Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Onderon
senior tag
1430-at kérdezném, hogy szerinte ennek mi az értelme:
- a telefonos ügyfélszolgálatnál számlareklamációt nyomtam, megadtam a telefonszámom, hanggal azonosítottam magam, platina szintű ügyfél vagyok - hátha számít - de attól teljesen függetlenül, hogy milyen telefonszámot hívtam (t-mobile ügyfélszolgálat), kezelő felveszi a telefont, megkérdezi, hogy miben segíthet, kit kapcsolhat? mondom számlareklamáció, kérdezi, hogy mobil vagy vezetékes, mondom mobil, majd kapcsolás után újabb, mostmár t-mobile-os kezelő felveszi és elkéri a telefonszámomat? majd megkérdezem, hogy mégis miért kell akkor több lépcsőben azonosítanom magam, ha végül ide lyukadunk, hogy még a számomat is megkérdezi, visszaszól flegmán a hölgy, hogy "ő látja, csak visszaigazoltatta velem". innentől igen kellemesen (NOT) beszélgettünk, végülis amit akartam elintéztem, de a stílus az elfogadhatatlan volt. vártam, hogy kapok egy megszokott sms-t, amiben szerepel a hölgy neve és megkérdezi a rendszer, hogy elégedett voltam-e, de meglepő módon nem kaptam ilyet most
érdekességképpen a gond, amiért hívtam őket: a t-mobile online felületére számlafizetés céljából belépve meglepően tapasztaltam, hogy az ~5700ft-os és ~2800ft-os számlatartozásaim mellett a rendszer ~43000Ft-os lejárt tartozást jelez. mint utóbb kiderült, a hölgy ezt nem látta, így abban maradtunk, hogy "gondok voltak mostanában a t-mobile online számlafizetési rendszerével, a hiba javításán dolgozunk, az Ön számlatartozása nem ennyi, hanem ~8500ft". lehet nem a videóhívásos ügyfélszolgálattal kellene foglalkozni, hanem megcsinálni égre ezt a nyomorult számlafizetési rendszert? mindegy, én nem értek hozzá, biztos fontosabb látnom a flegma3.14csa fejét miközben a halálba kíván!
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD