Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101701) vpanangin


vpanangin
senior tag

Most hol tartunk az "app" tekintetében? A Fix kártyánál a maradó percek a 80-ból látszanak a legfrissebben?

(#101702) kali válasza lugosi (#101676) üzenetére


kali
legenda

Igen, ilyesmiről volt/van szó esetemben is.

tibor23: Elhiszem és el is fogadom, hiszen mindenki maga dönti el, mik a prioritásai és milyen feltételekkel használ inkább valamit, ha van több választási lehetőség is.

(#101703) #81733120 válasza dptrsk (#101693) üzenetére


#81733120
törölt tag

:R

(#101704) tusik


tusik
tag

Csak úgy ollóztam más fórumból. :C :Y

Nemrég belefutottam egy Telekomos kérdőívbe.Volt időm,hát végiglapoztam,feleltem minden kérdésre.A legvégén egy kis rublikában pedig az állt,hogy szivesen vesznek minden javaslatot.Beleírtam az enyémet:
1-az IT-s szakembergárdát páros lábbal kirugni,bíróságtól végzést szerezni,hogy 500 méterre nem közelíthetnek semmiféle Telekomos objektumot.
2-felkeresni a közeli általános iskola igazgatóját,és felajánlani az iskola teljes felokosítását,kivetítőkkel,táblagépekkel,laptopokkal.
3-cserébe az iskola alsós számitástechnikai fakultációs csoportja szerkeszt a Telekomnak egy honlapot,és délutáni foglalkozás keretében felügyeli azt.
Mindenki jobban jár.A Telekom is,a iskola is, mi is..

[ Szerkesztve ]

(#101705) Fox Mulder válasza tusik (#101704) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

:C
Igaz.

(#101706) tibor23 válasza tusik (#101704) üzenetére


tibor23
senior tag

:C sajnos nem vicc.

(#101707) kali válasza tusik (#101704) üzenetére


kali
legenda

Az a baj, hogy részben alapja is van...

(#101708) #08205312


#08205312
törölt tag

Ezúton üdvözlöm a Pólus galéria telekom dolgozóját, aki:
- számhordozáskor azonnal havi díjas előfizetésre akart rábeszélni, holott mondtam, hogy dominót akarok
- kijelentette, hogy 990 Ft- os csomag nincs hordozás esetén, csak 1990 Ft-os. Mondtam neki, hogy augusztusban hordoztam a kicsire itt a boltban. Azt mondta, az akkor volt. Azt is mondtam, hogy a fórumban friss bejegyzések vannak arról, hogy októberben is volt már hordozás 990 Ft-os csomagra. Erra az volt a válasz, hogy akkor abba a boltba kell menni, ahol ilyen van.
Pontos idő: 12:20, 6-os pult, 523- as hívószám. Ha esetleg a körmére akarna nézni valaki....

(#101709) szabogabor10 válasza #08205312 (#101708) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem senki nem fog a körmére nézni sajnos, max ha írsz panaszlevelet nekik.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#101710) Ateszpapa válasza #08205312 (#101708) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Ezt neked kellett volna elintézni panaszfelvétellel, akkor nyoma is marad.
De lehet neked könnyebb a billentyűzet mögül panaszkodni, mint személyesen. :U

(#101711) #08205312 válasza szabogabor10 (#101709) üzenetére


#08205312
törölt tag

szabogabor10: ment a panasz a központ bejelentő oldalra.

Ateszpapa: valóban könnyeb, legalább nem bosszantott fel a gyerek szeme láttára egy tahó ("... akkor abba a boltba kell menni..:"), és a közös hétvégénket így nem tette tönkre. Hazaértem, weben bejeletettem. Válaszolniuk kell.

(#101712) punky10 válasza tibor23 (#101706) üzenetére


punky10
addikt

Nem is annak szántam... :D

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#101713) Kam1kaze válasza #08205312 (#101708) üzenetére


Kam1kaze
tag

Szerintem senki se fog a körmére nézni, úgy sz.rnak az egészre, ahogy van.

Örs, Árkád Telekom, 2018.10.04-én nekünk pont a fordítottja volt. Lehet olvastad is fentebb: "Viszont, csak a sima Domino Fix csomagot adták, ami fél évig aktív, stb. Kérdeztem, hogy én az Extrát szeretném, 80perc, 1GB, 1év, az nem lehet? Azt mondta az ügyintéző, hogy számhordozásnál csak az alapot lehet adni."

Összevissza hazudnak!

Amint kihozta a SIM kártyákat, az volt az első kérdése, hogy miért nem előfizetéses...? Rövidre zártam, mert NEM! (Elég volt pár hónapja a UPC ügyintézőtől megszabadulni, mindent eladott volna, miközben szolgáltatást megszüntetni mentem.)

Nem tudtam, hogy valójában hogy van ez, gondoltam, hogy lehet tényleg csak az alapot lehet számhordozásnál (azért furcsa volt), nem akartam belemenni megint egy sokadik panaszbejelentés és így tovább procedúrába, az első mondatomban leírtak miatt, sz.rnak rá.

Pár hét lesz, mire válaszolnak rá. Nekem levélbe küldtek választ, más miatt, lehet a legutóbbi fogyasztóvédelmes ügy miatt, nem e-mailben kommunikáltak tovább, ahogy előtte.

Így, hogy látom más is hogy járt, lehet, "hobbiból" én is írok nekik egy szép panaszt. :D

(#101714) 8


8
senior tag

Hétfőn rendeltem valamit "azonnali átvétellel" telekom üzletben ("vedd át .. telekom üzletben akár azonnal" felszólításra), azóta a rendelés weboldal szerint visszahívásra vár, email és telefonos ügyfélszolgálat szerint szállítás alatt van, üzlet szerint náluk nincs ilyen cucc és nem tudnak a rendelésemről.
Nem először fordul elő.

Köszönöm telekom

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#101715) kali válasza Kam1kaze (#101713) üzenetére


kali
legenda

Ránéznek arra, ha írásban bejelenti az "igazi" Telekom felé (is).
Valamilyen szinten csúnyán hangzik, de szerintem a külsős (al)vállalkozásoknál - minden T-s üzlet az már - az ügyintézőknek nem akkora biznisz - vagy inkább bónusz -, ha Domino ügyintézés folyik, ezért próbálják előfizetéses irányba terelni az előfizetőket, akár ilyen módszerrel is, hiszen abban több pénzt van.
Nyilván, ez részben érdeke a Telekomnak is, de azért mindennek van egy határa, amit ők is tudnak és aszerint járnak el. (Gyakorlati tapasztalatból is írom, volt hasonló jellegű problémám egy Partner üzlet ügyintőjével, aki szerintem anyagi érdekeltségből próbált megvezetni, hiába mondtam neki, hogy az úgy nem jó, nem lehetett meggyőzni. Megpanaszoltam aztán írásban, részletesen leírtam mindent, behivatkoztam az ászf szükséges pontjait...stb., korrekt módon kivizsgálták, igazat adtak nekem és még extra jóváírást is kaptam. Alapvetően elnéző vagyok mindenkivel, tudom, hogy ebből élnek, akár hozzá is járulok, ha valamilyen módon tudok, de részemről is van mindennek egy határa:)

(#101716) _Moriarty_


_Moriarty_
aktív tag

Nagyon ügyintéző függő a korrekt és hozzáértő hozzáállás mostanság.
Kedden lejárt a 15 napos határidő egy elállást követő vételár visszautalásra.
1. ügyintéző: 30 nap a határidő a beérkezés utáni feldolgozást követően, azért felveszi panasznak
2. ügyintéző: sajnálja, felveszi panasznak, többet nem tehet
3. ügyintéző: elnézést kér, valóban csúsznak, utánanézett és elmondta, hogy hol csúszott meg a dolog és felajánlott egy kisebb összeget kárpótlás gyanánt
Pénz még mindig nincs a számlán, de már nem érzem, hogy h...nek néznek és bármit megtehetnek.

(#101717) ElektrikusDE válasza rothfb (#97955) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Végre le is írták:

Dominó MAX:30/10

Csak minek kamuztak eddig...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#101718) Bferibörs válasza ElektrikusDE (#101717) üzenetére


Bferibörs
addikt

hát lehetne 300 ha engednék :-D , mondjuk a többi sincs annyi csak elméleti, na jó 30-nál általában több :-D

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#101719) 4Grider válasza Bferibörs (#101718) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mire nem elég óránként bő 12/4 GB-nyi forgalom? Főleg egy feltöltőkártyán?

(#101720) makoss


makoss
addikt

Üdv!

Ezt hogyan lehet újra aktiválni?

Külföldről nem rendelek semmit, csak itthoni boltból! Vagy újat, vagy semmit! "A kötözködés a bunkóság melegágya!"

(#101721) Cs1csó válasza makoss (#101720) üzenetére


Cs1csó
félisten

Ha van okostelefonod és legalább andoroid 5-ös van rajta akkor letöltöd a google playről a magyar Telekom app-ot és telepíted csinálsz egy fiókot ha még nincs és belépsz ott be tudod újra kapcsolni.

Vgy PC-re letöltöd a Bluestacks android emulátor-t (telepítés előtt érdemes bekapcsolni a bios-ban a hardvers virtualizációt) és azon belül le tudod tölteni a google play-ből a legújabb Telekom app-ot.

(#101722) Zeki válasza makoss (#101720) üzenetére


Zeki
nagyúr

Az alkalmazásban. Telekom app.

(#101723) herdsman12 válasza makoss (#101720) üzenetére


herdsman12
őstag

Vagy Android 4.2-4.4-es telefonra telepíted a Telekom app 7.8-as verziót és azon is bekapcsolható.

[ Szerkesztve ]

(#101724) embe válasza makoss (#101720) üzenetére


embe
nagyúr

Én webes felületen is látom a frissítéses, megújítási lehetőséget.

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#101725) Carline


Carline
őstag

Egészen tetszik a mostani webes kiszolgáló felület.
Áttekintésnél Dominó kártyáknál egyenleg után egyből link a feltöltésre, sok végén beállítások, alattuk kiszürkítve a következő adategyeztetés időpontját mutatja a sor végén adategyeztetés linkkel, mindezt egy áttekinthető rövid táblázatban.
Beállításoknál a testreszabásnál ott a Domino Most, melynél mutatja a lejárat időpontját, alatta a megújítás linkkel.

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#101726) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Megjött IOS-re is az új Telekom app. Valami brutál gyors csak lestem hogy nem megy felfelé a rózsaszín sáv 😀 a most az mit jelent a percek mellett? Most frissítve? Nem 8óránként frissít a rendszer vagy ezen is fejlesztettek? Egyébként nekem nagyon adja, főleg hogy gyors. Igaz bankkártyát kövi fizetésnél tudok csak hozzáadni addig nem, mostmár akkor az appot fogom használni befizetésnél is..

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#101727) #77646080 válasza norberto_th (#101726) üzenetére


#77646080
törölt tag

Igen, a frissítést mutatja. Ez nekem is tetszik benne.

(#101728) tibor23 válasza Carline (#101725) üzenetére


tibor23
senior tag

Nekem miért nem jelenik meg? :O

[ Szerkesztve ]

(#101729) Fire/SOUL/CD válasza Cs1csó (#101721) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Telekom fiókból kiszedték a Domino Most aktiválásának lehetőségét, így akinek buta telója van az szopóágon van... :C

A *111# lehetőségben sincs mód bekapcsolni.

Remélem ez megint csak egy pillanatnyi elmezavar csak a Telekom-nál, már csak azért is, mert akiknek szükséges adategyeztetés, azoknak egyből kreáltak (kérdés nélkül) Telekom fiókot és régen (október 1 előtt) még ki-be lehetett kapcsolni a Domino Most-t... :W

[ Szerkesztve ]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#101730) Cs1csó válasza Fire/SOUL/CD (#101729) üzenetére


Cs1csó
félisten

A WEB-es felületből? Hivatalosan is arról volt szó, hogy se ott se a 1777-es se máshol nem lehet ezt aktiválni. Ezt a lehetőséget nem is ajánlottam más említette hogy látja a webes felületen is akkor megnéztem és nekem is ott volt. Sok embernek nincs okostelója de ha van is nem biztos hogy 5-ös vagy újabb Android verziós simán lehet még csak 4.x-es verziójú a telefonja úgyhogy neki is máshogy kell megoldani.

A PC-re telepített emulátor jött be persze az elején - a MEMU és a Bluestack is - sírt, hogy a hardveres virtualizációt kapcsoljam be a bios-ban. Ezután szépen felment.
A NOX valahogy nem jött be alapban 4x-es Android van benne de a multie device opció alatt lehet indítani 5-ös vagy 7-es droiddal is de után valahogy nem tudtam mégsem telepíteni az app-ot - a régit lehet de érdemes a több opció állíthatóság miatt a legújabbat telepíteni.
A MEMU-nál pedig nem tudtam "@" jelet tenni - valahogy biztos meg lehet oldani de nem volt kedvem ezen agyalni mivel ezt sem éreztem gyorsabbnak és reklám ebben is volt úgyhogy a Bluestack lett a befutó.

Amúgy az AlternativeTo-n is ez a 3 a legismertebb:
- Bluestack
- Nox
- Memu

Amúgy a legjobb lenne SZEMÉLYESEN bemenni egy fiókba és TELEKOM által legköltségesebb emberi munkaerő idejét "rabolni" aztán mikor megbénulna az összes fiókjuk rájönnének hogy ez így nem baba.

Amúgy a rengeteg online kedvezmény mind csak egy dolog miatt van, minél kevesebb személyes ügyfélszolgálatost és telefonos ügyfélszolgálatost kelljen foglalkoztatni hiszen ők a legköltségesebbek. Ezzel a húzásukkal sokaknál nem marad más lehetőség mint személyesen bemenni és ott elintézni - személyes ügyfélszolgálaton el kell tudniuk ezt intézni.

[ Szerkesztve ]

(#101731) 4Grider válasza Cs1csó (#101730) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem kell tudniuk elintézni, mert az akció leírásában szerepel, hogy az alkalmazásban lehet bekapcsolni a Most-ot. Nem a személyes, nem a telefonos és nem az online ügyfélszolgálaton.

(#101732) sloja válasza Cs1csó (#101730) üzenetére


sloja
tag

A XePlayer is egy működő alternatíva.

(#101733) Fire/SOUL/CD válasza Cs1csó (#101730) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Tökéletesen tisztába vagyok azzal, amit írsz, de ez (ha tényleg nem csak elgurult a pirula a Telekom-nál), akkor szemétség netovábbja... Lehet, hogy meg kellene kérdezni egy jogászt erről a mutatványról, hogy nem-e léptek át egy határt ezzel, hisz egy (amúgy nem kis) ügyfélréteget KIZÁRTAK egy, az amúgy számukra biztosítandó szolgáltatás eléréséből.

Vagy zárják le ezt a Domino Most szolgáltatást (szüntessék meg) vagy MINDENKINEK kell biztosítani az aktiválás lehetőségét. A Telekom SZÁNDÁKOSAN szedte ki a Telekom fiókból ezt a lehetőséget és SZÁNDÁKOSAN a *111# önkiszolgáló menüből is (hogy a buta telósokat kizárja, ez jogilag nem biztos, hogy OK)
Az aktiválás lehetősége alatt meg nem az értendő, hogy mindenféle emulátor, meg egyéb hardver/szoftver meglétére kötelezzék az ügyfelet, meg keresni valakit, aki még ért is hozzá...)

Személyesen sem kapcsolják be... (ahogy 4Grider is írja)

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#101734) 4Grider válasza Fire/SOUL/CD (#101733) üzenetére


4Grider
nagyúr

Jogászt hiába kérdezel, időben benne volt az ÁSZF-ben, hogy a Most-ot október elsején meg fogják szüntetni. Ráadásul nem díjcsomag volt, hanem opció. A mostani Most már egy másik most.

(#101735) Cs1csó válasza Fire/SOUL/CD (#101733) üzenetére


Cs1csó
félisten

Már többször is büntették őket, de a mentalitás nem változott. Ha jön a DIGI vagy lejár a MOST akkor irány a Vodafone Tuti vagy a Telenor kártyás.

4Grider igazad van de azért kiverni a patáliát, a tévét rájuk küldeni stb. azért lehet NE ÚSSZÁK MEG ILYEN OLCSÓN.

[ Szerkesztve ]

(#101736) Fire/SOUL/CD válasza 4Grider (#101734) üzenetére


Fire/SOUL/CD
félisten

Igen szept. 28-án kaptam is időben róla SMS-t, aztán okt. 2-án (nem elsején) tiltották is. Amúgy az ÁSZF-ban semmi olyan nincs, hogy más lesz a Most mint régen...(A régebbi ÁSZF-ban csak az volt, hogy ápr. 1.-től megszűnik a Most, azt csak nemrég döntötték el, hogy okt. 1-től megint lesz.

Amúgy (teljesen egyetértve veled) ÁSZF-ban benne van sok minden, csak amikor havonta kapsz 4 értesítést, hogy változott, de konkrétan, hogy mi azt nem, akkor nem hinném, hogy sokan átrágják magukat az egészen...

Amúgy szerinted mi változott az új Most opció esetén a régihez képest? (Azon kivül, hogy akik még be is tudják kapcsolni, azok is 30 naponta kapcsolgathatják be újra) ;]

Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

(#101737) #08205312 válasza Cs1csó (#101735) üzenetére


#08205312
törölt tag

Nem vagyok benne biztos, hogy gazdaságosabb a tuti 19 Ft, mint a domino 25 Ft.
Indoklás:
Ha vi szinten pl. forgalmazok 800MB adatot + 50 percet.
Vodával kell venni 1GB-ot (amiből 200MB hó 31. napon elvész) 1245 Ft + 19*50, összesen ez 2195 Ft.
Telekom: maraton 4GB-tal 800MB=696 + 25*50, összesen 1946 Ft.

(#101738) 4Grider válasza Fire/SOUL/CD (#101736) üzenetére


4Grider
nagyúr

Leírtuk itt már egy párszor azt a két dolgot, amiben változott a mostani Most. Kérlek olvass vissza!

(#101739) Cs1csó válasza #08205312 (#101737) üzenetére


Cs1csó
félisten

Ezzel egyetértek de szigorúan csak net nélküli buta telefonról beszéltem. Ha egy okos teló adatcsomaggal már más a helyzet.

(#101740) herdsman12 válasza norberto_th (#101726) üzenetére


herdsman12
őstag

Nálam (iOS) ritka xar lett ez a frissítés.
Nincs felhasználhatóság dátuma, kötelező adategyeztetés dátuma, eltűnt a Most opció dátuma.
Ez igy frankó lesz, hogy a Most csak az app-ban kapcsolható, a dátumok ellenőrzése miatt meg a web-en kell nézelődni.

(#101741) prozodus válasza Fire/SOUL/CD (#101733) üzenetére


prozodus
őstag

Digitális diszkrimináció...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#101742) #77646080 válasza tibor23 (#101728) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nem vagy ezzel egyedül, nálam sem látható az említett összegzés.

(#101743) Carline válasza Carline (#101725) üzenetére


Carline
őstag

Kipróbáltam telefonról chrome böngészőn mobil nézetben:

Szóval innen is működik a beállítás.

˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI

(#101744) atala


atala
addikt

Komolyan az a baj, hogy csak alkalmazásból lehet bekapcsolni egy opciót? Én nem érzem, olyan nagy problémának. Az emberek 99%-nak okos telefonja van.

(#101745) Fox Mulder válasza atala (#101744) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Túl van reagálva ez az egész kissé, már vagy egy hete ezen rágódik a fórum.

(#101746) CarrGomm válasza atala (#101744) üzenetére


CarrGomm
aktív tag

Igen, de nem mindenkinek android-os telója van, vagy iphone-ja, de még az sem biztos, hogy okostelefonja van, mint pl idősebbeknek.
Nem értem mi értelme van ennek, hogy csak app-ban lehet bekapcsolni valamit, se neten, se ügyfélszolgálaton.
Vagy épp ez gond, ha feltelepíted az alkalmazást mihez kér hozzáférést? Gondolom aki megadja a hozzáférést mindenéhez, az megkapja a MOST-ot.
Kíváncsi lennék, aki neten be tudja kapcsolni, az bejelölte-e az "üzletszerzési célú hozzájárulás"-t is?
Nekem is ott volt neten az opció egészen addig, amíg ki nem kapcsolták és jött az sms, aztán el is tűnt és azóta sem jött vissza.
Amúgy korábban ezt írták az sms-ben:
Amennyiben nem használod a Telekom alkalmazást, de továbbra is kedvezményes percdíjon szeretnél telefonálni, keresd ajánlatainkat a telekom.hu weboldalon vagy a 1777-es üf telefonszámon.
Akkor ez alatt mit értettek?

[ Szerkesztve ]

(#101747) #77646080 válasza atala (#101744) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ám az 1% mihez kezdjen? (Engem nem érint, de itt van pl. Tibor topiktárs, aki nem rendelkezik smart telefonnal.)

(#101748) szabogabor10 válasza Fox Mulder (#101745) üzenetére


szabogabor10
veterán

Kicsit kezd is idegesíteni ez. A sok mostos hsz-től nem látszódik lassan a többi...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#101749) radio100jozs


radio100jozs
őstag

Nekem is fura, hogy mi ez a lázongás, hogy egy cég saját kontójára meghirdet egy akciót, és azt feltételekhez köti (csak applikációban rendelhető meg)? Minden akció bármilyen termékről, vagy szolgáltatásról van szó, kötött valamilyen feltételhez. Ellene nem lehet tenni, ha nem tetszik, lehet díjcsomagot, szolgáltatót váltani. De jelzem, hogy a pl. a Telenornál, vagy a Vodánál is kedvező perdíjas egyedi ajánlatok is csak az applikációban érhetőek el.

(#101750) Zeki válasza szabogabor10 (#101748) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ez foglalkoztatja az olvasókat. Mert érinti őket.

Közben persze elhangzik olyan marhaság, hogy az emberek 99%-ának okostelefonja van. Ott, ahol nyugdíjas a többségi társadalom.

Amúgy sincs semmi, amiről beszélni lehetne.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.