Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#108751) #81556480


#81556480
törölt tag

Ez a fékkészenlét olyasmi gang lehet mint autósoknál akik a lábukat folyamatosan a féken tartják autópályán :D

(#108752) vendingo


vendingo
veterán

Mennyire macera házilag a fényszóró fóliázás? Vagy vigyem inkább szakemberhez?

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#108753) Burt1793 válasza #81556480 (#108751) üzenetére


Burt1793
veterán

Pont nem, Budapesten van értelmes a fék készenlétnek, ha nagy a forgalom. Autópályán ez motorral sem indokolt.

(#108754) runner 125 válasza #31733248 (#108748) üzenetére


runner 125
nagyúr

Viccvót. :) Nem én vagyok.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#108755) BlackPriest válasza #81556480 (#108751) üzenetére


BlackPriest
őstag

hát nem tudom, amióta motorozok és ahányan már megpróbáltak levadászni én is csak így megyek csodás fővárosunkban. sorok közt meg hatványozottan igaz.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#108756) -Mosquito- válasza #81556480 (#108751) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Pl: Bajcsy-Zsilinszky úton a buszsávban haladsz Buda felé, index nélkül kib@ssza magát eléd,lehet nem ezt írnád/mondanád.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#108757) #81556480


#81556480
törölt tag

fővárosban biztos megérteném , az nem nekem való vidék :D

[ Szerkesztve ]

(#108758) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Szerintetek jogos ha kezdek morcos lenni?
Április utolsó hetén adtam le a gépet, villa olaj és szimering csere (balos már erősen könnyezett), első hátsó vezérműlánc csere, első hengerben ugye át is ugrott néhány fogat (szelepeket nem érte el, a fej mégis elvileg járt gépműhelyben az okát még nem tudom... de szelepek meg dugó nem cserés :F ) emellett töltés problémák.(Generátor vagy Feszszab)
A motor múlthéten még össze se lett rakva. "Járó motornál még nem tudtam kimérni -- Miért nem? -- csend, de a héten meg lesz és a jövő hét közepe fele keresem, azóta is keresnek." :W

Ilyenkor mit lehet ügyködni? Ha hetente hívom attól félek össze lesz b*va, ha meg nem hívom akkor szerintem augusztusban ülök újra motorra. :C

Jaja tudom jó munkához idő kell meg minek türelmetlenkedek örüljek, hogy a hazai szerelők a kegyeikbe fogadnak és vállalják az ember lomját...

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#108759) Micsurin válasza Micsurin (#108758) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Update:
Egyben van... Hengerek viszont ki ki hagyogatnak, nem tudja eldönteni melyik, kompresszió elvileg jó. De szeretem az elektromos problémákat... :W

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#108760) baboss válasza Topiccsendőr (#108707) üzenetére


baboss
őstag

Beszéltem a Bátisz motorral, 2007-es Kawasaki ZR7 balesetes motorkerékpár, 27000km volt benne, viszont nagyon sokáig állt, tehát a karbit takarítani kell és lehet, hogy a tömítéseket is ki kell majd cserélni.

(#108761) canniball válasza #31733248 (#108745) üzenetére


canniball
nagyúr

"...közületek motorozik valaki ... Vándorsólyom felirattal a hátán?"
Név alapján a Motoros Vándor rokona lesz, majd ő megmondja! :DDD

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#108762) canniball válasza Shad0w (#108749) üzenetére


canniball
nagyúr

"Ha nektek négy ujjal jobb, akkor használjátok mind a négyet :)."
Hogy jobb-e az relatív: nekem is mindig kettő van kint, mert az kényelmesebb és alap esetben elég, de közben meg mondogatom magamnak, hogy nem így kéne, mert néggyel nagyobbat tudok fékezni.

"Btw. a két ujjas stoppi is csak tavaly ment, pont úgy mint a térd lerakás, most újra kell tanulnom mindent..."
Konklúzió: télen többet kell edzened ujjra. :D

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#108763) canniball válasza Micsurin (#108758) üzenetére


canniball
nagyúr

Ha ez megnyugtat ismerős is hasonló cipőben jár, valamiért nem ment az egyik henger, a szerelő két hét után mondta hogy viheti, majd cca. négy hétig nyomta az ezt csavart nem tudta kiszedni, majd azzal a csavarral nem boldogult műsort. :((
Kezdem úgy érezni, hogy bár elég macerás eljutnom Surihoz de bitang nagy mákom van vele hogy hozzá járok, nála ilyen sosem volt. Amikor megbeszéljük fogad, ha meg otthagyós a történet pár nap múlva csörög hogy mehetek érte. Nem is értem ez úgy általában miért nem megy a szakiknak.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#108764) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

Használt motoros ruhát keresek Keszthely és kb 25-30 km-es körzetében (akár több is lehet)!
Azért használt, mert eladó a motorom és így nem akarok 100K-t költeni egy új ruházatra.
Keresgéltem már jófogás/képesmotor/facepiactéren is!
Van esetleg tippetek?

(^)(>.<)(^)

(#108765) Micsurin válasza canniball (#108763) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Surit nem mertem még megcsörgetni egy koreai döggel de lehet az lesz a vége ráadásul szinte a szomszédban van.

Itt most az dühit nem tudom mennyiben fog megállni a sztori és, hogy lesz e ebből motor.

Így kezdtük töltés... Mintha hirtelen magas fordulaton elmenne a szikra és kihagyna. Majd jött a vezérlés sztori. Figyelnen rá mikor ecseteled nekik a tüneteket vagy csak hümmögnek?... Eddig annyira korrekt volt az öreg. :(((

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#108766) Geresics válasza canniball (#108761) üzenetére


Geresics
addikt

Nen segíthetek, csak a Motoros Verebet ismerem, meg a Morcona Vándort! 🏍️🦉
Illetve van egy Szomjas Vándor nevű (erősen túlértékelt) büfé Orfűn! 🤔

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108767) runner 125 válasza Micsurin (#108765) üzenetére


runner 125
nagyúr

Építő jelleggel nem tudok hozzászólni a storyhoz, csak annyit, h nekem egyszer volt ismeretlen, kínai robogóm. Ennek, több mint 20 éve, akkor fogadtam meg, h soha az életben nem lesz távolkeleti gépem, nulla előéletű gyártótól.
Az a baj, h nincs kivétel. Lehet önigazolni egy db-ig, bízni abban, h az embernek pont szerencséje lesz, de mindig ugyanaz a vége, a végtelen szopás, a megfejthetetlen, megjavíthatatlan hibák sora. Kezdetben aki nem hatj el rögtön, majd megunja közben és mindenféle ürüggyel megvárja h elvidd tőle az egészet és azt veszi észre az ember, h vége a nyárnak, nem jó a motor és nincs szerelő aki egyáltalán telefonban ne hajtson el.
Nyilván a piszkos anyagiak közbeszólnak motorválasztásnál, de belépő árszegmensben nincsenek akkora árkülönbségek manapság egy minőségi idősebb japán, vagy egy "újabb" ismerelen távoli-keleti között.
Vagy, ha nagyobb az árrés, kétségkívül kell némi türelem, kitartás h összejöjjön a különbözet. De mindenképpen érdemes kivárni és venni egy nomális japánt, mert ilyen formában részleteiben ugyanúgy rá fogod verni egy minőségibb motor vételárát, annyi eredménnyel h a pénzedet megeszi, de jó utána sem lesz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#108768) Shad0w válasza #81556480 (#108751) üzenetére


Shad0w
senior tag

Nem, nem a fékkészenlét a téma, hanem hogy friss jogsis kérdez és mindig a Safety-re van küldve, holott nem minden arany amit ott mondanak.

De ha már itt tartunk, másik kis faszság: a motort a piros kapcsolóval kell leállítani mert az szikramentes ellentétben a slusszkulccsal. És ezzel kíméljük az elektronikát.

Szerk.: ha nekem lenne szikramentes kapcsolóm már hülyére kerestem volna magam. :K

[ Szerkesztve ]

(#108769) tboldi válasza Shad0w (#108768) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én azt hittem, az oldaltámasszal, sebességben. ;]

[ Szerkesztve ]

(#108770) Shad0w válasza tboldi (#108769) üzenetére


Shad0w
senior tag

:C

(#108771) #81556480 válasza Shad0w (#108768) üzenetére


#81556480
törölt tag

Jaja nem is beszolni akartam hanem rávilágítani hogy van ilyen autósba is, aki fekkeszenletben van. Ők autópályán csináljak.

(#108772) vendingo válasza runner 125 (#108767) üzenetére


vendingo
veterán

Mi ugyanígy voltunk a vespaval. Azt se szeretik sehol.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#108773) Shad0w válasza #81556480 (#108771) üzenetére


Shad0w
senior tag

Ez az autós nekem túl extrémnek tűnt, nem esett le. Sry...

(#108774) Micsurin válasza runner 125 (#108767) üzenetére


Micsurin
nagyúr

A motor nem önszántából ment el, én nyakig benne vagyok...
Várható volt a CDI elhalás, a Delphivel szereltek mind elpusztulnak de jóvan az úgy elven egy időre jó lesz, a vezérlés valahol megint ne bántsd a patront ha nem tudod szétszedni dolog.

Itt nem a Hyoval lenne a fő gond hanem velem, meg a drága szerelő úrral.

Szeretem A2-ön belül talán le se cserélném, hiába veszek egy szög biztos Japánt ha nem tetszik a forma stb, motor autó nem racionális Golf 3-at vettem rizikós? Ja, a ritkább csak pár évig gyártott AFT motor rizikós? Ja de szeretem tetszik ha költeni kell rá költve lesz.

Négy év és 30XXX Km alatt másodjára kell javítani, nem kirívó szerintem. A vezérlés nem ugrik át ha nem buzerálom vagy figyelmesen teszem vissza a feszítő patront.

Az elektromos részéről meg tudtam mikor megvettem, hogy ott a gyenge pont. CDI, Feszszab, generátor egyben 60K még nem vágok eret.

Csak jó lenne ha már lenne motor így 2,5 hónap után (két hete dolgozik rajta talán) Mirek motorshoz meg azért nem mentem mert mondták minimum három hét mire beférek.... :DD :C

[ Szerkesztve ]

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#108775) yodamastah válasza canniball (#108741) üzenetére


yodamastah
őstag

Ha jó a fék, akkor 1 ujjal tökéleteset lehet fékezni. 2 ujjal persze könnyebb elég erőt kifejteni, ami nagy tempóról fékezéskor kritikus tud lenni. Igazából elég változó ki hogy fékez, de ha egy rakás top versenyző elvan 1 ujjas fékezéssel, akkor nincs olyan hogy 4 ujjal kellene.

[ Szerkesztve ]

(#108776) nyogo83 válasza runner 125 (#108767) üzenetére


nyogo83
senior tag

Ehhez csak annyit fuznek hozza, hogy aki egy ilyen viszonylag egyszeru 2 hengeres, karbis gepnel csak hummog hetekig, meg csak talalgatas megy hogy mi lehet, az egy normalis japannal is ugyanezt csinalna egy ugyanilyen hibanal.
A fizika/mechanika nem valtozik markatol fuggoen, vannak merheto es diagnosztizalhato dolgok.

Az hogy az alkatreszek/blokk minosege milyen es mennyire birja a strapat, mas kerdes.

[ Szerkesztve ]

(#108777) Geresics


Geresics
addikt

A rendes oktató ezt is megmutatja! :DDD
...amúgy ezért használok táskát oldalt doboz helyett! ;)

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108778) gergo5991


gergo5991
őstag

köztünk van a videón láthatótag?

(#108779) etnies


etnies
senior tag

Most tényleg azon ment a vita, hogy hány ujjal kell fékezni? :)
Bm, néggyel. Miért? Mert néggyel fogva biztosabb a fogás, pontosabb az adagolhatóság és nagyobb erő fejthető ki. Ennyi. Az, hogy te nem így csinálod, esetleg a versenytechnika máshogy adja ki, az egy dolog.

Fékkészültség nem hülyeség, de ne csak a kezed legyen a karon, lábaddal nyomhatod finoman a hátsó féket is, azzal egyszerűbb lesz a kikerülés, ha félig kijönnek eléd.

Másik, nagyon megy itt a Safety fikázása, nagy divat lett. Beleköttök néhány apróságba, majd azon levezetve megmondjátok, hogy miért gáz az egész. Tipikus érvelési hiba.
Számomra különösen vicces olvasni olyan emberek vaskos véleményét, akik életükben nem motoroztak össze még 20-50.000 km-t sem. Nagyobb szerénységet kérek, plz (akinek nem inge...) Szívesen megnéznék rólatok egy Safety lvl 2 videót...
Safety 2 napos képzés, mondanak néhány apró, vitatható dolgot is, belefér.

Az Alpok eddig mentes volt a Mátrában mozgó faszfej motorosoktól, idén már ez sem így volt, 3X kellett kanyarban lemenekülnöm a sávom szélére, mert jött szembe Rossi. Csomagokkal, utassal, hegynek lefelé ez nem olyan egyszerű. 2800 km volt a túra, eddig úgy gondoltam, hogy a svájci Alpok a legszebb, most a Mont Blanc környékét gondolom annak.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108780) z123456789 válasza gergo5991 (#108778) üzenetére


z123456789
addikt

:DDD

(#108779) etnies
Fotók? :F Pls! :R

[ Szerkesztve ]

(#108781) Geresics


Geresics
addikt

Eddig azért nem vau-vau-oltam bele ebbe a fék témába, mert egyrészt ök hidegen hagy, hogy ki hogy fékez, másrészt tökre semmi alapom ahhoz, hogy ebben a témában észt osszak, szerintem a fékutam a túraendurómmal 2x akkora, mint itt a legtöbb motor(os)nak, és távol álljon tőlem, hogy a saját hitemet ráerőltessem másokra, elvégre ez itt nem a prájd...

De láttam évekkel ezelőtt egy videót, ami arról szólt, hogy a (számomra ismeretlen) MotoGP-csillagharcosok top5 embere közül 4 másképp csinálja ugyan azt a kanyart! Konkrétan volt 1-2-3-4 ujjas elsőfék fogás is! A narrátor szerint ha a versenypályán a profik nem tudják egyértelműen kinyilatkozni, hogy melyik a jobb, akkor kár erről közúton vitatkozni, csinálja mindenki úgy, ahogy a saját ízlése, biztonsága, motorja, motorozási stílusa megkívánja...

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108782) JoinR válasza Geresics (#108781) üzenetére


JoinR
senior tag

Safety Hungary-n azért ajánlják a 4 ujjas fékezést, mert eséskor nem töri el a markolaton maradt ujjakat a behajló fékkar.

[ Szerkesztve ]

(#108783) julius75 válasza JoinR (#108782) üzenetére


julius75
aktív tag

Na én sem akarom megmondani a tutit, de ha egy ilyen "neves" tréningen ez az indok, akkor ott bizony baj van.....

(#108784) Shad0w válasza julius75 (#108783) üzenetére


Shad0w
senior tag

Légyszi ne! Cserkészbecszó nem akartam olajat önteni a tűzre a Safety Hungaryval. Sztm van helye a piacon, és igenis vannak hasznos dolgok amiket tanítanak. De nem minden arany amit mondanak.

Nem kellenek ilyen megjegyzések, hogy "akkor ott baj van". Ők ebben hisznek, ezt is tanítják, de valójában ez csak egy nagyon apró szelete az egész tananyagnak. Bőven elég csak mosolyogni rajta és tovább lépni.

Nekem összességében hasznos volt a tréning és megérte a pénzt. És megérte az összes többi másik tréning is. Mindenhol lehet tanulni egy kicsit, vagy ugyanazt máshogy. Aztán vagy homlokracsapás, hogy miértnem jutott ez eddig eszembe, vagy mosolygás a maszk alatt. De ettől senkit nem kell utálni, mindegyik oktató (mármint akikkel találkoztam) rengeteg munkát beletesz. Lehet velük beszélgetni, lehet kérdezni, nem kell tőlük félni és ők sem félnek attól, hogy tanuljanak valami újat.

(#108785) runner 125 válasza Geresics (#108781) üzenetére


runner 125
nagyúr

Most először talán egyetértünk. :D

Arról megy a vita, h miből áll az igazi lecsó és azt h kell fűszerezni.
Meddő és értelmetlen pro kontráról meggyőzni bárkit is, mindenki más, minden motor más, mindenki máshol, máshogy és másra használja. Biztos vagyok benne h nincs általános, legtutibb módszer.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#108786) julius75 válasza Shad0w (#108784) üzenetére


julius75
aktív tag

Most akkor baj, ha inkább rajtad mosolyodtam el.......?

(#108787) Geresics válasza runner 125 (#108785) üzenetére


Geresics
addikt

"Most először talán egyetértünk. :D"
Akkor inkább nem is így gondolom! :Y ;]
...amúgy szerintem nem most először ;)

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#108788) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Én kéz és láb nélkül fékezem, akkor az most jobb mint a többi? :DDD

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#108789) veze válasza Gaboman (#108788) üzenetére


veze
őstag

Nálam hangvezérlésű, vészfékezésnél pl. csak annyit mondok, hogy satu :D

(#108790) Shad0w válasza julius75 (#108786) üzenetére


Shad0w
senior tag

Nem. :)

(#108791) Gaboman válasza veze (#108789) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Az már elavult, nálam gondolatátmenettel történik mind ez, nehogy már fárasszam a számat ilyesmivel! ;)

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#108792) bajaki


bajaki
őstag

Sziasztok!

Néhány hónapja passzívan követem már a topikot, gondoltam beköszönök most már. :)

Március óta van nálam ez a szépség - Honda Hornet 600 2003 PC36:

Nem a legfrissebb kép, azóta már került rá 1-2 apróság: fék-és kuplungkarok, tükrök, markolatok, kipufogó. :) Majd lövök egy aktuálisat ha visszakaptam a szerelőtől. Most épp láncszettcserén és karbiszinkronon van.
Illetve 5000-5500-as fordulatszám környékén hallottam némi rezonanciát - én vezérműláncra tippeltem -, de a szerelő szerint ne foglalkozzak vele, nincs baja.

Lassan beletekertem a szezon eleje óta a 6000 km-t (úgy, hogy még a jogsit is most csináltam tavasszal, A2 -> A bővítés). Motul 5100 10W40-et raktam bele akkor, különösebb problémám nincs vele, de elültette a bogarat a fülemben az egyik szerelő a napokban. Nagyon javasolta, hogy próbáljam ki a MOL DYNAMIC MOTO 4T RACING 10W-50-et, csak jó tapasztalata van vele, szerinte puhább lenne a váltó tőle.
Mostanában van valakinek tapasztalata vele? Érdemes egyáltalán ebbe a motorba 10W50-et rakni?

[ Szerkesztve ]

(#108793) Topiccsendőr válasza bajaki (#108792) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Vezlancot nem fogod hallani. Ha hallod, az motorfeken lesz elteveszthetetlenul hangos.
Vastagabb olajtol valoszinusitem nem lesz puhabb a valto, eleve a lamellak kozott marado nagyobb viszkozitassal rendelkezo olaj nagyobb elenallasa miatt.

A kuplung "puhasaga" amivel a fokozatvaltas finomsagat fejezzuk ki, attol fugg, hogy milyen jaso szabvanynak felel meg az olaj, MA vagy MA2-nek, milyen a viszkozitasa eppen az olajnak, es mennyire kopott barmi a valtonal.
Milyen a lamellak olajellatasa, hogyan lett megtervezve, pengeelen a lamellak vedelmet, vagy a valtas finomsagat szem elott tartva, ugyanis az egyik a masik karara megy.

Harom ertekkel szoktak jellemezni az MA, MA 2 ot pl. DFI - ez a szam fogja jelolni, hogyan viheto at az ero a tengelykapcsolon csuszas kozben, SFI- mekkora ero viheto at a kuplungra zart allapotban csuszasig STI- mennyi ideig csuszik a kuplung a kuplungkar elengedese utan.

Ha ez a mol-nal mas, akkor lesz kulonbseg barmiben, de ez nem csak a viszkozitas kerdese.

50 es olajat kb 40 fokos kornyezeti homerseklet felett ajanlja a gyarto bele emlekeim szerint. Nem fog semmi tortenni, h azt rakod bele, de a magasabb melegoldali viszkozitas magaval huzza a hidegoldali viszkozitast is, ami ugyancsak magasabb lesz. Azaz hideginditasoknal surubb lesz az olaj, egy ugyanolyan hidegoldali, de higabb melegoldali viszkozitasu olajjal szemben.
Hogy az a 10-20 centistokes mit szamit, amig hideg az olaj, azt senki nem tudja megmondani, de nem gondolnam egy embetolto alatt manifesztalodo problemanak.
Ha egy hohullamban dugoban lennel, akkor jol johet a nagyobb melegoldali viszkozitas, de ennek sincs gyakorlati haszna egy masfajta kornyezetben, pl versenypalyan, ahol barmilyen vastagsagu olajat tehetsz bele, akar 60 ast, ugyanolyan hig lesz, mint a 30 as olaj, tehat elmeletileg a vastagabb olaj sem rendelkezik a kozszajon forgo vedelmezo tulajdosaggal.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#108794) gergo5991 válasza bajaki (#108792) üzenetére


gergo5991
őstag

igy oldalról ugy néz ki a lámpára ráférne egy kis polirozás, szerintem sokat dobna rajta, de ha nincs befakulva akkor vedd úgy hogy nem szóltam :) :R

(#108795) CyberPunk666


CyberPunk666
senior tag

Én safetys tréningen motoroztam először, még jogsi előtt.
Rengeteg baromságot mondanak indoklásként, meg megy a paráztatás és a stílus is vicces,
de ezeken kívül motorozni tényleg megtanítanak és hasznos, amit ott tanulsz.

Fékkészenlét: ilyen ujjlevágós történettel jönnek, konkrét storyjuk van rá.
Amúgy a fékkészenléttel az a gond, hogy átfogsz úgy, hogy gázadás közben is tudod húzni a féket, ami lehet gond pánikhelyzetben. Én rajta tartom az ujjamat.

Mennyi ujjal fékezel: Ez meg egy olyan dolog, hogy van olyan motor, amivel 1 ujjal stoppizni lehet (93-as hondája), egy ótvar gumicsöves motoron meg kellhet mind a 4, hogy elég erősen tudd húzni.
Nyilván annyi minimum kell, amennyivel fékezni tudsz.
Csak aztán ne fékezés közben gyere rá, hogy most egyel több kéne, mert nagyon kell húzni.

Ahogy én tapasztaltam kakucson,euroringen hungaroringen, a 90% féktávon sem mer rendesen fékezni, szóval egy normális (vész)fékezéshez több ujjra lehet szükség, mint amit a mindennapokban használ.

(#108796) CyberPunk666 válasza Shad0w (#108784) üzenetére


CyberPunk666
senior tag

A protektoros része az elméletnek konkrétan pont az ellentéte a valóságnak és objektív hülyeség.

UV áthatol a falon, csak a kemény protektor, protektoring csúszásvédő nélkül...

De motorozni tudnak és megtanítanak.

[ Szerkesztve ]

(#108797) etnies válasza z123456789 (#108780) üzenetére


etnies
senior tag

Dobok majd képeket és videókat, rengeteg anyag készült, kb 120 GB. Videókat feldobom youtube-ra, képeknek tudtok valami nagy, ingyenes tárhelyet?

"önmagam hite vagyok magamban"

(#108798) emre válasza etnies (#108797) üzenetére


emre
veterán

tárhelynek mediafire, (50gb) de képnézegetőként nem funkcionál

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#108799) tboldi válasza etnies (#108797) üzenetére


tboldi
nagyúr

MEGA? 50 GB ingyen, a képeknek talán elég.

(#108800) etnies


etnies
senior tag

Feldobtam néhány videót, a többire várni kell 1-2 hetet, mert most rokonlátogatni fogok.

Szóval Aigulle du Midi, ide nem motorral mentünk fel, hanem felvonóval természetesen. A felvonó Chamonixból indul, 2000 méter környékén át kell szállni, 63 euró a jegy, de megéri. Háttérben a Mont Blanc látható.

Lac de Roselend, Beaufort környékén található. Itt mindenhol hágók találhatók, egyik szebb, mint a másik.

Stelvio, ezt nem hiszem hogy be kellene mutatnom.

Ez a szállodánk volt a Dolomitokban, közel a Gardena Pass-hoz.
Így a negyedik Alpok túra után úgy gondolom, hogy a Mont Blanc és onnan délre, és a Dolomitok a legszebb részei az Alpoknak.
Van egy csomó kép, dashcam videó és feleségem által készített videók, ezeket majd később.

"önmagam hite vagyok magamban"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.