Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#44249) club1 válasza Vangelis (#44247) üzenetére


club1
veterán

Én alapvetően azt nem értem, miért kellett a korábban jól működő szabályozást 2003-ban - EU-s jogharmonizációra hivatkozva - megváltoztatni. Korábban ugye nem törekedni kellett, hanem volt 15 naptári nap a javításra. Ha ez nem jött össze a márkaszerviznek, akkor ideiglenes cserekészüléket kellett biztosítania. Ha pedig az átvételtől számított 30 naptári nap alatt sem sikerült kijavítani a készüléket, akkor pedig újra kellett cserélni, vagy visszafizetni a vételárat. Ugyanez volt, ha a jótállási idő alatt 5x fordult meg a készülék a szervizben.
Ez a mai 15 napon belüli törekedés egy vicc, gyakorlatilag csak a jogászoknak jó.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.