Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47102) F34R


F34R
nagyúr

Hali

elrontottam a pin kodomat, puk1-t valamiert nem vette be, es meg maradt ket probalkozasom hogy hasznalhatatlan legyen a kartyam... online vagy valami mas uton tudok kerni masik puk kodot ?

(#47103) Vangelis válasza F34R (#47102) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hát nem tudom, hogy a telekomnál lekérdezhető-e,
Ha telenoros lennél ott alapból látszik a pin és a puk kód is.

De megpróbálok rákeresni!

Itt is van:

A PUK kódot megtalálod belépés után, online felületünkön: bal oldali menüsor -> Előfizetések testreszabása ->Hívások -> Telefonálás szolgáltatások, beállítások ablakban ->PUK kódok lekérdezése.

[link]

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#47104) attiati válasza #40993792 (#47101) üzenetére


attiati
veterán

de a vonal felén?

ráadásul az ország fejlettebbnek mondott részén....?

(#47105) F34R válasza Vangelis (#47103) üzenetére


F34R
nagyúr

ize nekem csak ezek vannak

lehet mar tiltottak volna a kartyat ?

(#47106) erdoke válasza attiati (#47100) üzenetére


erdoke
titán

A vonat sebessége "kavar be"...

A legjobb aláírás a héten

(#47107) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Ma kérdezte egy ismerősöm, hogy ha van tarifacsomagra vállalt 2 éves hűség, és ez alatt az idő alatt meghal az előfizető, akkor mi történik? Megszűnik a szerződés? Valakinek (örökösnek?) tovább kell vinni? Vagy kötbér?
Én azt mondtam, hogy szerintem olyankor megszűnik a szerződés, de nem vagyok benne biztos.

(#47108) Sayuar válasza lugosi (#47107) üzenetére


Sayuar
őstag

"12.1. Az előfizetői szerződés megszűnik:
g) az előfizető halálával, jogutód nélküli megszűnésével; (Eszr. 21. § (1))"

Link, 138 oldal

(#47109) ForRedGlory válasza lugosi (#47107) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Eldontheto az orokos hogy atvallalja-e, de ha nem, akkor kotbermentesen megszuntetheto.

[ Szerkesztve ]

(#47110) #41133696 válasza ForRedGlory (#47109) üzenetére


#41133696
törölt tag

Ha átvállalja akkor a kapcsolat pontokat és a jogosultsági szintet is öröklik?

(#47111) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Köszi srácok.

(#47112) attiati válasza erdoke (#47106) üzenetére


attiati
veterán

es akkor a meg gyorsabb vonatokon, hogy lesz net?

es mas miert nem panaszkodik a tobbi vonaton?

es akkor autoban is bekavar a google "gps"ének?

(#47113) erdoke válasza attiati (#47112) üzenetére


erdoke
titán

A GPS-nek nem kavar be a sebesség, mert a sebesség mérése a műholdakhoz képest Doppler-effektuson alapul. És igen, az autóban is problémás a net 140-nél, pedig az M3 mellett pl. nagyon jó a lefedettség. Ha távolabb vagy a tornyoktól aránytalanul rosszabb.
A még gyorsabb vonatokra tesznek spéci nagy antennát, és helyileg WiFi-n osztják majd.

A legjobb aláírás a héten

(#47114) club1 válasza erdoke (#47113) üzenetére


club1
veterán

Én ezt még nem vettem észre, pedig szinte folyamatosan (külföldi) netrádiót hallgatok 3G only módban az autómban. Inkább lefedettségi probléma lesz az megtoldva a vonatok nem éppen vékony fémfelületeinek árnyékoló hatásával. 2.1 GHz-en itt soha nem lesz 80% feletti lefedettség...

(#47115) punky10 válasza erdoke (#47113) üzenetére


punky10
addikt

Ha megfelelő egy terület lefedettsége(elegendő tornyok, cellák, megfelelő átfedés) akkor nem lehet gond a sebességgel.A bajok akkor kezdődnek, ha valamelyik kevés.

[ Szerkesztve ]

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#47116) #41133696 válasza #41133696 (#47110) üzenetére


#41133696
törölt tag

Jó közben rájöttem, hogy baromság, sajnos elvész... még egyenes ági rokonság esetén is.

(#47117) Gabe123


Gabe123
aktív tag

Sziasztok. A 20%-os kedvezmény-re(LG G3) nincs valami leírás ,hogy meddig tart? Vagy csak egyszer visszamegy az ára és kész?

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#47118) ForRedGlory válasza #41133696 (#47116) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Igen, azt buktad, átírással törlődik minden és "nulláról" indul.

(#47119) Teko001 válasza Gabe123 (#47117) üzenetére


Teko001
őstag

Nincs. Tart ameddig tart alapon működik.

(#47120) Gabe123 válasza Teko001 (#47119) üzenetére


Gabe123
aktív tag

THX :R

Mark Twain once said that "If voting made a difference, they wouldn't let us do it. "

(#47121) glaci válasza Gabe123 (#47117) üzenetére


glaci
őstag

"Készlet" erejéig.
(Magyarul, amíg úgy gondolják.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#47122) D@reeo


D@reeo
aktív tag

A hiba az én készülékemben van?
Se egy hete, se most nem tudok belépni a telekom ügyféloldali oldalára. Mobil appal sem megy és weboldalon se.
Számla kiállításról se kaptam sms/email értesítést.
Globális a problem, vagy velem van baj? Köszi

(#47123) kali válasza D@reeo (#47122) üzenetére


kali
legenda

tegnap este jött az e-mail a számla kiállításáról, akkor működött a my t-mobile, mert meg is néztem a számlát, most viszont engem sem enged belépni, chrome és ie böngészővel sem.

[ Szerkesztve ]

(#47124) alldaybig válasza D@reeo (#47122) üzenetére


alldaybig
tag

dettó, tnap rendeltem egy telót és ma meg nem enged belépni a rendszerbe :S
a 1430-at hiába hívom nem kapcsol semmit, még gépi automata hang sem jelentkezik, szóval elég globális XD

vmi athlon meg voodoo 3dfx kari, cs1.6 mediumon 20-25 fps, egész játszható

(#47125) Teko001 válasza D@reeo (#47122) üzenetére


Teko001
őstag

Az elmúlt 3-4 napban eléggé össze-vissza működik (a szokásosnál is jobban). Próbálkozni kell

[ Szerkesztve ]

(#47126) D@reeo válasza Teko001 (#47125) üzenetére


D@reeo
aktív tag

Külföldön voltam, ezért csak múlt héten próbálkoztam egyszer és ma többször, nem tudtam, hogy több napja ilyen.
De már látom, hogy globális a probléma, facebookon is többen jelezték.
Várunk, majd csak helyrehozzák előbb-utóbb.

(#47127) djculture válasza ForRedGlory (#47118) üzenetére


djculture
félisten

Csak a számla nem, nekem volt olyan hogy átíratás után 1 évvel küldtek az előző tulaj nevére számlát...

[ Szerkesztve ]

(#47128) Dj.Kütyü


Dj.Kütyü
aktív tag

Hi!Egerben Hol van LTE hálózat?Vagy egyáltalán nincs?

(#47129) ForRedGlory válasza djculture (#47127) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Elhunyt ugyfelnel kizart...arrol volt szo es nem "sima" atirasrol.

(#47130) djculture válasza ForRedGlory (#47129) üzenetére


djculture
félisten

Akkor én ügyem volt a kizáró ok. A telefon szolgáltatás egy rokon nevén volt amit 2005-ben írattam át a nevemre, mivel a rokon a világ másik felére távozott (vietnami őserdő, tadzsikisztán meg egybek) ahol elhalálozott. . Utána 2006-ban meg jött egy csekk a rokon nevére kiállitva igaz párszáz ft így azért nem is kínlódtam vele befizettem.

[ Szerkesztve ]

(#47131) erdoke válasza Dj.Kütyü (#47128) üzenetére


erdoke
titán

Úgy tudom, még nincs LTE Egerben. :(

A legjobb aláírás a héten

(#47132) szabessz


szabessz
tag

Sziasztok.
Érdeklődnék Samsung mobilnál garanciális esetleges javításhoz elég csak a garanciajegy számla nem kell?
Akitől van a telefon számlát nem tudd adni csak t-mobil-os garanciajegyet.
Samsungnál be lehetett regisztrálni + garanciáért.

(#47133) szabogabor10 válasza D@reeo (#47122) üzenetére


szabogabor10
veterán

Én mostmár be tudok lépni a Telekom alkalmazásban is, számlámat is meg tudom nézni, viszont a Távszámlától nem kaptam e-mailt. Amikor oda belépek, látom az augusztusi számlát mint tételt, de a teljes számlát pdf-ként nem lehet megtekinteni. Valaki járt még így, aki Távszámlát használ?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#47134) Dj.Kütyü válasza erdoke (#47131) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Hali!Kösz az Infót!Kár pedig megnézném hogy jelöli a Mobilom.LTE,vagy4G?Lg F6 Telekom-os vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#47135) kali válasza szabessz (#47132) üzenetére


kali
legenda

szia,

alapesetben elég a szolgáltatós jótállási jegy.

(#47136) D@reeo válasza szabogabor10 (#47133) üzenetére


D@reeo
aktív tag

Szia.
Én is be tudtam lépni még korábban weben, appban nem próbáltam.
A PDF számla mindig pár nappal később jelenik meg, pár hete én is kérdeztem, akkor mondta valaki, hogy várni kell rá pár napot.

(#47137) erdoke válasza Dj.Kütyü (#47134) üzenetére


erdoke
titán

Ebben esetleg tud segíteni valaki, akinek androidos (LG) készüléke van. Az iOS LTE-nek írja.
Egyébként a csomagodnak is tudnia kell, különben nem jelentkezik fel a készülék.

A legjobb aláírás a héten

(#47138) club1 válasza Dj.Kütyü (#47134) üzenetére


club1
veterán

Elnézve a gyári galériát, LTE a felirat rajta 4G hálózat használatakor.

(#47139) kali válasza Dj.Kütyü (#47134) üzenetére


kali
legenda

szia,

lte a jellemző, pláne szolgáltatós firmware verzióval rendelkező készülékek esetén, eddig csak az s4-nél találkoztam olyannal, hogy a független gyári firmware verzióval 4g kijelzés volt, de a telekom firmware alatt az is lte kiírást mutatott.

(#47140) Dj.Kütyü


Dj.Kütyü
aktív tag

Köszönöm a válaszokat minden kockának.Már csak egy hely kellene ahol megtudom nézni,Eger persze pont nem az a hely.Pedig a T,jelen van ezerrel.Minden Istenháta mögötti területen van LTE lefedettség de Egerben nincs.Gratuls!:-/

(#47141) vizslakutya


vizslakutya
senior tag

Nem tudja valaki,hogy Boszniában miért nem tudok egy szolgáltatóhoz sem csatlakozni?? Kiválasztom,regisztrál,kijön a bekékült térerő jel, de amikor hívok kiírja, hogy nincs elérhető hálózat?? SIM kivétel-berakás ,újraindítás megvolt alapból.

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#47142) lugosi válasza vizslakutya (#47141) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nincs letiltva nálad a roaming?
Mármint a központi ügyfélszolgálaton.

[ Szerkesztve ]

(#47143) vizslakutya válasza lugosi (#47142) üzenetére


vizslakutya
senior tag

Nincs, múlt héten az osztrák + a német hálózatra is szépen rácsatlakozott, hétvégén a horvátra is , egyedül a bosnyákkal nem boldogul.( pedig még itt kell lennem 10 napig)

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#47144) Teko001 válasza vizslakutya (#47141) üzenetére


Teko001
őstag

Telekom partner hálózatot választasz ki?

(#47145) will5


will5
tag

Sziasztok!

A telefonom topikjában javasolták, hogy tegyem fel itt is a kérdést, hátha van valakinek megoldása:

Az mitől lehet, hogyha a mobilnet 3G-n vagy G-n van akkor nem történik semmi? Az ikonnál a kis nyilak világítanak/villognak mintha lenne fel és letöltés de nem tölt be semmit. Ha átvált H-ra vagy E-re akkor működik a mobilnet. Samsung Galaxy S3 T-függő készülék gyári 4.3-al

(#47146) vizslakutya válasza Teko001 (#47144) üzenetére


vizslakutya
senior tag

Hat szolgáltatót ajánl fel, automatán a Bih-mobtelre áll rá, de természetesen manuálisan is mindet kipróbáltam, de sajna semmi.Az még elmegy, hogy nem tudok hívni, de nem vagyok hívható sem és az SMS sem jön meg. Érdekes , a tarifa sms az megjött ( horror árakkal ) :-(

>vizslát mindenkinek<> Xiaomi Mi 11 Lite 5G >

(#47147) Teko001 válasza vizslakutya (#47146) üzenetére


Teko001
őstag

Hát szerintem nem sok mindent tudsz akkor tenni :/ Az az érzésem, hogy ez valami hálózati hiba, és nem nálad lesz a gond. Esetleg jelentsd be hibára ha tudod (online ügyfélszolgálaton), de kétlem, hogy kezdenének vele valamit (bár egy próbát megér)

[ Szerkesztve ]

(#47148) D@reeo válasza vizslakutya (#47146) üzenetére


D@reeo
aktív tag

Nekem normálisan felcsatlakozott (kb 1 hónapja) bosnyák hálózatra. Hívást nem indítottam/fogadtam, de térerő volt.

(#47149) club1 válasza will5 (#47145) üzenetére


club1
veterán

GPRS-en úgy vánszorognak az adatok (0-40 kbps, azaz 0-5 kB/s-al), hogy alig lehet észrevenni, hogy működik. A legtöbb mai böngésző ilyen lassú adatfolyamnál időtúllépéses hibaüzenetet küld (mint ha nem lenne net).
T-nél a 3G csak addig 3G, amíg az adatfolyam el nem indul. Akkor átvált H-ra, és azon forgalmaz.

(#47150) lord.lakli válasza club1 (#47149) üzenetére


lord.lakli
őstag

GPRS-en kellett múltkor RDP-ni, hát maga volt a "gyönyör" :O

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.