- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- [K2]: A vagyonvédelmi rendszerszerelővé válás rögös útja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- ldave: New Game Blitz - 2025
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BigBlackDog #162484 üzenetére
-
válasz
MunezXBK #162492 üzenetére
Te voltál az aki mindig lebeszélt a fekete bőrről, ha emlékszel, egyszer a GTI-be akartam venni egy komplett belsőt. Tavaly júniusban meg volt egy fekete bőrös GTI-m, mindig muszáj volt klímázni benne.
Persze, hogy jól néz ki ettől függetlenül.
Erre hegyezem a cerkát leginkább: [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
stickermajom #162494 üzenetére
Jaj, múltkor láttam ilyet egy arany színű Matizban, plusz hozzápasszoló kormányvédő is volt benne. Vizuális környezetszennyezés.
-
stickermajom
addikt
válasz
BigBlackDog #162493 üzenetére
Simán jó. [link]
-
BigBlackDog
veterán
válasz
CactuS #162487 üzenetére
Igen, a márkától, típustól függő különböző profilmélységet sejtettem. Viszont azzal nem nyugtattál meg, hogy a gyári szerelésű abroncsok kevesebb ideig bírják. Jelenlegi állás szerint 4 évre (és becslés alapján 100-140e kilométerre) egy nyári és egy téli garnitúra van.
-
válasz
BigBlackDog #162484 üzenetére
Nem minden abroncsnál egyforma az induló profilmélység. Uniroyal pl: az átlagnál magasabb profilmélységgel kezd, de jobban is kopik. (A jó úttartáshoz nem árt a tapadás, ami tapad az kopik, plusz nem lesz ECO).
Néhány éve került hozzánk egy gumis kolléga, aki előtte sok évig a gumis iparágban dolgozott a nagyok között, ő mondta, hogy az új autókon lévő abroncsok általában mások az utólag vásárolt daraboknál. Jellemzően gyengébbek, más az összetételük és csak új autókon találod meg (a típus az ugyanaz lesz, csak az összetétel más, mert ezek rendelésre készülnek az autógyáraknak). Hasonlót mi is észrevettünk, pl: még a kocka Transitok idején, ott a gyári Conti Eco abroncsai gyakorlatilag egy nyár alatt kopásjelzőre kerültek, a második körrel már nem volt ilyen gond.
-
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #162474 üzenetére
Kossz, nem hobbiautot keresek
tetszenek ezek a 4.2 V8-ak de majd egyszer munkaba jarni napi szinten eros lenne
3.0Tfsi-bol van fent egy kombi A6 mar egy ideje, bevallottan lancproblemas 2,5M az ara, azt most lehet kettoert el lehetne hozni, es akkor tudom en rakattam rendbe.
Igen, eleg szopo ez a keret pont nincs semmi jo, dizelbol viszont csak a racionalis vonal johet szoba az meg most inkabb euro6-ot jelent. El is van konyvjelzozve par Passat/Superb/RS Oktav de azokat majd a megfelelo topikban kivesezzuk.Nagyobb gond, hogy most amit nem ismerek nem nagyon tudom ulesprobazni. Meg azert egy Avantgarde C Merci nem a minoseg non plus ultraja. Igen a 6osnal egyedul a rozsdara kell figyelni.
molnarpeter: Dizel Oktav pakliban van, TFSI-t inkabb kihagynam
focvis: mutass ennyiert olyan R-t amit te is megvennel, dobok ra tetocsimtartot
-
BigBlackDog
veterán
válasz
barnam_ #162483 üzenetére
Pont akartalak is kérdezni, gumis topikban olvastam, hogy Neked is ilyen a nyári garnitúra. Előreláthatólag 4 szezont és 60-80e kilométer lenne a feladvány, amit ki kéne bírnia. Viszont tegnap lemértem, vadi új gumi létére csak 7 mm a profil. Kissé kevésnek érzem.
Ló nálam sincs sok, de egyik körforgalomban, fehér aszfalton próbáltam. Négyévszakosok, meg a téli is mindig "darálósan" kezd megcsúszni, ennél nyúlósabb érzet volt, nem annyira akart csúszni (mondjuk nem szoktam állatkodni).
-
válasz
BigBlackDog #162469 üzenetére
Nálam szintén TS860 a téli, és Falken ZE-914 a nyári. Valóban sokkal halkabb mint a téliek.
4 év és 42ezer km után sincs még elkopva, tehát ilyen szempontból valóban Eco, jól bírja.
Tapadás? Hát a lovak nem nagyon fogják feszegetni a határait, de súly van, tempósabb kanyarokban sem éreztem soha bizonytalannak.Előző hozzászólásomhoz gondolat (#162481), miután megnéztem a videót: ennek így nem sok értelme van. Nyilván minden eleme legalább 20-25 éves, rozsdásodik sok helyen, olajat is csöpögteti. Racionálisan nézve nem érdemes felújítani, hiszen a vételárat könnyen rá lehet költeni, tehát két választás van: vagy pénzt nem számítva felújítani, akkor hobbi; vagy használni így amíg megy, aztán bontó.
-
A cikk címére válaszolva: nem venném meg
(nem láttam még a videót)
De csak azért mert 200D. Vidékre válságautónak még el tudom képzelni, csak olaj és víz kell bele. Autópályára félnék vele felmenni a 75 lóval.
Amúgy így, hogy 03.16 óta home office van, két hete pedig vidéki városok között közlekedek, egészen kisimultak a ráncaimA távmunkát szívesen megtartanám a későbbiek során is.
(#162353) aero.: szerintem is nagyon jó
(#162357) focvis: vagy csak lejárt a hirdetés. Jó pár hónapja felbukkan a friss hirdetések között.
(#162359) tboldi: jó lett, csak a párhuzamost nem sikerült eltalálni -
Richard!
addikt
válasz
molnarpeter #162476 üzenetére
Jól tudod, volt mindkettővel.
-
rbalint88
addikt
válasz
Elektrosokk #162475 üzenetére
érdemes bekövetni a csávót instán is, elég beteg holmijai vannak. és itt nem a szinte közhelynek számító Magnus Walkerre gondoltam (őt is érdemes), hanem a Lancia tulajára, aki a mrenthusiast nick alatt fut.
2:16-nál amikor ott áll a kajálda előtt az valami iszonyat erős hangulatú képkocka, valami félig posztapokaiptikus, félig csak simán beteg ázsiai alkotásban is nagyon megállná a helyétmp: s-tronic csak bizonyos motorokhoz és főleg quattrohoz volt, de a sztenderd az a multitronic sajnos. van egy faceliftes s-line quattro egy-két hónapja itt a kinti parkolóban, nagyon szép. na azt tuti nem takarja be 4,5misi sajnos
-
máyköl
veterán
válasz
molnarpeter #162476 üzenetére
Multi (majdnem B8 -at vettem, nem talalkoztam S-Tronic -al, igy maradt a kezi nalam is)
-
válasz
Elektrosokk #162475 üzenetére
+1, nagyon jó.
-
Elektrosokk
veterán
[Big Apple Outlaw] hangulat 10 pont!
-
rbalint88
addikt
válasz
Kickass #162471 üzenetére
4,5-ért azért lehet már álmodni, kérdés, hogy mennyire kell fiatal legyen.* Sajnos minél fiatalabb, annál kevésbé élménydús fér bele. Mazda 6 2,5-öt teoretikusan támogatnám is, de egyrészt Merciből (magasabb minőség, finomabb rugózás), másrészt dízelből (nyomaték) ülsz át, harmadrészt ott a rozsda. Ha próba alapján is tetszik, akkor hajrá, kötelező szerviz után rögtön üregvédelemmel.
Ebben a keretben nagyon szép A4 B8-ak vannak, de jellemzően dízelek, az nem tudom belefér-e. Illetve ezekben a csoda multitronic váltó van, ha automata kellene, ami szintén nem egy olyan konstrukció, amit a nevemen szeretnék tudni.*jó szopó keret ez. elverni valami romra már túl sok, de igazán jót és fiatalt még nem kapsz belőle. ha kor és fogyasztás nem számít, durrants meg egy ilyesmit és a maradék menjen MÁP+-ba, amíg nem kell a szervizre és benzinre
vagy ez és nagyon alaposan átvizsgáltatod és utána nézel, hogy mennyire betegágy 3 bízol a csodában, hogy nem lesz baja
-
Kickass
őstag
Nem autóvásárlós topik, de inkább mégis ide dobom be.
Adott egy 4.5M keret, amiből az eredeti terv egy megbizható (ez nem egyenlő a ne kelljen rá költenivel), de viszonylag tágas verda a cél ami jó lehet napi ingázásra és pályázásra, tehát racionális választás. (Hibrid egyelőre elvetve, erős a konszern vonal pár más dolog mellett)
De
mivan ha kihagyjuk a képletből a racionálisat, és meghagyunk valamit ami méreteiben hazudható családinak (GTI Golf kiesett, bocs focvis), de egyébként lehet mókafaktor.Hahut odavissza átpörgettem, de nem megy a think outside the box most, csak konstrukció hibás f*shalmokat látok. Kivéve a 2.5 Skyactiv 6os Mazda.
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #162469 üzenetére
Ilyen gumikat hasznalok (asszem). Ami biztos, hogy atkozottul halk, mindenki eszfeveszi, aki ul az autoban. (Alapvetoen jo a gordulesi zaj elleni szigetelese, de semmit nem hallani a gumik felol).Az en telmpomhoz tokeletes. :DBocs, az enyem ze 310.
-
BigBlackDog
veterán
-
Magnum_
nagyúr
Holnap koran reggel olajcsere szereldmagadnal.
-
Magnum_
nagyúr
Lecsupaszitotam teljesen, leszedtem a bacsi minden kis kiegszitojet.
Eleg meno :-)
-
EQMontoya
veterán
MX5 a Mazda centenariumara
Kene... -
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #162452 üzenetére
Igen az van 2012től
Bal az FL 2012-től, jobb a 2008-tól, enyém az olyan, mint a jobb oldali -
Qru
MODERÁTOR
válasz
anorche1 #162454 üzenetére
Náluk voltunk legutóbb, korrektek (4k/db áron megy): Non-Stop gumi
-
anorche1
őstag
Tudtok ajanlani valakit, aki egy alufelni peremet lepolirozna? Haveromnak kellene, es miskolcon senkit nem talal, mar pesti is jo lenne.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
6030D #162448 üzenetére
Eszemben sincs atmenni, nem tultolni akarom, hanem egy egyebkent jo allapotu bringat a sajat igenyemre pimpelni arra az igenyre, amit fent egyertelmuen megfogalmaztam.
Excsajomnak anno 20k korul megepitettek 2012-ben a kerekpart ennel a beingasnal, amit hasonloan vettem, mint most, kicsit banom is, hogy nala maradt.Maykol, nekem.is nagyon meg kellene mar csinalni. Meg is nezem, nyitva van-e, a sajat automat nehezebb emelni itthon, mint a szomszedet
-
6030D
addikt
-
máyköl
veterán
hetvegi progi. [kép]
szereldmagad nyitva van? vagy kerjem el apamtol a muhelyt? -
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #162442 üzenetére
Köszönöm
Pedig ez nem is FL, az 2012-2017-ig van, ez a sima 2008- tól, negyedik generációs (6j)
Ez gyári felni ehhez a felszereltséghez
Tsebacsi: így zajlik le gyorsabban, csaxólok.
Csak így többen halnak meg. -
Magnum_
nagyúr
válasz
rbalint88 #162440 üzenetére
Mondom, mi kell: kulso gumi. Nem kell szines, fekete alap, varosi ,mondjuk 2k/db.
Fekbetet. Mennyi az? 500? Vazfestes. 10-15k? Beallitas, kis munkadij. 30 alatt erdekel a dolog. Felette nem. Evi 100km-re low cost csak. Bekeidokben evente 2-3 alkalommal be a bazilikahoz egy sorre, nem nagy turakra kell.
Nincs kedvem nekem szetszedni. -
Magnum_
nagyúr
válasz
szabonagyur #162437 üzenetére
Viszont kezdem elrugni a pettyest, bringat szeretnem kifaszazni, holnap bekerek egy hozzavetoleges ajanlatot
-
Magnum_
nagyúr
Elmentem tekerni egyet, es bosszantoan sok auto van. Gyalogos alig, auto viszont annyi, mint atlagos napon.
-
Gaben92
őstag
válasz
Doki16 #162379 üzenetére
Mondjuk igen, nálad eléggé lehetetlen küldetés mérni. Nekem azért egyszerűbb mert elindulok aztán 200km múlva megállok, hazajövök és van egy 400km-es átlagom ahol +0,7-1L ha E10-el vagyok.
Qru: Persze, csak tapasztalatok alapján motortól függ mennyi az annyi. Volt aki 1-2 decit emlegetett, Lexus csoportokban meg 1L körüli számok mennek. Emiatt kérdeztem azt, hogy "mennyire érzékeny", nem pedig azt, hogy érzékeny-e.
-
z123456789
addikt
Na, köszönöm srácok. Okosabb lettem.
-
válasz
z123456789 #162426 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #162408 üzenetére
Ne a vállat nézd, célszerűbb a kopott felületnél mérni a vastagságot, és ha eléri a megadott alsóértéket, csere.
Így:
kisza25: Grat, ha racse van, ellened is van esélyem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
z123456789 #162426 üzenetére
Igen az mindegy milyen márka/típus. Általában a tárcsán is rajta van a megengedett minimum vastagság mérete (olyan helyen ahonnan nem kopik le).
kisza25: Sima, akkor rendben leszel.
-
kisza25
félisten
Köszönöm
Haza értem mindenhova foglaltam időpontokat
A héten a csütörtök 8:45 volt az egyetlen szabad időpont kormány ablakban.
Az eredetvizsgára viszont akár most rögtön is vihettem volna, annyira vissza esett a forgalmuk
Azért fura itthon a fiat (tipo) megítélése (vagy csak kedvesek akartok lenni), egy 4M Ft-os 1éves autóhoz képest, szebbnek, jobbak itéltek meg egy 2010-es kisbkategóriás vw terméket, ami nem volt 1,5M Ft
brumi1024: thxamit már most elmondhatok: kisebb
amúgy a kormány nagyon jó fogású és az ülés jól körbe fog (nem szabad híznom
)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #162401 üzenetére
Gratula! Van időpontod az átírásra?
Haver úgy járt, hogy nem kapott (vidéken sem), így kicsúszott a 15 napból. Bement átírta, majd jött a levél a hivataltól: 2 hónapra kivonják a verdát a mulasztás miatt. Felhívta az ügyintézőt, hogy wrf? Mondta, hogy no para eltekintenek az ideiglenes kivonástól a veszélyhelyzet miatt. Írásban is adták szerencsére. -
kisza25
félisten
köszönöm
A kormány ablakban időpontot kell foglalni, csak csütörtökön volt szabad időpont, a hivatalos dolgokat még teljes kijárási tilalomnál is lehet intézni szerintem.
Az eredet vizsgát bármikor megtudtam volna csináltatni, mert tizedére esett vissza a melójuk.
Holnap hozom el a gépet, szerda eredet vizsga, csütörtökön kormányablak.
cappa72: nekem a tipo is tetszett, azért ez sokkal kisebb autó -
kisza25
félisten
válasz
Magnum_ #162411 üzenetére
Igen
, tartottam tőle, hogy a vezetett szervízkönyv az milyen lesz, meg úgy volt, hogy nincs forgalomban, mert a tulaj kivonatta, de csak holnapra kapott időpontot a kormány ablakba, így még forgalomban van, így azért egyszerűbb elhozni
Focvis: thx215/45 r16
Aero:thx
Zoli-bácsi: 2millió okom volt rá -
aero.
veterán
válasz
Zoli-bácsi #162418 üzenetére
kisza25: Tetszetős gép, sok örömet hozzá.
-
Zizmand
aktív tag
válasz
z123456789 #162408 üzenetére
Szia
Általában oldalanként 1-1,5 mm a kopáshatár, tehát, ha pl. 25 mm, akkor 22-23 mm a minimum vastagság.
-
válasz
brumi1024 #162400 üzenetére
Ráérsz
, de tényleg jó lett. Csak szólok: ilyenkor kezd el érni az autóváltás gondolata...
Nálam Opelek is csipegették a hűtővizet - volt bennük érzékelő, VW-k is kicsit, azok olajat is, de módjával.
Amin meglepődtem, pár hónapja apám 2 éves 1.2 szívóbenya Ignisébe is utántöltöttem a hűtővizet, kb. 1 decit. -
-
kisza25
félisten
válasz
stickermajom #162403 üzenetére
Köszönöm
Egy hónapja túrtam a netet a megfelelő autóért.
A vírusnak köszönhetően egész nap volt időm keresni.
Köszönöm a segítséget mindenkinek a döntésben.
2010-es 1,4 16v sport (ez inkább a felszereltség, mint a 86lósport ülés, futómű, ülés fűtés, 4db elektromos ablak, 16" alu, abs, esp, 6légzsák, 6hangszóró, visszagurulás gátló, fűtött elektromos tükrök, kanyarfény...)
137ekm, végig vezetett szervízkönyv, számlák, 125ekm vezérlés/vízpumpa, fékbetétek, olaj, szűrők cserélve.
Makulátlan felnik, végig néztem a motorteret, csomagtartót, alá feküdtem, kisebb esztétikai hibák vannak. Kipufogó korrodált, de szerintem még van egy pár éve, futóművön pár rozsda pötty semmi komoly.
Az autó forgalomban van, ma is elhozhattam, volna, csak egyedül mentem.
Hirtelen ennyi.
rbalint88: köszönöm
ja télit nem adtak hozzá, megfordult már a fejemben a 4 évszakos, mert nem egy olcsó méret
Jorus: thxezt mosogathatom 2 naponta, de nem a szín volt a döntő
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Mennyire lehet válla egy féktárcsának? 0? :/ -
Eddig minden autómnál (új vagy használt) szaladtam bele valami olyanba, ami miatt vagy motorlámpa gyullad ki vagy önerőből mozgásképtelen lett az autó (kivéve a Panda). Nincs szerencsém, ennyi...
Brumi: Jó ez a fekete, jobban néz ki rajta!
Kisza: Gratu, sok hiba és balesetmentest!
-
brumi1024
veterán
válasz
rbalint88 #162402 üzenetére
Köszi
Nem dekor, a kilincsvilágítás miatt nagyobb kihívás lett volna, így inkább lusta voltam, és ebayről beszereztem a gyári fekete szettet. Egészen user friendly a csere, ha tudod mit csinálsz és megvan a kellő kézügyesség akkor 15 perc mindenestül. Már csak az övvonal maradt króm (illetve az emblémák, azokból is van fekete gyári), nem tudom, hogy megcsinálom-e azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra