Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40101) Onderon válasza 1430 (#40021) üzenetére


Onderon
senior tag

1430-at kérdezném, hogy szerinte ennek mi az értelme:

- a telefonos ügyfélszolgálatnál számlareklamációt nyomtam, megadtam a telefonszámom, hanggal azonosítottam magam, platina szintű ügyfél vagyok - hátha számít - de attól teljesen függetlenül, hogy milyen telefonszámot hívtam (t-mobile ügyfélszolgálat), kezelő felveszi a telefont, megkérdezi, hogy miben segíthet, kit kapcsolhat? mondom számlareklamáció, kérdezi, hogy mobil vagy vezetékes, mondom mobil, majd kapcsolás után újabb, mostmár t-mobile-os kezelő felveszi és elkéri a telefonszámomat? majd megkérdezem, hogy mégis miért kell akkor több lépcsőben azonosítanom magam, ha végül ide lyukadunk, hogy még a számomat is megkérdezi, visszaszól flegmán a hölgy, hogy "ő látja, csak visszaigazoltatta velem". innentől igen kellemesen (NOT) beszélgettünk, végülis amit akartam elintéztem, de a stílus az elfogadhatatlan volt. vártam, hogy kapok egy megszokott sms-t, amiben szerepel a hölgy neve és megkérdezi a rendszer, hogy elégedett voltam-e, de meglepő módon nem kaptam ilyet most :)

érdekességképpen a gond, amiért hívtam őket: a t-mobile online felületére számlafizetés céljából belépve meglepően tapasztaltam, hogy az ~5700ft-os és ~2800ft-os számlatartozásaim mellett a rendszer ~43000Ft-os lejárt tartozást jelez. mint utóbb kiderült, a hölgy ezt nem látta, így abban maradtunk, hogy "gondok voltak mostanában a t-mobile online számlafizetési rendszerével, a hiba javításán dolgozunk, az Ön számlatartozása nem ennyi, hanem ~8500ft". lehet nem a videóhívásos ügyfélszolgálattal kellene foglalkozni, hanem megcsinálni égre ezt a nyomorult számlafizetési rendszert? mindegy, én nem értek hozzá, biztos fontosabb látnom a flegma3.14csa fejét miközben a halálba kíván!

[ Szerkesztve ]

(#40102) kali válasza Onderon (#40101) üzenetére


kali
legenda

pont tegnap telefonáltam én is, mert több számlával kapcsolatban is elmaradást jelzett az online felület, még olyannal is, aminek még 2 hét volt hátra a befizetési határidőig!?!? :Y
sosem volt elmaradásom, most sincs, ebben az ügyintéző hölgy is megerősített, valamint elmondta, hogy vannak problémák néha a rendszerrel, de továbbítja az illetékesek felé a problémát, akik hétfőn orvosolni fogják a dolgot.
aranyos hölgy volt, jól elbeszélgettünk, még azt is elmondta, hogy azért csak hétfőn, mert ott pénteken rövidített munkanap van, hétvégén pedig nem dolgoznak.
nyomott persze a végén némi keresztértékesítést is - igaz, én nem voltam kellően fogékony rá, mert a tablet nem tartozik a kedvenceim közé -, még a bevezetés is jó volt, érti a dolgát a csajos, na! :K
ja, és sms is jött, benne az ügyintéző nevével, rá is kerestem az egyik közösségi oldalon, és bizony a hangja tükrözte a lényét... :))
gondolom, a meghatározott időintervallumban fogadni köteles hívások miatt adott az első vonal, akinek csak annyi a dolga, hogy időben fogadja a hívást, és aztán passzoljon tovább az illetékeshez, mást viszont nem kell csinálnia, ügyet nem intéz, de szerencsére nekem nem is volt hozzá szerencsém tegnap.

(#40103) D@ve89 válasza Onderon (#40101) üzenetére


D@ve89
tag

Mondjuk az ilyeneket sosem értettem, hogy miért kell egy ügyfélnek megkérdőjeleznie azt, hogyan azonosítja és hányszor az ügyfelét egy cég. :F

(#40104) Onderon válasza D@ve89 (#40103) üzenetére


Onderon
senior tag

mert miért kell végighallgatnom a menüt és hosszú percekig azonosítanom magam, ha utána úgyis egy teljesen általános ügyintéző veszi fel a telefont, aki még azt is megkérdezi, hogy t-home vagy t-mobile? (menü adott pontig meghallgat. megnyom. arról a számról hív amivel kapcsolatban intéz? nem, adja meg a számot, megadom, hanggal történő azonosítás, igen, sípszó után, igen, beep, elmondom, köszönjük, sikeresen azonosította magát - üdvözlöm, miben segíthetek, elmondom, t-home vagy t-mobile? ... értem én, hogy 1st world problems és máshol meg éheznek, de na.)

[ Szerkesztve ]

(#40105) motoflug


motoflug
őstag

Arról van valami bennfentes info, hogy mi lesz a következő "bingo" akcióban?

(#40106) 1430 válasza Daffni2 (#40095) üzenetére


1430
senior tag

Nem feltétlen kell a részleteket rendezni, ha az új előfizetőhöz "kerül" a telefon, a részleteket is átválalhatja.

Parasite
Egyrészt kali megválaszolta a kérdésed, másrész kérlek légy megértőbb az azonosítással kapcsolatban. A sikeres azonosítás ténye a híváskezelő rendszerben, kb 10-es betűméretben látható, és azért, mert néha egy ügyfél beazonosítja magát az automatán, nem mindenki ellenőrzi ezt. Ha jelzed, hogy már azonosítottad magad, megnézik, és ha sikeres volt, nem kérnek újra jelszót. A számnak pedig ekkor is el kell hangoznia a hangrögzítés miatt.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#40107) zoltanz


zoltanz
nagyúr

Domino kártya egyenlegét és érvényességi idejét, hogy tudom lekérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül (esetleg SMS-ben)? Köszi.

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#40108) troland26 válasza zoltanz (#40107) üzenetére


troland26
őstag

*102# ??

(#40109) roti86 válasza zoltanz (#40107) üzenetére


roti86
őstag

*102# Írd be a tárcsázóba.

(#40110) .bruszli. válasza zoltanz (#40107) üzenetére


.bruszli.
aktív tag

*102#

...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

(#40111) zoltanz válasza troland26 (#40108) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Köszi mindenkinek, és ez az érvényességi időt is közli?

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#40112) roti86 válasza zoltanz (#40111) üzenetére


roti86
őstag

Közli, de próbáld ki :)

(#40113) #76500480


#76500480
törölt tag

Ti már teszteltétek a webcamos ügyfélszolgálatot? :D

(#40114) Nescafé


Nescafé
őstag

Kapcsolat pontokat hol tudom beváltani?
Mert mikor kosárba rakom akkor ott kér valami kártyajelszót, hogy be tudjam váltani a pontokat, eddig ilyet nem kért...

 iPhone 15 Pro

(#40115) dedike válasza Nescafé (#40114) üzenetére


dedike
addikt

KAP kártyád utolsó három jegye a jelszó. :)

Jó szerencsét!

(#40116) #41133696 válasza erdoke (#40100) üzenetére


#41133696
törölt tag

Végül is az is egy megoldás, hogy venni egy ilyet, és következőnek minden tabletnél a WiFi only modellt csak, ami ugye olcsóbb 20-30 k-val :)

(#40117) kerxy


kerxy
senior tag

Sziasztok!

Holnap vinném a telómat valamelyik pesti szervizbe, és mostanában hallottam, hogy elvileg az ÁSZF-ben, vagy valahol azt ígéri a T, hogy 15 napon belül kijavítja a szerviz a készüléket, különben új készüléket kapok. Ez valóban így van, vagy nem igaz?
Valamint cseretelefont nem kötelesek adni ugye?

Köszi előre is

(#40118) voyager4.4 válasza kerxy (#40117) üzenetére


voyager4.4
senior tag

Van valakinek tapasztalata, hogy a szoftverfrissítést mennyiért végzik a té-nél? (igazából downgrade lenne, de ez gondolom mind1)

no fate but what we make

(#40119) kali válasza kerxy (#40117) üzenetére


kali
legenda

szia,

a szolgáltatós jótállási jegyen az szerepel, hogy terekedniük kell a legfeljebb 15 napon belül eszközölt javításra, és a vonatkozó jogszabály is úgy rendelkezik, hogy törekedni kell a 15 napon belül elvégzett javításra, de indokolt esetben ez több is lehet, tehát szó nincs olyanról, hogy 15 nap elteltével automatikusan új készüléket kellene adniuk.
nem kötelesek cserés telefont adni a javítás idejére, de kérni kell, általában adnak, ha épp rendelkezésre áll adott helyen.

voyager4.4; a szolgáltatónál vásárolt készülék esetén gariban díjmentesen elvégzik, de annak kicsit az esélye, hogy a downgrade is menni fog, azt jellemzően nem csinálják meg.

[ Szerkesztve ]

(#40120) kerxy válasza kali (#40119) üzenetére


kerxy
senior tag

Köszi. Akkor jól tudtam én is, a telefonom topikjában láttam egy olyan hsz-t, hogy neki azt írták rá, hogy 15 napon belül kiadják a szervizből, és nem kapta meg addigra, majd végül bement és új készülék lett a dologból.

(#40121) St3ven válasza kerxy (#40120) üzenetére


St3ven
addikt

Gondolom mert nem tudták javítani. Akkor valóban csere van. De semmiképpen sem azért, mert 15 napon túl voltak.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#40122) Nescafé válasza dedike (#40115) üzenetére


Nescafé
őstag

köszi

 iPhone 15 Pro

(#40123) motoflug


motoflug
őstag

20% domino akció néhány telefonra.

(#40124) Adonimus


Adonimus
aktív tag

Üdv emberek. Valaki tudna segíteni?
2 éves hűségidőre kötött előfizetés mellé telefont is vettem de annak a részlet fizetése már lejárt, az előfizetés viszont továbbra is fent áll még 1,2 évig. A készüléket eladhatom hivatalosan, vagy hiába járt le a telefon részlet aláírtam, hogy 2 évig megtartom?
Előre is köszi. :)

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#40125) nobiand válasza motoflug (#40123) üzenetére


nobiand
aktív tag

A HTC Desire 200, 54,7"-es érintőkijelzővel megéri nagyon :D ;]

[ Szerkesztve ]

(#40126) Adonimus válasza nobiand (#40125) üzenetére


Adonimus
aktív tag

Azt Én is tanulmányoztam egy ideig, de tuti nem férne el a zsebemben. És amúgy is hülyén néznék ki egy ping-pong asztallal a fejem mellett telefonáláskor.

adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu

(#40127) motoflug válasza nobiand (#40125) üzenetére


motoflug
őstag

Felfúrom a falra. :C

(#40128) 313313 válasza nobiand (#40125) üzenetére


313313
addikt

Trénél a webshop osztály nézheti a fórumot, már javították a hibát...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#40129) Nescafé válasza dedike (#40115) üzenetére


Nescafé
őstag

Nos megnéztem a kártyaszámom a weboldalon, beirom és nem csinál semmit a honlap....

 iPhone 15 Pro

(#40130) kali válasza Nescafé (#40129) üzenetére


kali
legenda

szia,

lehet, hogy használat előtt módosítani kell az alapértelmezett jelszót.

(#40131) cris78


cris78
őstag

Sziasztok! Ha két évvel ezelőtt a mai napon kötöttem huseget a go net m-re. Ma már lemondhatom? BlackBerry z10hez melyik net&roll egy gigás limitbovitot rendeljem meg?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#40132) Vangelis válasza 313313 (#40128) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Csodálkoznék, ha nem néznék :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#40133) 313313 válasza Vangelis (#40132) üzenetére


313313
addikt

Ez plusz 1-2 állás a Trénél :C

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#40134) Sterilzona


Sterilzona
senior tag

Lesem állandóan a használt dolgokat. ( Vangelis miatt :D ) Immáron hosszú hetek óta, de én semmi változást nem látok, sose. Kérdezem, akkor meg minek van ? 3 termék van berakva készletértesitőre, de szerintem sose lesz ebből semmi. Miért nem csak az van az oldalon, ami tényleg van ? Nem értem.

(#40135) Def26


Def26
félisten

Üdv. Szerintetek van értelme annak ha vennék egy erős antennát (nem tudom, hogy létezik e ilyen) és a 8km -re lévő 4G -t próbálnám meg vele elérni?

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#40136) csacsi67 válasza Def26 (#40135) üzenetére


csacsi67
addikt

Beszélj a t-mobilal lehet hogy ingyen is felszerelnek neked .Én ezt rájuk biznám .Nekem anno szereltek fel egy mobil repeater mivel a lakásba nem volt egyáltalán térerö.

(#40137) Def26 válasza csacsi67 (#40136) üzenetére


Def26
félisten

Maga az elméleti része érdekelne, hogy egyáltalán lehetséges e. Konkrétan egy ismerősöm venne részletre laptopot viszont a mobilnetre nincs rá szüksége. Egy másik ismerősnek meg csak mobilinternet kéne, viszont náluk nincs 3g csak olyan 7-8km -re. :)

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#40138) csacsi67 válasza Def26 (#40137) üzenetére


csacsi67
addikt

Lehetséges minden további nélkül .Nekem mindent a T-mobil adott ök állitottak be mindent az a lényeg ,hogy a 3g vagy a 4 g tornyot lássa az antenna .De mondom kár ezzel házi modszerrel tökölni mert a T--pikk pakk megcsinálja.

(#40139) dnl91


dnl91
tag

Nem működik a mobil vásárlás pár órája. Ügyintéző megerősítette, hogy gondok vannak pár óra és menni fog. Fél 4 óta nem működik. Ez gyakori probléma, tapasztalatok?

(#40140) polonic


polonic
félisten

Komolyan mondjátok, hogy nincs semmi lehetőség mobilnet csomagot visszamondani sehogy, ha hűség van rá? Készülék is van hozzá. Semmilyen opció nincs, kisbetűs rész?
Abszurd, amit a telekom művel velem. Hiába próbálkozom bármivel...

(#40141) Def26 válasza polonic (#40140) üzenetére


Def26
félisten

Nekem anno telenort sikerült lemondani. Sávszélesség problémára hivatkoztam. Lakhelyünkön csak 2g volt. Egy hónapos volt az előfizetésem.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#40142) 313313 válasza polonic (#40140) üzenetére


313313
addikt

Még nem kaptad vissza a készüléket?
Leírod a pontos részleteket a vásárlók könyvébe, ecsetelve, hogy van egy szolgáltatás, amit fizetsz, de nem tudsz használni....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#40143) polonic válasza 313313 (#40142) üzenetére


polonic
félisten

Még nem kaptam vissza. Rohadt szánalmas... Mutatták a munkalapot is, hogy szállítás alatt van, látszik a kicsrélt készülék serial száma is. De nem igaz, hogy 1 hét alatt is képtelenek voltak a központi raktárból 60 km-rel odébb elszállítani, amikor heti 3-szor van szállítás. Valami óriási nagy kamu van a dologban, úgy érzem.
Már beírtam a vásárlók könyvébe. De akkor még nem volt szó felmondásról, ezért ezt nem írtam bele, mert múlt hét közepére lett ígérve a készülék.

Egyedi elbírálás alapján van esély?

[ Szerkesztve ]

(#40144) 313313 válasza polonic (#40143) üzenetére


313313
addikt

Próba szerencse, de ez akár egy újabb beírást is megérne... ecsetelve hogy nem bírod használni a szolgáltatást..

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#40145) polonic válasza 313313 (#40144) üzenetére


polonic
félisten

Na ezaz, hogy próba szerencse. Nekem eredmény kell, nem próba szerencse. Ne érts félre, nem ellened irányul ez. Csak már a tököm tele van.
Mennyit fogok még ezzel szopni, hogy ide-oda járkáljak. A végén még ügyvédet is fogadjak basszus?

(#40146) 313313 válasza polonic (#40145) üzenetére


313313
addikt

Most mondjam azt, hogy ezt is megtehetik?
Szerintem biztos van az áfsz-ben valami pont, amire hivatkozva lepattintanak...
És igen szomorú, hogy egyre inkább hülyének nézik a fogyasztót, és mindenhez kell már érteni, hogyha nem akarja az ember, hogy hülyének nézzék.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#40147) polonic válasza 313313 (#40146) üzenetére


polonic
félisten

Rohadtul elfelejtik, hogy ők vannak az ügyfélért és nem fordítva. Ügyfelek nélkül nem lenne cég, se fizetés a dolgozóknak, se semmi. Kb ki kéne nyalni az ügyfelek hátsóját, nem ég azt, hogy ilyeneket megengedjenek maguknak.

(#40148) #41133696


#41133696
törölt tag

Azért "király", hogy most jobb akciók vannak mint Karácsonykor voltak.

Sony Xperia SP Online akciós ár
57 592 Ft

Vazze, ezt akkor ennyiért jó lett volna...

(#40149) #41133696 válasza #41133696 (#40148) üzenetére


#41133696
törölt tag

Bár 2009-ben a K800i is év elején / februárban / volt 22k :)

(#40150) egoistus


egoistus
tag

Na ide is!

jó-jó hogy ugyanaz van a t-nél is mint a telenornál de 3200huf-os csomagban de majdnem 2x annyiért :W
Telenor: smarttarifa2 29900huf
telekom: mozaik xs 55720huf
Most komolyan normálisak ezek a telekomnál ?
Mi a fenéért szívom meg mindig hogy amelyik szolgáltatónál vagyok az egyik számommal ott a másodikal csak horror áron tudok jó telót kihozni....

asse tom mi van sokszor, hát még most

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.