Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Geresics
addikt
Pontosan ugyan ezeket az érveket hoztam fel neki én is! Persze le lettem hülyézve (már megszoktam). Viszont az anyagbeszerzés a számlázásban látszik, illetve ugye neki mindig minden bérlővel szerződése van, amiben ki van kötve, hogy csak gyári cuccok lehetnek a motorban, és ez akkor kezd fontos lenni, ha valami baj történik a motorral. Márpedig bérelt motorral sokszor van baj!
Én anno úgy engedtem el a témát, hogy szerintem magánszemélyként olcsóbban tudnám üzemeltetni a Hondát, addigra már mindenki elkönyvelt hülyének, hogy mit okoskodok én, akinek egyik sincs azzal szemben, aki mindkettőből többet is üzemeltet. Mivel a meddő vitákat nem szeretem, elengedtem a dolgot...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
#45302528
törölt tag
Sziasztok!
Bekapcsolódnék a beszélgetésbe, eddig csak read only-módban voltam jelen.
A héten láttam Bp-en egy RD03-at, igaz angol rendszámmal. Most már nagyítóval kell keresni, No-ban jelenleg 1 db-ot hirdetnek....Pár éve volt egy Tolna megyében eladó 690-ért, akkor kellett volna megvenni.
Abban egyetértek, hogy jelenleg ebben a kategóriában nagyon jó vétel egy új DL650 vagy NC750X ár/érték arányban.
Nekem mindig bejöttek a GS-ek, lassan 40 éve reszelik őket. Nyilván tökéletes motor nincsen, de én pl. nagyon bírom a futóművét, a boxer duruzsolását, a kardánreakciókat.
Én elég magas vagyok, szóval a motorok 90%-a gyerekbicikli alattam. GS, Super Tenere, Varadero, KTM Adv. S, kb. ezek kényelmesek nekem. Viszont ha most lenne 5 millióm új motorra, akkor AT Adventure Sportot vennék.
Geresics
addikt
Nem lemondtam, csak jelenleg feleslegesnek tűnik. Az egy valóban mindenes motor! De így, hogy van játszós motor, amit ráadásul akkor sem sajnálok, ha eldobom, így már a túrázós motornak nem kell kemény terepet bírnia! Azért a különbség közel 2MFt ám!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Burt1793
veterán
Nekem nagyon tetszett az új AT, apámnak volt, nemrég cserélte le egy gsa 1250-re, már ebben is van 6k km, a hondával jó sokat ment 3 év alatt, azt mondja, hogy nem lehet összehasonlítani a kettőt. Szokott járni bérmotorral, olyan helyen, ahol jobban megéri mint a sajátot kivinni, akkor sikerült megtapasztalnia, hogy a régebbi gs-ek is jobbak, mint az új AT (a hangot leszámítva 😃).
Az ülést lehet mindkettőn magasítani (kellett is), a bmw széles, de így legalább védi a lábaidat és 30 literes a tankja, a fogyasztása se több, a futóműve, motoroerőben más kategória. Itt az is kijön, hogy LED és LED világítás között is nagy a különbség.
Doki16
addikt
Amúgy ha el akarnád adni a Pegasot akkor mennyit kérnél érte? Egy ideje már fenem rá fogam, hátha pont jókor jó áron rakod fel. Mondjuk így egy év után, hogy visszanéztem azt hittem már rég eladtad.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Geresics
addikt
Itt korábban leírtam pontosan mindent, de egyelőre nem tervezem eladni. Idén olyan keveset fogok menni, hogy arra nem hiszem, hogy érdemes cserélni...
Persze, ember tervez...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-Mosquito-
őstag
Olvastam..
Friss hír, 1eKm-es szerviz az 1250 Gs-nek, 65eFt. Nem egy kategória,de a Dl650-nél a fele sem volt,(~25eFt)
Runner:
A gyári Yuasa Honda aksi 56eft volt tavasszal.Értetlenül kérdezte az értékesítő,hogy miért akarok gyárit, amikor 18-20eFt-ért is van Banner, Varta, Exide, Yp stb..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
vendingo
veterán
Az AT-t is 30+ éve fejlesztik, de amit most kiadtak viselhetne bármilyen nevet, mert nekem ez már nem az mint amibe anno belekezdtek. Ott indul a dolog, hogy sor2 vs V2. Szokott lenni eladó rd03, csak ritkán, rd04 is egyre kevesebb és egyre drágábban van. Én már pont az áremelkedéskor vettem, de nem bántam meg, mert az értéke semennyit se csökkent.
Én is nagyon magas vagyok, ezért csak az adv motorok jöhettek szóba. Engem a motor karaktere, hangja, V2 élménye, felépítése ami megfogott. Nem egy erőgép, de olyan dolgok vannak benne kora ellenére, amik sok mai motorból hiányzik, pl. állítható levegőnyomás az első telókban, 2 ponton állítható hátsó teló. Faék egyszerű szerkezet, nincs telerakva elektronikával, olcsó az alkatrész, könnyű szerelni. Ennek ellenére második motornak szívesen eltenném OT vizsgával és vennék mellé valami hétköznapi tömegmotort.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
etnies
senior tag
Én úgy tudom, hogy az RT megbízhatóbb sokkal, mint a GS, legalább is az angliai szaksajtó szerint.
"önmagam hite vagyok magamban"
#45302528
törölt tag
Szeretem én is a régi AT-t, volt egy 94-esem. Az biztos, hogy karakteres gép. Mindenki megnézte. Ma már kicsit bánom, hogy eladtam.
Kedvelem amúgy a V2-t is, volt DL, Vara, AT.
[ Szerkesztve ]
HSM
félisten
Ez a sor2 vs. v2 is manapság elég mókás téma... Ugyanis sok modern sor2 a V2 motorok gyújtássorrendjét másolja, a kiegyensúlyozást pedig mindenféle forgó ellensúlyokkal igyekeznek megoldani. Ettől lesz sokuknak hasonló a hangja és karaktere. Ugyanakkor a V2 költséges vonzatai (nagyobb hely és alkatrészigény) nélkül, persze, hátrányként a V2 felépítéséből adódó ellensúlyok nélkül is jól kiegyensúlyozott működés is bukó.
Geresics
addikt
Arra lennék kíváncsi, hogy ha a Honda bejelentené, hogy 2020-tól gyárt AT-t S2-vel, és V2-vel is, de a V2 500eFt-al drágább, akkor vajon lenne-e, aki megvenné? Persze tudom, hogy ez sehogyan sem lehetséges (vázgeometria, stb-stb), de akkor is. Mert az tuti, hogy minden fórum attól lenne hangos, hogy b*zi aki a sorkettőt veszi, de tudjuk, hogy a hangos fórumozók 99,9%-ban úgy kiabálnak, hogy egyiket sem veszik meg.
Szóval szerintem (és valószínűleg a Honda szerint sem) a valós vevők nem fizetnék meg a felárát a V2-nek.
Szerintetek?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Micsurin
nagyúr
Szép és jó a V2, de akkor jön a coporoller ha a vezérléshez kell nyúlni. Épp most tapasztalat... nem elég, hogy volt a töri érettségim körül nem kevés aggodalom még Gandalf is szólt, hogy épp a gépműhelyben az első hengerfejem....
Szóval számolgatás után ott tartunk, hogy élből két vezműlánc kell és kettő patron feszítő... ellenben egy sor2-es gépen ezekből mennyi is van? Szeretjük a V2 de köszi, az elékelt sor2 is jó lesz legalábbis fenntarthatóság szempontjából biztosan....
Hangra meg vannak lassan olyan sorkettes gépek, hogy nem feltétlen mondod meg típus ismeret nélkül és blokkra nézés nélkül a difit.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Jakab66[hun]
senior tag
Gipsz Jakab
Doki16
addikt
Évi 1000 km? Nem mentek vele valami sokat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Jakab66[hun]
senior tag
Még bejáratós..
Gipsz Jakab
(#107217) Jakab66[hun] válasza -Mosquito- (#107207) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Motoroknál nem adja a BMW az ingyen szervizelést?
Gipsz Jakab
(#107218) -Mosquito- válasza Jakab66[hun] (#107217) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Melyik motor márka adja ingyen a szervizelés? Elektromos lehet/talán de benzines..
(Bmw rezsióradíj 20eFt +áfa.)
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Burt1793
veterán
Bele lehet alkudni, az 1000 km-est mindenképpen.
(#107218) Mosquito34: Pérmiumautóknál (azt hiszem a Mercedes kezdte anno) van ilyen szolgáltatás, első 4 évben nem kell fizetni a karbantartásokért, van, hogy házhoz jönnek az autóért.
[ Szerkesztve ]
3psilon
aktív tag
Sziasztok! Motor vásárlást tervezek. Egy Kawa ER6F-et néztem ki. Sajna Miskolcon van, szóval csak úgy nem tudok személyesen elugrani megnézni.
A képeken nincs rendszám - így ezt ide nem posztolom -, de magánban elkértem az eladótól és lekérdeztem a jármű adatait. A lényeg, hogy most van benne 33.000 km, 2012-ben volt 29.000 - a tulaj mondta, hogy neki pár éve csak a garázsban áll, és a számok is ezt mutatják.
A sokat motorozó kollégákat kérdem, ha 2006-os, akkor milyen használattal jön össze 6 év alatt 29.000 km? Simán?
A másik, hogy 2014-ben volt egy színváltozás, amikor is soron kívül vitték műszakiztatni. Előtte szürke volt, most fekete. A tulajt még nem kérdeztem ki, hogy ez mi, de mivel azóta a nyilvántartás szerint nem volt eredetiségvizsgálaton, ezért ezt a mostani tulaj kellett, hogy csináltassa - amit telefonban sajnos nem említett.
A színváltoztatást (első, hátsó idom, tank stb.) azt átfestéssel is lehet (+ új matricák vásárlása), vagy ilyenkor új idomokat kell venni?
Emellett ír fél évet 2015 környékén, amikor "forgalomból kivont" volt, ezt mikor szokták csinálni? (Ha jól tudom, fél évre ideiglenesen lehet kérni)
Én nyilván csak azt szeretném kideríteni így látatlanban, hogy van-e bármi, amiről tudnom kéne, és mikor utána kérdezek, szeretnék felkészült lenni.
Köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
vlevi
nagyúr
Ha csak a környéken használták huncutkodni, akkor előfordulhat, hogy nincs benne sok km.
Nekem is volt a V-Strommal olyan időszakom, amikor alig mentem vele. De én évente 1-2 hosszabb túrára is elmentem vele, így nálam a 15 év alatt 75 ezer km.
zgospel
őstag
6 év alatt 29 ezer az nagyon sima, az kevesebb mint évi 5 ezer km. Sokan télire kivonatják ideiglenesen forgalomból a motort, azzal nem kell foglalkozni.
Viszont ha sokat állt az utóbbi években akkor nem biztos hogy minden szervizt elvégeztek rajta. Van több tétel amit eltelt évek alapján is cserélni kell, függetlenül hogy mentek-e vele vagy sem. Erre kérdezz rá szerintem, aztán magadnak kalkuláld bele hogy szokásos olajcsereszerviz helyett több mindennel kell indítani. Összes folyadék cseréje, fékcsövek cseréje amik hirtelen eszembe jutnak.
Az átfestés viszont egy jó kérdés, akár törés miatt is lehet, de az is lehet hogy csak olyan kedve volt és így jobban tetszik neki. Akkor viszont miért nem olyat vett eredetileg?
Én mindig nagy fenntartásokkal kezelem a nem gyári motorokat, ezért sem szeretem az alis fékkarokat meg tükröket látni egy motoron, mert lehet hogy azért lett cserélve mert neki úgy tetszik, de többnyire estek vele és azért cserélték. A váznak és a teleszkópszárnak a színe viszont stimmel, az gyári.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
(#107223) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107214) üzenetére
runner 125
nagyúr
Láttam, de ez biztos az én fétisem, viszont én mindig, mindenből csak 100% gyárit veszek. Ugyanis az a tapasztalatom, h nagyon nagyon ritka az, amikor valaki nekiáll módosítgatni, "extrázni" ezt azt, akkor minőségi munkát csinál.. tehát aki ilyen szinten szeret autót, motort "átalakítani", az az esetek nagy részében kontár. S, ugyanilyen hozzáállással szervizeli és áll a motorhoz.
A 100% gyári az 100% gyári.
Más kérdés, h van olyan motor ami átalakítva jó, de azt meg én magam szeretem csinálni, mer tudom mi az elvárásom és azzal is tisztában vagyok (mindenféle nagyképűség nélkül ), h ezt senki nem tudná úgy kivitelezni, ahogy én is tervezem és megcsinálom végül. Ez van, mindenkinek van beütése, nekem ez az egyik.
_
Ma ismét kimentem veretni.
Nem tolom már premier plánbe, mert szétblogolom vele a topikot, úgyhogy csak linkesítve: [link]
Ennél jobban már tényleg nem tudom összesarazni. Volt vagy 10 mm eső tegnap megint. Kúszott mászott, rendesen a csuklóimban van "izomláz" vagy a franc tudja, de fájnak. Combom, alkarom szintúgy érzem, iszonyú meló ezen kidolgozni minden megcsúszást, gördöt, de qrva jó.
Viszont, mégiscsak így tisztán az igazi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zgospel
őstag
Ma 10 percre esett az eső, természetesen pont abban a 10 percben voltam úton. Az enyém is kb így nézett ki, pedig csak az Árpád hídon mentem át
Délután lemostam, toltam rá Sonax XTREME protect shine-t is, most tip-top végre Majd kiderül hogy mennyit ér ez a Sonax.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
vendingo
veterán
Normális V2-t kell venni, aztán nem kell baszkolódni vele.
SV-nek 60k km körül már minden nyűgje volt, zabálta az olajat, AT meg bontás nélkül elszalad lazán 200-ig.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-Mosquito-
őstag
Gaboman
nagyúr
Ennél jobban már tényleg nem tudom összesarazni.
Nem is saras!
Majd ha forróság lesz örülsz ha találsz egy pocsolyát amibe belemehetsz, lefogod sz@arni milyen lesz a motor.
Csak valami lehűtsön egy kicsikét, nem lehet jobban?
Add oda nekem egy körre!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
valld csak be, hogy azt a zöld gazt a kipufogó-könyökön a kép kedvéért tetted oda!
De lehet, hogy olyan jó a gumid, hogy szanaszét fröcsöli a koszt, és a motorra nem megy belőle!
Amúgy nem akarsz a sztenderre szélesítést tenni? Akkor kevésbé lesz hajlamos eldőlni a sárban/fűben, ha le kell támasztani! A Pegaso-nál az a plusz pár cm nagyon sokat jelentett, a Kawára meg most érkezett csak meg, még nem próbáltam!
Amúgy meg a topikot tessék nyugodtan teleírni, azért van, és tök jó olvasni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
runner 125
nagyúr
Sonax cuccokkal nekem nincsenek túl jó tapasztalaim..
Elég régóta Autoglym termékeket használok, nekem bevált. De valamilyen frankó kerámiabevonaton nagyon agyalok. A legkomolyabban az védi a fényezést.
Gaboman
94km-t raktam bele, 90%-ban tócsákkal teli, sáros úton, erdőben, 41 km/h-s átlaggal zárva comupter szerint.
Tehát nem kell mondjam, ami szembe jött, azon átmentem. Valszeg a sok tócsa lemosta.
geresics
A gumi amúgy attól függetlenül, h nagyon hamar el fog fogyni, azért jó. Saras részen is szépen betapad, kanyarban csak nagyon felázott részen tudom keresztbe rakni a hátulját, máshol frankón kapaszkodik.
A sarat pedig szépen kiszórja magából. Nyilván olyan szakaszon, ahol lehet nagyobb tempót menni.
Persze a kitaposott csapa szárazon és sárosan is a legnagyobb veszély. Legalábbis eddig minden para szituációm így keletkezett. Az egyensúlyom már a csapán kívül volt, de a motor első kereke csak ment egyenesen benne tovább miközben folyamat próbálom kikormányozni... Vagy jobb esetben az első kerék átugik, de a hátsó nem, így pár métert keresztbemotorozva, két lábbal kalimpálva, próbálok nem elesni.
De gondolom ilyen szituban a legdurább, legbütykösebb cross gumi is megvezetődik..
Cimborám hülyült bele most a DJI Mavic Air-be, Vattás videói nyomán. Állítólag baromi jól tudja a követő funkciót, legalábbis ezzel érvelt legutóbb. Szal', lehet lassan lesz majd valamilyen látványos, és egyben mókás kezdő, amatőrködő anyag.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Jakab66[hun]
senior tag
Erre gondoltam. Mikor itt kint BMW autókat nézegettünk, az újakhoz 3 évig ingyen szervizelést ajánlottak.
Szerencsére Hondát vettünk végül.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Gaboman
nagyúr
Valszeg a sok tócsa lemosta.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Micsurin
nagyúr
A mostani probléma nem a blokk konstrukciója miatt következett be de ezt írtam jóval korábban.
Attól még számolj kicsit egy sor 2 és egy v2-ben miből mennyi van, ha nagy szervizre kerül a sor. Használtan lehet épp nálad éri el a nagy szervizt újonnan vett gépnél persze jó eséllyel nem tartja neg valaki addig a gépet, hogy problémássá váljon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
HSM
félisten
Szerintem inkább a vázgeometria bajos V2-nél, túl hosszú az olyan blokk.
(#107213) Micsurin: Jó esetben vezérléshez nem kell nyúlni 60-80 ezer km-ig... No, hogy ennyi után két hengerfej tömítés, két feszítő, két lánc, vagy csak egy, szerintem már olyan mindegy.... Nagyjából 20-30e forintról beszélhetünk, mint pluszköltség?
(#107225) vendingo: "Normális V2-t kell venni"
Ez egy érdekes dolog, mert ugyan sokaknál előjött ez az 50-60k km utáni olajevés SV-nél (ami mellett még ugyanennyit elmegy legalább, ha töltögeted utána az olajat), ugyanakkor ugyanezzel a blokkal DL-ek (de SV-k is) elmentek 200k km felett is.... Szóval azért itt tuti más faktorok is játszanak.
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
két feszítő
Feszítő darabja még nekem is 9-10 ezer, a bakelites műanyag vezető is a franc tudja milyen állapotba lesz eddig két szerelőtől is hallottam érdemes azt is cserélni a legtöbb esetben, az megint 5-7 ezer / pár. Akkor egy komolyabb márka esetében mennyi is lenne?
Két lánc / egy ismét olyan 12 rugó többlet, és nem tudom de felénk a munkadíjat is szokás nézni az meg megint több lesz nézz körül még egy szimpla szelephézagolás esetén is felárazzák a V2-es blokkokat.
Pl. Mirekmotors és igen ezek azok az 5-10 ezrek amikből a végére lesz egy kellemes 50-80 ezer közti diffi.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Moleman
addikt
Sziasztok!
Még csak a pár éves tervezés stádiumában vagyok, de valami izgalommentes vidéki ingázós motort keresnék napi 2×30-40 km-re, ami keveset eszik, de tud menni, ha kell.
A nagyrobogós fórumban már kérdezősködtem a Honda Forza 300 és a Yamaha X-Max 300 után, de ebbe a 2 millió környéki árkategóriába már komolyabb motorok is belelógnak.
Az aktuális versenyzők a Honda CB500X és az NC750X, mindkettő eljár 3.5 literrel, ezek közül is az utóbbi jóval szimpatikusabb, mert kb 1.5× hosszabb az áttételezése, én meg perverz módon szeretem a keveset forgó alul nyomatékos benzinmotorokat. Volt egy 650-es Banditom és nagyon zavart, hogy városon kívül folyamatosan 4-5000 fölött pörgött, pedig elbírt volna egy 30-40%-kal hosszabb áttételt.
Mennyire ajánlott ez a kettő motor az említett felhasználásra, és van-e esetleg még hasonló, amit érdemes lenne felvenni a listára?
Előre is köszi!
Jakab66[hun]
senior tag
És a V4-el mi a helyzet?
(#107235) Moleman: Kawasaki ER6N? Tudom nem teljesen az a stílus, de én pl nagyon szerettem, és 4liter körül elmozog.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Gaboman
nagyúr
Ha nem szereted hogy forog egy motor akkor minél nagyobb cm3 gépeket nézzél.
Egy 1200-1400 cm3 motor mondjuk GSX1400 100-nál 2800 környékén forog, vagy ha choppert néznél, azok sem a fordulatról híresek.
Egy 600-650 cm motor száznál átlagosan 4000 fordulatnál van.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Micsurin
nagyúr
Ez most, hogy jött a témához? A vezérlés felújításból indult a dolog.
A sor2-V2-ről volt szó de ha itt tartunk a V4-V2 a felhozott nézőpontok szerint nem sokban tér már el a V2-től, ugyan úgy két hengerfej és két vezérlés. Vagy mire gondolsz?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Jakab66[hun]
senior tag
Erre voltam csak kíváncsi, hogy megkérik-e annál is a többletet.
Gipsz Jakab
Moleman
addikt
Köszi, majd ránézek arra is, nem ültem még rajta. Mikor a Banditot vettem, a Z750 nagyon tetszett, de most már nem vennék olyan erős motort.
(#107237) Gaboman
Igen, régen 1200-as Banditot akartam első motornak, csak azok már esznek is, meg nehezek is, a 70 kilómmal küzdeni kéne velük. A 650-es Banditot se nagyon forgattam 6000 fölé gyorsításkor sem, úgy is bőven jól ment, nem hiányzik a nagy teljesítmény. Ezért tetszett meg nagyon az NC750, mert nem feleslegesen erős, nem annyira nehéz, és az is csak 3000 körül forog 100-nál. (A fordulatért feketepont jár a robogóknak is, azok is 4-5000 környékén tanyáznak 100-nál).
vendingo
veterán
Még van bő 120 ezer a nagyszervizig, éppen csak bejáratós. Inkább szervizeltetek ritkán drágábban, mint olcsón gyakran.
HSM: én túrázni használtam a gépet, volt, hogy naponta, 2 naponta belement 1 liter olaj. Horvátországba is 2 liter olajjal mentem le nyaralni, de volt, hogy ott kellett vadásznom hozzá. 1l/1000km annyira nem vicces egy 4-5000 kilométeres túrán. Kuplunglamella is úgy elkopott 50000 alatt, hogy Macedoniából úgy jöttem haza, hogy az uccsó 200 kilométeren izomból kellett rugdosni a fokozatokat. A végén már nem is váltottam, csak érjek már haza. A szerelő traileren vitte el, annyira szar volt már. Nagy szar az sv blokkja. Mostani gépem 30 évesen több kilométerrel 100x külömb mint az sv volt 10 éves korában negyedannyi futással. Szerettem a motort, amíg működött rendesen, amint elkezdett szarakodni, elpateroltam itthonról.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
tboldi
nagyúr
Ha izgalommentest keresel, akkor ne a CB500X legyen, az szeret pörögni.
Legalábbis az én 2013-asom szeretett, nem tudom, a mostaniak a szigorúbb környezetvédelmi normákkal milyenek.
A 3,5 litert viszont tényleg tudja.
[ Szerkesztve ]
vlevi
nagyúr
Szerintem én az NC750-t választanám.
Biztos lefikázzák az emberek, mert 750-es létére nagyon gyenge, papíron. De ez nem véletlen, éppen azért olyan kevés a lóerő, mert nagyon alacsony, már-már autós a fordulatszáma. Ha azt a blokkot engednék 10ezerig pörögni, az is tudna 100 lovat.
De én azért nem választom az NC-t, mert 1 hete a Tracert választottam
Végre ma délelőtt kisütött a nap, úgyhogy el is indultam vele, egy kicsit hosszabbacska gurulásra, itt a Zemplén körül.
Első állomás, Tokaj, csak, hogy legyen róla egy rendes napsütéses kép. Ez mehetne az összefoglalóba is.
Második megálló, Hollóháza környékén, a magyar-szlovák határon. De tényleg a határon
Az a sötétbe burkolózó alak én lennék.
Itt kérdezném meg runner125-től, hogy ő, amikor off roadozik, hogyhogy nem tudja annyira összemocskolni a gépét, mint én, 10 perc eső után????
És akkor pár szót a motorról. Mivel ez volt az első, kb valamilyen gurulásom, amióta (1 hete) nálam van.
Kezdek összeszokni vele, nem lesz baj, mostmár megmarad
Olyat tőlem ne kérdezzetek, hogy a futómű milyen. Foggalmam sincs, nem volt sokféle motorom, nincs összehasonlítási alapom, és a határokat sem feszegetem. Biztos lehet bele jobbat tenni, jó pénzért, és biztos vannak nála sportos használatra jobban megfelelő futóművű gépek (pl. házon belül az MT-09 SP).
Az, amit eddig is tudni lehetett róla, az a három dolog, hogy a motorblokk nagyon fickós, az ülése kemény, a szélvédelem pedig lehetne jobb is.
A mostani 250-260km-es kis guruláson még nem volt kifogásom az ülés ellen, de tényleg vékonyan van párnázva.
Szélvédelemre már rendeltem egy plexi magasítót, a V-Stromon is volt, azzal biztosan jobb lesz. De ez a szélvédelem dolog megint mindenkinek a saját ízlésére van bízva. A neten rengeteg képet látok, ahol csak egy, a csupaszmotorokra használt apró szélterelőre cserélik a gyári plexit. És persze van a másik véglet. De azthiszem, ez minden motortípusnál így van, a gyári szélvédelemmel sosincs senki megelégedve. Örül is neki a Givi, MRA, Puig, ...
Micsurin
nagyúr
RoadSmart 2-ről tudnál pár szót ejteni?
Tudom feszegetek megint egy olaj - gumi - abs hitkérdést de itt várnak a garázsban a motorra árván és kíváncsi lennék tapasztalatokra!
Ha már HH videóban szétfikázta mennyire csúsznak...
Vagy ez Dunlop D222? Mintázatuk azonos, de egyik a "gyár"i gumi a gyártok számára és elvileg az valóban gyengébb mint a hasonló (1:1) mintázatú RoadSmart 2.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
HSM
félisten
Ezekkel az árakkal +30K a V elrendezés.... Nem hiszem, hogy a Suzuki alkatrészei lényegesen drágábbak lennének, főleg egy olyan gyakori típushoz, mint az SV650. És oké, a szerelési ár +3500Ft, hű.
(#107235) Moleman: Erre, amire keresel, szerintem jobb motor nem is létezik, mint az NC750-es széria. Izgalommentes, de azért valamennyire megy, ha húzod, takarékos, és alapvetően alacsony fordulatra kihegyezett a blokk.
(#107241) vendingo: "Nagy szar az sv blokkja."
Ezt mondod egy ismeretlen előéletű, 10 évesen vett, elvileg 30K km-el megvett [link], elsőgenerációs SV blokk alapján, amiben nyugodtan lehetett ennek a 3x-osa is 10 évesen.
Ja, és amit sport szűrővel használtál, és nem is tisztítottál az előírt időnként... [link] És érdekes módon 45k km-nél már aggódtál az olajfogyasztás miatt [link]. A tökéletelen porszűrés miatt esetlegesen bekerülő por simán megehette belül a dolgokat, ami után meg jön az olajfogyasztás.
Tehát összességében se azt nem tudjuk biztosan, hány km volt a motor futása, se azt, hogy normálisan szűrt levegőt kapott-e, de a blokk szar.... Vagy csak a szokásos user error. Érdekes módon nekem egy deci olaj nem fogyott még a motorból a 22 000km alatt, amit az utóbbi években beleraktam....
(#107243) vlevi: Öcsém pl. a futómű dolgot úgy érzékelte, hogy az FZ1-el simán átmegy azon a vasúti átjárón akár gyorsabban is, ahol korábban az SV650-el erősen kellemetlen volt.
[ Szerkesztve ]
vlevi
nagyúr
Ez a Dunlop D222.
vendingo
veterán
Nem tisztítottam az előírt időnként, néha túlszaladtam pár száz kilométerrel. Majd egy több ezres túrán hazafelé megállok légszűrőt tisztítani, életszerű helyzet. Képzeld, a láncot se fújom le 3x egy 1000 km-es hazaúton.
Szerintem az olajfogyasztás a folyamatos nagy fordulaton végrehajtott pályázástól volt, de akkor se frankó, hogy mentem 800-1000 kilométert pályán, aztán töltögetnem kellett.
Érdekes a mostani 30 éves garantáltan többet futott motoromba 2 olajcsere között pár decit kell csak utánatölteni, amit ha nem tennék meg akkor se lenne gond, nem akkor öntök bele, amikor már minimum alatt van.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
runner 125
nagyúr
Elmehettek a pitsába. Mindannyian! Többet nem teszek be offroad képet. Azért se!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
vlevi
nagyúr
Igazsághoz hozzátartozik, hogy én is offroadoztam, kb 20 métert. Kéked környékén akkora sárfelhordások voltak, hogy azt hittem, elfogyott az aszfalt. Több centi mély keréknyomok voltak a sárban.
HSM
félisten
"Majd egy több ezres túrán hazafelé megállok légszűrőt tisztítani, életszerű helyzet."
Nekem ezért sincs sportszűrőm, fogja a csuda párezrenként kiszedegetni, mosogatni, tisztítgatni kb. a semmiért... A gyári papír szűrő 18K km-t kibír úgy, hogy a 6000-es szervízen csak leborítod róla a nagyobb darabokat, teljesen jó az, és az ha "túlkoszolódik" akkor csak jobban lefojtja a motort, ami ártalmatlan, ellenben a sportszűrővel, ami ha nem kezeled időben, éppen hogy elkezd egyre több mocskot beengedni, ami utána benn szépen elvégzi a feladatát....
A láncot én mindig lekezeltem túrán is 3-600km után, 5 perc, ha nem tolod túl, ennyinek bele kell férnie.
"Szerintem az olajfogyasztás a folyamatos nagy fordulaton végrehajtott pályázástól volt,"
Pályázás nálam is volt, a 12 000km-es szervíz után megjártam vele a BP-London utat oda vissza pályán, akkor sem fogyott belőle semmi sem.
"Érdekes a mostani 30 éves garantáltan többet futott motoromba"
Honnan gondolod, hogy garantáltan többet futott? 10 évesen, használtan vetted az SV-t, akárhány km lehetett benne... Ahogy a mostani vasban is.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok