Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#39951) pepe091 válasza troland26 (#39950) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

A Telekomtól 2790 Ft online, ebből 2700 lebeszélhető, de pl MediaMarktban 1500 Ft, amiből 1000 Ft lebeszélhető plusz 200 MB adatforgalom.

(#39952) Beca1990 válasza Soulfly842 (#39941) üzenetére


Beca1990
senior tag

Like-ra ugye nem lehet?

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#39953) tipuka válasza sarkanyolo2 (#39921) üzenetére


tipuka
addikt

:R

(#39954) wopi válasza Segesdy (#39946) üzenetére


wopi
aktív tag

Szia!

Tudnivalók a számhordozásról. Amennyiben nincs hűségidőd a Vodafone-nál, illetve a többi feltétel is teljesül, akkor csak az igényt kell jelezni, és intézik helyetted. A számod megmarad, kapsz új SIM-et, és új díjcsomagot kell választanod a Telekom kínálatából. A Voda felé nem kell jelezned, úgy tudom, intézik helyetted.

[ Szerkesztve ]

(#39955) stefi68 válasza wopi (#39954) üzenetére


stefi68
addikt

Azért annyit hozzáfűznék, hogy adategyeztetés mindenképpen ajánlott a régi szolgáltatónál, mert ha csak egy ékezetben is eltér valami, akkor megáll a gépezet.

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#39956) HofiZoli válasza wopi (#39954) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Így van. Esetleg annyit még érdemes megtenni, hogy felkeres egy voda üzletet adategyeztetés céljából. Egyeztessék le, hogy semmilyen adat nincs elgépelve, vagy esetleg hiányos. Ha valami nem passzol a személyivel/lakcímkártyával már nem lehetséges a számhordozás.

Látom míg gépeltem, megelőztek.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#39957) wopi válasza stefi68 (#39955) üzenetére


wopi
aktív tag

:R

(#39958) Soulfly842 válasza Beca1990 (#39952) üzenetére


Soulfly842
addikt

A like díjcsomag csak új előfizetéssel vehető igénybe - ez csak egy 'átalakítási', migrálási folyamat és nem új előfizetés.

(#39959) polonic


polonic
félisten

Megint az ipad-es problémával fordulok hozzátok. Még most sem kaptam vissza a készüléket. . .
Nem emlékszem, hogy kérdeztem-e már.
De hogy lehet elállni a szerződéstől mobilinternetes előfizetésestül? Van egyáltalán lehetőség rá?

(#39960) Soulfly842 válasza polonic (#39959) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nincs. Elállni nem tudsz tőle (kötbér kötelezettség nélkül), de a szervizelés időtartalmára - mivel nem tudtad az eszköz nélkül használni a szolgáltatást - kérhetsz jóváírást, de ennek is van egy átfutása.

(#39961) zoli62


zoli62
addikt

Mostanában észrevettem, hogy a kapcsolat pontokat nem a hónap tizedik napján összegzik. Másnál is ez van?

(#39962) nobiand


nobiand
aktív tag

A hamarosan kapható készülékek általában mennyi idő után válnak rendelhetővé?

(#39963) szabogabor10 válasza zoli62 (#39961) üzenetére


szabogabor10
veterán

Igen. Mindig véletlenszerű napokon csinálják.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#39964) Buster17


Buster17
addikt

Hali!
Hogy tudom lemondani a net előfizetést? Feltöltőkártyás vagyok.

(#39965) kali válasza polonic (#39959) üzenetére


kali
legenda

rákérdeztél már azóta - többször is -, hogy mi a helyzet?
rögzítetted már a problémát a vásárlók könyvébe?

Buster17; szia, milyen mobilinternetes opcióról van szó?
jellemzően sms a 1430 telefonszámra, amiben ez szerepel; -AKÁRMI
példa; AKÁRMI = GONETL

[ Szerkesztve ]

(#39966) Buster17 válasza kali (#39965) üzenetére


Buster17
addikt

passz.
500mega 500forintért 2hónapon keresztül utána drágább.

(#39967) polonic válasza kali (#39965) üzenetére


polonic
félisten

Igen. Személyesen is voltam bent egy hete. Akkor a kolléga azt is ígérte, hogy utánanéz mi a helyzet. . De azóta sem jelentkezett. Akkor a vásárlók könyve elmaradt Ma megyek be újra személyesen.

És úgy döntöttem, hogy a fogyasztóvédelemhez (is) fordulok.

[ Szerkesztve ]

(#39968) kali válasza Buster17 (#39966) üzenetére


kali
legenda

az 500 megabyte keretes vélhetően pont az lesz, amit példának is írtam; link

polonic; írd le az esetet az elő pillanattól felvázolva - a 3 munkanapos cserés része miatt is -, legyen nyoma a vásárlók könyvében!

[ Szerkesztve ]

(#39969) Buster17 válasza kali (#39968) üzenetére


Buster17
addikt

köszi megvan!

És hogy tudom megnézni, hogy milyen dominó csomagban vagyok? megvan domino 5

szerk
autómatikusan aktiválta a go net napi netet. ezt nem lehetne ezt is levonni? nem akarok netet.

[ Szerkesztve ]

(#39970) polonic válasza kali (#39968) üzenetére


polonic
félisten

Rendben. Egyébként foglalkozik valaki a vásárlók könyvével?

(#39971) Buster17


Buster17
addikt

domino 5 csomagban vagyok lassan 1 éve és elvileg járna a 5 választott belföldi vezetékes vagy mobil alapdíjas számra minden időszakban
32 Ft
kedvezmény. Hogy tudom beállítani azt az 5 választott telefonszámot?

lovace
szóval akkor be kell mennem az üzletükbe?

[ Szerkesztve ]

(#39972) lovace válasza Buster17 (#39971) üzenetére


lovace
aktív tag

"A díjcsomag megrendelésekor beállíthatja, illetve Domino egyenleg feltöltésenként 1 kedvezményes számot módosíthat az alábbi
módokon:
- A 1430-as ügyfélszolgálati számunkon
- Személyesen a T-Pont üzletekben"

(#39974) St3ven válasza Buster17 (#39971) üzenetére


St3ven
addikt

A My T-Mobile felületen a legegyszerűbb.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#39975) kali válasza polonic (#39970) üzenetére


kali
legenda

igen, nagyon is!

(#39976) St3ven válasza polonic (#39970) üzenetére


St3ven
addikt

30 napon belül válaszolniuk kell neked a bejegyzésedre, és azt meg kell küldeniük a területileg illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőségnek is.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#39977) sarkanyolo2 válasza nobiand (#39962) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Akár 1 hónap is lehet.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#39978) Soulfly842 válasza Buster17 (#39971) üzenetére


Soulfly842
addikt

A gonapinet automatikusan 'jár' a domino 5 díjcsomagoz.

-gonapinet

Sms-be a 1430-ra (ha van beállított jelszó akkor): -gonapinet_öt számjegyű jelszó (_ = szóköz)

a 1777-es számon a kettes menüpontban az öt kedvezményezett szám is beállítható, vagy személyesen személyes iratok bemutatása mellett is.

(#39979) 313313 válasza St3ven (#39976) üzenetére


313313
addikt

Én úgy tudom 30 munkanapjuk van válaszolni, és a választ a beírt címte kipostázni. Ezután a kedves ügyfél mehet, ahova akar a bejegyzésével....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#39980) 1430 válasza troland26 (#39947) üzenetére


1430
senior tag

Bár már válaszoltak, de annyit még hozzátennék, hogy a SIM csomagoláson (a papírborítékot lezáró vonalkód alatt) szerepel a csomagolási dátum, amitől indul az 1 év.

Buster17
A St3ven által már említett internetes önkiszolgálón kívül a 1777-es automatán és USSD önkiszolgálón (illetve közvetlen USSD kóddal) is beállíthatóak / módosíthatóak a Domino 5 kedvezményes számok.

bodrik11
Ugyanannál a küldőnél szokott előfordulni vagy többnél is?
A küldő(k) Telekomos(ak)? Mert ha nem, a küldőnek kellene jeleznie a problémát a szolgáltatója felé (a küldő szolgáltató központja kezeli az SMS küldést, a Telekom legfeljebb a sikeres fogadást látja).
Próbáltad ki másik készülékben is, hogy a készülék hiba kizárható legyen.

Soulfly842
Domino-nál nincs jelszóvédelem.
:N

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#39982) D@ve89 válasza #45553408 (#39981) üzenetére


D@ve89
tag

Szia, akkor az a legegyszerűbb, hogy figyeljetek oda a telekomos ismerőseidtől jövő sms-ekre, és ha olyat tapasztaltok, hogy nem érkezett meg egy sms, akkor a küldő fél jelentse le hibára, hogy nem érkezik meg az sms a címzettnek (neked). Azt is jelezzétek azért, hogy nem a küldő félnél van probléma, hanem a te számodnál, mástól is tapasztalod ezt a jelenséget. Természetesen, ahogy azt 1430 is írta, előbb zárjátok ki a készülékhiba lehetőségét. (Tipikus készülékhiba, hogy az SMS -központnak visszaigazolja a készülék, hogy sikeresen fogadta az üzenetet, de mégsem jeleníti azt meg.)

[ Szerkesztve ]

(#39984) szabogabor10 válasza #45553408 (#39983) üzenetére


szabogabor10
veterán

LTE hálón van a telefon?

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#39985) Soulfly842 válasza 1430 (#39980) üzenetére


Soulfly842
addikt

Akkor sem kéri, ha a 1777-es számon beállít egyet? :) Hát nem pont az lenne a lényege, hogy ha jelszava van, akkor csak jelszóval birizgálhassa az ügyfél a szolgáltatásait? :D :DDD ;]

Anélkül is működik az sms-es lemondás? :B

[ Szerkesztve ]

(#39986) D@ve89 válasza #45553408 (#39983) üzenetére


D@ve89
tag

"de ha készülékhiba lenne,egyet sem kapnák meg"

Ez nem feltétlenül van így. Ráadásul, ha Telenoros számról sem mindig jön meg, az méginkább a készülékhiba felé billenti a mérleget.

Na és igen, milyen telefon is ez? Milyen hálózaton van? Adatforgalom folyamatosan be van kapcsolva rajta?

[ Szerkesztve ]

(#39988) D@ve89 válasza #45553408 (#39987) üzenetére


D@ve89
tag

Mindenképpen próbáld ki egy másik készülékben. Mivel te maradéktalanul tudsz küldeni másoknak, és országos gond sincs (egy SMS központ felel minden üzenetért a hálózatban), ezért a kétkártyás kínai csoda felé tereli a gyanút, necces, hogy pont a te számodat nézte ki magának egy véletlenszerűen előjövő hiba.

[ Szerkesztve ]

(#39990) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Paletta L200-as díjcsomagom van, és ehhez szeretnék plusz adatforgalmat vásárolni. 1GB-nál többet szeretnék. Sajnos nem tudom, mit lehet Paletta mellé rendelni és mihez kell különálló sim kártya. Milyen lehetőségeim vannak? Max. 4500 Ft-ért.

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#39991) Mercutio_


Mercutio_
félisten

Sziasztok!

Jött ma mail, hogy új szolgáltatás blalblabla, nesze egy 5k-s kupon 10k feletti webshopos tartozék rendelés esetén.

Kérdés: Az össz költségnek kell 10k felett lenni, vagy amit veszek terméket annak darabja kell, hogy meghaladja a 10k-t? Van itthon 2 simes kínai teló, egy 1 7,85"-os 3:4 képarányú prestigio quantum tab, noti és netbook, van ezekhez valami bestbuy a tartozékok között?
:R

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#39992) cris78 válasza Mercutio_ (#39991) üzenetére


cris78
őstag

Próbálgasd mire fogadja el. Én egy 8990 Ft-os külső aksit vettem 5000es kuponnal, 3990-ért.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#39993) tipuka


tipuka
addikt

Sziasztok!

Ismét 1 kis segítséget kérnék.
Like 300 díjcsomagban vagyok és szeretnék egy számot hozzáadni az ingyen hívásaimhoz. (ugye 3 szám lehet max) na és beléptem a Telekom alkalmazásba, mindent megtaláltam, de ezt a részét nem. :) jó lenne ingyen hívni már az illetőt, most lett t-s száma. :) előre is köszi! :R

(#39994) szekra válasza tipuka (#39993) üzenetére


szekra
őstag

Előfizetések testreszabása->Hívások->Lejjebb görgetsz, és ott van, hogy Kedvelt számok. Kattints a Beállításokra.

(#39995) tipuka válasza szekra (#39994) üzenetére


tipuka
addikt

Sajnos nincs ilyen. :N

(#39996) csabyka666


csabyka666
addikt

Üdv mindenkinek!

Már jópár napja, a kora délutáni órákban érkezik egy hívás a T-Mobile-os (30-as) telefonszámomra - rejtett a telefonszámmal, szóval nem tudom lenyomozni, ki lehet az. A forgatókönyv mindig ugyanaz: pár csörgés után felveszem, és nem szól bele senki. Az a furcsa, hogy a vonal teljesen süket, semmi sistergés nem hallatszik, és embereket sem hallok beszélni a háttérben, semmi zaj nincs. Ha én hívok fel valakit, vagy engem felhívnak, akkor egy minimális sistergést lehet hallani, de itt semmi ilyen nincs.

Nem tudom, hogy valaki szórakozik-e, vagy valami központi hiba lehet, de mindenesetre furcsa, hogy minden nap közel ugyanakkor (+/- 1 óra) csörren meg a telefonom, mindig rejtett szám "keres", és sohasem szól bele senki. Tudtommal nincs haragosom, szóval nem értem, hogy ilyenkor mi van.

Ma 13:14-kor, tegnap 12:16-kor történt ez. Ma nem vettem fel...kb fél percig csörgött, majd "letette" a másik fél. Azóta nem hívott újra.

Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy ismerős-e valakinek ez a szituáció? Ti nem kaptok ilyen hívásokat mostanában?

Köszi a válaszokat előre is!

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#39997) szekra válasza tipuka (#39995) üzenetére


szekra
őstag

Weboldalon nézd, ne mobilos alkalmazásban. Ott nem tudom hol van/egyáltalán nincs.

(#39998) tipuka válasza szekra (#39997) üzenetére


tipuka
addikt

Ja jó, ezt nem mondtad, már is nézem! :R

(#39999) D@ve89 válasza csabyka666 (#39996) üzenetére


D@ve89
tag

Szia, számláid rendben vannak? Automata hívás szokott ilyen lenni számlaelmaradás esetén. A trükk az, hogy felveszed, és ne tedd le amiatt, hogy nem hallasz semmit, hanem várj egy kicsit. Ha Telekomos automata hív, meg fog szólalni egy idő után, csak valamiért van egy kis késleltetése.

(#40000) zoli62 válasza szabogabor10 (#39963) üzenetére


zoli62
addikt

Szomorú, hogy mióta Telekom, azóta ez is rosszabb lett.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.