Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Mr X
veterán
Bár megkérdeztem a garancia topicban, de úgy látszik, ott láthatatlanok a hsz-eim, szóval inkább ide:
Tegnap bevittem a telefont a T-hez (negyedszerre), leadtam, jeleztem, hogy cserét kérek. A szervizes ráírta a papírra a csereigényem, de mint mondta, valószínűleg nem fogják ezt elfogadni.
Ha ismét úgy kapom vissza, hogy a hibát nem javították meg, elállok a szerződéstől.
Mi ennek a menete? Szóban jelzem, vagy kérnem kell mondjuk a vásárlók könyvét, és oda leírni az egész történetet? A szervizessel kell ezt intéznem?
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja