Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#48251) Something_


Something_
őstag

Na újabb 100 kör kakucs letudva. A szél és a homokvihar miatt nagyon mérges voltam, ha nem fizettem volna érte, akkor 1 óra után eljövök.
Köridőmérő: az első 5 kör 1 perc 20 lett, bemelegítés, stb. Aztán beállt 1 perc 6-ra, 20. körben sikerült 1 perc 4-re levinni, viszont itt megnyekkent a köridőmérő, vihetem vissza gariba, cserélik/javítják helyben. Fasza :D
Az utolsó 1 óra jó volt, alábbhagyott a szél, lehetett jókat menni. Jó volt ez a nap, tovább ismerkedtem a motorral, tetszett nagyon.
Elöl és jobb hátul 1 centis majrécsík van, bal hátul teljesen eltűnt. Valamiért nem tudom jobbra ledönteni a motort, nem értem miért.
Elöl nem akar kopni, rosszul csinálok valamit?
Azt vettem észre, hogy az eleje nagyon puha, állítani kéne rajta? Gondolom nem 104 kg-ra lett belőve. Vagy kezdésnek egy telóolaj és szimering csere?

Hidegen elöl 2.1, hátul 2.6 a guminyomás, érdemes lejjebb engedni vagy az én szintemen full felesleges?

Köszi előre is a válaszokat!

(#48252) mm89 válasza FIREBLADE78 (#48244) üzenetére


mm89
őstag

Nem egyről beszélünk akkor :)
Én azt hittem arra gondolsz, hogy könnyített átképző tanfolyamot akarsz csinálni, mert meg van az A1ed és a két éved. Erre írtam, hogy már nincs ilyen lehetőség, elölről kell kezdeni a kreszt is és minden órát le kell motorozni.
utána olvastam a többi hszt, hogy az egészségi alkalmasságról van szó.

HGabor89
Az emberek nagy többsége jobbra nem tud olyan jól kanyarodni mint balra.
Szerintem a gumiból engedhetsz még nyugodtan, de kérdés, hogy milyen gumi. Én tavaly conti road attack 2 vel mentem Kecskeméten párszor (sv650) 1,7-1,8 barral és semmi nem maradt a széléből, na meg bizonytalanság se volt benne. Szezon végén kapott dunlop sportsmart 2 - t, de idén még nem voltam pályán. Már nagyon várom!
Kecskemét az elsődleges, mert közelebb van és olcsóbb is, de Kakucs is tervben van.

[ Szerkesztve ]

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#48253) canniball válasza Bogyó bá' (#48248) üzenetére


canniball
nagyúr

Mindegy az irány, csak V legyen! :))

zoltanz!
Nem csak a tengerparton, itthon is igaz hogy akkor a leggázabb amikor elkezd szemerkélni/esni és a nedvesség az aszfalton lévő porral/kosszal elegyedve trutyit képez.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#48254) Bogyó bá' válasza canniball (#48253) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Hosszában álljon, és kardánt hajtson. De azért lehetőleg ne lógjanak a csöcsei sem:

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#48255) runner 125 válasza Daywalker (#48238) üzenetére


runner 125
nagyúr

Tényleg érdekel, h mennyivel lehet húzósabb a fenntartása.

Olajcseréket, fékolajcseréket magam meg szoktam oldani. De ha van valamilyen típushibája, amit csak a BMW tud orvosolni, azért nem fogok 100 ezreket fizetni, inkább szétnézek akkor a Honda tájékán, az biztos nem romlik el.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#48256) Czimby válasza Something_ (#48251) üzenetére


Czimby
addikt

A gumi melegen legyen elől 2.2-2.4, hátul 1.6-2.0 között.
Mivel nehéz vagy én 2.3 és 1.9-et használnék a helyedben, ezek meleg értékek!

HA puha az eleje tekerj az előfeszítésen, és a csillapítással is menj utána.
AZ igazi megoldás a rugócsere és az átszelepezés lenne, a többi csak részmegoldás.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#48257) Xaels válasza zoltanz (#48250) üzenetére


Xaels
félisten

Por, kavicsok. Szt. Jánosnál jöttem a Városmajoron esős este után hajnalban. A Fogas hídja alatt van egy rövid jobbos, ott takarásban meg volt állva a kavicsos hordalék. Lementem endúrósba elég gyorsan. Nem igazán tetszett ahogy mászott a valaga jobbra-balra. A másik ami katasztrófa ha hosszanti irányból kell átmenni a síneken.

(#48254) bogyo112 télen jól jöttek volna ezek a térdmelegítős csodák :D Amúgy V2 és kardán +1. Szeretem, hogy a kardán mellett a hátsó felni is tud érvényesülni.

[ Szerkesztve ]

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#48258) -Mosquito- válasza Lipton (#48228) üzenetére


-Mosquito-
őstag

A 14eft-os olajcseréhez képest sok... Drága szervizben a Karasna. Dream-be kérdezd meg.

Runner:

Alkatrészek nem olcsó hozzá, mondjuk melyik BMW-hez nem az. Váltó es ABS gondok szoktak vele lenni. Ha jól rémlik fent vagy az Index fórumon. Bmw fórumon keresd Ekowobot[link]
Kis olvasni való. [link]
Hétvégén volt guri.. Ott mondták a Bmw-sek, hogy egy sima állóhelyben eldőlés egy GT/GTL min. 500eft.

Inkább Honda felé kacsingatnék. :) A szerelem a VFR-el elmúlt?

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#48259) Ferdzsoo válasza Lipton (#48228) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ahoz képest hogy nekem tavaly cseréltek olajat, szűrőt, fékolajat, kardánolajat, és kuplungolajat 32k-ért ahoz képesz szerintem nem vészes... :U

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48260) Daywalker válasza Czimby (#48256) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem tartom jó ötletnek fórumon tanácsot osztogatni se guminyomás, se futóműállítás ügyében....főleg nem olyannak, aki még annyira sem ért hozzá. A guminyomás gumitól is függ. Pl dunlopot jóval lejjebb szokás engedni, mint mondjuk a metzelert - a nyomásra vonatkozóan a gyártók megadnak nyomásértéket pályára is, érdemes a neten megkeresni.
Ami meg a futóművet illeti, amíg nincs leszervizelve rendesen, addig szinte kár tekergetni. Ha eltekergeti az előfeszítést, akkor esetleg elszarja a geometriát is. Plusz honnan tudja mikor jó a csillapítás? Le kell mérni a sag-eket, nem lehet vaktában tekergetni - azaz lehet, de minek? De szerintem ezeket te is tudod, sőt!

Szóval ez vékony jég, inkább szakértőre bíznám, aki helyben beállítja és tanácsot ad. A profik az mondják, a rugót majd akkor érdemes cserélni, ha féktávon össze tudja ültetni annyira, hogy az lesz a szűk keresztmetszet. Nem hiszem, hogy ez jelenleg fennáll nála ezen a szinten. Egyszerűen nem szokta meg a terhelésválásokat..nekem is ilyen érzésem volt az elején.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48261) Ferdzsoo válasza Daywalker (#48260) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Teljesen egyetértek főleg guminyomás ügyben...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48262) Czimby válasza Daywalker (#48260) üzenetére


Czimby
addikt

Úgy emlékszem Metzeler M7RR van neki a motoron, ezért írtam ezeket az értékeket, meg igazából nem hagyhattam, hogy melegen kb 2.9-es hátsóval pályázzon, azért az egy kicsit veszélyesebb szerintem mintha 1-2 tizeddel az ideális alatt a nyomása.

Ha valakinek leírnám, hogy tegyen 1.3-at az ntec-es hátsóba páran itt kapnának szívrohamot :DDD

Szóval úgy voltam vele, inkább legyen egy kicsit rossz a nyomása, mint a mostani ami nagyon nem pályára való, nehogy emiatt legyen firka, gondolom megérted. ;)

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#48263) Daywalker válasza Czimby (#48262) üzenetére


Daywalker
addikt

Meg:D Bár én mentem 2,9-cel az elején és nem firkáltam még a szar BT21-gyel sem, mondjuk nem is időre mentem. Ellenben az M5-tel 1,9 barral sikerült, igaz a kettő között volt 3 év és már némi bátorság...:D
Mindegy, csak azért írtam le, hogy védve legyél:DDD

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48264) Something_ válasza Daywalker (#48260) üzenetére


Something_
őstag

Ahh, nyilvan nem allitgatnam magamnak, akarmit is ir akarki, szakemberre biznam mindenkeppen.
Akkor teleolaj es szimering. Bp, lehetoleg pesti oldalon valakinek bevalt szerelo ezugyben? Karasna gondolom 40e plusz afa :D

(#48265) Daywalker válasza Something_ (#48264) üzenetére


Daywalker
addikt

ohlins.hu
Első-hátsó komplett felújítás nekem 40-be volt asszem.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48266) Something_ válasza Czimby (#48262) üzenetére


Something_
őstag

Koszi az infot guminyomassal kapcsolatban. Lehet, hogy a tul magas hatso miatt erzem bizonytalannak az elejet? Vagy ez meg csak ratesz egy kicsit.

(#48267) Czimby válasza Daywalker (#48263) üzenetére


Czimby
addikt

Értelek én, igazad is van. :K

A futóművet meg álltassa be kint a ringen a Zenith-es sráccal,
de akkor készüljön fel anyagilag a szervizelésre is mert tuti rá fogja beszélni, bár ez nem baj. :))

Esetleg még azért annyit leírnék hátha valaki megfogadja, hogy pályázáskor sose a hideg nyomást vegye figyelembe!

Csak az üzemmeleg gumi számít!

És az sem jó módszer, hogy melegen kell 1.8 akkor hidegen fújjuk 1.6-ra és jó lesz.
Hát nem, hiába mondják sokan, hogy hideg meleg gumi közt 2 tized van,
ez hülyeség nem lehet így megmondani.
Nekem volt már 0.45 a különbség hideg-meleg között!

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#48268) Something_ válasza Daywalker (#48265) üzenetére


Something_
őstag

Köszi, kérek árajánlatot tőlük. A felújításnál az olaj + szimering cserét érted? Vagy mást is szoktak cserélni?
Kicsit ciki, de én azt hittem, hogy az első telóba kell olajat cserélni és szimering, nem is tudtam, hogy van hátsó :D Mármint, hogy azt is szokták, eddig csak elsőről olvastam, hogy cserélik :D

(#48269) Czimby válasza Something_ (#48266) üzenetére


Czimby
addikt

Inkább rátesz.

Legközelebb tegyél egy kötegelőt a becsúszószárra és nézd meg meddig nyomja le a teló.
Így láthatod, ha a futómű elérte határait és felüt.

Szerintem próbáld meg az általam írt nyomásokkal a mostaninál mindkettő jobb ez tuti.
Az eleje nem volt lomha? Kevésbé fordulékony.
Mert ott inkább az alsó határon volt már a nyomásod, ami még elmegy, de azért gumi, motor, és stílus függő ez.

A hátsód mindenképp sok ez egyértelmű, abból engedj, ha gondolod lépésenként, de szerintem egy meleg 2.0 esetleg 2.2, hogy ne legyen hirtelen nagyon más a motor viselkedése biztosan pozitív változást hoz majd.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#48270) canniball válasza Bogyó bá' (#48254) üzenetére


canniball
nagyúr

Azért nem félek attól hogy ha hozzád vágnának egy olyan lógó csöcsűt akkor azt mondanád, hogy köszönöm, nem kérem! :D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#48271) Something_ válasza Czimby (#48269) üzenetére


Something_
őstag

Nem volt gond, legalábbis nem éreztem. Egyedül a súlyommal van a gond, elég durva megpróbálni kiülni. Mármint ezt még nem nevezném kiülésnek, inkább átgurítom a súlyomat az egyik oldalra :D
Most lenne jó a csúcsformám, 90párkiló, fitt, sportos :D 5 éve volt, talán igaz sem volt.

(#48272) runner 125 válasza -Mosquito- (#48258) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ajjajj, noh pont erre voltam kiváncsi, bár sejtettem en, de azért kellett a megerősítés. Kosz.
De, a 800-as továbbra is tetszik, mióta megláttam belőle a fekete-fehér kiadást, azóta csak olyat vennék, viszont használtan nem látni.
Ekkor kanyarodtam el a VFR 1200 fele, illetve a K1200, 1300S fele, több tesztet is elolvastam, de a BMW- ket mindenki jobbnak hozta ki, :F
Valoban jobban járok ha racionalitás talaján maradok és nem mászok el a Honda vonalról.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#48273) Daywalker válasza Something_ (#48268) üzenetére


Daywalker
addikt

Fent vannak az árak a neten, esetleg telefont ajánlom. Kicsit fura fickó a Déczi, nehéz őt elérni telón is. Annyit hozzá tennék, hogy talán vmi 35-40 ezret fizettem, de kézben vittem a telókat meg a hátsó rugóstagot is, nem ő szerelte ki meg be. Úgy nyilván drágább. Amúgy precíz, felpolírozza a szárakat, alaposan kimossa, szétszedi, nem csak leengedi és beletölti, mint sok helyen.
99%-ban szimmering, olaj, porvédő, ennyi idős motornál általában elég. Hátul olaj, szimmering, gáztöltés, ha nincs szét a hátsó krómszár (de annak kicsi az esélye).
Sajnos a hátsót sokan leszarják...pedig nem kéne.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48274) Czimby válasza Something_ (#48271) üzenetére


Czimby
addikt

Kifogás nyafogás... :DDD

Ismerek olyan motorost aki 48 éves, pocakos, kamionsofőr és 2:01-2:02-ket szór a ringen.
(Na jó a télen ledobott egy 10-est de még így sem egy nádszál éppenséggel :)) )

Csinálni kell, majd idővel ráérzel és egyre jobb leszel, mind csak attól függ mennyi időt töltesz a pályán! :K

Már jóval a kanyar előtt ülj ki, ne az utolsó pillanatban akkor instabil leszel csak.

Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

(#48275) Something_ válasza Daywalker (#48273) üzenetére


Something_
őstag

Ahh, gondolom a szerelés az még 20e.
Na mindegy, még körbe nézek, de azért köszi.
Most autóra gyűjtök, spórolni kell a motoron :D nyilván ár/érték arányra értem

(#48276) Daywalker válasza Something_ (#48275) üzenetére


Daywalker
addikt

Ahogy érzed, de az öreg nagy mester a szakmában és nem dolgozik drágán, plusz minőségi anyagokat használ - beleértve az olajat is. Az árak kint vannak a honlapon, a szerelésé is! Hívd fel, azzal nem veszítesz semmit.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#48277) Ferdzsoo válasza runner 125 (#48272) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Attól függ mit szeretnél.
A BMW minenhol verte a túra hondákat ez nem kérdés.
A szervíz és magának a motornak az ára viszont jóval magasabb/más kategória mint a Honda. Valamit valamiért...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48278) canniball válasza runner 125 (#48272) üzenetére


canniball
nagyúr

Ha erre a színre gondolsz, akkor van itt egy eladó példány. :)

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#48279) FIREBLADE78 válasza mm89 (#48252) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Könnyített abból a szempontból,hogy nem 20-on órákat kell vezetni,hanem harmad annyit illetve kresz is csak 3 óra. De nekem az A1 megvan 10 éve

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#48280) runner 125 válasza canniball (#48278) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ah, ez az új, nagyon elqrtak, nem tetszik. Csak az előd RC46-2:

Feree13

Egy megbizható, nem szervizigenyes (kötelezőkon kívül), kiforrott, akar két személy szamara is kényelmes, turazhato, de szükség eseten allatkodasra is képes vasat, amin komfortos az üléspozíció.
Tényleg szep és jo a BMW K series, viszont egyszerűen azt nem engedhetem meg h BMW szervizbe hordjam szüntelen és sok száz ezremet vigye el csak azért mert BMW.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#48281) Topiccsendőr válasza runner 125 (#48255) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az utolso mondatodat azert gondold at :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48282) Topiccsendőr válasza Something_ (#48251) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mit jelent az, hogy puha az eleje?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48283) Something_ válasza Topiccsendőr (#48282) üzenetére


Something_
őstag

Az, hogy nem feszes, hanem puha. Mármint ilyen "langyi". Nem tudom sajna kifejezni magam jobban.
Hasonlítani tudom autóhoz. Gyári futómű, sport futómű. Közvetlenebb a sport futómű, feszesebben kanyarodik, feszesebben fekszik fel kanyarban.

(#48284) canniball válasza runner 125 (#48280) üzenetére


canniball
nagyúr

Na akkor nem egyezik az ízlésünk: nekem pont ez nem tetszik, ellenben az új (meg a régebbiek) az(ok) de.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#48285) Ferdzsoo válasza runner 125 (#48280) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

A bmw-be sem drágább egy olajcsere ha te csinálod, és kétlem hogy gyakrabban meghibásodik mint bármelyik japán gép...
én 2 ok miatt nem vettem BMW-t.
Az egyik hogy nekem egyik sem tetszik igazán (kizárólag külalak) a másik pedig hogy még a VFR felét hozzárakhattam volna árban hogy olyat vegyek amire aztmondom hogy na ez kell nekem. :U
Viszont technikailag (menet közben állítható futómű ilyesmi) földbe döngöli a japókat...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48286) Topiccsendőr válasza Something_ (#48283) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha.
Koznyelvben ha feszes valami, az a sportos. Sztereotipia. Amig valamiben nem akadalyoz, fossal az ilyenekre, akarcsak a meres nelkuli futomubeallitasi tanacsokra is.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48287) runner 125 válasza Ferdzsoo (#48285) üzenetére


runner 125
nagyúr

Olyanra gondolok, mint mondjuk egy ABS hiba, ahol a vezerlomodult csak a BMW-tol lehet beszerezni, br. 250-ért...

Ez már olyan amire szívesen rarepulnek. Ha mondjuk egy 2009 körüli VFR 800-hoz merem, kb. 4-500k-bal drágább a BMW.

Persu

Pont h átgondoltam. :)

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#48288) Archer válasza Topiccsendőr (#48286) üzenetére


Archer
őstag

Az mitől lehet, ha az önindító a gomb megnyomására nem csinál semmit, csak "nyekkenik" egyet, mintha az akksi már a végét járná? Következő megnyomásra meg indul gond nélkül. Párszor csinált ilyet a motor. Ha az aksi kezdene megnyekkenni, gondolom utána sem lenne jó.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#48289) Topiccsendőr válasza runner 125 (#48287) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

De ez igy kijelentve netto fassag. Ezt probaljuk elfogadni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48290) Something_ válasza Topiccsendőr (#48286) üzenetére


Something_
őstag

"Nagyon egyszeru megfogalmazni: miben akadalyoz, ha puha."
Bizonytalannak erzem az elejet kanyarban, hogy megdontom. Puhanak. Lehet, hogy szarul kanyarodok, elore dolok es ezert tobb suly megy oda, ezt a sulyt kene oldalra raknom, hogy ne elol erezzem. Legalabbis en erre tippelek.

(#48291) Topiccsendőr válasza Archer (#48288) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

szerintem több dolog is csinálhat ilyet.
az egyik amikor az önindító relében átmeneti ellenállás van, és úgy viselkedik, mintha kisebb lenne az akkufesz, a másik hogy valami megfeszül az önindító tájékán. Volt olyan is, hogy erősebb akkuval nem csinálta. tehát akku is lehet.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48292) yodamastah válasza Something_ (#48290) üzenetére


yodamastah
őstag

Ha jól látom 2006os 600RR-ed van. ebben a modellben valóban nagyon puha rugók vannak elöl. A racetech adatbázis szerint 0.759 kg/mm. Ha tényleg 0.76 van elöl, azt beállítással az életbe nem fogod kompenzálni. Az olyan 50-60 kilós emberre jó. Ez akkora különbség hogy ezt már sima utcai tempóba is érezned kéne hogy nem jó. Jó lenne megmérni tényleg ennyire puha-e az eleje. Ha tényleg nagy eltérés van akkor ujra kéne rugózni a motort elől hátul.

Másik megoldás: le kell fogyni 35-40 kilót :D
Harmadik megoldás: lecseréled egy 07es-re abban 1.0kg/mm van elől :D

(#48293) mm89 válasza FIREBLADE78 (#48279) üzenetére


mm89
őstag

De pont ezt mondom, hogy nekem 3 éve nem volt ilyen lehetőségem... Azóta újra van? Nekem teli árat kellett fizetni és minden órát teljesíteni (elméletben, mert gyakorlatilag az oktató haver, így csak össz 1x voltam rutinból és 2x forgalomban gyakorolni).
Tehát akkor most újra van könnyített ezek szerint. Árban is kedvezményes a full képzéshez képest?

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#48294) zoltanz válasza runner 125 (#48280) üzenetére


zoltanz
nagyúr

Az tény, hogy drága a szervíz a BMW-knél, sok a munkaóra is állítólag ami a szerelésekkor van.
Ahogy írták, te is meg tudsz csinálni dolgokat rajta, valamint az évenkénti szervizeket sem mindenki végezteti el. (kivéve ha eléri a megadott futott km-t).
Nem egy 10 feletti BMW-t láttam, 100 000 km feletti megtett utakkal tipp-top állapotban. Mondjuk én használtban nézegettem, de nem vennék ilyen sok km-es vasakat.

[ Szerkesztve ]

Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek

(#48295) Ferdzsoo válasza runner 125 (#48287) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Megnyugtatlak a hondánál egy ilyen hibás alkatrészt is csak a hondától tudnál beszerezni... :DDD
Mondjuk én az ilyen 8000km-es 2006-os motorokban nem hiszek... de el kell menni meg kell nézni.
Ez a "szép" sárga-fekete ez egyáltalán gyári szín volt a BMW-knél?

szerk: ahogy nézem az, hát szépre sikerült :D

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#48296) -Mosquito- válasza runner 125 (#48272) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Nem lösz mellé azzal a motorral. Mielőbb vegyél egy üléspróbát,hogy úgy is tetszik-e a gép. A BMW-t 2x annyiból is fent lehet tartani,mint egy másik motort ha olyan típust és a vele járó hibát hordozza magával. Szóval én azt mondom,ha rengeteg pénzed van akkor vegyél BMW-t,de én inkább más márkát nézegetnék.

(#48289) persuader:

Picit olvassál bele egy BMW fórumba vagy hallgasd meg a tulajokat. ;) Elektromos,ABS,telelever,váltó,kardán törés/hiba (több 100eft a javítása),anyaghiba/ák (most 300e db visszahívás) hibák,váz törés.
A szervizek sem topp éppen. Az milyen amikor vacsi új 6.5M ADV-t az 1000-es szervizre 1!!hónapot mondanak??!! Hétvégén volt túrás guri. Szombaton 600km mentünk este 10-re értem haza vasárnap még rádobtam 180km-t,hét többi napját nem is számolom. Egy ilyen motort nem a garázsba veszik pihenni. 1-2nap alatt bele lehet csavarni kényelmesen az 1ekm-t. A többi 3hétben meg mit csináljon a tulaj..?! :U (250Km a tűrés)

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#48297) Topiccsendőr válasza -Mosquito- (#48296) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Honda az nem romlik el. Ezt igy nem lehet kijelenteni, plane hasznaltmotor eseteben. Ezzel volt bajom csupan.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#48298) asvald


asvald
senior tag

Üdv mindenkinek
Volna egy kis problémám phbr 34bd karbi szivatójával...A gond az hogy nem gyári szivató tolattyú van benne és nem tudom honnét tudnék ilyet szerezni kis honunkban...Erről az alkatrészről lenne szó: http://www.stein-dinse.biz/Dellorto/Sonstiges/chokes-accessory/Kolben/Verg-Chokekolben-PHBR::147051.html
ami jelenleg benne van azon nincsen a végén tű ,csak egy sima gumi,és szerintem ez miatt nőhet a fogyasztás...
Mindenkinek köszönöm a segítséget előre is

A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!

(#48299) Genesistibi


Genesistibi
tag

Én úgy tudom, hogy A1-ről A2-re és A-ra, valamint A2-ről A-ra is lehet 2 éven belül és túl is kiterjeszteni. A lényeg, hogyha 2 éven belül csinálod, nem kell KRESZ vizsga újra, viszont a gyakorlatot 100%-ban teljesíteni kell. Ha 2 év vezetői gyakorlattal rendelkezel (2 éven túl), akkor újra kell KRESZ vizsga, viszont lényegesen csökkentett gyakorlatot kell csak teljesíteni! Természetesen az életkor követelmények ilyenkor is élnek.
(Én most teszem le a B125-t és 2 év múlva szeretném megcsinálni az A-t. Így számításaim szerint kb 100eFt-ból meg fogom úszni a két jogsit, ami nem rossz főleg, hogy simán az A többmint 150eFt.)

Másik dolog: ha választanotok kéne 2 motor közül, amik típusra megegyeznek, szinte egykorúak(kb 9 évesek), viszont km-ben az egyikben 7000! a másikban 22000 van. A kevesebbet futott +25eFt. Melyiket vennétek meg? A sok állás tudomásom szerint nem tesz túl jót egyik mocinak sem.

[ Szerkesztve ]

(#48300) Topiccsendőr válasza asvald (#48298) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Dellortohoz en a motorline -nal szoktam mindent venni.
De ha nincs naluk, akkor berendelik. Honlapjukon robbantott abra is van.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.