Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Ha minden igaz (ugyan miért lenne az? ), Denso befecskendezős, ~80k a felújított darabja autodoc-nál nézve (prémium nafta, minőségi szűrő kitolja az élettartamot), vétel előtt korrekciót nem árt megnézni esetleg. Vezérlés láncos, szóval tisztességes olajcsere mellett sokat elmegy (még ha egyszer cserélni is kell, utána le van tudva gyakorlatilag szerintem). Láncfeszítő hiba is előfordul - annyi, hogy váltó oldalon van a vezérlés, több munkaóra. Váltó M32 javított kiadás, olajcsere ettől függetlenül nem árt. Meg elvileg a pedálok tengelyénél szokott lenni kopás ezeknél és emiatt lötyöghetnek, ami gariban intézhető. ECU frissítés is kellhet több esetben.
[ Szerkesztve ]