Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandus
veterán
megjöttek a remek bosoko ablaktörlők, kismillió féle adapterrel, de fogalmam sincs hogyan kell őjet felrakni basszus és akárhogy legózok csak nem akar felpattanni a lapátra. ötlet, video?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
g4bb3r
tag
válasz szőröscica #27489 üzenetére
Van aki üzletszerűen csinálja, haverom Győr környéki szokott telekocsizni és a srác aki vitte mondta, hogy napi 2-3-at fordul Bp-Győr távon.
Übert kicsit sajnalom, ugyan csak 1x használtam de nagyon jó ötlet. Ha a taxisoknak annyira szúrta a szemét miért nem csináltak egy hasonló rendszert? Kocsirendelés/fizetés nyomon követhetőség.. na vajon miért..
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #27493 üzenetére
De nem az első utazás előtt volt. Ha meg már használtam párszor a szolgáltatást, akkor az ólajtót zárolgassák, ne a számlámat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #27489 üzenetére
Nálam akkor ment az über a lecsóba, mikor próbáltam autót hívni, de ez nem sikerült 10-15 percig, majd valamilyen jogcímen leemeltek 200ft-ot a kártyámról. (A semmiért, mert autót továbbra sem kaptam)
Nyilván piti tétel, nem fogok rajta b@szakodni velük, mert nem ér annyit az időm, de az app kapásból ment a lecsóba.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #27489 üzenetére
A NAV szemében minden üzletszerű a mi definíció szerint ismétlődő és bevételt generál.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Melack
veterán
válasz szőröscica #27489 üzenetére
Nézd, kinézem sokakból, hogy az is szúrja a szemüket :/
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
szőröscica
addikt
válasz Melack #27488 üzenetére
Az csak költségmegosztás, nem üzletszerű személyszállítás.
Egyébként én megértem a taxisok elégedetlenkedését, de valljuk be, pattogás helyett fejleszteni kellene inkább. Az Überben pont a megbízhatósága és egyszerűsége jó. Tudod, hogy ki fog jönni, mennyibe fog kerülni, nem kell idióta diszpécserekkel beszélgetned, látod a térképen a dolgokat, nincs készpénzmozgás, tudod értékelni a sofőröket, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
Szerintetek mennyit ér 4 db Ford Focus felni (200-as évjáratú a kocsi), 14"-os, 3 jó, 1-et valszeg görgőztetni kellene.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomiii. #27473 üzenetére
Az attól függ. Jelen szabályok szerint évi 600k-ig nem kell (vagy ha egy tételért nem kap többet mint 200k). Katinka néne gondolom ezt nem éri el. Ha igen akkor a szomszéd úgyis ráhívja a nav-ot mert biztos a feketézésből vett E36-ot ami szúrja a szemét mert neki csak Swiftje van.
Erre remekül beállt már itthon az "ökoszisztéma". Az adócsalók legtöbbje még mindig polgári bejelentés alapján bukik meg.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
nagyúr
Ahogy az egyik kommentben írták valamelyik cikkben, valószínűleg valamelyik politikusnak érdekeltsége van egy vagy több taxis társaságban, és ezt meg kell védeni. Bármi áron.
Ilyenkor felére söprik a bürokrácia falait és mindent villámtempóban elintéznek úgy hogy az nekik jó legyen, jelen esetben kiherélik a konkurenciát. Profit.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
zoo8800
veterán
Így van. Aprón csencselni is csak mértékkel lehet
Se az UBER jelenléte, se a tiltása nem jó.
Egyrészt, a taxisok (elvileg) szabályozott keretek közt, jó sok adót fizetve, és rohadt drágán visznek el A-ból B-be. A taxisok nem véletlen ragaszkodnak a qva magas hatósági áras viteldíjhoz.
Másrészt, az UBER sokkal olcsóbban, de szinte 0 jogszabálynak megfelelve, kb. 0 adót fizetve teszi ugyanezt. A profitot pedig viszik ki az országból. Az app, a fuvar lebonyolítása egyébként 10/10 pont.rip and tear, until it is done
-
aero.
veterán
válasz tomiii. #27468 üzenetére
Érdekes, mert kint Angliában nem szekálják őket, minden megy ahogy kell és megférnek egymás mellett. A taxisoknak kéne magukba nézni és igen is lemásolni az uber-t inkább. Egy utasnak nem kell nagyobb biztonság, minthogy egy automatizált rendszeren keresztül fizet, a számlán látja a megtett km-t, időt, ezekre vetített egyenkénti összeget, térképre kirajzolva az útvonalat. Zseniális ötlet, és az évtized találmánya nálam.
Pesten egyszer mentem velük, kicsit bunkó volt a csávó, telefonált meg index nélkül váltott sávot, de tudom, hogy ennyit meg ennyit fizettem érte, egy fillérrel se többet, ami járt.
Kész kabaré az ország így is, csak már kicsit túlcsordult ezzel is a szarosvödör.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
Akkor, ha pl. ő mondja, hogy egy ezresért átvisz, akkor az már sejtet valamit. Ilyen apróságokba sohasem gondolok bele, hogy pl. hetente megbeszéltek szerint átmegyek Katinka nénihez 10db tojásért, kifizetem, akkor Katinka néni minden héten adót csal. Ejnye-bejnye.
-
bitpork
nagyúr
Ez bizonyíthatatlan gyk, de mivel idehaza a regnáló hatalom megfordította a bizonyítási kényszert , a vélelem alapján bárkit el lehet ítélni.
Néha bekönnyezek hogy az István a király az ország alkotmányának legszilárdabb alapjaNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tomiii.
aktív tag
Most olvastam egy UBER-es cikket, hogy egy autó rendszámát elvették, mert pénzdíj ellenében utast szállított és ugye semmilyen papírja nincs stbstb.
Felmerült egy kérdés.Amennyiben felhívom a haveromat, hogy vigyen már át a szomszédfaluba, majd átvisz kocsival, ami neki oda-vissza pl került 450ft-ba és odanyomok neki egy ezrest, hogy tenkjú, akkor ő most törvényt szegett, mert pénzdíj ellenében szállított?
[ Szerkesztve ]
-
bandus
veterán
válasz gooool #27463 üzenetére
pont ilyen méretben van két bosch eco lapátom. nem mintha el akarnám adni 2500-ért (4k+ volt a kettő), de írhatsz privit ha esetleg érdekel.
bit: hagy ne adjak már fel ezért hirdetést kérlek
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Egy rövid kérdés:
Nagyon szeretitek itt a Bosoko lapátokat, így gondoltam én is kipróbálom. Na most az Olajshop-nál láttam 750-ért őket, illetve van Multi 1300-ért is.
Az olcsóbbat is fel tudom tenni a klasszikus ablaktörlő karra vagy a drágább Multit kell megvegyem?Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
Wyll
őstag
Akkor nem tudtok nekem jó (Nissan-os) bontot ajánlani?
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #27450 üzenetére
Dehogynem, sőt a hajtókarok állapotát is így kell ellenőrizni. Elég hamar láthatóvá válnak a fenti módszer kitartó gyakorlásával.
Ha valamelyikőtöknek lenne arra útja, rendezze le a csajt, látszik, hogy kínlódik szegény...egyedül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz bitpork #27441 üzenetére
Azért megtalálni sem elsőre fogja majd, hanem mondjuk a 20. telefon után sem.
kornelka Hülyeség ilyeneken vitázni, már megint a japán vs nem japán dolog miatt. Minden mai autónak hasonló elven működő hűtése, fűtése, és egyéb rendszere van. A Honda, meg a Suzuki se nyeli el a hőt, hogy aztán majd összegyűjtve kiköpje valahol . -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27439 üzenetére
"Nem szakaszosan, hanem vegig."
Ez nagyon jó(#27444) bitpork: De szakaszosan robbant vagy egyszerre? Nekünk meg "költségcsökkentés" miatt, egy csomó motorhoz ugyanazt duplaventit tettek,nem terveztek újat, de szinte mindegyiknél évtizedek óta nem ment a második venti, mert akkora hőt sosem termel a motor. Fordék jól meg költségcsökkentették a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Wyll
őstag
Sziasztok!
Tudtok nekem ajánlani egy jó bontót?
Nissan P11-hez kéne ablaktörlőmotor mechanikával együtt.Mivel még sosem bontóztam , elmondaná nekem valaki, hogy hogy megy ez?
- Halló, jónapot, Nissanhoz kéne nekem ablaktörlőmechanika... Van önöknek?
- Egy pillanat nézem..... Szerencsére pont van egy. 10.000-ért megfelel?
- Postán tudja küldeni?
- Természetesen.Vagy ennél bazáribb, alkudozós, sokhelyen-körülnézős, ügyeskedős-nepperes dolog a bontózás?
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
Kornel
veterán
Menj nyaron lehuzott ablakkal, es nezd, hogy melyik autoknak megy egyfolytaban a ventillatora.
Nem szakaszosan, hanem vegig.
Nem a klima hutoe, hanem a hutoe.Rbalint88: splash egy teljesen atlagos kisauto belsot hoz, akkori suzukihoz merten meg jonak is neveznem, de ha mellette megnezel egy scrosst, sokat fejlodtek mindenben. (Belul)
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #27431 üzenetére
hát mondjuk a régi swiftnek a fenntartási költségei mellett nincs túl sok előnye... mocsokmód zajos (bmeg hallom, ahogy a kavicsok pattognak az alján!!!), biztonságérzet sincs benne, nem hogy biztonság.
az új suzukikkal nincs bajom, a családban is van egy splash, tök jó autó, de magamnak soha nem vennék suzukit, mert nekem más ingereket kell birizgálnia egy autónak ahhoz, hogy jól érezzem magam benne. kipróbáltam ezt a világot is a toyotával 2,5 évig és rá kellett jönnöm, hogy bármennyire is egyszerűbb lenne az életem, az autók terén -sem- vagyok excelhuszár, így marad osztályrészem a "rettegés", költés és ezekért cserébe az élvezet -
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27431 üzenetére
Tulajdonképpen hasonlóak az anyagok is a 2007-es Swiftben meg 2008-as Sanderoban, kopogós vacak mindkettő. Bár a Suzuki kényelmesebb, meg az ajtó becsukásának is szebb a hangja, na meg nem rozsdásodik mint a sandero, ha jól gondolom. Bár a Daciában némelyik gomb mögött nincs világítás, ez idegesítő. Én alkatrész szállításra használnám max Újakat nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #27422 üzenetére
tudod te, hogy mire mondom.
#csakahondaegyébként bármi szubjektív dolgon vitatkozni olyan mélységben csak az ostoba embereknek való, akik nem tudják elfogadni más véleményét. én pl soha nem vennék daciat vagy suzukit, de
megértem*, ha valakinek az a jó.*elfogadom. van az a szint, amit már nem lehet megérteni trololo
-
bitpork
nagyúr
Az ember- bármilyen furi is- párásat lehel. Télen ez nagyon ciki. Szakaszos klíma csak akkor jó ha a külső hőmérséklettel szemben fel tudod melegíteni az üvegeket belülről. Ha nem akkor nem szabad kikapcsolni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
válasz Kornel #27418 üzenetére
Nálam volt olyan hogy leszárította a klíma a szélvédőt, kikapcsoltam (fűtés ment tovább) aztán 1x csak újra megjelent a pára (gondolom a cipőmről lecsöpögő víz vagy ki tudja), és megint bekapcsoltam a klímát hogy leszárítsa a szélvédőt.
Ezt a macska almos cuccot viszont lehet kipróbálom.
Give them hell Ukraine!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27410 üzenetére
Nem érted, itt akkor is megy a kompresszor ha a teljes szellőztető panelt kikapcsolod, mert hajtja a szíj direktben. Namost ahhoz, hogy ne menjen benne egy bizonyos szint fölé a nyomás, hűteni kell elől a kondenzátort. Komprende? Szuzukiban még a mágneskuplungos votl, csak akkor húzott be a mágnes, amikor bekapcsoltad a klímát. Amúgy csak a szabadonfutó forgott a mágnes körül. Kérdezted, hogy miért bőg bennük a veni, ha annyira tudni akartad, ezért.
TaaT Nem, az nem modern, mert kikapcsolható a kompresszor és nem is kapcsol be 0 fok alatt, mert lefagyna csőben a cucc. Az újakat állandóan hajtja a szíj.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Tsebacsi #27406 üzenetére
Akkor ezt a kérdést ti egyszerűbben megválaszoltátok, mint én
(#27407) bitpork: A V6-tal sajnos nem lettek hosszútávú tapasztalatok, de az új tulaj elektromos ventire váltott, ahogy néztem a képeit.
(#27405) w333: Hát, ha a venti miatt az alapjárat is megremeg, az már az autó hibája. vagy aki az autót vette? Képzeld el akkor, ha maga a viszkó venné le egyesen a főtengelyről az energiát, amikor felpörög.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #27408 üzenetére
Az enyémtől el voltál ájulva, mégse kellett.
Ilyen ez a popszakma.
-
Kornel
veterán
Nem a klimahutorol beszeltem, az persze hogy megy, ha megy a klima...
Amugy en telen szamdekosan kikapcsolom a klimat, csak a futest hasznalom, minek menjen a klima is? -
roberto211
őstag
Megnéztem ma egy 16szelepes 2003as swiftet, 5 ajtós, "fullextra" azaz legmagasabb felszereltség minden volt benne..
Vártam a csajt, jött a csávójával.. Képen makulátlannak nézett ki.
Megjöttek, átnéztem mindent...
Motortér jónak tűnt,olajszint normál,stb,stb hangja is egészséges nem rég lett elvileg vezérlés cserélve, meg minden jó dolog (ami jónak hangzik)..
Aztán végignéztem. Egyik íven volt csak ilyen felületi rozsda.. Ami feltünő volt,hogy oké elvileg mind a két küszöb cserélve lett de még az emelőpont amit a gyárba sem fújnak le itt levolt fújva.. A kocsi alja telibenyomva FRISSEN alvázvédővel(kicsit gyanús volt) szinte még lakkfekete volt rajta az alvázvédő, motortérből ugye látni a lökhárító merevítő vasat ez is frissen lett fújva, hővédőlemez is gyanúsan tiszta volt... Kinyitottam ajtót, szigetelés, vagy "gumicsík" az autón eléggé furán állt, mellette kopások..
Beültem, kuplungot próbálgattam forintot nem ért,mintha alig fogna és kilóméteres kuplungút egybe ami a swiftre nem jellemző.. Enyémmel lassan 1,5év alatt kb 3x fulladtam le, ezzel 5percbe 3x.. Megakartam vele állni nyomom , már padlóig nyomtam szinte, teljesen benyomtam a pedált alig akart megállni.. Megálltam próbálgattam kéziféket, felhúztam semmit nem fogott a végén meg kattogott is.. JObb oldalról furcsa hang jött rázkódásnál és nagyon elakarta adni a csávó mert a gumikat mielőtt jött befújta szilikonnal is.. Összeségében új kuplung, a féknél szerintem nem a betét hanem a munkahenger durranhatott el,csávó mindenáron fékbetétre akarta fogni, kézifék bowden, kis fényező/lakatosmunka a felületi rozsdára, plusz egy futóműállítás is kellett volna neki.. Azaz akárhogy számolom -70el kellett volna kezdeni..És 470ért hírdette ezt az autót amin még fék is alig volt.. Természetesen hozzáteszem azt h "tesssóó" volt,fő autójuk E merci, viszont normális volt a fazon .. Annak ellenére h 70et kapásból rákellett volna költeni engedni szerintem nem nagyon engedett volna... Mindegy, helyben volt a lényeg ez és nem kelltt nagy erőfeszítést tenni h megnézzem.. Még jó h nem kecskemétre kellett pld menni.
Ez magánszemély volt.. Akkor volt egy kereskedőforma akit látni nem láttam..Ez is helyben lett volna az alany egy Renault Megane I fl, 1.6 16v monaco 2003.
Megyek busszal, felmegyek a domb tetejére gyalog, már a lábam se éreztem közbe a domb tetejéről előjött a tériszonyom is , végre megláttam a sárga hahus plakátot rohanok oda nagy örömmel..
Egy kis telep 5 autóval, egy kinti escort kombi, valami II-es megane porban állva, 3 swift egyik kibelezve még a motor se volt benne, másik ott állt rendszám nélkül, harmadik friss rendszámmal eladósorba.. Hívom kereskedőt.. Kinyom, 5x megpróbáltam sms t is írtam neki... És semmi.. Eljöttem fél óra állás után.
Nem egyszerű autót venni, ezt már látom. Most csak nézelődtem de 2ből 2 kuka..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
w333
félisten
válasz tomiii. #27402 üzenetére
ami E34-ben is volt az meg nem túl előnyös.
Miért nem ?
Soha nem volt hangja, és alapjáraton ilyen csendes autóm sem volt még soha ... teljesítményt pedig szintén nem éreztem, a 150LE elég jó volt
Nekem meg ez az elektromos ventilátor ami nagyon nem jön be ... lámpánál még az alapjárat is kissé megremeg annyi áram kell neki, ellenben a BMW -el kis fordulaton lassan forgott, nagyobb fordulaton értelemszerűen gyorsabban, de tényleg soha nem volt hangja (szerintem sokkal jobb megoldás)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #27400 üzenetére
Modern autó klímával fűt is és párátlanít, a kompresszor állandóan megy, csak a terhelése változik. Emiatt bőg benne a veni, mert a klímahűtőn át kell húznia a levegőt.
A modren VAG csoportos autók ilyenek, és az új fordok is. Nem mágneskuplungos a klímakompresszoron a szíjtárcsa. Egy pici problémát vet fel a dolog. Nem lehet sokáig járkálni lyukas klímával, mert a kenés hiánya miatt beáll a kompresszor. Ugye, a hűtőközegbe olajat is kevernek, ami a kompresszor kenéséért felel.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Kornel #27400 üzenetére
Épp ésszel nem igazán tudok most erre mit mondani Hát, ventilátor funkciójának én a hűtést tippelem, de még sok idő mire mérnök leszek, csak egy tipp, hogy hűtés miatt forog. Megnéztem párat, sőt vettem is vagy 10-et, fene se számolja. még ezeknek a vackoknak sem megy folyamatosan. Ha olyan hangjuk van, mint egy helikopter az már rég baj, gondolom hót' gagyi a csapágy, nekem a 30 éveseknek sincs helikopter hangja, de hát nem is prémium autókat nézel, swiftnek is elfogadtad a gagyi belteret, akkor itt meg a hanggal kell megbirkózni, bár elég nagy szégyen a fordnak, ha ez behallatszik Szóval én csak azt nem értme miért baj, ha megy egy venti egy akármilyne autóban, egyébként ajánlom figyelmedbe az UAZ-t, azokban sem szokott menni a venti.
Amit Mágus mond, abban meg lehet valami. Nem tudom arra a hangra gondolhatsz-e vajon.
(#27401) w333: A viszkós, ami E34-ben is volt az meg nem túl előnyös. Teljesítményt is vesz el, egy idő után úgy is beáll meg annak tényleg tud hangja is lenni. Ha meg non-stop ment, akkor az fos volt már
(#27403) bitpork: Én rögtön cseréltem elektromosra, BMW-s ismerősök is mind cserélik.(igen, azt is, ami jó.) Elektromos azért kicsit modernebb, rá is tud hűteni, ha áll a motor is. stbstb
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest