Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108351) Topiccsendőr válasza Topiccsendőr (#108348) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

2005 os exc 300 as a manual alapjan
primer attetel: 26:72
1. sebesseg: 14:28
2. sebesseg: 16:26
nyomatek: 39.8Nm

a tengelyen:
elso sebessegfokozatban 220,4 Nm
masodik sebessegben 179 Nm

szoval elso sebessegben egy 300 as exc nagyobb nyomatekkal rendelkezik a kihajtotengelyen, mint a videoban mutatott villanymotor.

A vaktasokkal persze egyre nagyobb elonyhoz jut, mivel egyre kevesebb kesz a benzinmotor nyomateka.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#108352) Geresics válasza doddencs (#108350) üzenetére


Geresics
addikt

3 dolgot szoktam mindenkinek ajánlani: tréning, tréning, tréning!
Korábban már írtam pár sort, igaz akkor a tereptréningekre fókuszálva, de olyanoknak, akik sosem akarnak terepen motorozni, a Hungaroring Dirt képzését akkor is legelsőnek ajánlom! Ott adnak motort, védőfelszerelést, és megtanítják, hogy mi van, ha megcsúszik a motor! Ha ez megvan, utána már lehet menni bármire, akár sajátmotoros tréningre is! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108353) Chris0321 válasza runner 125 (#108347) üzenetére


Chris0321
addikt

Az elektromos járművek csak egy hóbort ami el fog múlni a korlárai miatt

(#108354) etnies válasza doddencs (#108350) üzenetére


etnies
senior tag

Szokás szerint Runnerrel érték egyet, kell egy kismotor az elején.
Nagyon sok kezdőt láttam, szinte mind esett párszor. Persze lehet, hogy te leszel a kivétel, csak kicsi az esély rá.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108355) etnies válasza Chris0321 (#108353) üzenetére


etnies
senior tag

Vagy megtalálja a rendeltetési helyét és városon belüli közlekedési eszközzé válik.
A villanymotor akkor hal meg, ha a hatótávot erőltetik.
Az lenne a jó megoldás, ha mindenkinek villanyautója lenne, az emberek ritkán autóznak 100 km-nél többet, oda meg berelnének dízelt.
Az én családom is meglátogatja a nagymamit Debrecenben évente párszor, de a legtöbb utazás 40 km-nél rövidebb.
Elektromosan a helyi közlekedést lehet és kell megoldani, nem a távolságit.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108356) Chris0321 válasza etnies (#108355) üzenetére


Chris0321
addikt

Hiába csak városon belül használják, a hátrányai ott is megmaradnak. Ugyanúgy környezetszennyező lesz a hozzá való fém bányászása, az akkumulátor gyártása és az elhasználódott akkumulátor lebontása. Plusz a sok áramot amit fogyasztanának is elő kellene állítani valahogy.

(#108357) dellfanboy válasza etnies (#108355) üzenetére


dellfanboy
senior tag

berelnének dízelt.
miert is? hosszutavra miert nem lng/cng autot berelnek? meg egyaltalan miert nem hasznaljak a tomegkozlekedest? az amugyis kevesebb co2-t emeszt fel 1fore levetitve...

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#108358) etnies válasza dellfanboy (#108357) üzenetére


etnies
senior tag

Hosszú távokra használt a dízel autó kevésbé terheli meg a környezetet a teljes életciklusra vetítve, mint az elektromos. Az elektromos autó a lokális környezetszennyezést tudja kezelni.

Chris, igazad van, részben. Jelenleg nem elég kiforrott az akkumulátor technológia, de a belső égésű motorok sem ott kezdték, ahol ma tartanak.

Áramot pedig atomerőműben kell generálni szerintem.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108359) Chris0321 válasza etnies (#108358) üzenetére


Chris0321
addikt

A jelenlegi alternatívák közül szerintem a hidrogén hajtás sokkal jobb lenne mint az elektromos. Hacsak nem találnak egy új tárolási módot az áramnak akkor ugyan úgy zsákutca lesz mint a kőolaj származékkal hajtott motorok. Az atomerőmű a legrosszabb áram előállítási forma a szennyező hulladéka miatt amit még most sem tudnak rendesen tárolni.

(#108360) Chris0321 válasza dellfanboy (#108357) üzenetére


Chris0321
addikt

A tömegközlekedés hacsak nem valami komolyabb nagyvároson belül akarod használni, finoman szólva vacak. Túl sok időd elveszi, nyáron nincs klíma, télen nincs fűtés és még bónuszként várhatsz nem egyszer órákat a csatlakozásra. A késéseket dorekt nem említem.

(#108361) Ferdzsoo válasza etnies (#108358) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Ez nem igaz, sok elfogult cikk van ebben a témában de ez a Totalcaros cikk szerintem eléggé objektív próbál maradni.
A legnagyobb nem mindegy, hogy az elektromosságot szénnel, megújjulóval vagy atommal állítjuk elő. Jelenleg EU-ban lévő energiamix-et alapul véve egy elektromos autó 44e km után van 0-bán egy benzines vagy dízel autóhoz képest. Onnantól kezdve jelentősen környezetkímélőbb. Ahogyan tolódunk folyamatosan a megújjuló energiaellőállítás felé, ez a 44e-is úgy fog csökkenni. Egy életciklus alatt pedig tonnák megspórolásáról beszélünk 1 autónál.
Én sem gondolnám hogy ez a hosszútávú jövő, de a jelenleginél mindenképpen jobb...

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#108362) KoVee84 válasza Chris0321 (#108353) üzenetére


KoVee84
senior tag

erre a hsz-re majd nézzünk vissza lsz 20 év múlva ;)

(#108363) etnies válasza KoVee84 (#108362) üzenetére


etnies
senior tag

A motoros lánynak blokkot cseréltek a motorjában, három napja hozta el, ma eldobta csúnyán.
Azt mondja olajfolt. Újabb százezrek, de még mindig nem esett elég nagyot, hogy féljen.
Talma volt az utolsó égéstérben, ő mondta hogy a félelem érzet esésről-esésre alakul ki. És milyen igaza van..

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108364) #31733248 válasza runner 125 (#108349) üzenetére


#31733248
törölt tag

(#108349) runner 125

"A többség tudja rólam, h szeretem a nagy ccm-s motort, sőt, ha valakinek volt már 125-250-500-as motoron eltöltött 10-15.000km-e / pár éve, és fejben is felnőtt, simán azt mondom továbbra is, h ráülhet egy ezer körüli, min 150 LE-s gépre."

Ehhez annyit tennék még hozzá, hogy sokat segíthez az autóval szerzett nagy rutin is. Nem csak a motor megfelelő kezelése fontos, hanem az is, hogy az ember jól reagáljon a közlekedési szituációkra. Volt már olyan túramotoros ismerősöm, aki végigjárt egy rakás tréninget, bejárta Európát, de a budapesti forgalomban olyan volt, mint egy ijedt kislány. Kérdeztem mi a szitu, azt mondta, utálja a nagyvárosokat, túl sok a kocsi, túl gyorsan jönnek a szituk és nagyon sokan agresszívek. Egyszerűen nincs ehhez a "dzsungelhez" hozzászokva.

(#108359) Chris0321

Szerintem ezt teljesen rosszul látod. Amikor összeáll egy ország energiamixe, az atomerőmű jellemzően éjjel-nappal termel, mert így a leggazdaságosabb. Ebből lesz az "éjszakai áram" is és éppen az elektromos közlekedési eszközök elterjedése segít kiegyenlíteni az éjszakai "völgyidőszakot". A fosszilis erőműveket pedig nappal, csúcsidőszakban indítják be, hogy a fogyasztás ingadozását velük kövessék le. A paksi atomáram jelenleg messze a legolcsóbb és a tárolásával messze kevesebb gond van, mint a légköri szennyezéssel.

(#108365) Chris0321 válasza #31733248 (#108364) üzenetére


Chris0321
addikt

Jelenleg olcsó a paksi áram de ha beindul a két új erőmű ez változhat és szakemberek szerint változni is fog, rossz irányba. Plusz az elhasználódott fűtőanyagot sem lehet majd a ruszkikhoz vinni hanem itthon kell tárolni és az még nagyon sokáig sugározni fog és ha bármi történik akkor elég komoly szennyezés is kialakulhat.

(#108366) MCs88 válasza Chris0321 (#108365) üzenetére


MCs88
aktív tag

Ajánlom a témában ezt az olvasmányt, bár elég hosszú és angolul van [link]

Röviden arról szól, hogy az eddigi összes nukleáris baleset által okozott halál (nem csak a közvetlen, hanem az egyéb hosszútávú rákos kockázatnövekedésből számolt szám is) kevesebb mint a bizonyítottan a szénerőművek és a szén bányászata által okozott rákos megbetegedésekben meghalt emberek száma. Annyira nem érdemes félni az atomtól. Teszt fázisban működnek olyan reaktorok is, amik az elhasznált fűtőelemekkel tovább tudnak működni. Ettől függetlenül nem vagyok én sem meggyőzve, hogy kell Paks 2, de ez nem az atom miatt van.

(#108367) Geresics válasza Chris0321 (#108365) üzenetére


Geresics
addikt

Srácok, engedjük el ezt az atomerőmű témát, ha szabad kérnem, mert rossz olvasni, hogy kinek mit mondott Józsi bácsi a dologról! :DDD
Van szerencsém energetikával foglalkozni, és abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a legjobb barátom pont bányavillamosítással foglalkozik, és Ők csinálják többek között az atomhulladék-tárolók villamos üzemeltetését is, valamint mindenféle olyan minősítése van, amivel akár Pakson sem takarítónak kellene lennie.
Az atomhulladék egy komoly dolog, de nem kezelhetetlen probléma, maradjunk ennyiben. Az atomerőművek az energiamixben alaperőműként működnek, ezen kívül vannak még a korábban helyesen említett fosszilis erőművek, amik jól működtethetőek csúcserőműként is.
A zónaidőket (csúcs/völgy/mélyvölgy) ne keverjük bele, azok egész más lapra tartoznak, de azt korábban helyesen írták, hogy a vezérelt áramkör (lánykori nevén éjszakai áram) már fontos dolog.

Az egészet persze megbolondítják a naperőművek, amik idén már elérték azt a szintet, hogy Pakson intézkedéseket kellett hozni, mert annyi volt az előállított energia, de ez már nagyon messze vezető beszélgetés volna, és sajna nem érek rá annyit gépelni, pedig akkor még meg sem említettük a nemzetközi energia-kereskedelmet, valamint a termelő berendezések (értsd: erőművek) menetrendadását, és annak jelentőségét, ami amúgy milliárdos tételt képvisel...

Inkább beszélgessünk motorokról, legyen az elektromos, benzines, hidrogén, vagy dízel! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108368) KoVee84 válasza Chris0321 (#108365) üzenetére


KoVee84
senior tag

Bocs Geresics, de ezt még muszáj kiírnom magamból, mert engem elég direktben érint a dolog:
Paks II. elkészültének függvényében 2026 és 2033 között valamikor leáll a visontai erőmű, ami egyébként 3-4 millió tonna szenet eszik évente. Az égéstermék kéntelenítéséhez még 3-400.000 mészkőlisztre van szükség, amivel a kén mellett a legtöbb károsanyagot kiszűrik. Ennek van egy elég komoly ökológiai lábnyoma és mindamellett, hogy a kéményből csak vízpára távozik, azért az égés nem kevés CO2-t eredményez. Na atomerőmű esetén nincs széndioxid.

[ Szerkesztve ]

(#108369) csoki46 válasza Geresics (#108367) üzenetére


csoki46
aktív tag

"Engedjük el ezt az atomerőmű témát..." és 3 bekezdést ír róla :D

(#108370) Ferdzsoo válasza KoVee84 (#108368) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Lehet ezt cáfolni, meg nemszeretni, de az olyan országokban ahol nincsenek hegyek (ergó nincs lehetőség vízerőmű építésére) a legkevésbé környezetszennyező energiaforrás az atomenergia. Aki pedig fél tőle az tudatlan.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#108371) Geresics válasza csoki46 (#108369) üzenetére


Geresics
addikt

Tök igazad van! :DDD
Igazából csak az első sort akartam megírni, de visszaolvastam, és olyan volt, mintha a hatalomittas topikgazda csak a motoros témákat szeretné itt látni, ezért gondoltam írok egy bekezdést, hogy ne csak puffogtatásnak tűnjön, aztán meg úgy tűnt, hogy szegény usert spécéztem ki magamnak, hát gondoltam beleszövöm másnak is az írását, aztán úgy szóltam magamra, hogy hagyjam már abba! :DDD

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108372) Gaboman válasza Ferdzsoo (#108370) üzenetére


Gaboman
nagyúr

"Aki pedig fél tőle az tudatlan."
Tuti ugyan ezt mondták anno Csernobilban is, 1986. április.26. hajnalában mégis valami történt, az addig biztosnak hitt atomerőműben.
Mai napig látjuk mi lett a hatása, mennyien haltak meg, mit tett a környezettel, és milyen veszélynek lehetünk esetlegesen kitéve, ne adja isten hogy a vörös erdőben tűzvész történjen, kiirthatná Európát!
Szóval ezzel a tudatlan dologgal csak óvatosan!

Akit érdekel a téma:
Élet Csernobil után

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#108373) tboldi


tboldi
nagyúr

Hogy valamelyest visszakanyarodjunk a topik témájához: [link]

(#108374) csoki46 válasza tboldi (#108373) üzenetére


csoki46
aktív tag

Ha még jobban ON akarok lenne, akkor megvettem életem első (papiros) nagymotorját a hétvégén. Kawasaki ER6N, az első szériából. :C

[ Szerkesztve ]

(#108375) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Tudtok pesten értékelhető magánkorházat? Ahol valóban dokik vannak?...

Bocsi geresics a durva offért, ide sokan járnak ellenben az orvosi topikkal! :R

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#108376) tboldi válasza csoki46 (#108374) üzenetére


tboldi
nagyúr

Grat!
--------------------------------
Közben eszembe jutott, hogy zgospel legutóbbi videóját sem láttam még itt. :) :R

[ Szerkesztve ]

(#108377) Ferdzsoo válasza Gaboman (#108372) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Olvasd el a 108366-ban linkelt cikket. Nem azt mondom hogy nincsenek veszélyei. Azt mondom hogy a fosszilis rendszer összehasonlíthatatlanul több áldozatot szed !évente! mint az összes nukleáris baleset az egész történelemben. Értjük az arányokat?
Attól meg nem fél senki mert az csak szén... innen a tudatlanság.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#108378) Geller72


Geller72
veterán

Üdv!

Van valakinek (vagy volt esetleg) RX50-es mocija a topicban? :U (SX50 szvsz. u.az.)
Ez a szívató dolog nem igazán ok nekem. Egy ismerősöm hozta fel, nincs vele úgy semmi gond, de teljesen más okból ránéztem a manualra és ott azt írta, hogy a felső állásában szivat - azaz zár, alsó állásában nyitott. A srác azt mondja, hogy neki pont fordítva van, alsó állásban megrúgja hidegen, bepöcc, aztán tolja is fel, mert megfullad és felső állásában jár vele. Most valami akkor nem ok. :U
:R

(#108379) #81556480 válasza Geller72 (#108378) üzenetére


#81556480
törölt tag

Évjáratnak megfelelő a manual?

(#108380) Geller72 válasza #81556480 (#108379) üzenetére


Geller72
veterán

Igen. A motor 2010-es. Átnéztem a manualt amúgy is és minden ott van, ahol írja, szal nem csak elméletileg ok a manual. :U

(#108381) Gaboman válasza #81556480 (#108379) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Neked mit sikerült végül venned?

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#108382) Geller72 válasza #81556480 (#108379) üzenetére


Geller72
veterán

Megnéztem az eredeti angolt, azon is ugyan így van. Holnap ránézek még egyszer.

Új kérdés(ek) is: ;] . RX50 -et át szeretné alakítani mondjuk úgy hogy sx50-re, azaz SM kellene neki inkább, mert az RX nagyon magas, ami igaz is, mert én 183 cm vagyok, de nekem pont jó kb, a srác viszont alacsonyabb. Két verzió lenne szerintem. Az egyik, hogy vesz egy SX50 szettet, ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy simán átpakolom, az elég vagy van valami cumi a dologban? A másik, hogy vesz egy valamilyen kerékszettet agy nélkül, aminek stimmelnek a küllő átmérői és a küllőszáma és átfűzetjük az agyakat az RX-ről.
Any idea?

Kérdés 2: 70-es hengerszett honnan lenne legolcsóbban olyan, ami nem gagyi és szintén a legkisebb mókolás nélkül rápakolható lenne?

Ezt találtam egész jó árban, máshol szinte mindent külön akarnak adni, ami 20k fölé vinné az árat. 2010-es az RX50.

(#108383) BlackPriest válasza Geller72 (#108382) üzenetére


BlackPriest
őstag

sm szettnél illene nagyobb féket is felrakni. 15ért hengerszett az az ipari hulladék. mikor én is am6-al toltam ideiglenesen és nézegettem mit lehetne kihozni belőle, 50 alatt nem volt olyan szett,. amit bárki ajánlott volna. kismotoros topikban elég sokat csámcsogtuk a témát

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#108384) Geller72 válasza BlackPriest (#108383) üzenetére


Geller72
veterán

Gyárilag 2 fojtás is benne van még. Szerintem elég lenne, ha azt kivennénk és valamelyik lánckeréken módosítanánk, vagyis lecserélnénk, hogy egy kicsit fürgébb legyen közúton. Óra szerint 65-el jár vele, de ez valóságban ~60 körül lehet. Ha utazóban tudná neki a 70-75-öt, szerintem nem erőltetné a nagyobb hengerszettet. Féktárcsát találtam nagyobbat, 15k/db áron előre. :U

(#108385) #81556480 válasza Geller72 (#108380) üzenetére


#81556480
törölt tag

Oké, en a régebbiekkel vagyok képben. Van olyan amelyiken nincs is

Kérekrol este tudok írni, pont most szereltunk át egyet

[ Szerkesztve ]

(#108386) BlackPriest válasza Geller72 (#108384) üzenetére


BlackPriest
őstag

ez így van, nekem a 16-os karbival (gyári) meg egy bontott rezonátorral is durvát javult. lánckerékkel is lehet játszani, max nem gyorsul úgy, de a forgalom gyorsulását tudni fogja. a nagyobb tárcsához a féknyerget is át kell tenni jó eséllyel.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#108387) F1DO válasza Topiccsendőr (#108351) üzenetére


F1DO
senior tag

Látom többek képzeletét is megragadta az az elektromos KTM ami érthető, egy elég ütős futóművel rendelkező vázba került egy benzint nem igénylő technika, arról a szerencsés 'témaválasztásról' nem is beszélve, hogy a terepes motorosokat a benzinmotor (pláne a légkalapács egyhengeres terepmotor) fülszaggató hangja, illetve füstje miatt sem szeretik a nem motoros népek.. (hiszen nyugodt kikapcsolódásra, a tisztább levegő élvezetére mennek mások erdőbe)- erre itt egy halkan surrogó, sziszegő elektromotoros változat.

A video viszont nagyon béna lett abban a tekintetben, hogy a riporter több fontos infót sem szolgáltatott, pl nem nyilatkozott a befejező részben szereplő 'profi terepmotoros versenyző' hogy mi a komolyabb véleménye, plusz az akkutöltésre jutó, 'átlagos használat' mellett mennyi az üzemidő jelentősebb erővesztés nélkül....

[ Szerkesztve ]

(#108388) dellfanboy válasza F1DO (#108387) üzenetére


dellfanboy
senior tag

az a video egy kicsit vicces, elejen szo volt rola, hogy a balatont is atussza a motor, erre a vegen a versenyzo az osszes pocsojat kikeruli. pedig egy krossz motor sarasan szep!
arrol nem is beszelve hogy a szagerto ujsagiro, soha nem ult meg krossz motoron ergo, 1jo koveret se mert meg huzni neki...ilyen alapon Juliska-nak is odaadhattak volna.

raadasul az a 2.5 m keret is szvsz tul alacsony, 1 milla a benzines gepert+akksi+ zero blokk, versenysportban az plusz 5-10kg pluszt erezni.

no mind1 biztos jo, de en meg maradok az sx 125-nel ami nincs 90kg

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#108389) Topiccsendőr válasza F1DO (#108387) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En meg arra is kivancsi lettem volna, hogy a csucsfordulatszam kozeleben hogyan gyengul a villanymotor, illetve egy nyomatekgorbet igazan kozolhettek volna, mert a fordulat novekedesevel a nyomateka elmeletileg kisebb.

dellfanboy
Ennek en sem mernek egy koveret huzni.
Az exc 300 elso sebessegben 10% tobb nyomatekot tud a kis lanckereken, de annak 161 a vegsebessege, es meg ugy is igazan eroteljes. Ennek meg 120 a vege. Szerinted mit csinal nyelen? :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#108390) dellfanboy válasza Topiccsendőr (#108389) üzenetére


dellfanboy
senior tag

nem vagyok benne biztos mit csinalna,de en kiprobalnam, meg ha hanyatt vagna is, legfeljebb masodszor maskepp allok a temahoz. ;]

itt nalunk a mezooroknek/erdeszeknek zero-juk (is) van mentem mar Zero Fx-el de annyira nem dobtam le a hajam, jonak jo volt, de tobbre szamitottam.

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#108391) Geresics válasza F1DO (#108387) üzenetére


Geresics
addikt

[Magánvélemény:ON]
Sajna ilyen a mai online sajtó. A vezess.hu oldalt már töröltem a könyvjelzők közül több, mint egy éve! Azóta a facebook még fel-feldob egy-egy cikket, de annyira Blikk jellegű, klikkvadász, valódi infókat nélkülöző sz@r lett, hogy dühös leszek tőle, ha véletlenöl rákattintok... :W
A TotalCar is rég elvesztette már a régi fényét, de azért még mindig fogyasztható kategóriában vannak. A TotalBike részleg meg jellemzően nem az én értékrendemhez passzoló motorokról ír, de azért szoktam olvasni. Az F850GS cikkük pl. 1 napig annyira tele volt helyesírási hibákkal, hogy írtam nekik, hogy javítsák már ki. Kijavították, és visszaírtak, hogy nincs azzal semmi hiba... :W
Persze bőven vannak jó cikkek, csak mostanában mintha hanyagolva lenne a motoros újságírás...
Ott van még az Onroad, de Mackó csak fizetett teszteket csinál, és ez azért néhol érződik is! Bár szerintem még mindig ezek a legjobbak, igaz, magukat a cikkeket csak ritkán olvasom, jellemzően csak a videókat nézem meg, és ha elkapta a figyelmem, akkor olvasom el a jellemzően mélyebb infókat tartalmazó írást.
A MotoSunday mostanában elég passzív.
Van még ezen kívül más is, de én ezeket nézegettem régebben... :U

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108392) Djuree


Djuree
félisten

üdv!

vki használ direkt motoros napszemüveget? valami vékony egyenes szárú kéne ami bemegy a fülem mögé és nem nyomja szét rajta a fülem a sisak. volt egy ilyen oakleym de elhagytam. :W
valami jó minőségű kéne, egyszer szándékozok venni de akkor már jót, remélem nem hagyom el. :U

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#108393) Topiccsendőr válasza Geresics (#108391) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A motorokkal kapcsolatos dolgokat alig olvassak, toredeke egy autos cikknek.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#108394) Geresics válasza Djuree (#108392) üzenetére


Geresics
addikt

MotoFlyWear?

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108395) Djuree válasza Geresics (#108394) üzenetére


Djuree
félisten

megnézem. :K

LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver

(#108396) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Elektromos motorokkal kapcsolatban cangooify] videóit szoktam nézni.
Beszéltem is vele ezzel kapcsolatban, egyetlen egy gond van még az elektromos motorokkal az pedig a hatótáv.
Endurózásra, főleg olyan enduróra amire én is használom még nem állnak készen.
Lehetetlen velük nap 150 kilométert kint tölteni, az ő SXV gépe 40 perc alatt lemerül ha a legerősebb térképen használja.
A Redshift MX-re is ha jól emlékszem 30-40 percet írnak legerősebb programban.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#108397) F1DO


F1DO
senior tag

Egyébként a mami kupa supermoto versenyein is szerepel(t) elektromos meghajtású motor, egy Aprilia RXV vázba faragtak elektromos meghajtást.

Úgy látszik eredményesebb lehet ezeket a motorokat építő személyeket felkutatni és megkérdezni, mintsem a szaksajtót nyaggatni..

(#108398) Nikaré


Nikaré
őstag

Sziasztok!

Telefon tartót milyet ajánlanátok ami biztosan megtartja a kütyüt?

(#108399) Geresics válasza Nikaré (#108398) üzenetére


Geresics
addikt

Közút, vagy terep?
Occó, vagy tuti minőség?

Közútra olcsóból a kínai, ami vízálló az jó, de álló helyben ki kell venni a telefont, mert melege lesz.
Közútra minőségi az drága, de a fél világ esküszik rá: RAM Mounts.

Terepre eddig az occó kínait használtam, de az utolsó túrán feladta a küzdelmet, és eltört egy nagyobb gödörnél. Most vettem övtáskát a Decathlonban, az terepre tuti buli, úgyis hiányoltam a zsebet a krossz-ruháról :DDD

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108400) Jakab66[hun] válasza Nikaré (#108398) üzenetére


Jakab66[hun]
senior tag

Nekem a Quad Lock van, picit drága, de eddig jónak tűnik. És nagyon sok fajta tartót tudsz még hozzá rendelni.

Gipsz Jakab

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.