Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#107151) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107148) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Geresics
addikt
Ez egyébként tök igaz, én is mindig mondom, hogy aki elégedett az csendben van!
Viszont nézd meg Jakab kollégát! Pár sort írt csak a cégről, és több pozitív dolgot is említett! Szerintem tök jó, ha az ember nem csak a rosszat látja, pedig sajnos itthon tényleg jellemző, hogy szeretnek panaszkodni az emberek...
A motornál is simán el tudom képzelni, hogy leírja majd, hogy "nehéz, meg minden, de a futómű, a lengéscsillapítás anyagai az EXC-ből valók", vagy hogy "a gyári gumi ugyan szemre is kaka, de a felni hozzá legalább jó anyagból van", vagy mit tudom én!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
etnies
senior tag
Én tudom, valaki kitalálta ezt a kiírhatatlan butaságot, azóta megy körbe az országban.
Új kategória bevezetésénél az okmányban kiadott papír nem jogosít fel semmire.
Azzal a papírral akkor lehet vezetni, ha elveszett a jogosítvány vagy lejárt, ilyesmi. A lényeg, hogy a meglévő kategóriát vezetheted, az újonnan megszeretett nem.
"önmagam hite vagyok magamban"
(#107155) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107153) üzenetére
runner 125
nagyúr
"Dieses Angebot richtet sich ausschließlich an Gewerbetreibende, Wiederverkäufer, Handel, Handwerker, Kaufleute, Exportkunden die dieses Fahrzeug in Ausübung Ihrer Selbständigen Tätigkeit erwerben möchten."
Valszeg mint magánszemély neked nem adja oda ennyiért (könnyen lehet, h ez a nettó, export ár, tehát te +20% ÁFÁ-ért veheted meg), vagy a fene tudja..
Egyébként annyira nincs azért ár alatt, németeknél 7500€-tól már találsz új 800-ast. Ami 7000-ért biztosan elhozható. Ráadásul fehérben.
Az új verzió sok mindenben változott, könnyebb, karcsúbb, iszonyú jók a fékei, még jobb futómű, oldalhűtőt megszüntették (ami azért tud meleget tolni), alul elvileg jobban tol, magasabb a kormánypozíció, tehát még kényelmesebb is. Már nincs doboztartó konzollal szarakodás, hanem integrált, "rejtett" doboztartókkal talákozunk, noh meg full led világítás minden téren. Jah és megmaradt ennél is a változó szelepvezérlés. Igaz nem vált olyan feltűnően mint az előd, de a lényeg h azt megtartották, ami szerintem egy erős fűszer..
Összegezve nyilván technikailag mindenben jobb, tehát a felárért vastagon megkapod a pluszt. Viszont nekem személy szerint a formája nem jön be annyira. De ez tényleg szubjektív vélemény, attól még baromi jó motor és ha belefér a rászánt keretedbe, nyugodtan vehetsz ilyet is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#107156) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107155) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Én exportálnám Németországból.
Ja tényleg erről a fék-futómű dologról olvastam valamit egyszer, hogy talán a CBR-től kapta vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Mentolka
senior tag
Ez miért ennyi, a Tiger, meg a Multistrada pedig miért annyi? (újabb technikák lennének?)
Nekem a VFR is favorit, csak azért nem vettem, mert a csuklóm nem bírná a támaszkodást.
Jakab66[hun]
senior tag
Beszélgettem egy VFR tulajjal, ő is a csuklójára panaszkodott. Illetve a melegedésre, meg a fesz.szabályzóra.
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
Na most van baj: bejutottunk a TB24-re (Petrol Circus)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Horvi
őstag
Ezek szerint nem lesz időd a kis kawával bohóckodni. Én szívesen átveszem tőled addig
Hello darkness, my old friend...
vendingo
veterán
A fesszabájzóra minden hondás panaszkodik. 30+éve nem tanulták meg rendesen kivitelezni.
A benzinpumpájuk is szar, sorba halnak el, főleg a régebbi gépeknél, de az újaknál is előfordul. Meghal benne a relé.
Én most tervezek venni egy magyar gyártmányú fesszabájzót tartalékba, ami egy csípőfogóval és egy tekercs szigszalaggal állandó útitársam lesz.
(#107132) runner 125: Lehet csak én vagyok ilyen parás. Sok a spicli, nálunk is nyomták fel egymást az emberek lopásért, netes hirdetések miatt... Valahogy feljebb kell lépdelni a seggnyalós ranglistán, mert ilyen helyeken a papír másodlagos. Nálunk is 8 általánossal töltöttek be vezető pozíciókat a seggnyalók.
Engem, mint tuti munkaerőt (oktatói státuszba voltam már) kivágtak a munkahelyemről, mert nem tetszett a képem egy vezetőnek, pedig 10 mondatot nem beszéltem vele 3 év alatt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Gaboman
nagyúr
Néhol azért elég durván megküldi neki!
Hol is?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
h_benjamin
aktív tag
2évet dolgoztam OPEL SZTG nél gyártósoron hát itt is volt elég sok érdekes dolog mottó: "nálunk még jó volt" "jó van az úgy"
i5 10600KF + Z590 + MSI GTX 980 + 32GB + 1 TB SSD + 120GB SSD + 2TB HDD // iPhone 14
Jakab66[hun]
senior tag
Youtube link, feldobtam a videót amiről meséltem. Sajnos azt a hanghatást közel sem adja vissza, de a lényeg szerintem kivehető. Ja és ezennel gratulálhattok, lett egy yt csatornám..
Gipsz Jakab
Geresics
addikt
Ha jól emlékszem, a 13. perc környékén. Ha most azt mondod, hogy az piskóta, akkor lehülyézlek, és letiltalak örökre 3 napra!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Gaboman
nagyúr
Ez piskóta!
Megyeget, de azért nem dobom el magam tőle, igazából erre bármi képes 400+ cm3-től, hogy ilyen úton ilyen tempót tudjon.
Szoktam én is így menni ha elgurul a gyógyszer de, csak olyan helyen amit ismerek is nehogy meglepetés érjen.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
vendingo
veterán
Azért van különbség a minőségi és az olcsó sisak között.
Tudom, nem életszerű, hogy ilyen erőbehatás ér egy sisakot, de akkor is....
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Geresics
addikt
ohh, örülök, hogy megtiszteli a fórumot egy olyan pilóta, aki jobb, mint Adam Riemann!
//bann3days
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
hroberto
veterán
KTM= Költs Többet Motorra!
Amúgy KTM tulaj vagyok.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
togvau
senior tag
sziasztok, lehet kapni olyan relé szerűséget, mint a markolatfűtésekben van? Ami érzékeli a nagyobb rendszerfeszültséget (töltés van, tehát jár a motor), és akkor kapcsol be? Hol, és hogy keressem ezt? Mi a neve?
Szeretnék valami szabad felhasználású táp áramkört kivezetni elölre (usb töltő, extra lámpák)
hitler, sztálin, micro usb
V.Stryker
nagyúr
Hát ehhez egy sima 12 voltos relé kell. Nekem így megy GPS töltés. A helyzetjelzőre van kötve, ha van gyújtás, akkor kapcsol a relé és az akkuról akkor veszi le a tápot csak.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Jakab66[hun]
senior tag
Ebbe, hogy melyik motor szerintem milyen, inkább nem mennék bele. Mindenki eltudja dönteni neki melyik tetszik, az hogy mit tud, meg 1000 féle tesztben le van írva.
De természetesen ha bármivel kapcsolatban kérdésetek van, szívesen válaszolok. (amennyiben tudok)
Szerintem egyszerűbb lesz ez így.
Gipsz Jakab
Grillo
senior tag
HWSWs topikban van egy srác, aki a Volvo fejlesztési részlegén dolgozik. Neki Toyotája van.
Geresics
addikt
A baj az, hogy a legtöbb apró részletet már kilestem magamnak! De azért mindig van egy hülye kérdésem!
Van az a védőlemez, amit eddig csak és kizárólag Chris Birch gépén láttam, ami eltakarja a dudát. A hely ott van neki, valamint a 4 furat is, épp ezért az én szemem nagyon hiányolja... Az miért van CB gépén, és miért nincs másokén?
Ill. ha tényleg annyira letesztelte a KTM a tank strapabírását, mint amennyire azt a megjelenés előtti hónapokban kommunikálták minden adandó alkalommal (mindent is megnéztem ), akkor miért lehet mégis kapni oda extra védőt? (63503990044)
Jah, és ha már gyereknap: nem tudom melyik részlegen vagy, de azt hogy oldotta meg a KTM, hogy ha lecseréled a gyári kipufogót az Akrapovicra, akkor nem kell új injektortérkép?
Meg tényleg úgy általában minden érdekel, amit nem tolrak a marketingesek az arcunkba! Azt pl. tudom, hogy a futómű durván jó cucc. A gyári gumira már sokan panaszkodnak, de milyen a felni? Milyenek a gyári kézvédők? Milyenek a lábtartók? (Ebből is látszik, hogy még nem tudtam menni egyel sem...)
A quickshifter+ külön beleépítendő extra, vagy benne van, csak szoftveresen engedélyezni kell? Ha utóbbi, akkor van más ilyen extra is?
...na jó, abbahagyom!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Gaboman
nagyúr
Ahhoz nem kell annak lennem hogy tövig húzzam a gázt egyenes úton.Mert itt annyi történt, kell hozzá egy motor ami megy is.Ezt rajta kívül millióan megcsinálják.Nem kell hozzá profinak lenni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Horvi
őstag
Vagy amit Lévay tanár úr mondott az egyik égéstérben.
KTM = Kérem Toljon Meg!
Hello darkness, my old friend...
Jakab66[hun]
senior tag
Arra a kis lemezkére nincs konkrét válaszom, szerintem ugyan az mint a tank védő: Ha valaki telibe keményen offroad-ra használja, akkor gondolom fel tudod még jobban szerelni, hogy védve legyen. (meg ott van bent egy olajhűtő, nem tudom köze van-e hozzá) Megpróbálom kideríteni.
Ez csak tipp, de szerintem lehet akra-val is rendelni, és alapból úgy van megírva a térkép. (térképek)
Igen, a gumi nem nagy eresztés, a felnit nem tudom, illetve nem tudom mire gondolsz a kézvédővel, lábtartóval kapcsolatban. Amit tudok, hogy szerintem minden műanyag a kormányon kb a legolcsóbb kínai műanyag. Kuplungkar, fékkar spiáteres hulladék anyagból van már ránézésre is. (még ráadásul sorjás is, nem szép na)
Quickshifter mindegyikben alapból benne van, és fel is van programozva, talán a csak ki-be lehet kapcsolni.
Az igazság az, hogy még én sem mentem vele, nem tudok sok mindenről véleményt formálni. (nem igazán adják még ki a dolgozóknak tesztre)
Nyugodtan kérdezhetsz még, ha valamit nem tudok kiderítem.
Gipsz Jakab
zgospel
őstag
Amatőr kérdés: az olyan mozgó alkatrészek mint a lábtartó vagy a kitámasztó kenését mivel illik megoldani? Sima WD-40 vagy van valami jobb ehhez, pl lítium zsír?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
runner 125
nagyúr
Azt ne mondd, h az új Triumph-odon már nyikorog mindkettő.
Grafitos zsír amúgy.
Grillo
Volvo-ból is van szar konstrukció.. az 1.6, 2.0 PSA motorokkal szereltek pl. ilyenek, de egy kis utánvolvasással könnyen kideríthető, h melyik blokk megbízható.. konkrétan az összes saját fejlesztésű Volvo motor az.
Mint ahogy Toyota-ból is van hulladék, amit úgy hívnak D4D és DCAT. Mindkét dieselük maga a betegágy..
Az új Volvo-kkal nincs tapasztalatom, de az S60-am D5 2.4-es diesellel több mint 6 éve hibátlanul szolgál, csak a kötelező szervizek mellett.
Ennek ellenére pár hónapon belül megválok tőle, és most először a szívemre hallgatva valami olyasmibe ugrok bele, ami bakancslistás volt. V8 benzin.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Horvi
őstag
A kettő közül én a WD-40-t választanám. Igaz nem ken olyan sokáig szóval gyakrabban kell használni, viszont a zsírba meg beleragad a sok retek aztán az meg koptatja majd a sztender tengelyét. Nyílván ez hosszabb idő után jön elő. Viszont ha kb évente szétkapod elpucolod és újrazsírozod akkor az is simán jó.
(#107179) runner 125 vagy még a MoS2 is jó lehet akkor.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
vendingo
veterán
Teflonos bicikli láncsprét használok.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
runner 125
nagyúr
3,5 volt az új ára, ennyi idősen szerintem reális a 7,5-8k euro. Gyanítom azok drágábbak újonnan, ebből fakadóan a használt áruk is magasabb..
Próbáld ki.. nekem a csuklóm soha nem fájt egyik VFR-em sem, pedig nem vagyok alacsony. Ez ez a csuklófájás szerintem erősen sztereotíp gondolat egy sport-túra gépnél. Ülj rá, menj vele, meg fogsz lepődni, h mennyire kényelmes. Persze relatív, nyilván fotelmotorhoz képest sportosan ülsz rajta, de egy tipikus superbike-hoz képest kényelmes és a csuklót nem bántja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
#31733248
törölt tag
A barátom vett egy BMW R 1250 GS-t... Nekem nincs hasonlóra igényem, de azt meg kell hagyni, hogy a nyergében irgalmatlanul jó érzés ülni. A magamfajta 191 centiseknek is kényelmes, jó a hangja, jól megy, jól is néz ki. Meglepően nagy. Amikor középtámaszon volt, alig tudtam átlépni úgy, hogy az üléshez ne érjen a lábam. Nehéz is, egy alacsonyabb ember, akinek csak pipiskedve fog leérni róla a lába, meg fog vele szenvedni. Bár tudom, hogy itt nem tolonganak a BMW-sek (én sem vagyok fan), de érdemes kipróbálni és megérti az ember, mitől olyan sikeres ez a modell. Tényleg irgalmatlanul jó.
runner 125
nagyúr
Annak ellenére, h én nagyon csípem a Honda-t, mint brand-et, és nagyon sok kategóriában a legjobb döntésnek tartom, a GS kategóirájában vitathatatlanul a GS a legjobb. Minden más csak egy GS-re hasonlítani akaró próbálkozás.
Ezt többször leírtam már korábban is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
Beszélgettem nemrég Pesti Zolival, aki a Full Gas BMW értékesítője. Nem sokat, évi 55-60db-ot ad el 1200GS-ből, ill. most már 1250. Beszéltem vele az F800-850GS-ről, a KTM790-ről, és a Ducatiról is. Ő maga mondta el nekem a lényeget: a Ducati, a KTM mindig sokkal jobb élményt ad, sokkal izgalmasabb, sokkal élvezetesebb! De a motoreladás olyan, mint a foci: gólra játsszák. Mindegy, hogy melyik csapat játszik szépen, a végén az nyer, aki több gólt lő. Márpedig a BMW adja el a legtöbbet közel, s távol. Mert aki ilyen sok pénzt költ motorra (1200 kategória), az nem a 25-30 éves korosztály, hanem a 40+! És bizony ott már a kényelem számít, és az unalom már nem ellenség, hanem megnyugtató...
Volt alkalmam egy 1200GS-t (pont neki köszönhetően) kipróbálni közúton és terepen is! Eleinte azt hittem, hogy ez egy varacskos disznó, aki nagy, erős, nehéz, és túrja az orrával a földet! Aztán a saját motorommal is elmentem ugyan arra, és akkor jöttem rá, hogy milyen kezes az a nagy batár a laza löszben! Ahol elhittem, hogy elmegy, ott el is ment, anélkül, hogy nekem kellett volna megmutatnom, hogy férfi vagyok. Egy KTM 950/990 szerintem lerúgott volna magáról mint egy musztáng az egyszeri lovast...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
#31733248
törölt tag
(#107184) runner 125
Engem nagyon megvett a Bömös, az biztos. Piszok jó életérzést ad, igaz, rendesen megkérik az árát.
(#107185) geresics
Valóban az az általános, hogy az idősebb korosztály vásárol hasonló áron motort, de ez az autókra is érvényes. Még Németországban is 50 év feletti az új autót vásárlók átlagéletkora (a Porsche és a BMW esetén is így van), pedig ott a hazai viszonyokhoz képest tényleg nagy a jólét. Így aztán az sem meglepő, hogy elsősorban ennek a korosztálynak az igényei érvényesülnek, nem az izgalmasabb motorra vágyó fiataloké. Ők ugyan a saját szempontjaik alapján megmondják, milyennek kéne lennie, de az adott cég marketingesei jobban tudják, mi kell valóban a vevőnek.
tboldi
nagyúr
2016-ban volt alkalmam tesztvezetni egy (még) 1200-as GS Adventure-t. Amíg öltözködtem, addig odagurult hozzám az eladócsávó, aki nem volt több 170 centinél. Nem láttam, hogy szállt fel, de szó szerint le kellett ugrania róla.
julius75
aktív tag
Lítium szappan bázisú zsír a legmegfelelőbb.
Árban és tulajdonságaira nézve egyaránt.
WD-40 nem erre való.
z123456789
addikt
Igen látom, nem is neked címeztem.
Én sem értem miért kell ilyeneket állítani, aztán a delikvens meg majd jól beszopja, ha kifog egy ügybuzgó rendőrt. Le kell ülni a seggünkre, aztán kivárni a plasztik bejegyzést. Ez van.
(#107167) vendingo
Durva teszt.
hroberto
veterán
Én 40+ vagyok, mégsem dobogtatja meg a szívem ez a GS vonal. Pedig nagyon rá akartak beszélni tavaly!
Szeretem, hogy a KTM "ideges", rángat durrog stb...
De ha egyszer túramotort veszek valószínűleg az sem BMW lesz.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
zgospel
őstag
A bal oldali lábtartó nyikkan néha
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
zolee5016
őstag
én is a nyugisabb xj vonalon kötöttem ki.....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
vendingo
veterán
Vehettem volna GS-t, mégse azt választottam. Drága az üzemeltetésük, a hondámat olcsóbban tudom szervizeltetni, meg nem látom értelmét ekkora ccm-nek egy ilyen motoron. A másik, hogy nagyon nagy. Enyém se nádszál, de a gs még az enyémre is rátesz egy lapáttal. Ülésmagasságban enyém magasabb, ami nekem jó, de a gs kegyetlen széles. Élményben meg max csak a teljesítménye ami többet tud nyújtani. Abs-t hiányolom a mocimról, más bajom nincsen vele.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Geresics
addikt
az új AT üzemeltetése jóval drágább, mint a GS-eké
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
runner 125
nagyúr
Mit tudsz róla, amit mi nem?
Tényleg kíváncsi vagyok, problémás, vagy miért kerül többe?
Mondjuk egyébként abban egyetértünk, h a BMW motorok közül az eddigiek alapján messze a GS-ek a legmegbízhatóbbak.
Az persze evidens, h a szerviz rezsióradíj attól még a BMW-nél a legmagasabb, viszont azért a GS-ek kiforrottak. Noh meg messze azokba kerül a legtöbb km ha általános felhasználási területet vesszük alapul, tehát valamilyen szinten kötelező is hozniuk a stabil, megbízható működést..
De nem kell félteni a BMW-t, azért van jó néhány olyan típusuk, ahol behozzák azt a szervizigényt, megbízhatatlansági mutatót, amit a GS-sel elveszítenek...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
a Moto24 tulaja írta le egyszer tételesen, hogy melyik motor üzemeltetése mennyibe kerül /km. Ő ugye bérbeadással foglalkozik, és mindenben kizárólag gyárit tud ez miatt (jogszabályi kikötés) beletenni minden motorjába. Amire emlékszem, mert nagyon megakadt a szemem rajta, hogy az akku mocskosul 3x annyiba kerül az AT-be, mint a GS-be! De drágább hozzá minden asszem (légszűrő, olajszűrő, stb), de már nem emlékszem pontosan. Valamikor tavaly nyáron volt ez talán...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
vendingo
veterán
Inkább gs mint új at. Az új AT nemgyerebe, ellenben az első AT, vagyis Rd03 (88-90) nagyon tetszik. :)
Ha új mociban gondolkodnék, akkor nc750xd, dl650. Bőven többet rudnak, mint amire szükségem volna. 50-70 ló nekem mindenre elég.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
runner 125
nagyúr
Így születik az urban legend.
Azért ez nettó fasság.. konkrétan ki az a madár, aki a Honda-tól rendel akksit, vagy a BMW-től. Hagyjuk már.
De számomra az is hihetetlen, h bérbeadó csak gyári helyről vásárolhat alkatrészt.. most ki a fene ellenőrizné ezt. Meg egy akkumulátor, mi a búbánatot befolyásol, h 4x-es áron a márkaszerviztől szerzi be ugyanazt az Exide akksit, amit neten az arukeresen 1/4 annyiért vehet meg bele. Ugyanez igaz a motorolajra, olajszűrőre és légszűrőre stb.
Ezzel nem győztél meg. Sőt, erre alapzoni ilyen kijelentést, azért merész.
Azt hittem már valamilyen megbízhatósági mutatóval rendelkezel, vagy szimplán kibukott valami típushiba, amit nem ismenrek el gariban és a felhasználóval fizettetik meg. Jah bocs, ez a BMW stratégiája (kardáncserék..).
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
Nekem nagyon bejön az új AT, és a régiek nem tetszenek, de hát szerencsére nem egyformák az emberek
NC750XD nagyon jó motor, pláne a DCT-s, de kizárólag kezdőnek, vagy a motorozást nem a motorozásért szeretőnek (hanem, hogy eljusson szép helyekre) javasolnám! Pl. van egy haverom, akit előbb-utóbb rá kell beszélnem egy ilyenre, csak hogy tudjon velünk jönni! Mert a buli érdekelné, de a motorok önmagában nem.
DL650XT-n gondolkodom most én is, mióta megvan a kis Weekend Warrior! Így, hogy 2 motor van, felesleges a komoly terepképesség már a túramotornak, elég annyi, ha egyszer-egyszer felmegy egy két távoli ország hegyére, arra pedig az XT jó!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.