az csak vmi evjarattol evjartatig volt ugy, meg mostanra valszeg mar azokban is cseres volt, foleg ottani US piacon, hogy ne pereljek szarra oket
egyik autoban a PCV szelep hibaja okozott olyan giga fustolest, mint amekkora az Omega fenykoraban a koncerteken volt
az is egy tipushiba ezeknel, szerviz mar 30kUSD-s motorcseret mondott a tulajnak, az meg eladta fruttiert
ezek meg 55USD-ert megvettek bele az uj PCV szelepet, + 6db Bosch gyufa, uj legyszuro (mert az is olajos lett), pollenszuro, olajCS.... szo szerint 100USD-bol megjavitottak
vmi iszonyu putri lehet ott a markaszerviz is, ha egy tok kozismert PCV szelep tipushibara egybol motorcseret ajanlanak be egy vagyonert
megneztek a kompressziot is, amikor ki voltak szedve a gyufak, 240-220psi az osszes
azert is furak ezek a hibak, mert ezekben tipikusn nincs is igazan sok km, meg a szervizszamlak szerint 6-8k km-kent(!) olajat cserelnek bennuk, szoval meg igazabol elhanyagolva sincsenek
110-140k merfold (170-220k km) es 18-22 eves autok
evente megy belejuk 10-12km km, es arrafele ezek sosem allnak telen a minuszban
több drón kell ;P