- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tresh #222255 üzenetére
Városi cirkálónak is használom, pont erre vettem.
Tényleg fontos, miként éled meg a közlekedést benne, én élvezem, csendes, ha kell meglódul rendesen, városba bármikor erőlködés nélkül tudok sávot váltani, könnyen lehet parkolni, de még is elférsz benne annyira nem kicsi, olcsón tudom tölteni, eddig problémamentes is, egy két töltő probléma kaland nem veszi el a kedvem.Ő van mellette - úgyhogy értelek, nem igazán válnék meg tőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tresh #221821 üzenetére
Amig Jet neven futottak sokszor tankoltam naluk. Vagyis nem naluk. Lukoil-nal mar nem. Avia vagy Aucham megy nalam, most hogy fixaras meg OMV MM95. A kocsi ettol sem taltosodott meg de allitolag jot tesz az injektoroknak az adalek.
Regebben Shell-nel is sokat tankoltam puruttya 95-ot.
-
Balcsix
senior tag
válasz
tresh #221821 üzenetére
Én eddig csak a hobbiautóban próbáltam többfélét (hozzánk a MOL van a legközelebb). A MOL-al nincsen semmi problémám egyik verdával sem. A Shell-t próbáltam párszor, talán kicsivel nagyobb volt a fogyasztás, de semmi extra. Egyszer rákényszerültem a Lukoilra, mert már semmi nem volt nyitva (0-24-es kút). Na attól elég hangos lett a kocsi, és lomhábbnak is éreztem. Ja, néha ha útbaesik, akkor OMV is szokott lenni. Azzal sincsen semmi problémám.
Tehát a saját verda a MOL-t, és az OMV-t szereti a legjobban a meglátásom szerint.
-
lenko
aktív tag
Kb. ennyibe lehet hozni 100e km-el kevesebbet futottat is, de azt is csak azért adják el 200e km előtt, hogy ne kelljen vezérlést cserélni, mert ott tuti legombolnak vagy 1500Eur-t az emberről érte. (Itthon ez 650Eur volt)
Annyi, hogy legalább látja mindenki, ennyi km-el sem kuka a motor.
Láttam 300e feletti futásút is kint.Szóval nem félek attól, hogy baja lenne kb. 220-230e km-ig mikor eladom.
-
tresh
veterán
+mármint az autók
1.5 dcik-ből csak egy volt ami bírta a többi behasalt. Pl most az egyik komplett nagynyomású felújításon van.. az új 1.6 hdik még bírják...de már ott is volt egy aminél a dpf feladta a harcot. Van egy új tdci 2.2-es transit is kíváncsi leszek mit bír majd.. Igaz már csak a kollégák mesélik mert leléptem a cégtől
-
Qru
MODERÁTOR
Ahol én voltam ott ráhúzott nyomatékkulccsal szépen keresztben ahogy a nagykönyvben meg van írva.
Saint: Mazzagot venném egyéni preferencia miatt de a Kastra is jó. Sokat fejlődött és elég hightech az a ledes fényszóró is pl. Csak majd jön a fejvakarás mikor Macika a Teszkóparkolóban beletolat és meglátod az új ledes fényszóró árát...
Mondjuk az új Insignia tesztben azért kicsit lehangoló volt ezt olvasni:
mod:
EQMontoya: Az új kuvik is olyan és ott hátul még a fejtér is kicsi. De Mazzag 3-at vennék 165 lóval. Plusz egy rendes alvázvédőzésre elvinném és kész. Örök élet +1 nap.
-
tomcsi23
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Amúgy van itt IS250 tulaj, ő biztos tud róla írni részletesen ha kíváncsi vagy rá. De sztem a tárgyban készült tc cikk elég pontos.
mod:
Neem, 90%-át ősök tekerték bele. Tankolás után rögtön 6,4-et mutatott már alattam de az nem reális mert én néha elforgattam 3500-ig is.
-
Qru
MODERÁTOR
Bögre IS250-ét próbáltam. Vezettem is meg ugye azzal mentünk a GTI treffenre (Mekkora trollok vagyunk, mi?!
ToyotávalLexussal menni... Pedig mehettünk volna Golfal is.). Nagyon kényelmes, kellemes utazó autó. Az IS200-hoz képest (Montoya révén volt szerencsém hozzá) egyértelműen a gran'turismo-sság felé mentek el.mod:
vendingo: Nem hangzik túl jól... Nézz utána az önkormányzatnál.
-
footy
addikt
Nalunk is igy van, az asszonynak van egy Jazz rohangalni. Nemreg anyam is vett egyet mert ugy megtetszett neki
Nekem meg a Golf6 variant van hosszabb utakra, ami vagy C5-re vagy V70-re lesz cserelve.
Majdnem vettem magamnak is egy Jazzt, csak annnyi a baja, hogy hangos autopalya temponal.
Kivancsi lennek, hogy CVT-vel mennyire all fennt a problema. -
Qru
MODERÁTOR
Többször mentünk a sajátommal nyaralni hidd el 2-300 km után azt se tudnád hogy ülj benne hogy ne kapjon el az idegzsába. Egyszerűen rövid az ülőlap. Amúgy hely van benne. Mi sem véletlenül mentünk azzal nyaralni, mert sokkal több a hely benne mint Bubiban.
S60 szűkös, az S40 is meg az IS250-is de azért el lehet férni bennük. IS-ben pl jó mélyen ülsz és kellően hosszú az üléslap így nem zsibbad el benne a hátsód.
mod:
Amúgy jogos, ez városi rohangászós autó, nem egy TransAm. Szóval csak jót tudok írni róla, kivéve az üléseit. Tegnap is mentem vele, egyszerűen kenterbe veri a váltója Bubiét.
-
Qru
MODERÁTOR
S60-al mentünk el Svájcig az ultra kényelmes, onnan Olaszországba meg az S40-el mentünk tovább akkor már hátul ültem de nekem nem volt kényelmet pedig elég gibbon alkatom van, ismersz személyesen is.
Sőt az IS250-ben lenyomtam egy Wöthersee-t oda-vissza szintén hátul és arra sincs panaszom. Bezzeg a Jazz-ben 200 km után fészkelődök olyan kényelmetlen.zack: Haha, ismerős! Múltkor a lámpánál kiszállt a mögöttem lévő és szól, hogy száljak már le a fékről mert kiég a retinája.
-
Declare
őstag
Jo ez a nagyobb turbo/porlaszto ez mar azert a komolyabb dolog, en most elsökörben erre az "átirjuk és késsz" tipusu tuningra gondolok. Azert ez a gyakoribb.
Nyilvan nem azt mondom, hogy +20 lo es holnap kifekszik az egesz, de azert csak jobban kell hogy birja minden, ha van böven tartalek. Az autogyarak sem fognak 200% ra meretezni, mert azok is profitot akarnak maximalizalni. Mondjuk pont a 325d egy olyan moci ami mondjuk ha lazan csippelve van az valszeg nem zavar semmit, de ha mar mondjuk egy 30d t nezünk, ott mar azert szerintem nem ilyen egyertelmü a helyzet.
De mondom ez inkabb csak ilyen laikus filozas es velemeny
szvsz ha valaki hobbyzik az autoval es szeret vele bütykölni/bütyköltetni, az nyomassa a csippet. Ha a megbizhato, üzembiztos, hosszutavu autozas a cel, akkor szvsz ezek a csippek jobbara a cél rovasara mennek (hacsak tenyleg nem ilyen minimalis kis modositas van benne)
-
Declare
őstag
Persze, mindig lesz csalas, mindenhol es mindenben.....csak az arány nem mind1! Ha megszigoritjak, akkor is lesz kiskapu es lesz tekert auto, csak nem 10 böl 9 hanem csak mondjuk 10 böl 3 vagy kevesebb.
Ez a 100 ezer meg 200 ezer km ig veszek autot, hat ez meg egy ilyen berögzült generacios torzulas vagy nem tudom....idö kell mire ezek kikopnak
(#50702) z123456789
roppant jol kell, hogy fusson, ha Porschet akarsz
legutobb egy normal szervizen a panameras ismerösünknek azt mondtak 7-800 bol meg kell, hogy alljon a dolog....de aztan volt meg valami kis aprosag es igy 1,2M lett a szamla
aztan kapott egy defektet, mert ugye az a bazi nagy es peres gumi amugy baromi könnyen defektet is kap, hat ugrott megint egy fel milla
pedig asszem tavaly vette 1,8M ert a felnit gumival....de a biztositas legalabb nem draga es nem is fogyaszt sokat az az 5literes motor az 500 loerövel
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem ami tetszett benne, hogy nem csak a kormányzás volt direkt de a kormány mérete is jól eltalált volt (ez nagy dícséret lévén, hogy az Imprezámból ültem át). Uncsitesómé volt de sokat szídta. 120k km után mind a 3 injektort cserélni kellett majd 1 héttel később a 4.-et is.
Mondtam mi francnak nem cserélték mind a 4-et?! Ha 3 megdöglött akkor borítékolható, hogy a 4. is meghal. A válasz: gariban csak a hibásakat cserélik. Tehát 1 héttel később újabb garis cserére mehetett vissza a gép.Ette az olajat mint a veszedelem (Bp-München távon 1 litert bevert belőle).
Végül 5K €-ért eladta és vett egy rendes autót (Volvo). -
-v-
addikt
Nézd már meg hogy áll az az ülés bal egyben .. úgy nem is vezet meg ül senki
Nem nagy autó, de ha nem 190 centis emberke ül elöl, meg nem fekvő pozícióban vezet, akkor el lehet férni hátul. Kb. mint egy korabeli kompakt.Az A4 szerintem kisebb hátul.
De inkább az a szöveg amit írt mellé azon akadtam meg kicsit. Nem vagyok nagy bmw-s, de ezen mi az M-tech azt nem tudom.
Van olyan, hogy m paket
és ez az. Facelift előtti .. m paket I.
Szerintem semmi baj a hirdetés szövegével, képről úgy látom az van amit ír.Max a váltó gomb
Nem, az meg épp nem, volt gyári rövidváltó opcióban, de ez nem az
-
A fehéren meg meglátszik minden fröcsek, tehát az első esőtől koszos lesz. Persze én súlyosbítom a saját helyzetem a feketére fóliázott tetővel - így a por is meglátszik rajta.
@Vili: Golfnál is feláras a fehér, a piros és a lakkfekete is, ez alól kivétel a dzsitiáj, ott ezek a színek 0 Ft felárral kérhetők. Az egyedüli általánosan alapáras Golf szín a lakkszürke (szörnyű).
-
szőröscica
addikt
Felhívtam a csókát, ki van vonva a forgalomból ideiglenesen, de bárhova elviszik átvizsgáltatni, ha szeretném.
Két hibát mondott, 2 stabpálca elöl, illetve az utasoldali ülés combtámasza csak kézzel működik, motorral nem.Lekérdeztem a futást:
126542 km, 2012.01.24.
180341 km, 2014.01.08.
186200 km, 2015.09.22.
186200 km, 2015.09.22.
180230 km, 2016.01.13.
187900 km, 2016.05.18.Ha feltételezzük, hogy 2014 előtt nem tekerték meg akkor azért olyan nagyon sok nem lehet benne. Bár kissé össze-vissza számok vannak benne a 2014-es műszakit követően, még ha évi 30 ezret bele is tekertek, 250-nél több nem valószínű, hogy van benne.
Szerintem egy átnézetést megér.
-
szőröscica
addikt
Gépi mosó simán lekaphatja, ha egy gyengébben sikerült darab volt. Nekünk az E39 hátsója jött le, én ezen annyira nem paráznék.
Köszönöm a felajánlást, de el tudok gurulni én is, a verdiktet meg úgyis a 5eres srácok mondják majd meg.
És ők a válasz a kérdésedre is. Kint nem tudják megnézni nekem, egy itthoni autót viszont már el tudok vinni hozzájuk, ahogy tegnap is tettem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Most még, de 10 év múlva ezek lesznek az öregebbek. Akkor mi lesz, vesz egy 20 évest? Addigra már a mostani 10 éves autók elég fáradtak lesznek. Ez nem 1000-es skoda, hogy 40 évesen is megy, mert nincs ami elfáradjon benne.
Bármilyen motorral veszik most, annak van valami gyengéje, ami miatt 10 évesen szívni fog vele a kedves tulaj.
Már csak a motoronkénti 10-20 érzékelő miatt is érdekes lesz. Nem biztos hogy mechanikai gondja lesz, elég ha nem indul, vagy rángat és senki nem tudja miért.
-
-
trassher
addikt
Fb csoportokban látom, bár csak opel vonalon de mindent megvesznek az emberek. Mindenből csak a bontottat keresik legyen az egy kesztyűtartó polc rész vagy csomagtérajtó teleszkóp. Pár hónapja volt aki használt gm gyertyákat rakott fel 3000 forintért. Nem volt 15 perc és már vitték is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: United Offensive
- Linux kezdőknek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Béta iOS-t használók topikja
- További aktív témák...
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max