- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
Jorus #164499 üzenetére
Elvileg a kisebb, de stabilabb tempó gyorsabb haladást, kisebb szennyezőanyag-kibocsátást, és kevesebb dugót jelent. Persze egy rakás másik forgalomszervezési dologgal együtt. Tök jó ötletek ezek szerintem, különösen az tetszik bennük, hogy _megvizsgálják_, _elemzik_, _felmérik_, meg hogy egy évre előre tervezi a bevezetést, és nem csak úgy nekiugrunk, mert a főnök azt mondta, hatástanulmány, felmérés nincs, ha valakinek nem tetszik, akkor az apja malomtulajdonos kulák szeretője volt.
p -
Jorus
nagyúr
válasz
parandroid #164497 üzenetére
Környezetvédelmi szempontból kontraproduktív, hogy kétszer annyi ideig pöfögnek az autók a városban. Persze abban az esetben, ha egyébként lehetne haladni, mert ha araszol minden, akkor mindegy, hogy mennyivel lehetne csapatni.
-
parandroid
félisten
válasz
Jorus #164491 üzenetére
A német géppark is túléli, hogy a települések főutcáin kívül az összes többi 30-as. Néha azok is. Szóval majd át kell programozni a chiptuningot, de szerintem menni fog. Ja, és tele vannak a falvak telepített trafikkal, plusz elég gyakran furgonból is mérnek, szóval az autósok nagyja be is tartja.
Én támogatom amúgy, persze ezzel együtt jó lenne valami ‘gyorsforgalmi’ úthálózat is 70-es, soksávos, kevés fel-lehajtós főbb utakkal, meg rengeteg elkerülővel. De lakóövezetekben a 30 az tök valid.
p
-
válasz
Jorus #164491 üzenetére
Ezhülye... Úgysem fogadják el, ilyen szerintem még Londonban meg a Hollandoknál sincs. Ez vagy az ő vagy valamelyik hülye félzöld agyszüleménye lehet (remélem az utóbbi). Milyen város az, amiben nincs gyorsforgalmi út? 20 meg 30km/h nem főúton? Képtelenség.
És ki tartatja be? Ráadásul a magyar alapból háklis az ilyen drasztikus megszorításokra.(#164497) peterkeT: Komolyan nem rémlik, hogy tavaly mikor a németek egy kis részén jártunk ennyire drasztikus lett volna a forgalomkorlátozás, de majd megkérdezem a Müncheni barátosnét... A behajtási korlátot értelmesebb dolognak tartom sokkal.
-
Jorus
nagyúr
Karácsony 50-re csökkentené a sebességhatárt egész Budapesten
30 kmh érdekes lesz, ott kettesben még leköhög
-
Jorus
nagyúr
Megjött a súlyadócsekk!
-
#89309696
törölt tag
Próbáltam muter ügyfélkapujával online ügyet intézni, de nem lehet, ki is írta az elején is, de továbblépve sem engedte az ő adatait átírni.
Viszont időpontot lehet foglalni a végén kéri az adatokat és meg lehet adni a sajátomat is, holnapra volt is, veszedelmes Swift hátán elrobogok a kormiablakba és lezárva a történet.
Nem tudom miért ír 15 percet az ügyintézésre egyébként, eddig tart az adásvételit beszkennelni nekik? -
kisza25
félisten
válasz
Kolondrum #164471 üzenetére
Én meg úgy jártam, hogy 04-07 vettem az autót, megkötöttem a biztosítást, 4nap múlva már a nevemen volt, múlt pénteken jött a csekk, hogy fizessem be a biztosítást, határidő 04-07 ?!?! Remélem nem küldenek nekem is 3hét fedezetlenséget ami ugye magasabb díjjal van számolva, mint a normál
Más: az miért van, hogy egy 10 éves, kevesebb, mint 1,5 milliós, autóra többe kerül a casco és biztosítas, mint egy 1 éves majdnem 4M Ft-os autóra? Mi ebben a logika?
Ugyanaz a biztosító, ugyanaz a személy, ugyanúgy 1,4-es motor, még a teljesítmény is kisebb -
Elemnek tudod hová. Más minden papír nélkül jár én meg mertem betartani a szabályokat és büntit kapok? Biztosan más is járt így. Itt nem lehet bemenni a kormányablakba csak úgy, olyan szinten vannak. Mit akarok miért jöttem van időpontja? Várjon az épületen kívül majd szólunk.
Én azért minden létező szervhez fordulok és az utolsó napig húzom a dolgot, után is menni fogok, hogy kapjam vissza a büntetés díját. Hol élünk? Mondtam s genertelnek hát kapjanak már a fülek közé b@@& k meg.kisza25! Hát csak nem.
-
válasz
MasterMark #164472 üzenetére
Most fizettem közel 14ezret forgalmira illetve a "fedezetlenségi díj" nem szűnik meg ott marad rajtam.
-
Valaki járt így rajtam kívül?>> Üzemben tartó lennék, ma lettem is egy autónak. 04.27. van. A papír erről 03.10.-én íródott. Kötöttünk biztit, be is fizettem, de jött a ne menj csak időpontra ügyet intézni időszak. Semmi baj, május 22-re kaptam. Ki lett nyomtatva erről a papír. Jöttünk mentünk... Április 14 körül jön vissza utalva a biztosítási díj. Mondom wtf? Van kötvény akkor nem kell a zseton nekik? Felhívom őket. Röviden: nem irattam át 1 hónap alatt sem. Mondom, de mert bla bla és volt időpont de ekkorra. Semmi baj kössék újat és addig hagyjam lejárni minden 30 nap után még nem jön el a május 22. Semmi gond, DE olyan büntetést számítottak fel, hogy 1 éves díj lenne. Eközben kaptunk mára időpontot amúgy, mert alapból néztük van e előbb. Semmi baj írok a genertelnek. Írtam is benne volt a történet, az összes papír az összes minden csatolva, hogy ez a jelen helyzet miatt volt, kérem a büntetés eltörlését. Tudjátok mit mondtak? A kormány rendelet alapján nem törölhetik el. Nincs erre szabályozás, hogy betartva a szabályokat a késői időpont miatt kicsúsztam a 30 napból. Mérgembe mondtam olyat nekik, hogy... és leraktam. Bárki akihez fordultam azzal jött, ha a genertel nem enged akkor ki kell fizetni. Ő kormány rendelet miatt lepattintja a dolgot. MABISZ lesz a következő lépcső, íródik a levél. Észrevétel valakinek?
Még szűk 55 napon van kifizetni a büntit+biztosítást egyben vagy megszűnik a legutóbb megkötött az autóra. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szada85 #164468 üzenetére
Pont ezért rajongok a Subaru-ért mert ott még megvan/volt ez a mechanikus érzés. Bár már az enyém is sokat puhult a régiekhez képest pl a kormányszervó már ebben is túl erős, a dual-range féktől itt is időként lekarmolom az arcom de az egy kalkulálható reakció. De az hogy az új Skoda össze-vissza fékez az számomra idegtépő. Itt ugye a fékpedállal csak a szándékot jelezem és össze-vissza fékez, ahogy szerinte jó de én ettől konkrétan agyf@szt kapok.
Persze nem össze-vissza hanem a frontradar adatai alapján, ha szerinte később fékezel mint kéne akkor nagyobb rásegítést alkalmaz. Ennek az a következménye, hogy a különböző forgalmi helyzetekben azonos pedállenyomásra teljesen más mértékű lassulás a válasz.
mod:
Amúgy a 30k km-es olajcsere periódust a BC már lehozta 23,6k km-re. A végén még egész értelmes intervallumot sikerül kiautóznom belőle.
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #164386 üzenetére
Sajnos a járvány miatt az idegenforgalomban dolgozó párom is elveszti/elvesztette a munkahelyét, emiatt úgy döntöttem, hogy felrakom pici plusszal, és ha van aki leteszi érte az összeget, akkor vigye, a pénz nagyja nagyon jó helyen lesz a "jövőnk" kalapban.
De eddig elég vicc ajánlatokat kaptam (több VW kereskedés is írt), szóval most úgy áll, hogy marad.
De egyébként nagyon modern, és jó autó, ugyanakkor nekem némiképp hiányzik a sokhengeres orgánum, illetve a kicsit több érezhetö mechanikai hatások, picit túlszervózott, túl puha egy GTI-hez képest. (Tudom, persze a vásárlók 98%-nak a DSG röfögés a fontos, meg, hogy a halom proci megmenti a picháját a fák közé eséstöl.)
Ha elmenne, valószínü kipróbálnék újra valami 6 hengerest, amíg még teljesen ki nem nyírják öket. -
#89309696
törölt tag
válasz
Magnum_ #164407 üzenetére
Eleinte autócsere miatt akartam eladni, aztán végül úgy döntöttem múlt héten nem veszek semmit helyette. Csomó pénzt megspórol, ha nincs autó és egy gonddal kevesebb is. Anyámnak kettő is van, majd ha menni akarok valahova átmegyek valamelyikért, ahogy régen is mikor nem volt kocsim.
Igazából kár volt megvennem is, bár legalább tapasztalatot adott milyen saját kocsit tartani. A jövőben még jól jöhet. -
válasz
pècsimunkás #164455 üzenetére
Családi Barátunkké, nála tároltuk eddig a gumikat. De ez a mostani küzdelem lehet azzal jár majd, hogy nézek egy gumitároló állványt és a kisházban csinálok neki helyet. Nyáron meleg, mint egy szauna, télen hideg, mint az éjszaka, pont jó a guminak
-
Gaben92
őstag
válasz
focvis #164451 üzenetére
Elektromos szauna (6kW-os kályha) + fürdőben padlófűtés de az nagyon minimális. Fűtés ingyenes.
Heti kétszer szaunázunk, olyankor ~3 órát megy szóval csak a szauna 150-180kWh havonta. Annyi, hogy én az áram részére másfélszer annyit fizetek mint az átlag mert 100% hydropower-t kértem az meg ugye drágább mint a fosszilis. No comment, de hát na... környezettudasság. (Direkt írtam így, aki érti érti.
)
Qru: Ezek a nordic téligumik annyira puhák (még -30-ban is) hogy iszonyatosan gyűjtik a kavicsot még ott is ahova normál esetben nem szokott bemenni.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Magnum_ #164431 üzenetére
Azt halkan tegyuk azert hozza, hogy a nagy rezsicsokkentesben a jelenlegi rekordalacsony gazarak mellett boven a piaci ar tobbszoroset fizetjuk erte.
Es az aramszolgaltatok is jelentos mennyisegben allitanak elo foldgaz eromuvekben aramot.
Szoval a lakossag fizet (mert ugye jelenleg ez belefer, valsagnak semmi jele), az allam es a szolgaltatok pedig epp gennyesre keresik magukat rajta. -
Gaben92
őstag
válasz
Magnum_ #164436 üzenetére
Nálunk is el van különítve a kettő csak a rendszer más. Az én számlál 3 tételből tevődik össze.
- Áram amit a szolgáltatónak (aki mindig az erőmű birtokosa is egyben) fizetek (Fortum)
- Szállítás amit a hálózat tulajdonosának fizetek (Tampere városa)
- Adó amit az államnak fizetek (hálózat tulaja szedi be és továbbítja)Így néz ki például a márciusi számlám (283,6kWh) bontása: [kép]
Apropó kavics! Nem untakoztam.
-
válasz
kisza25 #164427 üzenetére
Hibás a cikk, helyesen kb.: megszűnik az ingyenes töltés az e-Mobinál. (Ezért is siettettem a saját 16 Amperes "töltőpontom" kiépítését a garázsban - múlt pénteken lett kész.) Az EON-nál maradt egyelőre ingyenes.
A hétvégén töltöttem Zegen az egyik e-Mobin, már kérte a töltésindításhoz az ügyfélkulcsot (mobil app vagy fizikai token), de fizetni még nem kellett.
-
Doki16
addikt
válasz
kisza25 #164427 üzenetére
Már ott van az oszlopon jó ideje ahol tölteni szoktam. Még ameddig lehet addig kihasználom a lehetőséget. Bár én csak hétvégente töltők ott. Szerencsére városban még van eon is és az még ingyenes. Ez a mostani emobi töltő 450 méterre van tőlem. A második legközelebbi már 1,2km, de ez általában foglalt fehér rendszámos autókkal. A harmadik ami jó lesz nekem, ez 2km-re van. Annyi fog változni nekem, hogy 3 perccel többet fogok rollerezni majd hétvégente ha töltenem kell. Itt cégnél feltolom mindig maxra és tudok menni kb 35 km-t.
-
parandroid
félisten
válasz
MrSealRD #164423 üzenetére
Tényleg nem egy hátbavágós motor a skyactive. Gyengének azért nem mondanám, de azt a fene nagy kicsattanó erőt én sem érzem a közel 200 lótól. Aztán mindig eszembe jut, hogy japersze, ebben nincs turbó, nyilván nem fog 1500-as fordulaton meglódulni. Az automatával ráadásul még szokjuk egymást, krúzolni tökéletes, de ha meg kell indulni, akkor vagy elóvatoskodom, vagy túlnyomom a pedált, visszavált kettőt, és üvöltve nekilendül. Majd belejövök, vezettem már automatát, de csak ismerkedés szintjén, van még mit tanulni. Másrészt meg ha úgy veszem, a Miniben kb 1100 kg-ra a 136 ló nagyjából ugyanaz a teljesítmény / súly arány, mint a Mazda6-nál az 1600 kilóhoz a 195, csak ott egy turbó is fújja neki a szelet. Ugyanezen arányszám alapján a hármasnak kicsit még jobbnak kellene lennie, mint a sima Cooper.
A Mazda5 115 lova után mindenesetre elég fickós ez is. Persze nyilván számít az is, hogy ki milyen erős autókhoz van szokva.
p
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #164438 üzenetére
Te hol laksz?
Nekem is kell napelem
Bbd: oke, thx
-
stickermajom
addikt
válasz
Magnum_ #164434 üzenetére
Itt is 3x16A van, de ha felkerültek a panelek (ma jött az Elmű engedély yaaay
), akkor bővíttetem majd 3x20-ra, mert a fűtés meg tudja csavarni rendesen, határon van már a főzőcskézéssel együtt. Egy esetleges GTE miatt elő lett készítve a garázs is külön kismegszakítóval, de azt a tervet felülírta a járvány sajnos.
-
Jelentem így májusra sikerült a nyári gumikat feltenni a tragacsra
A téliket egyelőre letettem a garázsba, a kipuklinika hivatalosan csak jövő héten nyit.
Még dzsuva az autó, de a héten becsszó lemosom kívül-belül (nem, a kiput NEM)
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Gaben92 #164435 üzenetére
Gabn, ha emelik az arat itt, abbol nem a halozati engedelyesek fognak penzt latni :-))) a szamlan jelentkezo rendszerhasznalati dij megy a halozati engedelyeshez.
Szerkesztesedre: ez a lenyeg igen, irtam is fent, hogy lehetnenolcsobb az aram.
Itt Mo-n az sem utolso szempont, hogy megvan szabva, kitol lehet venni aramot a szolgaltatonak, hogy eladhassa lakossagira :-))))) ki van ez talalva.Megmagyarazasi: akitol veszitek az aramot + akie a foldben (vagy felette) a kabel az ket kulon entitas minden szolgaltatasi teruleten Mo.-n.
-
Gaben92
őstag
válasz
tboy93 #164428 üzenetére
Arról tudok nyilatkozni, hogy nálunk hogy van (itt kicsit több EV szaladgál szerintem mint Magyarországon). Az elv az, hogy az áram az áram és teljesen mindegy hol/mire használod fel szóval szimplán többet használsz/többet fizetsz az elv. Onnantól meg rajtad áll, hogy melyik szolgáltatóval vagy kapcsolatban és milyen csomagot választasz. (Egységes ár folyamatosan, nappali-esti (EV tulajoknak ez van általában mert kicsit drágább a nappali, de az esti olcsóbb és akkor használnak sokat), vagy akár óránként kalkulált aktuális árfolyam szerinti számlázás).
Én nem tartom "etikusnak" külön adóztatni az EV töltést mert az áram az áram felhasználás helyétől függetlenül. Szerintem nálatok is így lesz a rendszer és az egységárat fogják emelni esetleg, mert fejleszteni kell a rendszert, hogy elbírja a megnövekedett teljesítményfelvételt.
Szerk:
Az elavult hálózatot meg a "nincs pénz karbantartani a rezsicsökkentés miatt" kifogást akkor kezdtem el megmosolyogni mikor megkaptam az első áramszámlám és kiderült, hogy olcsóbb mint Magyarországon. -
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #164432 üzenetére
Itt is oke, nalunk, itt pont par honapja halozatfejlesztes volt a kornyeken, a lakasba meg 3x16A kerult alapbol, viszonlyag konnyen feldurranthato lenne 3x32-re, de nem kell. Ha kapnek ajandekba egy teslat, igy is tudnam tolteni gond nelkul a gyari toltojevel, mert olyan kabelezest + konnektort csinaltattam (keszulve a jovore, bar jelenleg egyre tavolibbnak erzem az EV-t, nem biztos, hogy megeri nekem, ampera kene)
Bbd: ki a halozati engedelyes nalatok?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
stickermajom #164432 üzenetére
Ilyen elmegy-visszajön játékot sajnos egy-másfél éve már mi is tapasztalunk Budapest nyugati agglójában. Gondoltam egyedi eset, de ezek szerint nem.
-
stickermajom
addikt
válasz
Magnum_ #164431 üzenetére
"akkor a halozattal lesz inkabb gond, nem az arszabalyozassal."
Sok helyen már ma is van, pont a rezsicsökkentett hatósági ár miatt. Bejött, amit akkoriban mondogattak az ellenzők: nincs pénz megfelelően karbantartani a hálózatot. Az új ház egyelőre rendben van, megfelelő a feszültség, kimaradás is ritka, viszont a XXI-ben rendszeresek voltak a blipek, a sok le-fel-le-fel-le-fel miatt kellett UPS-re tenni az érzékenyebb technikát. Vidéken nagymamánál ugyanez, beállítom az órát a mikrón neki, két óra múlva megint nem jó.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
tboy93 #164430 üzenetére
Csak mielott barmelyik aramszolgaltatot a sarba tipornal, tajekoztatlak, hogy az egyetemes szolgaltatasi piacon (ami a kvazi lakossagi ugyfelkor) HATOSAGI arszabalyozas van (rezsicsokkentes, tudod, egyebkent olcsobb is lehetne az aram, ha nem hatosagi arszabalyozas lenne), azaz nem az ELMU (vagy irhattal volna akar NKM-et, Eon-t) talalja ki az arakat. A versenypiac (nem lakossagi, 3x63A felett vetelezok) mas teszta, de ott meg verseny van.
Majd ha rank szabadulnak az e-autok tomegesen (nem hiszem, hogy igy lesz 20 even belul), akkor a halozattal lesz inkabb gond, nem az arszabalyozassal.
Jovedeki adoztatas emiatt az aramra egyebkent napirenden van, jelenleg jogilag nem megoldhato (majd megoldjak), de az megint nem ELMU/NKM/EON hataskor lesz.
Kisza, ez megoldja majd a tolto foglalasokat, egyebkent helyesen. Nehogy mar csak a ltp-i tolto miatt vegyenek amperat az emberek, meg ingyen parkolas miatt.
Amig amoeram volt, nem igazan hasznaltam ki sem az ingyen parkolast, sem a kozteruleti toltest. -
válasz
EQMontoya #164429 üzenetére
Nem féltem az ELMŰ-t, ha úgy gondolja sok a visszaélés akkor szimplán nem 37Ft lesz egy KW, hanem egységesen 100Ft mindenkinek.
Aztán azt gondolod majd napelemmel beintesz nekik? Majd jön a bika napelem jövedéki adó a kormánytól
Igazából én már látom az illegális napfény gyűjtő területeket, ahonnan majd akkuban lehet venni az ÁFA és egyéb adómentes energiát piaci ár alatt
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboy93 #164428 üzenetére
Csak külön körön, külön mérővel lehet majd tölteni gondolom.
10 millio futbalszakerto mellett szerintem legalabb 5 millio villanyszerelo orszaga vagyunk, ezt meg fogjak oldani okosba.Modern lakasokban alap a 3x16A, arrol ha 7kw valahogy elcsorog az auto iranyaba, soha nem fog feltunni senkinek.
Amugy meg bekapcsolva hagytam a csoves erositot, a plazma TV-t, a szervert, a legkondit meg az indukcios fozolapot. -
válasz
kisza25 #164427 üzenetére
Jogos. Sajnos a legtöbbet nem magán emberek használták, hanem GreenGo meg Taxis.
Mondjuk a 280Ft/kw-os ár lehet egy kicsit túlzó
[link]
Arra leszek kíváncsi, hogy ha majd elszabadul az elektromos autó őrület és otthon akarja majd tölteni mindenki, akkor az ELMŰ hogyan fogja majd ezt "adóztatni". Csak külön körön, külön mérővel lehet majd tölteni gondolom.
-
kisza25
félisten
-
MrSealRD
veterán
válasz
EQMontoya #164419 üzenetére
Érdekes szempont... Az összes magyar tesztben kb egyhangúlag leszólták a 180 lovat...mármint, hogy nem érezték... Ez szerintem erősen szubjektív volt a részükről. Kérdés, hogy mihez képest, meg mit vártak? Ez egy fogyasztásra optimalizált motor...de pályázni is lehet vele... nem értem miért keveslik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
EQMontoya #164419 üzenetére
Pedig egy Mazda3 clubsport adná.
Nyilván ő erős autóhoz van szokva, onnan nézve a 180-190 ló valóban kevés. Pedig hétköznapi közlekedéshez még szinte felesleges is, Skormi is tud 190 lovat aztán cseszhetem, mert nem tudja lerakni az útra még úgy sem, hogy a DSG elkeni a teljesítményt.
-
EQMontoya
veterán
Fura ez nekem.
800k az automata felara, az brutal sok. Es ennyi penzert tenyleg inkabb 6-ost fognak venni az emberek.Csalados autonak nem vennem (nagyon bunker hatul), ha meg nem kell a hatso ules, akkor legalabb lenne egy tisztesseges coupe.
Oppenheimer: azert 180-190 lo 1300 kilora legyen mar eleg.
Nekem igazabol tokre szimpatitkus, hogy a Mazda nem pakol be 300 lovas turbomotorokat viszonylag kicsi, fwd autokba. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Oppenheimer #164416 üzenetére
Szokott itt állni egy a mélygarázsban a melóhelyen pirosban, nagyon szép valóban.
Igen a 6-osban max a 2.5i 194 lóval, ebben meg ez a 180 lovas kompresszoros. -
kisza25
félisten
válasz
#89309696 #164408 üzenetére
találtam neked autót
nagyobb erősebb változatban (váltója sanszosan nem jó)
egy youngtimer
és egy kevésbé foglalkozós
én ezek közül a 1991-est venném, az legalább érdekes és elég szép állapotú a korához képest és elvileg megkapta a törődést, persze visszalépés az előző autódhoz képest, kár ezekért a hondákért, hogy rohad az összes -
Qru
MODERÁTOR
Mazda 3 Skyactiv-X 2020 - TC: [link]
-
kisza25
félisten
-
#89309696
törölt tag
válasz
BigBlackDog #164402 üzenetére
Elvitték tegnap reggel, tapolcai piacos öreg fószer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS