlázni. A számmegtartás szerintem megoldható, de ebben nem vagyok biztos.

(#48223) repvez válasza pepe091 (#48222) üzenetére


repvez
addikt

A számlázás még nem is lenne olyan nagy baj,de ha a tarifacsomag is megváltozik az már nagyobb gond,mert csoporton belül ingyenes a hivás most nekem és azon kivül is a havidij 100%-át. igy 3500-nál nem fizetek többet egy hónapban ,de ha a társkártyás tarifát kellene használnom akkor az már növelné a kiadásaim.

(#48224) varsam válasza Vangelis (#48220) üzenetére


varsam
őstag

Üzletben CSAK egy összegben: 30.160
Üzletben részletre: 0 + 24x1590 (= 38160)
Online: 0 + 24x1270 (= 30480).

[ Szerkesztve ]

(#48225) lugosi válasza repvez (#48223) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hogy ne változna meg a tarifacsomag, mikor átmész abba a tarifacsomagba.

Mivel már nem leszel a korábbi csoportban, a csoporton belüli ingyenes beszélgetést is elveszted.

(#48226) pepe091 válasza repvez (#48223) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Akkor minek akarsz aranytárskátyás díjcsomagra váltani? Nem értelek...

(#48227) Tomy007


Tomy007
tag

Hali

Nem régiben váltottam domino surf dijcsomagra, s észre vettem hogy a viber alkalmazás nem megy, gondolom ebből adódóan tiltva van ha jól éretelmezem ?
Kérdés tehát ha dominos vagyok, milyen megoldással tudom használni a voip szolgáltatásokat ?

Köszi előre is.

(#48228) repvez válasza pepe091 (#48226) üzenetére


repvez
addikt

Próbálom megtalálni a lehetőséget, hogy egy készüléket olcsobban meg tudjak venni mint ami alapból lenne. Mert lecsúsztam az akcióról ami online 20% kedvezmény volt .De már nagyon le kéne cserélnem a mostanit,de hasonló tudásban és árban nem találok készüléket mint ami a P7es volt.

(#48229) dedike válasza hvaskogabor (#48211) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Tegnap beszéltem egy nagyon kedves hölggyel, akitől azt az információt kaptam, hogy folyamatosan küldik a kuponokat, de azt egy program generálja, nekik nincs ráhatásuk a gyorsaságra. Elmondása szerint eddig két hét alatt mindenki megkapta, egyébként szept. 30. a határidő.

Én is várom... :)

(#48215) kali:

Tudtommal a készülékváltásra is. (Csak legyen meg a két év hűség... :DDD és az online rendelés.)

(#48223) repvez:

Szerintem a flottás aranykártya annyit ér, mint halottnak a csók, de talán jön majd 1430 és elárulja nekünk! :K

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#48230) kali válasza dedike (#48229) üzenetére


kali
legenda

valami olyasmi rémlik, hogy; újonnan vásárolt előfizetéssel, de sajnos nem örökítettem meg a pontos szöveget, csak feltűnt, amikor az asszonynak akartam készüléket rendelni, de végül nem kérte, így a rendelés is elmaradt - most bezzeg már kellene neki a telefon... :N (büntiből várnia kell rá egy kicsit)
akkor lényeges lett volna, mert hosszabbítással vettem volna, bár lehet, hogy inkább listaáron, mert csak 10 e ft a különbség a 2 év hűséges és a domino/listaár között, 1 év hűséggel pedig nem olcsóbb, mint dominóban vagy listaáron, erre meg nem mondok inkább semmit...

[ Szerkesztve ]

(#48231) lord.lakli válasza repvez (#48223) üzenetére


lord.lakli
őstag

Jelenlegi tarifacsomagod megtartása mellett szeretnél egy másik tarifacsomagot addig, míg megveszed a telefont olcsóbban?

(#48232) repvez válasza lord.lakli (#48231) üzenetére


repvez
addikt

Igen valami olyasmit szeretnék, De hogy ne kelljen 2x fizetnem miatta. sajnos a flottás dijcsomag tényleg nem sok kedvezményre jogosit,mert mindenhol az alapárral számoltak az üzletbe mikor érdeklődtem.

(#48233) lord.lakli válasza repvez (#48232) üzenetére


lord.lakli
őstag

Ilyet nem lehet csinálni. Vagy mostani díjcsomag és drága készülék, vagy új díjcsomag más feltételekkel, de olcsóbb készülék.

(#48234) dptrsk válasza repvez (#48232) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A flottás csomag nem készülékár kedvezményt ad, hanem pl 2x annyit tudsz beszélni 3500ért mint a publikus csomagokban...

(#48235) sys25


sys25
aktív tag

Szép jó estét!
Csak nálam halott a T webshopja,vagy másnál is?
Zajlik az Apple Keynote és most gyorsan agyhalott állapotba rakták amíg frissítik az előrendelhető i6 hirdetésekkel,vagy mi a fene van?

(#48236) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!
Az lenne a kérdésem hogy vettem egy Samsung K zoom mobiltelefont a t-mobil-nál,szoftveres problémái voltak,elvittem a szervizbe,( pl wifi jel szakadozik,feloldó billentyűzet nem reagál feloldásnál,valamikor csak harmadszorra,hívásnál ne látom a kijelzőt,és szakadozva csörgött,stb),megcsinálták,két hét se telt el,előjöttek ugyan azok a hibák még egyszer,akkor vártam a javításra megint kb. két hetet,azt mondták cserekészüléket kapok mert az előző telefonom,hibás termék.(2 hónapos volt a telefon,ebből egy hónap szerviz).
De amit kaptam új telefont,eljöttek azok a hibák megint,max. a hívásnál egyszer tapasztaltam a hibát a többi hiba megint folyamatos,a fél napos telefonomon,ja és új hibát is észrevettem,ha be van kapcsolva ha nincs is akkor is felvillannak egy pillanatra az érintő gombok maguktól,ha billentyűzárból feloldom.
Ilyenkor mit tehetek,mától indult újra a garanciája.
:W :W :W
Előre is megköszönném válaszotokat.

Üdv

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#48237) 313313 válasza Indian74 (#48236) üzenetére


313313
addikt

Beregisztrálod a terméket a smsung honlapján és hívsz hozzá futárt, aki helyben megjavítja.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#48238) Indian74 válasza 313313 (#48237) üzenetére


Indian74
senior tag

Köszi a gyors válaszod de nem prémium garanciális a telefon,már néztem az oldalukon,és az előző is be volt regisztrálva,de kösz még egyszer.

Üdv

NAGYPAPA

(#48239) Indian74 válasza Indian74 (#48238) üzenetére


Indian74
senior tag

[link]

Itt lehet megnézni melyik a prémium garanciális,az enyém pont nem az,sajnos.

:Y :W

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#48240) vwpolopg válasza Indian74 (#48239) üzenetére


vwpolopg
őstag

Pedig ahogy én látom a Galaxy K Zoom is szerepel a premium assustance listán(sm-c1150).

(#48241) kali válasza 313313 (#48237) üzenetére


kali
legenda

a futár nem javítja meg, csak a szervizes, a futár díjmentesen el- és visszaszállítja, illetve lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják.
a csúcskategóriás készülékekhez a szervizes megy ki díjmentesen, alacsonyabb kategóriában csak a futár.

Indian74; szia, a szervizest nem, de a futárt kihívhatod, a fentiek szerint kezelik a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#48242) Indian74 válasza vwpolopg (#48240) üzenetére


Indian74
senior tag

Kösz,igaz
Csak hogy a t-mobil-os SM-C 115....
Jaj tényleg az,bocs ez benéztem,mert kb még egy hónapja nem volt fent.
Meg csak arra akartam kitérni hogy ha most új telefont kaptam,és mégis rossz 72 órán belül kicserélik,mert ma kaptam meg kb 6 órája a cserekészüléket.
De azért Köszönöm még egyszer.

Üdv

NAGYPAPA

(#48243) ggeleven


ggeleven
őstag

Srácok olyankor mit tudok tenni, hogy ha a készülékemet beadtam garanciális javításra 08.14.-én és nem hogy 08.29.-éig, a vállalási határidőig nem kaptam választ, de azóta sem. Milyen jogokat tudok ilyenkor érvényesíteni?
Múlt héten voltunk bent érdeklődni bízva abban, hogy csak az értesítés maradt el, de azt mondták, hogy várjunk türelemmel...
A jegyzőkönyvben az szerepel, hogy a fogyasztó:
elsősorban javítást vagy kicserélést igényelhet...
vagy
ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelhet,...,ha a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni...

Akkor addig csendben kell(ene) várnom, amíg ők nem jeleznek felém semmit? Vagy rájuk boríthatom az asztalt már most is? Az ígért 14 nap helyett már 26 napnál járunk. :U
Amúgy Aranykártyás üzleti előfizetés...de ezek szerint semmit sem ér nálunk egyik ügyfél sem. :W

Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.

(#48244) kali válasza ggeleven (#48243) üzenetére


kali
legenda

szia,

a jogszabály szerint (csak) törekedni kell a 15 napon belüli javításra, ezért sajnos tovább is tarthat, de attól te ilyenkor már sűrűn érdeklődj, mivel neked így már jelentős kényelmetlenséggel jár, hiszen már most is közel a duplája az intervallum, illetve a későbbiekben a vásárlók könyvébe is rögzítheted a problémát, pláne ha csak annyit mondanak, hogy továbbra is várj türelemmel.

(#48245) lugosi válasza ggeleven (#48243) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szvsz (!) az aranykártya ma már nem sokat ér, nem egy nagy cucc. Azt automatikusan megkapod x hónap után, csak be kell fizetni a számlákat. A platináért már hozni kell némi forgalmat is, de nem tapasztaltam, hogy attól is akár különösebben meghatódtak volna, mindig ugyanolyan kiszolgálásban volt részem mikor a platinás, vagy mikor az aranyos :) előfizetést intéztem. Platinásként meg egyszer konkrétan elhajtottak, később kaptam egy bocseszlevelet a panaszomra.
Szóval az hogy aranykártyás vagy, az szerintem nem befolyásolja az ügyedet különösebben. :(

(#48246) ggeleven


ggeleven
őstag

Akkor csak régebbről maradt meg bennem a valamennyire kiemelt ügyfélkezelés...ezek szerint elmúlt. :(((
Írtam nekik egy panaszlevelet is, hátha meghatja őket... ;]

Egy hülyénél nem lehetsz okosabb, szóval kár vitatkozni.

(#48247) zsolt19900


zsolt19900
őstag

sziasztok

úgy látszik sikerül vennem használtan, kéz alól egy pár hónapos készüléket. Annyi vele a "probléma", hogy az eladó azt mondja, mivel webshopból rendelte -tmobilos- ezért nem kapott garilevelet.

Ezt hol és hogyan tudja, tudom pótolni? gondolom lehet, mert ez így eléggé nonszenszül hangzik, "hogy mivel webshop" ezért nem jár a gari.... ugye nem így van?

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#48248) Indian74 válasza zsolt19900 (#48247) üzenetére


Indian74
senior tag

Szia!!
Nem így van mert a webshopból rendelte,akkor is lennie kell garancialevélnek,számlának és ha törlesztésre vette akkor a részletfizetésnek is meg kell lennie,mert a vevőnek ilyenkor elküldik a megadott email címére,és ott letölteti,és kinyomtathatja,és a legelső t-mobil szaküzletben érvényesítik a garancialevelet,és a számlát is.
Én így csináltam,és szó nélkül le is pecsételték és alá is írták.

Üdv

[ Szerkesztve ]

NAGYPAPA

(#48249) zsolt19900 válasza Indian74 (#48248) üzenetére


zsolt19900
őstag

oksi, akkor kinyomztatjuk :) én is csodálkoztam rajta, hogy nem adtak :)

és ez a sima / mikrosim csere hogy is megy? bemegyek kamuzok, hogy elhagytam, vagy kötelesek ingyen kicserélni mindenképpen? szóval kamuznom sem kell? nem akaródzok a kártyacseréért is 4.5k-t leszurkolni, vagy mennyiről hallottam

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#48250) MaxxDamage válasza zsolt19900 (#48247) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Garis dokumentum a T weboldalán a személyes rész (elöfizu) dokumentum résznél található (.pdf fájl), én is úgy nyomtattam ki mielött vittem T-s szervízbe a telóm (csak azt a garipapírt kérték meg a telót)

Remélem tudtam segíteni! ;)

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.