Hirdetés

2024. május 15., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48801) Laraxior válasza Ferdzsoo (#48796) üzenetére


Laraxior
titán

:P

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#48802) Something_ válasza -Mosquito- (#48776) üzenetére


Something_
őstag

Nem tudom, 1-2 héten belül valamelyik hétköznap, ha normális idő lesz. Amúgy is előtte 1-2 nappal tudom, hogy milyen napom van, plusz ugye az időjárás. Dobjak majd privit, ha megyek? Lejössz a 300 kg-s hajóddal?:D

(#48803) -Mosquito- válasza Something_ (#48802) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Aham,dobjál egy levelet majd. :) ~2hét múlva jó is lenne.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#48804) Polemius válasza V.Stryker (#48792) üzenetére


Polemius
aktív tag

Mivel a kulcsot magában hajlamos vagyok letenni és fél óráig keresni, de én sem akartam karcoló megoldást (előző tulaj már eléggé összekarcolta), így oldottam meg:
Élénk színű, fényvisszaverő szálas ejtőernyőzsinórból fontam kulcstartót, amit rá tudok akasztani kis karabinerre, amin a többi kulcsom van.

(#48805) Something_


Something_
őstag

Hát a srácokon kijött az aszfalt-allergia :D Jó sok eszük van.
[link]

(#48806) Grillo válasza V.Stryker (#48798) üzenetére


Grillo
senior tag

Én a robogón leragasztottam kacsaszallaggal azt a részt, ahol hozzáért a kulcs. Szürke a szalag, meg a robogó is, nem nagy az eltérés, meg nem is nagyon látszik.

(#48807) Archer válasza StoneBridge (#48775) üzenetére


Archer
őstag

Nem akarok paraszt lenni de ezek a kínai fékkarok már olyanok lesznek, mint anno a Fila táskák... :DDD

A Pazzo karokról másolják őket amúgy.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#48808) FIREBLADE78 válasza Archer (#48807) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ami nem kínában készül,már az a hamis! :K

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#48809) Daywalker válasza Burt1793 (#48790) üzenetére


Daywalker
addikt

Allitolag van 1-2 motor aminel okozott gondot, nalam meg nem. Estem is vele, a kar nem tort el csak a hatarolo es a rugo elrepult, ezert csere volt. Namarmost kinaival palyan egy eses olcsobb mint gyarival...amugy sima fekete, nem fakult, nem kopott.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48810) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Köszi az ötleteket. :)

Más: Budapesten láttatok valahol 1db-os olajszűrő leszedő kupakot? Vidéken 1500-ért több boltban is találtam, Pesten csak készleteket vagy több, mint 2x-es áron...(68mm-es kellene)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#48811) Outlander válasza V.Stryker (#48810) üzenetére


Outlander
őstag

Na ilyenről se halottam még... Én mindig azért sírok, mert itt "vidéken" soha nincs semmi, mindig pestről kell rendelgetni, lassan már kenyeret is. :)

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#48812) PoLizei válasza PoLizei (#48789) üzenetére


PoLizei
aktív tag

Ilyen most:
kép
A barna rész 1 éve még fekete volt.

P*L****

(#48813) Xaels válasza PoLizei (#48812) üzenetére


Xaels
félisten

A színén kívül valami más baj van vele? Nem lötyög meg ilyesmi?

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#48814) V.Stryker válasza Xaels (#48813) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Nem mondom, hogy rossz, mert nem tudom milyen, de én névvel rendelkező, jó minőséget vennék kizárólag. Ennek egy oka van...kb. két éve versenykerékpáron a csiricsáré fékkar olyan 40km/h-nál eltört, mikor a Szondi utcába elém jött terepjárós. Csak a jó Isten mentett meg szerintem a borulástól. Azóta ez egy kényes dolog nálam és óvatosságra is intek mindenkit. :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#48815) StoneBridge válasza Archer (#48807) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Ám legyenek. :U
Én összességében nézem a dolgot, naked-em van, amennyire lehet letisztulttá akarom tenni. Ehhez elengedhetetlen, hogy a gyári fékkar menjen. Megnéztem a Rizoma, Dpm moto, Ermax, Pazzo.. stb által gyártott fékkarokat, az áruk (párban valahol 30-50e ft körül mozognak) nem adott annyit, hogy megérje azokat berendelni. Persze ez nem azt jelenti, hogy kizárólag kínai cuccokat fogok rendelni, sorban van pl az Ermax-tól hűtő-védő, Rizoma tail tidy, a gyári Akrapovic rendszert pedig jövő héten pakolják fel. :K

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#48816) kcsa válasza StoneBridge (#48815) üzenetére


kcsa
veterán

Tényleg no offense, de kipufogóra van pénz, minőségi fék(karra) meg nincs? Nemár...

(#48817) PoLizei válasza Xaels (#48813) üzenetére


PoLizei
aktív tag

Eddig teljesen jó minden. Berakáskor valamit le kellett rajta kerekítenem tűreszelővel, hogy passzoljon a helyére, nem illeszkedtek a sarkok.
Ha a pénz nem számítana (és nem egy 14 éves SV-re kerülne), ASV-t vennék, nagyon tetszenek.

P*L****

(#48818) StoneBridge válasza kcsa (#48816) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Nem veszem fel. Az előbb felsorolt minőségi fékkarok ára nekem annyit nem ér, hogy azokat megérje berendelni. 7e ft volt a képen szereplő fékkar pár, ha minőségi problémám lenne vele, hidd el hogy nem tenném fel. Nem csak itt bújom a fórumot, másik, a motoromat érintő külföldi fórumon is megerősítették, hogy jók a fékkarok és nincs velük gond (többen használják). Korábban amúgy írtam, hogy a kipufogó más tészta, a garanciát érintő kérdés is.

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#48819) Yoshida válasza StoneBridge (#48818) üzenetére


Yoshida
aktív tag

Én már olvastam olyat egy külföldi mocis fórumban, hogy a felszerelt fékkar folyamatosan nyomta a dugattyút, alul meg emiatt jobban hozzáért a betét a tárcsához, és melegítette folyamatosan magát az egész rendszer. Látszódni nem látszódott rajta hogy nyomja, csak egy karika után tűnt fel a csókának. (persze ez lehet hogy 1000 karból egy volt)

(#48820) Outlander válasza Yoshida (#48819) üzenetére


Outlander
őstag

Persze , az is lehet h nem állította be rendesen... de ezt már soha nem tudjuk meg. :U :)

Work until You no longer have to Introduce Yourself.

(#48821) Tomate


Tomate
veterán

Ebben a szép időben egyre sűrűbben kerül elő a vas :)

(#48822) mm89


mm89
őstag

Én is vettem, először kéket, de közben vettem arany kormányt, így karokból is rendeltem inkább aranyat. Szerintem teljesen jó mindőség, szeretem, kényelmesebb mint a gyári és szebb is. Külön tetszik, hogy a kuplung is állítható (kis sv-n ugye bovdenes és csak azzal lehet állítani, de ez így plusz egy állítási lehetőség).

[ Szerkesztve ]

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#48823) StoneBridge válasza Tomate (#48821) üzenetére


StoneBridge
senior tag

Nagyon tetszetős gép, grat hozzá! :R
Egyszer élőben megmutatták, hogy milyen amikor tüzet okád az iker Akra dobokon át. :K

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#48824) canniball


canniball
nagyúr

bogyo és (talán) Xaels figyelmébe:
Még csak meg sem mutatták neki a krómot

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#48825) Xaels válasza canniball (#48824) üzenetére


Xaels
félisten

Ezzel is csak az a bajom, hogy nem az enyém. Na meg California, nem épp a városban szaladgálós motor elég bálna. Kellene szó nélkül.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#48826) Bogyó bá' válasza canniball (#48824) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A Guzzit szeretem, végre valaki tudja, hogy a V2-őt milyen irányban kell beszerelni a vázba. ;] Mivel viszont olasz, így nemigen csábít a "legendás" megbízhatósága. Ismerősnek van egy 750-es Nevadája, minden héten pár csavart pótolni kell a motoron, mert egyszerűen leesnek, elhagyja őket (vázról, blokkról, mindenhonnan). Egy Honda azért ilyen nem szokott csinálni...

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#48827) Something_ válasza Tomate (#48821) üzenetére


Something_
őstag

Nagyon bejönnek a yamahák, de múltkor ültem egy R6-on, hát az én RR-em ahhoz képest túramotor kormány, üléskényelem és üléspozíció ügyileg..

(#48828) fattyu válasza Bogyó bá' (#48826) üzenetére


fattyu
veterán

már megint a sztereotípiák.

enyémből hullik mint kutyából tavasszal a szőr... szervízem se hiszi el. pedig csak rendeltetésszerűen használom. hőskorból honda.

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#48829) Pocee válasza kcsa (#48816) üzenetére


Pocee
senior tag

Tényleg no offense,de kínai fékkart fírtatók csak gyári alkatrészt tesznek a motorjaikba vagy olykor megy bele utángyártott is?
Egyébként nem is érdekel csak azt nem értem miért kell meggyőzni,hogy nem jó a kínai és rizoma kell meg pazzo...mellesleg van gyári fékkarja,nem most akar féket építeni és a gyári helyett inkább kínai választana,kipróbálja,ha beszopja az ő baja.
És igen inkább egy jó kínai fékkar és akra mint egy rizoma fékkar és gyári pufó,de ez szubjektív.

Mr.Brightside

(#48830) kcsa válasza Pocee (#48829) üzenetére


kcsa
veterán

Azért érzed hogy van különbség a kínai hengerfejtömítés és egy fékkar veszélyei között.
BTW ha gond van vele, nem csak magát sodorja adott esetben veszélybe.

Egész egyszerűen van olyan alkatrész, ahol nem lehet kompromisszumot kötni, ezt ilyennek érzem. Objektíven.

(#48831) Ribi válasza Pocee (#48829) üzenetére


Ribi
nagyúr

Náluk valszeg 0 az ellenőrzés, emiatt ha mondjuk félig be van repedve a fékkar, akkor az még pont ugyanúgy megy a vásárlónak. Te nem veszed már észre, mert szépen be van festegetve. Kínainál nem csak ott a bibi, hogy milyen anyagból csinálnak egyes dolgokat, hanem nuku ellenőrzés. 0 selejttel egyszerűbb olcsón dolgozni. Alu és alu között is van különbség. Persze ha utánaolvasott és nem egy közismert hulladék, akkor valszeg nem lesz gond, de olyan alkatrészeknél ami igen nagy gondot okozhat nem vicces spórolni.

(#48832) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Ez a kesztyű megéri az árát?

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#48833) Ferdzsoo válasza FIREBLADE78 (#48832) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Nekem nem tűnik túl erősnek...
Term. ennyi pénzért nem is kell csodákat várni...

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48834) FIREBLADE78 válasza Ferdzsoo (#48833) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem is kell 2-30 ezres dájnéze,most is 8 rugós cube (bicikli márka) kesztyűben tolom,no abban sem esnek nagy tempóban

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#48835) fattyu válasza FIREBLADE78 (#48834) üzenetére


fattyu
veterán

tuti megvéd ha elesel...

csúsztam olyat betonon 80as esésénél hogy az Astar gpprot kukázni kellett utána. de ha a cube biciglis kesztyű az elég.

Nem az a baj hogy fillérbasztok hanem hogy reklámozzátok. tök fölösleges motoros cuccot pláne jót venni. elég a bicajos is.

Bukóból esetleg nem akartok ilyesmit?

a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek

(#48836) FIREBLADE78 válasza fattyu (#48835) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Persze,persze. Annyira szar nem lehet ez az acerbis?! Csak bőr,van bütyök is rajta,jobb mint a bickilis kesztyűm :D Nekem azért jön be jobban a crosszos kesztyű,mert kényelmesebb,igaz azt földre találták ki.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#48837) polimorf


polimorf
tag

Szerencsére még sok rendes segítőkész motoros van akik javítanak a motorosok megítélésén.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#48838) Ferdzsoo válasza polimorf (#48837) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Arról nem is beszélve hogy oroszok voltak.... :R

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48839) Pocee válasza Ribi (#48831) üzenetére


Pocee
senior tag

csak szólok,hogy nincs kínai fékkarom,gyári állíthatóm van,csak azért mondom,nehogy úgy tűnjön védem magam.
ilyen alapon,ne menjetek 50nél gyorsabban mert fenn áll a dúrdefekt veszélye,mert egy nyugati gumi is eldurranhat,számtalan példa van rá.
nem kell az álszenteskedő duma,hogy majd egy kínai fékkar miatt veszélyeztet bárkit is.benne van,mint számtalan más is...csak egyesek előszeretettel kiragadnak dolgokat.
nézd fattyu(elnézést a hivatkozásért,de kapóra jössz :DDD ) kolléga egy száguldó bomba,hozzáteszem én is,nem is török pálcát felette,mert akkor amikor este a tükörbe nézek akár le is köphetném amit látok...

Mr.Brightside

(#48840) zoltanz


zoltanz
nagyúr

A gumik, súly minimalizálás, rugózatlan tömeg csökkentés után nekem is a hang fontos.

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#48841) Topiccsendőr válasza Bogyó bá' (#48826) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Egy regi guzziba en sem invesztalnek, de regi japanba? Legyen honda. Egy paraszthajszallal kisebb tokonszuras az olasznal. Oreg motor az oreg motor. Ha mindennap talalkoznal ilyennel... Locsolni kell a lovet ra. A csavarelhagyas legyen a kegkisebb gond.
Rozsdas tank, allandoan megfolyo karbi, (kicserelheted a tuszelep sort 100e ert, kivedhetetlen hiba) ami allandoan lemos mindent a hengerfalrol, leghutes... Leg-olaj... Hamar kinyirja a henger-dugot, hengerfej, szeleptomitetlenseg boven.
Ha 40 ezret elmegy egy ilyen motor, mar az elete vegen van, hozzateszem, Magyarorszagon. Most eleg sok belpiacossal talalkoztam, koztuk hondaval is. Ezek elemeletileg a legminosegibb motorok. Hat ha regi, akkor mennek ra a szazezrek, tokmindegy a marka. Csak nem tudsz ezekrol, mert nem latod ezeket, meg eleg nagy sztereotipia van az emberek fejeben.
Guzzi szeru egyebkent a honda cx500 is, ha ennyire szereted a hossziranyu fotengelyt, meg a hondat.

A guzzi griso baromira tetszik nekem, nem gondolnam h orokolte a 80-90 es evek elektromos hibait, illetve osszeszerelesi minoseget, mivel injektoros, uj fejlesztesu 4 szelepes hengerfeje van, anyag es osszeszerelesi minoseget sem gondolnam annyira gaznak. Persze ki kene probalni nehany evig, akkor mondhatnank valamit rola.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48842) Bogyó bá' válasza Topiccsendőr (#48841) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Belpiacos, öreg Hondát hajtok. Igaz, csak 125-öst, de kellően ritkát (Mo-n egyetlen példány) és bonyolultat. Tavasszal ez enyémmel is kellett foglalkozni, de szerencsére meg tudtam oldani.:B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#48843) Burt1793 válasza Pocee (#48839) üzenetére


Burt1793
veterán

Oké, te máshogy látod a dolgot, de szerintem akkor sincs igazad. :D
Az biztos, hogy nem akarom, hogy a kezemben maradjon a fékkar. Honnan tudod, hogy a külcsín alatt mit tud az a fékkar? Egy reflexből húzott ötvenedik satufékezésnél (pl egy évvel a felrakás után) lehet, hogy a kezedben fog maradni és akkor tehetetlenül gurulhatsz majd...
Miért bízol meg egy névtelen cégben?

(#48844) Ferdzsoo válasza Burt1793 (#48843) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Én leegyszerűsítem...
Minek lecserélni a gyárit?????
Dizájn fontosabb mint az esetleges megbízhatóság?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48845) PoLizei


PoLizei
aktív tag

Egy idősebb motoron már egyáltalán nem biztos, hogy eredeti, gyári alkatrészek vannak, esetleg csak úgy néznek ki. Egy ilyen utángyártott fékkar kb. 3000 Ft, nyilván Kínában készül. Akkor az sem biztos, hogy jobb a dizájnos, CNC-s karoknál.

P*L****

(#48846) Something_ válasza FIREBLADE78 (#48832) üzenetére


Something_
őstag

Valakinek igen, valakinek nem :-) Ha 10e-et szansz kesztyure, akkor nem sokat ugralhatsz.

En nem vennem fel, inkabb nem ulnek motorra. Valaki kesztyu nelkul nyomja, valaki levagott ujju kesztyuvel.

(#48847) Burt1793 válasza PoLizei (#48845) üzenetére


Burt1793
veterán

Persze, lehet, hogy jók, esetleg jobb minőségűek, mint a gyári, de nem biztos.

(#48848) Pocee válasza Ferdzsoo (#48844) üzenetére


Pocee
senior tag

Akkor minek a rizoma meg pazzo?

Mr.Brightside

(#48849) Archer válasza Pocee (#48848) üzenetére


Archer
őstag

Rizoma azért árul értelmes dolgokat is (állítható lábtartók, indexek, különböző védő dolgok, kutyafüle), hogy most 30k náluk egy kar, az egy dolog (egyébként a gyári sem sokkal olcsóbb, ha rendesen boltban veszed, nem bontóban) van tükrük is 50 ezerért, vegye akinek van rá pénze, cserébe kap egy kis exkluzivitást meg garantált minőséget. De szerintem ez olyan kicsit, mint az index, sokan veszik az ebayes noname ledest, nappal szinte nem is látszik, ha nincs pénz normálisra, inkább hagyja a gyárit, az tutira jó. Régebben én is szemeztem ezekkel a fékkarokkal de nem mertem bepróbálni őket.
Attól még lehet jó, csak elég nagy a szórás sárgáéknál minőségben, legyártanak 500 ezer darabot, aztán amelyik ahogy sikerül, mehet a boltba.

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#48850) Daywalker válasza Burt1793 (#48843) üzenetére


Daywalker
addikt

Jó azért nem kell beszopni a marketinget sem. Csomó cég ugyanúgy velük gyártat csak rá van írva a márkanév, ára x10 aztán ennyi. Rettentő sokan használnak kínai karokat és nem hallottam még olyat, hogy valakinek a kezében maradt volna egy fékezésnél. A legtöbb utángyártott amit megvehetsz otthon a boltban az is ott készül, csak szépen be van zacsizva. Kicsit túl nagy a para ekörül. Azért a fékkar nem egy olyan bonyolult szerkezet, ahogy a féktárcsa sem. Utóbbi sem olyan, hogy ha kínait veszel meghalsz. Max szar és hamar elkopik.
De mindenki azt vesz amit akar, nem tudom mit próbáljátok a másikat meggyőzni. :F
Érdekes, itt mindenki tele van lóvéval, aztán azon megy a fillérbaszás, hogy hol olcsóbb az olajszűrő 200 forinttal, mert abból a gyári drága (tisztelet a kivételnek).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.