- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlackPriest
őstag
válasz
runner 125 #108441 üzenetére
ezért volt fura nekem is. az olajcsere meg a többi nálam is megvan, bár az enyémre 12ezret ír olajcserére a gyári könyv
akkor az sm610 a listán marad, köszi!
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #108448 üzenetére
Illetve tök frankón megy már motornál is a KEKKH adatbázis
Tegnap rákerestem az ex ETZ-mre, szegény most szarabbul néz ki, mint amikor még az enyém volt.
Az UKV-826-ra meg hibát ír, mondjuk igaza van, mert tényleg nem tartozik már ehhez a rendszámhoz jármű, ki lett vonva a forgalomból.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Gaboman #108447 üzenetére
A blokkba nem látni bele, de a blokk külsején egy elviekben nem üzemórás blokknál azonnal kiszúrni, ha csavarok már bontva voltak... tehát abból lehet következtetni, h mennyi az annyi és érdemben eldönhető, h megéri-e a kockázat vagy sem.
Illetve tök frankón megy már motornál is a KEKKH adatbázis, ahol szintúgy lekérhető a futás.
Ennyi szerintem bőven elég. Gyakorlatilag fényképek után vettem meg a Suzuki-t. A blokk összes pontját körbefotóztattam, amiből egyértelműen látszott h bontatlan, nem buherálta az első tulaj.mod.
Megpróbálok utánajárni ennek, majd írok ha van érdemi infom. -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #108446 üzenetére
Csak hogy tudd, a legutóbbi KTM-ben volt vagy 120 ezer kilométer, mert a nikasil elvolt kopva a hengerről.
A D méretes dugattyú ami a legnagyobb kotyogott a hengerben.
Azt hogy a köcsög eladó felújította egy részét a blokknak de ezt kihagyta ezt senki nem vette volna észre.
Addig bírta blokk amíg a gyűrűk elkoptak, ez kemény 500 kilométer után kijött.
De egy KTM SC620 dugattyú is is elmegy 30-40 ezer között, egy hajtókat 50-60 ezret.Aztán hogy ezzel meg hogy járok majd az idő igazolja, senki nem lát bele a blokkba, mint ahogy te sem a tiédbe.
De azért az nagyon furcsa hogy két olajcserét bír a hajtókar.
Meg az is hogy egy full versenygép EXC 250 vagy 525 is több üzemórát bír ezek szerint. -
runner 125
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108445 üzenetére
A 701 Enduro-ról én csak rosszat olvastam. Szar futómű, értelmetlenül erős blokk, supermoto-nak jobb.
Gaboman
Ez nekem elég gyári manualnak tűnik. Szóval, ne legyen nagy csend ha mégis cserés.
Vagy, max meglátjuk ezt is hahun, ár alatt, mint a legutóbbi KTM-ed. -
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #108438 üzenetére
Az tuti hogy elírás, mivel a dugattyúnak ki kell bírnia közel 30000 kilométert, a hajtókarnak pedig többet kellene bírnia mint egy dugattyúnak.
Általában két dugattyú egy hajtókar.
Olajcserét ír 5000 kilométerenként, ami arra ad következtetést hogy nem üzemórás, erre írja hogy 10000-nél hajtókarcsere.
2 olajcsere és hajtókarcsere, kicsikét érdekes, ilyen gyorsan egy üzemórás motornál sem kell hajtókart cserélni. -
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #108441 üzenetére
Még annyit hozzáfűznék, h az agyonpörgetést nem díjazza (az 1 henger). A gyári SM gyári áttétellel valahol 140-150 körül tudhat végre, de pl tartósan 130-at nem szabad menni vele. Néhány ilyen kommenttel már találkoztam, h tartós 130-140-nél elreccsent a blokk. Ez nem arra való.
z123456789
Azért jó az utcai motor is. Ha van olyan opció, inkább vegyél mellé valamilyen endurot.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
runner 125 #108441 üzenetére
Ezt adom, az olaj + légszűrő nagyon megtudja határozni az élettartamot. Én pl minden egyes motorozás után cseréltem a légszűrőt. Ha csak fél óra volt akkor is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
Iszonyúan az.
Gyári szervizkönyve szerint nincs ilyen. Van jó néhány cikk, használt teszt a neten róla, nem ritka h átlagos utcai felhasználás mellett 100.000km fölött futott, bontatlan blokkos példányokról írnak.
A tartósság egyébként egy ilyen 1 hengeres gépnél leginkább a user-en múlik. Mivel szárazkarteres olajzású, így szerencsére az 1 kerekezés nem okoz kenési gondokat.
Legfőképp az olajcsere, légszűrőcsere periódusai befolyásolják h mennyit fog elmenni. Ha gyári SM verzióra pályáznál, ott a megölés esélye is kisebb, hisz nagy porban, terepen valszeg nem futott, ebből fakadóan a szűrő sem igényel minden motorozás után cserét.
Az olajat (1,9 liter, én Motul 7100- 10w40-nel hajtom) viszont 3000-enként illik lecserélni az utcán használt DR-Z-ben is, az enyém kizárólag terepen fut, én 2000-enként leenegedem és cserélem szűrővel együtt (kemény 800ft).
A gyári kipufogó egyébként nagyon sokat fojt a motorerőn. Azt mindenképpen érdemes cserélni nyitottra és felfúvókázni a karbit is. Van egy egész jól kitapasztalt karbi konfigom rá, ha aktuális írj.
Illetve, a légszűrőház nyílását érdemes az ülés alatt felbővíteni az E verzió méretére, így a felfúvókázott karbi több levegőhöz is jut.
Nekem ezen átalakításokkal fut, szerintem qrva jó lett, van benne erő, minden fokozatban szépen húz, s mondom ezt úgy, h az utcai gépem 167le.
Nyilván vannak kompromisszumai a típusnak, orrnehéz (futóműáthangolással egész jól javítható), gyenge fékek (fém fékcsőre cserélve endurohoz tökéletes), de a tartósság, relatív könnyű tömeg, olcsó fenntarthatóság mind erősebb érv. S, ezt az utóbbi években erősen észrevette a piac is. Elképesztő, h egy 12-13 éves SM 1,2-1,3M .persu
Nálam 3cm-es a kormánykiemelés nagyon sokat változtatott ezen, plusz minimálisat beültettem a hátulját.
Illetve most akarok nekiállni a futóműnek, vettem bele progresszív Wilbers rugópárt előre, át akarom szelepeltetni, meg nyilván kap új olajat, szimeringeket az eleje és hátulja is. Fb csoportban sokan megcsinálták és azt mondják h ég és föld. Sőt, cimboráméhoz képest az enyém most is max kerékpár szintű futóművel bír.. valszeg sose volt benne olaj cserélve. Ha már olyan szintű lesz mint a cimborámé, nekem tökéletes.
Az a baj egyébként h nincs alternatívája. Hobby célra, nem ugratgatni, földúton, erdőben csapatni szerintem simán faxa. Nyilván egy EXC300-hoz képest fapad menettulajdonságok terén, de az egy tök más kategória, tök más célokra.
Sőt, lehet hülyén hangzik, de a mostani konfiggal nekem (és cimborám is kijelentette már), néha még "túl erős" is. Földúton gyakorlatilag csak 5. be nem kapar már el 90-100 környékén, alatta végig. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #108439 üzenetére
Arra tokeletes
-
BlackPriest
őstag
válasz
Topiccsendőr #108437 üzenetére
nekem terep nem, csak sm szett és város. a közelemben sincs olyan föld út, amire rámennék, időm sincs rá, a terep sajna kimarad :S
-
BlackPriest
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
A drz blokkja szerintem eleg jo, nagyon jo motor, de nem a legjobb megoldas (szerintem) terepre. Utcara tokeletes. egyreszt a sulya miatt es hogy az a suly hol van. Haveri korben mindig cserelunk motorokat. Amikor mentem vele, nekem nagyon nem tetszett az, amit az elso kerekevel muvelt. (Teljesen Illegalis krossz gumival) Homokban, sarban szamomra kezelhetetlen volt, es sokat szenvedett vele a haverom is, ami miatt elso szezon utan lecserelte. egy elmeletileg elavultabb ttr 600 lett az utod, ami jobban viselkedett terepen a drz nel, ami szamomra erthetetlen. De tenyleg sokkal nagyobbat lehetett vele menni.
Ki kell probalni, addig az ember nem gondolna, hogy mi mit tud. -
Gaboman
nagyúr
válasz
BlackPriest #108435 üzenetére
"610es huskyt, de azt horror üzemben tartani"
Ez pontosan milyen 610-re értendő?
Mert a Husqitól a SMR 570/TE570/TC570 az amit horror üzembe tartani.
A TE610 amiről te beszélsz pont nem az a típus! -
BlackPriest
őstag
válasz
Geller72 #108415 üzenetére
ha már drz, a 40 lovas verziók mennyire strapabírók? mikor jön el egy nagy szerviz ideje (tudom, ki mire használja, de kb). nekem most egy crf 250m van, de gondolkodok, hogy kéne valami nagyobb. no nem azért, mert ezt már kinőttem, de van 1-2 helyzet, amikor némi erő jól jönne. gondolkodtam a big bore kit-en is, néztem 610es huskyt, de azt horror üzemben tartani, xt-k elég nehéznek tűnnek, drz (sm) tűnik jó megoldásnak
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #108422 üzenetére
Nem ugy emlekszem az f4 re, mint valami nagyon kemeny futomuvu motor. Szerintem tekerd le az osszeset, mast nem tudsz. Nem tudom mennyire tudod puhitani, mert kb 2006 ig egy japan motornal hiaba tekergeted azokat, erezheto valtozas nem nagyon lesz, en legalabbis igy tapasztaltam.
Ahhoz, hogy kenyelmes legyen ilyen szempontbol szerintem el kell menni himbilimbi iranyba. Altalaban a japan nakedek ilyenek gyarilag, (mondjuk a nem japan shiver is) puha a rugo elol, viszont simit mindent. Ez akadalykent jelentkezik ha kicsit gyorsabban, lenduletesebben akarsz menni. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108430 üzenetére
Igen, ha forgatod akkor a 2T nagyon tud enni, egyébként nem annyira vészem, igaz 10km/Liter az nem kevés.
És mi túráztunk nem pedig folyamatosan téptük neki.
Ehhez képest a TE610 sokkal kevesebbet eszik, és a tempó, erő is van akkora, sőt nagyobb.
Személy szerint én a 600 és 600+-os gépeket preferálom, tudom máson nem, ők a kisebb gépeket tartják előnyösebbnek terepen.
Számomra a nem üzemórás plusz cm3 gép adja meg azt, amit egy kisebb cm3 kihegyezett gép. -
Jakab66[hun]
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz
eron009 #108418 üzenetére
Milyen motorod van és mire használod? Úgy könnyebb kesztyűt ajánlani.
A bőr általánosságban jobban véd, mind a kordura, a nyári kesztyűm hálós szokott lenni, bőr erősítéssel, főleg a tenyérnél. Az jól szellőzik és véd is, ha kell.
Az a kordura amiből a kesztyűket varrják sokkal finomabb, mint amiből a ruhákat, könnyebben szakad. A bőr is tud szellőzni valamennyire, de városi motorozáshoz nyárra, nem ajánlott szerintem. -
z123456789
addikt
válasz
Gaboman #108427 üzenetére
Ó, hát a telefonom nem egy műszaki forradalom, szóval igazából csak arra voltakt jók a felvételek, hogy piszkáljam vele.
Neeem...tudja, hogy ha boldog vagyok, akkor ő is az.
"Most megint nekiállsz keresgélni, lesz még egy gyerek a háznál!" Pontosan. XD Illetve lelassul a munkahelyi termelés is.
Fránya internet.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
z123456789 #108426 üzenetére
Videókat kérjük szépen, nem láttam milyenek lettek de szívesen megnézném.
Gondolta magában, a francnak kellett neked elmenni kipróbálni!
Most megint nekiállsz keresgélni, lesz még egy gyerek a háznál! -
z123456789
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geller72 #108413 üzenetére
De most te beszélsz egy kis cm3 125 vagy 250 2T motorról, én meg beszélek egy 600 vagy 600+ cm3 gépről.
A kettőt ne említsük egy lapon fogyasztás szempontjából, a másik az pedig a felhasználás, én enduró túrákra használom aminek nem az a lényege hogy az első órában végig nyelezzem.Aztán a többiben pedig kamillázzak hová tűnt el az erőm.Be kell osztanom mivel nem 1-2 órára megyek el motorozni, hanem 8-10 órára.Ha tartasz pihenőket, ami úgy gondolom ennyi terepezésnél esedékes akkor is motorozol 6-7 órát.
A múltkori nagy esőzések után ennyi időt kint tölteni, dombokat mászni stb...azon körülménye között rohadtul megterhelő.
És odáig el is kell jutni ami nekem 60 kilométer ha Kisbérnek megyek és onnan át Rédére.
Ezt a szakaszt lightosan nyomom le, olyan bemelegítésféle, mivel tudom ott mi vár rám és oda kell a kraft, ha már előtte kinyiffanok akkor ott végem.
Az EXC 250 2T-vel is elmentem túrázni, 11 literes nagy tankom volt rajta, 110 kilométert bírt, ami azt jelenti 10 km/liter.
Ezekkel is lehet nagyobb távolságokra menni, csak hát jobban kell rá figyelni, mert tudnak kajálni, főleg amikor pörgetve vannak.
A nagy cm3 gépek valamivel nehezebbek ezt nem is tagadom, viszont ahol ezzel szopón vagyok ott a 250-el is azon lettem volna.
Ha beragadok valahova ugyan úgy segítség kell a motoros társtól.
Főleg amikor fogy az erő, már teljesen mindegy nekem hogy 110-vagy 140 kg, mivel az 50-et sem tolnám ki.
Pont azért nem vennék sem 250 sem 350 gépet amiért te mondod, 45 meg 50 fölötti lóerők ekkora cm3-ben pont nem a megbízhatóságról lesznek híresek, meg nem arról hogy nem kell őket sűrűn szervizelni.
Inkább legyen nagy cm3, ne legyen üzemórás, a plusz löket térfogatnak köszönhetően még többet is nyújt ha húzni akarod, adrenalin kell.
Mondjuk egy WR450-nél is többet, ezen totál meglepődtem, ami nagyon jó ha azt nézzük hogy az egy kihegyezett versenyenduró. -
Gaboman
nagyúr
válasz
z123456789 #108423 üzenetére
Nagyon szívesen!
Tudatmódosítás történt ezek szerint!
Asszony nézte egész este a videókat? -
z123456789
addikt
Hát gyerekek...z750 eladó.
Tegnap voltam Gabomannál. Úgy előjött belőlem a gyerek, mint a szar.
Ezúton is köszönöm a tesztet.Úgy hiszem megérte letenni a cigit.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #108421 üzenetére
Nem a motorblokk vibrációja a probléma. A szemeim vibrálnak az útegyenetlenségeken. Amikor már a látásod is olyan, mintha egy stabilizáció nélküli kézikamerás felvételt néznél, na ez a mértékű rázkódás ártalmas a szemeimben lévő erekre és fasza kis buborékok nőnek a retina alatt. Retinaleválást kockáztatok hosszútávon, és hónapokba telik mire felszívódnak a bubik.
Erre a felismerésre most jöttem rá, hogy fél éve nem igazán motoroztam, aztán haver elvitt vhova a gsxr hátulján (deszka) és másnapra jöttek is ki a foltok. Pár éve küzdök a dologgal, eddig nem tudtam mi provokálta.Csillapításhoz kaphatnék majd némi segítséget? Előfeszítést egyszer beállítottam, de minden más default vagy ahogy az előző tulaj hagyta. Érdekelne mennyit lehet ezen csökkenteni, hogy minél többet kimozogjon de még ne szálljak el vele. Letekerhetem minimum ellenállásra elől-hátul, vagy ennél tudományosabban kell megközelíteni?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #108420 üzenetére
az f4 blokk bizonyos fordulatszamon rettentoen raz egyebkent, azt en is megfigyeltem, de csak olyan 5000 kornyeken. ezen tul mar kisimul.
Ha ennyire razza a fejed, ott valamilyen kisulyozatlansag van a hatterben, vagy a fotengely tul nagyot ut. ennyire nem szabadna raznia, ezt szerintem nem tudod mar semmivel ellensulyozni. erre lenne a kormanyok vegen a suly pl. ha zseles ulessel kell, akkor ott valami nagyon nincs rendben.
megy minden hengered? -
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #108417 üzenetére
Hát téged meg mi lelt, hogy itt vagy? Túl alacsony a vérnyomásod?
-
Teasüti
nagyúr
Üdv!
Zselés nyereg mennyit dob a kényelmen?
Van egy olyan gondom, hogy meg kéne szüntetni a nagyfrekvenciás vibrálást a fejemben, mikor motorozok. Nem rázkódhatnak a szemeim, mert tartós látásproblémát okoz.
Vagy az van, hogy eladom az F4-et, és esetleg nézek egy hintalovat vajpuha rugózással... vagy segítene esetleg annyit az ülés kipárnázása, hogy ne érezzek meg minden útegyenetlenséget? Autóban pl nincs ilyen gondom. Ha egy olyan mértékű csillapítást - mint az autó ülésében ülve - meg tudnék valósítani motoron, az jó lenne. -
eron009
tag
Sziasztok
Kesztyűvásárlással kapcsolatban kérnék tanácsot.
Nyáron egy bőrkesztyűbe mennyire sül bele az ember keze? Illetve a másik oldal, egy szövet mennyire véd?Holnap megjárnék pár motorosboltot, mire érdemes figyelnem? Csak müanyag protektor jó, vagy a szivacs/gumi protektor is ér valamit?
Van kifejezetten ajánlott/kerülendő márka és tipus? 15000Ft-ig.
Méretben mire figyeljek, tágulnak a kesztyűk?Ezeket néztem ki jelenleg, amiket meg szeretném nézni minimum.
Mugen
Sixgear
Shox
Sahara -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geller72 #108416 üzenetére
nem pontosan ertem azt, amit leirtal, de a nyomatekgorbe ennek ellenere nem egyenes...
barhol barmit talalsz, az ilyen, nem egyenes.
inkabb arra lennek kivancsi, hogy az elejen miert 100% es miert esik be a nyomatek. az indokod szerint igy szabalyozzak.
de nem azert mert egyszeruen a fordszam novekedessel mar alig lesz feszultseg, a korabban emlitett torveny miatt? -
Geller72
veterán
válasz
Topiccsendőr #108414 üzenetére
Akkor egyenes, ha nem áll rendelkezésedre (és a motoroknál ez van) a teljes 100% tartomány, hanem végig szabályzott. Azaz te a 100%-ot soha nem "látod", nem találkozol vele. Drónozgatok, ott brusheless mocikkal "dolgozunk", amiknek cellánként változó adott max fordulatuk van és amit az első pillanattól az utolsó "gázállásig" megad. Természetesen ezt is tudom szabályozni, eleve van egy adott alap jelleggörbe a "gázkar" pillanatnyi állására, de azt én ha akarom, teljesen ki tudom simítani egy egyenes vonalra. Egy 5S, azaz 5 cellás akku névleges max feszültsége 18.5V (5x3.7V). Ez egy 2000KV-s motornál 18.5x2000-es fordulatot eredményez, azaz 37.000 RPM a fordulatom. De nálunk a propok (hangsebesség-körüli) sebessége a fő probléma, ott ezért kell észnél lenni, itt a motoroknál meg azért, mert a max fordulatot nem szabad álló helyzetben odaadni mondjuk egy forgó kerékre ugye.
. Te soha nem fogod észrevenni, hogy a villanymotor éppen milyen teljesítményen üzemel, mert az automata váltó nem csak a sebességet szabályozza. A gázkarral te tól-ig szabályzol, de az csak egy illúzió, a belső égésű motorok rendszeréhez semmi köze, ezért kár is aggódni amiatt, hogy max fordulaton mit fog leadni.
. Nagy valószínűséggel te soha az életben nem fogsz rendelkezni a maximális azonnali teljesítménnyel, jó esetben a végsebességhez közel maximum azt hiszed, hogy ez az, de az is egy szabályzott állapot lesz. Itt lesznek majd a kiskapuk is, a tuning miatt. Lesznek páran, akik ottmaradnak majd, mert "éhesek lesznek". Avagy a szarka-effektus.
.
-
Geller72
veterán
válasz
runner 125 #108405 üzenetére
A DR-Z az egy nagyon jó választás szerintem is. Kisebb szervizigény, ezért olcsóbban fenntartható, elég erős moci. Az meg, hogy kevés vagy hozzá, és odaver, teljesen alap, ezért nem a moci a hibás, hanem mi, akik túlvállaljuk magunkat. Én az utolsó esésemnél, ahol egyedül voltam - fogadtam meg, hogy soha többet az életben - még egy fél órára sem - megyek egyedül motorozni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Geller72 #108402 üzenetére
az elektromos motor lent tol nagyot, de eddig csak olyan nyomatekgorbet lattam ami mindig lefele mutat a fordulatszam novekedesevel. lasd lent. ha jol emlekszem elektrotechbol ugy tanitottak, hogy Faraday- Lenz torvenye miatt nem is lehet egyenes.
ha szabalyzoval megcsinaljak egyenesre, akkor eleg sokat veszitenek lent vele. -
Geller72
veterán
válasz
Gaboman #108410 üzenetére
Nem olvastam félre semmit, elég világosan odaírtam, hogy azt melyik kommentre értettem - ami nem a tiéd volt, viszont egybevontam a két dolgot. A fix KM, azaz a 050 km kijelentés is igen relatív, én spec szinte soha nem km-ben, hanem üzemórában számolom a fajlagos fogyasztás miatt (is) a motorozást. Nagyon nem mindegy, hogy másodmagaddal vagy, éppen csak kimentek motorozni, jó az idő, száraz, de nem poros a földesút - vagy szakad az eső, merő iszap minden, vagytok 20-an és minden nagyobb pocsolyánál megálltok fél órára ökörködni.
. A nagy, egyhengeressel én is el mertem menni hosszabb időre, de a 2T - 250 4T-vel csak a falu közelében, mert az 1-2 óra volt max. A kutas haveromnak már herótja volt tőlünk egy mozgalmasabb, eső utáni napon, annyiszor jártunk be tankolni.
. A Hondával reggel 10 körül begurultam, aztán délután bementem rátankolni. Ha csapattam neki, akkor 5.5l/h körül evett, de ha csak szolidan, néha-néha rángattam, akkor lement 4 alá simán. Csajokat körbecipelő motorozásnál 3.6 lityi volt.
. Az meg szimó kategória már-már.
Az 525 EXC ha nem lett volna olyan szervizigényes, megtartom, de kiábrándultam a KTM-ből egy életre.
Én a 2T-t is nagyon szeretem már 125cm-től. Minden motorban van valami, ami tetszik és ami nem.. A 250-es CR az nagyon hiányzik minden nyűgjével együtt.
. Néha elővenném azért. Azt viszont megfigyeltem, hogy egyre kevésbé szeretem én meg a nagy vasakat, még ha nyomatékosak is, nehezek, szűk helyeken tömény szopás sokszor. Erősen gondolkodom egy 250/4T-n. Vagy valami kicsit nagyobbon, (esetleg a KTM-ből a 350-et megsasolnám.
) .újabbon, ami nem a régi széria, hanem már az erősebbek közül való. A 250 is már ~45 ló, a 350 egy tízessel több, ami tekintve a súlyt is bőven elég.
-
#31733248
törölt tag
Így kell 26 lóerővel motort üldözni.
Az Onroad hozta le a videót, onnan vettem át.
-
Pocee
senior tag
válasz
Topiccsendőr #108389 üzenetére
Nekem az elektromos motor olyan mint ha néma nőt dugnék...jó,jó de jobb ha üvölt ha húzzák neki...
Amúgy tényleg csak versenykörülmények között lenne értelme mert mi halandók még egy 125 kétütemet sem tudunk normálisan kimotorozni nem hogy egy 450est amihez szokták mérni az elektromosokat.és egy 450 is elkapar bárhol bármikor,nem gondolnám hogy az elektromos lenyom egy üzemóra 450et mert képtelenség olyan teljesítményt talajra vinni értelmesen.Szerk: és sokan figyelmen kívül hagyják az emberi tényezőt,hogy ezt a teljesítményt a világbajnokok is csak kokszal tudják hozni,lásd James Stewart aki dopping miatt lett kizárva és évekig ő volt az élmenő,mostmár tudjuk hogy így tudta uralni a 450t
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Geller72 #108402 üzenetére
Valamit félreolvastál, én nem mondtam hogy 161-el mész, én azt írtam hogy egy túra során 150 kilométeres távolságot tudok megtenni tankolás nélkül.
Egy nagy cm3 motornak sokkal kedvezőbb a fogyasztása, nem kell forgatni nyomatékból megold mindent.
Nem tudom mint tesz le egy villanymotor, de nekem az is bőven elég amit egy 580-654 cm3 motor tud.
És ahogy emelkedik a fordulat úgy lesz még állattabb, de alul is nagyot tolnak.
Mondjuk azért a 650 cm3 4 ütemű endurótól sem rossz hogy 2000 fordulaton ami alapjárat fölött van 500-al lead 54 NM nyomatékot, 5000 meg 70 NM-t.
Nekem ez bőven elég, sőt nagyon sok is. -
etnies
senior tag
válasz
BlackPriest #108401 üzenetére
+1 givire, ebben pont belefér a Mate 20 pro.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #108405 üzenetére
Nem, csak egy ilyen lófalloszt a Jazz-be.
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #108403 üzenetére
Ennek örömére ma rendeltél egy új Ducati-t, igaz?
Geller72
Sokat agyaltam én is, h milyen endurot, vagy crosst vegyek.. a versenygépeknél tényleg felejtős a "túrázás". Azok mind pályázni valók, ahol közel a kanna. Pont mint a villanyos KTM.
Emiatt is lett DR-Z, továbbra is döbbenten állok az előtt, h a 100kg-m alatt, 47-es hátsó lánckerékkel leáttételzve csak terepen használva 4 - 4,2-ket eszik 100-on, üzemóramentes blokk mellett. Most is bírom a kis qrvát, alig várom, h vissza tudjak ülni, annak ellenére is h eltörte a térdem.
A villanyautózás, motorozás legnagyobb kompormisszuma jelenleg a hatótáv. Szerintem max 10 év és nem lesz már ilyen probléma. A villanyautózás az elmúlt 10 évben fejlődött a legnagyobbat, a szintetikus üzemanyag mellett pedig ez lesz a jövő. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #108351 üzenetére
Köszi az infokat, így világos.
-
tboldi
nagyúr
Ma van a negyedik évfordulója, hogy UKV-826 eltávozott közülünk.
-
Geller72
veterán
válasz
Gaboman #108396 üzenetére
Terepen igen ritkán mész 161-el (#108389) kommentre, valamint x órát. Nekem a 400-as KTM pályán, nem hajtósan hanem kb a nyél és a bejárás közt félúton vhol. egy óra alatt kirántotta a tankot. (~8L, ha jól emlékszem) A 250-es CR-el úgy jártunk kint a prérin, hogy hátizsákban +5l kannában, mert nagyon sokszor beszopás volt belőle, aztán húzhattuk egymást. Mondanom sem kell, hogy kannával a hátadon mekkora élmény és milyen cumi lenne, ha baj van. A 2T gépek zabálnak, azzal órákra elmenni vhova kizárt. A kisebb 4T gépek is szinte dettó. A nagyobb köbcentis gépekkel lehet valamennyire messzebb menni, de én személy szerint kisebb gépekkel szinte csak pálya, vagy kis távolság, esetleg nagyon leszervezve az útvonalat, hogy legyen benne útba eső benzinkút. De ugye ott meg előszeretettel kávézgatnak a rend éber őrei.
. A 600-as Honda elég jól ment, igaz, azt ha nem bántod annyira, akkor is megy, nem kell visszapakolgatnod, viszont nem kajál. Cserébe nehezebb.
Az elektromos moci már lent is kibaszottat tol, nagyon nem olyan, mint akármilyen benyás. Szabályzás kérdése, hogy hol, mit akarsz, nagyon finoman állítható elviekben, gyártótól függően. A görbéje gyakorlatilag stabil egyenletes vonal. Ezért is van szabályozva rendesen, mert ha odaadnák neked, direktbe, amit tud, azonnal odaverne, elmenne alólad. A szabályzókat úgy állítják be, hogy az elején nem tol oda mindent, de már alapból sokkal több nyomatékot kapsz. Egy emelkedő görbe az eleje. Ezt lehet szoftveresen szabályozni nagyon frankóm patikamérlegen attól függően, hogy mit tudsz lekezelni. És hidd el, hogy nagyon keveset.
.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Samsung Galaxy A35 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell latitude E5430 eladó
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest