Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18943) CarajoEsp


CarajoEsp
senior tag

A mai napon a kovetkezo tortent:
Egy 6 éve használt hívószám, egyszerre egy eddig ismeretlen ferfinel csorgott ki.
Egyeztetve kiderult, hogy egy Tesco T-mobile kirendeltsegen, egy uj elofizetest vasarolt, am az ugyintezo, erre a szamra aktivalta be a SIM-et.
Igy az illeto, a mi szamunkkal tudott hivast inditani, a mi szamlankat novelve ezzel.
Mikor felhivtam az ugyfelszolgalatot kiderult, hogy ok hibaztak, es sulyosan megsertettek az adatvedelmi torvenyt, hiszen titkositas ellenere, kiadtak a hivoszamot. Tovabba tevesen aktivaltak a SIMkartyat.
Innentol furcsa:
Kozoltek, hogy ez nem a T-mobil hibaja, hanem aze az egy ugyintezoe, aki hibazott.
Miutan leraktuk, 10 perc mulva a hibazo szemely hivott vissza, kozolte, hogy sajnalja es felajanl 5000kompot, amit nem fogadtam el.
Kerdesem, hogy tenyleg az a menet a T-mobile-nal, hogy ha valaki hibazik amogul kihatral a ceg?
Szegeny ugyintezo sirva hivott fel, mert valszeg ezert kirugjak.
Nyilvan ezt nem szeretnem, hanem egy korrekt ajanlatot a kiesett idoert es a kellemetlensegert.

Masnak a panasza eseteben is a hibazora haritjak az osszes felelosseget?

[ Szerkesztve ]

-Battletag: CarajoEsp#1838 -Steam: CarajoEsp -WP7 Gamertag: CarajoEsp1-BF3: HUNGeriEnd

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.