Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Gaboman
nagyúr
Meséld el mi bántja a kis szívedet!
Gyere el velünk jövőhéten, hidd el nem bánod meg.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
yodamastah
őstag
El kéne dönteni motort akarsz vagy nagyrobogót. A kettő nem ugyanarra való.
Geresics
addikt
+1 az NC750X-re! Amiket írtál, arra nagyon jó szerintem!
Nekem nagyon tetszett!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Geresics
addikt
Hát gyerekek... Kúúúú*va jó nap volt a mai!!!
Mentünk a kis Weekend Warriorokkal közel 150km-t, és ebből olyan 10km volt aszfaltos!
Jelentem kezdünk összeszokni a vasakkal! Hatalmasat léptünk ma előre! Ahol reggel még 40-el mentünk, ott délutánra már 70+ volt a tempó!
A terep viszonylag száraz volt, de olyan helyeken jártunk, hogy amikor pocsolya volt, sosem tudtuk mennyire mély. Kb. a 300-adik méteren az első pocsolya volt vagy 50x50 cm felületű, de amikor átgázoltam rajta, haverom beterítettem kb. 30 liter vízzel! Aztán olyan is volt, hogy kerülgettük az egymás mellett lévő, de mélynek tűnő pocsolyákat, és amikor nem volt menekülőút, akkor az átgázolásnál kicsit meglepődtünk! Haverom küldtem előre ( ), és amikor eltűnt az első kereke, akkor már szakadtunk a röhögéstől. Persze a Michelin Tracker gumik zseniálisan tapadnak, és gond nélkül átment. Közben én sasoltam, és láttam egy szélesebb bakhátat a víz alatt, ezért okosabbnak gondolván magam, azon kezdtem el átmenni, mert elég szélesnek látszott. Persze nem úgy alakult, ahogy terveztem, és egyszer csak a bakhát nőiesen elutasított, és olyan mély vízben találtam magam, hogy az ülésig ért! Persze a guminak köszönhetően egy pillanatig sem volt gond, és az intercomba egymást túlharsogva visítottunk a röhögéstől!
Ki-be-ba jó nap volt, na!
Párszor eltévedtünk, többször szántásban gázoltunk (ahol útnak kellett volna lennie, de az élelmes kisgazda beszántotta, mert a 3m széles út 700m hosszan, az neki +2100m2 termőterület! Néhány térképen sem jelölt utat is találtunk, ill. több zsákutcába is belefutottunk, sőt, még az Európát megvédő kerítés mellett is csapattuk ezerrel!
A motorral raktam a múltkor 2db hátsó fékcső-fogó zöld alu bilincset, annak darabja +1LE, összesen ugye +2! Most felraktuk haveromnak a fekete sztender szélesítést (+1LE), meg nekem a zöldet (+1,5LE), szóval a motor már majdnem olyan erős, mint egy GSXR, de az SV szint azért még messze van!
Jövő héten érkezik a 13-as lánckerék előre, az kötelező darab, és lánccsere nélkül feltehető, de ha nem hoz elég dinamikát (nem fog), akkor jön hátra is egy nagyobb lánckerék, meg egy új lánc is kell majd...
Persze párhuzamosan lassan érkeznek az AliExpresszes tuning (ződ) csavarok is, szóval előbb-utóbb meglesz egy tomboló zöld indián (zombi?) csataszelleme a vasban!
De rohadt jó nap volt ez a mai!!!
u.i.: még most, a fotelben ülve is érzem, ahogy ringatózik alattam a motor!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
yodamastah
őstag
"Amiket írtál, arra nagyon jó szerintem!"
Városi-elővárosi ingázásra? Hát a tucano hova megy? Lábad, nadrágod esőben vizes lesz, nincs nagy plexi az időjárás ellen, a csomagtartója kicsi.
Amit leírt arra egy 300-400-as xmax a nagyon jó. Van időjárás ellen védelme, keveset eszik, ülés alatt 50 liter csomagtér. Alacsony a súlypont, könnyű kolbászolni vele lassú tempóban. Nem túl széles a teste.
De végülis lehet sportmotorral is melóba járni, csináltam én is tizenévig. Jó volt az is, de praktikus na az nem volt...
[ Szerkesztve ]
Olyannal találkozott már valaki, hogy ugyanazon fokozat és ugyanazon gázállás megtartásánál érezni a motor egyenes vonalú haladásában némi 'lüktetés' ?
Az ezzel járó érzet kicsit hasonlatos ahhoz, mintha bizonyos pontos befogna a féktárcsa - de ez nem áll fenn - illetve mintha hajszálnyira, milliméternyire tekergetnéd a gázkart hol ráadva, hol visszavéve, - de nem erről van szó.
sima úton, 'símán' egyenletesen haladnia kellene előre, de eközben van ez a jelzett lüktetés
Ezt a jelenséget okozhatja a vezérműlánc, vagy a szekunder hajtás láncnyúlása?
És ha erről van szó, akkor hogyan lehet megkülönböztetni, hogy a vezérműlánc nyúlt-e meg, avagy a hajtáslánc?
(nagy egyhengeres motorról van szó - KTM 640)
[ Szerkesztve ]
etnies
senior tag
Féktárcsa nem üt?
"önmagam hite vagyok magamban"
#31733248
törölt tag
Mivel vidéki, ingázós gépet keresel, először mérlegre kell tenned, mit is akarsz, a motornak és a robogónak is vannak előnyei-hátrányai.
A robogó nagy előnye a nagyon jó szélvédelem, a jó tárolási lehetőség, a könnyű kezelhetőség és az, hogy nagyon vigyáz a ruhádra. A legtöbben 10 fok körül már elteszik a motorjaikat mert fáznak rajta és a gumi sem tapad megfelelően. A robogókat máshogy tervezték: az időjárás elleni védelem nagyon jó, sokan vagyunk, akik télen, mínuszokban is nyomjuk, nem csak a napsütéses hétvégéken pattanunk nyeregbe. A nagy plexi gyakorlatilag teljesen leszedi az ember felsőtestéről a szelet, a lábtakaró ugyanezt teszi a lábadnál. Az SH-mhoz például olyan kötény jár, ami gyorszárral felcsatolható a derekamra, a kb. derékszögben behajlított lábra tökéletesen illeszkedik, belül szőrmével bélelt és egyáltalán nem fúj be alá a szél. Olyan szinten jó, hogy kisebb távokra, fagypont körül aláöltöző sem kell. Ha már szóba került az XMAX: az ülés alatti csomagtárolója hatalmas, érdemes ezt is számba venni a fontos szempontok között. Ha eldőlsz vele, sokkal komolyabb esélyed van arra hogy nem szorul alá a lábad, mint egy motornál.
Az NC750 viszont a robogóknál sokkal jobban megy, dögösebb és gyanítom, hogy országúton picivel jobban is fogyaszt a robogóknál. Nekem legalábbis simán benyakal országúton 4 litert az SH300, igaz, nem a teherautók tempójával haladok vele. Az NC-nek élménydúsabb, komolyabb a futóműve és most 2.3-ért megy akciós áron. Terepezésre, túrázásra is alkalmasabb alkalmasabb a robogóknál.
Összegezve: a motor inkább az élvezetről, a robogó pedig a praktikumról szól. Egy alapvetően ingázásra használt járműnél nálam az utóbbi lenne a nyerő, de ezt mindenkinek a saját igényei alapján kell eldöntenie.
[ Szerkesztve ]
etnies
senior tag
Az SV blokkja nem szar, ugyanaz van a DL-ben is, senki nem szokott panaszkodni rá, tiéddel volt valami.
Az autópályás olajfogyiról annyit, hogy nálam 3500 km alatt lement a maximumról a minimumra, ez normális
"önmagam hite vagyok magamban"
vendingo
veterán
Nekem ezzel az olajfogyással már szarnak minősül, főleg, hogy az enyém nagyon sokat zabált. Lehet az első generációs SV-nek volt ez a nyűgje, de én nem bírtam együtt élni vele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Gaboman
nagyúr
Semmi olajfogyasztása nem volt az első szériás SV650N gépemnek, pedig kapta az ívet rendesen.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
yodamastah
őstag
Ha már szóba került: Xmax 300 elég jól fogyaszt. 90 körüli tempónál még 3 liter alatt van. 4 liter fölé csak akkor lehet zavarni ha autópálya tempóban mész vele, vagy télen városban rövid utakkal. Bejáratás alatt (nyáron) 2.7 volt az átlag fogyasztásom.
Motor vs robogó választás. Ahogy írod, nagyjából két legfontosabb szempont ami a robogó mellett szól. 1. ülés alatti tároló, és a lehetőség hogy 1-1 hónappal kitold a szezont az időjárás elleni védelemmel. Ha ez a kettő nem fontos, akkor motort kell venni.
[ Szerkesztve ]
Moleman
addikt
(#107242) tboldi
(#107243) vlevi
(#107245) HSM
(#107253) geresics
(#107255) yodamastah
(#107258) Econ
Nagyon köszönöm mindenkinek a segítséget!
50-es robogót én is télen-nyáron használok évek óta (Tucano nélkül, sínadrágban, Pesten belül), hidegben nem éreztem biztonságban magam a magas súlypontú és nehéz Banditon. Vidéken biztos nincs mindig makulátlanul letakarítva az út, így mindenképp muszáj lesz télen autóba ülni.
A nagyrobogók és az NC750 is elég nehéz, de alacsonyan van a súlypontjuk, valószínűleg teljesen más élmény, mint amiket eddig tapasztaltam. Majd megpróbálok próbautat szervezni mindegyikkel (ahogy látom, Hondákat bérelni is lehet, igaz, nem olcsó), aztán hátha könnyebb lesz elhatározni, hogy melyik irány való nekem.
tboldi
nagyúr
Úgy beszéltek az NC-ről, mintha annak nem is lenne semmilyen tárolója, pedig van, a tank helyén, még ha nem is olyan nagy (22 liter). Azért egy full size sisak befér, meg még egy pár apróság is mellé.
[ Szerkesztve ]
Bogyó bá'
nagyúr
jaja! Ráadásul az ülése - üléspozíciója is qrva kényelmes! Menni nem mentem vele, de felülhettem egyre.
Mondjuk én nem a Hycomat változatát választanám, hanem a rendes váltósat….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Burt1793
veterán
Arról nem is beszélve, hogy a tucano is felmegy az nc-re.
yodamastah
őstag
Felmegy az a gsxr-re is
HSM
félisten
Nekem a robogón az üléspozíció nem jött be. Nem ülsz közel sem olyan stabilan rajta, mint motoron.
Moleman
addikt
Én is a rendes váltósat venném belőle, csak jól jöhet, ha van egy kuplung a kezed alatt. És nem hiányzik a plusz hibalehetőség sem.
tboldi
nagyúr
Én is a hagyományos váltóval venném, csak hirtelen ilyen képet találtam.
Amúgy meg részemről inkább CB500X, csakazértis!
Geresics
addikt
Biztos, hogy a DCT-set venném!
Ha Africa Twint vennék, azt is tuti azzal néznék! Eszméletlenül-hihetetlenül jó az a DCT! Úgy kell elképzelni, mint autóknál a DSG! (Persze, aki nem ment még hosszabb távon jó automatával, az elképzelni sem tudja!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Geresics
addikt
basszus, ketten is lemondták a csapatból a részvételt, így nagyon úgy fest, hogy elúszik a TotalBike24 szereplés...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
imibogyo
veterán
Én is DCT-s Africa-val mentem és nagyon tetszett. De többször kibeszéltük ezt már, hogy a kisebbséghez tartozom(...zunk).
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Én még nem próbáltam a DCT-t, de azzal vennék én is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
KrAt
veterán
Sziasztok,
tudom, nemreg volt tema, de kerdes most kicsit specifikusabb: Sena SF2 vagy Interphone Link? Vagy valami mas 40-50k korul?
Leginkabb egyedul, telefon / navi / zene, de ha valakivel osszeallok, akkor nem baj, ha tudunk egymassal beszelni
Burt1793
veterán
Tényleg nagyon jó, egész sokat mentem dct-s africával, de nekem jobban bejött a manuális. Mondjuk a dct-t is 99%-ban manuális módban használtam.
Archer
őstag
Sziasztok!
Még tavaly volt szó róla nálam, úgy néz ki most válik realitássá, akarok venni egy VFR 1200F-et. Ahogy nézem, nálunk a kínálat 2 milliónál indul, svájci és német oldalakon sincs nagyon árban ezalatt. Sokkal többet nem költenék erre, annyit nincs időm motorozni, hogy megérje közel új gépet venni. Jelenleg nem nagyon van kínálat, erről pl. mi a véleményetek? :
[link]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Geresics
addikt
Pedig a DCT lényege szerintem, hogy megtaláld a számodra optimális programot (nálam S1 túrára, és S2 szerpentinre az NC-nél)! Pontosan akkor váltott, amikor én váltottam volna! Innentől igazán jó a DCT-élmény!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
zgospel
őstag
Mikor lesz? Lehet hogy tudok 2 embert
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Ferdzsoo
addikt
Jó árban van, ha akarsz majd túrázni is vele akkor dobozok kelleni fognak, ami utólag elég húzós tud lenni.
Ha a motorral veszed akkor biztosan olcsóbban jössz ki vele.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Archer
őstag
Érdemes a gyári dobozokra hajtani vagy lehet utólagos Givi és társai is? Jelenleg van egy kétoldalra lelógó Kappa oldaltáskám. Hosszabb túra egyelőre nincs tervben vele, max. ilyen kétnapos hétvégés kirándulások. Ezeken már szériában van mindegyiken ABS? Mert van amelyik hirdetésnél külön ki van emelve, van ahol meg nincs.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Ferdzsoo
addikt
Mindegyik ABS-es, nincs anélküli. Annyira ki vannak találva a gyári dobozok, hogy biztosan nem sz@rakodnék mással. Szvsz az egyetlen motor ami gyári dobozokkal is jól néz ki.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Geresics
addikt
Versenykiírás: Totalbike24 – 2019.
Holnap futok egy-két kört, mert egyik cimborának kiderült, hogy ekkor van DH-EB futama, a másik meg családi nyaraláson lesz, és az asszony kivágná, ha az helyett inkább elköltene egy rakás pénzt...
Amúgy számolgattunk picit. Nevezési díj, robogó (ami körbe is ér), alkatrészek, stb-stb. olyan 150eFt/fő. Nem hiszem, hogy túl sok olyan hülye van, mint mi, hogy csak a poén, meg egy bakancslistás pipáért kifizet ennyit, még ha ez egy életre szóló emlék is lesz...
OK, lehetne szponzorokat szerezni, de mire is? Egy egyszeri megjelenésre, ami ráadásul záros határidőn belül itt van, és mivel még csak sport egyesület sem vagyunk, így semmi adó-humbok nincs benne...
Meg ahhoz először kell egy fix csapat, hogy el lehessen menni kuncsorogni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
LustaDick123
tag
Csak hogy bonyolítsam.... az NC700-nak van "robogó" változata is NC700 Integra néven.
zgospel
őstag
Mondjuk én még részleteibe nem mentem bele és nem számoltam át csak saccolgattam, de a 150 ezer per fő az húzósnak hangzik, én ennél jóval olcsóbbra mondanám, inkább 50-80 közé max. Biztos lenne pár dolog ami utána eladásra kerülne, például a robogó, mert mit csinálsz vele?
Mennyire mentetek bele a részletekbe? Vagy ez a 150 már úgy jött ki hogy amit kiszámoltatok arra még rá egy 10-20% pluszba mert úgyis lesznek a váratlan költségek?
A szponzoráció meg nem arról szól a hazai motorsportban hogy ténylegesen megjelenés és reklám legyen. Hanem inkább pénzmosoda és számlagyár. Ficzáék meg buktak vele mostanában, 11 milliárdos kört tárt fel a NAV és valószínűleg csak egy kis szeletét kapargatták meg.
Most őszintén, például a hazai rallyt hány ember nézi? Pár száz, talán ezer. És az nem olcsó sport. Csak a többségnek van egy vagy több cége, vagy ismerős akinek van, az leírja költségnek, ilyen számla olyan számla aztán végül sokkal olcsóbban jön ki neki mint hobbi.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
vendingo
veterán
Nemrég adtam el egy működésképtelennek hitt robogót 5000 forintért, ami másnap már működött az új tulajnál. Jól jártatok volna vele. Suzuki sepia zz volt.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Geresics
addikt
Számold ki:
85eFt a nevezés
400eFt a robogó (150-200-ért olyat kapsz, ami nem tud 24 órán keresztül folyamatosan menni)
+ azonnali szerviz: olajak, fékek, fékcsövek, szűrők, fékkarok (tartalék is), stb.
+ benzin
+ enni inni 3 napon keresztül
+ ha valaki nem szereti a sátrat, neki még szállás (ezt már bele sem kalkuláltuk)
+ tartalék alkatrészek
OK, hogy a motort el lehet utána adni. De el lehet? Te vennél egy motort, amit 24 órán keresztül hajtottak pályán? Amivel többször estek? Ami simán lehet, hogy még így is behal út közben? Erre nem lehet alapozni! Ha végigmegy, és utána el lesz adva, akkor vissza kell osztani a pénzt, tiszta sor! De addig ezzel nem szabad szerintem számolni, mert csak vita lesz belőle...
Szponzáricót számla ellenében csinálják sport egyesületek. Ez a lényege, így lehet csak elszámolnia a pénzt a szponzornak. Persze utána a markát is tartja, de az más kérdés. Számla nélkül esélytelen...
(#107286) vendingo
én is eladtam a Malaguti F10-emet, mert véres volt a torka. Utána még 35ekm-t tettek bele Pécs-Harkány útvonalon, munkába-járás címszóval
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
akos727
senior tag
Azért az a 400e egy erős túlzás.
vendingo
veterán
Én inkább vennék 2 ugyanolyan szutykot 100 ezerért, lenne donor ha gyorsba kell valami, meg vennék kopó-fogyó alkatrészeket.
400 ezer az kegyetlen sok egy 50-es gépért, ami csak gyilkolva lesz.
400 ezerért kibérelek egy pályát egész napra, aztán megyek körbe körbe a haverokkal egész nap a saját frankó motorommal.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
hroberto
veterán
Érdekesek ezek a biztosítók. Megkaptam a következő éves ajánlatot az Union biztosítótól ami 8844 HUF/év.
Kiváncsiságból rákerestem a többi biztosító ajánlatára. Nos, a legmókásabb az 68 000 HUF lenne egy évre! Nem is értem...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
csoki46
aktív tag
150-ért vennék valami minarelli blokkos vackot és csinálnék rajta egy motor generált, futómű felújítást. Úgy is megállna 250 körül. Addig lenne idő bejáratni is.
Mentolka
senior tag
Én azért még azt is a HighLife soraiba írnám (NER lovag), aki egy napos örömködésért ki tud fizetni 150e Ft-ot...
zgospel
őstag
Ja hát a 400 ezer robogóra az ami nagyon sok. Szerintem motorra 100-150 és leszervizelni. Meg egy szett semi-slick gumi rá. Műszakilag kell csak hogy jó legyen, esztétikailag mindegy. A 400 ezrest már pláne sajnálná az ember ha esik vele.
Miért ne menne el 24 órán át? Budapesten a futárrobogók megkapják ugyanezt a terhelést 2-3 nap alatt ahol 10-12 óráznak vele, de azt hiszem a Pizza Hutnál vannak közös robogók is amit mindig más használ, azt is ütik vágják de nem nyúlnak hozzá hetente hogy baja lenne. Ráadásul ott még címenként van leállítás-indítás is, azon kívül meg nyélgáz lámpától lámpáig.
"ha valaki nem szereti a sátrat"
Bocs de az minek megy? Ez évek óta erről szól.
"De el lehet? Te vennél egy motort, amit 24 órán keresztül hajtottak pályán?"
Senki nem kérdezi, és nem is hiszem hogy számottevő. Mint írtam nem érzem egy 50es robogónál ezt komolyabb terhelésnek mint a budapesti használatot. Km állás meg állapot alapján simán el lehetne adni. Nyilván ha sokat estek vele és látszik a kókány rajta akkor szarabb lesz az összkép, olcsóbb lesz az ára, de ezért nem kell szerintem 400-ért nézni robogót.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-Mike-
addikt
Ugye milyen érdekes, még véletlenül sincs a piac felosztva a biztosítók között...
Jakab66[hun]
senior tag
Gipsz Jakab
soldi3r
veterán
Szevasztok! Van arra valami szabaly, hogy milyen testmagassaghoz milyen ulesmagassag ajanlott?
E30 (oo=[][]=oo)
tboldi
nagyúr
Szerintem nincs. Amúgy én fontosabbnak tartom az ülés-kormány-lábtartó háromszöget.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Nincs, mert mindenki más. Valakinek a lábai hosszabbak, valakinek a törzse, valakinek a karjai... Próbálgatni kell, de igazából a végső eredmény egy hosszabb motorozás után fog előjönni. Bármi lehet kényelmes percekig, órákig, de egy egésznapos motorozás már más helyzet.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
soldi3r
veterán
Kossz! Igy akkor sok-sok proba nelkul eleg korulmenyes elso motort talalni
E30 (oo=[][]=oo)
vendingo
veterán
Nem egyszerű az elsőt megvenni. Sokan cserélik pár éven belül az első szerzeményüket, mert a gyakorlatban körvonalazódik ki, hogy mi merre hány méter. Hiába erőlteti valaki pl. a speedmotorokat, mert neki azok tetszenek, ha 1 óra után úgy esik le róla.
Ha extrém méretekkel rendelkezel, akkor kérdezz, aztán próbálunk segíteni, hogy milyen irányba indulj. Én is pici SV-n kezdtem, végül egy bálnán kötöttem ki.
Első körben csak motort kerestem kanyarogni, kirándulgatni, aztán megtetszett a komolyabb túrázás, erre viszont az SV nem a legalkalmasabb, na meg nekem kényelmetlen is volt 10-20 órákat rajtatölteni. A mostanin fáradság nélkül nyomom le azt, amit korábban a kis motorommal megszenvedtem a végére.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok