Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#73901) Shadowbull válasza FIREBLADE78 (#73897) üzenetére
Shadowbull
addikt
"Fűtés nélkül fagyoskodhatunk,mert ugye haza kéne érni."
What?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#73902) CharlieDrop válasza Shadowbull (#73901) üzenetére
CharlieDrop
veterán
elektromos autó többet fogyaszt, ha megy a fűtés is, és sanszosan nincs töltő a közelben/hazáig
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#73903) Shadowbull válasza CharlieDrop (#73902) üzenetére
Shadowbull
addikt
Az addig oké. De álló helyzetben mennyit fogyaszthat az i4 hőszivattyúja? 0,5 KWh körül?
Ha 16%-on volt az akku, akkor durván 13KWh maradt benne. Abból konkrétan 26 órán keresztül tudsz fűteni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
(#73904) CharlieDrop válasza Shadowbull (#73903) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Hát...
Akkupara...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
(#73905) FIREBLADE78 válasza Shadowbull (#73903) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
8 %-on értem haza hajnal 3-kor. Nem akartam kockáztatni. Még jó,hogy vittem kabátot.
Ez a tippelő órá is vicc. Köze nincsen a valósághoz. Ha ezt tudom,akkor nem + 50 km távot töltök rá,mint ami a cél hanem többet. Csak mindenhol ezt olvasni,hogy annyit tölts amennyit menni akarsz. Hát köszi
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#73906) Speeedfire válasza FIREBLADE78 (#73905) üzenetére
Speeedfire
nagyúr
Tanulság, hogy mindig legyen nálad kabát. És 50% alatt már irány a töltő
Ugyanitt e92 35xi csere model 3 performancra
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
(#73907) kardkovacsi válasza FIREBLADE78 (#73905) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
A tippelő óra kb. annyira pontos mint a benzinesnél az se valami jó. Csak ott senki se nézi hanem a tankban lévő mennyiség ami érdekes.
Egyszerűen nem is lehet mivel autópálya tempónál abból a 13 kWh-ből mész 60 kilométert, 50-el meg 100-at. Amúgy ha nincs hatótáv, a lassítás mindig jó megoldás.
Szerintem most hogy túlestél az első sokkon ezután már csak jobban fogod csinálni.
(#73908) Shadowbull válasza FIREBLADE78 (#73905) üzenetére
Shadowbull
addikt
8%? Az bőven sok. Mások úgy lövik be hogy 2-3%-kal érjenek a töltőre meg a célhoz
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
chess001
aktív tag
Ezeknél a kémia nem kényeskedik a nagyon lemerülés-feltöltésnél?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Shadowbull
addikt
Nyilván ezeknél is van degradáció. Hogy pontosan mennyi, azt majd az idő megmutatja.
Általános érvényű információ, hogy a hagyományos gyártók sokkal konzervatívabban métetezik ezeket a rendszereket, sokkal több ráhagyással.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
chess001
aktív tag
Jó is, ha kevesebb hely marad az emberi hülyeségnek.
LFP-re mondják, hogy szinte mindent bír, de azokat nem rakják komolyabb hajtáshoz még sajna (BYD Sealt nem veszem ide)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
KAMELOT
titán
Nem ezt írtam itt 1-2 éve, hogy nincs infrastruktúra és nem is lesz.
BP-n belül tuti nem. Kezdjük azzal hely sincs ahova lehetne ilyet tenni.
Handrás most mondja a videóban, hogy milyen olcsók a EV-k. Ja mert senkinek nem kell használtan.
Olyan kocsit kellett volna venned, ami legalább 1000km tud.
Más: A telephelyen van szerviz és ott áll egy fekete E46 M3-as brutális kerekek vannak rajta. Legközelebb lefotózom.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
EV főleg arra jó, hogy a saját napelemről megtankolod, napi ingázás, vagy ilyesmi.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
FIREBLADE78
addikt
Szeretem az evt. Jó az ev,de most olyan helyzetben vagyok,hogy messzire kell menni sokat és időre. X5-el persze fordítva volt
Modell 3 olcsóbb lett. Kipróbálnám
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
KAMELOT
titán
Napelemet meg kell venni az sem olcsó. Aztán ha kapsz egy kis jeget, akkor elbúcsúzhatsz a pénzedtől.
Napelem tudod hol jó?! California, Arab országok és sivatag arfikában. Ahol 365/365 süt a nap.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ezzel vitáznék, de felesleges.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
KAMELOT
titán
Igazad van! Maradjunk ilyeneknél!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Mauzes
őstag
És arra miért nem jó, hogy 70 Ft/kwh áron töltöd otthon, napelem nélkül? Már ha a felhasználás ugyanaz, amit írtál (napi ingázás, országon belül néha, ilyesmi).
CharlieDrop
veterán
picsakis napelemem van, majdnem annyit megtermelt egy év alatt amit elfogyasztottunk.
igaz ev-t nem töltök róla, ahhoz kicsi is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FIREBLADE78
addikt
Én annak is örülnék,ha 100 Ft-t tudnám tölteni Utcán a 180-200 kicsit sok.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
chess001
aktív tag
Azért, mert amit feleslegbe termel az ember, kb 3 ft/kwh adnak érte (4,6-adó)
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
kardkovacsi
senior tag
Elég butaság volt amit itt írtál.
"Aztán ha kapsz egy kis jeget, akkor elbúcsúzhatsz a pénzedtől." - kis jég ami kb. nem esett még Magyarországon
(#73923) kardkovacsi válasza FIREBLADE78 (#73920) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
Cégnél nem tudsz tölteni?
zsolti75
senior tag
Két éve mikor indítottam a napelem beruházást, számoltam összevissza, hú wazze megéri, nem éri, mindegy inkább a tetőn legyen mint a bankba.
Na most 1,5 év után már a fele visszajött.
Én komplexen számolom a beruházást, mert volt szigetelés, hőszivattyú és hybrid autó. Ha autó nem lenne, akkor is 5-5,5év a megtérülése a teljes beruházásnak. És ami biztos, az árak csökkenni nem fognak.
Szóval így utólag: megéri.
Ha nem lennék szaldós, akkor is felrakatnám, csak az autó miatt (meg persze meghajtanék róla mást is amit épp tudok), természetesen sokkal kisebbet és nem hálózatosat ezért lényegesen olcsóbban.
tasiadam
veterán
Én tankolok 70 litert, mert menni akarok ezer kilométert, de sosem 7 litert eszik az autó, hanem többet
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Mauzes
őstag
Szerintem rosszul olvastad. Te azt írtad, hogy akkor éri meg az EV, ha van napelem. Én meg azt, hogy akkor is megérheti, ha nincs. Másképp fogalmazva, átlagos használatban irreleváns, hogy van-e.
Mire gondolok? Átlagosan mész 15 ezer km-t egy évben, átlagfogyasztás 22 kwh/100 km. Nincs napelem, otthoni töltés 70 ft/kwh. Akkor mindez kerül 231 ezer ft-ba az egész év alatt. Messze nem ez dönti el egy autó megérését (vs. vételár, amortizáció, egyéb költségek pl. biztosítás; ráadásul a napelemnek van egy nagy bekerülési költsége, stb).
chess001
aktív tag
Persze, nem mindegy honnan indulunk ki. Milyen kategória, használt-új, stb... Plusz amikor kifut a szaldó a kocsi, mint házaksi is bejöhet még a képbe...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
(#73928) FIREBLADE78 válasza kardkovacsi (#73923) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Nem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
kardkovacsi
senior tag
Viszont az mind itthoni mind külföldi oldalakon leírják, ha nem tudod otthon vagy a munkahelyen tölteni akkor azért gondban leszel.
FIREBLADE76 esetén ez a 3x Budapestre menés hetente valójában igazi EV kategória lenne, csak ugye sajnos nem tudja otthon tölteni. Mert 1400 vs 4400 (7x630) nagyon komoly árelőny lenne, ami utanként minimum egy tízest hozna. Direkt 300 kilométerrel számoltam, mert van 100-150 amikor töltőn kell ülni és akkor rosszabb a matek, azzal nem is számolok, bár ott is van előny. Ez ugye magában 120e pénz, cégautó hiánya még 42e és máris közel van egy lízing díj fele egy i4-re is.
Anno rengetegen vettek i3-at akik mondjuk Velencéről ingáztak Budapestre, mert gyakorlatilag az áram árán keresztül visszajött a lízing díja (és akkor még 37 forint volt az áram ára).
(#73930) kardkovacsi válasza kardkovacsi (#73929) üzenetére
kardkovacsi
senior tag
* cégautó adó hiánya még 42e és máris közel van egy lízing díj fele egy i4-re is
(#73931) FIREBLADE78 válasza kardkovacsi (#73929) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Havonta járok 1-2x. Most kivétel volt. Sok az ingyenes töltésem,de kezd ritkulni. Sajnos sokan felfedezték illetve 4kw-al sokáig tart.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
KAMELOT
titán
Elgondolgodtató eset. Felrobbant a tesla
Cybertruck-nál meg beragadt a gázpedál.
tasiadam: Nekem rendesen megy a link!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
tasiadam
veterán
Ez egy 0 masodperces video?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
min gondolkodjunk? 1 eset nem eset. A cybertruck meg úgysem jön EU-ba.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
brumi1024
veterán
Egyebkent is megoldottak mar a beragado pedal problemat, tovabbjutottak a barkacsbolt ragaszto reszlegen es mar csavarral rogzitik a diszito elemet.
Shadowbull
addikt
Dehogy robbant fel. Ment mint az állat, aztán megfogott egy fát és darabokra hullott.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
KAMELOT
titán
Ott a tűzoltó nem véltelenül azt mondja, hogy az aksi felrobbant?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Shadowbull
addikt
Néhány cella pukkant szét, már a baleset után. Akkora erőhatás érte a pakkot hogy az is darabokra hullott. Nyilván ilyenkor néhány cella is deformálódott, és kigyulladt.
Brutális tempóval foghatta meg a fát.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
kardkovacsi
senior tag
[link] G26 LCI
Ez az új aero kerék tetszik. Mintha a rács is kisebb lenne, viszont az új lámpa elég gáz a régihez képest. Csináltak egy lámpa designt anno ami két projektorra lett kitalálva erre most beleraktak egyet és másik fele meg csak úgy ott lóg.
Ha megnézed, ez az a lámpadizájn, ami a facelift 3-assal jött be, sajnos ezt találták ki, és vinni kell végig a többi modellen is. Annyira szerintem nem szörnyű.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
kardkovacsi
senior tag
Annyiban igazad van, hogy a NMC akkumulátorokban a gyakorlatilag olyan anyagok vannak egymás mellett, amik ha összeérnek akkor heves lánggal tudnak égni. Ezeket a szeparátor fólia választja el, de ha megsérül az akkumulátor akkor elég csúnyán tudnak égni, de azért robbanásról ne beszéljünk. Mondjuk ha így odavered a tankot is akkor az is azonnal felgyújtja az autót, láttuk ahogy Paul Walker a Porschéjában benn égett és halt meg.
kardkovacsi
senior tag
A facelift hármasban azért jobban van megoldva meg ott két projektor van itt meg egy a másik helye meg kvázi üres.
Német BMW oldlán már lehet nézegetni. Sajnos a legjobb felnit a 860M-et elhagyták. Kár érte.
[ Szerkesztve ]