Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15521) Mr X


Mr X
veterán

Bár megkérdeztem a garancia topicban, de úgy látszik, ott láthatatlanok a hsz-eim, szóval inkább ide:

Tegnap bevittem a telefont a T-hez (negyedszerre), leadtam, jeleztem, hogy cserét kérek. A szervizes ráírta a papírra a csereigényem, de mint mondta, valószínűleg nem fogják ezt elfogadni.
Ha ismét úgy kapom vissza, hogy a hibát nem javították meg, elállok a szerződéstől.
Mi ennek a menete? Szóban jelzem, vagy kérnem kell mondjuk a vásárlók könyvét, és oda leírni az egész történetet? A szervizessel kell ezt intéznem?

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.