Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Burt1793
veterán
Nagyon rossz nézni... ezért kell az abs a motorra, illetve ilyenkor hátrány az, hogy ezen a csodás vfr-en nincs sebességérzet menet közben, csak amikor a fékkel lassulni kéne.
baboss
őstag
runner 125
nagyúr
Aqrva, ügyes, azért dönti rendesen azt a pályagépet. Látszik h feltartod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
baboss
őstag
A gyerek megy a motorommal, a fehér másik profi motoros.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Elém is kihajtottak, amiből baleset lett. Szerintem egy éltre bennem marad a para. Ahányszor kikanyarodni készülő autót látok, mindig visszaveszek a tempóból, illetve az incidens óta jelentősen visszavettem a száguldozásból és a bevállalásokból.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
HSM
félisten
Ez a típus ABS-es... Mégsem tudtak megállni.
(#107055) vendingo: +1 az óvatosságnak a hamis biztonságérzetet adó elektronikával szemben.
runner 125
nagyúr
Igen, ez 2009-es 1.2-es.
Ezt a balfaxt komolyan.. a legmedöbbentőbb a videóben, ha megnézitek az időt, az rendben van, h relatív a motoros féktávján belül kanyarodik be a Swift elé ( ha nagyobb tempóval kanyarodik szvsz nincs ütközés. Nyilván akkor is szabálytalan, de nincs ütközés és talán a motoros fékkel ki tudja védeni..) . De a hülye fax ahogy észreveszi a motort, nem visszarántja a kormányt, vagy éppen padlógázt ad, hanem MEGÁLL a szembe sáv gyakorlatilag teljes terjedelmét elfoglalva! Az ütközésig 2,5 -3 másodperc telik el úgy, h a Swift csak ott áll a sáv közepén. Mintha ölni akarna direkt.. Döbbenet h vezethet valaki ilyen szellemi állapotban.
Sok esetben igaz az az állítás, h motoros részről is megfelelő vezetés-technikával, tudással, rutinnal, 1-1 hasonló szitu elkerülhető, de ez nem az a helyzet volt. A videó felvételen is tökéletesen látszik az elején, messziről az út JOBB szélén (!!!!!QRVA NAGY HIBA!!!!!!!, ez nem egy Babetta baszki, be kell állni minimum SÁVKÖZÉPRE!) közeledő FEHÉR 1.2-es. A becsapódás erejéből levonható szerintem, h a motoros már észlelte annak az opcióját, h bevág elé a Swift.. Ezért tippem szerint a becsapódás előtt 70-nél már nem ment többel, ütközéskor 40-50 kb.
Itt hoznám fel jelen eset kapcsán a motoros védelmére a kikerülés lehetőségét. Tehát, a motoros tempójából már látni lehetett szvsz, h figyelembe vette azt, h be fog vágni elé a Swift. Csak h, ebben a szituban te is, én is és valszeg ő is azt hitte h teli gázzal elhúz a pitsába.. és egy jót anyázva, nagyot fékezve, megússza a balesetet. De mint ahogy fent is írtam, az idióta balfaxa MEGÁLLT a sávban! Ennyi idő alatt, utassal, dobozzal megpakolva, 280kg-s motorral már nem lehet kikerülő manővert végezni. Pláne az út JOBB oldalán haladva, arra számítva végig, h az autó ugyanúgy jobbra fog lemenni, tehát az a menekülő út elviekben kizárva (Max. ha előre tudja h megáll az autó a sáv közepén.. de ennek 1% az esélye és arra kevés az idő, h ezt felfogd és a szerint cselekejd...).
A motoros iszonyú jobbratartása miatt arra meg nem volt esély sem, h "előzve", balról próbálja meg kikerülni..
Ha már konklúzió. Az ilyen szintű jobbra tartást iszonyú gyorsan el kell felejteni Hiába tanítja ezt a 100 éves KRESZ, ez a gyakorlatban ekkora motorral ÉLETVESZÉLYES közlekedési hajlam!
Azt hiszi sok vak hülye h állsz, vagy csak gurulsz, vagy csak valami "kismotor" 40-nel.. noh meg sokkal nagyobb a háttérkörnyezetbe való "beleolvadás" hajlama.. Sokkal nagyobb eséllyel fognak szembeelőzni..
És ha netán valaki utolér, sokkal nagyobb eséllyel próbánl meg előzni, letolni.
Másik, én évek óta minden motoromban azonnal cserélem az izzót. Vagy xenon, vagy 5-6000K árnyalatú, kékes izzó. Ezzel szó szerint vág. Nem vakít, mielőtt valaki ezt hozza fel, mert be van állítva, csak szimplán sokkal kontrasztosabb, más színű, feltűnőbb, nem szokványos fényt ad. Így sokkal nagyobb az esélye annak, h az ilyen gyilkos hajlamú idióták is észrevesznek....
S persze a feltűnő sisak még szintúgy segíthet 1-1 ilyen szituban.
A végére pedig a legnagyobb közhely. Mindig, mindenki motorozzon úgy, h a közlekedés összes többi résztvevője rá vadászik! Mások agyával, mások helyett kell gondolkodni. Előre. Nem lehet megbízni az úton vad idegenekben! Soha!
HSM
"Ez a típus ABS-es... Mégsem tudtak megállni."
Te voltál a Swift-es?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zgospel
őstag
Chrobák Jani. Nem motoros az hanem ufó
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Ferdzsoo
addikt
Nah jó ez az év troll kommentje...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
imibogyo
veterán
Lássuk be azért ez magas labda volt neki ennyi év ABS csesztetés után...
Burt1793
veterán
Sejtettem, hogy abs-es, épeszű ember ilyen motort nem vesz abs nélkül (valszeg azért sem esett el még az ütközés előtt). Arra gondoltam, hogy esetleg még ki lehetett volna kerülni, bár ha nagyon gyorsan jött, akkor még az is nehéz.
Én idén vettem nagymotort (robogómon nincs abs), Budapesten eddig kétszer jöttek be elém úgy, hogy satu abs-ezve kerültem ki az autót, ami ugyanígy megállt (csak oldalról jőve) az én sávomban, jöttek szembe is, szóval egy gyors bal-jobbal kerültem ki satufékezve. Nagyon félek mostanában a betorkoló utakon az autóktól, főleg, ha nem felém néz a sofőr. Hülyeség ez az óvatosság duma, én 60nal mentem kb., maximum a tanyán lehetsz óvatos, nem egy felgyorsult fővárosban.
[ Szerkesztve ]
HSM
félisten
Nem is tudna venni nélküle, ezen a típuson széria volt...
A kerülés is itt sajnos neccesnek tűnt, jöttek szemből (amit persze a hülye helyezkedés miatt nem is biztos, hogy látott) esetleg az út széle felé kerülhetett volna, de ilyen tempónál, mindenhogy nagyon necces. Én még két másodpercet sem számoltam a keresztbe állás és az ütközés között.
"maximum a tanyán lehetsz óvatos, nem egy felgyorsult fővárosban."
Pedig itt tolom a fővárosi forgalomban tizedik éve két keréken, 6 éve nagymotoron... Heti legalább egyszer nekem is az életemre törnek, ne aggódj, és valahogy túléltem, a kb. életveszélyesnek tituált gagyi gyári SV650 gumimmal is, esőben is, hidegben is, ABS nélkül is.... Persze, ezzel véletlenül sem bátorítani szeretnék senkit sem, hogy így tegyen, csak azt akarom ezzel mondani, hogy nálam eddig igen jó módszernek tűnt az előre gondolkozás, megfontoltság és óvatosság.
Én eddig ezt az egy módszert találtam, ami egyértelműen, hátrányok nélkül javítja a túlélési esélyeid. Ja, és ugyanez a vezetéstechnika és a motor jó műszaki állapota. Minden más nálam csak ezek után jön, jöhet.
[ Szerkesztve ]
Burt1793
veterán
Tök jó vagy, ne is történjen semmi. Ennyi erővel én is lehetnék az abs ellen, 3 évet lerobogóztam Budapesten és az agglomerációjában, bő 30 ezer km-t megtéve egy 300-as robogón, esés nélkül, ugyanazzal a filozófiával, ahogy te, de a motornak más a súlyelosztása, súlypontja, sokkal nagyobb tempót tud. A robogóm se lassú, városban az egyik leggyorsabb, de a motor sokkal nagyobbat lép, jóval nagyobb a fékút, könnyebben megijed az ember. Tavaly bérmotorokkal jártam, párszor volt szerencsém DL650-hez, amin nem volt blokkolásgátló, ugyanilyen befordulás miatt jókorákat sikerült farolni, szerencsére nem jöttek be teljesen elém, így elfértem, de kanyarodni nem tudtam. Mondhatnád, hogy persze, de te meg visszaveszed a fékerőt, na igen, de ez nem versenypálya, közúton mindig más a tapadás, nem vészhelyzetben kell kitapasztalni, hogy az éppen adott aszfalt mit tud.
HSM
félisten
Igen, a megfelelő (vész)fékezés is sok gyakorlást kíván, van hogy én is elbénázom sajnos a blokkoló hátsót, mert vagy túl hirtelen lépek rá, vagy véletlen behúzom a kuplungot... De ha van időm foglalkozni vele, azért elég jól szokott menni, elég jelentős különbséget ad a fékútban.
"na igen, de ez nem versenypálya, közúton mindig más a tapadás"
Nekem amúgy éppen ezzel vannak rossz tapasztalataim (igaz régebbi, egyszerűbb) ABS-ekkel, tökéletlen útviszonyoknál, sokszor azt tapasztaltam, hogy erősen túlzóan veszi vissza a fékerőt (pl. huplik, kavicsos út), és az is sokat árthat ám. De ebbe nem akarok pro/kontra mélyebben belemenni, csak azt akartam mondani, a vezető tudása és óvatossága, ami mindenféle útviszonyok mellett garantáltan működik.
#31733248
törölt tag
Hétvégenként sajnos nagyon sok olyan sofőr szabadul az útra, akiknek nincs kellő rutinjuk. Ritkán és keveset vezetnek, esetleg a nyugodt vidéki (falusi) tempóhoz vannak szokva, aztán bizonytalanok ismeretlen terepen (főleg Budapesten). Például ahol nem kellene ott is állandóan fékez, de mivel érzi, hogy ez így nem jó, igyekszik összeszedni magát és a végén pont ott nem fékez, vagy ad elsőbbséget, ahol kéne...
Engem néhány éve szemből ütöttek el, de úgy, hogy már lemenekültem előle az útról is. A bácsi rosszul lett és pont rajtam keresztül sikerült az árokba hajtania. Úgy szálltam, mint a győzelmi zászló, szerencsémre megúsztam könnyű sérültként.
(#107066) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107057) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Ugyan ezt mondtam. Meg azt hogy ha már a sáv közepén ráállt a fékre, akkor miért engedte fel mikor megvolt a csattanás? Így szépen még rá is gurult a motorosra. Volt mát szerencsém ilyen ember mellett ülni autóban. Mikor megcsúszott a sárban, kormányt elengedve, sikítva, csukott szemmel allt rá mégjobban a gázra. Azóta kétszer meggondolom ki mellé ülök be.
Gipsz Jakab
(#107067) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107066) üzenetére
runner 125
nagyúr
Lehet Gyuri volt, a Swift-tel....
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#107068) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107067) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Erre rá tudnàl nézni? Felszereltségnél oda van sorolva az ABS. Jól gondolom, hogy ez nem valós?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
(#107069) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#107068) üzenetére
runner 125
nagyúr
Ez sem ABS-es.. nagyon kemény, h kint ennyi ABS nélkülit eladtak, ráadásul még ebből a 2009-esből is. Itthon maximum az első 2002 körüli példányoknál találni ABS nélkülit, ha hazai akkor mind ABS-es..
Figyeld a jobb oldali tárcsaféket, onnan állapítható meg legegyszerűbben, h ABS-es-e vagy sem, ugyanis a jobb tárcsa belsejénél van az érzékelő szenzor jeladó kerekeke. Egy fényes ezüst, rovátkázott tányér. Elég jól látszik gyenge minőségű fotókon is:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Bogyó bá'
nagyúr
"Szógletes a benzin!" Ezen befostam....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
(#107071) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107069) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Jól gondoltam, kár érte, nagyon szèp motor sok kiegészítővel.
Gipsz Jakab
emre
veterán
Nézd meg ezt is. (tojásos melegszendvics az egyik legjobb beszólás) Annak idején néztem az egész Sofőrök sorozatot, félelmetes mit műveltek.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
runner 125
nagyúr
geresics
Odani', milyen frankó, átfogó enduro gumi tesztet találtam.
Csak gyorsan futottam át, majd este elolvasom, de a táblázatból az megvolt, h sárban, réten, murván qrva jó a 6Days, viszont a tartóssága gyenge. Na egyelőre ezt tapasztalom én is.
Nagy faxok ezek a gumi gyártók is... ki is jön a matek amúgy. Ha az utcai motorgumi árát néztem, az 60k körül van, a hátsó. Azok jellemezően elmennek 6-8000-et. Ez pedig 20k és a harmadát tudja (2-2500km). Aztán még azt hittem amikor megvettem az enduro szettet, h legalább 1 valami olcsóbb itt. Olcsóbb a frászt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Geresics
addikt
úúú, köszi!
Majd jól megnézem, ha túljutok a mentális és fizikai hulla állapotomon!
Addig, ha bármi konklúziót le tudsz vonni, és megosztod velünk, szerintem többen örülnénk neki!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
veze
őstag
Villogónál számít hogy maga a búra, ( nem a villogó lámpatest) az "E" betűs e?
mondjuk vizsgára vissza tudom tenni a narancs színű "E" betűs búrát ( ha számít) de most füstszínű mind.
Egyet pótolhatok kínábol kétezerért ( de az már lámpatesttel együtt) [link] vagy angliából csak E betüs búrát [link]16e/db..
vagy villogót komplett 13e/db [link]
hazait egyelőre nem találtam ( bontottat sem, ami volt az már épp elkelt)
most sincs búra nélkül mert csak a "csap" tört ki a belsejében amibe a csavart lehet hárul behajtani, azt visszaragasztottam jóféle ragasztóval ( amivel idomsérülést is lehet javítani) és mot ok, de csak ott a tudat hogy az ragasztott ..
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Mindenre is kell E-jel.
Nálam műszakin még a road legal Osram Cool Blue Intense izzókért is csesztettek a rendszám fölött. Miért baj, ha egy picit fehérebb fénye van, ezáltal olvashatóbb a tábla?
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Amúgy még lehet jelentkezni Totalbike24-re!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
veze
őstag
ok,
és aztán, ha közúton igazoltatnak, és működik, csak nem E-s a bura...?
ez már a közegen múlik? vagy őt nem is érdekli, működjön és látszólag olyan minth a gyári
oemparts-on van komplett villogo 24k.
bár mostanában motorral inkább kiintenek hogy én menjek tovább , ha igazoltatás van.
kocsival többször megállítanak
zolee5016
őstag
Hello -hello
3 nap alatt eléggé ki tudtam pofozni a Divit.Kb 30 szor festettem le a hajtást Brigivel ,de most ragyog az is mint a tücsök sege.
Viszont ez a darázsgarázs-varázs leömlőtisztító ez nem gyerebe.,nem sok cuccot szedett le a kipufogóról.
Valami ötlet? Látom Baboss kollega gépe is fentebb milyen szép,pedig az sem mai gyerek....
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
etnies
senior tag
Én is sokszor nézem, ahogy elhúznak mellettem a fiatalok.. Néha irigylem őket, ők még nem félnek.
"önmagam hite vagyok magamban"
tboldi
nagyúr
Szerintem emberfüggő, de ha gyáriasan néz ki, akkor jelentősen kisebb az esély, hogy a rendőr megállítson.
emre
veterán
Attól függ milyen a vizsgabiztos.
A múlt héten voltam műszakin, az egyik helyről (ahol az elmúlt két műszakit csináltattam) elküldtek hogy hozzak egy papírt miért AF-es az alváz. Ilyenről még a kpm-nél és az okmányirodában sem halottak, és mind a két helyen azt tanácsolták menjek máshova műszakiztatni. A kpm-nél időpontot sem kaptam annyira tele voltak. A másik helyen meg csak bementem érdeklődni hogy lehetne és mikor azonnal felvitték az adatokat, majd kaptam egy időpontot két nappal későbbre. Megjelentem a megbeszélt időben, megfékezték, egy tag körbefényképezte és kész volt.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Shad0w
senior tag
Tudja valaki, hogy hol lehet venni/csináltatni deknivédőket CBR600 F4i-re? RR-re van bőven, F-re sehol nem találok.
(#107084) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#107069) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
A hazai piacon is vannak azért érdekes állapotú, árazású, abs nélküli darabok.
Gipsz Jakab
CHIPman
nagyúr
Üdv.
Kéne az 50-es robogómnál nagyobb motor városban kétszemélyezni, illetve szép időben néha főúton ingázni 2x40km-t. Kinéztem egy 125 4T Leonardot, azért csak 125-öst, mert 5 kontakt órával le lehet tudni a B125-öt, robogóval közlekedni meg kisujjból tudok városban.
Bevállalnék nagyobbat is, ha nem kéne végigvezetni a 30 órát, viszont nagyobb kategóriákra nem tudok a B125-höz hasonló különbözeti vizsgáról.
Van ilyen?
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
Bogyó bá'
nagyúr
Egy 10 lóerős 125-ös robogóval sem nagyon fogsz utast szállítani...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Chris0321
addikt
Hello.
Tudtommal csak a B125-van ami könnyített átjárás a B kategóriáról a motoros ágra.
Nekem csak a 4-es főúttal van tapasztalatom de ha pisztolyt szorítanának a fejemhez sem mennék fel rá utassal 125-ös motorral. Kevés benne az erő, hogy utassal nyugodtan tartsd a 90 de inkább 100-as tempót, hogy biztonságban érezhesd magad. Ha mindenképp szeretnél motorozni inkább egy A2-es motorban kellene gondolkozni ha meg tudod oldani a tanfolyamot. Tudom, soknak tűnik a 30 óra vezetés de ha egyszer letudod többet nem kell.
julius75
aktív tag
Felejtsd el. Új 300-as x-maxom van, két személy még azzal is vérszegény.
Persze ha ketten vagytok összesen 100 kiló, akkor működhet...(mármint a 300ccm)
baboss
őstag
Nem rég voltam én is vizsgán, azt mondta a szaki egy kicsit hangos a kipuf, majd elővette a fém dörzsit BONUS 3 db-os , bedugta a kipuf lukba , majd mérés, és meg is volt a vizsga. A végén visszavette a dörzsiket, mert azt mondta az még kell.
[ Szerkesztve ]
CHIPman
nagyúr
Félreérthetően írtam, az ingázás egy személlyel lenne, csak a város lenne kétszeméllyel, mindenhol 50-es korláttal. ingázásnál a 2x45km-ből 2x30km-t autópályán is mehetek, beállok egy kamion mögé, és megyek mögötte 90-nel maximum.
De ugyebár a kérdés nem erre vonatkozott.
Ezek szerint jól tudom, akkor nem vagyok előrébb. Ha már teljes jogsit csinálok, akkor a korlátlant nem érdemesebb, mint az A2-t?
[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
Doki16
addikt
Csinálj korlátlant inkább ha megteheted és vegyél egy nagyobb robogót. Mi van ha épp nincs kamion ami mögött "elcammogj". Én biztos paráznék 30km alatt 80-90-el autópályán.
Napi 45 km-re már szerintem nagyon kevés a 125-ös.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Chris0321
addikt
Az én véleményem az jogosítvány ügyben, hogy ha lehetőséged van rá előtte próbálj ki nagyobb motort (A2-est és korlátlant egy ismerőstől egy-két körre egy elhagyatott helyen) mert már egy A2-es motor is sokkal másabb mint az 50-es amit eddig használtál.
Én is tervezem azt, hogy leteszem az A-t egy-két év múlva de én már +40 évesen nem szeretnék majd még egy vizsgát letenni.
baboss
őstag
Most hívott a gyerek, sikerült a vizsga, megkapta a korlátlant.
Hétfőn az okmányirodában kap papírt amivel már vezethet is amíg megjön a jogsi.
Most már hivatalosan is vezethet. Tegnap Kakucson 1 óra után már ledöntötte e motort a blokkvédőig, szépen megcsiszolta mindkettőnek az alját.
[ Szerkesztve ]
V.Stryker
nagyúr
Neked hangos a kipuf? Ne már.... akkor eleve én dörzsivel fogok odamenni
Grat a gyereknek.
Hiányzik a létra.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
baboss
őstag
Nem viszem vissza, mert arról szerelem a motort.
etnies
senior tag
Nem vezethet.
"önmagam hite vagyok magamban"
runner 125
nagyúr
Sok eső után gondoltam megyek egyet és kipróbálom milyen is sárban a gumi. Jelenetem, a sár kb elillant.. én frankón azt hittem h ennyi eső után minden földút nyakig sár lesz. De rendesen keresnem kellett.
Ahol találtam saras szakaszt, hát meggyőzött. Meglepően kapaszkodik, sőt, szerintem még jobban megindul, mint a száraz, betonkemény földúton.
Viszont majdnem volt egy orrabukás. Erdőút keresztőzdés közepében messziről nagy tócsák, vaddisznó nyomok, el is vettem a gázt, olyan 10-15-tel mondom átmegyek rajta. Kiültem hátra, beleraktam az elejét és konkrétan az első tengelyig eltűnt az első kerék... én előrebuktam, motor lefulladt, nagy nehezen megtámasztottam magam, lekászlódtam róla, kézzel kivettem sebességből és jó pár perc alatt kiráncigáltam belőle.. jól meg is húztam a derekam.
Na, azért most már alakul az endurohoz méltó külső.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
KoVee84
senior tag
Az a baj neked az endúrózással, hogy túl precíz és rendmániás vagy! Még a motort is csak ilyen "modorosan" vagy hajlandó összekenni
Geresics
addikt
Alakul-alakul!
Ha így haladsz, lassan úgy fog kinézni, mint nálam a Pegaso egy átlag hétvégi napon, utcai gumival!
Az simán elképzelhető, hogy a gumi jobban kapaszkodik nedves talajon, mint a száraz, döngölt földön!
...na majd, ha találsz egy jó kis agyagos pályát, akkor térjünk vissza rá! Itt a Mecseken tudok pár agyag-gödröt, ha esetleg érdekel!
A pocsolyának meg ügyesen álltál neki, az eredmény pedig a legjobbakkal is előfordul, hát még velünk!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok