Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vlevi
nagyúr
Végül Sixgear police-t vettem, hasonló a Plus Racing kabáthoz (legalábbis képek alapján), csak több benne az UV zöld. Ehhez is van ugyanilyen színű nadrág.
[link]
Remélem beválik, de, amilyen az én formám, szerintem, akármit mond az időjárásjelentés, holnaptól (vagy akár ma délutántól) jön vissza a november, csak azért, mert nyári dzsekim van...
vlevi
nagyúr
Lassan lehet indulni a Transzfogarasra.
Mindjárt kész
[link]
dellfanboy
senior tag
nem vagyok expert a kinai 4 utemu csodak teren de en erre tippelek[link]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
emre
veterán
Szuper, köszi!
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
nyogo83
senior tag
Honda ZB50, japan belpiacon Monkey-R-kent volt ismert.
Szerk: most latom, hogy van kinai verzioja is
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Bírom a srác videóit. Mondjuk ha nem AT-el menne akkor nem nézném, de jó látni, hogy más is ugyanazokkal a problémákkal szív mint én, csak nekem itthon egyszerűbb megoldanom. Ha problémám van, akkor egyből bevillan Andor, hogy nehogy már én idegeskedjek valami miatt a motorral, amikor ő a semmi közepén oldja meg ugyanezeket a problémákat. Ha szervez majd túrákat tuti, hogy elmegyek egyre, már csak a faggatózás miatt is. :)
Korábban sokat rágódtam kis kalandmotor vételén, de amióta nézem a videóit, azóta letettem a dologról.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Jakab66[hun]
senior tag
Megnéztük, beleszerettünk. Talán az első amibe mindketten a párommal. [link]
Gipsz Jakab
(#108108) runner 125 válasza Jakab66[hun] (#108107) üzenetére
runner 125
nagyúr
Nem az volt a cél, h 2 személlyel jobban használható, erősebb motorra üljetek az ER6N-ről?
Az ER6N 175kg és 53kW, míg ez ugyanazzal a blokkal 51kW és majdnem 220kg dobozok nélkül, 2x akkora légellenállással!
Próbáljátok ki, de ez egy tipikusan altató motor. Külcsínt tekintve rögtön az Európát átszelő túrákról álmodozik az ember, aztán a savanyú valóság szépen visszarántja, amikor necces lesz még egy kamiont is megelőzni vele biztonságosan 2 személlyel, csomagokkal megpakolva.
Többször leírtam már, és azóta sem változott a véleményem. Utcára élvezetes motorozáshoz, némi rutin után / vagy megfelelő önismerettel minimum 100-120LE szerintem szükséges. Tartós, stabil 2 személyhez pedig minimum 800-as, 1000-es motor.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#108109) Jakab66[hun] válasza runner 125 (#108108) üzenetére
Jakab66[hun]
senior tag
Az erejével nem volt bajom/unk. A szélvédelem ès a kényelem volt az egész beindítója. Mentem már régebbi Versys 650-el, nekem még talán fickósabbnak tűnt mint az er6n. Talán az áttételezés volt más, nem tudom.
Talán még mindig nem jött le, de nem vagyunk az a száguldozós fajta. Bár nem vagyunk öregek, de a tempó sokszor nyugdíjas.
Ha abból indulunk ki, hogy 70LE nem elég közútra, akkor fater régi F650ST-jében hogy van már közel 80k km, feldobozolva, sokszor kétszeméllyel. (48LE?!) Sokat mentem vele én is, 130ig tökéletes, előzni is lehet vele. (Bandit 600 nem tudott meglépni előlem kanyargóson)
Nem lehet, hogy csak te nőtted már ki ezt a kategóriát? 1200-asról elhiszem hogy nem szívesen ülnél vissza.
V-strom 650-el is hányan bejárták már a világot? Meg SV 650-el,( igaz annál erősebb nincs ) és azok sem mennek jobban mint a kawa.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
Micsurin
nagyúr
Psszt súgók, itt minden kicsi és erőtlen 998cc alatt. Ne vedd meg hamar kinövöd, életveszélyes lesz vele előzni!!! 4!!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
vlevi
nagyúr
Mondtam már, akkor én nagyon rafaragtam,mert tracer900-amvan :)
Kicsit tényleg túl van tolva ez a teljesítmény dolog.
Az, hogy életveszélyes vele az előzés, ha nincs alattad 200 ló, az erős túlzás.
Jakab66[hun]
senior tag
Kivéve ugye az SV650. Az mindennél is...
(#108111) vlevi: azért az a motor nagyon nem a gyenge fajta..
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
julius75
aktív tag
Nekem egy 900 tracer gt-m van, 115le.
Túl vagyunk vele pár ikonikus motoros hágón, végig kétszeméllyel.
Nagyon sokszor nagyon jó volt, hogy ennyi "ereje" van.
Nem száguldozunk, egészséges dinamikus tempót tartunk végig, de egyetlen lóerőtől sem szivesen válnék meg.
Egyedül felpakolva elég lehet a 650, de ha nem fullba öregurasan nyomjátok, kettőnek kevés lesz.
Micsurin
nagyúr
Pontosan!
@Vlevi: nem azt mondom nem kellenek a lovak de nálunk a haveri körben van 30(thats me..), 41, 48, 55, 71 ló mégse sír soha senki a tempó miatt (110-120 közt), biztos nyuggerek ülnek a nagyokon.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
julius75
aktív tag
"41, 48, 55, 71 ló" : összeadva pont elég mindenre
Micsurin
nagyúr
Pff most leköptem a monitort.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
runner 125
nagyúr
Ne forgassátok már ki a gondolatom. Nem írtam 200 lóról, hanem a feléről. Sőt, 2 személy esetén direkt nem írtam lóerőt, hanem ccm-t, mivel jellemzően a nagyobb ccm-rel mindig nagyobb nyomaték jár. Tehát hiába 95 LE pl egy V2-es 1000-es Varadero, tud 100 Nm-t, ami már kényelmes 2 személyhez, csomagokhoz is, _hosszú távokra_ is. Míg egy 600-as 60-65-öt. Azért az érezhető diffi, főleg 2 személlyel, csomagokkal.
Jakab66[hun]
Pontosan nem a száguldozáson van a hangsúly. 200-at egy 600-as is megfutja végre. Nem azért kell az erős motor, h gyorsan hajts.
Nyomatékrugalmasság. Szerintem ez mindennel fontosabb utcán és mondom úgy, h ültem jó néhány motoron, egyedül és 2 személlyel is. Nekem spec azonnal zavaró, frusztráló érzés, amikor egy motoron természetese körülmények között érzem az erejének határait, erőlködik, vagy szét kell forgatni, h meginduljon alul is és nem, nem arról van szó, h egykerékre álljon erőből, hanem arról, h magabiztosan toljon, kiszámíthatóan, minden tartományban adjon le erőt.
Emellett egy 1000 körüli gépen a váltó áttétetelezés is hosszabb, a pályatempónál is kevesebbet forog, mégis nyomatékosabb marad, a jellemzően jobb futómű és fék meg már csak hab a tortán.
Tehát az álláspontomban semmiféle lenézési szándék nincs, továbbra is úgy vélem, h érdemi előrelépést hosszú távon egy szimplán más üléspozíciót adó motor nem nyújt.
Amiről írtam a legjobban úgy bizonyosodhatsz meg, ha ráültök ketten arra, és ráültek ketten egy 900-as, 1000-es túragépre is. Nem kell a nagyobb motornak jobban húzni, ugyanolyan csuklóval bánj vele és észre fogod venni a különbséget, ami közel sem az lesz, h "hubazmegezmegfogölni".
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
(#108118) -Mosquito- válasza Jakab66[hun] (#108107) üzenetére
-Mosquito-
őstag
Egy Dl 650-hez képest ~10cm rövidebb. Elfértek rajta!?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
#31733248
törölt tag
Tökéletesen értem amit mondasz, régen mi is 52 lóerős 1200-essel csapattuk és nem akarok szélsőségesen fogalmazni, de még előztünk is vele. Viccen kívül: jó dolog a nyomatékosság, az biztos. Mondom ezt úgy, hogy országúti forgalomban még az SH300-am 25 lóerejével is gyorsabb vagyok az autósoknál. Viccen kívül mondom. 100-120-as utazót tartok vele és szinte bárhol tudok előzni, az autósokat pedig feltartják a 70-nel cammogók.
[ Szerkesztve ]
veze
őstag
ha 223-al megyek lángosért akkor a pénzbírságon kivül a jogsit is automatikusan elveszik?
vagy mi van ilyenkor?
Chris0321
addikt
Nem néztem utána de szerintem nincs olyan szerencsénk, hogy bevonják a jogsiját és ne az utakon élje ki a száguldozási vágyát. Plusz a cikkben is csak pénzbüntetést írtak.
vlevi
nagyúr
De nem is ezres :D
Persze, jól jön a több ló, a nagyobb nykmatek, de szó sincs róla, hogy ennél kevesebbel kínszenvedés lenne minden megtett méter. Csak jól kell választani útvonalat.
vlevi
nagyúr
Ha nem állítják meg, vagy nem bizonyítják más módon, hogy, ő vezetett, akkor ojjektiv felelősség, 300ezer az üzembe tartonak. Ha a vezető nincs meg, akkor nem tudják kinek a jogsijat elvenni.
hroberto
veterán
Azért ne legyünk álszentek...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Burt1793
veterán
Na jó, de minimum 100-120 lóról beszélsz, utána meg arról, hogy nem kell annyira húzni neki, viszont egy ezres motor is csak a legfelső fordulatszámtartományban tud ennyit, míg a kéthengeresek ott se, mert 9 ezer körül leszabályoznak.
Econ: ez azért környékfüggő, felénk már az autók nagyrésze automata és minimum 150 ló, ezek ellen az sh-nak max 50ig van esélye, országúton van az a mami, aki ellen a tartós nyélgáz kevés.
[ Szerkesztve ]
Chris0321
addikt
Nem vagyok álszent, az én autómnak 210-220 a vége mégis általában 100 nagyon max. 110-el szoktam menni és nem azért mert nem telik benzinre. Na jó, 110-es szakaszon megy a 120 is. Én is szegek meg szabályokat, nem tagadtam soha. Előztem már meg mgv-t záróvonalnál mert szembe egy komolyabb konvoj jött és nem akartam ki tudja mennyi időre beragadni mögötte egy forgalmas 2 sávos fóúton, de ezzel senkit nem veszélyeztettem míg ha valaki ilyen mértékben száguldozik és valaki erre nem számít ami könnyen előfordulhat komoly anyagi kár keletkezhet + egy temetés amire a motoros a legjobb jelölt. Plusz lesz egy autós (bár az is megeshet, hogy utána már nem fog vezetni többet) aki élete végéig azon fog rágódni, hogy mi lett volna ha......
runner 125
nagyúr
Túra, sport-túra, modernkori funbike (mint pl. Tracer) kategóriáról volt szó mindvégig, nem sportmotorról, nyilvánvaló volt h a ccm-eket, LE, Nm adatokat ilyen típusokon belül összehasolítva értettem. Innentől a kommented nem kapcsolódik a témához, mert ezen kategóriájú motoroknál pontosan az alsóbb tartományokban jelentkezik a ccm-ből fakadó nyomatéktöbblet, függetlenül attól, h hol adja le a maximumot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
#31733248
törölt tag
165 lovas Mondeom van (1.5 Ecoboost), egyértelmű, hogy sokkal jobban gyorsul az SH-nál országúton, nem is erről van szó. Egyszerűen csak nagy a forgalom és az autósok nem haladnak úgy, mint én ezzel a csoffadt 25 lóerővel. Torlódás a körforgalomnál, a lámpánál és máris tucatszám megyek el az autók mellett. Ennyit még akkor is nehézkes visszaelőzni, ha valaki nyomja neki. De igazad van, ez tényleg környékfüggő, bár hozzáteszem, nagyon kevesen mennek az én 100-120-as országúti utazósebességemnél gyorsabban. Sokszor 60-70-nel halad a kocsisor (vagy éppen csúcsforgalmi időszakban áll) és szinte senki nem előzget a motorosokon kívül. Gyakran tizesével előzöm ilyenkor az autókat, pedig nem versenyzek, egyszerűen csak haladok.
vendingo
veterán
Én eddig egyszer vittem utast a 60 lovas gépemmel, 120-nál még előztem, 150-160-at mentünk vele végre, komoly tempós haladás volt. Előzéskor visszakapcsoltam, aztán ennyi. Ha valaki 140-170-nél akar még előzni utassal, az vegyen 1000-es 100+ lovas gépet, de szerintem az a versys simán jó 2 személlyel túrázni. Sok szervezett túrán voltam, DL650-ek megpakolva 2 fővel tartották a tempót.
Autópályán haladva tök mindegy, mert vagy előzöl vagy nem, nincs kényszer, hogy beférsz vagy sem. Ha valaki jön mögötted, vagy utolér, akkor majd kivárja, hogy befejezd az előzést, országúton meg tapasztalataim szerint többnyire 70-100 közötti autók/kamionok/buszok vannak, amik simán lenyomhatóak az említett versys-el, ami még megpakolva is jobban ugrik, mint egy átlagos személyautó. Aki 130-140-el közlekedő kocsikat akar maga mögött hagyni, arra valszeg kevés, de nem tudom, hogy Jakab kolléga mennyire sietős alkat. Én már a 120-al haladót se előzöm, pedig a gép bőven lenyomná. A gyorsan közlekedő autós is előbb utóbb beér egy lassabb autót, akkor pedig egy füst alatt magunk mögött tudhatjuk a motorunkkal.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
hroberto
veterán
Nem autóról van szó! Az én autóm is tud kb. 200-at, de sosem fogok vele ennyivel menni.
De... Tegye fel a kezét az aki motorral sosem lépte túl jócskán a megengedett sebességet. Nem azt mondom, hogy ez normális, de egy ezresnek ha odahúzza az ember, máris 200.
Ennyi erővel a sportmotorosok gyakorlatilag 100%-ától el lehetne venni a jogosítványt.
Ráadásul ez az útszakasz kétsávos, jó minőségű, semmivel sem vállalt nagyobb kockázatot annál mint aki 100-al megy a városban. Sőt...
Félreértés ne essék, nem védeni akarom, csak viccnek tartom, hogy ennyire rácuppant a média.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Micsurin
nagyúr
Érdekes a szombati bácsika aki a B-s jogsi miatt 90 nel megy a belsőben a pályán az senki szerint nem veszélyes...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
julius75
aktív tag
Na, majd ha többször is viszel utast hosszabb túrán talán másként fogod látni.
Egy 60 lovas géppel azok a sebességek amiket leírtál, utassal, felmálházva a motor teljesítmény határán elképzelhető. Vagyis az élmèny egy része ugrott. Megoldható vele a feladat, ez nem is kérdés, de senki ne mondja hogy nem lesz sokkal kevésbé élvezetes a túra.
Econ: x-max 300-am van, és az a "szinte bárhol tudok előzni" kb. olyan 80-ig igaz is. Felette azonban már illik jobban átgondolni......
hroberto
veterán
Na igen, a hétvégi sofőrök, azok veszélyesek, nem a Hayabusa 220-al...
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
vendingo
veterán
Kizárt dolog, hogy bárkit is vigyek, elég magamért aggódni.
1x vittem utast, azóta se....
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
julius75
aktív tag
bekiss
csendes tag
Ha megengedtek egy szösszenetet a motorok ereje nagysága ügyben!
Volt szerencsém hajtani 2004 FZS_1000_FAZER és 2007 Dl650 is!
Amit sokan írnak hogy tartja meg megy x-y sebességet az csak egy dolog srácok!
És akkor most a lényeg mindkét motor tud menni 100 km/órával csak ha ne adja az ég nyomni húzni kell egy satut mert olyan a helyzet: ide mindenki behelyettesíti labda kigurul öreganyám lefullad előtted stb bekanyarodnak eléd akkor az egyik motorral esélyesebb hogy túléled míg a másikkal meggebedsz!
A Fazeren volt rendes futómű és a fékeit az R1 től örökölte és 3 évvel öregebb volt mint a Dl ( ugye nem lóerő és nyomatékról van szó mert abban a Fazer megette a kis Dl650 - t)
A Dl a futómű egy fostaliga ( még a 2018 gépekben is cserélik a rugókat hyperpro és társaira.
Nem beszélve a fékekről amik már 2007 Ben is lájtosak voltak finoman szólva..
Tudom az újabbak már ABS vannak szerelve de maga a féknyereg nekem ugyan annak a régi 2 dugattyús elavult vacaknak tűnik.
De szerintem a Tracerre váltott kolléga itt a fórumon el tudja mesélni hogy milyen mikor normális fék van alattad!
És igen 2 személlyel nagyon nem mindegy hogy 7 másodperc alatt előzöd meg az autót ha úgy adódik vagy 3.
Természetesen ez csak egy egyéni vélemény senkit nem akartam megsérteni vagy megbántani aki Dl650 birtokol!
Micsurin
nagyúr
Almát körtével.
Félidomos gép aminek az elemei a korábbi sport gépekről lett összeollózva vs egy magas építésű túraenduro.
Ha százról satut nyomsz pedig lehetsz te Rossi és Jahve Elóhim leszármazottja akkorát fogsz képelni mint a ház. ABS megfog talán, ha van.
Szintén csak egy vélemény. Ha 90-100-nál satuzni kell, inkább keresse az ember a menekülő utat a rést a falon. Az árok talán kisebb kárt okoz mintha elfekszel a vassal vagy telibe kaszálód az objektumot ami előtt megakarsz állni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
runner 125
nagyúr
Vajon melyikőjük?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Micsurin
nagyúr
Tippre? Szerintem a Vándorunk elkapta a fonalat.
Legalábbis bízzunk benne!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Geresics
addikt
Persu
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Pocee
senior tag
javult már a motor,hogy hűlt a levegő?
Mr.Brightside
Geresics
addikt
Sötét van, hül az aszfalt, csökken a guminyomás. Mindenki lassul, aki nem ufo.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Jakab66[hun]
senior tag
Aki eddig 30-40 lovas motorral járt, az meg letérdel hogy milyen jó egy ilyen 650-es gép. Felesleges összehasonlítások ezek, legalább valaki látja.
Más: Ismerek olyat aki egy Skoda Fabia 1.9tdi-vel 700ezer km ment, pedig egy 3-as BMW Touringnak sokkal jobb a futóműve meg a fékjei, és mondjuk egy 30d 3x olyan erős is. De egy M3-nak mégjobb a futóműve, meg még hamarabb megáll 200-ról, akár többször is.
Érdekli ez a Fábiás ismerősömet?
Gipsz Jakab
Micsurin
nagyúr
Kérünk rólad képet majd az első térdelésnél!
A topikod nem hagyhatod souvenir nélkül.
Két kalappal!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
runner 125
nagyúr
Írj már pár szót ha épp nem te mész.
H telt eddig a futam? Volt-e műszaki probléma? Mi a legjobb idő? Mi az esti stratégia, vagy szabályzás, mennyit mehet 1 személy egyhuzamban?
Ez a Big Hero 4 beteg egy brigád. Azért az nem piskóta kategória, ha idén ötödjére is behúzzák. Tényleg nem semmi amit művelnek.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
etnies
senior tag
Elvileg beszéltek vele, langosért ment, gondolom megállították.
Egy lányismerősöm most kezdett el motorozni, 36 éves, 210-nél besütötte a blokkot.
Nagyon mérges vagyok, nem tudom rávenni, hogy ne menjen ennyire.
A sok lóerő, nyomaték= nagy boldogság témához annyit fűznék hozzá, hogy van benne igazság, de nem általános, mi például 22 kW-al is remekül szórakoztunk az Alpokban.
Én speciel nem vágyok erősebb motorra, jobb fékre viszont igen.
Tudjátok, hegyen lefelé minden motor ugyan olyan gyors
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Micsurin
nagyúr
Örülhet, hogy él és nem szorult meg alatta a hajtás teljesen.
Elkezdett motorozni - - > 210. Amúgy ok.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Geresics
addikt
Akkor feküdtem le, most ébredtem, és most mennem kell a tribünre, de bemásolom, amit másnak írtam. Azóta sok minden változott, de ez is valami. Most rohanok!
Sajnos azt a motort, amit mi választottunk,úgy fest nem véletlenül nem választják mások. Elöl is lengőkaros, és hála égnek egy csapágy el is kezdett kotyogni benne, ezért nemhogy nem gyorsultunk, hanem lassultunk. A nagy meleg miatt a motor erôtlenebb is lett.
Ettől függetlenül nem megyünk rosszul, ezekkel az időkkel 3 éve top3, 2 éve top10, tavaly top20-ban lettünk volna. Idén rettenetesen nagyot gyorsult a teljes mezőny.
30. helyről indultunk, most 25-ek vagyunk, de én a többieknél jóval lasabb voltam, 1:23-as időkkel kezdtem, és 1:16-osokkal jöttem le 45 perc után, és még látom, hogy hol van benne sok! Eddig terepmotoroztam leginkább, és nehezen állok fejben át a robogó+pálya üléspozícióra, szóval van még hova fejlődni! A csapatban a többiek 1:14-eket mennek stabilan, néha 1:13.8-at.
Ezt továbbra is tanulóévnek fogom fel, csak ezt a pályán, amikor körbemotoroznak nem könnyű fejben tartani, cserébe amikor előztem, annak különösen örültem! 😁
A TotalBike-on ezt írták rólunk:
"A Petrol Circus 1:14-gyel nyúzza az Aprilia Area 51-et, a mezőny legkülönlegesebb gépét."
🛵😊
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
zgospel
őstag
Mentem pár 1:12-t de nagyon erőtlen a motor, mindenki megkúpol kigyorsításon. Kanyarokat nagyon ki kell centizni hogy megmaradjon a lendület. Szerencsére se esés se műszaki hiba nem volt eddig, valószínűleg emiatt is mozgunk a 24-26. helyek környékén.
Az éjszaka nehéz, újra kellett tanulnom a pályát kb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Topiccsendőr
addikt
Azt azert hozzatennem, hogy a tobbi gyors motor erosebb, de kanyarban utban vannak, illetve szar iven is mennek a celegyenes utan, mert erobol megoldjak. Az area baromi jo kanyarban.
Ha erosebb lenne, tehat annyira, mint az ugyanilyen blokkos sr, 1.10 ala be lehet vinni boven.
Valoban sok problemank volt, de ezt nem ennek a modell szamlajara irnam. Masik motort vettunk volna, azt is a 0 rol ujra kell epiteni a versenyre futomu szempontjabol, barmilyen legyen.
Runner:
Az elso villahoz tennek hozza ezt-azt.
Az elso kerek eldaralast vegul az elso lengovillatengely csapagya okozta. Szimpla 6203 as szabvany csapagy. Most meg kellett nezni. Tehat a lengovillatengely ezen a csapagyon van. Ezt is ki kellett volna cserelni a kezdetekkor, mint minden futomuelemet. Csak nagyon nehezen lehetett eszrevenni a csapagy logasat, ami forszirozott temponal nem engedett 1 15 ala bemenni. Aztan ezt is sikerult megoldani felig-meddig, igy gyorsulni tudtunk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok