Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Burt1793 #48644 üzenetére
Tulajdonképpen tényleg kamerapróba volt, mert aznap jött meg a mellkaspánt, ha jól emlékszem
Van több videóm is, de nem túl combos a netem, hogy feltöltögessem őket.
Kipufogóból nekem a Remus és a Bodis tetszik. Néha a fejembe veszem én is a gyári cseréjét, de aztán meg jön az, hogy "akarok én egy darab fémért ennyi pénzt kiadni?". -
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #48641 üzenetére
Köszi, hogy szóltál, nem vettem észre.
Igen, azt akartam is írni, hogy remélem raksz fel olyan videót, amiben nem a városban mész, mert ez így inkább kamera próba, mint motor. Lakott területen "papásan" kell vezetni, azzal nincs baj. Bár azért egyszer kihúzathattad volna
Találtam egy kicsit lendületesebb gyorsítást, de itt is elég hamar elváltogattál gondolom. Itt egy erősebb gyorsítás (és utána még pár), nem megy rosszul, kicsit csendes, de az sokszor előny. A tanulómotoron valami durva kipufogó van, bubog rendesen.
Miért van rajta lábfék (az 1200-esen nincs)? Hogy lehessen farolni? -
runner 125
nagyúr
válasz
Something_ #48642 üzenetére
Pont így számoltam en is.
-
Something_
őstag
válasz
runner 125 #48640 üzenetére
Hát ha 120-al mész 50 órán keresztül akkor 6000 km-re jön ki
-
runner 125
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #48638 üzenetére
Köszi. Néztem is, ccm-hez képest az 50 le körüli teljesítmény nem egy kihegyezett blokkot takar. Persze nyomatekos 1 henger.
Utcai hasznalattal az mondjuk egy szokásos 6000km-es csereperiodust takar kb., nemde? -
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #48637 üzenetére
Rád kerestem a topikban, most tartok a videóidnál és a fogyasztásnál.
Nekem a hétköznapi 50 km-nyi (oda-vissza ennyi) ingázásra kellene a motor. Az jó hír, hogy nincs szükséged magasításra, akkor valószínűleg nekem is jó lenne.
Volt ennek az X-es verziónak elődje?
Látom neked visszaköszönnek útközben, nekem nem szoktak, megismerik a tanulómotort? Pedig nem vagyok olyan béna. -
FIREBLADE78
addikt
válasz
runner 125 #48634 üzenetére
Haveromnak 2007,8 körüli van azt hiszem,de már 50 ezer km felett kb. Szerintem ezek nem üzemórások vagyis olajcsere szempontjából nem árt belőni egy 50 órát. Nekem is úgy van. Igazat megvalva lehet vele akár túrázni is,viszont 120-tól levisz a szél,kellemetlen. Kell egy jó bukó,én is vehetek újat
-
tboldi
nagyúr
válasz
Burt1793 #48633 üzenetére
Én nem érzem szükségét bármiféle magasításnak, pont jó.
És szerencsére az ország ÉNY-i csücske viszonylag biztonságos ebből a szempontból. Ha BP vagy környékén laknék, én sem mertem volna bevállalni. De én inkább csak a "szórakozásból" motorozok, Mosonmagyaróvár nem egy nagy város, ~15 perc alatt át lehet biciklizni az egyik végéből a másikba.
(#48635) Burt1793: Van lábfék, annyit tesz csak az ABS, hogy nem tud leblokkolni. Viszont fokozat kijelző nincs, de megoldható. A jól menéssel nincs gond, alul nyomatékos, 5-6000-től meg jönnek a pacik. De persze ez csak egy sorkettes 500-as, ~150-től már kifogy az erőből, a vége olyan 180-190 körül van. Imádom is, mert jól fogyaszt (többiek: tudom, nagypapásan vezetek
), nagyon könnyű irányítani és fürge is tud lenni, ha kell.
-
zoltanz
nagyúr
Nekem a nyakam szokott vacakolni (izomláz) ha idom nélküli motorral megyek. Illetve sokat vezetek városban, akkor elfáradnak az ujjaim a kormány szorítástól.
-
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #48631 üzenetére
Megtaláltam az összefoglalóban a motorodat. Nagyon szép, király ez a szöcskepofa, olyan, mint az ezerkettes. Azért jó egy ilyen új abs-es motor - egyebek mellett -, mert nincs lábfék és gondolom azt is kiírja, hogy hányasban vagy. Jól megy? Imádod rendesen? Írtál róla valahol vagy itt keressek vissza?
-
runner 125
nagyúr
Hi,
2002-3 körüli LC4 640-ek milyenek? Mennyire üzemórás, karbantartásigényes egy ilyen motor? Napi, utcai használatra, rövidebb, 80-100km-es távokra alkalmas?
-
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #48631 üzenetére
Messze ez a motor jön be a legjobban az A2-es kategóriában. Ehhez biztos van ülésmagasító is (családban volt egy 1200as crosstourer, az kapott plusz 3-4 centit). Nagyon jól néz ki, csak drága és nem szívesen hagynám reggel 8tól este 6ig a parkolóban, még akkor sem, ha kerítéssel elzárt motorosparkoló, lezárási lehetőséggel (amúgy szerencsére ilyen). Attól is félnék, hogy felvágják az ülését, vagy letörik a kapcsolóit. Annyira nem veszélyes környék, 11. kerület.
(#48632) canniball: Igen, csak nem nagyon van ebből régebbi típus, főleg használtan nem. Várni kell egy pár évet és lejjebb megy ennek az ára vagy marad a lottó
.
-
canniball
nagyúr
válasz
tboldi #48629 üzenetére
Mea culpa, én csak a stílust néztem a teljesítményt nem.
Burt1793!
"...elviszed szervizbe, kicsit csökkentenek a teljesítményén (papíron mindenképpen) és pipa."
Nem olyan egyszerű az, úgy tudom ilyenkor minimum új műszaki kell."Az aláírásodban lévő vatta új CB500X-ed van? Csorgattam rá a nyálamat rendesen..."
Mondtam én hogy túragép kell neked! -
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #48629 üzenetére
Ez nem probléma, kérdezgettem a rutinpályán a motortulajokat, elviszed szervizbe, kicsit csökkentenek a teljesítményén (papíron mindenképpen
) és pipa.
Az aláírásodban lévő vatta új CB500X-ed van? Csorgattam rá a nyálamat rendesen, valami hasonló kéne használtan. Kár, hogy majdnem két milliót kérnek egy ilyenért.
Igen, max másfél órákat motoroztam eddig egy huzamban, annyi időre kényelmes volt (ami nagy szó, mert pl kisebb autókban valósággal szenvedek, felér egy kínzással a volán mögé hajtogatva vezetni akár negyed órát... ). A protektoros kabát miatt egyenes háttal megyek én is szerintem, azzal nincs baj, nincs tető, maximum hülyén nézek ki egy kis motoron.Viszont az tud kényelmetlen lenni gondolom, hogy a térdem túl nagy szögben hajlik (meg persze, hogy a lábam miatt nem tudok kormányozni).
-
tboldi
nagyúr
válasz
canniball #48617 üzenetére
Az ER-5 hivatalosan 2 kW-tal több a megengedettnél (35 helyett 37), a téged igazoltató rendőrnek ez egy ok lehet a büntire.
Ehhez képest az én A2-es tanulómotorom is egy ilyen Kawa volt.
Burt1793! Szerintem is valami túragépet kellene nézz. Én is elég magas vagyok (194 cm), és nekem csak az egyenes testtartás a kényelmes. A tanulómotorral nem mész annyit egyhuzamban, hogy kényelmetlenné váljon.
-
Burt1793
veterán
válasz
Something_ #48626 üzenetére
Ezért jó, ha olyan magas vagy, hogy kényelmetlen a hátsó féken tartani a lábad, magadtól rájössz, hogy nem kell.
-
canniball
nagyúr
válasz
Something_ #48626 üzenetére
Háde most pózolt a képhez, oda jó az úgy is!
Az oktatáson meg sok mindent nem mondanak el, aki ilyen apróságokra kíváncsi az menjen tréningre! -
Something_
őstag
válasz
V.Stryker #48624 üzenetére
Nem éreztem jól magam rajta lábügyileg, plusz elzsibbadt a lábam, mert így tartottam. Asszem pont itt mondta valaki (asszem Feree), hogy nem így kell tartani, hanem spiccel lábtartón mindkét lábat, és ha használni kell a karokat, akkor kell oda csúsztatni a lábat.
Megnyílt egy másik világ ekkorEzt pl nem mondták el oktatáson...
Shadow: Szép a gép!
-
Shad0w
senior tag
válasz
Something_ #48431 üzenetére
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Something_ #48622 üzenetére
Hogy erted a szenvedést?
-
canniball
nagyúr
válasz
Burt1793 #48618 üzenetére
A helyzet az, hogy nekem sincs nagy tapasztalatom; én ezeket nézegettem két éve amikor aktuális volt de aztán végül ülni egyiken sem ültem, csak a megvásárolt SV-n.
Ülésmagasításról meg eddig még nem is hallottam; csökkentésről alacsony embereknek igen de magasításról nem.
De tényleg neked kéne kipróbálni, mindenki másképp van ezzel; van itt aki kb. hasonló magassággal sportgépet hajt, más meg szenved(ett) rajta.
Ami a túragépeket illeti valóban nehezebbek. A légellenállásuk viszont jobb mint egy nakednek (lehet nem erre gondolsz, de olyasmiről lenne szó mint a Suzuki DL650), hiszen a fejidomnak köszönhetően a vezetőt (jobban) elkerüli a menetszél. Az üléspozíció is kényelmesebb, mivel egyenes testtartásra vannak kitalálva. Viszont hogy az A2 kategóriában milyen van azt sajna nem tudom.V.Stryker!
Kitartás! -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Doki16 #48620 üzenetére
Egy kis részen az alsó burkolat hegesztve volt, egy ilyen 4x10cm-es darabon, de nem vészes. Kívülről nem látszik, csak mikor az olajcseréhez az alsó burkolat le lett szedve. Egy elhagyott csavar, egy elhagyott koptató...egyébként nincs gond. 10 éves motornál ezek beleférnek. NÉhány helyen, főleg a gyújtáskapcsolónál és másik két zárnál kellett WD40, de más egyenlőre nincs. A láncot le kell tisztítani és újrakenni, de azt meghagyták nekem. Sajnos rá fogok érni.
-
Burt1793
veterán
válasz
canniball #48617 üzenetére
Világos, igazából mindegyik bejön, van lényeges méretbeli különbség köztük? Kipróbálom majd mindhármat. Ülésmagasítási lehetőségről azért nem írt egyikőtök sem, mert nektek nem volt rá szükségetek, vagy mert ez nem lehetséges?
Túramotorok közül miket ajánlasz ebben a kategóriában? Azok nehezebbek, rondábbak és nagyobb a légellenállásuk, ugye? Budapestre való ingázáshoz még alkalmatlanabbak gondolom... Az is igaz, hogy van itthon egy Honda Sh300-as, arra még éppen felférek, van 2 centi a térdem és a motor között. Jajj, ez a magasság...
-
canniball
nagyúr
Bizony, ahogy mm89 kolléga mondja! Légy szíves legközelebb a HA-n hirdetni! Köszi!
Betettem az elejére, innentől a hasonló hirdetéseket törlöm, tartsuk magunkat az eddigi gyakorlathoz!
Ami az utasszállítást illeti: én is azt az infót kaptam mikor vizsgáztam, hogy az első jogsitól 2 év; azaz az akkori többéves B-vel vihettem volna utast.
Burt1793!
Suzuki GS500, Kawasaki ER5, Honda CB500 kb. egy kategória. Hogy a te magasságoddal melyik lesz kényelmes...ki kéne próbálni. De sanszos, hogy inkább egy túragép kéne neked.Feree13!
Ha megcsináltatod kérnék egy beszámolót!Az én fejembe is bemászott már ez a bogár egy ideje, hátha úgy jobban bírná az alfelem...
-
mm89
őstag
válasz
Burt1793 #48614 üzenetére
sportmotor.hun elég sok topik van. Szerintem üsd be használtautón a keresőbe az ár és a teljesítmény adatokat és nézd meg mik vannak, mi tetszik. Aztán azoknak már tudsz utánaolvasni.
-
Ferdzsoo
addikt
Csináltatott már valaki itt tommotosokkal egyedi ülést?
Május-júniusban szeretném zselésre csináltatni a viffert... -
Burt1793
veterán
Mik a nagyobb motoros fórumok kis hazánkban? Beregisztrálok egyre és keresek egy csoportot, akiknek ilyen 500as naked motor van a birtokukban.
-
Burt1793
veterán
válasz
Bogyó bá' #48611 üzenetére
Értem, ülésmagasító mindenhez van elvileg? Próbáltam rákeresni, nem túl nagy sikerrel sajnos...
Amúgy az A és A2 jogsik egy árban vannak, szóval ha upgrade-elsz érdemes a korlátlant csinálni, ki tudja, mit hoz a jövő. Az a sajnálatos, hogy nekem még egyszer ennyibe fog kerülni, ha majd megcsinálom a korlátlant.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Burt1793 #48609 üzenetére
Én csak 178 centi vagyok, és egy 125-ös kis csopperrel járom a világot, túrázgatok (A1 jogsi), így a méretekről nemigen tudok nyilatkozni. Tavaly terveztem a jogsi upgradet nagyobbra (A2 volt tervbe véve), akkor nézegettem a linkelt gépeket. Nekem meg a korom miatt (51 múltam) a csopperek jönnek be inkább, bár a naked is tetszik, de speed, vagy sporttúra, enduro az sosem játszana. Öreg vagyok én már ahhoz...
-
Burt1793
veterán
válasz
Bogyó bá' #48608 üzenetére
Bocs, kialakítási formát nem írtam, naked és hasonló motorokban gondolkodom. Ingázásra kell, de azért legyen élvezetes a motorozás. Chopper, robogó, durva speedmotor és ilyen szélsőséges dolgok kilőve.
Ilyen suzuki gs500-asokat már nézegettem, (yamaha és honda mellett) ebben a kategóriában van még más? Illetve ezek közül melyik való leginkább magasabb embereknek? Mennyit lehet magasítani az ülésen? Bocs a sok kérdésért, eddig csak a tanulómotoron ültem.
Mennyi kilométert bírnak ezen a japó motorok? Látom, hogy nem kevés van 50k+ km-rel. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Burt1793 #48604 üzenetére
A képet ott az okmányirodában csinálják rólad, azzal nincs gondod.
Amúgy meg tippek, bár nem tudom milyen stílus tetszik: nakedből Suzuki GS 500, csopperből Moto Guzzi Nevada 750, Yamaha Virago 535. Ezek mind A2-vel vezethetők. Bár Guzzi most csak drágábban van, ősszel még volt 600k alatt több darab is...
-
Burt1793
veterán
Ok, köszi.
Olyan motort szeretnék, ami közel van ehhez a 48 LE-s határhoz (kis fojtás gondolom belefér, de van erre is egy szabály), tehát egy 500 ccm japán gép kellene, használtan. 5-600 ezer forintért. A lényeg, hogy nagyon magas vagyok (2 m), tehát olyan motort ajánljatok, ha lehet, amihez van jó ülésmagasító és aminek a kormánya nem olyan széles és hátranyúló, ami zavarna a kormányzásban kis sebességnél. A tanuló motor egy régebbi yamaha (400as), elég széles a kormánya, az egyes rutinpályán mindig ki kellett nyomnom a térdemet oldalra... -
Burt1793
veterán
válasz
Bogyó bá' #48599 üzenetére
Én is most fogok végezni a motoros jogsival (mivel első motoros jogsim és nem vagyok 24, ezért A2), B jogsim már van (3 éve). Szóval akkor teljesen új jogsit adnak, új kép is kell hozzá? Ha központi okmányirodába viszem, akkor elvileg pár nap alatt megvan a motoros plecsni is, ez igaz?
Motorválasztáshoz van egy másik topik vagy lehet itt kérdezni?
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külpolitika
- Filmvilág
- iPhone-t használók OFF topikja
- Tesla topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- E-roller topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Google Pixel 9 Pro 5G 128GB 16GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest