Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
soldi3r
veterán
Kozlekedo/kirandulo eszkozt keresek. Igazabol nem mondanam extranak a meretet sem, 185-6 centi. A Honda CB-ket nezegetem, de lehet egy V2 jobb valasztas lenne.
E30 (oo=[][]=oo)
vendingo
veterán
Ekkora méretekkel a motorok 90%-a megfelelő lehet.
CB akár jó választás is lehet, kicsit unalmas, de ha arra kell amire írod... Mindjárt jönnek fikázni a CB-ket, meg isteníteni az SV-t, VFR-t.
Amúgy SV650 is jó választás lehet az újabb injektoros változatokból szemezgetve, esetleg z750, z800, VFR800....
Ha fontos a kényelem, akkor DL650 és egyéb túraendurók. Ezekkel nem kell annyira az utat figyelni, aknafedél, fekvőrendőr, kátyú nem akadály, egyenes háttal ülsz rajtuk, nem fárasztják a csuklót se, ellenben nagyok, szélesek, városban kicsit nehezebb velük a kocsisorok között araszolni.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
soldi3r
veterán
SV650N-eket is neztem es a V-Storm is szimpatikus volt, de pont azert nem vagyok benne biztos, mert joval nagyobb testunek tunik, mint a Hornet. Lehet 2 motort kell venni?
E30 (oo=[][]=oo)
vendingo
veterán
Ülj rá, ne képek alapján dönts.
Nekem a DL650 nagyon bejön, már nagyméretű, de még nem monstrum.
Nem tudom mennyi a kereted, de még az nc750-re nézzél rá. A napokban pont erről volt szó a topicban, hogy mennyire frankó motor.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
soldi3r
veterán
Persze, az alapjan nyilvan nem lehet, de nagyjabol korbejarom mit nezzek meg egyaltalan.
Elsonek maradnek mindenkepp 6 szamjegyu osszegnel.
E30 (oo=[][]=oo)
vlevi
nagyúr
Minden motor endúró. Ez nem vitás.
[link]
akos727
senior tag
vlevi
nagyúr
Mintha a totalbike szerkesztője olvasna a fórumot.
Cb500 vagy nc700, esetleg transalp?
[link]
vendingo: Nekem "szerencsém" volt a DL után a Tracerrel. Mármint, úgy értem a szerencsét, hogy elsőre ráülve kegyetlen furcsa volt az üléshelyzet. Sokkal előrébb ülsz rajta, elsőre el sem bírtam képzelni, hogy lehet ez jó nekem. Aztán második, harmadik alkalomra megbékéltem a helyzettel, és mostmár két egésznapos gurulás után ki merem jelenteni, az üléspozcióval kapcsolatban nem lesz gond.
Jó lenne még pár centi szivacs az ülésen (ezt nem tudom, hogy akarom-e cserélni), illetve a szélvédelmen fogok majd próbálni javítani, és persze a dobozok...
A DL után minden motor, ami nem batárnagy túraenduró, szokatlan lesz, ez biztos.
[ Szerkesztve ]
vlevi
nagyúr
Na, a link, csak nem lett jó..
NC700 vs. CB500?
vendingo
veterán
Nekem nem tetszik a Tracer, mondjuk ezt rámondom az új motorok 90%-ra.
Én továbbra is bújom a hahut, hogy milyen kalandmotor lenne a legmegfelelőbb, de Andor videói után egyre jobban megbékélek az africaval. Amúgy az újabb kiadású KLR650 nagyon bejön, illetve az xt660z is ideális lenne, csak ez előbbi ritka, az utóbbi meg drága.
Már csak azt várom, hogy elkészüljön végre az africam. Lassan 1 hónapja szerelőnél van, Öhlins malmai lassan őrölnek
Bezsnei Andor videóival vigasztalódok.
Nagyon rácuppantam a csatornájára, a jó időnek köszönhetően napi 4-5 videóját megnézem.
Neki is leolvadt valahol a világvégén a sárga vezetékes csatlakozó, mint nekem. Ő megoldotta a semmi közepén, én meg trailereztem 25 kilométert hazáig, mert nem volt szerszámom.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Jakab66[hun]
senior tag
TDM 900-al valakinek tapasztalata esetleg?
Gipsz Jakab
XFishboneHUN
senior tag
Szia!
NC ügyben tudok nyilatkozni, igaz nekem S verzió van, egy 2015-ös modell, viszont burkolattól eltekintve semmiben nem különbözik a kettő. Én elővárosi igázáshoz használom leginkább, napi 40-40 km-t.
Én két éve hajtok egy S verzió, teljes megelégedéssel, a fogyasztása egyszerűen bajnok 3-3,5 literrel eljárok, amikor elmesélem komolyabb motort hajtóknak, csodálkoznak, hogy egy 750-es blokk, hogyan ehet csak ennyit. Nagyon jó a tároló rekesz a "tank helyén", az én méretű sisakom be megy, de sok NC-s kolléga mondta, hogy nem minden sisak megy bele, de whatever. Egy kisebb, közepes bevásárlás tartalma belefér, vagy egy karton sör egymáson. De akár, még egy két napos ruházat is belefér, ha kisebb túrára megy az ember. Ha kell megy, nem tudod agyonforgatni, mert 6600-nál már letilt, az újakat már felengedik 7500-ig. Az irányíthatósága tökéletes. A súlypontja nagyon lent van, ami szintén tök jó dolog, mivel egyszerűbb a kezelhetősége. Kis íven megfordulsz vele simán, kanyarokat szépen veszi, oda megy, ahová beteszed, köszönhető a 160-as guminak.
Az ülés kényelme az relatív, egy idő után már én is elkezdek fészkelődni 200-250 km után, pedig nagy ülepem van és nem is csontos a 95 kilómmal, ajánlott egy Shad zselés ülésre cserélni a gyárit, úgy meg lehet duplázni a hatótávot az üléssel.
És, amiért én valószínűleg jövőre eladom (ha a jó ég is megsegít), az nem más, mint az 54 lóerő. Nagyszerű, hogy alul nyomatékos, de mire elkezd húzni, legalább kettőt vissza kell pakolni, hogy meginduljon, plusz gyorsan leforog. Szó se róla, lehet vele gyorsan menni, mert pályán nekem meg volt a 191 km/h, de az élvezhetetlen volt.
Kiváló tanuló motornak tartom, de ebben a motorban számomra nincs meg a tűz, pedig szeretem. Viszont kivisz a világból, szépen nyugodtan elvisz A-ból B-be, nem egy stresszes motor. Nem ettől a motortól fog felpezsdülni az ember vére.
Az X-is kb ilyen érzés, csak burkolattal és egy front plexivel. Illetve, ha NC-t veszek, mindenki azt mondja DCT-ben érdemes beruházni leginkább.
Illetve, ha bármilyen kérésed lenne, keress meg minket Facebookon: Honda NC Club Hungary néven.
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
Tamás9x
őstag
Otthon van valaki Lifan blokkokban? 1P52FMI bekötési rajza érdekelne, persze, hogy nem egyezik egy szín sem azzal ami benne volt.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Burt1793
veterán
Nekem egy RN18-as, 2008-as TDM900A-m van, mi a kérdésed?
(#107312) XFishboneHUN: Az africa twin gps szerinti 130-nál 140-et mutatott, szóval azt a 191km/h-t is így kell kezelni, 54 lóerő kevés ekkora sebességhez. Én is néztem ezt a motort korábban az sh300-as helyére, irigykedve nézem a városban az integrát, de persze egy X-et vettem volna a magasságomhoz, akkor még nem volt csak A2-es jogsim, ahhoz jó is lett volna. Amúgy az a vicc, hogy a tdm is nagyon kezes a városban, ha jó az idő, nincs nagy hátrány a robogóval szemben, oké, többet fogyaszt, de nem is úgy megy.
(#107278) geresics: Próbáltam S2-ben is, tényleg nem rossz, de én imádok váltogatni. Brutál jó motornak tartom az AT-t, ha lett volna rá pénzem, akkor azt vettem volna a TDM helyett, ez igazából az AT megfelelője Yamahában, ha nem akarsz terepre menni. Egyelőre jó lesz ez nekem. Meg van minden papír, le van szervizelve, egy topcase kell rá (oldaldobozokat kaptam az előző német tulajtól) és mehet a szezon (persze idén már mentem vele bőven, az elmúlt két héten vagyok a robogóra szorulva 100%-ban a csodás időjárás miatt...).
[ Szerkesztve ]
nyogo83
senior tag
Ha atdobod mi a problema, esetleg a kismotoros topicban vagy PU-ben, akkor megprobalhatok segiteni.
Jakab66[hun]
senior tag
Úgy összességében, megbízhatóság, szervízigény, kényelem, fogyasztás minden érdekelne vele kapcsolatban.
Gipsz Jakab
tboldi
nagyúr
Csak viszonyításképpen írom: a korábbi CB500X/F/R esetében 9100 a revlimit, 2019-től pedig 9500. Szóval Moleman inkább NC-ben gondolkodjon, ha az alacsony fordulat a zsánere.
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
Nem először fordulna elő, hogy olvassák a PH-t ilyen szintű újságok.
Lomha 8V
addikt
Nekem egy utolsó szériás 850-es volt, imádtam. A 900-as pedig mindenben jobb egy kicsit, mentem olyannal is párszor. Az ülés kemény, ha kicsit nagyobb darab vagy, érdemes zseléset csináltatni rá. A szélvédelem nem a legjobb, de orvosolható. A kinézetében van némi túraendurós árnyalat, de nem igazán alkalmas terepre, az országúton érzi jól magát. Erős, nagyon jól kezelhető, a sor kettő el van fokolva, így inkább V motor feelingje van. Nekem nagyon bejött.
Mentolka
senior tag
2007-es TDM900A van alattam.
Harmadik éve használom nagy megelégedettséggel.Eddig 30ezer km-t tettem bele, így most van 95000-nél a számláló. Eddig semmi probléma nincs vele, a szervíz szerint - ahová hordom kötelezőre, meg szezon felkészítésre - újszerű állapotban van.
A teljesítménye pont elég túrázáshoz. Városban vagy kocsisorok közt nagyon jól manőverezhető, jó a gázreakció, faxák a fékek rajta. Jól dönthető, szereti a kanyarokat.
A kényelem az szubjektív, én például a gyári nyerget átszabattam, a kormány nekem picit messze van (176cm), szóval egy kiemelőt elbírnék.
A fogyasztást még soha nem mértem, de ha nagyon tépem akkor 250km-t elmegy egy tankkal.
Viszont, a kerekek közt van méret eltérés, ezért párban nem szokták árulni. Nekem most Michelin PR4 van fent, előtte Dunlop Roadsmart3 volt, ami csúszósabbnak bizonyult.
XFishboneHUN
senior tag
persze nyilván nem valós az a 191 km/h, GPS-el mérve biztos mást mutatott volna, bőven 15-20 km/h-val kevesebbet. Csak leírtam, hogy óra szerint mennyit ment.
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
Burt1793
veterán
Nekem most volt vele 40 ezres szerviz. Gyertyacsere, szelephézag állítás (amúgy még alsó határon volt), szűrőcserék, fékfolyadékcsere.
Fogyasztása 5-6 liter/100km, elég sok a tartalék (elvileg csak 3,5 liter, de már hamarabb elkezd villogni), szóval azért a 20 literes tankkal bőven lehet 250 km felett menni.
Én nagyon magas vagyok, azért is kell ilyen jellegű motorokat néznem magamnak. A szélvédelem gyári állapotban így elég kevés, nekem majd kell még valami magasabb plexi.
Moleman
addikt
Köszi, ő maradt fenn a rostán. Kipróbálom majd DCT-vel is, ha lesz rá lehetőség, de valószínűnek tartom, hogy a manuális lesz a favorit, vezettem vagy 40-50 autót automatával, új prémiumokat is, de ott se szerettem különösebben.
Burt1793
veterán
Pedig a hagyományos automata nagyon kellemes egy mai prémiumban, viszont a motorok szekvenciális váltója gyorsan kapcsolható, sokkal közvetlenebb, mint egy H váltó.
Archer
őstag
Kicsit (sokat) nézelődtem a piacon. Néztem én már mindenféle típust meg márkát, hát sokra nem jutottam. Sok a lom és még az is drága. Eredetileg 2M körül gondoltam, most, hogy nézegettem, felvittem az elméleti határt 2,5-re, de a legtöbb még ott is kétes eredetű vagy futású, ilyen-olyan tuning bizbaszokkal felszerelt példány. 2,8-2,9 körül már látni jókat de annyit tényleg nem akarok erre szánni, nem használom annyit egy évben, hogy megérné.
1200 VFR-ekből az itthoni kínálat elég khm... Rendszám alapján amiket lekérdeztem, az egyik fehérként született meg, egyszer csak piros lett belőle, van amelyiknek már 6 tulaja volt, az egyik motorcserés volt közel új korában (erről amúgy tud valaki valamit, volt ezeknél valami gyártási hiba?), még mindig az tűnik a legjobbnak amit néztem. Németből behozott, elvileg első tulajtól, felhívtam őket, a szervizkönyv van vezetve km állásokkal, képről majdnem új gumik. Ok, doboz nincs, de olcsóbb is mint a dobozosak. Néztem a német árakat, 5500-6000 eurótól mennek ezek hasonló futással, lehet ez reális vétel vagy tuti van a dologban valami susmus?
Találtam még egy BMW 1200GS-t aminek márkaszervizes számlákkal igazolható a km-e (54e) és az elvégzett javítások, korrektnek tűnt a tulaj. Gyári dobozokkal. Tudom más világ mint a VFR de ettől sem zárkóznék el, két főre kellene megoldás kirándulni, a kamionok közötti cikázásból már kinőttem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Ferdzsoo
addikt
Hát 6k EUR-ért nemtudom mit kapsz. Sok jóra nem számítanék. Én nem hallottam ezekből ilyen motorcserékről, se fórumon se imserősök között nem volt senkinek motorcseréje. Ott valami gebasz lehetett...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
dellfanboy
senior tag
probaltad mar a bmw-t? szvsz az a telelever kicsit jobb mint ami a vfr alatt van....
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
vendingo
veterán
2 főnek kirándulni az 1200gs-nél nincs jobb választás. Nagy, kényelmes, kellően erős, remek futómű, extrázható. Ezzel úgy nyomsz le egésznapos utakat, hogy nem fáradtan estek le róla. Magyar urakra meg végképp jobb választás, nem kell a kátyukat, aknafedeleket kerülgetni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Archer
őstag
Nem próbáltam egyiket sem. Eladtam a 600RR-t, sokat nem akarok ezen rugózni, egyszerűen nincs rá időm, hogy hetekig járjam az országot motorokat nézegetni. Ami kényelmesebb két embernek meg jobban pakolható mint az RR (gondolom gyakorlatilag bármi) és napi mondjuk 4-500km viszonylag kényelmesen megtehető vele, azt megveszem. Árban férjen bele a keretbe meg ne egy gányolt roncs legyen.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Geresics
addikt
Na, épp ma döntöttem a megválás mellett, erre ilyeneket írtok, hogy nehéz lesz utódot találni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Ferdzsoo
addikt
Én jövő héten több órára/több 100km-re át fogok ülni egy vatta úJ 1200GS-re, az egyik barátom most vett egyet. Nagyon-nagyon kíváncsi leszek, tényleg igazak e ezek az ódák amiket zengnek róla.
Ha valaha, valamire lecserélem a VFR-t akkor az egy ilyen BMW lesz.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
runner 125
nagyúr
Amikor elhatároztam, h lecserélem a 800-ast, nagyjából 1 évig figyeltem a hazai 1.2-es piacot. Épkézláb darabot nem árultak, csak már akkor is a relatív sokat futott, első generációs, 2009-es példányokat, így maradt a német piac.
Ha tetszik a gép, akkor szvsz hozz be egyet kintről.
Viszont vásár előtt mindenképpen próbáld ki mindkettőt, ennyi rugózást azért mindenképpen megér.. Hisz tűz és víz a két motor. Míg a VFR egy sportos túragőzös, nagy erővel, nagy nyomatékkal, sportos üléspozícióval, addig a GS egy csúcs túra-enduro. Nyilván ott is van erő, sokkal kényelmesebb és azokkal is lehet tempósan motorozni, de totál más világ, más felhasználói igényekre szabva.
A szebb, kis km-es példányok 7-8k €-tól indulnak kint is. A facelift verziók pedig 10k környéke (itt már van kipörgésgátló pl.)
Blokkcseréről én sehol nem olvastam.. ennek oka származhat egy komolyabb balesetből is. Elég széles mindkét felén a dekli, így nagy bukfencnél hamar beszakadhat és a belső elemek ütödése által károsodhatnak a forgó alkatrészek annyira, h hamar gazdaságtalan a javítás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Khaosz55
addikt
Ferdzsoo
addikt
Ez mekkora ötlet! A gyáriak szerintem is atom gagyik.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Khaosz55
addikt
50mm-es hangszoró ment be. Azért fülesben brutálisabb volt a mély mert ott volt a hangszórónak tere itt egyből hungarocell van mögötte, de így is brutális a javulás. Elkövettem az a hibát hogy megvettem a gyári pro sund szettet ami egy nagy fos olyan ideges lettem hogy beraktam a 3500FT-os gamer fejhallgató hangszoróját ami kb 10X jobb. Kb fél hangerőig tolom fel, mert maxon leszakad a fejem. Gyári meg maxon is halk volt, meg a minősége....
Most már ott tartok, hogy aliról lehet rendelek egy pár 50mm fejhallgató hangszórót amit sokan vettek és dicsértek.
PL ezt:
[link]
[ Szerkesztve ]
#45302528
törölt tag
Én most vacillálok egy 2008-as R1200GS Adventure és egy 2011-es XT1200Z között......
Ferdzsoo
addikt
Én a yamahával már mentem, az is nagyon jó cucc. Alig várom már a BMW-t jövő hétvégén.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
vlevi
nagyúr
Én múlt héten ültem a Tracer után (ami akkor már megvolt vagy 1 napja... ) a Tenerén. Háááát, igencsak kiábrándulás volt nekem. Oké, nagy batár, elférek rajta, de ennyi.
Egy GS-el nem szabad összehasonlítani. De, megkockáztatom, hogy országúton egy 1000-es V-Strom-t is inkább választanék, mint a Tenerét. Vagy bár mást.. Nem tudom.
Ferdzsoo: "vatta úJ 1200GS-rea" Hiába, azért mégiscsak irigyellek. Én még vagy 10 évvel ezelőtt mentem egyszer egy 1150GS-el, az nem kéne, de utána ráülhettem egy 1200GS-re, az bakker tényleg nagyon ott van a szeren.
Ismerős körökben volt belőle többféle, amikor kijött az első vizes boxer, akkor többen állították, hogy az utolsó évjáratú léghűtéses GS-t érdemesebb megvenni, mint az első vizeseket. A fene tudja. Azóta már van 1250 is, változó szelepvezérléssel, lehet, hogy az újságírók áradoznak róla, de az is lehet, hogy pár hónap múlva a tulajok majd találnak rajta ezt-azt. Nincs GS-em, szóval a dolgok valóságalapján nem tudom ellenőrizni.
Geresics
addikt
1200GS-ből a már DOHC-s, de még levegő hűtéses példányok az igazán jók - legalábbis a BMW-hez értők szerint azok a legjobbak, legmegbízhatóbbak. Asszem 2010-2012 közöttiek, de mérget erre nem vennék!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-Mike-
addikt
Egy az egybe csere egy iphonera?
#45302528
törölt tag
"Egy GS-el nem szabad összehasonlítani. "
Miért nem? Ugyanaz a kategória, ugyanaz a felhasználási cél, hasonló műszaki paraméterek. Szerintem pont vele lehet összehasonlítani a Super Tenere-t. Tény, hogy a DL1000 viszont könnyebb és olcsóbb mindkettőnél.
Pocee
senior tag
Ne verd már fel az árat légyszi...
Mr.Brightside
vendingo
veterán
Nagyon befürödtek a nagy tenerevel. Én még élőben nem is láttam, pedig megfordultam már itt ott. Túraendurokban a gs, dl, ktm, at ami lefedi a jelenlegi piac 95%-át, gyakorlatilag mást nem is látok az utakon kalandozásaim során. Gs toronymagasan vezet eladásokban., utána jön a dl és minden más.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
#45302528
törölt tag
Tény, hogy nem sokat látni az utakon, tavaly nyáron a Glockner környékén kb. 2-öt láttam, a többi GS volt, meg új AT. Még Multistrada-ból is többet láttam. Sőt, régi Vara és DL is több volt.
Viszont akinek van ST-je, az isteníti és biztos, hogy nagyon jó motor. Menni nem mentem még vele, csak ültem rajta. Rohadt nagy a hely még az én lábaim is elférnek kényelmesen. Nem tudom, mi lehet a baj? Az árképzés? A GS-őrület? Súly? Mondjuk dög nehéz, de alacsonyan van a súlypontja, menet közben könnyen irányítható és a GSA is megvan 250 kg körül. Hallottam, hogy sokat eszik a Yamaha, ez nem tudom, mennyire igaz (meg nem is nagyon érdekel a fogyasztás, mivel hobbi).
vlevi
nagyúr
Össze lehet, de nem érdemes, mert csúnyán alulmarad.
vendingo
veterán
A nagy hely kb minden ilyen nagy dögre érvényes. Már csak azért se vennék ilyet, azt nem mondom, hogy eladhatatlan, de minden mástól elöbb szabadulsz meg mint ettől, ha váltani szeretnél. Amikor megjelent, akkor nagyot durrant, de a lufi elszállt, utána meg jött sorban a jobbnál jobb konkurencia. A versys is keresettebb motor mint ez. Az átkozmetikázott xt660 meg mai napig egy nagyon keresett szuper motor, az telitalálat lett a részükről. Kis befektetéssel alkottak egy hatalmasat, rengeteg kalandor falja vele az utakat. Az egyetlen újabb kiadású motor, ami instant kellene. Kíváncsi leszek, hogy a honda mikor alkotja meg az AT 600-800ccm változatát, ami a ktm790 és a 700 tenerevel lenne egy partyban. A crf250 egy foskupac lett, pedig hatalmas reményekkel vártam. Nyerő külső szar technikával, fos futóművel, kis teljesítménnyel. Ennek a külsőnek a mintájára építhetne egy igazi kalandmotort 600-800ccm-rel.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
vlevi
nagyúr
Van 750-es blokk a Hondának, az NC-ben, de szerintem annak is az a baja, hogy papíron gyengécske.
Amikor nézelődtem, akkor elvben felmerült az NC, a DL után, de az alig 55 lovat nem éreztem nagyon csábítónak.
Ha ezt akarnák belerakni az AT vázába, abból szintén nagy leégés lenne, mert a KTM 790, F850GS, vagy a 700-as Teneréhez hasonlítva az azért már édeskevés. Annyi lova az 500-as Benellinek is van.
#45302528
törölt tag
De miben marad csúnyán alul? A kinézet szubjektív, azt hagyjuk.
Kényelem?
A lábaim jobban be vannak hajlítva a GSA-n, mint az ST-n, a párom is kényelmesebbnek érezte a japánt. A kormány mindkettőn magasítóval tökéletes, ülésmagasság állítható. Szélvédelmet hagyjuk, 2 méter vagyok, egyik motoron sem jó a gyári plekó.
Mindkettő nehéz, de mindkettő jól irányítható, mert jól lett belőve a súlypont. A BMW-nek nagyobb a hasmagassága, de egyiket sem vinném terepre.
Futómű?
A BMW Telelever, a Yamaha-n fordított teló van. Nekem is bejön a telelever, de nem hiszem, hogy annyival rosszabb a Yamaha futóműve. Lásd Onroad tesztje. A Varaderoé, na az fospuha gyárilag.
Fékek?
ABS-esek, teszik a dolgukat. Mindkettőben kipörgésgátló.
Váltó?
A Yamahán az elmondások szerint finomabban működik, mint a németen.
Motor?
Elegendő motorerő, a boxer nyomatékosabbnak érződik. (114 vs. 120)
BMW-t karakteresebbnek érzem összességében, de azért szerintem annyira nem rossz a ST. Szerintem az ára miatt vérzik el, ennyiért inkább GS-t vesznek a népek. Hozzáteszem, én a 2010-es ST-ről és GSA-ról beszélek, nem a 2019-esekről.
Geresics
addikt
Az NC750 blokkja kevés. Nagyon-nagyon jó motor, de kevés. Olyan 165-170 volt a vége, amikor próbáltam, pedig autópályán húztam neki, hogy ne legyen semmi zavaró tényező! Az a blokk más célközönséget szolgál, na!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok