Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
ath
senior tag
Hat ez.. jobbulast, gyors felepulest!
zolee5016
őstag
mielőbbi felépülést
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
vlevi
nagyúr
Szeretnéd tesztelni a KTM utcai motorokat?
Akkor itt a lehetőséged rá!
2019. június 8-án (szombaton) a KTM Kecskemét kereskedés megszervezi az első "ORANGE DAY" tesztnapot.
A bejelentkezés érkezési sorrend szerint történik.
A regisztrációhoz szükséges egy érvényes kategória jogosítvány, személyigazolvány és lakcímkártya.
A motor teszteléséhez feltétlen szükséges felszerelés, mely 1 bukósisak, 1 pár kesztyű, 1 pár csizma és egy 1 protektort foglal magába. Amennyiben a felsoroltak közül bármelyik védőfelszerelés hiányzik, sajnos nem áll módunkban biztosítani a motort a vendég számára.
A részvétel ingyenes, mindenkit sok szeretettel várunk, azokat is akik nem motoroznak, hiszen nekik is fogunk kedveskedni a nap folyamán.
Az esemény 9:00-tól 18:00-ig tart.
Tesztmotorjaink:
1290 Super Adventure
790 Duke
125 Duke
csongi
veterán
Gyors gyogyulast!
Alovera cucc sokat segit a regenralodasban, sok kalcium,magnesium.
[ Szerkesztve ]
zgospel
őstag
Ihhh na basszameg Ráadásul a térd elég kényes és nehezen gyógyul. Jobbulást!
Na hát a balesetiről mi is tudnánk mesélni barátnőmmel sportsérülések kapcsán. A vége mindig az hogy magánkórházba megyünk rengeteg pénzért, de ott mindig alaposan kivizsgálják és a megfelelő kezelést vagy rögzítést kapjuk, és kiderül hogy amit a balesetin mondtak az hülyeség (nyilván, hiszen 4 óra várakozás után fél percet foglalkoztak vele).
Csak akkor meg mi a brének fizetjük a TB járulékot...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Ferdzsoo
addikt
Uh, jobbulást, gyógytorna és a terhelés fokozása onnantól kezdve hogy az orvos engedi nagyon sokat fog segíteni, sok odafigyelést és munkát igényel te szuperül rendbe lehet rakni a térdet is, tapasztalatból mondom.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
(#107757) z123456789 válasza runner 125 (#107742) üzenetére
z123456789
addikt
Na bazmeg. :/
Mielőbbi felépülést!
És kitartást.
#31733248
törölt tag
Sajnálom, remélem, gyorsan fogsz gyógyulni! A térdgép az endurózáshoz jó ötlet.
-Mike-
addikt
Gyors felépülést, ugyanitt DR-Z eladó?
mm89
őstag
[link]
Ktm Kecskemét Orange Day
Mondjuk itt csak duke lesz, de hátha lesz nekik bérelhető adv ia később.
Runner
Baszki olvasni is szar volt.... Jobbulást..
[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
(#107761) -Mosquito- válasza runner 125 (#107742) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Na bazz,mielőbbi jobbulást! Térd,porc,szalagok szar dolog.
Mike:
Ha viszel virágot,még olcsóbban is oda adja.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
vendingo
veterán
Közel 2 év telt el a bokaszalag sérülésemtől, mostanság szűnt meg teljesen a fájdalom bizonyos mozdulatoknál.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
canniball
nagyúr
Ejj, mielőbbi jobbulást! Ezt olvasva egyáltalán nem bánom, hogy nem vágyok offroadozni.
Ugyanakkor Murphy nem okoz csalódást, én is épp térdporcszakadással küzdök, pedig pont semmit nem csináltam. Úgyhogy lehet én sem sokat fogok motorozni idén... Persze inkább ez mint a törés.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
hroberto
veterán
Egy haveromék is indulnak, elektromos Schwalbe-val.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Bogyó bá'
nagyúr
Mielőbbi jobbulást kívánok én is!
(#107763) canniball: neked is!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
etnies
senior tag
Nekem most pont ilyen van benne (Liqui Moly 4 Stroke 4T Semi Synthetic Street), de a Castrollal és a Motullal sem volt gondom. Saját tapasztalat, hogy ha az előírt API SG szabványt és viszkozitást teljesíti, akkor akármelyik nívósabb gyártó, közepestől felfelé pozicionált termékét megveheted és beleteheted.
Vannak olyan blokkok, amelyek nagyon speciális olajat igényelnek, de a motorkerékpárok többsége elmegy szinte bármivel. Tévesen gondolják az emberek, hogy füllel meglehet mondani, melyik a jobb olaj, Pl a DL650 kuplungja hangos (üresben ciripel) egyes olajokkal és hangtalan másikkal. Egyáltalán nem biztos, hogy a hangtalan állapot a jó neki, mivel ez ilyen és így gyártják már 20 éve, DL-nek nem szokott kuplung gondja lenni.
Szerintem sokkal fontosabb az, hogy időben cseréld (és cseréld a szűrőt is, alátétet is, és néha az olajleeresztő csavart sem árt), mint hogy melyik gyártó.
Én minden olajcserénél cserélem az alátétet, és mindegy negyedik cserénél az olajleeresztő csavart is.
Ja, akartam még írni a láncolajozóról is! Remekül funkcionál, kb minden 100 km-nél tekerni kell egyet rajta és az egész láncot szép fényesen tartja. Kb egy hónapja van fent, koszos lett a lánc, tegnap letakarítottam. Már készült fejben a sikálásra meg spray-re, de semmi. Sima ronggyal tisztára töröltem, olyan mint az új. Nagyon picit dobja rá a hátsó kerékre, de lejön onnan hamar, Sthil biodegradable olajat használok.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
KoVee84
senior tag
Jobbulást, a drz-t átveszem amennyiért vetted
runner 125
nagyúr
Kösz srácok mindenkinek, tippeket is, szedek mindent ami elősegíti a gyógyulást. Ettől függetlenül nem úszom meg a műtétet, ez ma derült ki. Jövő héten kedden valszeg pár gramm platinával nehezebb leszek.
ui. Jah és természetesen marad a gép, számoltam vele, h ez benne van a pakliban. Sajnos erre pont nem gondoltam, nyilván ha tapasztalt enduros lennék, akkor nem térdvédővel kínlódtam volna, hanem térdgéppel rögtön és akkor talán meg van előzve a problem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Tudtok egy oldalt, ahol utána lehet nézni, hogy egy 1999es Honda Shadow 1100 milyen olajat illetve szűrőt szeretne...?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
hroberto
veterán
Amikor én vettem a DRZ-t, az úriember azért adta el mert valahol Romániában enduróztak, és ő is letalpalt. Hozzád hasonlóan szétment a térde, őt is fúrták-faragták. Ő ekkor adta fel az erdei motorozást.
Jobbulást!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
csongi
veterán
En I-sint olajat hasznalok, nincs bajom vele, legalabbis eddig nem volt.
etnies
senior tag
"önmagam hite vagyok magamban"
Gaboman
nagyúr
Pár kép a mai motorozásról, kipróbáltuk egymás gépeit, jó volt menni egy 2009 Yamaha WR450F-el.
Az erdőkben még mindig hatalmas a sár, a nyílt terepeken viszont száraz, lehetett azért tempózni is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
veze
őstag
Jobbulást, és át tudom érezni azt a részét ,amikor az ember azzal szembesül, hogy egy szezont ki kell hagyni, ( és akkor még ez a kisebbik baj)
Én egyszer hagytam ki, amikor bevonták a jogsim, mert az előttem lévő gyorsan hajtott
Mellesleg az még nem is hasonlítható ehhez, mert a csontom attól még egyben maradt, nem vártak rám műtétek..
Szval ez kombó így együtt nagyon nem jó sajna
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
WR450F-ről tudsz bővebb infókat? Leginkább szerviz-periódus, és ilyesmik érdekelnének, mert 2-3 év múlva az az egyik kiszemelt továbblépés!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Gaboman
nagyúr
Ez többet mond nálam:
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Lomha 8V
addikt
Olajszűrő, Mahle cikkszám: OC 575 (ennek alapján bármelyik autós bolt tud adni)
Olaj: JASO:MA2 specifikációjú 10W-40. (én személy szerint a Motul 5100-t használom)
#81556480
törölt tag
szia motoros topic hogy vagy ?
gergo5991
őstag
vannak itt csopperesek? inkább olyan érdekel akinek újabb vasa van, mert ahogy nézem elég gyér a kinálat csopper téren újonnan
#81556480
törölt tag
1984 honda shadow ( apámé)
bigdady
nagyúr
Motul 5100 eléggé a végére került...300 akárhányadik.
z123456789
addikt
Bár biztos van még az országban ebből a motorból, de nem jártál tegnap az egyik győri autómosóban vele?
Most olvasom a baleseted runner125, jobbulást, nekem is volt már komolyabb motoros balesetem, kvázi tudom milyen szar...
Megkérdezhetem hogy hogy is volt a baleset pillanata, mikor letapadt a csízmád?
A sár megfogta avagy beakadhatott valamibe, és lerántott a motorral a lábadnál fogva, vagy egy rándulás történt, a lábad egyidejűleg kifordult és meginogva de haladtál tovább?
Az dúrva hogy még rá tudtál állni utána..
Egy térdgép ezt kivédte volna és ha igen hogyan?
Mindig tanulni kell az ilyen esetekből mert súlyosak a következmények emiatt firtatom csak..
[ Szerkesztve ]
Ferdzsoo
addikt
Ígyvan és ez egy tényleg valós körülményeket és használatot generáló tesztkörnyezet volt.
Szerintem nevetségesek az ilyen tesztek. Mit bizonyít be egy ilyen tesztel?
Semmiben nem hasonlít egy motorban lévő terhelésre, akkor meg mi értelme van?
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
(#107785) yodamastah válasza runner 125 (#107742) üzenetére
yodamastah
őstag
Mielőbbi teljes felépülést
(#107786) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107742) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Ó b*zd, jobbulást!!
Gipsz Jakab
Gaboman
nagyúr
Tegnapi menetelésből egy kis videó.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Gaboman
nagyúr
Hát nem jártam.
Talán akad egy-két darab belőlük, nem sok van az országban, főleg nem gyári TE, talán SM-ből átalakított.
Bár odaadtam a srácnak hogy menjen vele egy kört, ennyire eltévedt volna?
Gyanús volt hogy eléggé tisztán hozta vissza!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
z123456789
addikt
Sejtettem. Pontosan nem tudom melyik típus volt, de színre passzolt. (Nem vagyok nő, de ennél jobban nem tudom behatárolni. )
Gaboman
nagyúr
Tervezek majd arrafelé is egy gurulást, Pannonhalmáig szeretnék eljutni földúton, legközelebb Vinye lesz az úticél.
Ott kezdődik az igazi Bakony, felfelé Bakonybél irányába.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
Ismeretlen terepen napi hány km-t szoktatok menni?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Burt1793
veterán
A Bakony tuti tájvédelmi körzet. Persze múltkor a Gerecsében is találkoztam crossmotorokkal, nem kellemes...
Gaboman
nagyúr
Ez változó, van hogy csak pár mert már bejárt területen megyünk és csak kisebb ismeretlen kitérőket teszünk, van hogy sok akár 100 kilométer is.
Ha most Vinye irányába fogunk menni az nekem teljesen ismeretlen a 82-es főútról, hatalmas vidék.Ott is meglesz a közel 50-100 kilométer között.
Burt1793 Eddig is a Bakonyban motoroztam, dehogy tájvédelmi az egész, vannak részek amik igen, oda nem megyek be.
Mi ott motorozunk ahol az erdészek, vadászok is mennek, rendes utakon haladunk, kijárt egysávos ösvényeken stb......
A videóban is látszik milyen helyeken megyünk, sehol egy tábla, kerítés, sorompó ami tiltaná az ott tartózkodásunkat.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
z123456789
addikt
Maxell014
senior tag
Sziasztok!
Tudtok esetleg olyan motoros ruházati boltot ahol lehet szépkáyta szabadidő zsebből fizetni ? Szeged, Kiskunfélegyháza, Soltvadkert, Kecskemét bezárólag?
Jakab66[hun]
senior tag
Az is ritka ahol bankkártyával lehet, nekem ez a tapasztalatom.
Gipsz Jakab
(#107797) z123456789 válasza Jakab66[hun] (#107796) üzenetére
z123456789
addikt
Hova tűnt egy hatos? Vagy eddig is csak 2 volt?
(#107798) Jakab66[hun] válasza z123456789 (#107797) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Mármint a nicknevemben? Eddig is 2 votl.
Gipsz Jakab
csongi
veterán
Nem szempont hanyadik.
Egy csomo tulajdonsag van aminek meg kell felelni.
Nyomasra higyan viselkednek, magas homersekeleten mekkora viszkozitas vasztessel jarnak, koszt mennyire tudja lebegtetni, Az adalekok mikor faradnak el...stb. Ezeket is tesztelik, es kapjak meg a minositest.
Inkabb ez arra jo, hogy egymashoz viszonyitva milyen lehet egy folyadek nyomas mentes kenyszer olajzasi ponton. Latvanyos de kb ennyi.
A valodi teszt a minositesek mogott van.
Eszveszelyto elteres nincs a koptatos tesztben. Par szazad, az meg ilyen tesztnel kb sokat nem er. :).
runner 125
nagyúr
A motorral egy hasonló kaliberű földúton mentem, ültem rajta, kb 50-es tempóval, a bal csapában, csak középen még nagyobb volt a fű. Mint írtam tele volt, tócsával mindkét fele, a tócsa alatt pedig ilyenkor 8-10cm masszív sár van, amin max akkor nem esel el, ha full egyenesen veretsz át rajta.
Egy szakaszon ahol hosszan tócsa volt mindkét nyomban úgy döntöttem h felhúzom a két nyom közé és ott megyek tovább. Ahogy elkezdtem a manővert (testsúly jobbra, kormány kicsit jobbra) észrevettem h az egyik nagy tócsa félig belenyúlik a középső füves sávba is. De kb. már csak akkor amikor esélytelen volt visszakormányozni egyenesbe, mert a lendületem jobbra vitt. Magyarán a tócsába (és alatta a masszív sárba) nem egyenesen ment bele az első kerék, hanem enyhén jobbra kanyarodva. A sár miatt hiába a kocka gumi, nem tudott irányt váltani, megkapaszkodni az eleje / felugrani a középre a füves területre, hanem ment tovább 1 métert egyenesen. Eebből fakadóan kibillentem az egyensúlyomból (így utólag inkább estem volna el..) és leléptem a jobb lábammal, érzésem szerint ahogy rugózott a motor is, pont úgy jött a domborzat és úgy rugózott be, h egyszerűen "letapadt" /megakadt a csizma alja. A motor meg én persze ment tovább az eredményét pedig fent leírtam..
_
Többieknek ismét nagyon köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok