Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Apollo17hu
őstag
Sziasztok!
2014. június 22-én apám nevéről a sajátomra írattam a telefon-előfizetésemet. Tájékoztattak róla, hogy az első számlában szerepelni fog a 6500 forintos átírási díj.
2014. július 1-jén kelt számlában 2014. június 22-i dátummal valóban megjelent a fenti tétel.
2014. augusztus 2-án kelt számlámban 2014. július 31-i dátummal ismét megjelent a 6500 forintos tétel.
Ezt követően elektronikusan - és ügyfélszolgálaton is - jeleztem, hogy kifogásolom az augusztus 2-i számlámban szereplő 6500 forintos tételt.
Ma offline levelet kaptam, miszerint a 2014. július 1-jén(!) kelt számlámat felülvizsgálták, és a 2014. június 22-i esemény miatt jogosan került számlázásra a 6500 forintos tétel. Amennyiben döntésükkel nem értek egyet, panaszommal jogosult vagyok felügyeleti szerveikhez (NMHH, Fogyasztóvédelem, Budapesti Békéltető Testület) fordulni.
A fentiek alapján megállapítható, hogy trehány és/vagy dilettáns a Telekom panaszkezelő központjának tevékenysége. Nem szeretnék ismét órákat várni az ügyfélszolgálaton, hogy aztán ismét jöjjenek a "30 napon belül kivizsgáljuk" szöveggel.
Kérdésem, hogy milyen úton tudnám a legkevesebb utánajárással/levélírással rávenni a szolgáltatómat, hogy ismerje el az igazam? Melyik felügyeleti szervhez forduljak? Vagy írjak 1 levelet, és CC az összes?
Köszi!
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Eladó Fanatec Csl dd 8nm
- X1 Nano Gen 1 13" 2K IPS i5-1130G7 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- IPhone 11 Pro 64GB gyári független ÚJ akku 100%